За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
Наблюдател
Рейтинг: 63 НеутралноА междувременно българското правителство разгара на #Апартаментгейт и #КъщиЗаТъщи прави профилактика на Кадастър и Имотен Регистър!
http://www.icadastre.bg/
Или да питаме Данаил Кирилов - новият министър на правосъдието, да не стане като с имотния регистър и да не заработи до изборите?
Наблюдател
Рейтинг: 63 Неутралноhttps://www.dnevnik.bg/comix/248588/?ref=id
stedim
Рейтинг: 461 НеутралноКогато заставаш с името си, заслужаваш уважение. Не мога да коментирам статията по същество, защото материята не ми е ясна.
nickkal
Рейтинг: 229 НеутралноЖитейска истина - или бързо, или качествено, или евтино? Трите никога не са възможни едновременно, двете......евентуално! Тук се опитваме да превъртим живота! Имоти и фирми се продават като банани на пазара! Предлагам адвокатските хонорари да станат резултатни. Доста ще намалее оборота!
penetrating
Рейтинг: 5763 НеутралноВ основата на всичко е некадърност вследствие на лош подбор на служителите, занимаващи се с регистрацията в АВ и сбъркани цели за изпълнение.
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David HilbertИван Арнаудов
Рейтинг: 777 РазстроеноНе е директно свързано с темата на статията, обаче все пак да си кажа и аз мнението за безсмислието на ТР.
Някои хора поддържат линия, а пък аз... поддържам окръжност.Като собственик на фирма, всяка година съм длъжен да подавам годишен финансов отчет (ГФО), който подлежи на проверка и вписване от служител на регистъра. Какво може да провери освен дали е платена таксата за вписване, не ми е много ясно, но ето каква е ситуацията с моите ГФО към момента:
ГФО за 2011 г. подаден на 20.06.2012 г., вписан на 21.09.2012 г. (3 месеца)
ГФО за 2012 г. под. 03.06.2013 г., вписан 03.08.2013 г. (2 месеца)
ГФО за 2013 г. под. 04.06.2014 г., вписан 15.07.2014 г. (месец и половина)
ГФО за 2014 г. под. 09.06.2015 г., вписан 16.11.2015 г. (5 месеца)
ГФО за 2015 г. под. 16.06.2016 г., вписан 02.10.2017 г. (1 година и 5 месеца)
ГФО за 2016 г. под. 08.05.2017 г., не е вписан до момента
ГФО за 2017 г. под. 11.06.2018 г., не е вписан до момента
За всяка от тези услуги чинно съм си платил такса за вписване в размер на 25 лева или нещо подобно. Интересно, дали в АВ са си раздавали бонуси от моите такси заради успешно (не)свършената работа по вписване на моите документи?
Тлъсто Тъпа Госпожица ГЕРБ
Рейтинг: 0 НеутралноКаманизтите се чудят какво да измислят срещу Дон БОРИСОВ , отврат ! БАЛГАРСКИА НАРОД отново ще ПОТКРЕПИ ГЕРБ !
Beautiful people are not always good but Good people are always Beautiful...marinbg
Рейтинг: 229 НеутралноРегистририах една фирма в Март 2019. В месец Април 2019 тръгнах да регистрирам друга със същият предмет на дейност и получих отказ с малоумна причина!!! На 100% е вярно това, което пишат адвокатите. Интересно е кой носи отговорност за подобно поведение? Оставки на тия безхаберници!!!
Тлъсто Тъпа Госпожица ГЕРБ
Рейтинг: 0 НеутралноА тези гнусни клевети видяхте ли:
Beautiful people are not always good but Good people are always Beautiful...110 Профил на extraCACA
extraCACA
Рейтинг: 2297
14:55, 17 май 19
Неутрално
До коментар [#95] от "Тлъсто Тъпа Госпожица ГЕРБ":
ти знаеш ли, че в момента тия свини отчуждават черни селски пътища, които си съществуват още от турско, преди изобщо да я е имало тая държава и съответно-никога не са били част от нечиии имоти... тва за да си образуват общински парцелчета за раздаване там, дето никога не е имало общинска земя... плащат ги по 60 кинта на декар, а процедурата в адм. съд излиза 2 бона/ дек. мин... готино, м
svoboden
Рейтинг: 1180 НеутралноИскали им да доказват публично известни факти, като този, че Маршаловите о-ви имали агент в Перея!? Не знам за каква публика си мислят тези хора, но ако не са доволни от решенията има съд и спокойно могат да ги обжалват, а не да занимават нас!
arnautsky
Рейтинг: 893 ЛюбопитноАко мислите,че в кадастъра е различно-лъжете се.
Keep it cool, keep it funny, keep on changing the world.Ваденето на скица от поз. комисия струваше 8 лв,
и се получаваше веднага.
В кадастъра вече е 10,а за получаване-най-рано след 3 дена.
Административна реформа?
Улеснение за гражданите?
Не.
Просто бягство от Е-управление и запълване на празни ведомства.
Vlado Nikolov
Рейтинг: 8 НеутралноТърговския регистър, е поредната хранилка за мързеливи калинки.
Индиана
Рейтинг: 450 НеутралноГоляма част от тия агенции и министрства, както и разни държавни фирми редовно на загуба, са просто част от социалната система.
Пипера е много лют
Рейтинг: 19 НеутралноАгенцията по вписванията, Комисията за защита на личните данни, Комисията за защита от дискриминация и още Н на брой такива комисии и агенции са напълно ненужни, безполезни и тунеядни структури.
https://www.youtube.com/watch?v=eYfOYx1G2zUРоси
Рейтинг: 5757 НеутралноЗначи тези чиновници работят само за себе си.
volarok
Рейтинг: 941 НеутралноПроизводството пред Търговския регистър е изцяло уредено законодателно в полза на адвокатите и пак не са доволни.
neut
Рейтинг: 174 НеутралноКакво ли е наред в тази държава, та и този проблем
In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the restNikoi
Рейтинг: 506 НеутралноЗа каква услуга вземат на всяка фирма по 50 лв за отчет ,който е статистически и държавата може да си го вземе от данъчната ми декларация
Умен и красив но не умнокрасив
Рейтинг: 63 НеутралноКрайно време е всеки един служител на бюджетна издръжка, бил той полицай, военен, лекар в държавна болница, журналист в БНТ, данъчен, общински служител и т.н., че те са СЛУЖИТЕЛИ и би трябвало да СЛУЖАТ на хората, които ги издържат - гражданите на България. Крайно време е да се осъзнаем, че не гражданите служим на държавата и пълним държавния бюджет за да има държавата, а държавата служи на гражданите и пълним държавния бюджет, за да получаваме качествени услуги!
No Pain No GainSmoke
Рейтинг: 969 ГневноНека и аз да добавя нещо за таксите на АВ. Когато се вади някакво удостоверение на хартия, там събират такса 5 лв за първа страница + 2 лв за всяка следваща страница. Удостоверението за актуално състояние и удостоверението на наличие на процедура по несъстоятелност и/или ликвидация абсолютно безпроблемно могат да се съберат на 1 страница. Техните разпечатки от системата на ТР обаче така са разтеглени умишлено, че да не се събират на 1 страница и да отиват на 2-ра страница. Целта е АВ да вземе такса 7 лв вместо такса 5 лв. Това са абсолютно п*д*растки номерца на АВ!