За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2839 НеутралноСтатията е плод на интереси а не на познание.
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!След новото летище в Истанбул софийското остана завинаги като странично и незначително.
Пътнокопотока ще намалява по обективни причини- демографски, икономически , емоционални и други.
boevbisser
Рейтинг: 2310 НеутралноДано правителството сключи договора за концесия, да се чака по-добър държавен мениджмънт и иновативност от чиновници е от умрял - писмо.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2839 НеутралноДо коментар [#2] от "boevbisser":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!София вече е регионално на Истанбул. Пътникопотокът няма да расте устойчиво.
boevbisser
Рейтинг: 2310 НеутралноДо коментар [#3] от "КМЕТ В СЯНКА":
и така да е - регионално на истанбул, такива са реалностите.
но ако - не дай, боже - остане държавно, ще е още по-зле.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2839 НеутралноДо коментар [#4] от "boevbisser":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Това никой не знае. Ако са ТИМ едва ли ще просперира.
ourson
Рейтинг: 225 НеутралноВ интерест на коректността трябва да се отчете ефектът Европредседателство 2018. Така че тези 2% ръст реално са повече изключвайки този еднократен ефект.
penetrating
Рейтинг: 5672 НеутралноДобър, но неразвит потенциал. Това е софийското летище. Белград е по-активно от нас.
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David HilbertNoBrainNoPain
Рейтинг: 8 Неутралновъв Върховния административен съд тече обжалване на решението за избор на концесионер на Летище София.
---------------------------------------------------
И след като това е така, интересното всъщност е защо някой е поръчал на Л.Богданов този материал.
Щото вариант да остане в държавни ръце НЯМА.
Дали крайния победител ще остане летище Мюнхен или обжалвалите решението на КЗК от летище Манчестър няма особено значение , сходни оферти от реномирани оператори.
Вероятност за отмяна на целия търг от съда според мен 0 - консултант беше IFC (от групата на Световната банка), мина по общо мнение добре (всъщност като за България направо феноменално си беше......)
aralambi
Рейтинг: 551 НеутралноПросръбска пропаганда?
Колко по-активно е летище Белград? Статистиката е - миналата година там са минали 5,6 млн пътници, през софийското летище - 7,1 млн. Райънер няма полети до Белград, от София има 25 дестинации, Уизер има 30 дестинации от София, от Белград - само 15.
Virgin
Рейтинг: 8 НеутралноЛетище Мюнхен на което уж ще бъде дадено на концесия Летище София също е държавно.
Защо техния държавен мениджмънт да е добър и иновативен, а българския - не?
Незнайко
Рейтинг: 2963 Весело"На пръв поглед, не изглежда зле – но това се случва в година с рекордна заетост, рекордно ниска безработица, след петгодишен период на сравнително висок икономически растеж и двуцифрен ръст на заплатите."
"Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев#####
Е, когато изброените неща служат, за да се изкритикува някого, те с охота се споменават...
Незнайко
Рейтинг: 2963 НеутралноДо коментар [#10] от "Virgin":
"Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. БотевТова летище е джойнт-венчър между община Мюнхен, провинция Бавария и Луфтханза.
nikitovanch
Рейтинг: 823 НеутралноДо коментар [#5] от "КМЕТ В СЯНКА":
„Чрез правилното и стратегическо използване на пропагандата можете да направите така, че хората да виждат Раят като Ад и Адът като Рай.“Сигурно имаш своите причини за подобно мнение, но ако се съди по летища Варна и Бургас, всъщност Фрапорт и ТИМ са чудесен избор за стопанин. И двете ни морски летища бяха като провинциални автогари преди тях, а сега чак награди печелят...
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2839 НеутралноДо коментар [#13] от "nikivan":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Нещо за дълговере ще кажеш ли ?
Bullet
Рейтинг: 338 НеутралноНачи намаляваме печки, та въздухът да е по-читав, ама ревем, що ще чиним без аероплани?
Gor det idag, imorgon kan deta vara förbjudet.Таранкоолу! Тва летище не е предвидено за такова натоварване.
EU Fighter
Рейтинг: 101 НеутралноЕдно от най не гостоприемни летищи в Европа.
United in diversityfillipova
Рейтинг: 225 ВеселоЩрабак и Дерипаска ще го оправят.....
blondofil
Рейтинг: 1407 НеутралноМен ми е тамън. За кво ти е голямо летище да те бутат и да висиш на опашки
Лео
Рейтинг: 1099 НеутралноДа питам почитателите на Грета - от къде очаквате да има нарастване на пътникопотока и за сметка на какво? А и непочитателите ѝ може също да се замислят.
Panda
Рейтинг: 8 НеутралноСвободна държава Бавария - 51 %
Федерална република Германия - 26 %
град Мюнхен - 23 %
amerikanbastard
Рейтинг: 555 НеутралноСъветвам г-н Богданов да мине веднъж през летище Франц Йозев Щраус което е второто по натовареност летище в Германия по брой обслужени пътници след летище Франкфурт и седмото най-натоварено летище в Европа. Да се поинтересува чия собственост е!
Freedom's just another word for nothin' left to loseamerikanbastard
Рейтинг: 555 НеутралноИ да не пише повече баналните мантри за лошия стопанин!
Freedom's just another word for nothin' left to loseA.K.
Рейтинг: 8 НеутралноАйде да не сравняваме държавен мениджмънт от Бавария (най-иновативната и богата бундесрепублика) и от България (държавата на некадърните калинки ака връзкарчета), единственото общо е първата буква.
Летище София е най-гнусната автогара, на която съм бил.
Провинциални градчета като Себу, Сием Рийп, Чианг Май имат в пъти по-добре организирани летища, които не се разпадат само 10 години след построяването им от липса на всякаква поддръжка.
amerikanbastard
Рейтинг: 555 Неутрално"Айде да не сравняваме държавен мениджмънт от Бавария"
Freedom's just another word for nothin' left to loseЗАЩО?! Да не би баварците са нещо по-така от българите или защото там не може така яко да се краде като тук и не назначават калинки на ръководни длъжности?
ilinko
Рейтинг: 806 НеутралноНе мога да разбера, дори и без ново летище в Истанбул, как софийското може да е значително. Летището в София ще си е крайна дестинация за идващите в София и много голяма част от туристите за България. Няма начин да ги накараш да летят до Истанбул, за да дойдат до София.
Единственият начин да стане значително това летище е да има да има повече трансферни полети между Европа и Азия или до известна степен до Близкия изток. В момента почти няма такива. Но и преди да построят новото истанбулско летище нямаше кой знае какви трансфери в София, защото Търкиш си летеше от старото и предлагаше полети към Азия.
wanderer
Рейтинг: 2618 Неутрално"През 2019 г. летището обслужва 7,107 млн. пътници – ръстът спрямо 2018 г. е едва 2,1%,
като в три от месеците се отчита спад. На пръв поглед, не изглежда зле – но това се случва в година с рекордна заетост, рекордно ниска безработица"
На пръв, на втори и на трети поглед е много добре - летището (разположено в котловина) няма повече капацитет като площ. Няма нищо общо със заетостта и безработицата - на летището дори и чистачките се назначават с покровителство ( на Баце), дори работната ръка (шуреи, баджанаци и сватове на политици) е в повече.
wanderer
Рейтинг: 2618 ВеселоДо коментар [#19] от "Лео":
"Да питам почитателите на Грета - от къде очаквате да има нарастване на пътникопотока и за сметка на какво?"
От яхналите метли в борба за грантове или поне заплати от Баце. А сметката - увеличаване на държавния дълг.
wanderer
Рейтинг: 2618 ВеселоДо коментар [#10] от "Virgin":
"Защо техния държавен мениджмънт да е добър и иновативен, а българския - не?"
Защото се консултират от експерти, а не хванати от кол и въже пишман-икономисти, живеещи от грант на грант в някоя фондацийка като ИПИ.
one_1980
Рейтинг: 225 НеутралноAvtorut povtarq zaucheni frazi.
Che Sofia airport e zle nqma sumnenie.
No ideqta che koncesiq ot samo sebe si e nid dobroto e malko poostarqla.
Airport Munich e sobstvenost na durjavata, na Grad Munich i na Bavaria.
t.e. vupros na managment i jelanie
drug primer CEZ e sobstvenost na durjavata ama mu dadohme nasheto electro.
Za jalost ni lipsva managment, i otgovornost realna.
Vse edno komunizma ne si e otival nikoga- mnogo primeri