2019 г. - Личността на годината е новият, непартийният, по-усмихнатият политик

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (114)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Платон  Фъшкиев
    Платон Фъшкиев
    Рейтинг: 8 Любопитно

    Със сигурност е той,другара от снимката!
    Вероятно е фен на ДеБъ и е толерантен към смяната на пола?

    И те вечно ще горят в огъня на своя собствен ад и ще копнеят за смърт и унищожение.Но никога няма да се доберат до смъртта.
  2. 2
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  3. 3 Профил на 4ort
    4ort
    Рейтинг: 118 Неутрално

    Безпартиен политик ми звучи, като безпартиен комунист.

    Имам време да питам всеки идиот.
  4. 4 Профил на Платон  Фъшкиев
    Платон Фъшкиев
    Рейтинг: 8 Любопитно

    Безпартиен политик ми звучи, като безпартиен комунист.
    —цитат от коментар 3 на 4ort


    Ами требе да свикваш с безпартийния неокомунизъм и половата неутралност.

    И те вечно ще горят в огъня на своя собствен ад и ще копнеят за смърт и унищожение.Но никога няма да се доберат до смъртта.
  5. 5 Профил на NIKE
    NIKE
    Рейтинг: 8 Весело

    В Дневник съвсем изкукахте........
    То Мая Манолова е една млада , че млада...........

  6. 6 Профил на tolex
    tolex
    Рейтинг: 285 Неутрално

    Непартийният политик?!?
    Дневник?!?
    Такава утопия няма.
    Никъде по света.

  7. 7 Профил на tolex
    tolex
    Рейтинг: 285 Неутрално

    Дневник, 30 декември е, не 1-ви април.

  8. 8 Профил на 4okuto
    4okuto
    Рейтинг: 33 Неутрално

    Бонев си е неолиберал, уж безпартиен, но завършен левичар.

  9. 9
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  10. 10 Профил на tolex
    tolex
    Рейтинг: 285 Неутрално

    Непартиен политик - веднага се връщам за "любимите ми" Р. Радев, Пл.Орешарски....
    Все не-партийни и даже над-партийни.... червени боклуци

  11. 11 Профил на Рим СУПЕР
    Рим
    Рейтинг: 1325 Неутрално

    "Демокрация днес", "Промяна сега", "Свобода на словото", "Законите за всички" - какво ви говорят тези лозунги? ....
    —цитат от коментар 0 на Статия


    Смъртна опасност за стабилността и руските енергийни проекти, бих отговорил...

    ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ
  12. 12 Профил на tolex
    tolex
    Рейтинг: 285 Неутрално

    До коментар [#9] от "Платон Фъшкиев":
    Всичко е вярно. Само потниците са червени.
    За името на някакъв си генерал - няма значение.

  13. 13 Профил на Платон  Фъшкиев
    Платон Фъшкиев
    Рейтинг: 8 Весело

    [quote#11:"Рим"][/quote]
    ++++
    Тека е!
    Рушняците и Путин треперят кат чуят ДеБъ.

    И те вечно ще горят в огъня на своя собствен ад и ще копнеят за смърт и унищожение.Но никога няма да се доберат до смъртта.
  14. 14 Профил на Рим СУПЕР
    Рим
    Рейтинг: 1325 Весело

    Евгени Дайнов, Огнян Минчев, сега говорителя на Андрей Райчев и Кънчо Стойчев, очакваме и ДС-агнеите Иво Инжев, Коритаров и Илиян Василев.
    —цитат от коментар 2 на jeq19606355


    ............и "Свободна Европа" се финансира от Масква, а не от Американския конгрес...
    Нали така комунета от герб и бкп/бсп....?

    ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ
  15. 15 Профил на tolex
    tolex
    Рейтинг: 285 Неутрално

    От 1989 насам комунистите все се опитват да яхнат политиката с някой/я непартиен, безпартиен, надпартиен.... А то все се оказва (скрит) задпартиен.
    Мерси за усмивката.

  16. 16 Профил на Платон  Фъшкиев
    Платон Фъшкиев
    Рейтинг: 8 Любопитно

    До коментар [#9] от "Платон Фъшкиев":Всичко е вярно. Само потниците са червени.За името на някакъв си генерал - няма значение.
    —цитат от коментар 12 на tolex


    Потниците БЯХА червени,колега!
    От мноо пране, вече са лилави.

    И те вечно ще горят в огъня на своя собствен ад и ще копнеят за смърт и унищожение.Но никога няма да се доберат до смъртта.
  17. 17 Профил на bez_ime2
    bez_ime2
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Хората правилно казват, не се радвайте на нов политик и на малко прасенце, не знаете каква свиня ще излезе...

  18. 18 Профил на bez_ime2
    bez_ime2
    Рейтинг: 8 Неутрално

    [quote#16:"Платон Фъшкиев"][/quote]

    Ти с какъв прах переш бе, комрад?

  19. 19 Профил на Платон  Фъшкиев
    Платон Фъшкиев
    Рейтинг: 8 Весело

    Хората правилно казват, не се радвайте на нов политик и на малко прасенце, не знаете каква свиня ще излезе...
    —цитат от коментар 17 на bez_ime2


    Пеевский?

    И те вечно ще горят в огъня на своя собствен ад и ще копнеят за смърт и унищожение.Но никога няма да се доберат до смъртта.
  20. 20 Профил на Шоршо
    Шоршо
    Рейтинг: 20 Неутрално

    До коментар [#11] от "Рим":

    Молим!?

    ГЕРБ са за, БСП са за, ДПС са за, Патриотите са за, Марешки е за. Ква заплаха какви пет лева бе!? Единствената заплаха е големия началник от бялата къща,ама май и той е дал зелена светлина.

  21. 21 Профил на tolex
    tolex
    Рейтинг: 285 Неутрално

    Непартиен политик?!?!
    Това е като прозрачен цвят!
    Дневник....

  22. 22 Профил на Big Muzzy
    Big Muzzy
    Рейтинг: 776 Неутрално

    До коментар [#5] от "NIKE":

    Млада, усмихната и безпартийна

  23. 23 Профил на Платон  Фъшкиев
    Платон Фъшкиев
    Рейтинг: 8 Любопитно

    [quote#16:"Платон Фъшкиев"]
    —цитат от коментар 18 на bez_ime2
    Ти с какъв прах переш бе, комрад?[/quote]

    Яз сам ултра ортодоксален анархист.Не си пера дрехите и воня на фъшкии!

    И те вечно ще горят в огъня на своя собствен ад и ще копнеят за смърт и унищожение.Но никога няма да се доберат до смъртта.
  24. 24 Профил на ivanpopov
    ivanpopov
    Рейтинг: 886 Неутрално

    Евала! Балканският Alan B'Stard!

  25. 25 Профил на bez_ime2
    bez_ime2
    Рейтинг: 8 Неутрално

    [quote#23:"Платон Фъшкиев"][/quote]

    Само не знам защо тук вониш...

  26. 26 Профил на ivanpopov
    ivanpopov
    Рейтинг: 886 Неутрално

    Непартиен политик... Пл.Орешарски... червени боклуци
    —цитат от коментар 10 на tolex


    Що не го разправяше това, когато беше зам.министър в правителството на Иван Костов?

  27. 27 Профил на Платон  Фъшкиев
    Платон Фъшкиев
    Рейтинг: 8 Весело

    [quote#23:"Платон Фъшкиев"]
    —цитат от коментар 25 на bez_ime2
    Само не знам защо тук вониш...[/quote]

    Наистина ли не се сещаш?!
    Може би съм платен трол, и маам постове за жълти юани,рубли и шекели.Мое да съм несретник,маргинал или скучаещ пенционер.

    И те вечно ще горят в огъня на своя собствен ад и ще копнеят за смърт и унищожение.Но никога няма да се доберат до смъртта.
  28. 28 Профил на K2 СУПЕР
    K2
    Рейтинг: 1910 Неутрално

    Евгени Дайнов, Огнян Минчев, сега говорителя на Андрей Райчев и Кънчо Стойчев, очакваме и ДС-агнеите Иво Инжев, Коритаров и Илиян Василев.
    —цитат от коментар 2 на jeq19606355


    Ааа забравил си един много важен агент! Агент БУДА и многото БУДАли....

    SHADOWS of SOFIA
  29. 29 Профил на espresso
    espresso
    Рейтинг: 284 Неутрално

    Интересно твърдение на Първан Симеонов - че имало някаква важна договорка между Тръмп и ББ, но той не уточнява каква, за какво, от чия страна е основният ангажимент...

    Има ли някъде публикувано нещо по въпроса, или става дума за предположения / внушения от страна на анализатора?

    ГЕРБ - Граждани... Европейско... Развитие... - баси тъпия виц.
  30. 30 Профил на tsvetko_51
    tsvetko_51
    Рейтинг: 838 Неутрално

    До момента Първан Симеонов никога не е оставял в мен дбри впечатления, било като социолог ( ако въобще е такъв), било като личност.
    Но да ми изкарва тези хра като пример за личност на гдината, окончателно ме изгуби като човек който да го чете/слуша и да му обръща внимание на глупостите.
    Хвани това лекенце Бонев ( впрочем то си прилича със "социолога" Първанов), та удари безмозъчната, но нахална Манолова и за другите не питай.

  31. 31 Профил на Дон Кихот
    Дон Кихот
    Рейтинг: 940 Весело

    " Личността на новия, непартийния, по-усмихнатия, по-младия кандидат и политик. Бонев, Манолова,"

    По-широко не съм се усмихвал и по-гръмко не съм се смял отдавна- откак Радан каза, че ДБ ще бъде огромната изненада на изБорите.
    Галъп, сър!

  32. 32 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 1412 Весело

    Деликатно са пропуснати въпроси за коалиционна сила дето била алтернатива

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  33. 33 Профил на bez_ime2
    bez_ime2
    Рейтинг: 8 Неутрално

    [quote#27:"Платон Фъшкиев"][/quote]

    Жив и здрав...

  34. 34 Профил на Кум Лисан
    Кум Лисан
    Рейтинг: 25 Неутрално

    Точно пък този от снимката...

    Няма да се абонирам
  35. 35 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 614 Неутрално

    Ама че глупост! От всички изброени в последния пасаж единственият непартиен е Бонев. Останалите са партийни, та дрънкат. Двама от тях са втори и трети мандат дори, как ще ги обявяваш за събитие на годината?
    Освен да вкара себе си като общински съветник, Бонев към момента е постигнал една кръгла нула.
    Господин Симеонов вече я подкара през просото.
    Прилича на един друг анализатор, който беше обявил Бареков за незаобиколим фактор в българската политика.

    Доброто е заразно
  36. 36 Профил на Дон Кихот
    Дон Кихот
    Рейтинг: 940 Весело

    До коментар [#27] от "Платон Фъшкиев":

    "Наистина ли не се сещаш?!
    Може би съм платен трол, и маам постове за жълти юани,рубли и шекели.Мое да съм несретник,маргинал или скучаещ пенционер."

    Що ти са толкова много прикрития за да скриеш очевадното - "Фъшкиев"? Много удачно си го избрал, обединява всички убавци, които си изредил. Пълен еквивалент на "умнокреслив".

  37. 37 Профил на uq
    uq
    Рейтинг: 1466 Неутрално

    Пази Боже политик като Бонев да управлява страната. Ще разберем, че и по-зле от Бойко може.

  38. 38 Профил на Рим СУПЕР
    Рим
    Рейтинг: 1325 Неутрално

    С какво ще запомните тази година? ...
    —цитат от коментар 0 на Статия


    1. Сриването на подкрепата за червените мутри от герб се оказва траен процес! През 2015 г. Фандъкова е получила 238 500 гласа в София, а през 2019 г. 161 000. Т.е. около 80 000 симпатизанти на "герб" са се изпарили яко дим!
    ДЕМОКРАТИЧНА БЪЛГАРИЯ се представи повече от "добре" в София, а щом мечката играе в столицата, ще дойде със сигурност и във вашия град;
    2. На европейските избори, ДЕМОКРАТИЧНА БЪЛГАРИЯ получи най-високата подкрепа от всички партии в чужбина;
    3. Комунистите от бкп/бсп потвърдиха отдавна известната истина, че не стават за нищо! Дори за опозиция. Единствената опозиция на комунистите от двата прокремълски клана бсп и герб се оказа старата десница в лицето на ДЕМОКРАТИЧНА БЪЛГАРИЯ; Но тъй като десницата е слаба, ще се наложи българите пак да плащат данък на руснаците;
    4. Ще се запомни и подлата атака на управляващите комунисти от герб срещу БНР;
    5. Корупцията остана непоклатим фактор в живота на страната;
    6. Прокуратурата продължава да стои в ръцете на проруски мутри от началото на прехода;
    7. България си остава най-бедната и най-корумпираната страна в ЕС

    Така бих отговорил вместо човечето на Райчев...

    ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ
  39. 39 Профил на bez_ime2
    bez_ime2
    Рейтинг: 8 Неутрално

    [quote#26:"ivanpopov"][/quote]

    Като зам. министър си вършеше добре работата. Например, отказа да участва в далаверата на Велчев със замяната на външния дълг, нарече го "амбулантен търговец"
    Ама важното е Костов да е виновен...

  40. 40 Профил на K2 СУПЕР
    K2
    Рейтинг: 1910 Неутрално

    Точно пък този от снимката...
    —цитат от коментар 34 на Кум Лисан


    И какво те смущава снимката? Направи си кампания и ако беше регистрирал листа , сега щеше да има група в Сос.

    SHADOWS of SOFIA
  41. 41 Профил на bez_ime2
    bez_ime2
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Безпартиен политик ми звучи, като безпартиен комунист.
    —цитат от коментар 3 на 4ort


    То си е точно така... :)

  42. 42 Профил на Рим СУПЕР
    Рим
    Рейтинг: 1325 Неутрално

    Как оценявате изпълнителната власт?
    —цитат от коментар 0 на Статия


    На практика изпълнителна власт нямаше!
    Всички дейности на властта се заключаваха единствено в тичане след събитията!
    Проруската еднолична власт гасеше почти ежедневно пожари, вместо да предприеме действия за предотвратяването им!
    Доказателство за това е и фактът че още няма нито една извършена до край реформа!

    Така трябваше да отговори първановото момченце...

    ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ
  43. 43 Профил на uq
    uq
    Рейтинг: 1466 Неутрално

    До коментар [#40] от "К2":

    То и Бойко си направи кампания и сега е най-дълго управлявалия премиер след 10ти ноември. И...КВООО?
    Гледал съм предложенията на Бонев и нивото е добронамерен ученик в 8ми клас - дай да затворим улиците за коли и да сме хипстъри. Ама до какво ще доведе това, каква алтернатива ще се предложи как...това за него не съществува, за него свинското идва от магазина и ако няма свинско, просто трябва да се отвори магазин

  44. 44 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 614 Неутрално

    До коментар [#40] от "К2":

    Мда. Само дето ако имаше листа, щеше да има и партия, а тогава заглавието отива по дяволите.
    Да не говорим, че няма "ако" в тая работа.
    Щото ако бяха оставили Симеон да се кандидатира за президент, ако Костов беше готов на коалиция с царистите, ако дядо ми беше жена и т.н.

    Доброто е заразно
  45. 45 Профил на Шоршо
    Шоршо
    Рейтинг: 20 Неутрално

    До коментар [#42] от "Рим":

    Кви реформи те гонят теб бе!? Борисов не е обещавал никакви реформи, Ами стабилност, сиреч още от същото. Българина не иска реформи, приеми го. Ако искаше сега лилавите щяхте да сте с мнозинство, а не да гледате НС отвън.

  46. 46 Профил на 1107
    1107
    Рейтинг: 248 Неутрално

    В България обществото не се е научило да иска изпълнение на цели от своите политици.
    При нас се търси тоя, дето "ще ни оправи".
    И той все ни оправя. И ние си ходим "оправени", ама не и особено доволни.

  47. 47 Профил на K2 СУПЕР
    K2
    Рейтинг: 1910 Неутрално

    До коментар [#40] от "К2":То и Бойко си направи кампания и сега е най-дълго управлявалия премиер след 10ти ноември. И...КВООО? Гледал съм предложенията на Бонев и нивото е добронамерен ученик в 8ми клас - дай да затворим улиците за коли и да сме хипстъри. Ама до какво ще доведе това, каква алтернатива ще се предложи как...това за него не съществува, за него свинското идва от магазина и ако няма свинско, просто трябва да се отвори магазин
    —цитат от коментар 43 на uq


    Не разбра ли , че твоето мнение си е за теб.Така или иначе хората са гласували за него и това няма как да се промени.

    SHADOWS of SOFIA
  48. 48 Профил на 4okuto
    4okuto
    Рейтинг: 33 Неутрално

    България няма нужда от "безпартийни" като посочените горе. Има сериозна необходимост от нормална партия с реална ИДЕОЛОГИЯ център - дясно. Без неолиберален, прогресистки или зелен уклон. Но и без излишен национализъм. Партия на разума. Умишлено съм наблегнал на "идеология", защото това е големият проблем на ГЕРБ, които наистина нямат такава. Те са партия тип "алъш-вериш", популисти, които отиват там, където духне вятъра и има пари за "усвояване". Трябват ни хора, които не се подлагат на социалния либерализъм, но и не посягат към краен консерватизъм, или национализъм. Но такива като цяло по света има малко и не са представени почти никъде, защото населението винаги отива в крайностите.

  49. 49 Профил на Рим СУПЕР
    Рим
    Рейтинг: 1325 Весело

    А външната политика? .
    —цитат от коментар 0 на Статия


    Първанов е отговорил по възможно най-глуповатия начин!
    Въпросът беше за изтичащата година, а той казва: "...да видим следващата...и тогава ще кажем.."

    А трябваше да отговори според мен така:
    В същност през тази година, докато комуниста Борисов се гласеше да плава с платноходки без платна из Черно море, руските окупатори се настаниха още по твърдо не само на украинска земя, но и в нашата мила татковина България!
    Руснаците успяха да измъкнат от джобовете ни 3 милиарда лева за газопровод, който ще обслужва само техните интереси и интересите на сръбските другари!
    А каква ни беше файдата, че ни управляват "граждани за европейско развитие", след като ни се сервира руска ръждясала АЕЦ в сеизмичния район на Белене?



    ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ
  50. 50 Профил на ivanpopov
    ivanpopov
    Рейтинг: 886 Неутрално

    До коментар [#39] от "bez_ime2":

    Така беше. И има моите адмирации за тези постъпки. Единствената ми критика към tolex е, че си позволява да го нарича боклук едва сега, при положение че същият човек е провеждал ЕДНА И СЪЩА финансова политика при 4 различни правителства. Мислене от типа "който не е с нас е против нас" е чисто комунистическо. И баш подобен индивид да тръгне да нарича някого "червен боклук" е...

  51. 51 Профил на uq
    uq
    Рейтинг: 1466 Неутрално

    До коментар [#47] от "К2":

    Именно, те хората и за Бойко гласуваха и за Жан Виденов. И това не е моето мнение, Борисе, а самата истина, направи си изводите вместо да се надуваш

  52. 52 Профил на не на безразличието
    не на безразличието
    Рейтинг: 229 Неутрално

    тоя си е про-правителствена м@стия...такива да ги питат няма смисъл,всичките му отговори са или добро или нищо...мишк@....

    'Българите сме малък но много прост народ.' М Вешим
  53. 53 Профил на samoedin
    samoedin
    Рейтинг: 3029 Весело

    " Сигнал за какво беше изборът на главен прокурор и на шеф на антикорупционната комисия?
    - Тепърва ще разберем. Трябва да се видят действията на Иван Гешев като главен прокурор и на Сотир Цацаров в КПКОНПИ."

    Ако досега не си разбрал, колкото и да гледаш и да чакаш във времето, нищо няма да ти стане ясно ! " Действията" на Цацаров като главен прокурор нали ги гледахме вече 7 години ? Какъв е извода тогава ?

  54. 54 Профил на Рим СУПЕР
    Рим
    Рейтинг: 1325 Неутрално

    Сигнал за какво беше изборът на главен прокурор и на шеф на антикорупционната комисия?
    —цитат от коментар 0 на Статия


    ...."Тепърва ще разберем", казва наш първанчо!

    Очевидно този човек за първи път чува имената гешев и цацарков!
    Може би още не знае, че Цацаров е посочен от мутрите в герб от време "оно"!
    А може би още чака отговор на един зададен въпрос към Гешев: "Какви успехи имате в прокуратурата до сега?".
    Може би Първанов не е чувал нищо и за смачканото разследване по случая КТБ и участието на прокурорските величия гешев и цацаров...
    Въобще, чувал ли е нещо друго Първанов освен това, че голямата част от обществените медии са овладени от герб и ако не е предпазлив при отговорите си, може повече да не го поканят да оценява политическата стара година!

    Както на практика стана с противниците на корупционните руски енергийни проекти! Някой скоро да е чувал в обществените медии другата гледна точка, освен тази на руснаците и на техните съмишленици - комунистите от върхушките на герб и бсп.......?

    ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ
  55. 55 Профил на Are de
    Are de
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Тази мазна герберска подлога, където обра 10-12% от вота за да ги затрие с 1 човек в общинския съвет, като по този начин осигури отново пълно мнозинството на герб-а? Тоя ли е безпартийния? Или може би Дани Каназирева, бореца срещу статуквото, която най-накрая осребри инвестициите на мъжа и в "безпартийния местен борец срещу статуквото", като бързичко беше назначена от герб-а за областен управител? Безпартийни политици няма. Изобщо термина "безпартиен политик" е толкова лишен от логика и смисъл, колкото термина "протест в защита на...".

  56. 56 Профил на ivanpopov
    ivanpopov
    Рейтинг: 886 Неутрално

    тоя си е про-правителствена м@стия...такива да ги питат няма смисъл,всичките му отговори са или добро или нищо...мишк@....
    —цитат от коментар 52 на не на безразличието


    Е, па... 2020 е годината на плъха. Така че 'сичко е на 6.

  57. 57 Профил на uq
    uq
    Рейтинг: 1466 Неутрално

    Тук всички обясняват, че нямало безпартийни политици. Напротив, повечето са безпартийни, защото партията е прието да се смята за някакво идеологическо формирование, обединяващо хора с еднакви идеи за устройството и управлението на обществото. В този смисъл в момента в България почти няма партии, това са кариерно-властово-икономически групировки, използващи популизъм, лъжи, фалшификации, измами за да овладеят държавата и общините и техните ресурси

  58. 58 Профил на Рим СУПЕР
    Рим
    Рейтинг: 1325 Весело

    Коя беше личността в политиката, която бихте отличили, и защо?
    —цитат от коментар 0 на Статия


    Първанов: ".....Бонев, Манолова, кметът на Русе Милков, кметът на Перник Владимиров, кметът на Добрич Йорданов...."

    Питат го за личност, той изрежда пет!
    Разбираемо е. "Колкото повече, толкова повече", казва Мечо Пух!

    А Бонев може да бъде "личност" само когато каже на собствените си избиратели за кой е гласувал при "онова" гласуване в Столичния общински съвет. И да обясни по питателно, защо се срамува да си признае...?
    Неговите избиратели питат отдавна! Не аз.

    ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ
  59. 59 Профил на attitude
    attitude
    Рейтинг: 830 Весело

    .... новия, непартийния, по-усмихнатия, по-младия кандидат и политик. ...
    И като илюстрация точно Бонев? Който много бързо се продаде , гласува за един Елен и се кри зад тайна на вота... няма да кажа... Бонев е поредният подлъгал хиляди политически наивници да дадат глас за статуквото. Мая и тя една млада, една независима... а кмета на Стара Загора е член на изпълнителната комисия на Герб, колко да е непартиен?
    Защо изобщо спорим по развити от Симеон Първанов тези? Той е изпълнителна маша на най-мръсната част на социологията - Андрей Райчев, Кънчо Стойев, Красимир Гергов. Старите влъхви се скриха зад "младото" му лице и продължават да пръскат отрова и да разсейват обществото.

  60. 60 Профил на evtimvz
    evtimvz
    Рейтинг: 720 Неутрално

    Трябва да се признае, че ГЕРБ са велики в интригите. Този вече мина и втори път няма да е. Следващият ще е Слави. Между другото и ГЕРБ, и Слави са креатура на Първанов.

  61. 61 Профил на Вели
    Вели
    Рейтинг: 1253 Неутрално

    Бонев от "Спаси герб" ? Боже мили.....

  62. 62 Профил на Mike Crazy
    Mike Crazy
    Рейтинг: 229 Весело

    Единствено и само в олигархичната гЪзета Дневник, една тотална БЕЗличност може да стане личност на годината...

  63. 63 Профил на dnevnikar
    dnevnikar
    Рейтинг: 3692 Неутрално

    UNITED EU UNION

    Желта преса МОЧА без наша намеса:

    т.нар. "Галъп интернешънъл",

    брадатко мужик жълтодрешко (не е Андрешко)
    "зведа на годината" Бонев...


  64. 64 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4848 Неутрално

    До коментар [#20] от "jeq19606355":

    Кремъл не е с бели стени! Бъркате!

  65. 65 Профил на uvtest
    uvtest
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#49] от "Рим":

    От този газопровод дали ще получаваме такси за транзита?След 5 год.,като изтече договорът на Украйна с Газпром,по кой ще си доставяме газ?Тия ръждивите реактори,Борисов ли ги поръча?

  66. 66 Профил на proizvoditel
    proizvoditel
    Рейтинг: 664 Неутрално

    Защо толкова хвалите и налагате това усмихнато момченце? Ако наистина искаше нещо да промени щеше да има и своя листа за общински съветници. Той обаче играе за ГЕРБ и изобщо не бих се учудил да е продукт на тяхната социално инженерство. Много от гласовете за Демократична България не стигнаха до нея. Единственото нещо дето това момченце върши е да се прави на смел. А дали защото знае, че това за него е разрешено от ГЕРБ. Ако не играе за гербавите, то значи е много тъп и изобщо не става за политик.

  67. 67 Профил на Дон Кихот
    Дон Кихот
    Рейтинг: 940 Неутрално

    До коментар [#58] от "Рим":

    "А Бонев може да бъде "личност" само когато каже на собствените си избиратели ..."

    каквото имаше да казва на избирателите, той го каза още на следващия ден след изборите, при което лъсна разчекнатата от ухо до ухо физиономия на поредния лаладжия. Толкова му беше битието в политиката!

  68. 68 Профил на espresso
    espresso
    Рейтинг: 284 Неутрално

    Троловете на ДБ сами не разбират какъв автогол си вкарват, като продължават да плюят срещу Борис Бонев.
    1. Тези мантри, че им откраднал гласове, са не просто грешни, те са тъпи. Тъпи, защото обиждат потенциални - според тях - избиратели на ДБ, обрисувайки ги като овце, които крадлив овчар може да открадне от чужда кошара.
    2. Тъпи, защото идват вместо вътрешен анализ в ДБ. В Англия опозицията загуби с резултат, за който ДБ не е и сънувала, но въпреки това лидерите на либералите и целият ръководен екип на лейбъристите подават оставка и правят анализ защо не са се представили добре. Вместо да се похвалят, че никога не са имал толкова големи успехи на Фолкландските острови например и да го представят като грандиозна победа.
    3. Тъпи, защото претендират да правят нов тип политика, заедно с гражданското общество. Ето ти гражданско сдружение, ами прави политика с него, щом така си казал.
    4. Тъпи, защото си мислят, че като пуснат едни чакали да плюят в социалните медии, а самите лидери мълчат - все едно никой не разбира какво става.

    Вместо да признаят - да, има такъв човек, има такъв проблем, да видим сега как да го използваме максимално добре, станалото станало, да видим какво да правим от тук нататък - те се държат тъпо. Тъпо.

    Мога да простя много неща на ДБ, партия, която дълго съм подкрепял и към която и сега имам симпатии, но тъпоумие ми е трудно да простя. Ако вождовете не са само мързеливи (който не е, първи да хвърли камък), но и тъпи, тогава е наистина зле. Тогава общо-взето траекторията е като на СДС, само че с НПО, вместо с бизнес-рейдери, които да я завладеят.

    ГЕРБ - Граждани... Европейско... Развитие... - баси тъпия виц.
  69. 69 Профил на Роси СУПЕР
    Роси
    Рейтинг: 5757 Неутрално

    Няма такова животно, като надпартиен политик. Политиката се прави от партии и програми. Сега е модерно вси1ки да се правят на надпартиини и независими.

  70. 70 Профил на Суджук Герберите
    Суджук Герберите
    Рейтинг: 664 Неутрално

    Сестра Галева.... Отврат.

    Голям апартамент купи, голяма сума не плащай!
  71. 71 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 3904 Неутрално

    2019, годината, в която един архитект стана за смях и се провали с гръм и трясък...

    "Достъпът до истинска информация вече няма значение, лице което е деморализирано не е способно да оцени истинската информация, за него фактите не означават нищо! Даже да бъде затрупано с информация, с автентични доказателства, с документи, със снимки, ако го заведете насила в СССР и му покажете концентрационен лагер, той ще откаже да повярва на всичко това. Когато военният ботуш го стъпче, едва тогава ще разбере, но не и преди това, това представлява деморализацията!" Юрий Безменов, специалист по съветска пропаганда, дезинформация и подривни дейности, сътрудник на КГБ
  72. 72
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  73. 73 Профил на uq
    uq
    Рейтинг: 1466 Неутрално

    До коментар [#68] от "espresso":

    Бъркаш човек, наистина е тъпо да се обвинява Бонев че е взел гласове от ДБ, НО това не го твърдят тролове на ДБ, такива просто няма. Това по-скоро е някакъв зомбиран електорат на ДБ. Поне аз доколкото знам, самото ръководство на ДБ никога не е твърдяло подобни неща. И ти като Хазарта, понеже някакви хора казали нещо, ДБ били виновни. И не, ДБ не бива да прави политика с Бонев, той е много далеч от ДБ като мислене, поведение, цели...абе като всичко

  74. 74
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  75. 75 Профил на Дон Кихот
    Дон Кихот
    Рейтинг: 940 Весело

    До коментар [#5] от "NIKE":

    "То Мая Манолова е една млада , че млада..........."

    Що бе, какво съмнително виждаш в " Мая Манолова е една млада, че млада...баба или дори прабаба"?

  76. 76 Профил на espresso
    espresso
    Рейтинг: 284 Весело

    До коментар [#73] от "uq":

    Може и да си прав и да съм прибързал. Но вождовете на ДБ изобщо малко неща казват, така че човек предполага. Във всички случаи, не съм видял сериозен анализ на провала на изборите - единственото, което идва вместо анализ, са тези гласове от - допускам - обикновени избиратели.

    И все пак зле изглежда тогава картината с избирателите. Едни - както казвате Вие - "зомбиран електорат", други - овце, то не останаха много нормални хора.

    ГЕРБ - Граждани... Европейско... Развитие... - баси тъпия виц.
  77. 77 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 5763 Весело

    Отговорите му са като във вица за съдията: прав си, и ти си прав, и ти си прав :)

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  78. 78 Профил на uq
    uq
    Рейтинг: 1466 Неутрално

    До коментар [#76] от "espresso":

    Именно, това е проблемът на ДСБ, малко нормални хора останаха и те нямат полезен ход. Ако продължават да са партията на нормалните, са обречени. Ако се опитат да привлекат ненормалните, вече няма да са партията на нормалните. Хората опитаха ...коалиции с Пръмовица, тая...Каназирева, с ГЕРБ даже и влязоха във властта но.... както виждаш не става. :(
    Някога Иван Костов беше казал, че ще чака наросчдът да го разбере, но за съжаление не мисля че ще дочака

  79. 79 Профил на Slick
    Slick
    Рейтинг: 174 Неутрално

    Бонев е провалът на годината. Отне гласове от десни избиратели, беше Фейсбук партия, и сега му дадоха пост да си трае. До няколко години е на политическото бунище за трупове.
    П.П. Дори и тогава, разбира се, Йордан Кафандъкова ще е кмет на София.

  80. 80 Профил на uq
    uq
    Рейтинг: 1466 Неутрално

    До коментар [#79] от "arcanum":

    Абе стига с тая мантра наистина, че бил отнел гласове от ДЕСНИТЕ. Не не и не, никой десен не би гласувал за Бонев. Отне от ДБ част от протестният вот, не вотът ЗА ДБ а вотът ПРОТИВ ГЕРБ.

  81. 81 Профил на 4okuto
    4okuto
    Рейтинг: 33 Неутрално

    До коментар [#78] от "uq"

    Би трябвало ДСБ да е нормалната партия в център-дясно по презумпция, но с действията си след Костов определено не го показва. Особено при коалициите тип "орел, рак и щука", в които участва. А това явно се прави, защото няма достатъчно електорат...

  82. 82 Профил на Ciaran Gavin
    Ciaran Gavin
    Рейтинг: 681 Весело

    Смешна ми е неистовата омраза на избирателите на ДБ към Борис Бонев. Те изглежда смятат, че протестните гласове им се полагат по право и никой друг не трябва да се конкурира с тях. Уж либерали, пък против конкуренцията...
    Да си бяха намерили и те млад, симпатичен и харизматичен кандидат или да бяха подкрепили Борис Бонев без да му поставят условия... Правят елементарни политически грешки, а после обвиняват другите.

    Ciaran
  83. 83 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 2478 Неутрално

    В Дневник съвсем изкукахте........То Мая Манолова е една млада , че млада...........
    —цитат от коментар 5 на NIKE


    Ами какво да очакваме от говорителя на Андрей Райчев и Кънчо Стойчев на който Дневник дава трибуна. Не забравяй , че Дневник активно агитираше за Мая Манолова. Изкукването не е от сега.

  84. 84 Профил на uq
    uq
    Рейтинг: 1466 Неутрално

    До коментар [#81] от "4okuto":

    Ами опитаха да влязат във властта и в парламента с цената на компромиси, по принципа по-добре нещо да зависи от теб, отколкото нищо да не зависи от теб, да имаш някакъв глас и медийно внимание, вместо да изчезнеш. Не може да се каже че това беше неправилно. Големият провал на ДСБ след Костов се казва Петър Москов. На него се разчиташе като министър да покаже , че той и ДСБ знаят и могат да поведат първо здравеопазването а после и държавата по по-нормален път. Той обаче се провали (да не се провалиш като министър на здравеопазването е трудно признавам) и се продаде на ГЕРБ, и така обезсмисли цялата организация и усилия

  85. 85 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 2478 Неутрално

    До коментар [#59] от "attitude":
    "Защо изобщо спорим по развити от Симеон Първанов тези? Той е изпълнителна маша на най-мръсната част на социологията - Андрей Райчев, Кънчо Стойев, Красимир Гергов."

    Защо Дневник му дава трибуна? За да чуем и "другата гледна точка"? С това оправдание за плурализъм фактически се разпространяват лъжи. Когато комунизмът не е разобличен и отречен , "другата гледна точка" представлява комунистическа пропаганда. На запад всяка агитация за фашизъм и нацизъм се санкционира. У нас в посткомунистическото общество бившите комунисти са на власт. Те никога няма да се саморазобличат. Сложили маските на демократи , те се представят винаги за прави, и когато се бореха срещу капитализма като избиха българската буржоазия и сега , когато станаха самите те капиталисти.

  86. 86 Профил на Петър Тодев
    Петър Тодев
    Рейтинг: 2248 Неутрално

    Ми що са му снимали задника, а не лицето, след като е "лице на годината"? Или... Абе това... май наистина е лице. Ма то на гъз мяза, бе!

  87. 87 Профил на Петър Тодев
    Петър Тодев
    Рейтинг: 2248 Неутрално

    Безпартиен политик ми звучи, като безпартиен комунист.
    —цитат от коментар 3 на 4ort


    Политкоректната дума е не "безпартиен", а "безпардонен".

  88. 88 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    До коментар [#4] от "Платон Фъшкиев":

    Няма ли да престанеш с тъпите си вклювания там, където никой не те е поканил!?
    Че имаш и нахалството съвети да даваш.
    Моля, моля!
    От кретени акъл нещем.

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  89. 89 Профил на Петър Тодев
    Петър Тодев
    Рейтинг: 2248 Неутрално

    емокрация днес", "Промяна сега", "Свобода на словото", "Законите за всички" - какво ви говорят тези лозунги? ....
    —цитат от коментар 0 на Статия

    Смъртна опасност за стабилността и руските енергийни проекти, бих отговорил...
    —цитат от коментар 11 на Рим


    Ами... Като изключиш първия, който държи рекорда по идиотизъм, останалите два са си съвсем на място. Само че текстът сам по себе си няма никакво значение. Важно е кой го казва, къде го казва, кога го казва и как го казва. Нали съм разправял за онзи циганин, дето скандираше пред централата на "Атака" "Циганите на сапун!", та го смляха от бой атакаджиите?

    А даже и когато всичко, дето го споменах по-горе си е наред, пак не е ясно какво ще излезе накрая, и дали нещата няма да се преобърнат наопаки. "Бъдещето - както казваше баба ми, докато си плетеше дантелената покривка за малка масичка за кафе, е единство от определеност и неопределеност."

  90. 90 Профил на Ciaran Gavin
    Ciaran Gavin
    Рейтинг: 681 Весело

    До коментар [#68] от "espresso":

    Много добре си охарактеризирал вождовете на ДБ. Те даже нямат и по-високи цели, за тях 5% на изборите е чутовен успех, след като поотделно се провалиха на последните парламентарни избори. Това ще позволи на десетина-дванадесет от тях да станат депутати и... дотук.

    Ciaran
  91. 91 Профил на MORTAR
    MORTAR
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Бонев си е неолиберал, уж безпартиен, но завършен левичар.
    —цитат от коментар 8 на 4okuto


    Такъв е, но поне е уравновесен, искрен и убеден във това което говори. Това е качеството което се цени от избирателите. При него няма яд, няма злоба, няма завист, няма преиграване. Вдичко си му идва отвътре, както при Боко.

    Аз не споделям възгледите му, но ми хареса как направи показно на ДеБъ.

    Свободен архитект, урбанист и еколог!
  92. 92 Профил на Вели
    Вели
    Рейтинг: 1253 Неутрално

    Този, горе на снимката, много мяза на ром....

  93. 93 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    До коментар [#84] от "uq":

    Чудно нещо са това герберята!
    С каква лекота отхвърлят едно толкова ясно и обективно издържано обяснение...
    И това се прави защото се обръща внимание не на това, което се казва, а кой какви позиции защитава.
    Докато в България се обръща внимание не на логиката и смисъла, а на партизнащината и запалянковщината, до тогава няма да има прогрес в страната ни.
    Невероятно, как е възможно да се вярва на личност, която ката ден си сменя намеренията по няколко пъти, която и до момента не е възприела някаква сносна политическа позиция!?

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  94. 94 Профил на hhhuuunnnn
    hhhuuunnnn
    Рейтинг: 229 Неутрално

    Смешна ми е неистовата омраза на избирателите на ДБ към Борис Бонев. Те изглежда смятат, че протестните гласове им се полагат по право и никой друг не трябва да се конкурира с тях. Уж либерали, пък против конкуренцията... Да си бяха намерили и те млад, симпатичен и харизматичен кандидат или да бяха подкрепили Борис Бонев без да му поставят условия... Правят елементарни политически грешки, а после обвиняват другите.
    —цитат от коментар 82 на ckn29372393


    ДБ играха за бсп, играят за бсп и ще играят за бсп - много от избирателите им не го вярват, но техните избиратели са с най-нисък коефициент на интелигентност след тези на бсп и се ръководят от емоции като влюбени шестокласнички

    нищо не прилича повече на Работническо Дело от Дневник
  95. 95 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    До коментар [#68] от "espresso":

    Можеш ли да обясниш защо популярността на ГЕРБ с всеки изминал изборен резултат спада все повече и повече?
    Ами просто е.
    ГЕРБ са популисти - опуортюнисти.
    Без дългосрочни стратегически цели.
    Единствената цел е да се задържат колкото се може повече, та да се наядат повече.
    Скандалите около тях го демонстрират най-ясно.
    И понеже хората с всеки изминал мандат все по-ясно осъзнават това, те губят все повече и повече.
    На последък обаче започнаха да пипат все по-грубо, като така ускоряват движението си надолу.

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  96. 96 Профил на espresso
    espresso
    Рейтинг: 284 Неутрално

    До коментар [#84] от "uq":

    За Петър Москов не съм съвсем съгласен. За политик май не го биваше, защото не успяваше да убеди нито избиратели, нито засегнатите професионалисти, нито търговците в ползата от реформите, не умееше да степенува конфликтите, нито да търси съюзници - но като цяло нещата, които беше замислил, не бяха лоши и поне ясно беше идентифицирал основни проблеми.
    Източване на системата през болници, фиктивни пациенти, надути цени на лекарства... - това и сега го има, но само Москов тръгна да се бори открито.
    Просто много неща почна едновременно и формира срещу себе си единен фронт от хора, с част от които изобщо нямаше нужда да се конфронтира, с други можеше да поотложи конфликта и т.н.
    Като министър не бих го определил еднозначно като провал. Като политик - май да, но като министър не задължително.

    ГЕРБ - Граждани... Европейско... Развитие... - баси тъпия виц.
  97. 97 Профил на Vøxy
    Vøxy
    Рейтинг: 229 Неутрално

    Бонев е самодоволно и самовлюбено усмихнат, не ми е симпатичен.

  98. 98 Профил на espresso
    espresso
    Рейтинг: 284 Неутрално

    До коментар [#95] от "Храбър":

    Не знам защо пада популярността на ГЕРБ. Още ми е чудно защо изобщо станаха популярни, та да си блъскам главата и защо вече не са толкова.

    Проблемът за мен е, че не виждам читава партия, която да е готова да заеме опразваното място. Затова така се ядосвам на ДБ.

    ГЕРБ - Граждани... Европейско... Развитие... - баси тъпия виц.
  99. 99 Профил на MORTAR
    MORTAR
    Рейтинг: 8 Весело

    До коментар [#95] от "Храбър":

    Ако популярността на Костов или Царя спадаше с темповете с които спада популярността на ГЕРБ, още щяха да управляват.

    Никоя партия на власт не увеличава преднината си. Винаги тренда е надолу. Това което се случва с рейтинга на ГЕРБ е цяло чудо. Но не е тяхна заслуга. Заслугата е на яловата опозиция.

    Свободен архитект, урбанист и еколог!
  100. 100 Профил на Напуснал Поради ОграниченДостъп
    Напуснал Поради ОграниченДостъп
    Рейтинг: 229 Неутрално

    Бърка нещо бай Първан.

    Личност на годината е новоизлюпения лилав гражданин Майно Манолов Костинбродски. От котилото на бойчетата от Боец.

    Президент Плевнелиев - Трудно мога да не споделя своето дълбоко унижение като дясномислещ човек от ръководството на "Демократична България" да влезе в съюз на балотажа с Мая Манолова. Не трябва да дават оставки, а да си изберат Манолова за шеф




За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #