За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
man_un
Рейтинг: 694 Неутрално"Ако попитате хората кое е най-голямото им желание, те ще отговорят-да сме по-бързи от коне".
Хенри Форд.
Когато пуснали първите превозни средства през 19 в., уплашените фермери поискали от правителството защита на стадата си крави. Веднага било взето решение-пред автомобила или влака да върви човек с развят червен флаг, с който да сигнализира за приближаването на машината.
Darulio
Рейтинг: 202 ВеселоИ "До вчера се возиха във каруца, сега коли карат..."
https://youtu.be/o4gfWtB84sw
sin mi
Рейтинг: 753 Неутрално''Но първо да взема яйцата , да може яйца , локва и кал ''
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2814 НеутралноСофия въри в тотално сгрешена посока на развитие през послените гробарски петилетки.
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2814 НеутралноДо коментар [#4] от "КМЕТ В СЯНКА":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!върВи.
Тарасион
Рейтинг: 159 НеутралноИнтересно. Според статията България задминавала Западна Европа и се доближавала до САЩ по брой на автомобилите на глава от населението. Но според статистиката в САЩ са 800, в Германия и Япония около 600, а в София според статията 515 авт. на 1000 жителя.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2814 НеутралноДо коментар [#6] от "Тарасион":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Интересно как се смятат служебните автомобили.
falcone
Рейтинг: 777 Неутрално13-14 етажната сграда на ъгъла на Каравелов и Нансен. Простотия, предвестник на това което ще се случва почти навсякъде из София. Наоколо къщите са макс на 6 етажа а на Каравелов са 4.
falcone
Рейтинг: 777 НеутралноА Фъндъка махна трамвая и сега погледнете на снимката как от тунела по релсите излизат коли, които чакат да се включат в движението. Те са без предимство и са нагъчкани сигурно до подлеза на НДК.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2814 НеутралноДо коментар [#8] от "falkoneti":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!АРТЕКС а сградата е очеизвадно незаконна като височина.
finlip
Рейтинг: 221 НеутралноДо коментар [#6] от "Тарасион":
При повече от милион регистрирани автомобила в София това означава повече от два милиона жители, а според Фандъкова са не повече от милион и четиристотин. Странно.
borkar
Рейтинг: 221 НеутралноПак визии и общи приказки...
Единствената реална мярка за намаляване на трафика на лични МПС и за намаляване на излишната собственост на лични МПС е платеното паркиране - до околовръстното , на двойни цени на час -2/4 лв/час, на петорни цени за годишен стикер по местодомуване - 500/750 лв/год, десеторни цени за годишен стикер по местодомуване за втора кола на същия адрес - 1000/1500 лв/год.
И зверски контрол!
Тепърва София ще инвестира милиарди в борбата с автомобилното подивяване.
Това сега е една агония и тъп популизъм.
И с Карлос Контрера с искането за махане на трамвая от тунела за Люлин - и тоя юнак е начело на комисията по транспорт!!!
whitemare
Рейтинг: 887 НеутралноКак да слеза от автомобила, като когато чакам трамвай 5 сутрин идват 4 претъпкани трамваи един след друг и никой не може да се качи?? Защо няма по-големи двойно-съчетани трамваи, които да вървят на 2-3 минути сутрин, а се чака средно по 6-7 минути претъпканите машини? Защо няма алтернативен транспорт на трамвай 5 и това е единствения транспорт от Княжево?
Фильо и Фобьо са двама неграмотни, комплексирани и прости близнациMiroslav Hristov
Рейтинг: 221 НеутралноНа всеки автомобил трябва да има знак инвалид.
Всеки, който кара автомобил е физически и/или психически инвалид.
Ако не е, автомобилът ще го направи такъв.
Автомобилът не е свобода, обратното е, зависимост и робство. Смешен мотив е необходимостта от него, създаден от автомобилната индустрия. Признак за успял мъж, успяла жена. Ние българите доста трябва да попасем от тази трева. За да достигнем, дано да е скоро, до датчаните например, които вече си озеленяват паркингите. Нормалните хора при тях са на тротоарите и велоалеите, а на асфалта са нещастниците.
Индиана
Рейтинг: 434 НеутралноКмете, на Артекса сградите са със законна, но безочливо нахално натресена височина. Престъпления срещу градоустройството са това, с помощта на СО. Който не иска да вярва, да мине по ул. Тинтява и да сподели впечатления.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2814 НеутралноДо коментар [#15] от "Индиана":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Няма как да е законна. Просто очеизвадно надстърча околните сгради.
Софианец
Рейтинг: 168 НеутралноКъм автора:
1. Знае ли нещо за т.н. "споделено пространство"
2. Знае ли, че от 32 големи града на Европа, София е в първата петица по използуване на обществен транспорт и в последната десетка по използуване на лични автомобили?
3. Знае ли, че по показателя бр.загинали на 1 милион население - София се равнява на Лондон и е три пъти по малко от средното за страната.
4. Чел ли е доклада е изготвен от екипа на Световната банка (2019г.) за Национална програма за контрол на замърсяването на въздуха 2020-2030.? Какво пише за автомобилите....
5. Чел ли е т.н. "Доклад" (всъщност фотоалбум) на Ян Гел? Колко текст има, колко цифри?
6. "Улиците не само в центъра, а из целия град трябва отново да приютят жителите си". Кои улици - тези строените преди 30 - 50 години. Колко нови широки улици или пробиви са направени в последните 15 години?
Автора, преди да пишеш нещо , чети.
彼得。斯托亚诺夫
Рейтинг: 117 Неутралнодано на автора на текста не му дават да прави градоустройство в софия.
-- 子曰:[人能弘道,非道弘人]卫灵公15:28