От 1989 до днес: България и феноменът "национално единство"

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (76)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  2. 2 Профил на atmanpg
    atmanpg
    Рейтинг: 969 Неутрално

    Изненадващо за мен, но ще се съглася с мнението на Смилов, изразено в тази статия

  3. 3 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 1341 Весело

    Идентична статия преди ден, два. Интересно, кой от кого е плагиатствал, аФторката от Смилов, обратното или и двамата са ползвали една и съща флашка.
    —цитат от коментар 1 на von_seeckt

    Не, че нещо, ама ... опоркаджийската пропаганда и поръчката не могат да бъдат плагиатствани по дефиниция.

    И коя е тази статия от преди ден, два, че ми стана интересно да търся разлики? Линк?

  4. 4 Профил на Resurrection
    Resurrection
    Рейтинг: 997 Любопитно

    Странно е как политиците ни от 1989 до сега трудно преценят реалните приоритети на страната. И разминаването винаги е на върха...

  5. 5 Профил на Дневник  пропагандна газета
    Дневник пропагандна газета
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Така стигаме до следната теорема: в българския политически контекст "национално единство" обикновено означава вкарване на страната в проруска орбита, отваряне на АЕЦ "Белене", примирие и държавен чадър над определени икономически интереси (от "Мултигруп" до КТБ и ортаците ѝ), както и толерантност към бивши агенти на ДС в публичната сфера.

    Това е така горе-долу. Въпросът е дали искате да стане на 100% (при БСП и Радев) и бързо (пак при тях)

  6. 6 Профил на Дневник  пропагандна газета
    Дневник пропагандна газета
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Идентична статия преди ден, два. Интересно, кой от кого е плагиатствал, аФторката от Смилов, обратното или и двамата са ползвали една и съща флашка.
    —цитат от коментар 1 на von_seeckt


    Залагам на флашка.

  7. 7 Профил на von_seeckt
    von_seeckt
    Рейтинг: 8 Неутрално
  8. 8 Профил на ''zms15783''
    ''zms15783''
    Рейтинг: 213 Неутрално

    Национално единство "да" но при 99 % българи( не по паспорт, а както се чувстват).
    Ще видим колко сме след преброяването-залагам на 45%

  9. 9 Профил на 4ort
    4ort
    Рейтинг: 114 Неутрално

    Идентична статия преди ден, два. Интересно, кой от кого е плагиатствал, аФторката от Смилов, обратното или и двамата са ползвали една и съща флашка.
    —цитат от коментар 1 на von_seeckt


    От 30 години комунистите се опитвате /при това успешно/ да сме в савецката орбита.
    Другото е без значение.

    Имам време да питам всеки идиот.
  10. 10 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 2002 Неутрално

    Затова всеки, който се залавя с търговия на "национално единство", би трябвало да докаже, че има по-благородни мотиви от гореизброените стандартни характеристики на този феномен.
    __________________
    Е то е ясно,че само професионален либерален ентусиаст (либераст)може да замести Баце от политическата сцена които ще е жаден за реформи като промени в конституцията,гей бракове,реформи в здравеопазването, нови концесии и приватизации на важни обекти и най-важното нови гонения на българите от собствената им страна като поддържа лоши отношения с русия без да има изгода или сделка за България от слабоумни изказвания по адрес на руснаците!


    До коментар [#1] от "von_seeckt":
    Папагалчета!

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  11. 11 Профил на spiegel
    spiegel
    Рейтинг: 907 Неутрално

    Добро припомняне за тези, които не помнят. Обаче ми се струва, че всички помним и изпитваме безкрайна досада и презрение. Затова и се чудя тази тъпа идея под фуражката на Радев ли се роди или под друга фуражка.

  12. 12 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 3767 Неутрално

    Обединение можеше да има само ако всички, свързани със ДС бяха осветени, които трябва съдени и осъдени. Съдени и осъдени трябваше да са всички комунистически фактори, заслужили подобна "чест".
    Тогава вече, останалите, нормалните хора, неизбежно щяха да се обединят.

    "Достъпът до истинска информация вече няма значение, лице което е деморализирано не е способно да оцени истинската информация, за него фактите не означават нищо! Даже да бъде затрупано с информация, с автентични доказателства, с документи, със снимки, ако го заведете насила в СССР и му покажете концентрационен лагер, той ще откаже да повярва на всичко това. Когато военният ботуш го стъпче, едва тогава ще разбере, но не и преди това, това представлява деморализацията!" Юрий Безменов, специалист по съветска пропаганда, дезинформация и подривни дейности, сътрудник на КГБ
  13. 13 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 1341 Весело

    До коментар [#7] от "von_seeckt":
    Мерси.

    и
    До коментар [#1] от "von_seeckt":
    До коментар [#6] от "Jumbo Jet":

    Не, не мисля, че е флашка. А явен резултат от брейнсторминг по прОблема в техния партиен идеологически кръжец.

    Пък после всеки "свежда" към таргетгрупата резултата съобразно своята си квалификация.
    Помните ли в Автобиографията на Нушич как го съдеха различните учители за стихотворението му? Е, нещо такова ...

  14. 14 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 2002 Неутрално

    До коментар [#12] от "hamiltonf":
    Прав си , ама всички в ДС агенти с руски ушанки ,след идването на мириканската лимонка Горбачов са пряко прехвърлени в сферата на влияние на мириканското посолство, там е и целия първи ред на СДС!




    Libertarianism is just anarchy for rich people
  15. 15 Профил на traveler1
    traveler1
    Рейтинг: 903 Неутрално

    Не знам някога преди дали България е била по-разделена от това, което е в момента.

    ВѢРНОСТЬ И ПОСТОЯНСТВО
  16. 16 Профил на dejmos
    dejmos
    Рейтинг: 402 Неутрално

    Нищо ново. Видях президента с рога ,копита ,опашка ...и талисман на ПУТИН. Изчерпан е логически построеният изказ в нашите ДЕМОКРАТИЧНИ СИСТЕМИ. Когато цялата ЛИБЕРАЛНА ИДЕЯ , няма фундаментален и логическа основа ...така става. Всички дебати стават персонални - за този , за онзи , за любовницата , за ...каквото се сетим . Защо стигнахме до ТУК ? Колко отговорите повече вървят към ...земята е плоска, толкова сегашният РЕД ще потъва в ХАОС.

  17. 17 Профил на Peni Nikol
    Peni Nikol
    Рейтинг: 1657 Неутрално

    Единението на пРезидента Радев е по скоро зов за единение на всички комунисти под една фуражка, да не се цепят на различни формации, и дано нинова да остане лидер за да ги съсипе по бърже.

    Да се ядосвате е равнозначно на това да държите горещ въглен с идеята да го хвърлите по някой друг.
  18. 18 Профил на Таралеж
    Таралеж
    Рейтинг: 2614 Неутрално

    Съединението прави силата! А силата я правят парите! А парите ги искат всичките подразделения на комсомолците.

  19. 19 Профил на virtual brain
    virtual brain
    Рейтинг: 644 Весело

    Национално единство и патриотизъм - любимите дъвки на мафията. Тоест - единствената ръководна сила в обществото и държавата е Българската (пост)комунистическа мафия, баста! Който има нещо против статуквото и мафията - не е патриот и е не иска национално единство.
    Ами, аре мерси, да ви пик@я на патрЕотизма и нац. единство.

    БЕЗполезен идиот
  20. 20 Профил на virtual brain
    virtual brain
    Рейтинг: 644 Весело

    Доган е най-гоУемия патриот и който не е с него и шишковците му е за разединение на нацията.

    БЕЗполезен идиот
  21. 21 Профил на Роси СУПЕР
    Роси
    Рейтинг: 5587 Неутрално

    "в българския политически контекст "национално единство" обикновено означава вкарване на страната в проруска орбита, отваряне на АЕЦ "Белене", примирие и държавен чадър над определени икономически интереси (от "Мултигруп" до КТБ и ортаците ѝ), както и толерантност към бивши агенти на ДС в публичната сфера."

    И това благодарение на 80 % дебили , а вече май и повече и останалите малко мислещи със собствените си глави.

  22. 22 Профил на Боян Таксиров
    Боян Таксиров
    Рейтинг: 219 Неутрално

    Мантрата "национално единство" не е само опит за индулгенция за предишни престъпления на върхушката в България и обслужващата я класа, не само бетониране на статутквото, но и примирение с бъдещи престъпления. И дори в името на "единството" някои трябвало да правят жертви и компромиси в полза на други... о, грешка на езика, в полза на Родината!

    Не само "битият си е бит, е*бания - е*ан", ами единението предполага още бой и e*ане.
    Това се разбира под призивите за "единение".

    ФАТАЛНА ГРЕШКА: https://fatalerror.bg
  23. 23 Профил на Мърмор
    Мърмор
    Рейтинг: 747 Неутрално

    ...И коя е тази статия от преди ден, два...
    —цитат от коментар 3 на xm...

    "Единението"/Теодора Димова
    Два пръста вдясно от Минчев и на пет от Смилов.

  24. 24 Профил на авторът СУПЕР
    авторът
    Рейтинг: 826 Неутрално

    До коментар [#14] от "comandante vs либерални ентусиасти&корпократи":
    Защо мразиш ченгетата от ДС, които са били в СДС, а обичаш до смърт тези ченгета, които станаха олигарси, управляват политиката, дипломацията и медиите? Ще ти помогна с отговора: мразиш ченгетата, които през 90-те са активирани, изпълнили са мисията си и са в забвение и обичаш онези, които в момента работят за руските интереси и трохите, които получават за своето национално предателство. Притежаваш завидни интелектуални и морални дефицити.

  25. 25 Профил на dejmos
    dejmos
    Рейтинг: 402 Неутрално

    До коментар [#15] от "traveler1":

    Taka e .........едни 1500 души трябва да се ометат !

  26. 26 Профил на авторът СУПЕР
    авторът
    Рейтинг: 826 Неутрално

    Чудесна и повече от необходима статия. Тя обобщава неща, които са очевидни за мислещия гражданин, но комунистическите манипу2латори правят всичко възможно тези граждани да бъдат колкото е възможно по-малко.

  27. 27 Профил на авторът СУПЕР
    авторът
    Рейтинг: 826 Неутрално

    До коментар [#23] от "Мърмор":
    Тази статия е далече по-детайлна и конкретна. А тя трябва да се препечатва всеки ден, ако искаме процентът на дебилите да е по-малко от 80.

  28. 28 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 274 Весело

    Хаха, само 4 "серии"?
    Ако Смилов беше подхванал "единството на традиционното (аФтентично) дясно" щеше да има материал колкото за колумбийски сериал.........

    Culus capitem delit
  29. 29 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 711 Весело

    От това по голямо единство - здраве му кажи - В НАТО сме - в ЕС сме-в парламента има либерал- мюсюлмани - руски националисти - руска левица - милиционер десница - Президента ни е обединител на нацията повече отколкото може да ни обедини - Гроздовата.Извън парламента има една обединена в разединението си десница - зелена левица,още малко патриотар националисти,още малко руска левица,една група наричана - Соросоиди( понякога - Предатели(макар,че не е ясно кого и на кого са предали и за какво) - Признавам си,че аз съм соросоид и всички си живеем както казва властта в стабилността.

  30. 30 Профил на espresso
    espresso
    Рейтинг: 274 Неутрално

    Абе ние се майтапим с ББ - и напълно основателно - но ако алтернативата е той или Радев, тогава е очевидно по-добрият избор. Смилов хубаво критикува продавачите на национално единство, но явно тази ниша на пазара трябва да бъде запълнена и по-добре да я заема ББ.
    Иначе ще стане както с президентските избори - на първия тур гласувах по съвест, на втория за по-малкото зло, ама такива като него, дето искаха да си останат чистички перфекционисти, помогнаха да спечели резидента.

    ГЕРБ - Граждани... Европейско... Развитие... - баси тъпия виц.
  31. 31 Профил на Valeri Ivanov
    Valeri Ivanov
    Рейтинг: 701 Неутрално

    "Не може да има “единение” ,докато символите и пропагадността на ЧУЖДОземната ТЕРОРистичната организация БКП не само стърчат в сърцето на София и другите големи градове в НРБ, и се подклажда “носталгията” по колониалният правешки режим и неговият “партиен вождь” – тато-ди-тути-каскети!
    Няма как! Най-малкото ,защото НЯМА никаква “равнопоставеност” между пропагадността за комунистическият режим, извършвана “по наследство” чрез КАЗИОНните “държавни” “институции” в БОКОвската НРБ и “противостоящият” му от другата страна в “гражданската война” “монархофашизъм”!
    БКП НЕ е нито “партия”, нито е българска, нито е избирана да “управлява” НРБ през периода 1944-89г.. БКП е назначена за колониална администрация от Сталин, събрани са НАЙ-НЕграмотните и ПРИМИТИВНИ лумпени и изроди ,за да унищожат българските традиции, българската история, българският дух, българската нация…. всичко българско, което да се “замени” от примитивната руска и съветска фейк-“идеология, “фейк-“историография” и фейк-“цивилизация”!"
    "ТЕРОРОНАЧАЛИЕТО "

  32. 32 Профил на dejmos
    dejmos
    Рейтинг: 402 Неутрално

    До коментар [#31] от "objektivist96":

    Какво велико ниво за разгромяване на КОМУНИЗМА :)) За това ставаше дума ... Какво правим с Китай ..., там са чиста проба комунисти !!! :)

  33. 33 Профил на Valeri Ivanov
    Valeri Ivanov
    Рейтинг: 701 Неутрално

    "Едип цар Единител"
    „Единение“-то не се нуждаело от тълкувание, каза онзи ден на откриването на учебната година в Софийския университет вицепрезидента Илияна Йотова. Нищо подобно, колежке! Нуждае се, и още как!
    „Единение“е новата опаковка на старото заклинание, с което започна прехода – „национален консенсус“. Изкова го Кръглата маса, в която комунистите прилъгаха да участва току-що създадената опозиция, пълна с техни агенти. И го изпълни с познатото ни вече 30 години съдържание: симбиоза от коруптивен бизнес и пренебрегваща интересите на общността политика, която е стабилна само ако никоя от страните не навлиза в „чуждата територия”. Всеки опит за промяна на статуквото води до рухване на модела. Или до сваляне на направилия опита, ако случайно се е добрал до властта.
    Тридесет години „национален консенсус” бе лозунг, срещу който никой в България не възразяваше – най-вече защото никой не разбираше какво означава. А никой не разбираше, защото „национален консенсус” нищо не означава, или, което е същото и дори по-лошо – може да бъде „обяснен” само с помощта на други понятия. Ключовото между тях е „умереност”.
    На пръв поглед няма нищо лошо в умереността – тя е същност на политическия консенсус. С такава същност обаче консенсусът неизбежно се разпростира върху всички „приемливи” политически възгледи, чиито носители на свой ред са длъжни да вземат пред вид приемливите възгледи на другите. Така всеки „умерен” се оказва „прав”. И никой не е виновен за нищо, защото „историята не бива да слугува на политиката“, а „наследените обществени разломи трябвало да се преодоляват“.
    Трябва, но не като се замитат под килима! Единението се предхожда от помирение. Помирението – от покаянието на виновните за разлома. А виновни, разбира се, са комунистите – не само в БСП, във всички български партии. Включително в бъдещата президентска партия, която КГБ кове на Радев. За нея ще пиша повече, като придобие по-ясни очертания, но засега ми се струва, че ще е поредната русофилско-патриотарска бутафория с малко ляв либерализъм за европейски цвят. Първанов ѝ бабува, но нищо чудно Станишев да кумува. Така кръвосмешението ще бъде пълно. Трагедията – с древногръцки мащаби.
    В този контекст Едип цар ми се струва подходящ прототип. Източник както на неговите драматургични страдания, така и на бъдещите политически страдания на държавния ни глава, несъмнено ще са необузданите им характери. Героят, който се е обявил за борец за колективното благо, постепенно ще се отдалечава от интересите на колектива и ще започне да действа в противоречие с тях. При това ще продължава да живее в заблудата, че прави всичко възможно за спасението на поданиците си. Единител, какво да го правиш!
    А иначе съм напълно съм съгласен, че има теми в нашето общество, по които трябва да има национален консенсус – сигурността, стандарта на живот на българските граждани, борбата с бедността, обезлюдяването, демографската криза…Само че това са все задачи на правителството, не на президента. И президентът може да ги постави в центъра на общественото внимание по много други начини, освен като си струпа партия докато е още президент. Първанов пробва и не прокопса, а имаше десетителен стаж като партиен лидер. Радев може само да му диша праха. Решетников ще направи много лоша услуга на бъдещата президентска партия, ако я каръщиса с АБВ. Направо отива ВГЗ…
    Що се отнася да единението, освен след покаяние, то се постига като егоизмът, гордостта и стремежът към лидерство на всяка цена, отстъпят място на единството, мира и любовта. Съмнявам се, че Радев е готов на такива отстъпки.
    Така че нека и Радев поусуче малко конците, щом е решил. Пък да видим какво ще изпреде.."
    К.Манолов

  34. 34 Профил на canuck99
    canuck99
    Рейтинг: 167 Неутрално

    И Даниел Смилов и Теодора Димова (преди 2 дена) за преписвали от едни и същи инструкции. От техните пасквили ми се повръща, чудя се защо Дневник им обръща внимание та трябва да ни ги поднася тук.

  35. 35 Профил на bahurat
    bahurat
    Рейтинг: 114 Неутрално

    когато злодеят се кани да извърши нещо неблагочестиво, обикновено предлага всички да се обединим, но не около някаква идея, а по принцип. Веднъж обединени, злодеят с власт върши своите подмолни действия с подкрепата на мнозинството, зомбирано от единството.

  36. 36 Профил на plebs
    plebs
    Рейтинг: 8 Неутрално

    "Серия първа: БСП ...
    Серия втора: Сакскобургготски и Първанов..."

    :) :) :)

    "ДЕКЛАРАЦИЯ ЗА НАЦИОНАЛНО СЪГЛАСИЕ

    Обн. ДВ. бр.38 от 13 Май 1997г. /Управление на ОДС/

    Ние, народните представители от Тридесет и осмото Народно събрание, с воля да работим за доброто на България, обявяваме своята решителност да преодолеем политическата, икономическата и моралната криза в страната.

    В името на това ще търсим непрестанно конкретно съгласие помежду ни по основните национални проблеми.

    Като споделяме убеждението, че обща основа за изход от кризата е спазването на Конституцията на страната и зачитането на правата на всички граждани, като приветстваме постигнатото на 4 февруари 1997 г. с посредничеството на президента на Република България национално политическо съгласие за провеждане на предсрочни парламентарни избори,..."
    https://www.ciela.net/svobodna-zona-darjaven-vestnik/document/-13349376/issue/2371/deklaratsiya-za-natsionalno-saglasie

    Следва Копитото, "Бъдеще за България", а по късно и амнистията на Станишев...

    Евгени Михайлов: „4 февруари 1997 - победа или сделка с комунистите?“ - http://www.faktor.bg/bg/articles/ot-redaktora/4-fevruari-1997-pobeda-ili-sdelka-s-komunistite

    „Бъдеще за България“ - http://www.capital.bg/politika_i_ikonomika/obshtestvo/2000/09/29/204947_opasnite_vruzki_v_budeshte_za_bulgariia/

    Амнистията на Станишев – „Гласове "за" дадоха и трима от ОДС - Венцислав Върбанов, Димитър Димитров и Марио Тагарински, петима от ДСБ - Васил Паница, Веселин Методиев, Евдокия Манева и Екатерина Михайлова и Иван Костов, двама от "Атака" - Ваню Хърков и Христо Попов…“ - http://www.segabg.com/article.php?issueid=4235§ionid=5&id=0000901

  37. 37 Профил на plebs
    plebs
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Двете БКП-та: „Национално съгласие“ в Работническо дело от 1990г. и в началото на мнозинството на ОДС…
    „Льотчикът Румен Радев е тръгнал по стъпките на танкиста Петър Младенов

    Дори от администрацията му няма защо да си губят времето – могат направо да преписват декларациите за национално съгласие на БКП и техния президент от 1990 година. Публикувани са във вестник „Работническо дело“. За улеснение на президентските съветници накрая прилагам и някои от тях, а като бонус предлагам на вниманието им и Декларацията за национално съгласие приета от 38 Народно събрание и обнародвана в Д.В. на 13 Май 1997г. И в нея въпросът за вината за икономическата катастрофа е подминат, но има консенсус по въпроса за мерките за излизане от нея. Изобщо мантрата който крал, крал, дайте да не се обръщаме назада, а да гледаме напред е най-консолидиращия фактор за партийните елити на прехода, тя е омертата на перестроечната мафия. …“
    https://www.faktor.bg/bg/articles/politika/hlyab-i-pasti/-natsionalno-edinenie-ili-omertata-na-perestroechnata-mafiya

  38. 38 Профил на plebs
    plebs
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Обединение можеше да има само ако всички, свързани със ДС бяха осветени, които трябва съдени и осъдени. Съдени и осъдени трябваше да са всички комунистически фактори, заслужили подобна "чест".Тогава вече, останалите, нормалните хора, неизбежно щяха да се обединят.
    —цитат от коментар 12 на hamiltonf


    До коментар [#12] от "hamiltonf":

    Да, много +.
    Лустрацията:
    "Пропускане на първия исторически шанс за лустрация
    Цялостен законопроект за декомунизация е предложен от СДС в последните месеци от съществуването на правителството на Филип Димитров през 1992 г. Срещу него се обявява тогавашният президент Желю Желев (СДС), който е във влошени отношения с правителството и СДС. Проектът предвижда ограничения на заемане на ръководна длъжност в изпълнителната власт и в предприятията с над 30 процента държавно участие, в държавните медии и в организации на бюджетна издръжка за следните лица:
    ● кадрови служители и сътрудници на ДС;
    ● секретари на първични партийни организации на БКП;
    ● номенклатурни кадри от апарата на ЦК на БКП, ОФ, ДКМС и БЗНС;
    ● участници в т. нар. „възродителен процес“;
    ● преподавателите и учителите в АОНСУ, школите на ЦК на БКП и КПСС и в учебните заведения на КГБ.
    Законопроектът не е приет и така е пропуснат един от историческите моменти за приложението на законодателство с такъв дух.

    Пропускане на втория исторически момент от СДС
    Въпросът за прилагането на лустрация става актуален след катастрофалното управление на БСП и кабинета Виденов, довело отново България до тежка икономическа криза. На власт идва мнозинството на Обединените демократични сили през 1997 г. Тогава коалиционният партньор на СДС Народен съюз внася в парламента законопроект за ограничения при заемане на ръководни длъжности в България. Вносителите се мотивират именно с препоръките на Резолюция 1096 на ПАСЕ.
    Двата основни центъра на властта в лицето на премиерът Иван Костов и президента Петър Стоянов обаче не подкрепят идеята. „Не мисля, че законът ще има оздравителен ефект за българското общество. Ние вече сме седем години след 10 ноември. Не можем непрекъснато да се озъртаме назад и не може да се движим бързо напред, носейки като раница непрекъснато на гърба си сенките от миналото“, заявява Петър Стоянов. Иван Костов посочва, че проектът е закъснял – „един такъв закон ще засегне съвсем малък брой хора“. Историята днес показва, че и двамата са допуснали стратегическа грешка и СДС като политическа сила за втори път пропуска историческия шанс да проведе декомунизационната политика докрай, прилагайки лустрацията в България..."
    http://desebg.com/index.php?option=com_content&view=article&id=79 :2011-02-01-00-13-56&catid=37&Itemid=49


  39. 39 Профил на espresso
    espresso
    Рейтинг: 274 Неутрално

    И Даниел Смилов и Теодора Димова (преди 2 дена) за преписвали от едни и същи инструкции. От техните пасквили ми се повръща, чудя се защо Дневник им обръща внимание та трябва да ни ги поднася тук.
    —цитат от коментар 34 на canuck99


    Ми повръщай бе, злато. Но не тук.

    ГЕРБ - Граждани... Европейско... Развитие... - баси тъпия виц.
  40. 40 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 2002 Весело

    До коментар [#31] от "objektivist96":Какво велико ниво за разгромяване на КОМУНИЗМА :)) За това ставаше дума ... Какво правим с Китай ..., там са чиста проба комунисти !!! :)
    —цитат от коментар 32 на dejmos

    Да в Китай има див либерализъм, но управляващата партия събира данъците на парвенютата милиардери и изкупуват ДКЦ от Америка на която нито капитализъма и е вече капитализъм, ни демокрацията - демокрация! От 2008г ни един американски милиардер не е обеднял защото е либерални загубите да се плащат от бедните болните и средната класа!
    Май идва нова криза а?
    У нас няма никакво единство и дългосрочни политики, кой последен дойде или покани някой от горните премиери - той им е шеф и него слушат докато задуха от другаде, за това сме на това дередже!



    Libertarianism is just anarchy for rich people
  41. 41 Профил на harvard
    harvard
    Рейтинг: 323 Неутрално

    "В България отново се заговори за национално единство. Но в нашия контекст това единение обикновено означава вкарване на страната в проруска орбита"

    Как правилно е казал човека на Сорос. Трябва да има раздор в държавата за да виреят "западните цености" (джендъри, соросоиди и други либералстващи толерасти).

    статия - платена мисирка/джурналист - Дневник/Икономедия - грант/"спонсорство" - НПО/агенти на влияние - чуждестранни "фондации" и/или преки чуждестрани правителствени институции
  42. 42 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 2002 Неутрално


    До коментар [#24] от "авторът":
    Не четеш внимателно и пак те друса параноята от руските агенти и морпехи!
    Може ли да ми кажеш кога съм писал за агенти които обичам или не обичам? Аз нямам пристрастия и само анализирам фактите.
    Щом либертоносните кратури в правителството на ББ от 10г. не могат да постигнат за икономиката по-ниски цени на газ,нефт и ток ? Иначе то е ясно ,че до идването на Костов , Царя, Станишев и БХ всичко е било само подготовка за съсичането на държавата!

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  43. 43 Профил на gl_avatar
    gl_avatar
    Рейтинг: 1944 Неутрално

    Ала бала , като бозата ‘мирен преход’ на Жельо , ликанов Младенов и Лилов .

  44. 44 Профил на t_tzanev
    t_tzanev
    Рейтинг: 221 Неутрално

    [quote#40:"comandante vs либерални ентусиасти&корпократи"][/quote]

    За съжаление май се провежда една дългосрочна политика - трансформацията на демокрацията в тоталитарна държава чрез прикоткването на МВР и структурите й /3 пъти по-големи от БА, не че тя е някакъв гарант на демокрацията/ и непрекъснато изменение нормативната и поднормативна база с успешното внедряване на вътрешни противоречия в нея.

  45. 45 Профил на olimpipanov
    olimpipanov
    Рейтинг: 315 Неутрално

    Този път Смилов донякъде е прав най-вече с констатациите за комундетата и баце.

    Нещо оставам с впечатлението, че за него националното единство е лоша дума и не ни е нужно. да се запознае с историята на страни по-бедни от нас на ресурси и къде са сега, страни, в които политиците са си стиснали ръцете и са помирили в името на добруването на държавите им.

    Ние сме разделени още от втората Балканска война и от тогава си берем плодовете.

    Да не говорим за деня на разбойника през Септ. 44 и тъй наречения ни преход.

    Без да сме обединени като народ, с на обща национална кауза няма да ни бъде.

  46. 46 Профил на Боян Таксиров
    Боян Таксиров
    Рейтинг: 219 Неутрално

    До коментар [#45] от "olimpipanov":

    Докато общата национална кауза не бъде правовата държава и демокрацията преди всичко, за какво помирение може да става дума?
    Помирение между престъпника и жертвата и налагане на волята на престъпника(по силния)?
    Политиците отдавна са си стиснали ръцете в името на прегазването, обезсилването и подчинението на българския народ.

    ФАТАЛНА ГРЕШКА: https://fatalerror.bg
  47. 47 Профил на potrebitel3
    potrebitel3
    Рейтинг: 221 Неутрално

    Каква общност, след като организациите в които членуват финансират НПО за подривни действия - Белинкет, Сини каски, НПО за ИК.
    Глупости. Купили целия есгграон на друга държава и били честни. Че откъде пари за тези подкупи? Сриват, санкционират и после крещят, ето не изпълняваш условията, беден си, нямаш. Нашето последно място е планово. Няма мърдане.

  48. 48 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 853 Неутрално

    Прекрасен текст на Даниел Смилов!!!
    Колко жалко, че четенето не е модерно.....

  49. 49 Профил на anarhochristian
    anarhochristian
    Рейтинг: 800 Неутрално

    От цялото нещо разбрах, че обединението е слабост.
    Очаквам следващите статии за свободата е робство, невежеството е сила и т.н.

  50. 50 Профил на Практик от София
    Практик от София
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Чувал съм, че президентът Радев направил успешна кариера, като започнал от ТАБСО, минал през Долна Митрополия, сетне се преборил с конкуренцията по стълбицата на ВВС. Сегашната му най-висока длъжност ми се вижда съвсем естествен завършек и награда за едно чутовно усилие за ,,единение"...

  51. 51 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 1341 Неутрално

    Така стигаме до следната теорема: в българския политически контекст "национално единство" обикновено означава вкарване на страната в проруска орбита, отваряне на АЕЦ "Белене", примирие и държавен чадър над определени икономически интереси (от "Мултигруп" до КТБ и ортаците ѝ), както и толерантност към бивши агенти на ДС в публичната сфера.Това е така горе-долу. Въпросът е дали искате да стане на 100% (при БСП и Радев) и бързо (пак при тях)
    —цитат от коментар 5 на Jumbo Jet


    Хубаво си почнал, но не си завършил - "Това е така горе-долу. Въпросът е дали искате да стане на 100% (при БСП и Радев) и бързо (пак при тях)" - ИЛИ ПО-БАВНО, НО ПАК ТОЛКОВА СИГУРНО ПРИ ГЕРБ.
    Сега вече няма грешка в казаното!

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  52. 52 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 1341 Неутрално

    Целият този плач по единството (Дали пък нямат предвид модела на Единна Русия?) ми звучи като онзи виц дето вълкът и мечката казали на заека и агнето "Ребята! Давайте жить дружно"!

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  53. 53 Профил на Практик от София
    Практик от София
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Под моста на детелината ,,Цариградско шосе" - бул.,,Ал. Малинов", на източната стена, се мъдри едро форматен надпис ,,Единение". Точното място за учредително събрание на новоизлюпен червен запъртък.

  54. 54 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 1341 Весело

    ... Какво правим с Китай ..., там са чиста проба комунисти !!! :)
    —цитат от коментар 32 на dejmos


    Щом ти казваш......

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  55. 55 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 1341 Неутрално

    В цялата история на България след 1989-та година та до сега, аз по-скоро виждам една група от предатели, които зад паравана на "Национално единство" ПО-СКОРО РАЗДЕЛЯТ БЪЛГАРИЯ, като се изправят срещу истинските и чисти българи, поставящи интересите на страната на първо място. И това тази банда, стояща зад този параван, го прави защото поставя на първо място не националните интереси, а руските такива.
    Само се чудя дали след изброените в статията, няколко опита на комунистите за лъжеединение на нацията (а всъщност прикриване на предателската им същност), та дали все още има такива будали, които все още да им вярват!

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  56. 56 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 1341 Неутрално

    Под моста на детелината ,,Цариградско шосе" - бул.,,Ал. Малинов", на източната стена, се мъдри едро форматен надпис ,,Единение". Точното място за учредително събрание на новоизлюпен червен запъртък.
    —цитат от коментар 53 на Practic


    Много отиват там да се облекчават, та действително това би било точното място за новоизлюпения червен запъртък!

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  57. 57 Профил на Lemmy
    Lemmy
    Рейтинг: 861 Неутрално

    Бай Смилов като стар измамник е пропуснал нулевата серия на единението. Единици бяха онези, които се противопоставяха на "кръглата маса", когато палачи и уж техните жертви седнаха да делят баницата напълно ЕДИННО според т.нар. мирен преход. Противниците на съглашателството бяха наричани фашисти. Единици бяха (хайде 39 души), които се противопоставиха на квазикомунистическата конституция. И те бяха наричани фашисти. Да припомняме ли "Боянските ливади" и единиците, които се съпротивляваха на жабата (R.I.P.)...

    Извън тези единици, огромното мнозинство българи бяха напълно единни що се отнася до симбиозата между червено-ченгеджийско-демократично-турските елити. Онези, които бяха отвратени се отляха нанякъде. За останалите, каквото и да пишат днес, факт е че са част от единението. А русопоклонството е само стръкчето гьозум в националния коктейл "Единство".

  58. 58 Профил на wanderer
    wanderer
    Рейтинг: 2574 Неутрално

    "Политиката обаче рядко е война, нито пък е футболен мач."

    Политиката е непрекъсната война ... за избягване на истинската война. Няма нищо общо с футболен мач, ама на "мозък" като Смилов толкова му стига пипето за сравнения.

  59. 59 Профил на wanderer
    wanderer
    Рейтинг: 2574 Весело

    До коментар [#55] от "Храбър":

    "като се изправят срещу истинските и чисти българи"

    Налагат им чужди ценности, атлантски някакви, ни описани, ни вписани в българската история. Обличат ги в "Стамбулска конфекция", га че се намираме в Ориента. Натрапват им погазването на Закона (нарушаане на границите/суверенитета)като "изконно човешко право". Манипулират ги, че целта на икономиката е максималната далавера, опс печалба (когато трябва някой атлант да спИчели). А целта на обществото била "солидарността"/единението (когато трябва да ни прецакат).

  60. 60 Профил на Боян Таксиров
    Боян Таксиров
    Рейтинг: 219 Неутрално

    До коментар [#59] от "wanderer":

    Никой не прецаква българите повече от самите българи.
    Нямо по отвратителен поробител на българите от сегашната върхушка.

    ФАТАЛНА ГРЕШКА: https://fatalerror.bg
  61. 61 Профил на Gopeто СУПЕР
    Gopeто
    Рейтинг: 1347 Любопитно

    До коментар [#10] от "comandante vs либерални ентусиасти&корпократи":
    Искате да кажате, че сега българите не бягат в чужбина?

    "За мен върхът е онова високо място, от което ясно съзирам следващата си цел" Боян Петров
  62. 62 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 2002 Неутрално

    До коментар [#61] от "Gopeто":
    Ясно съм написал- нови гонения на българите от собствената им страна! А пък вие го разбирайте така както ви позволяват възприятията за околния свят!



    Libertarianism is just anarchy for rich people
  63. 63 Профил на хм
    хм
    Рейтинг: 1337 Гневно

    то у нас война има даже между БДС и фонетична, не знам за какво единение иде реч.

    аз бих приел като кръвна обида ако някой ми каже, че имам нещо общо с някой от стотиците политици-престъпници, които ползват (под благия поглед на цацаратурата и цяла кохорта назначени за да не се случват такива корупционни явления лица!) властта само и единствено за лична изгода!

    въобще нека първо сред политиците да има по-голям процент българофили (щото в момента по-глемият процент не е дори русофили, а направо руски слуги!), пък после да търсим национално обединение!

  64. 64 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 647 Неутрално

    ...Ясно съм написал- нови гонения на българите от собствената им страна! А пък вие го разбирайте така както ви позволяват възприятията за околния свят!
    —цитат от коментар 62 на comandante vs либерални ентусиасти&корпократи

    Не си го написал ясно! Гоненията са от децата и внуците на убийците-мандраджии, все от червената терористична партия! Защото през последните 29 години само 5 са били леко отдалечени от властта. И в момента в който отново се докопаха, отново милиарди потекоха във вечната и неружима българо-руско-съветска дружба"

  65. 65
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  66. 66 Профил на Тюфлекчия
    Тюфлекчия
    Рейтинг: 434 Весело

    За пореден път това момченце пише някакви неща, използвайки до болка познати template-и. "Афтентично десните" трябва да се замислят. По цял свят десните са лидери в мисълта, само у нас са смешни.

    Браво демократи - станахте по-лоши от тези с които се борите!
  67. 67 Профил на Поручик Балканец
    Поручик Балканец
    Рейтинг: 221 Неутрално

    "ВЪЗВАНИЕ
    КЪМ ИЗБИРАTЕЛИTЕ НА НАШАТА ОКОЛИЯ
     
    Пред вид на голямата важност и значение, което Единението има за настоящето и бъдещето на нашето любимо Отечество, нашите граждани, на брой повече от 6.000.0000 души, събрахме се днес в двора на училището в Парцал махлеси и като обсъдихме въпроса, останахме съгласни и единодушно решихме да препоръчаме на г. г. избирателите от нашата околия да се обединят под единоначалието на:
    Ганю Балкански Първанов, търговец, известен в цяла България.
    Филю Гочоолу Борисов, търговец с капитал.
    Танас Дочоолу Радев, търговец с военна индустрия.
    Като обявяваме това наше единодушно решение на останалите г. г. избиратели от града и околията ни, които имат присърце доброто на Отечеството, материално подобрение на земеделеца, облекчение положението на данъкоплатеца, с една дума, интересите на нашата околия, приканваме ги да гласоподават в подкрепа за горните трима наши съграждани, в които имаме пълно доверие. 

    Г. г. Избиратели,
    Представена ви е вече от няколко граждани една листа с имената на едни простаци, игноранти, мискини и нехранимайковци, гейове, либерасти и соросоиди, лица не от Нашата среда, лица чужди за Нас, които нямат и не могат да имат Нашето доверие. Може би ще се явят и други, които да ви убеждават да гласувате за техни кандидати. Съветваме ви, г. г. избиратели, да не се мамите на хубавите им думи, и не се вдавайте на техните ласкания, и не вярвайте на разни пръскани от тях слухове и измислици
    Ваши:
    Ганю Балкански Първанов, търговец, известен в цяла България.
    Филю Гочоолу Борисов, търговец с капитал.
    Танас Дочоолу Радев, търговец с военна индустрия.

  68. 68 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 2384 Неутрално

    Комунистчетата и антикомунистчената никакво единство не ги устройва, ако не са поканени на трапезата.

    Judjuk
  69. 69 Профил на Боян Таксиров
    Боян Таксиров
    Рейтинг: 219 Неутрално

    До коментар [#68] от "Judjuk":

    Грешиш. Никой не чака никаква покана за никаква трапеза.
    Но ако под единство се разбира някой да отнема залъка от трапезата на българина уж в името на някакво "единство", то тогава със сигурност това единство устройва само измекярите като теб и никой друг.

    ФАТАЛНА ГРЕШКА: https://fatalerror.bg
  70. 70 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 2384 Неутрално

    "Но ако под единство се разбира някой да отнема залъка от трапезата на българина уж в името на някакво "единство", то тогава със сигурност това единство устройва само измекярите като теб и никой друг."
    До коментар [#69] от "Боян Таксиров":

    Много ти е засукано писанието. Не става ясно какво единство те устройва? Темата е във връзка с призива на Президента за единство на обществото срещу мафията, корупцията и бандитските формирования.

    Judjuk
  71. 71 Профил на Боян Таксиров
    Боян Таксиров
    Рейтинг: 219 Неутрално

    До коментар [#70] от "Judjuk":

    Напротив, писането ми е много ясно.
    Устройва ме единство, което НЕ е под шапката на мафията.

    ФАТАЛНА ГРЕШКА: https://fatalerror.bg
  72. 72 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 2384 Неутрално

    До коментар [#70] от "Judjuk":Напротив, писането ми е много ясно.Устройва ме единство, което НЕ е под шапката на мафията.
    —цитат от коментар 71 на Боян Таксиров


    Е, ми слушай Президента какво ти казва. Друга алтернатива няма. Засега.

    Judjuk
  73. 73 Профил на Боян Таксиров
    Боян Таксиров
    Рейтинг: 219 Неутрално

    До коментар [#72] от "Judjuk":

    Въобще нямам намерение да го слушам.
    Както казах, мен такова "единение" тип "другари, дайте да дадем" НЕ ме устройва.

    ФАТАЛНА ГРЕШКА: https://fatalerror.bg
  74. 74 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 2384 Неутрално

    Значи те устройва статуквото. Твое право е. Но статуквото освен Президента, няма кой да го промени. Засега.

    Judjuk
  75. 75 Профил на Боян Таксиров
    Боян Таксиров
    Рейтинг: 219 Неутрално

    До коментар [#74] от "Judjuk":

    НЕ ме устройва статуквото, но не мисля, че кръговете на които президентът е подвластен, искат да го променят към по добро, а напротив.
    Те искат диктатура и бетониране на статуквото, вече и със сила.

    ФАТАЛНА ГРЕШКА: https://fatalerror.bg
  76. 76 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 2384 Неутрално

    До коментар [#74] от "Judjuk":НЕ ме устройва статуквото, но не мисля, че кръговете на които президентът е подвластен, искат да го променят към по добро, а напротив.Те искат диктатура и бетониране на статуквото, вече и със сила.
    —цитат от коментар 75 на Боян Таксиров


    И аз много разчитах на "автентично десните". Те са ми приятели. Но те не можаха да се обединят и организират. Освен това не харесвам идеите и позициите им. Закостеняли, еднопосочни, лишени от перспектива и развитие. България е в ЕС, но в периферията. Ние задължително трябва да се отворим на изток.

    Judjuk




За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #