Без промяна и агресивна стратегия за развитие Летище София ще дава още от същото

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (29)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 2839 Неутрално

    Статията е плод на интереси а не на познание.
    След новото летище в Истанбул софийското остана завинаги като странично и незначително.
    Пътнокопотока ще намалява по обективни причини- демографски, икономически , емоционални и други.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  2. 2 Профил на boevbisser СУПЕР
    boevbisser
    Рейтинг: 2310 Неутрално

    Дано правителството сключи договора за концесия, да се чака по-добър държавен мениджмънт и иновативност от чиновници е от умрял - писмо.

  3. 3 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 2839 Неутрално

    До коментар [#2] от "boevbisser":

    София вече е регионално на Истанбул. Пътникопотокът няма да расте устойчиво.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  4. 4 Профил на boevbisser СУПЕР
    boevbisser
    Рейтинг: 2310 Неутрално

    До коментар [#3] от "КМЕТ В СЯНКА":

    и така да е - регионално на истанбул, такива са реалностите.
    но ако - не дай, боже - остане държавно, ще е още по-зле.

  5. 5 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 2839 Неутрално

    До коментар [#4] от "boevbisser":

    Това никой не знае. Ако са ТИМ едва ли ще просперира.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  6. 6 Профил на ourson
    ourson
    Рейтинг: 225 Неутрално

    В интерест на коректността трябва да се отчете ефектът Европредседателство 2018. Така че тези 2% ръст реално са повече изключвайки този еднократен ефект.

  7. 7 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 5672 Неутрално

    Добър, но неразвит потенциал. Това е софийското летище. Белград е по-активно от нас.

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  8. 8 Профил на NoBrainNoPain
    NoBrainNoPain
    Рейтинг: 8 Неутрално

    във Върховния административен съд тече обжалване на решението за избор на концесионер на Летище София.
    ---------------------------------------------------
    И след като това е така, интересното всъщност е защо някой е поръчал на Л.Богданов този материал.
    Щото вариант да остане в държавни ръце НЯМА.
    Дали крайния победител ще остане летище Мюнхен или обжалвалите решението на КЗК от летище Манчестър няма особено значение , сходни оферти от реномирани оператори.
    Вероятност за отмяна на целия търг от съда според мен 0 - консултант беше IFC (от групата на Световната банка), мина по общо мнение добре (всъщност като за България направо феноменално си беше......)

  9. 9 Профил на aralambi
    aralambi
    Рейтинг: 551 Неутрално

    Добър, но неразвит потенциал. Това е софийското летище. Белград е по-активно от нас.
    —цитат от коментар 7 на penetrating


    Просръбска пропаганда?
    Колко по-активно е летище Белград? Статистиката е - миналата година там са минали 5,6 млн пътници, през софийското летище - 7,1 млн. Райънер няма полети до Белград, от София има 25 дестинации, Уизер има 30 дестинации от София, от Белград - само 15.


  10. 10 Профил на Virgin
    Virgin
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Дано правителството сключи договора за концесия, да се чака по-добър държавен мениджмънт и иновативност от чиновници е от умрял - писмо.
    —цитат от коментар 2 на boevbisser


    Летище Мюнхен на което уж ще бъде дадено на концесия Летище София също е държавно.
    Защо техния държавен мениджмънт да е добър и иновативен, а българския - не?

  11. 11 Профил на Незнайко
    Незнайко
    Рейтинг: 2963 Весело

    "На пръв поглед, не изглежда зле – но това се случва в година с рекордна заетост, рекордно ниска безработица, след петгодишен период на сравнително висок икономически растеж и двуцифрен ръст на заплатите."
    #####
    Е, когато изброените неща служат, за да се изкритикува някого, те с охота се споменават...

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  12. 12 Профил на Незнайко
    Незнайко
    Рейтинг: 2963 Неутрално

    До коментар [#10] от "Virgin":

    Това летище е джойнт-венчър между община Мюнхен, провинция Бавария и Луфтханза.

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  13. 13 Профил на nikitovanch
    nikitovanch
    Рейтинг: 823 Неутрално

    До коментар [#5] от "КМЕТ В СЯНКА":

    Сигурно имаш своите причини за подобно мнение, но ако се съди по летища Варна и Бургас, всъщност Фрапорт и ТИМ са чудесен избор за стопанин. И двете ни морски летища бяха като провинциални автогари преди тях, а сега чак награди печелят...

    „Чрез правилното и стратегическо използване на пропагандата можете да направите така, че хората да виждат Раят като Ад и Адът като Рай.“
  14. 14 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 2839 Неутрално

    До коментар [#13] от "nikivan":

    Нещо за дълговере ще кажеш ли ?

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  15. 15 Профил на Bullet
    Bullet
    Рейтинг: 338 Неутрално

    Начи намаляваме печки, та въздухът да е по-читав, ама ревем, що ще чиним без аероплани?
    Таранкоолу! Тва летище не е предвидено за такова натоварване.

    Gor det idag, imorgon kan deta vara förbjudet.
  16. 16 Профил на EU Fighter
    EU Fighter
    Рейтинг: 101 Неутрално

    Едно от най не гостоприемни летищи в Европа.

    United in diversity
  17. 17 Профил на fillipova
    fillipova
    Рейтинг: 225 Весело

    Щрабак и Дерипаска ще го оправят.....

  18. 18 Профил на blondofil
    blondofil
    Рейтинг: 1407 Неутрално

    Мен ми е тамън. За кво ти е голямо летище да те бутат и да висиш на опашки

  19. 19 Профил на Лео
    Лео
    Рейтинг: 1099 Неутрално

    Да питам почитателите на Грета - от къде очаквате да има нарастване на пътникопотока и за сметка на какво? А и непочитателите ѝ може също да се замислят.

  20. 20 Профил на Panda
    Panda
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#10] от "Virgin":Това летище е джойнт-венчър между община Мюнхен, провинция Бавария и Луфтханза.
    —цитат от коментар 12 на Незнайко в Слънчевия град


    Свободна държава Бавария - 51 %
    Федерална република Германия - 26 %
    град Мюнхен - 23 %

  21. 21 Профил на amerikanbastard
    amerikanbastard
    Рейтинг: 555 Неутрално

    Съветвам г-н Богданов да мине веднъж през летище Франц Йозев Щраус което е второто по натовареност летище в Германия по брой обслужени пътници след летище Франкфурт и седмото най-натоварено летище в Европа. Да се поинтересува чия собственост е!

    Freedom's just another word for nothin' left to lose
  22. 22 Профил на amerikanbastard
    amerikanbastard
    Рейтинг: 555 Неутрално

    И да не пише повече баналните мантри за лошия стопанин!

    Freedom's just another word for nothin' left to lose
  23. 23 Профил на A.K.
    A.K.
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Айде да не сравняваме държавен мениджмънт от Бавария (най-иновативната и богата бундесрепублика) и от България (държавата на некадърните калинки ака връзкарчета), единственото общо е първата буква.

    Летище София е най-гнусната автогара, на която съм бил.
    Провинциални градчета като Себу, Сием Рийп, Чианг Май имат в пъти по-добре организирани летища, които не се разпадат само 10 години след построяването им от липса на всякаква поддръжка.

  24. 24 Профил на amerikanbastard
    amerikanbastard
    Рейтинг: 555 Неутрално

    "Айде да не сравняваме държавен мениджмънт от Бавария"

    ЗАЩО?! Да не би баварците са нещо по-така от българите или защото там не може така яко да се краде като тук и не назначават калинки на ръководни длъжности?

    Freedom's just another word for nothin' left to lose
  25. 25 Профил на ilinko
    ilinko
    Рейтинг: 806 Неутрално

    След новото летище в Истанбул софийското остана завинаги като странично и незначително.
    —цитат от коментар 1 на КМЕТ В СЯНКА


    Не мога да разбера, дори и без ново летище в Истанбул, как софийското може да е значително. Летището в София ще си е крайна дестинация за идващите в София и много голяма част от туристите за България. Няма начин да ги накараш да летят до Истанбул, за да дойдат до София.

    Единственият начин да стане значително това летище е да има да има повече трансферни полети между Европа и Азия или до известна степен до Близкия изток. В момента почти няма такива. Но и преди да построят новото истанбулско летище нямаше кой знае какви трансфери в София, защото Търкиш си летеше от старото и предлагаше полети към Азия.

  26. 26 Профил на wanderer
    wanderer
    Рейтинг: 2618 Неутрално

    "През 2019 г. летището обслужва 7,107 млн. пътници – ръстът спрямо 2018 г. е едва 2,1%,
    като в три от месеците се отчита спад. На пръв поглед, не изглежда зле – но това се случва в година с рекордна заетост, рекордно ниска безработица"

    На пръв, на втори и на трети поглед е много добре - летището (разположено в котловина) няма повече капацитет като площ. Няма нищо общо със заетостта и безработицата - на летището дори и чистачките се назначават с покровителство ( на Баце), дори работната ръка (шуреи, баджанаци и сватове на политици) е в повече.

  27. 27 Профил на wanderer
    wanderer
    Рейтинг: 2618 Весело

    До коментар [#19] от "Лео":

    "Да питам почитателите на Грета - от къде очаквате да има нарастване на пътникопотока и за сметка на какво?"

    От яхналите метли в борба за грантове или поне заплати от Баце. А сметката - увеличаване на държавния дълг.

  28. 28 Профил на wanderer
    wanderer
    Рейтинг: 2618 Весело

    До коментар [#10] от "Virgin":

    "Защо техния държавен мениджмънт да е добър и иновативен, а българския - не?"

    Защото се консултират от експерти, а не хванати от кол и въже пишман-икономисти, живеещи от грант на грант в някоя фондацийка като ИПИ.

  29. 29 Профил на one_1980
    one_1980
    Рейтинг: 225 Неутрално

    Avtorut povtarq zaucheni frazi.
    Che Sofia airport e zle nqma sumnenie.
    No ideqta che koncesiq ot samo sebe si e nid dobroto e malko poostarqla.
    Airport Munich e sobstvenost na durjavata, na Grad Munich i na Bavaria.
    t.e. vupros na managment i jelanie
    drug primer CEZ e sobstvenost na durjavata ama mu dadohme nasheto electro.
    Za jalost ni lipsva managment, i otgovornost realna.
    Vse edno komunizma ne si e otival nikoga- mnogo primeri





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #