За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
oporna_to4ka
Рейтинг: 137 НеутралноРешетников е изпратил на ДПС психологически портрет на средностатистическия български мюсулманин?
Добрата тролска практика повелява - Дявол трябва да играе в главите на гражданите на републиката, за да може крадците да олепят власттаhamiltonf
Рейтинг: 3904 Весело"Устойчиво най-високо се поставят:......чак на 5-то място - "религията" с 51%;
"Достъпът до истинска информация вече няма значение, лице което е деморализирано не е способно да оцени истинската информация, за него фактите не означават нищо! Даже да бъде затрупано с информация, с автентични доказателства, с документи, със снимки, ако го заведете насила в СССР и му покажете концентрационен лагер, той ще откаже да повярва на всичко това. Когато военният ботуш го стъпче, едва тогава ще разбере, но не и преди това, това представлява деморализацията!" Юрий Безменов, специалист по съветска пропаганда, дезинформация и подривни дейности, сътрудник на КГБ"Много важно значение се отдава на възпитанието на:....на 4-то място - "страната, в която живеят", но с цели 75%... И това - въпреки всички ислямистки пропаганди от явни и тайни лица в България....
След толкова години "напъни" от Ердоган и СА - нищо...
Grizacha ot Razgrad
Рейтинг: 561 ГневноА сега да очакваме портрет на циганите,на тях все нещо трябва да се дава от моя джоб но ще дойде видов ден и всички паразити ще си получат заслуженото.
xm...
Рейтинг: 1391 НеутралноНищо?
Не внимавате!
Погледнете динамиката в този краткосрочен период, 5 години, за който е отчетена.
И забележете, че специално е отделено внимание на "мюсюлманите в гетата". Чак са изведени като отделна позиция в изследването. Което означава, че са фактор с достатъчна тежест, а като гледам процентите - не просто потенциална, а реална.
citoyen
Рейтинг: 720 НеутралноПолезно е да се знае. Според мен, необходимо е специално внимание върху бързо протичащите сред тях процеси, в т.ч. на радикализация и влияние от вън.
bee
Рейтинг: 233 НеутралноОмръзна ми Това ежедневно облъчване с тази прокълната религия. Вече от толкова мулти култи ислямофилстване изпитвам тотална непоносимост. Къде са статиите за православието? Откъдд накъде ще ми натрапвате една и съща , чужда нам, религия??!
bee
Рейтинг: 233 НеутралноДо коментар [#3] от "mentra65":
Портетът е в сводките на МВР за престпленията- там търси портрет.
Patsis
Рейтинг: 1107 НеутралноИ тъй сдобихме се с нова дума в политическия новгов - мюсюлмани в гетата- вместо цигани мюсюлмани или хорохане рома! Па и помаците са станали българоезични мюсюлмани! Честито!
traveler1
Рейтинг: 937 НеутралноДържавата и обществото ни постоянно ги неглижират и отблъскват тези хора. И няма да се учудя някой ден те да поискат да не са с нас! По Кримски сценарий естествено -явно работи.
ВѢРНОСТЬ И ПОСТОЯНСТВОИнак във всичките(от преди години) ми разговори с български мюсюлмани, винаги са предпочитали България като европейска страна, а не Турция, където според тях било "пълна цигания"...
Да не говорим, че не знам кой и как допусна в джамиите да им проповядват хора не завършили в България, а в чужди държави.
Въобще, държавниците ни имат толкова много вини за разпада на обществото и държавата ни, че не виждам как друго яче да се оправят нещата без "со кротце, со благо и со малко кютек".
Дневник пропагандна газета
Рейтинг: 8 НеутралноЧе мюсюлманите харесват Ердоган може да се разбере. Тях не ги интересува дали е демократ, и т.н., за тях той е техен човек и това е достатъчно. Шефа на Анаватан, потенциален султан ама те и с това нямат проблем. Странното е че храесват на второ място Путин. Освен традиционното за тяхпреклонение пред силата, друго обясненеие нямам. Всеки бабаит е голама работа в техните очи.
Федор Венедиктович Езерский
Рейтинг: 1114 ЛюбопитноКакъв е процента на циганите в извадката? Или политкоректния израз в случая е "мюсюлмани от гетата"?
tsvetko_51
Рейтинг: 838 НеутралноДо коментар [#3] от "mentra65":
Да смесвате циганите с най-общо казано мюсулманите е меко казано недоразумение, а използването на наименованието "паразити" и за тях си е признак за тотално непозване или нежелание да гледате истината такава , каквато е.
Да има и не малко паразити и може да се учудите, че броя на нашите родни български паразити съвсем не е за подценяване, но ако към тях добавим онези високопоставени родни паразити, които не смучат през сламка, а направо с кофата, тогава може ( а според мен и трябва:)) да стигнем до извода, че първо е редно да сложим ред в нашия си (особено задния:)) двор и тогава да се "оправяме" с мюсулмани, цигани и прочее.
xm...
Рейтинг: 1391 НеутралноТочно! И вие го забелязахте, че се институционализират такива "конструкти".
Либераст-инженеринг, нЕма лабаво!
И после се чудят на възхода на патреотете и че "системните партии" и те се сурнаха към този фланг? И че мат'рялът им гласува?
Ми той мат'рялът си усеща, да не живее на Луната или някое розово облаче като либерастията!
hamiltonf
Рейтинг: 3904 НеутралноДо коментар [#4] от "xm...":
"Достъпът до истинска информация вече няма значение, лице което е деморализирано не е способно да оцени истинската информация, за него фактите не означават нищо! Даже да бъде затрупано с информация, с автентични доказателства, с документи, със снимки, ако го заведете насила в СССР и му покажете концентрационен лагер, той ще откаже да повярва на всичко това. Когато военният ботуш го стъпче, едва тогава ще разбере, но не и преди това, това представлява деморализацията!" Юрий Безменов, специалист по съветска пропаганда, дезинформация и подривни дейности, сътрудник на КГБАз внимавам, ама някой друг чете между редовете?! Или да цитирам за по-лесно:
- Има спад с повече от 5 пункта на заявилите, че са религиозни (87% през 2016 г.), и с повече от 8 пункта на дълбоко религиозните (20% през 2016);
- ако през 2011 г. 44% са били "за" това всички заедно да учат предмет религия, сега този дял е паднал на 17,2%;
- Високо е неодобрението на терористичните организации "Ал Кайда" (68%) и "Ислямска държава" (64%). Одобрението към тях е съответно 0.5% и 2.8%;
- През 2016 г. 89% огромно мнозинство смята, че тероризмът трябва да бъде осъден при всички случаи (ръст с 10 пункта);
- само 1.1% са на мнение, че при определени обстоятелства той (тероризма) може да бъде оправдан (през 2011 г. 1.4%)
lustmord
Рейтинг: 284 НеутралноИскам да видя суровите статистически данни и пълния списък с въпросите, не преразказите и тълкуванията на тази и онази социологическа агенция.
Въпросите, които най- ме вълнуват са:
1) какъв процент от българските мюсюлмани желаят отхвърляне на конституцията и налагане на шариата като форма на управление
2) колко от тях считат жените за равни на мъжете
3) колко от тях считат, че терористични нападения над цивилни могат да бъдат оправдани в името на исляма
koko65bg
Рейтинг: 863 НеутралноДо коментар [#9] от "traveler1":
Имате право. Според мен обаче последното средство няма да е малко, повечко ще трябва.
primaxm
Рейтинг: 450 НеутралноВсички знаем, че българите изповядващи мисюлманската религия са добри и работливи хора, живеещи мирно и спокойно. Проблемът е в навлизането на имами, подговени в Саудитска Арабия, Катар и дори в Турция. Те е много вероятно да проповядват форма на политичски ислям и да внасят разделение в обществото ни. За съжаление годините си минават и в света израства поколение, което е закърмено с политическият ислям. До колкото знам, австрийците са разрешили в джамиите да служат само имами, завършили в Австрия. Това не е никак лошо решение.
lustmord
Рейтинг: 284 НеутралноЯвно съм го пропуснал при първо четене:
Високо е неодобрението на терористичните организации "Ал Кайда" (68%) и "Ислямска държава" (64%). Одобрението към тях е съответно 0.5% и 2.8%, а нямащите мнение и в двата случая са около една трета. Огромното мнозинство от мюсюлманите в България отхвърля тероризма, като за петгодишния период техният дял забележимо е нараснал. През 2016 г. 89% смятат, че тероризмът трябва да бъде осъден при всички случаи (ръст с 10 пункта), а само 1.1% са на мнение, че при определени обстоятелства той може да бъде оправдан (през 2011 г. 1.4%).
Ако това са истинските резултати - то те са най-ниските, които съм срещал сред мюсюлманска общност по света, но въпреки всичко си остават притеснителни - 11 хиляди грубо (приемам, че имаме към 1 милион мюсюлмани) одобряват тероризма и още 90 хиляди не са съвсем сигурни. Феновете на Ислямска държава (25 хиляди) се оказват повече от фенклуба на Лудогорец, пък още 300 000 не са съвсем сигурни какво да мислят относно онези възкресители на халифата.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
xm...
Рейтинг: 1391 НеутралноДо коментар [#14] от "hamiltonf1":
Вие май четете както ви е удобно.
Абсолютният брой заявили се като религиозни/дълбоко религиозни не е фактор, доколкото процентите са убийствени в масовостта си, а измененията са в рамките на относително дребни проценти. При това, забележете, в общност, която си изкарва хляба с гурбетлък далеч по-голям процент от "отпадналите" от групата вярващи.
Т.е. това етолкова устойчив гръбнак, че просто няма какво да се занимаваме с това има ли го или го няма.
Въпросът е в чуствителните места - "гетата" и ученето на религия.
Гетата - това е друга, при това широка тема. Засега е важно да се подчертае, че се появява, но в този пост няма да я бистря.
Колкото до ученето на религия - вас ви радва и сте извели, че е паднал процентът на одобряващите "ученето на религия заедно"? И защо? Май сте пропуснали тънкия момент "заедно". А там е заровено кучето! Пада три пъти, от близо половината, процентът на тези, които се виждат необособени и ... некапсулирани. А религиозното себезатваряне е белег и функция на етническо и културното себевъзприемане в този същия контекст. На отделяне и капсуловане. И точно тези са нарастнали в пъти!
Колкото до тероризмите, ал-кайдите и прочее - не се въодушевявайте! Това е следствие на ердогановата ударна пропагандна риторика след преврата. И както сега скачат в едната посока - така ще скочат подир същия пропаганден рупор в друга посока, в момента в който смени песнопойката. Затова тука е важна бройката. На тези, които скачат подир песнопойката, по която му пеят от онова минаре.
abdelhaqq
Рейтинг: 512 Неутрално"Въпреки придържането към исляма сред мнозинството мюсюлмани надделяват общочовешки (нерелигиозни) критерии за добро и зло. Беше направено сравнително измерване, отнасящо се до три прегрешения в исляма – мюсюлманинът да се покланя и на други богове освен Аллах (многобожие), убийството и прелюбодейството. На въпроса кое е най-осъдителното от тях - 65% отговарят "убийството", много по-малко – 24% - "многобожието" (което е най-тежкият грях според исляма), и само 5% - "прелюбодейството"."
בני אתה אני היום ילדתיךя. значи, така формулирано, означава, че одобрението на прелюбодейството е общочовешко :D
diadomraz
Рейтинг: 229 ВеселоБих се обзаложил че ако заменят ислям с християнство, и проведат изследването сред българите в същите региони ще получат същите резултати. Може би с малко по-силно изразени отрицателни мнения срещу другите религии и бежанците.
Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity.buljubei
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#18] от "lustmord":
А 30% нямат мнение за ИДИЛ и Алкайда.
Айде , бе
Дали просто се страхуват да кажат, че са им фенове?
buljubei
Рейтинг: 8 НеутралноПрави впечатление, че много ги влече Турция.
Голямо одобряване, големи емоции.
Дано да не се обърне срещу нас.
Всъщност, от Ердоган зависи.
А е казал, а са поискали независима Кърджалийска република.
abdelhaqq
Рейтинг: 512 НеутралноДо коментар [#23] от "buljubei":
בני אתה אני היום ילדתיךтова никоя социология не може да открие, защото тя разчита винаги на свидетелството на респондентите. затова и тия изследвания са любопитно, но зависят от твърде много неконтролируеми фактори: избор на методология, формулировката на въпросите (като това с "общочовешките критерии", което е пълна глупост, такива няма), подбор на групите респонденти откъм състав, събирането на суровите данни, обработката им, относителността на свидетелствата на хората...доста афиф наука си е социологията.
abdelhaqq
Рейтинг: 512 НеутралноДо коментар [#22] от "diadomraz":
בני אתה אני היום ילדתיךе, има твърде много специфични за исляма данни и въпроси, все пак. гетата, петте молитви, турция, ал-кайда, ИД, забрадките и пр.
hamiltonf
Рейтинг: 3904 ВеселоДо коментар [#20] от "xm...":
"Достъпът до истинска информация вече няма значение, лице което е деморализирано не е способно да оцени истинската информация, за него фактите не означават нищо! Даже да бъде затрупано с информация, с автентични доказателства, с документи, със снимки, ако го заведете насила в СССР и му покажете концентрационен лагер, той ще откаже да повярва на всичко това. Когато военният ботуш го стъпче, едва тогава ще разбере, но не и преди това, това представлява деморализацията!" Юрий Безменов, специалист по съветска пропаганда, дезинформация и подривни дейности, сътрудник на КГБС радиоточка рядко споря - но, за кои гета става дума и къде?!
hamiltonf
Рейтинг: 3904 ВеселоДо коментар [#20] от "xm...":
"Достъпът до истинска информация вече няма значение, лице което е деморализирано не е способно да оцени истинската информация, за него фактите не означават нищо! Даже да бъде затрупано с информация, с автентични доказателства, с документи, със снимки, ако го заведете насила в СССР и му покажете концентрационен лагер, той ще откаже да повярва на всичко това. Когато военният ботуш го стъпче, едва тогава ще разбере, но не и преди това, това представлява деморализацията!" Юрий Безменов, специалист по съветска пропаганда, дезинформация и подривни дейности, сътрудник на КГБС радиоточка рядко споря - но, за кои гета става дума и къде?!
xm...
Рейтинг: 1391 НеутралноНе съвсем.
В случая Алфа Рисърч не са задълбали да публикуват подробности за методиката.
Но си има методи, по които кръстосано и дълбочинно да се хванат затаявания, даже дори неподозирани от респондентите.
За мен най-големият проблем на българската социология са не методиките, нито извадките чак толкова, колкото ... ъъъ .. известна гъвкавост според наклона на капата на поръчителя, да го наречем ...
von_seeckt
Рейтинг: 8 НеутралноВие къде се позиционирате, между 90 или 10 те %?
ruby
Рейтинг: 229 ВеселоКакъвто "художникът, такъв и "портретът".
"Какъвто животът, такъв и езикът." - Георги Марков.
Каквато Държавата, такива и поданиците.
Всички религиозни, живеещи в България - един типаж.
Какъвто попът, такъв и имамът. - отбор юнаци с калпаци.
Каквото образованието, такова и битието.
xm...
Рейтинг: 1391 НеутралноКои гета?
"Мюсюлманите в гета", както е написано в статията за изследването.
Цитирам:
Най-високо е нивото на религиозност между тези, при които бедността е най-дълбока – мюсюлманите в гетата – 99% от тях са заявили, че религията е важна в техния живот. 100% са религиозни (от които дълбоко религиозни 46%). При най-младите (18-30 г.) е нараснал делът на тези, които отдават много голямо значение на религията в своя живот (50% през 2016). Наблюденията в теренните проучвания сочат, че тя се засилва по линия на пребивавалите в чужбина.
Кои гета?
Че малко ли са гетата в България? А най-известното стана това в Пазарджик.
Вербуването на циганите в исляма не е от вчера, а от години!
myspam
Рейтинг: 174 НеутралноЕрдоган има голямо влияние върху нашите мюсюлмани, Доста голям процент от тях нямат мнение за Ислямска държава (или по-точното е срам да си го кажат), поне 10 000 души одобряват Ислямска държава. Почти половината от мюсюлманите са против забраната на забрадките. Все повече от тях стават по-силно вярващи (вкл. децата), отчуждават се от Държавата и светския начин на живот.
От изследването ясно личи, че защото са мюсюлмани това е основната причина да са ниско образовани и бедни. Колкото по-бедни толкова по-вярващи и по-радикални.
Накратко: България има проблем с тези хора, а за в бъдеще проблемите ще стават по-големи. Мюсюлманите са основен източник на риск за цялостта на България. Разбира се има изключения, дори повечето български мюсюлмани са изключения от тази мрачна за България характеристика, но въпреки това рисковете са големи и са реални.
Molossian
Рейтинг: 63 Неутрално"Високо е неодобрението на терористичните организации "Ал Кайда" (68%) и "Ислямска държава" (64%)."
Panta rhei....Имаме сериозен проблем.
Напротив, процентите отразили негативно отношение са твърде ниски, т.е. усреднено 1/3 от мюсулманите одобряват посочените терористични организации.
ДАНС?
ruby
Рейтинг: 229 РазстроеноС всеки изминал ден, освободени от преследване, религиозни твари противопаставят едни на други българските граждани от различните етноси.
Резултатът ще е капсулиране, ненавист и накрая - конфликт.
По-невежи и необразовани, по-религиозни.
По-бедни и маргинализирани, по-религиозни.
По-отритнати и дискриминирани, по-религиозни.
Колкото по-религиозни, по-необразовани и невежи, по-бедни и маргинализирани, по-отритнати и дискриминирани.
Мутро-религиозна демокрация.
Einzigen
Рейтинг: 118 ВеселоДо коментар [#6] от "bee":
No hagas lo que no quieres que te haganЗа каква чужда религия говориш та ти си бил част от тази империя повече от 500 години твоите предци са съживявали векове наред с тези хора. Защо се разграничаваш?
Molossian
Рейтинг: 63 НеутралноДо коментар [#17] от "primaxm":
Panta rhei....Не само. И в Дания е така.
Според мен това е начина да се спре с капсулирането на тези хора.
dobri_i
Рейтинг: 449 НеутралноЩеше да е хубаво резултатите да са и според етническата принадлежност: турци, помаци и цигани.
Щеше да лъсне от къде се генерира увеличената религиозност - циганите и помаците.
Пак на тях се дължи и високият процент на ниско образование и ниски доходи сред мюсюлманите в България.
Бай Благой
Рейтинг: 174 НеутралноС две думи, българските мюсюлмани са си едни съвсем нормални хора.
nemeria
Рейтинг: 258 НеутралноДо коментар [#15] от "lustmord":
За шериата пише 0.7%. Според мен това говори много добре за българските мюсюлмани, западняците могат само да си мечтаят за толкова нисък процент, при техните проучване с под 30% не съм видяла.
Мойше! Толкоз!!!
Рейтинг: 1162 НеутралноДо коментар [#14] от "hamiltonf1":
И аз чета, и lustmord (коментар # 18, до него стигнах) и той. Моята интерпретация на тези 0.5 и 2.8% одобряващи Ел Кайда и ДАЕШ е следната: Това са процентите на тоталните дебили които не осъзнават к'о може да им се случи, ако "органите" разбЕрат кои са те. Никой не знае още колко одобряват тези терористи, но имат достатъчно акъл да не го казват.
Интерпретацията на lustmord е още по конкретна и зловеща.
До коментар [#18] от "lustmord":
THOSE ARE MY PRINCIPLES! AND IF YOU DON'T LIKE THEM...WELL, I HAVE OTHERS, TOO!
Мизийски
Рейтинг: 118 НеутралноГолемият проблем на исляма е, че децата и на най-хрисимия мюсюлманин може да се превърне в терорист, защото така повелява Корана. Всеки може да отвори и да прочетете с очите си. Има стотици стихове призоваващи за унищожаването и осакатяването на "неверниците". Ето няколко от тях: "И се сражавайте с тях, докато не ще има заблуда и религията ще е на Аллах” (2:193);
Не участвувайте в безплодните дела на тъмнината; напротив, изобличавайте ги. Защото за онова, което нечестивците скришом вършат, срамно е и да се говори (Еф. 5:11-12).„Да се отсекат ръцете и нозете им кръстом!” (5:33);
За неверниците е мъчението на огъня.” (8:14).
lustmord
Рейтинг: 284 ЛюбопитноДо коментар [#40] от "nemeria":
Обновиха статията в последствие ама и отговорите са представени доста подвеждащо - на същия въпрос всъщност само 57% от запитаните отговарят, че светския държавен съд е инстанцията, която признават - 17% отговарят, че авторитет за тях е само Аллах и още 12% - мюфтията (имамът) - та ето ви ги и тука същите 30%
log_on
Рейтинг: 2908 НеутралноЕто какви са мюсюлманите в България или поне тази част от тях ,които гласуваха за ДПС и я вкараха като 4 сила в НС;
Декларация на ДПС по повод референдума в Турция
На 16 април Турция ще гласува на референдум конституционни промени, които ще я променят завинаги. И не само Турция. Но и Балканите, Европа и света.
Ердоган се стреми да получи безконтролно цялата власт в държавата. Ердоган иска да бъде едновременно президент, премиер и партиен лидер. Без механизми за контрол и баланси.
Референдумът застрашава демокрацията, спазването на основни права и свободи, както и върховенството на закона.
Затова всички демократични сили и държави трябва да заемат категорична позиция още днес. За да не бъде късно утре!
Ние, като представители на ДПС, с над 30-годишна история, с основна кауза защита на правата и свободите на човека, върховенството на закона и демокрацията, казваме категорично НЕ:
- НЕ! на грубото потъпкване на правата и свободите на човека;
- НЕ! на липсата на свобода на словото в публичното пространство и на практиката да се арестуват и „въдворяват“ свободомислещи интелектуалци и журналисти;
- НЕ! на фасадната и лъжлива демокрация;
- НЕ! на насилието и диктатурата във всичките им форми;
- НЕ! на режисирани и контролирани „опити за преврати“ срещу утвърдени ценности и норми на Демокрацията;
- НЕ! на унизяването на армията, прокуратурата, съдебната система и държавната администрация;
- НЕ! на трансформацията на външната политика от „нулеви проблеми със всички съседи“ във заплашителни и агресивни действия към всички съседи;
- НЕ! на преобразуването на Кемалистка Република Турция в Султанат, защото тя става вредна не само за съседите си, за региона и за света, но най-вече за Себе си!
Кемалисткото държавно устройство превърна Турция от „болния човек на Европа“ в световен икономически, военен и политически колос. За да остане Турция такава: НЕ! на референдума!
Бог да ни е на помощ!
Амин!
МУСТАФА КАРАДАЙЪ
Председател на ДПС
nemeria
Рейтинг: 258 НеутралноДо коментар [#43] от "lustmord":
Тука отчитай, че питат за българския съд все пак, даже много им дават ако питаш мен.
hamiltonf
Рейтинг: 3904 НеутралноДо коментар [#18] от "lustmord":
"Достъпът до истинска информация вече няма значение, лице което е деморализирано не е способно да оцени истинската информация, за него фактите не означават нищо! Даже да бъде затрупано с информация, с автентични доказателства, с документи, със снимки, ако го заведете насила в СССР и му покажете концентрационен лагер, той ще откаже да повярва на всичко това. Когато военният ботуш го стъпче, едва тогава ще разбере, но не и преди това, това представлява деморализацията!" Юрий Безменов, специалист по съветска пропаганда, дезинформация и подривни дейности, сътрудник на КГБ"....приемам, че имаме към 1 милион мюсюлмани.."
Как ги приемаш 1 млн., след като са над 2 пъти по-малко!?
xm...
Рейтинг: 1391 НеутралноДо коментар [#41] от "Мойше! Толкоз!!!":
Правилният прочит е задължителен за такива неща.
Това, че мнозинството не одобрява ИД и Ал Кайда е нормално. Ни да му се чудиш, ни да ръкопляскаш.
Нима някой би ръкопляскал наляво и надясно на хората, че не се трепят един-друг?
Вървиш си по улицата и бравосваш всеки срещнат, че не е понесал калъчка, би била картинката, ако се вторачваме в това.
Нелепо, нали?
Но за пропагандата не е, явно. Защото набляга точно на него.
А и си е чист расизъм, ако се замислим. "Мюсюлманите в България в огромното си мнозинство не одобряват тероризма" е по същество същото съжденийце като, например, да "утвърждаваш" съждението "Негрите не са тъпи по природа" или "Евреите не одобряват жертвоприношенията с християнски деца" ...
lustmord
Рейтинг: 284 НеутралноДо коментар [#46] от "hamiltonf1":
Еми оттук:
http://www.nsi.bg/Census/StrReligion.htm
Преброяването от 2011 не ми се струва много достоверно след като броя на неотговорилите се от 3.9% (2001) изведнъж скача на 22% (2011)
hamiltonf
Рейтинг: 3904 НеутралноДо коментар [#48] от "lustmord":
"Достъпът до истинска информация вече няма значение, лице което е деморализирано не е способно да оцени истинската информация, за него фактите не означават нищо! Даже да бъде затрупано с информация, с автентични доказателства, с документи, със снимки, ако го заведете насила в СССР и му покажете концентрационен лагер, той ще откаже да повярва на всичко това. Когато военният ботуш го стъпче, едва тогава ще разбере, но не и преди това, това представлява деморализацията!" Юрий Безменов, специалист по съветска пропаганда, дезинформация и подривни дейности, сътрудник на КГБЗначи преброяванията през миналия и по-миналия век са по-достоверни от 2011 год.!?
lustmord
Рейтинг: 284 НеутралноДо коментар [#49] от "hamiltonf1":
Е скролни малко по-надолу из статията де - казвах, че резултатите от 2011 изглеждат много съмнителни като методика на фона на тези отпреди 10г, когато въпросите са били формулирани по друг начин. Така или иначе 2001г като мюсюлмани са се определили 967 000. Абсурдно е да се твърди, че 2011 броят им е намалял с 40% до 570 хил. За мен просто една значителна част от тях са в групата на неотговорилите, която в 2011 наброява 1.606 хил души.
wyk36530384
Рейтинг: 229 НеутралноДо коментар [#20] от "xm...":
Защо така упорито налагате вашия прочит?
Защо мислите, че вашата гледна точка е най- правилна и държите да наложите вашето мнение?
Не криете омразата си към мюсюлманите, защо държите и другите да ги намразят?
wyk36530384
Рейтинг: 229 НеутралноДо коментар [#20] от "xm...":
Защо така упорито налагате вашия прочит?
Защо мислите, че вашата гледна точка е най- правилна и държите да наложите вашето мнение?
Не криете омразата си към мюсюлманите, защо държите и другите да ги намразят?
hamiltonf
Рейтинг: 3904 Неутрално"За мен просто една значителна част от тях са в групата на неотговорилите, която в 2011 наброява 1.606 хил души." "570 000"!?
"Достъпът до истинска информация вече няма значение, лице което е деморализирано не е способно да оцени истинската информация, за него фактите не означават нищо! Даже да бъде затрупано с информация, с автентични доказателства, с документи, със снимки, ако го заведете насила в СССР и му покажете концентрационен лагер, той ще откаже да повярва на всичко това. Когато военният ботуш го стъпче, едва тогава ще разбере, но не и преди това, това представлява деморализацията!" Юрий Безменов, специалист по съветска пропаганда, дезинформация и подривни дейности, сътрудник на КГБЧовек, "според теб" - няма никакво значение, след като няма точни данни. А броят на мюсюлманите продължава да намалява (не толкова на броят на турците) по няколко причини, най-важната от която е евангелската църква/и. Не всички турци са мюсюлмами, не всички цигански турци са мюсюлмани, и - повечето цигани са християни...
Ако ти е чужда тази материя едно кратко "материалче" от 2015 .г. А темповете са още по-големи през 2017 год:
http://www.dw.com/bg/ %D0%B2-%D1%86%D1%8A%D1%80%D0%BA%D0%B2%D0%B0%D1%82%D0%B0-%D0%BD%D0%B0-%D1%80%D0%BE%D0%BC%D0%B8%D1%82%D0%B5/a-18375374
xm...
Рейтинг: 1391 НеутралноПоне 750 000 до максимум, ама все пак под милион ги смятат социолозите.
Спрягат 13% от населението, че са мюсюлмани.
Най-голям процент, при това със сериозна разлика, спрямо останалите в ЕС. Другите макс. додрапват до наполовина на нашия процент.
lustmord
Рейтинг: 284 НеутралноДо коментар [#53] от "hamiltonf1":
Е това ли е основанието да кажеш, че мюсюлманите в България били по-малко от половин милион - че Евангелската църква ги била покръстила понеже така казало Дойче веле?!? И къде бил примера - във Видин (кога е имало там компактно мюсюлманско население?) - всичко на всичко 809 човека са се определили като протестанти там 2011 - няма ли подобни статии за Кърджали, Шумен, Търговище да я видим тази тенденция дето казвате, че за 10 години евнагелистите били претопили половината български мюсюлмани. Извинявай ама това са пълни нелепици.
Мойше! Толкоз!!!
Рейтинг: 1162 НеутралноДо коментар [#47] от "xm...":
Към десетина+ години от съзнателният ми живот съм ги преживял през соц'периода (до 68), та се отнасям подозрително (меко казано) към съвети кой точно е "правилния прочит", и специално в дадения случай.
Разбира се "оптимистът" (имам и по нелицеприятни дефиниции за случая) може да види в тези САМО 2,5% (към 10,000 индивида) ОТКРИТО одобряващи ДАЕШ като нещо маловажно и безопасно, за което не си струва да се харчат пари да се разберат кои са, и какво планират. И да се радва на факта че други 33% "нямат мнение" за Ел Кайда и ДАЕШ.
НЯМАТ МНЕНИЕ?!? Или не искат да го споделят, относно нещо което е цялото време в новините?!?
Разбирам да нямат мнение относно факта че в някой окръжен град има само 2 пъти повече пицарии от съседния окръжен град. Или дали реколтата на лозята в Бордо тази година е по добра/по лоша от лани. Ама да нямат мнение за ДАЕШ и Ел КАйда?!? Поне аз не го вярвам!
И не забравяй онова клише относно тер'актовете: Ако "службите" успеят да предотвратят 49 от 50 планирани тер'акта в някоя държава, за терористите това вече е успех.
THOSE ARE MY PRINCIPLES! AND IF YOU DON'T LIKE THEM...WELL, I HAVE OTHERS, TOO!
hamiltonf
Рейтинг: 3904 НеутралноДо коментар [#55] от "lustmord":
"Достъпът до истинска информация вече няма значение, лице което е деморализирано не е способно да оцени истинската информация, за него фактите не означават нищо! Даже да бъде затрупано с информация, с автентични доказателства, с документи, със снимки, ако го заведете насила в СССР и му покажете концентрационен лагер, той ще откаже да повярва на всичко това. Когато военният ботуш го стъпче, едва тогава ще разбере, но не и преди това, това представлява деморализацията!" Юрий Безменов, специалист по съветска пропаганда, дезинформация и подривни дейности, сътрудник на КГБАз съм личен свидетел, един от бизнеса ми е една малка община - имам поглед върху всички и аз виждам за какво става въпрос. Да не говоря и - каква част от български турци напускат страната (и то - за постоянно) - първо главата на семейството, после самото семейство, роднини и др. Има тотално обезлюдени села, особено в Разградско, Търговишко, Шуменско, Източни Родопи, Бургаско...
Та, ти си приказвай празни приказки, препрочитай ги и им се радвай. От реалността и обективността си далеч (меко казано)...
lustmord
Рейтинг: 284 НеутралноДо коментар [#57] от "hamiltonf1":
Е чакай сега - вземи се уточни какво точно ще твърдиш:
1) Мюсюлманите били покръстени от евангелистите (при положение, че всички протестанти според преброяването 2011 са били 65 хил)
2) Мюсюлманите масово са емигрирали точно в промеждутъка 2001-2017 и примерно от тези 480 хил гласа подадени за ДПС 2014 при 48% активност всъщност половината са подадени от немюсюлани...
Да приемем, че цифрата 1 милион може би е леко завишена наистина, но и 500 000 е доста нереална оценка - склонен съм да сваля до около 850 хиляди души.
Роси
Рейтинг: 5757 НеутралноМюсюлмани, живеещи в гетата са само циганите.
penetrating
Рейтинг: 5763 Неутралнокакви заключения аз бих направил от отчета за влиянията:
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert- Турция влияе най-силно, вероятно заради имамите - пример: Ердоагн и Путин (по Турция), защото в Русия няма работници от семейството
- другият най-силен лост на влияние е семейството - пример: Меркел, защото в САЩ няма работници от семейството
- макар и религиозни, те са рационални спрямо изискванията на религията, и от гледна точка на исляма са неверници
- България ги е оставина на произвола на съдбата и без бъдеще, затова религията е спасителен остров
- 3% са потенциални исялмисти и този процент расте, заради вклияните от Турция и СА и заради маргинализацията
areta
Рейтинг: 1023 НеутралноИзвинявай, но не си права. Много е важно да се прави разлика между едни мюсюлмани и други мюсюлмани. Религията може да е една и съща, но отношението на хората към нея е съвсем различно. Същественото е дали религиозните догми определят отношенията между хората в едно общество или в общуването на преден план са съвсем други принципи.
При европейските мюсюлмани, слава богу, са други принципите и тази статия затвърждава мнението ми, че не е проблемът в самата религия, а в хората които я изповядват. Как я възприемат в светогледа си, доколко им е развита организацията на обществото (демек доколко са цивилизовани).
Е, нашите са далеч по-напред с материала за разлика от тълпите, заливащи напоследък Европа. И е изключително необходимо това да се изтъква!
Нали не би искала да се поставя знак за равенство между едни българи и по-тъмно зелени български граждани?
hamiltonf
Рейтинг: 3904 НеутралноДо коментар [#58] от "lustmord":
"Достъпът до истинска информация вече няма значение, лице което е деморализирано не е способно да оцени истинската информация, за него фактите не означават нищо! Даже да бъде затрупано с информация, с автентични доказателства, с документи, със снимки, ако го заведете насила в СССР и му покажете концентрационен лагер, той ще откаже да повярва на всичко това. Когато военният ботуш го стъпче, едва тогава ще разбере, но не и преди това, това представлява деморализацията!" Юрий Безменов, специалист по съветска пропаганда, дезинформация и подривни дейности, сътрудник на КГБОще в ком. 53 съм споменал : " А броят на мюсюлманите продължава да намалява (не толкова на броят на турците) по няколко причини..".....
Има и други, но нямам време....
areta
Рейтинг: 1023 НеутралноДо коментар [#21] от "abdelhaqq":
"я. значи, така формулирано, означава, че одобрението на прелюбодейството е общочовешко :D"
Ами така си е... човещинка... От зората на човешкия род на прелюбодейството се е гледало благосклонно, особено пък ако ставало дума за някой 'мачо' :)
areta
Рейтинг: 1023 НеутралноДо коментар [#33] от "myspam":
"Все повече от тях стават по-силно вярващи (вкл. децата), отчуждават се от Държавата и светския начин на живот."
Тц. Не мисля. Просто сега е модерно да заявяваш, че религията е важна за теб, това ти придава по-положителен имидж, демонстрираш, че те интересува духовният живот, а не само материалните блага.
Всъщност изследването твърди, че "Има спад с повече от 5 пункта на заявилите, че са религиозни (87% през 2016 г.), и с повече от 8 пункта на дълбоко религиозните (20% през 2016)." - така че няма как да направиш извода, че се отчуждавали от "светския живот".
Jessika
Рейтинг: 1225 НеутралноКато цяло впечатлението ми е, че много са си наред нашите мюсюлмани, макар и бедни, доста разумни хора. Особено впечатление ми направи отношението им към християнството, приятелството им с християни и човешките ценности.
Виктор Юго: „Общество, което не иска да го критикуват, прилича на болен, който не разрешава да го лекуват.”Jessika
Рейтинг: 1225 НеутралноЛъжа. На вроро място харесват Меркел, само на 2 % след Ердоган.
Виктор Юго: „Общество, което не иска да го критикуват, прилича на болен, който не разрешава да го лекуват.”
buljubei
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#25] от "abdelhaqq":
Така е.
Отделно от това, колко трябва да си тъп за да кажеш " ама разбира се, подкрепям тероризма".
Та и затова, повечето се правят на чукнати по тоя въпрос. Според мен, доста турци подкрепят тероризма, ако е правилно насочен , разбира се.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
eti mehter
Рейтинг: 2853 НеутралноПрави впечатление, че много ги влече Турция.
BukalemunГолямо одобряване, големи емоции
=========
Е и ?
Къде е проблема ?
Напълно нормално е дори !
Към Мадагаскар ли да гледат ?
До коментар [#24] от "buljubei":
Patsis
Рейтинг: 1107 НеутралноДо коментар [#50] от "lustmord":
Защо да е нереално? При преброяването от 1991 в Чехия са сеопределили като римокатолици 40% от населението, а при преброяването от 2011 -10,8%. Тече процес на отпадане от религията, която вече не се възприема като задължителна част от самоидентификацията.