Как България се превърна в пленена държава

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (89)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на 4ort
    4ort
    Рейтинг: 118 Неутрално

    България е пленена, защото не извършихме лустрация.
    Всички парламентарно представени партии са рожби на ДС.

    Имам време да питам всеки идиот.
  2. 2 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 3904 Весело

    Статия като за "Добро утро, в събота", малко преди работа...

    "Достъпът до истинска информация вече няма значение, лице което е деморализирано не е способно да оцени истинската информация, за него фактите не означават нищо! Даже да бъде затрупано с информация, с автентични доказателства, с документи, със снимки, ако го заведете насила в СССР и му покажете концентрационен лагер, той ще откаже да повярва на всичко това. Когато военният ботуш го стъпче, едва тогава ще разбере, но не и преди това, това представлява деморализацията!" Юрий Безменов, специалист по съветска пропаганда, дезинформация и подривни дейности, сътрудник на КГБ
  3. 3 Профил на ЗаНиЗа
    ЗаНиЗа
    Рейтинг: 1981 Разстроено

    "Слуховете са едно, реалните резултати - друго" - в държавата ни винаги е било така, а днес това е още по-изразено. Ако се случи нещо добро, значи е реална политика, ако се случи "случка" - слух, клюка, инсинуация от "лошите". Дълго ще се тормозят БГ гражданите заради псевдо ДЕМОкрацията на политиците защото е удобно за всички - едните апатично се съгласяват и мозъчно закърняват, докато другите се обогатяват, нементално де.

    Направи съд от глината, празнината вътре в него го прави полезен.
  4. 4
    ****

    Коментарът беше изтрит по желание на неговия автор.

  5. 5 Профил на Добрин Илиев
    Добрин Илиев
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Всички парламентарно представени партии са рожби на ДС.
    —цитат от коментар 1 на 4ort


    Нали се досещате коя извънпарлантарна партия е целата в бела премена?

  6. 6 Профил на lz73 СУПЕР
    lz73
    Рейтинг: 2020 Неутрално

    До коментар [#5] от "Боби Бобев":

    Даже се сещам и къде бият негрите...

  7. 7 Профил на 4ort
    4ort
    Рейтинг: 118 Неутрално

    [quote#5:"Боби Бобев"][/quote]

    Какво се досещаш не ме интересува!
    Статията е, защо България е пленена държава?
    Парламентарните или извън парламентарните партии носят отговорност за това???

    Имам време да питам всеки идиот.
  8. 8 Профил на Lemmy
    Lemmy
    Рейтинг: 893 Весело

    Всяка сутрин Марк Порций Данел Катон Смилий става от леглото и се провиква в нощното гърне: "Пленеността трябва да бъде разрушена!"

    А Дойчо Велев Маргиналев повтаря ехото "сушена, сушена, шена-ааа!"

  9. 9 Профил на DDR
    DDR
    Рейтинг: 640 Любопитно

    Лошата демография дава горчивите си плодове и в политиката—липсата на критична маса млади хора, не желаещи да живеят в статукво и търсещи ”място под слънцето” води до сегашното състояние. Едно общество със средна възраст 40+ трудно прави промени.

    Frieren für die Freiheit. Tempolimit für die Freiheit. Ein Kühlschrank im Sommer – notwendig oder Kriegstreiberei?
  10. 10 Профил на Добрин Илиев
    Добрин Илиев
    Рейтинг: 8 Неутрално

    [quote#5:"Боби Бобев"]
    —цитат от коментар 7 на 4ort
    Какво се досещаш не ме интересува![/quote]

    А опашката на коня гали ли те по умнокрасивата главица?
    Твоето мнение също не ме интересува.

  11. 11 Профил на Дон Кихот
    Дон Кихот
    Рейтинг: 940 Весело

    "При фалита на КТБ стана ясно, че много от кредитите в нея са били необезпечени. ..."

    ...а много депозити-привилегировани, много хонорари- фалшиви! Неочаквано, в тази невинна закачка случайно се оказаха замесени и активисти от "градската десница" (да ме извинят, но всеки нормален непредубеден човек ще намрази тази "десница" още заради самото название).
    Не случайно употребих "активисти"- както показва развитието на съдебния процес, те активно са участвали в оперативната дейност на Цв.Василев.
    Което е било отчетено при спасяването на привилегированите депозити....
    Уточнявам, де!

  12. 12 Профил на Анти Шишковци
    Анти Шишковци
    Рейтинг: 893 Неутрално

    Пленяването на държавата зависи от качествата на пленените. А качествата на болшинството от племето са такива, че му е все едно, дали ще бъде роб или не. Поради това племето си е спечелило името "МАТРЯЛ", за по-благозвучно. Това племе е известно по света с това, че всеки тарикат, добрал се до властта, може да прави с него каквото си иска. Загледайте се внимателно в очите на овцете в някое стадо. Ще видите същото, каквото излъчват очите на "матряла". Някой някога беше казал: Не сме народ, а мърша!

  13. 13 Профил на zakkwylde
    zakkwylde
    Рейтинг: 612 Неутрално

    болшинството
    —цитат от коментар 12 на Анти Шишковци


    Българската дума е "мнозинство", русоробе.

    000000000000000000000000
  14. 14 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 3904 Весело

    До коментар [#4] от "aleks ivan":


    Позаблудил съм се.... Като работиш всеки ден, някой път се случва...

    "Достъпът до истинска информация вече няма значение, лице което е деморализирано не е способно да оцени истинската информация, за него фактите не означават нищо! Даже да бъде затрупано с информация, с автентични доказателства, с документи, със снимки, ако го заведете насила в СССР и му покажете концентрационен лагер, той ще откаже да повярва на всичко това. Когато военният ботуш го стъпче, едва тогава ще разбере, но не и преди това, това представлява деморализацията!" Юрий Безменов, специалист по съветска пропаганда, дезинформация и подривни дейности, сътрудник на КГБ
  15. 15 Профил на Syzygy
    Syzygy
    Рейтинг: 174 Весело

    До коментар [#9] от "DDR":

    "липсата на критична маса млади хора"

    Може ли ЕДИН пример на просперираща държава с 'критична маса млади хора'?

    Fortunately, I didn’t know any experts and so I did it anyway
  16. 16 Профил на Боян Таксиров
    Боян Таксиров
    Рейтинг: 225 Неутрално

    България е пленена държава, защото българското стадо го позволява.

    ФАТАЛНА ГРЕШКА: https://fatalerror.bg
  17. 17 Профил на Да вярваме на истината
    Да вярваме на истината
    Рейтинг: 2976 Неутрално

    Егати пленарното и "застаряващо" общество как прави 3,2 пъти по-голяма икономика от 1989 година и икономиката ни е оценена на 0,41% по държавният дълг. Този 0,41% отразява у Свободата на словото и Свободата и Демокрацията. Ама понеже на умнокрасивите ултралевият никой не обръща внимание и светът свършва. Ами това е смешно другарки и другари Драгалевци.

  18. 18 Профил на Незнайко
    Незнайко
    Рейтинг: 3012 Неутрално

    Тези метафори с пленничеството, са същите, като с фашисткото робство. Остава да изпъшкаме немощно и да повикаме поредните освободители.

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  19. 19 Профил на Дон Кихот
    Дон Кихот
    Рейтинг: 940 Весело

    "Да започнем със самата диагноза. "

    И аз имам диагноза-за "градската десница"!
    Код по МКПБ (Международен класификатор на политическите болести): 00.00
    Епикриза: Злокачествен обществен тумор на база политическа инфантилност, съпроводен с патологична българофобия.

  20. 20 Профил на Мондиана
    Мондиана
    Рейтинг: 451 Неутрално

    Нарисуваната картина е ужасяваща, отчайваща. Нищо не може да ги мръдне.

  21. 21 Профил на Todor Plamenov
    Todor Plamenov
    Рейтинг: 475 Неутрално

    Маргиналните партии за които говори Смилов ги наказа народа, и с право.Помним реформаторите как се заканваха на ДПС, като попаднаха във властта. И нищо.И реформи даже нямаше.Втори път на тази въдица няма кой да се хване.

  22. 22 Профил на vesselin p
    vesselin p
    Рейтинг: 674 Неутрално

    До коментар [#19] от "Дон Кихот":

    Удивително е как за нула време наскачвате срещу статии, които бъркат с пръст в истината (корупция, взаимозависимост на политическа класа и прокуратура, подчиненост на служби и регулатори). Приблизително всеки път са първите 10-20 коментара. При това със завидно ранобудие. Явно имате указания за ранна реакция, едновременно с излизането на сутрешните статии...

  23. 23 Профил на Николай Бучков
    Николай Бучков
    Рейтинг: 8 Разстроено

    НЕ Е ПЛЕНЕНА , а Е ВРЕМЕННО ОКУПИРАНА , така , както се прави след война , НО има и съществена разлика в ФАКТИТЕ - напр. КОЙ ГО ДОПУСНА,ЗАЩО И КОИ БЯХА ИЗПЪЛНИТЕЛИТЕ ….как така , управляващи си смениха за една нощ идеологията , къде се врекоха в поредната вярност и защо го направиха , как така ИМ ПОВЯРВАХА И ЗАЩО....е , когато започнат тези коментарии плюс анализите за "РЕЗУЛТАТА" , може и да се получи някакъв отговор на въпроса за ОКУПАЦИЯТА" от "СВОИТЕ" !

  24. 24 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 1473 Неутрално

    До коментар [#9] от "DDR":"липсата на критична маса млади хора"Може ли ЕДИН пример на просперираща държава с 'критична маса млади хора'?
    —цитат от коментар 15 на Saint of Me


    В Африка и в Персийския залив е пълно с държави с критична маса млади хора :)

    Ама не знам да са проспериращи. Тея дето имат много петрол и нямат много хора са криво ляво проспериращи. :)

  25. 25 Профил на svoboden
    svoboden
    Рейтинг: 1180 Неутрално

    Какво е наложило да се препечата текст от “медия” кат Дойче веле!?

  26. 26 Профил на Умен и красив но не умнокрасив СУПЕР
    Умен и красив но не умнокрасив
    Рейтинг: 63 Неутрално

    Пленеността е заложена в настоящата ни конституциите, в която е описана структурата на прокуратурата, по съвеЦки модел на Вишински. Имаше доста хора навремето, които бяха против приемно й, но дет се вика, кой ти беше пасъл вълци тогава. Руснаците и техните представители в България - БС(К)П и ДПС успяха да прокарат конституцията, която узакони безконтролната прокуратура, която от своя страна гарантира на ДС мафията, че няма никога да бъде разследвана,а който дръзне срещу нея, ще бъде унищожен. Проверете историята за прокурор Колев и ямболската адвокатка, убити от бившия главен прокурор Филчев - един човек с объркана психика. Този същия после стана посланик. Един убиец. Сегашния е същия - още при назначаването му беше ясно, че е купувал имоти по данъчни цени, за да спести данъци, но понеже така правели всички... Това е плененост - да няма равенство пред закона, да има привилегирована каста - в България поне от 1944-та насам е така.

    No Pain No Gain
  27. 27 Профил на EU Fighter
    EU Fighter
    Рейтинг: 101 Неутрално

    Лесно, благодарение на простолюдието, конформизма и необразоваността!

    United in diversity
  28. 28 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 284 Весело

    До коментар [#9] от "DDR":"липсата на критична маса млади хора"Може ли ЕДИН пример на просперираща държава с 'критична маса млади хора'?
    —цитат от коментар 15 на Saint of Me


    Ама колега, то е толкоз просто - цяла Африка е пълна с критични маси млади хора и, съответно, с проспериращи държави. Половината Азия - също.
    Затова и масите млади хора отттам напират към Европа, да създадат критична маса и тук, че да просперираме и ние като тях.

    Culus capitem delit
  29. 29 Профил на Chung Kuo
    Chung Kuo
    Рейтинг: 229 Неутрално

    Като погледнем коментиращите тук тролове, техния манталитет и нагласа - ако това е болшинството от обществения пълнеж, то наистина си заслужаваме корумпираният боклук, който ни управлява. Едни и същи опорки, резултат от работата на мозъчни донори... И докато 80% не само не страдат от липса на интелект, а от изобилие на кретенизъм, дебелоглавие и чиста форма на селска простотия, реално ще продължим да живеем в условия на клепто-идиокрация. Пленено общество, където всяка надигната глава е под опашката на коня и в което простите са на почит (по еднокнижния).

  30. 30 Профил на Syzygy
    Syzygy
    Рейтинг: 174 Весело

    До коментар [#29] от "Chung Kuo":

    Това е реториката! Само така другаре, малко са лабави дръжките на мотиките само, турайте по-яки и смело настъпвайте, с двата крака. И засилка :)

    Fortunately, I didn’t know any experts and so I did it anyway
  31. 31 Профил на mop36557620
    mop36557620
    Рейтинг: 32 Неутрално

    Продължавате с евтини манипулативни статии, нали ?
    Да, простите хора ще повярват.
    Жалки сте!

  32. 32 Профил на Chung Kuo
    Chung Kuo
    Рейтинг: 229 Неутрално

    До коментар [#30] от "Saint of Me":

    Ама разбира се, след като не сме тъпи и грозни, то сме другаре. Нищо че по изказ си почти копие на правешкия. Сполай ти изкараните копейки днес, тавагишч Гавлампи.

  33. 33 Профил на Да вярваме на истината
    Да вярваме на истината
    Рейтинг: 2976 Неутрално

    До коментар [#29] от "Chung Kuo":

    Че излезте от под опашката на коня де. Ама нямате капацитет, мислене ЗА и никакви десни стратегии да не питам щото не отговаряте какво правите с левият Бойкикее и зелените ултралевият талибани Десният избирател нито е малоумен както го изкарвате, нито идиот. Даже не можете един сериозен анализ да направите защо десният избирател гласува за ГЕРБ например. Няма такова нещо. Обявяваме ги за прости както вие правите в коментара и готово.

  34. 34 Профил на Chung Kuo
    Chung Kuo
    Рейтинг: 229 Неутрално

    До коментар [#33] от "Да вярваме на истината":

    Кой е десният избирател? Този, който гласува за бай Х и неговите “десни” мерки за субсидиране на тютюнопроизводителите, неговите идеи за одържавяване ЕРП-тата (погледнете какво се случва с ЧЕЗ) и неговото послушно навеждане за патоци и Белене? А вашият сериозен анализ къде е? Или е по-лесно да се лъже и троли на килограм?

  35. 35 Профил на m17
    m17
    Рейтинг: 774 Неутрално

    До коментар [#26] от "Умнокрасив":

    Ама защо забравяте и Панов(а), и те са купували на данъчна оценка с мръсни пари.

  36. 36 Профил на Todor Plamenov
    Todor Plamenov
    Рейтинг: 475 Неутрално

    До коментар [#33] от "Да вярваме на истината":

    Какви десни стратегии, бе човек. Вчера Радан по телевизията заяви, че трябва да се национализира частна собственост, защото не харесвал собственика.

  37. 37 Профил на Slick
    Slick
    Рейтинг: 174 Неутрално

    Кучетата си лаят, ГЕРБ си купуват гласове

  38. 38 Профил на Chung Kuo
    Chung Kuo
    Рейтинг: 229 Неутрално

    До коментар [#36] от "tosho_toto":

    Ама разбира се, че е заявил такова нещо Радан. И звездите също ти говорят, нали?

  39. 39 Профил на samoedin
    samoedin
    Рейтинг: 3029 Неутрално

    България не се е " превърнала", тя винаги е била пленена държава ! В момента, понеже има голям паричен оборот в реалната икономика, което пък е заради състоянието на самата европейска икономика, приближените до властта структури разполагат с големи капитали, които като се инвестират било в медии, било в недвижими имоти, бързо привличат вниманието на всички нас. Но откакто, още в зората на промените, почетния реши да играе с комунистите и свали управлението на СДС ( т. нар. шут на ДПС спрямо СДС) , картинката е една съща - дали е Илия Павлов, дали са гангстери като маргините, черепа, дали говорим за редник Киро, Цеко от Първа, Вальо и пр. и пр., " звездна плеяда" от подобни " герои" на прехода, държавата винаги е била майка кърмилница чрез управленските си структури и институци за тях, щедро пръскаща им финансов ресурс от бюджета и прераздпределяща го в частните джобове на такива типове !

  40. 40 Профил на Todor Plamenov
    Todor Plamenov
    Рейтинг: 475 Неутрално

    До коментар [#38] от "Chung Kuo":

    И аз не вярвах, до като не изгледах участието му в сутрешния блок.Превърнахте се в ултра-лява маргинална секта.

  41. 41 Профил на Надежда
    Надежда
    Рейтинг: 1600 Неутрално

    Намаляхме с 2 млн., без да сме водили война....
    Ще станем Северозападна България на Европа - гето, по-точно.

    Чиста икономика. Работните места в България се концентрират около големите градове, а в Европа, в конкретни държави - Германия, Испания, Италия.

    Процесите са идентични и само конкретни деглобалистични политики, подобно на тези на Тръмп, могат да спрат това.

  42. 42 Профил на Торбеш КЛУБ
    Торбеш
    Рейтинг: 1128 Неутрално

    Анализът на г-н Смилов е наистина депресиращ, но не и изненадващ, защото това го виждаме и разбираме по същия начин.
    Като аргументи срещу ИСТИНАТА, изказана в тази статия - блестящ анализ, по-точно дисекция на положението на страната ни - засегнатите безмозъчни съскат:
    "жълтопаветни-умнокрасивци-соросоиди-под-опашката-на-коня" и прочее ТЪПОТИИ.
    Харесва им да са поробени,
    харесва им да са в блатото безгрижно и безхаберно,
    харесва им да им сложат доилния апарат, но да ги галят по главицата,
    харесва им да се блъскат в множество, да са МАСА,
    харесва им да не са индивиди със собствена ГЛАВА и СВОБОДА.
    Харесва им - СТАДО за СТРИГАНЕ, за ДОЕНЕ и за КОЛЕНЕ!
    Но на нас - умните, красивите, образованите, работните и талантливите, не ни харесва.
    И ПОМНЕТЕ МИ ДУМАТА - Идва време ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ ДА НИ УПРАВЛЯВА!
    Съдии, прокурори, катаджии, данъчни и други - ще се въртят на смени из целия Съюз на Европа - днес прокурор ни е датчанин, след шест месеца Лаура Кьовеши, сетне много проклет, но ултрасправедлив германец. Днес катаджиите в София са от Франция, другата седмица са от Португалия, другият месец са стриктни австрийци или стрателни поляци или словенци - ХАЙДЕ ГИ КОРУМПИРАЙТЕ!
    Това заработвате - това чакайте!, неуважаеми управляващи боклуци!

    Като българин съм горд, че думата "неудачник" е незаменяема чуждица в българския език, заемка от руския език.
  43. 43 Профил на niksan1 СУПЕР
    niksan1
    Рейтинг: 1116 Неутрално

    България е пленена, защото не извършихме лустрация.Всички парламентарно представени партии са рожби на ДС.
    —цитат от коментар 1 на 4ort



    Абсолютно прав си, но аз ще добавя и бездушието и пасивността на българите .
    Преди години беше практика в София да се съберат 40 000 - 50 000 души за 2-3 часа и същите тези хора с помоща на прованса, свалихме правителствата на Луканов и Виденов, а днес ... ?
    Днес същите тези българи са в ЕС, САЩ и другите бели държави, а останалите в България или очакват Брюксел " да удари по масата ", или вдигат безпомощно ръце , а това е примирението на път към ... кланицата ... !

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  44. 44 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 284 Весело

    [quote#34:"Chung Kuo" Този, който гласува за бай Х и неговите “десни” мерки за субсидиране на тютюнопроизводителите, неговите идеи за одържавяване ЕРП-тата (погледнете какво се случва с ЧЕЗ) и неговото послушно навеждане за патоци и Белене? А вашият сериозен анализ къде е? Или е по-лесно да се лъже и троли на килограм?[/quote]

    О да, "десният избирател" като теб непременно гласува за Ръдан - зет на офицер от ДС, Льо Пти Женерал - прокурор от времето на Живков, Бойкикев - внук на АБФК и Белев - ултраляв екоталибан.

    Culus capitem delit
  45. 45 Профил на etty1
    etty1
    Рейтинг: 561 Разстроено

    До коментар [#20] от "Мондиана":

    Може, но не е мирно.
    Не разбирам как са се случили тези ужасни неща при съществуването на щедра държавна субсидия за партиите и в момента.

    “The greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge.” ― Daniel J. Boorstin
  46. 46 Профил на niksan1 СУПЕР
    niksan1
    Рейтинг: 1116 Неутрално

    [quote#5:"Боби Бобев"][/quote]


    Досещаме се, че тази извънпарламентарна партия отдавна, отдавна не е във властта и НЕ НИ ГРАБИ, а се досещаме коя партия е във властта и с помоща на кои други две партии ни грабят от времето на " царя " до днес .
    Впрочем, тези партии са упоменати в статията .

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  47. 47 Профил на whitemare
    whitemare
    Рейтинг: 923 Неутрално

    България е пленена, защото не извършихме лустрация.Всички парламентарно представени партии са рожби на ДС.
    —цитат от коментар 1 на 4ort


    Ае лустрирай Пеевски като си толкова лустрационен

    Фильо и Фобьо са двама неграмотни, комплексирани и прости близнаци
  48. 48 Профил на whitemare
    whitemare
    Рейтинг: 923 Неутрално

    Смилов, Смилов стана известен като Captain Obvious. Едни и същи са ти писанията с години. такива като теб се превърнаха в част от проблема, не част от решението.

    Фильо и Фобьо са двама неграмотни, комплексирани и прости близнаци
  49. 49 Профил на niksan1 СУПЕР
    niksan1
    Рейтинг: 1116 Неутрално

    [quote#10:"Боби Бобев"][/quote]


    Опашката на коня НЕ ГАЛИ, А ШИБА БЕЗМИЛОСТНО, но не е в състояние да изшиба дебилизма !

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  50. 50 Профил на whitemare
    whitemare
    Рейтинг: 923 Неутрално

    Анализът на г-н Смилов е наистина депресиращ, но не и изненадващ, защото това го виждаме и разбираме по същия начин.Като аргументи срещу ИСТИНАТА, изказана в тази статия - блестящ анализ, по-точно дисекция на положението на страната ни - засегнатите безмозъчни съскат: "жълтопаветни-умнокрасивци-соросоиди-под-опашката-на-коня" и прочее ТЪПОТИИ.Харесва им да са поробени, харесва им да са в блатото безгрижно и безхаберно, харесва им да им сложат доилния апарат, но да ги галят по главицата, харесва им да се блъскат в множество, да са МАСА, харесва им да не са индивиди със собствена ГЛАВА и СВОБОДА. Харесва им - СТАДО за СТРИГАНЕ, за ДОЕНЕ и за КОЛЕНЕ! Но на нас - умните, красивите, образованите, работните и талантливите, не ни харесва.И ПОМНЕТЕ МИ ДУМАТА - Идва време ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ ДА НИ УПРАВЛЯВА!Съдии, прокурори, катаджии, данъчни и други - ще се въртят на смени из целия Съюз на Европа - днес прокурор ни е датчанин, след шест месеца Лаура Кьовеши, сетне много проклет, но ултрасправедлив германец. Днес катаджиите в София са от Франция, другата седмица са от Португалия, другият месец са стриктни австрийци или стрателни поляци или словенци - ХАЙДЕ ГИ КОРУМПИРАЙТЕ!Това заработвате - това чакайте!, неуважаеми управляващи боклуци!
    —цитат от коментар 42 на Торбеш


    Хахаха, а българските митничари ще въртят далавери из Европата. Мбуахахаха. Ти ако можеше да прочетеш какви глупости си написал, щеше сам да се плеснеш зад врата.

    Фильо и Фобьо са двама неграмотни, комплексирани и прости близнаци
  51. 51 Профил на Мондиана
    Мондиана
    Рейтинг: 451 Неутрално

    До коментар [#45] от "etty1":

    Как са се случили? Ами не са просто случили, а са били планирани. И понеже сме близо до Русия и петата колона явно е мощна, плановете са реализирани успешно.

  52. 52 Профил на Phaeton.
    Phaeton.
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    Цялата статия е един смешен плач на Смилов ,че любимите му ДСБ са извън всички властови структури , нямат никакво влияние и никакви шансове за такова .

    Смилов трябва да е наясно, че ние добре разбираме, че АКО ДСБ бяха във властта , щяха да са набъркани с двата крака в същите олигархични схеми, както ГЕРБ, БСП и ДПС са днес .

    И понеже споменава КТБ- добре помним как ДСБ бяха забъркани с КТБ по всички възможни начини , а Цв.Василев и до днес е любимият олигарх на ДСБ.

    България наистина е пленена държава , но по други причини, които Смилов НИКОГА няма да разкрие.

    Те се определят от факта, че всички партии в България са или меркелистки или путинистки или и двете !


  53. 53 Профил на etty1
    etty1
    Рейтинг: 561 Разстроено

    До коментар [#51] от "Мондиана":

    Така е, но не и без нашето мълчаиво "съгласие", уви!

    “The greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge.” ― Daniel J. Boorstin
  54. 54 Профил на Дневник  пропагандна газета
    Дневник пропагандна газета
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Как България се превърна в пленена държава?

    Питайте Луканов, Виденов, Станишев и Орешарски.

    И безродниците управлялвали след 09.09.1944

  55. 55 Профил на ruse_island
    ruse_island
    Рейтинг: 1268 Неутрално

    Гербер коментаторите нещо много наблягат на това кои точно са десни, че герб десните са по-хубави от другите десни, дето били направо леви и т.н. Айде по-кротко с театъра, в статията е написано, а и живота ни го демонстрира, има ДЪРЖАВНО ОДОБРЕНА КОАЛИЦИЯ ЗА УСВОЯВАНЕ НА БЮДЖЕТИ и разни дребни партийни добавки за обиране на негативи и изпускане на парата по избори. Идеите са за забавление и разсейване на публиката, КИНТИТЕ/ВЛАСТТА/ са истинската идология на т.нар. системни партии.

  56. 56 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 5763 Неутрално

    Хубав и точен текст!

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  57. 57 Профил на sim4o@abv.bg
    *****
    Неутрално

    A ДеБъ?

    Що се забравя станалото в последно време?
    Как със възторг се емнаха да обслужват олигарх - Микренски Меценат.

    Как подскачаха и късаха рубашки за микренските хранени журналисти..

  58. 58 Профил на Dr_Doolittle
    Dr_Doolittle
    Рейтинг: 1169 Неутрално

    Изразът 'пленена държава' е защото не е удобно да казваме 'мутрокомунистическа държава' ли ? Или 'посткомунистическо гето' ? Или 'неокомунистическа кочина' …..?

    http://www.flickr.com/photos/39768558@N04/3712408729/
  59. 59 Профил на sim4o@abv.bg
    *****
    Неутрално

    До коментар [#34] от "Chung Kuo":

    И КАКВО СЕ СЛУЧВА С ЧЕЗ?

    От ДЪРЖАВНО дружество отива В ЧАСТНИ ръце.

    Завой надясно.
    И трябва да съм във възторг?

  60. 60 Профил на Phaeton.
    Phaeton.
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    Аз нямам нищо против в България да има САМО две партии- една консервативно - демократическа и една ляво- либерална, които да се състезават помежду си и покриват целия спектър.

    Всички останали партии до 300 са излишни !

    Броят на депутатите да стане 120.

    Освен това нямам нищо против тези партии да се финансират на свободния пазар, както е в САЩ. Нямам нищо против един предприемач да финансира и двете партии, щом сам иска . Парите са си негови !

    Но финансирането да е абсолютно прозрачно и се отчита пред СП.

    Партиите сега получават външни пари, но непрозрачно ! Или някой твърди, че ДСБ , която е извън парламента и няма държавна дотация, се издържа от доходите на Радан Кънев ?!

  61. 61 Профил на sim4o@abv.bg
    *****
    Неутрално

    До коментар [#52] от "faeton.":

    Любимият Олигарх на "десните" в момента в Микренския Меценат..

  62. 62 Профил на Reporter US
    Reporter US
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Статията е, защо България е пленена държава?
    —цитат от коментар 7 на 4ort


    Поредната позитанска простотия, подета гръмогласно от радикалната компартия ДСБ и глашатаите й! Я обадете бе, другарете, от кого е "пленена" таа пуста държава, де я държат у плен, и вий, соппствену, къде жувейти, дорде държавата ви е в плен? Ха-ха-ха-ха… Ако има критерий за съвършената тъпота, то той е на 100% покрит от жълтопаветните дръгалефски неграмотници, а тов. Смильоф е виден техен представител!

  63. 63 Профил на Phaeton.
    Phaeton.
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    В идеята за намаляване и дори спиране на държавната субсидия има ИЗКЛЮЧИТЕЛНО рационално зърно, но за съжаление сигурно няма да се реализира , понеже Борисов ще почне да отстъпва и увърта .

    Всички български партии купуват гласове, така че никакви субсидии за тях- ние им даваме от нашите пари, те ги дават на циганите !

    Освен това , те се подиграват с избирателите- хората гласуват с преференциии, те се отказват от избраните си депутатски мандати в полза на някакви, за които никой не е гласувал !

    Никакви държавни пари, да е финансират на свободния пазар, така много бързо от 300 ще останат само две- три партии, които са ни предостатъчни !

  64. 64 Профил на Phaeton.
    Phaeton.
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    До коментар [#45] от "etty1":Как са се случили? Ами не са просто случили, а са били планирани. И понеже сме близо до Русия и петата колона явно е мощна, плановете са реализирани успешно.
    —цитат от коментар 51 на Мондиана


    Много интересна кокоша слепота имате- виждате руската пета колона , а не виждате меркелистката ?!

    Всичко, моето се случва в България в последните десетилетия , става под наблюдението на брюкселските меркелисти !

    И на кремълските путинисти !

    И що само едните виждате , а другите - не ? Интересен феномен !

  65. 65 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 284 Весело

    [quote#43:"niksan1"][/quote]

    Мдааа, "събрахме се едни 40-50000", свалихме Виденов и качихме Костов със задача да лустрира комунистите и да оправи икономиката.
    Костов, вместо да лустрира комунистите, им подари икономическата власт и ги остави да оправят икономиката както те си знаят.
    Такива като вас драснаха в чужбина още по костово време, а ние останахме тук да сърбаме попарата, забъркана от бившите комунисти, а.к.а. настоящи олигарси с любезното съдействие на Шеф Костов.
    Някак си се оправихме, даже вдигнахме 4 (четири) пъти БВП спрямо 2000 г. и 5 (пет) пъти БВП на глава.
    Малко нагло е да квичите за "бездушието, пасивността и примирението" и да искате революции само и само подопашните комунистически наследници да сменят другарите си, които са на власт.
    Няма вече такива балами в България.
    като искате революции, връщайте се и си ги правете, ако ви стиска.........

    Culus capitem delit
  66. 66 Профил на niksan1 СУПЕР
    niksan1
    Рейтинг: 1116 Неутрално

    Как България се превърна в пленена държава?Питайте Луканов, Виденов, Станишев и Орешарски.И безродниците управлялвали след 09.09.1944
    —цитат от коментар 54 на Jumbo Jet



    Защо пропускаш мутрата от Банкя и неговите началници от библиотеката и сарайте ?

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  67. 67 Профил на Reporter US
    Reporter US
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Досещаме се, че тази извънпарламентарна партия отдавна, отдавна не е във властта и НЕ НИ ГРАБИ
    —цитат от коментар 46 на niksan1


    Я обади за царските конюшни и за кумеца, назначен за ЙОристконсулт на една оръжейна фирма… Ха-ха-ха-ха… Може да добавиш припряното редене на опашката за субсидии, дорде лъжеш, че си излязъл от управлението и коалицията, а тоже и как се цоца от държавната каца, стоейки противозаконно вече три години в държавната сграда на Кърниградска. После па' ела да ни обясниш как не ни грабели...

  68. 68 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 284 Любопитно

    [quote#66:"niksan1"][/quote]

    Защо пропускаш агента на ГРУ и началниците му от Москва?

    Culus capitem delit
  69. 69 Профил на dr.web
    dr.web
    Рейтинг: 229 Неутрално

    Смилов, изглежда че такова е бъдещето и в целия цивилизован свят, но ако се поразмислим малко ще видим и рационално зърно във всичкото това - мутрите постепенно ще започнат да изчезват, а "сивото" постепенно ще започне да изсветлее. Същото важи и за хората.

  70. 70 Профил на Умен и красив но не умнокрасив СУПЕР
    Умен и красив но не умнокрасив
    Рейтинг: 63 Неутрално

    До коментар [#26] от "Умнокрасив": Ама защо забравяте и Панов(а), и те са купували на данъчна оценка с мръсни пари.
    —цитат от коментар 35 на m17


    Панова, за разлика от Цацаров, има кой да я разследва и също така тя се занимава с управлението на собствената си фирма. В същото време на другаря Главен Прокурор са пряко подчинени всички прокурори в България. Може еднолично да заповядва на всеки един да прекрати производство или да започне такова и няма законна институция, която да контролира този процес. Ако това състояние на нещата ти харесва и го намираш за нормално, значи има нещо сбъркано в теб.

    No Pain No Gain
  71. 71 Профил на Дон Кихот
    Дон Кихот
    Рейтинг: 940 Весело

    До коментар [#52] от "faeton.":

    "Цялата статия е един смешен плач на Смилов ,че любимите му ДСБ са извън всички властови структури , нямат никакво влияние и никакви шансове за такова ."

    А сега ще лъсне и кой ги спонсорира и защо си хаби парите.
    Щат-не щат, ще излязат на светло. Или ще умрат (което не е много далеч от сегашното им състояние).
    Удивително ми е, с каква настойчивост търсят омразата на обикновените хора и с какво желание доброволно се подлагат на насмешки и подигравки. Кой от 80-те процента дебили ще тръгне да гласува за тях, след като е видял, как е квалифициран в "Дневник"?
    Мазохизъм някакъв! Пардон, не някакъв, а болшевишки- "...за ценой не постоим".
    С една дума, отврат!

  72. 72
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  73. 73 Профил на ndb
    ndb
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#43] от "niksan1":

    Днес същите тея хора свалиха Орешарски. И пак да вземете властта с преврат, пак ще ви свалим. А в запада отидоха точно робските глави, да мият чинии и да бършат з@дници за някое евро в повече, и вече отъркали се в новите си робовладелци, им се прииска и те да станат робовладелци на нас, и понеже ние не щем, само ни хулят и обиждат, и доноси правят. От роби толкова, мечтата на роба е не да стане свободен, а да стане господар!

    Преди да се замислиш дали правиш нещата правилно, се замисли дали правиш правилните неща!
  74. 74 Профил на bobyb
    bobyb
    Рейтинг: 193 Неутрално

    До коментар [#9] от "DDR":"липсата на критична маса млади хора"Може ли ЕДИН пример на просперираща държава с 'критична маса млади хора'?
    —цитат от коментар 15 на Saint of Me


    Ти май се опитваш да иронизираш мада нейча, а? Точно така, диваците и циганите, щото са млади и жизнени са на път да завладеят цивилизована Европа някой ден, пък ти си драскай иронично. :)

  75. 75 Профил на Syzygy
    Syzygy
    Рейтинг: 174 Весело

    До коментар [#74] от "bobyb":

    Е значи според вярващите че 'критична маса млади хора' е рецептата за просперитет ще рахатясаме не след дълго.

    Аз ще им показвам как да плющят джаваскриптче на таблетите, измислил съм го. Даже мое ме обявят за некъв вид гуру :)

    Fortunately, I didn’t know any experts and so I did it anyway
  76. 76 Профил на Fiji
    Fiji
    Рейтинг: 118 Неутрално

    Пак ще го напиша – управлява ни партиен картел. Малките партии, които плуват около този кит, не трябва да забравят, че всеки момент могат да бъдат изядени.

  77. 77 Профил на Роси СУПЕР
    Роси
    Рейтинг: 5757 Неутрално

    "Боже, колко мъка има на този свят, боже."

  78. 78 Профил на
    *****
    Неутрално

    До коментар [#52] от "faeton.":"Цялата статия е един смешен плач на Смилов ,че любимите му ДСБ са извън всички властови структури , нямат никакво влияние и никакви шансове за такова ."А сега ще лъсне и кой ги спонсорира и защо си хаби парите.Щат-не щат, ще излязат на светло.
    С една дума, отврат!
    —цитат от коментар 71 на Дон Кихот


    Микренския Меценат ..

    То тяхното навеждане и свирките им дето врътнаха на Джуджето на пресконференцията ги охарактеризираха ..

    П.П
    Друга, такава слугинска партия аз не зная ..

  79. 79 Профил на
    *****
    Неутрално

    Лошата демография дава горчивите си плодове и в политиката—липсата на критична маса млади хора, не желаещи да живеят в статукво и търсещи ”място под слънцето” води до сегашното състояние. Едно общество със средна възраст 40+ трудно прави промени.
    —цитат от коментар 9 на DDR


    Що пък да няма активни млади хора?
    Ами има!

    Ето ги - десетки хиляди на митингите в Асеновград, Нова Загора, Габрово , Раднево ..
    Ето ги на шествията за екология, против Истанбулската, против "Стратегията за детето"..

    Не видяхте ли, хубавите млади българки, току до гейпарада , с дечицата, до тях - мъжете им ..
    Идете вижте младите българи в Жеравна, идете ги вижте на Шипка ..

    Абе не е лесно да си тъп, а?

  80. 80 Профил на
    *****
    Неутрално

    Лошата демография дава горчивите си плодове и в политиката—липсата на критична маса млади хора, не желаещи да живеят в статукво и търсещи ”място под слънцето” води до сегашното състояние. Едно общество със средна възраст 40+ трудно прави промени.
    —цитат от коментар 9 на DDR


    Що пък да няма активни млади хора?
    Ами има!

    Ето ги - десетки хиляди на митингите в Асеновград, Нова Загора, Габрово , Раднево ..
    Ето ги на шествията за екология, против Истанбулската, против "Стратегията за детето"..

    Не видяхте ли, хубавите млади българки, току до гейпарада , с дечицата, до тях - мъжете им ..
    Идете вижте младите българи в Жеравна, идете ги вижте на Шипка ..

    Абе не е лесно да си тъп, а?

  81. 81 Профил на
    *****
    Неутрално

    Лошата демография дава горчивите си плодове и в политиката—липсата на критична маса млади хора, не желаещи да живеят в статукво и търсещи ”място под слънцето” води до сегашното състояние. Едно общество със средна възраст 40+ трудно прави промени.
    —цитат от коментар 9 на DDR


    Що пък да няма активни млади хора?
    Ами има!

    Ето ги - десетки хиляди на митингите в Асеновград, Нова Загора, Габрово , Раднево ..
    Ето ги на шествията за екология, против Истанбулската, против "Стратегията за детето"..

    Не видяхте ли, хубавите млади българки, току до гейпарада , с дечицата, до тях - мъжете им ..
    Идете вижте младите българи в Жеравна, идете ги вижте на Шипка ..

    Абе не е лесно да си тъп, а?

  82. 82 Профил на Explorer
    Explorer
    Рейтинг: 229 Неутрално

    Всички са бай ганьовци-измамници. И 30 години-давай насам, давай натам, никой вече не им вярва. И глупостите им на всичките нямат отношение към проблемите на хората. Но заграбеното им се нарича Прокълнати имане и хаир няма да видят. То почна вече.

    Всеки ден стават чудеса! Коледа не е толкова далеч.
  83. 83 Профил на Chung Kuo
    Chung Kuo
    Рейтинг: 229 Неутрално

    До коментар [#34] от "Chung Kuo":И КАКВО СЕ СЛУЧВА С ЧЕЗ?От ДЪРЖАВНО дружество отива В ЧАСТНИ ръце.Завой надясно.И трябва да съм във възторг?
    —цитат от коментар 59 на ajsayder


    ЧЕЗ държавно дружество? Отиди се прегледай, моля те. Няма да е зле и да попрочетеш какво се крие зад Еврохолдинг, току виж ти светнало.

  84. 84 Профил на
    *****
    Неутрално

    ЧЕЗ държавно дружество? Отиди се прегледай, моля те
    —цитат от коментар 83 на Chung Kuo


    Да бе, ЧЕЗ Е ДЪРЖАВНО .. хубаво е, че питаш, та да ти кажем ..
    Иначе може да се изложиш някъде с традиционното си бръщолевене на тъпотии и да си кажат хората "малоумен гъз" ..


    ЕТО за ЧЕЗ .. съвсем лесно е да се види:

    https://bg.wikipedia.org/wiki/ЧЕЗ


    Централа: Прага 4, Прага, Чехия
    Главен изпълнителен директор: Даниел Бенеш (15.09.2011 г.–)
    Собственик: Ministry of Finance of the Czech Republic (69.78%)

    69.78% са на ЧЕШКОТО МИНИСТЕРСТВО НА ФИНАНСИИТЕ- демек - ДЪРЖАВНА!

    Ако си още по-тъп, отколкото си мисля - питай някой да ти обясни ..
    Поздрави
    П.П
    Благодаря за загрижеността за здравето ми .. вярно бая съм настинал ..

  85. 85 Профил на
    *****
    Неутрално

    Как България се превърна в пленена държава?Питайте.... Виденов ..
    —цитат от коментар 54 на Jumbo Jet


    Виденов май доста може да каже, човекът ..

    Да припомним за конфликта му с "Газпром":

    "Заради цените на газа и собствеността на тръбата Русия свали Виденов от власт.."
    https://www.faktor.bg/bg/articles/mneniya/intervyu/-prof-baeva-zaradi-tsenite-na-gaza-i-sobstvenostta-na-trabata-rusiya-svali-videnov-ot-vlast-36946

    Кампанията срещу Виденов беше организирана от кръговете около Андрей Луканов.
    .... ...... ..
    Безспорно е, че интерес от смяната на Виденов тогава имаше Русия, тъй като вече беше ясно оформен българо-руският конфликт по цената на природния газ. Жан Виденов настояваше Русия да продава природния газ на по-ниски цени заради Ямбургското споразумение, според което България участва в строителството на газопровода срещу продажби на по-ниски от пазарните цени. ... ...
    Другият пункт от спора беше за собствеността на газопреносната система. И по него Виденов беше твърд и неотстъпчив. И тогава се поведе една антибългарска пропагандна кампания в Русия ... По руската телевизия показваха опашките за хляб в България с посланието, че това е резултатът от управлението на социалистите. .."
    -------------------

    Да припомним, "Газпром" плати на шепа корумпирани политици, те наеха лумпени да подскачат , Слави Трифонов от трибуната пред "Александър Невски" викаше "Седем, осем и ще си паднала" а пияната сган отдолу въртеше кючеци и щракаше с пръсти - и ето ...

    Та за това сме слаби и държавата ни е"пленена" ..

  86. 86 Профил на
    *****
    Неутрално

    И ето тогава резултата:

    "Жан Виденов настояваше Русия да продава природния газ на по-ниски цени заради Ямбургското споразумение, според което България участва в строителството на газопровода срещу продажби на по-ниски от пазарните цени. ... ...
    Другият пункт от спора беше за собствеността на газопреносната система. И по него Виденов беше твърд и неотстъпчив..."

    ----------------

    И падна Виденов и ЕЙ КАКВО СТАНА.
    Ето "Капитал" :

    https://www.capital.bg/politika_i_ikonomika/bulgaria/1997/04/14/859119_skandal_v_rusiia_otloji_poseshtenieto_na_sofiianski/

    "В енергийната област ... фигурираше споразумение за 150 млн. долара кредит за довършване модернизацията на първите четири блока на АЕЦ "Козлодуй". Русия има интерес към тази сделка, защото 85% от кредита ще бъде със стоки на атомната й индустрия. ..
    .... и сделката за доставка на кредит на 14 руски изтребителя МиГ-29. Според шефа на руския авиационен концерн МАПО Александър Агеев това ще бъде втората точка в разговорите между Софиянски и Черномирдин. .... ... собствеността върху транзитните газопроводи трябва да се предостави на смесеното газово дружество. Натискът на руския газов концерн да притежава тръбите беше основният проблем при всички досегашни преговори по газовия проект. Предпочитаните партньори на "Газпром" у нас "Овергаз" и Мултигруп подкрепиха концерна, заявявайки нееднократно, че в това няма нищо лошо и с ината си само губим милиони долари.
    .... . Техният строеж няма да се възлага като държавна поръчка, но кабинетът настоя в документа да се запише, че Булгаргаз ще възлага изграждането на новите газопроводи и ще упражнява цялостния инвестиционен контрол. ...
    фирма "Топенерджи" само ще осигурява финансирането на проектите и ще реализира транзита на природния газ, срещу което ще получава определен процент от транзитната такса. ... "


    Че те руснаците, тогава баш за това свалиха Виденов ..

    Победиха андрей-лукановистите и техните виждания .
    ----------------------------
    ей от "Капитал":

    Бакърджиев сключи договор, според който окончателно се отказваме от Ямбургската спогодба (а преди това, Жан настояваше газ да си получаваме по нея) и Евгени се съгласи на "вземай и плащай!"

    Ей "Капитал " писа:

    https://www.capital.bg/politika_i_ikonomika/bulgaria/1998/10/24/247180_dokumentiranite_kapani_v_dogovora_s_gazprom/

    ...".. в прав текст твърди, че договорите с Москва закопават Булгаргаз и че националните интереси в този случай не са защитени (със силен намек, че са продадени). Това директно хвърля камъни в градината на вицепремиера Евгений Бакърджиев, който де факто “уреди” сделката при срещите на четири очи с Рем Вяхирев. Така и не стана известно какво точно си казаха на тези срещи (те бяха поне две) Вяхирев и Бакърджиев. Според Васил Филипов резултатът от прегръдките с шефа на “Газпром” е катастрофален за интересите на България и на Булгаргаз, които са изтъргувани.
    Сериозен капан е и клаузата за плащане на заявените доставки. Ние трябва да плащаме не само доставките, но и разликата между заявените и ползваните количества по 75% от средната цена, действала за периода. "
    -----------------
    Та всеки политик, дето се занимава с "Газпром" се сеща за Жан и как беше свален

  87. 87 Профил на
    *****
    Неутрално

    Архивите са живи!

    Ето от "Дневник":

    https://www.dnevnik.bg/biznes/2009/11/12/815060_gazovite_fanfari/
    .. ... "Топенерджи" изгря с пълна сила при служебното правителство на Стефан Софиянски. През април 1997 г. Софиянски подписа в Москва газова спогодба, която се смята за най-голямото отстъпление на българско правителство в полза на "Газпром" ... В нея се предвиждаше изграждането на нови газопроводи да става с финансиране от "Газпром" чрез "Топенерджи" и пак "Топенерджи" да експлоатира инфраструктурата и да извършва доставките..."
    ----------------

    Та хубаво споменаваме Виденов и какво стана, след като паплачта го свали ..

  88. 88 Профил на
    *****
    Неутрално

    [quote#43:"niksan1"]
    —цитат от коментар 65 на pag
    Мдааа, "събрахме се едни 40-50000", свалихме Виденов и качихме Костов .....[/quote]

    И взехте някой лев от "Газпром" ,а?

    Щото Виденов споменаваше за ЯМБУРСКОТО СПОРАЗУМЕНИЕ за доставка на газ ?

    И трябваше да дойдете ВИЕ, че Софиянски да подпише за "Топенерджи", а Бакърджиев да направи Договора ..

    Ама иначе беше весело на митингите, а?

    ------------------------
    дата 15.01.1997 " ..СВЕТЛАНА ДЯНКОВА: Благодарим на всички млади хора, които са тук. Ние ви обичаме. Но сега тук ще излязат едни други млади хора, които вие много обичате.
    Познахте ли кои са?

    КАМЕН ВОДЕНИЧАРОВ: Здравейте събудени, истински, горди българи. За първи път, когато бях тук, на този площад, на първия голям митинг, бях на 23 години. Сега съм на 30. Искам да се обърна към всички млади хора. Млади не само по възраст, но и по дух. Този път да не си тръгваме от тук преди да постигнем окончателна победа.

    Автентичните десни : Победа! Победа!

    СЛАВИ ТРИФОНОВ: Искам да предупредя всички управници сега и за в бъдеще, че ако не внимават ще се случи какво? .. .. ще настане боят.

    СЛАВИ ТРИФОНОВ: Пее . /"Боят настана"- аранжимент Евгени Димитров, албум "Хъшове" 1996 издател БМК https://www.youtube.com/watch?v=EPtRcTznUh8 /

    ТОНЧО ТОКМАКЧИЕВ: Искам да кажа, че няма да ги чакаме до 9. 7, 8 и ще са паднали.

    СЛАВИ ТРИФОНОВ и ТОНЧО ТОКМАКЧИЕВ : .. пеят /"Тайсън кючек"- албум "Хъшове' БМК 1996/ ... .."

    Автентичните десни : .. Седем осем и ще си паднала, седем осем и ще си легнала .."

  89. 89 Профил на
    *****
    Неутрално

    Абсолютно прав си, но аз ще добавя и бездушието и пасивността на българите .
    Преди години беше практика в София да се съберат 40 000 - 50 000 души за 2-3 часа и същите тези хора с помоща на прованса, свалихме правителствата..
    —цитат от коментар 43 на niksan1


    Споко!

    Ако "Газпром" пак плати , ще се съберат отново не 40 000 , а 140 000!

    Йоло Денев ще е начело, Славито ще вика - "Седем, осем и ще си паднала" а хората ще припяват , ще кършат ханш и ще щракат бунтовно с пръсти ..





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #