За "образователната интеграция" като сегрегация (откъс)

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (15)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 3545 Разстроено

    Не е вярно, че от ромите полза няма.
    Прекрасен обект на изследвания са, ето жената цяла книга написала. Дали написаното е приложимо и защо нещата не се случват е друг въпрос.

    Еретик
  2. 2 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 856 Неутрално

    "Сбърканото" е НЕЖЕЛАНИЕТО на циганите да спазват ПРАВИЛАТА, ЗАКОНИТЕ и НОРМИТЕ НА ОБЩОПРИЕТО ПОВЕДЕНИЕ!!!
    Никой не им пречи да изпращат децата си на училище, но за тях има друга "технология на социалният успех"...

  3. 3 Профил на venciч
    venciч
    Рейтинг: 414 Неутрално

    Доценти, професори, социолози, програми, проекти, планове, правителствени и неправителствени организации...

    А навремето само са им били шута от Индия и всичко си е дошло по местата. Извод- учи се от древно индийската мъдрост 😨

    I use 🇵🇸 🇹🇷 to wipe my ass
  4. 4 Профил на Искрен Кирилов
    Искрен Кирилов
    Рейтинг: 225 Неутрално

    А Homo sapiens ли са циганите?

  5. 5 Профил на Мизийски
    Мизийски
    Рейтинг: 116 Неутрално

    Циганинът е състояние! Болест по-страшна и от чумата! Индикация за пагубност! Печат за дефект! Аларма сред народите, че нещо им куца, че не се развиват правилно. Нагледен пример какво става, когато Господ си направи лоша шега. Ако циганите се въдят повече от нормалното в някои точки от земята, това означава, че там нещата са зле и е нужна намеса, нужна е помощ. Така, както помагаш на домашния си любимец, ако го нападнат кърлежи.

    Не участвувайте в безплодните дела на тъмнината; напротив, изобличавайте ги. Защото за онова, което нечестивците скришом вършат, срамно е и да се говори (Еф. 5:11-12).
  6. 6 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 5672 Неутрално

    Първа стъпка: ранно откъсване от разрушаващата среда. После нещата си идват на мястото...

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  7. 7 Профил на espresso
    espresso
    Рейтинг: 279 Любопитно

    1. Какво препоръчва авторът за училища, които са единствени в населеното място и са основно с циганчета? Много селски училища са така.
    Ако се затворят такива квартални или селски училища, тогава държавата как ще присъства сред такива общности? Само чрез полицейската патрулка ли? Училището определя живота на квартала и селото.
    2. Вторична сегрегация - не разбирам точно какво значи този словесен изрод, но подозирам, че става дума за желанието на български родители да си изтеглят децата от училища с много циганчета. Как предлага да се реши казусът? Да се задължат родителите да си дават децата в най-близкото училище? Но тогава как ще разрешат циганчетата да бъдат возени с автобуси в далечно училище - нали това правят сега. Да въведат задължителни етнически квоти? Нямаше ли нещо там конституция и пр. Как точно?


    Не че съм против, но ми е писнало от многознайковци, дето все викат трябва, трябва, трябва. Ми кажете как. Сигурно е възможно. Вижте в здравеопазването как са измислили нещо полезно с тези здравни медиатори.

    ГЕРБ - Граждани... Европейско... Развитие... - баси тъпия виц.
  8. 8 Профил на doroteus
    doroteus
    Рейтинг: 171 Неутрално

    Не е вярно, че от ромите полза няма. Прекрасен обект на изследвания са, ето жената цяла книга написала. Дали написаното е приложимо и защо нещата не се случват е друг въпрос.
    —цитат от коментар 1 на Костадин Иванов


    Грешката на такива като ЖЕНАТА е , че САМО ПИШАТ , а посленякой трябва да БРИШЕ , работейки сърцато , честно и с любов по въпроса с ромите ! Визяхме , макар и първите след толкова години "ромско включване " предимно ДОКУМАНТАЛНО , РЕЗУЛТАТИ ОТ шВЕЙЦАРСКАТА ПРОГРАМА зов , ТАКА ДОБРА ОТРАЗЕНА ОТ "ДНЕВНИК" и журналистката ЮЛИЯНА КОЛЕВА ! Още веднъж - БРАВО !

  9. 9 Профил на NIKE
    NIKE
    Рейтинг: 442 Неутрално

    Проблемът е много прост....
    Наложи ми се вляза в няколко часа в едно училище...
    На първите чинове седяха активните деца...
    След тях имаше ред празни чинове...
    Най отзаде бяха циганчетата...
    Тези деца не разбираха български.... и какво да научат !?!

    Решението е просто - изпит преди 1 клас по Български.
    Който не го издържи 1 година учи само езика ....

  10. 10 Профил на atmanpg
    atmanpg
    Рейтинг: 969 Неутрално

    До коментар [#9] от "Nikolay Savov":

    ++++++++++++++++++++++++++++++++
    Взел си ми думите от клавиатурата.

  11. 11 Профил на von_seeckt
    von_seeckt
    Рейтинг: 8 Неутрално

    ?

    Първа стъпка: ранно откъсване от разрушаващата среда. После нещата си идват на мястото...
    —цитат от коментар 6 на penetrating


    На какво основание бе демократе? Къде останаха правата на човека? Едно време тези номера са ги правили в Австралия срещу аборигените и в Америка срещу индианците. Това ли искаш?

  12. 12 Профил на pamela
    pamela
    Рейтинг: 1583 Неутрално

    Нищо свястно и най-вече постижимо не се предлага. Десегрегация, дрън-дрън...
    Как ще омешаш деца, които не знаят български и поради това не им е интересно в клас с другите деца, които са готови да се обучават? Задължителното посещение на детски градини едва ли се следи и не мисля, че посещението на детска градина е достатъчно за научаване на български език до ниво обучение в първи клас.
    Всъщност в сегрегацията няма нищо лошо ако децата се обучават по специални целодневни програми със засилено изучаване на български език. След като научат добре езика няма никакви пречки да се преместят при другите ученици, но вече ще имат интерес към учебния процес.
    Както писах вече, най-добрият начин за задължително обучение на застрашените от отпадане и изолация деца са пансионите с откъсването от гетата.
    Искам най-накрая отговорните за обучението на децата фактори да предложат комплексни осъществими програми, да си извадят главите от пясъка и да престанат да повтарят като папагали за десеграгация след като сегашните методи със сигурност не работят за много от случаите.
    Децата трябва да се вкарат в класните стаи и да се задържат там до завършване на основното образование и след това до получаване на квалификация. На по-умните да се осигури възможност за колеж и университет.

  13. 13 Профил на pamela
    pamela
    Рейтинг: 1583 Неутрално

    До коментар [#11] от "von_seeckt":

    Във всички цивилизовани държави на родители, неполагащи адекватни грижи децата се отнемат. Само в България това не става. Държавата има законно право да се намеси в такива случаи.

  14. 14 Профил на balgariez
    balgariez
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Махнали "помощните училища" (сиреч- за слабоумни) и сега придобили налични деца "със специални образователни потребности" (сиреч- слабоумни) които няма как да "вървят в крак" в образованието с нормалните деца. Съответно родителите на нормалните ги пращат където и да е, само не при "специалните".
    Браво, ето ви резултата- провала, описан в книгата.

    Pederugi kradat Bulgaria. PP - v kausha!
  15. 15 Профил на до лъжльо
    до лъжльо
    Рейтинг: 225 Неутрално

    Циганите сами си строят незаконни гета и си живеят в тях доброволно!
    Сега някой друг им излезна виновен,че не искат да живеят с другите като нормални граждани...





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #