Властта прави нескопосна пропаганда срещу протестите

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (117)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Боби Колев
    Боби Колев
    Рейтинг: 1035 Неутрално

    Имаше статия тези дни, че времето на протеста тече.

    А времето работи за мафията.

    Ясно е, че не трябват оставки, а рестарт на системата.

    Не е ясно как от тук ще се стигне до там.

    ДБ трябва да стане лице на протеста и да го идентифицира с ясни политически и икономически програми, които да станат водещи.

    Че Борисов и сие са корумпирани на всички е ясно, но съвсем не всички имат проблем с това, най-малкото защото вярват, че и много по-лошо би могло да бъде.

    http://www.bbc.com/news/magazine-37612083
  2. 2 Профил на Николай Колев
    Николай Колев
    Рейтинг: 2899 Неутрално

    На протестите има всякакви хора и всякакви искания. Естествено. Нали никой разумен човек не мисли, че когато на площад Синтагма се съберат 1 млн гърци, или в Букурещ протестират 200 хил. румънци, всички имат едни и същи убеждения и мотиви? Хората на площада не искат да счупят държавата, защото тя е счупена. Искат да счупят системата, която счупи държавата.

    #ТУК НЕ Е МОСКВА! 🇺🇦* ПКП-Прекрасна Кърджалийска Принцеса. Политкоректна формулировка на думи на министър председателя за председателя на Народното събрание🇺🇦
  3. 3 Профил на Padrino
    Padrino
    Рейтинг: 551 Любопитно

    "Александров каза пред "Канал 3": "Има голямо срастване на личността на Борисов с идентичността на държавата, неговото сваляне ще доведе до срив"

    В момента в който една държава се асоциира с ЕДИН човек е време или той да си ходи или Държавата да престане да съществува. Ако това исказване не достатъчно, за да се види в какъв деспот се е превърнал Борисов (чети Доган) и каква диктатура е наложена на Българският народ, аз не знам какво друго има да се каже......

  4. 4 Профил на ЗаНиЗа
    ЗаНиЗа
    Рейтинг: 1956 Любопитно

    "тя борави с инструментариума на лъжата, опозоряването, оклеветяването." - така са свикнали защото са бивши възпитаници на ДС, чиито методи са усвоили и в момента надграждат. Когато и се покаже проблем, те не търсят причината, а се стремят да "проучат" КОЙ го поставя като такъв, защо го прави, каква му е ползата, щом те нямат такава. Все едно се спъват на улицата, но не виждат смотаните си крачета, а си мислят, че е заради времето, заради вятъра, заради другите срещу тях. Как да се обясни на вглъбени в далаверите си хора, неспособни да мислят мащабно, че другото мнение не е само заради критика на нещо сбъркано, а заради търсене на бързо решение, по-добро за всички. Естествено е, че правят всичко възможно да защитават позициите си, но по начин, който в никакъв случай не е демократичен, а в махленско-клюкарски стил, толкова плосък, че сами се срамуват от това. Но рано или късно клишетата ще се изчерпат, колкото и перфидно да са поднесени, не защото няма да има нови виртуози в показването им, а защото винаги са били кухи, несъвместими с реалността. Е, келепира е вечна примамка, но най-важно е кой държи въдицата, защото и тя тежи, когато се хвърля по един и същ начин.

    Направи съд от глината, празнината вътре в него го прави полезен.
  5. 5 Профил на Бланш
    Бланш
    Рейтинг: 62 Неутрално

    А ве за тея няма ли негри по автобусите да ги сплашват ;-))

  6. 6 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 2384 Неутрално

    Браво на Инджов!!!!
    Добрата новина е, че дойде време разделно и лъснаха задниците на гавазите и блюдолизците. Вече се знаят кои са, какви са, кой и как и защо им плаща. Не могат да бъдат сбъркани нито хората, нито медиите. А и става дума за една малка група, едни и същи хора. Във време оно беше лесно на БКП-то да наложи пълна блокада и контрол на гласността, днес вече не става.

    Judjuk
  7. 7 Профил на SS
    SS
    Рейтинг: 1379 Весело

    Що пък да е нескопосна ?

    Гони си таргета ...

  8. 8 Профил на LudzaVrazvane
    LudzaVrazvane
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Есть Путин есть Русия, неть Путина, неть Русия!!!
    ==============
    Има Тиква, има Тиквония, няма Тиква, няма Тиквония!!!
    ================
    Ало тиквените матрьошки, как мислите, аналогията случайна ли е, не не мисля!!!

  9. 9 Профил на LudzaVrazvane
    LudzaVrazvane
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#1] от "Боби Колев":

    //Че Борисов и сие са корумпирани на всички е ясно, но съвсем не всички имат проблем с това, най-малкото защото вярват, че и много по-лошо би могло да бъде.//
    ==========================
    Определено много по-лошо може да бъде, особено за тези на държавната хранилка в провинцията, а пък за калинките на високи постове направо ще бъде смърт!!!

  10. 10 Профил на Дон Кихот
    Дон Кихот
    Рейтинг: 923 Весело

    "Все повече хора проглеждат за "успехите" на правителството на ГЕРБ, включително за неефективните противокризисни мерки в икономическата и социалната сфера, предприети заради коронавируса."

    И както проглеждат, така и се скатават от "протестите".
    Щото проумяха, кои ги правят на глупаци. Защо - не могат да разберат, щото и тези, които ги правят на такива, не знаели. Парите не миришели и толкова.
    И като проумяха, оставиха ги да се варят в собствения си сос.
    А в него - щедро се разлага овчи и говежди тор, както авторитетно ни осведоми един професор (изглежда, по торни науки).
    Имали достатъчно, за да стрелят с него.
    По Народното събрание.
    Щото не искало да стане умнокресливо.
    И да се вари в соса.
    От овчи и говежди тор.

  11. 11 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 1178 Любопитно

    Как ще пребъде социализЪма, ако не се прочисти от враговете му.

    [email protected]
  12. 12 Профил на Дон Кихот
    Дон Кихот
    Рейтинг: 923 Весело

    До коментар [#1] от "Боби Колев":

    "ДБ трябва да стане лице на протеста и да го идентифицира с ясни политически и икономически програми, които да станат водещи."

    За щастие на човечеството, комунистите, откак успяха да му пробутат проклетото си зловещо семе, винаги са знаели, какво им се иска да стане, но никога не са имали понятие, как трябва да стане. От 20 години, откак СДС роди изчадието ДСБ, постоянно четем и слушаме, какво "трябва да стане" или "ще стане". Земята трепери от оглушително мълчание по повод на това, какво е станало.
    И сега, Боби Колев, написвайки това умопомрачително пожелание, си изпива кафето и сяда пред телевизора, за да провери, все още ли има глупаци, които да стърчат пред парламента, или и последните мохикани от постоянното присъствие вече са сдали багажа и той трябва да тича за нови опорни точки, с които за изгради подходящ образ на поредната победа.
    Уморително!

  13. 13 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    Онези, които взимаха ДЕСЕТКИ МИЛИОНИ от Черепа, за да му позволят да ощетява със СТОТОЦИ МИЛИОНИ хазната, оклеветиха нас, които ги презираме, че сме платени от Черепа.

    Онези, които допуснаха съществуването на Костя Копейкин, Валтер Калашников, Камчия, Росенец и руската Пета колона, ни обвиняват нас в съглашателство с тези същите.

    Онези, които поставиха България в международна изолация на Европейския съвет, където Тулупа го отбягват като прокажен - лъжат, че ние искаме да попречим на европейската интеграция на България.

    ГНУСНИ ЛЪЖЦИ! ДОЛУ, ОСТАВКА!

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  14. 14 Профил на t5eyes
    t5eyes
    Рейтинг: 171 Неутрално

    ГЕРБ = БКП Клана на Тодор Живков, нищо повече

    свят, спри да се кланяш на богинята Кали
  15. 15 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    Комунистът игнорамус и потомствен милиционер Борисов, който не е прочел нито една книга ЗА ВЪЗРАСТНИ през живота си, обвинява дядото на Евгени Марчев - хирург, - че заради него не бил завършил в чужбина.

    Онези, които докараха България до бананова република с африкански ниеа на беззаконие и корупция, обвиняват нас, които искаме ред и законност, че искаме да “счупим държавата”.

    Некадърните калинки се страхуват от образованите хора.

    ГНУСНИ ЛЪЖЦИ!! ОСТАВКА!

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  16. 16 Профил на nik_77.
    nik_77.
    Рейтинг: 279 Неутрално

    Властта се опитва да обясни защо не трябва да се дава властта на Радев. Защото излезе от обувките на държавен мъж и влезе в обувките на превратаджия. Затова. Как авторът си представя тоя да проведе честни избори? Той сваля властта с класически пуч и после да се отдръпне, така ли? Нищо подобно. Бесилката, издигната на площада опровергава автора. Няма нужда властта да пропагандира срещу протестите. Тази бесилка е достатъчна. Сега почва щурмът на сградите на съдебната власт, на парламента. Тук какво може да каже властта, каква пропаганда? Те са самодостатъчни и без пропаганда. Става дума за метеж чисто и просто. Да назовеш нещата с точното име не е пропаганда.

  17. 17 Профил на tigervi
    tigervi
    Рейтинг: 683 Неутрално

    Пропагандата на властта не просто е нескопосана, тя е гнусна. Лъжи и грозни инсинуации, пред нищо не се спират. Естествено начело с тулупа, гаден патологичен лъжец.

    Eddie lives... somewhere in time!
  18. 18 Профил на Дон Кихот
    Дон Кихот
    Рейтинг: 923 Весело

    До коментар [#13] от "Norman Granz":

    "Онези, които допуснаха съществуването на Костя Копейкин, Валтер Калашников, Камчия, Росенец и руската Пета колона, ни обвиняват нас в съглашателство с тези същите."
    Това, че някой ви обвинява, е малък дявол. Големият дявол е, че хората , които утре ще гласуват на изборите, са убедени в това и не им трябва някой, който да им го посочва.
    А тези, които ви "обвиняват" просто ви осведомяват, че напъните ви са напразни и никого не може да излъжете. Да не се хабите, един вид.
    От алтруизъм го правят, за да не се храните с напразни надежди.
    И да не досаждате на нормалните хора- писна им от жалки циркове с едни и същи клоуни.


  19. 19 Профил на Али Ибн Абдул Обстул Бей СУПЕР
    Али Ибн Абдул Обстул Бей
    Рейтинг: 81 Неутрално

    До коментар [#13] от "Norman Granz":

    Вау! 60+ случайно да не протестираш? Ако си отвън, ела в лобито да те черпа едно скъпарско кафе)))

    No pain, no gain! GHA Discovery програма за лоялност: Платинено Ниво ; Шалом! ; https://i.imgur.com/LaeLkEr.jpg
  20. 20 Профил на Дон Кихот
    Дон Кихот
    Рейтинг: 923 Весело

    Хе-хе! Не бях видял, че на снимката има някой, който самоотвержено иска да ме сваля.
    Сорри, не е мой тип.
    Аз обичам, когато в очите свети мек интелект, а не змийска злоба.

  21. 21 Профил на Virgin
    Virgin
    Рейтинг: 8 Неутрално

    "Александров каза пред "Канал 3": "Има голямо срастване на личността на Борисов с идентичността на държавата, неговото сваляне ще доведе до срив"

    В момента в който една държава се асоциира с ЕДИН човек е време или той да си ходи или Държавата да престане да съществува. ......
    —цитат от коментар 3 на padrino


    Това много напомня на истерията в СССР след смъртта на Сталин.
    Хората са асоциирали държавата единствено с него.
    Та и в България такива като придворния антрополог прокарват същите тези.

  22. 22 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    Радан Кънев:

    "Първата стъпка за преговори в Брюксел минава през оставката на Борисов. Той ясно показа, че е изчерпан откъм полезност. Той не е защитил и представил България в Брюксел. Борисов не е казал с каква програма отива."

    Отиде с мускалче за "шефката", опита се да думка с юмрук по масата на Рюте, после подви опашка и легна в краката му, като послушен пес.

    Три дни никой не се спря при него, за да разменят дума като държавници. Имал е среща единствено с хърватския премиер, за да обсъдят влизането в ERM-2, което заради ГЕРБ бе забавено поне с 10 години. (Хърватия е член на ЕС от 2013 г. и получи 1 година срок на изчакване, докато България е член от 2007 г. и получи 2 години.)

    НЕКАДЪРНИЦИ! ДОЛУ И ОСТАВКА!!

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  23. 23 Профил на Боби Колев
    Боби Колев
    Рейтинг: 1035 Весело

    До коментар [#1] от "Боби Колев":"ДБ трябва да стане лице на протеста и да го идентифицира с ясни политически и икономически програми, които да станат водещи."За щастие на човечеството, комунистите, откак успяха да му пробутат проклетото си зловещо семе, винаги са знаели, какво им се иска да стане, но никога не са имали понятие, как трябва да стане. От 20 години, откак СДС роди изчадието ДСБ, постоянно четем и слушаме, какво "трябва да стане" или "ще стане". Земята трепери от оглушително мълчание по повод на това, какво е станало.И сега, Боби Колев, написвайки това умопомрачително пожелание, си изпива кафето и сяда пред телевизора, за да провери, все още ли има глупаци, които да стърчат пред парламента, или и последните мохикани от постоянното присъствие вече са сдали багажа и той трябва да тича за нови опорни точки, с които за изгради подходящ образ на поредната победа.Уморително!
    —цитат от коментар 12 на Дон Кихот


    Ех , драги, да можеше да се изхранвате с това си мислене :-)

    Аз телевизор вкъщи наистина имам, но го ползвам само един път в седмицата за половин час с детето, а по него никога нищо за България не дават, защото България е ужасно далече.

    Опорни точки отдавна никой за нищо не ми дава...макар, че имам разни заблудени клиенти повярвали, на нечия лъжа, че клиента винаги е прав и опитвайки се да излеят на мен разминаването на доброто пожелание с реалната действителност.
    Това май са единствените, които се ОПИТВАТ да ми дават опорки...не бих казал, че им се получава :-)

    Иначе си вярвайте в каквото искате и си пишете каквото искайте - точно като повечто хора тук, прави или не.

    Но се пазете от личностни атаки не задруго, а защото ставате за смях.

    За това дали вярвате в Борисов или комунизма или капитализма не мога да Ви съдя, нито да Ви се смея.

    За това колко далече сте от истината като говорите за мен не мога да не Ви се смея :-)

    http://www.bbc.com/news/magazine-37612083
  24. 24 Профил на dame
    dame
    Рейтинг: 119 Неутрално

    За съжаление твърде рехав е протеста. Чуват се единствено резултатите от провокациите. Освен това, е твърде малоумно да твърдиш, че няма значение кой ще дойде, само да не са тези. Пък и невъзможно е да свалиш главен прокурор с протест.

    dame
  25. 25 Профил на Косьо Генчев СУПЕР
    Косьо Генчев
    Рейтинг: 585 Неутрално

    До коментар [#20] от "Дон Кихот":

    А бе, Тулуп герберски, само теб ли те оставиха днес на амбразурата? Ще ти се схванат пръстите от писане на глупости по клавиатурата!

  26. 26 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 856 Неутрално

    Инджов си е същият хунвейбин от студентските ни години!
    Левундер и комунде!!!

  27. 27 Профил на batzdravo СУПЕР
    batzdravo
    Рейтинг: 2799 Весело

    Цитат:"Властта прави нескопосна пропаганда срещу протестите"

    ОПГ–то толкова си може!

  28. 28 Профил на Анти Шишковци
    Анти Шишковци
    Рейтинг: 858 Неутрално

    Според шотландския писател, историк и философ Томас Карлайл всички революции ги замислят романтици, осъществяват ги фанатици, а плодовете им ползват отявлени негодници. До времето на негодниците ние стигнахме мъчително бавно, като постепенно ни се изпаряваха илюзиите за "нежна революция", "благоденстващ" капитализъм и "просветена" монархия. Вместо тях получихме народняшки дрънканици и диктатура на каскетите.
    ИЗВОД: УСТАНОВЯВАНЕ НА РЕД, ИЗВЕСТЕН КАТО КОНСТИТУЦИОННА ДЕМОКРАЦИЯ, ПРИ КОЙТО ГРАЖДАНСКОТО ОБЩЕСТВО ДА ИМА ПРАВОТО ДА ПРОТЕСТИРА, КАТО ПРОТЕСТИРАНЕТО Е ЗАДЪЛЖИТЕЛЕН ЕЛЕМЕНТ ОТ УПРАВЛЕНИЕТО НА ДЪРЖАВАТА, КОНСТИТУЦИОННО ГАРАНТИРАН. СЛЕД ТРЕТИЯТ ПРОТЕСТ АВТОМАТИЧНО НЕГОДНИЦИТЕ ДА СИ ПОЛУЧАТ ЗАСЛУЖЕНОТО СПОРЕД МОЩА НА ПРОТЕСТА ИЗРАЗЕНО В СЪОТВЕТНИТЕ ГОДИНИ ТЕЖЪК ФИЗИЧЕСКИ ТРУД В БЕЛЕНЕ НА НЕГОДНИЦИТЕ. Това е само идея, как да се промени конституцията, така, че да се гарантират изпълними мерки срещу появата на негодници във властта.

  29. 29 Профил на atmanpg
    atmanpg
    Рейтинг: 969 Неутрално

    Протестиращите нямат представа какво всъщност искат.
    Оставката на правителството по никакъв начин не решава проблемите.
    Борбата с корупцията може да има успех, само ако висшите управленски нива са заети от високоморални и некорумпирани личности.
    При това освен високоморални, трябва да са и добри специалисти с доказани лидерски качества.
    Къде са тези личности? Имена някакви можете ли да дадете?
    Посочете такива личности. Изведете ги напред и създайте от тях нова партия, която да поеме управлението на държавата.
    Какво? Не можете ли? Твърде трудна ли е задачата?
    Ами тогава ви остава алтернативата на "по-малкото зло".

  30. 30 Профил на svetlyobg
    svetlyobg
    Рейтинг: 607 Неутрално

    Тези със добро няма да си идат. Всеки ден във власта им носи милиони. Ако мислите че с мирни бдения и протести може да се постигне нещо - грешите! Ще изтощят енергията на хората за учатие в протеста и всичко ще си остане по старому.

  31. 31 Профил на gpb42643987
    gpb42643987
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Бях на протест. Чух само общи приказки, всъщност гнева на мафията от олигарси препредаван от говорители и клакьори, а тълпата ръкопляскаше и зомбирано преповтаряше разни лозунги. Докато продължават така по-скоро ще отблъснат нормалните сред тях. Тези неща със смяна на системата не стават с емоции, а с политика и то когато има кой да я проведе. Но ако ще я провеждат тези "говорители" горко на България. Шаманите на червено-кафявата чума вън от протеста!

  32. 32 Профил на pamela
    pamela
    Рейтинг: 1583 Весело

    И какво? На нескопосаната пропаганда на ГЕРБ противопоставяте също така нескопосана пропаганда в защита на Манолова, Костя Копейкин, Бабикян, Минеков и др. радетели за създаване на ново ОФ. Да сме се обединили срещу беззаконието... И да делегираме на Радев и БСП управлението на държавата след като ги знем колко могат.
    В момента, в който се коалират с БСП под егидата на Радев ще бъде и краят на т.нар. градска десница.
    Късогледството на пропагандаторите за ново ОФ е изумяващо.
    А може би и целта е да няма десница и всичко да стане ляво? Като гледам биографиите на главните идеолози, произлизащи от стари комунистически родове, нищо чудно.

  33. 33 Профил на BLM
    BLM
    Рейтинг: 8 Неутрално

    И както проглеждат, така и се скатават от "протестите".
    —цитат от коментар 10 на Дон Кихот


    Тва в коя паралелна вселена го видя или чу, гений? По радиоточката на ГЕРБКПто ли ви го спуснаха.

  34. 34 Профил на BLM
    BLM
    Рейтинг: 8 Неутрално

    И какво? На нескопосаната пропаганда на ГЕРБ противопоставяте също така нескопосана пропаганда в защита на Манолова, Костя Копейкин, Бабикян, Минеков и др. радетели за създаване на ново ОФ. Да сме се обединили срещу беззаконието... .
    —цитат от коментар 32 на pamela


    Вас не ви викат, спокойно. Крепителите на режима не сте поканени.

  35. 35 Профил на BLM
    BLM
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Властта се опитва да обясни защо не трябва да се дава властта на Радев.
    —цитат от коментар 16 на nik_77.


    Радев вече назначи едно служебно правителство. Не забелязах някакъв апокалипсис и каквото и да било. Та ... тази теза е именно част от пропагандата, описана в статията.

  36. 36 Профил на nik_77.
    nik_77.
    Рейтинг: 279 Неутрално

    Не. Протестът има представа какво иска. Иска Бойко Борисов да отиде при Румен Радев и да му връчи властта. Това иска иска протестът. Но никой не го казва. Само общи приказки за борба с корупцията, мафията вън, мутрите вън. Оказа се, че мафията и мутрите са точно в президентството. И как тогава да си кажат, че искат да му поднесат на тепсия властта? Става смешно и нелепо. Затова мълчат и свиркат с вувузели.

  37. 37 Профил на BLM
    BLM
    Рейтинг: 8 Неутрално

    В момента, в който се коалират с БСП под егидата на Радев ще бъде и краят на т.нар. градска десница. .
    —цитат от коментар 32 на pamela


    Малко нелепо е да вещаеш края на политическата сила, предизвикала крахът на правителството точно сега, но... както и статията ни казва, пропагандата трябва да се декламира без оглед на обективната реалност.

  38. 38 Профил на nik_77.
    nik_77.
    Рейтинг: 279 Неутрално

    Божков написа: "Оставка и възмездие! Бъдете смели!" Няма нужда от някаква пропаганда.

  39. 39 Профил на pamela
    pamela
    Рейтинг: 1583 Неутрално

    До коментар [#34] от "BLM":

    Нямаше да ни интересува ако не живеехме в тази държава, за разлика от Вас.
    А аз не съм толкова късогледа за да не се запитам какво ще бъде следващото управление и с какво ще бъде по-добро от сегашното.

  40. 40 Профил на keen
    keen
    Рейтинг: 855 Неутрално

    "Борисов е радост" - неизбежно щеше да има такъв лозунг, ако протестите срещу правителството и Гешев бяха "платени отвън", както това ставаше при "подкрепата" за избора на Гешев :)

    Обратните и Тръмп обратно в учебниците по психиатрия! ЛГБТИК+ и тръмпистите са двете лица на глупостта.
  41. 41 Профил на uvtest
    uvtest
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#39] от "pamela":

    Най много реват за "незабавна оставка на всички и всичко",хора които от дълги години не живеят в България,а и не се канят скоро да се върнат.Без да са наясно с процесите и настроенията на хората тук,информиращи се само от определени медии и сайтове,си мислят,че може да дават рецепта какво да правим и как да живеем.

  42. 42 Профил на keen
    keen
    Рейтинг: 855 Неутрално

    За да не съм голословен, ето това имам предвид:
    https://btvnovinite.bg/bulgaria/grazhdani-izljazoha-na-protest-sreshtu-kandidaturata-na-ivan-geshev-za-glaven-prokuror.html

    Обратните и Тръмп обратно в учебниците по психиатрия! ЛГБТИК+ и тръмпистите са двете лица на глупостта.
  43. 43 Профил на Мизийски
    Мизийски
    Рейтинг: 116 Неутрално

    Наред с честните протестиращи, които искрено вярват, че ще съборят мафията, крачи и самата мафия

    Не участвувайте в безплодните дела на тъмнината; напротив, изобличавайте ги. Защото за онова, което нечестивците скришом вършат, срамно е и да се говори (Еф. 5:11-12).
  44. 44 Профил на keen
    keen
    Рейтинг: 855 Неутрално

    Тиква и Прасе си живееха в пълна хармония - нито Прасе се бореше с Тиква, нито пък Тиква-та отвръщаше на Прасе-то.
    Обаче хората се ядосаха и казаха, че театърът на Прасе и Тиква е омръзнал на всеки нормален човек.

    Обратните и Тръмп обратно в учебниците по психиатрия! ЛГБТИК+ и тръмпистите са двете лица на глупостта.
  45. 45 Профил на keen
    keen
    Рейтинг: 855 Неутрално

    ...не съм толкова късогледа за да не се запитам какво ще бъде следващото управление и с какво ще бъде по-добро от сегашното.
    —цитат от коментар 39 на pamela

    - На късогледа приличаш. И малко кривогледа.
    Защото следващото управление ще е такова, каквото го научиш да бъде. Без значение кой е на власт.
    Всяко управление заприличва на това на Орешарски или сегашното на Борисов, ако бъде оставено без надзор.

    Обратните и Тръмп обратно в учебниците по психиатрия! ЛГБТИК+ и тръмпистите са двете лица на глупостта.
  46. 46 Профил на uvtest
    uvtest
    Рейтинг: 8 Неутрално




    Защото следващото управление ще е такова, каквото го научиш да бъде
    —цитат от коментар 45 на keen

    Как ще го научиш,ще го пратиш на училище ли?И хора с такива инфантилни разбирания,ще ни казват какво трябва да се прави.

  47. 47 Профил на bruno__dante
    bruno__dante
    Рейтинг: 329 Любопитно

    каде е мацката с плаката
    долу капитализма?

  48. 48 Профил на keen
    keen
    Рейтинг: 855 Весело

    Как ще го научиш,ще го пратиш на училище ли?И хора с такива инфантилни разбирания,ще ни казват какво трябва да се прави.
    —цитат от коментар 46 на uvtest

    - Учене през целия живот му се вика. Или през целия мандат. Както се случи.

    Навремето бях учител.
    Бях извел деца на разходка в гората. Момчета, известни калпазани. Едното от тях каза, че иска да го оставим да отиде до тоалетна. Оставихме го. След малко идва охилен: "Елате да ви покажа нещо", вика. Дойдохме и той гордо ни показа, че се е изсрал в извора, от който малко преди това бяхме пили всички.
    Ето така става, когато ги оставиш без надзор.
    Ако знаеше, че може да яде шамари, дали щеше да го направи?

    А Борисов е още по-зле - освен отявлен калпазанин, той е и глупав.

    Обратните и Тръмп обратно в учебниците по психиатрия! ЛГБТИК+ и тръмпистите са двете лица на глупостта.
  49. 49 Профил на zaki
    zaki
    Рейтинг: 225 Неутрално

    До коментар [#10] от "Дон Кихот":

    "По Народното събрание.Щото не искало да стане умнокресливо.И да се вари в соса.От овчи и говежди тор.
    —цитат от коментар 10 на Дон Кихот

    Точно народното събрание ли даваш за пример като гербава гордост? Събранието , превърнато в гумен печат, подпечатващ заповедите на Боко, Доган и Шиши, а председателя му е "проста кърджалийска ........" Представи си , по-надолу, каква нечистотия е. Ако можеш да си представиш де, щото герберите , ясно ,че сте мозъчно увредени.


  50. 50 Профил на uvtest
    uvtest
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#48] от "keen":

    Виждаш ли какъв ви е проблема на всички протестъри,общи приказки,спомени от детството и никаква реална визия и конкретни стъпки за постигането и.Само с искане"оставка на всички",без някой да каже какво и как ще последва после,с какво това "после"ще е по добро,нищо хубаво не ни чака.

  51. 51 Профил на Voiko
    Voiko
    Рейтинг: 511 Неутрално

    Така е. Обвиниха протестиращите, че им се плаща за да протестират, че Бошков ги организирал, Пеевски организирал и т.н. Само че грешат. Никакви пари не са намесени в протестите, а това става ясно и от изказванията на протестиращите и от поведението им по време на протестите. Дори и тези, които провокираха безредици и бяха арестувани не са купени, иначе това щеше да се установи при разпитите и щеше да се наслушаме на вой до небесата.

  52. 52 Профил на keen
    keen
    Рейтинг: 855 Неутрално

    Само с искане"оставка на всички"
    —цитат от коментар 50 на uvtest

    Аз чувам, че се искат само две оставки - Борисов и Гешев (Тиква и Прасе).

    От друга страна, това не е единственият протест - когато се избираше Прасе за главен прокурор, тогава това беше казано на Борисов от протестиращите, че е грешка. Че е добре правителството да предложи и друга кандидатура.
    Той не чу, нали?
    Ами ето, като не слуша, се стига дотук.

    Обратните и Тръмп обратно в учебниците по психиатрия! ЛГБТИК+ и тръмпистите са двете лица на глупостта.
  53. 53 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    До коментар [#50] от "uvtest":

    "Виждаш ли какъв ви е проблема на всички протестъри,общи приказки,спомени от детството и никаква реална визия и конкретни стъпки за постигането и.Само с искане"оставка на всички",без някой да каже какво и как ще последва после,с какво това "после"ще е по добро,нищо хубаво не ни чака."

    Все едно чета мнение на комунистически дописник от лятото на 2013 г.

    Едно към едно.

    Не се променяте, ей...

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  54. 54 Профил на nik_77.
    nik_77.
    Рейтинг: 279 Неутрално

    Не се разбира какво точно е извора и кой се е из...срал в него? Изворът е България, а Борисов се е из...срал в нея, така ли? Как № 48 ще обясни въпросния акт? Че основният проблем в социално-битов план на българите е колко ще чакат на границцата с Гърция. Или че за 10 години БНП се вдигна два пъти, доходите два пъти, че износът се увеличи също толкова и повече от 1/3 от него е високотехнологична продукция, че България стана стабилен съюзник в НАТО, че влезе в банковия съюз и в предверието на еврозоната, че хората по селата живнаха, защото социопатите са излавяни до крак, както и поръчковите биячи, секнаха телефонните измами, соцолгарсите отговарят за накраденото, руският шпионаж вече не се чувства у дома си, дори в президентството, води се борба с корупцията по най-високите етажи на властта, а МВР се очиства успешно от висши началници, минали на другата страна и пр. и т.н. Това ли е из...сиране в извора, № 48.

  55. 55 Профил на uvtest
    uvtest
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Така е. Обвиниха протестиращите, че им се плаща за да протестират, че Бошков ги организирал, Пеевски организирал и т.н. Само че грешат. Никакви пари не са намесени в протестите, а това става ясно и от изказванията на протестиращите и от поведението им по време на протестите. Дори и тези, които провокираха безредици и бяха арестувани не са купени, иначе това щеше да се установи при разпитите и щеше да се наслушаме на вой до небесата.
    —цитат от коментар 51 на Voiko


    Никой не е обвинил протестиращите,Черепа сам,в лични разговори със свои съмишленици признава,че е плащал.Едва ли очакваш някой да си признае,че взима пари,за да ходи на протеста.

  56. 56 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    До коментар [#55] от "uvtest":

    "Черепа сам,в лични разговори със свои съмишленици признава,че е плащал."

    Така е. И аз му вярвам.

    67 милиона на Vladi и Тиквата.

    Срешу съпорт за едни 700 милиона, дето някак си пропуснал да плати в хазната.

    Какво стана със 700-те милиона, нещо затихна работата? Гешев разследва ли, разследва ли?

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  57. 57 Профил на Vlado Nikolov
    Vlado Nikolov
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#36] от "nik_77.":

    Ахъм! Цецо седмоапартаментник, Доган енергетика, Горанов, дето позволи на НАП да опростят милиарди задължения и останалите от шайката ГЕРБ не са мафия? Нещо си се объркАл.

  58. 58 Профил на Vlado Nikolov
    Vlado Nikolov
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#41] от "uvtest":

    И живеещите в България го искат, но вие се правите, че не ги чувате. Защото така ви изнася.

  59. 59 Профил на tigervi
    tigervi
    Рейтинг: 683 Неутрално



    Едва ли очакваш някой да си признае,че взима пари,за да ходи на протеста.
    —цитат от коментар 55 на uvtest


    Що, турците си признаха че са взели пари за малката екскурзия до Росенец. :)

    Eddie lives... somewhere in time!
  60. 60 Профил на uvtest
    uvtest
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Аз чувам, че се искат само две оставки - Борисов и Гешев (Тиква и Прасе)
    —цитат от коментар 52 на keen


    Лошо чуваш.Искат оставки и на:НС,правителството,Кошлуков,Б.Жотева,ВСС...сигурно пропускам някои.

  61. 61 Профил на dosetliv
    dosetliv
    Рейтинг: 1276 Неутрално

    То па щото пропагандата за протестите е една скопосана.

  62. 62 Профил на Vlado Nikolov
    Vlado Nikolov
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#55] от "uvtest":

    То и Бойко си призна за протестите през 2013 година. "Като махнах моите хора и вие останахте една шепа" - към градската десница.

  63. 63 Профил на Vlado Nikolov
    Vlado Nikolov
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#56] от "Norman Granz":

    Не е пропуснал. Законът му позволява да избере от двете ставки по - ниската. Закон, предложен от Горанов и приет от ГЕРБ.

  64. 64 Профил на Николай Бучков
    Николай Бучков
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Ами.......толкова могат и толкова са научили , защото може би дечицата и внуците им , изпратени на Запад да научат полезни неща , в малцинство ще са тези , които няма да им се смеят и осъждат......И като ги слушаш сега , някои персонажи какво и как го представят в парла-мента , просто плачат за освидетелстване от консилиум по обществено здраве и опасности......

  65. 65 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    До коментар [#63] от "Vlado Nikolov":

    "Не е пропуснал. Законът му позволява да избере от двете ставки по - ниската. Закон, предложен от Горанов и приет от ГЕРБ."

    Срещу съпорт.

    Po princip.

    И blagodarq. :))))))))

    Ха-хаааа, и тия таглеци да ме обвиняват мен, че взимам пари от Черепа, за да ги мразя...

    Егати идиотите.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  66. 66 Профил на uvtest
    uvtest
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#53] от "Norman Granz":

    Ето това имах впредвид,епитети и общи лафове.Не,че съм очаквал нещо друго.Вие,ако имахте виждане какво става след една евентуална оставка и разпускане на парламента,как това ще се отрази на страната в условията на здравна и икономическа световна криза.Кои политически сили имат шансове за новото НС и какво правителство ще се направи,отдавна да сте ги казали.

  67. 67 Профил на uvtest
    uvtest
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#56] от "Norman Granz":

    Ти щом нямаш интелектуален капацитет да различиш думи казани в личен разговор със съмишленици,от такива писани във фейса,какво повече да говорим.

  68. 68 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    До коментар [#66] от "uvtest":

    "Ето това имах впредвид..."

    Теб те знам какво имаш "впредвид". Прозрачен си, не си ми интересен. Служебно лице, браниш си малката копанка, до която са те допуснали да натопиш хоботче.

    Какво стана с червената бюлетина на Интерпол - намери ли се? Или Каскетя я е загубил някъде по селските казани, които инспектира?

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  69. 69 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    До коментар [#67] от "uvtest":

    "Ти щом нямаш интелектуален капацитет ..."

    Хихи, поддръжник на Тиквата да ми говори за "интелектуален капацитет"...

    Или може би нещо друго си имал "впредвид"?

    Български не научихте, ей...

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  70. 70 Профил на uvtest
    uvtest
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#41] от "uvtest":И живеещите в България го искат, но вие се правите, че не ги чувате. Защото така ви изнася.
    —цитат от коментар 58 на Vlado Nikolov


    Пусни си телевизора,погледни колко хора са на протест пред Парламента и пак се върни да говориш за живеещиТЕ в България.

  71. 71 Профил на uvtest
    uvtest
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#55] от "uvtest":То и Бойко си призна за протестите през 2013 година. "Като махнах моите хора и вие останахте една шепа" - към градската десница.
    —цитат от коментар 62 на Vlado Nikolov


    Само че ,тогава Бойко беше лидер на партията спечелила най много гласове на изборите,а сега Черепа е избягал от правосъдието обвиняем.Надявам се правиш разлика.

  72. 72 Профил на uvtest
    uvtest
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#55] от "uvtest":То и Бойко си призна за протестите през 2013 година. "Като махнах моите хора и вие останахте една шепа" - към градската десница.
    —цитат от коментар 62 на Vlado Nikolov


    Само че ,тогава Бойко беше лидер на партията спечелила най много гласове на изборите,а сега Черепа е избягал от правосъдието обвиняем.Надявам се правиш разлика.

  73. 73 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    Ето какво пише Ню Йорк Таймс за протестите в България, цитиран от ОФИЦИОЗА Фактор:

    "България е обхваната от най-тежките си политически сътресения от 2013 г., което доведе до призиви правителството да подаде оставка, се казва в коментар на „Ню Йорк Таймс“, цитиран от БГНЕС. Изтекли снимки на премиера. Полицейска акция в кабинета на президента. Завзет обществен плаж от бизнес магнат. Вот на недоверие срещу правителството. И най-големите улични протести от седем години.

    България е обхваната от политическа криза, която е най-голямата от 2013 г. насам, когато продължителните протести срещу корупцията събориха лявото правителство. Сега демонстрантите се опитват да изтласкат десните му наследници, които са изправени пред подобни обвинения в корупция, намеса в съдебната власт и сервилност към богатите бизнесмени.

    Най-бедният член на Европейския съюз, сгушен на югоизточната граница на блока, България е едновременно пресечна точка на влияние между Запада и Русия, и пример за спад на демократичните стандарти в няколко части на континента. "

    Явно Черепа плаща и на Ню Йорк Таймс да подкрепят Копейкин и Бойкикев - а, тролове?

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  74. 74 Профил на victor_victim
    victor_victim
    Рейтинг: 101 Неутрално

    Очевидното безсилие на протестиращите да формулират нещо ЗА, смехотворните им искания за Велико народно събрание, за "власт на народа като в Швейцария", за ликвидиране на партиите, говори само едно - малко знаят и много искат. И заради това, че са невежи, ги употребяват който ги хване. Има ли по-големи гнусари от Бабикян и Минеков?!?Има ли нечистоплътен нарцис от Хаджигенов? С КАКВО ТЕ СА ПО-ДОБРИ ОТ ДНЕШНИТЕ? За Резидента дори не ми се говори - селтак, който не си управлява емициите и злобата.
    ЗАЩО, БАЙ-Х....овци, кефите на Кьовеши, а на Гешев - не? дайте една причина? Не можете, защото четенето ви е инсуфициентно, както и мисловната дейност.

  75. 75 Профил на victor_victim
    victor_victim
    Рейтинг: 101 Неутрално

    До коментар [#70] от "uvtest":

    50? Или по-малко! Но, тъпите са шумни и кресливи.........

  76. 76 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 1425 Неутрално

    Явно Черепа плаща и на Ню Йорк Таймс да подкрепят Копейкин и Бойкикев - а, тролове?
    —цитат от коментар 73 на Norman Granz


    Не е Черепа, Сорос е.

    Още отначало си личеше, че руски и американски грантополучатели работят в синхрон за "интересите" на България. :)

    Та чак взех да се чудя, дали Путин не е избрал Тръмп и сега да действат заедно за да съсипят България. :)

  77. 77 Профил на uvtest
    uvtest
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#70] от "uvtest":50? Или по-малко! Но, тъпите са шумни и кресливи.........
    —цитат от коментар 75 на victor_victim


    Нека не са 50,нека са 500,1000 да са и какво,те ли ще ни решават бъдещето?С безумните си искания за "оставка на всички" и за "рестарт на системата"?Какво и кой да го прави решават българските гласоподаватели,останалото е болшевизъм.

  78. 78 Профил на lz73 СУПЕР
    lz73
    Рейтинг: 2000 Неутрално

    До коментар [#74] от "victor_victim":


    .... С КАКВО ТЕ СА ПО-ДОБРИ ОТ ДНЕШНИТЕ? За Резидента дори не ми се говори - селтак, който не си управлява емициите и злобата.ЗАЩО, БАЙ-Х....овци, кефите на Кьовеши, а на Гешев - не? дайте една причина? Не можете, защото четенето ви е инсуфициентно, както и мисловната дейност.
    —цитат от коментар 74 на victor_victim


    Ще оставя без коментар почти всичката помия, дето си излял. Ще ти обясня, че тези младежи искат да живеят в нормална европейска държава. Много ли е? И трябва ли непременно да знаят как това да стане? Знаят, че сегашния вариант не ги устройва. Толкова.
    Относно Гешев...ето една причина. Гешев постоянно нарушава закони и се държи като мутра. Ако не ме лъже паметта, ръководената от него прокуратура е осъдена да плати 10000лв. обезщетение на Иванчева заради грубо нарушаване на човешките и права при ареста...ръководен лично от Гешев. И това е най-малкото...

  79. 79
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  80. 80 Профил на citoyen
    citoyen
    Рейтинг: 707 Неутрално

    Би бил пропуснат златен шанс да се отстрани сегашната 'шайка'. Но оставам с впечатлението, че водещ фактор в протестите са българи от чужбина и като че ли има дистанция и отсъствие на координация между тукашните т.н. десно центристки сили и хората отвън. Струва ми се необичайно и непродуктивно.

  81. 81 Профил на uvtest
    uvtest
    Рейтинг: 8 Неутрално

    тези младежи искат да живеят в нормална европейска държава. Много ли е? И трябва ли непременно да знаят как това да стане?
    —цитат от коментар 78 на lz73

    Младежите може и да не знаят,но лидерите на партиите,участващи в протеста са ДЛЪЖНИ да знаят.Чул ли си до сега някой от тях ясно да е казал:"След оставките правим това,после второто,накрая третото---"?Аз не съм.

  82. 82 Профил на lz73 СУПЕР
    lz73
    Рейтинг: 2000 Неутрално

    До коментар [#81] от "uvtest":


    Младежите може и да не знаят,но лидерите на партиите,участващи в протеста са ДЛЪЖНИ да знаят.Чул ли си до сега някой от тях ясно да е казал:"След оставките правим това,после второто,накрая третото---"?Аз не съм.
    —цитат от коментар 81 на uvtest


    Хм, а това какво е?
    https://www.dnevnik.bg/politika/2020/07/13/4090577_demokratichna_bulgariia_obiavi_plan_za_restart_na/

  83. 83 Профил на Al Tikvone
    Al Tikvone
    Рейтинг: 512 Неутрално

    Щом извадиха от нафталина и дъртите ДС -утайки като Кеворк и се разпищяха на умрело , значи младите са на прав път !

    Because they're afraid that there's more to reality than they have confronted. That there are doors that they're afraid to go in, and they don't want us to go in there either, because if we go in we might learn something that they don't know. And that makes us a little out of their control. Ken Kesey
  84. 84 Профил на the_librarian
    the_librarian
    Рейтинг: 1483 Весело

    "Оставаме да управляваме, защото щетите сега ще бъдат много по-големи, ако те са на власт, защото светът влиза в най-страховитата си финансова криза. Tолкова много сме направили, толкова усилия сме положили и нищо не ни задържа в управлението, освен отговорността, защото опозицията отново ще счупи държавата"

    Просълзих се от патриотизЪма и себеотрицанието на управляващите. След това Негово изявление, вече се чувствам сигурен в безоблачното (и с много кюфтета) и все по-светло бъдеще на татковината. Лично Той - "Флагмана" на българската демокрация ще изправи мощното си туловище срещу "икономическото цунами" и ще ще го разбие на златен дъжд, за радост на "мат'рияла". И затова "неразумния юроде" - да нямаш друг Бог освен Него - "Флагмана"! Защото Негова е държавата (и "територията"също), и негови са "магистралите" (по които караме с 90), и Той строи (собственоръчно) всичко на тая територия и без Него нищо не може да се случи (даже жените не могат да забременеят без Него). И той ви раздава пенсиите и заплатите и ви строи болници, детски градини и училища. И пак той ви пази от комунистите... "с 200"! И изобщо, ако не беше Той, всички нас нямаше да ни има... по площадите.

    Дебелоочието, арогантността, откровената лъжа, олигофренията и кретенизма на "хунтата" бележат чутовни върхове. Но това съвсем не означава, че идва краят им. Затова - трябва да сме навън докато най-накрая не сложим край на клептокеацията и управлението, тип бабаитска "република"!

  85. 85 Профил на the_librarian
    the_librarian
    Рейтинг: 1483 Весело

    До коментар [#50] от "uvtest":

    Така е. ГЕРБаджиите нищо хубаво не ви чака.

  86. 86 Профил на uvtest
    uvtest
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#85] от "the_librarian":

    Прав си.500-те протестиращи днес пред НС, много ни уплашиха.

  87. 87 Профил на tigervi
    tigervi
    Рейтинг: 683 Неутрално


    Пусни си телевизора,погледни колко хора са на протест...
    —цитат от коментар 70 на uvtest


    А да ми препоръчате коя телевизия най-обективно представя протеста? Или все пак да отида сам на място (15 мин пеша) и да видя сам с очите си дали са много или малко?

    Eddie lives... somewhere in time!
  88. 88 Профил на uvtest
    uvtest
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#87] от "tigervi":

    Телевизията на БСП,разбира се.Иначе,всички големи телевизии имаха камери там и всеки можеше да види и да си направи изводите.И един неуспорим факт-вчера организаторите обявиха,че ще се блокира парламента,това не се случи.Сам си отговорете защо.

  89. 89 Профил на tigervi
    tigervi
    Рейтинг: 683 Неутрално

    До коментар [#88] от "uvtest":

    Вашата телевизия, така си и знаех! Затова и довечера пак ще бъда на живо, на площада! :)))

    Eddie lives... somewhere in time!
  90. 90 Профил на lz73 СУПЕР
    lz73
    Рейтинг: 2000 Неутрално

    До коментар [#86] от "uvtest":


    До коментар [#85] от "the_librarian":Прав си.500-те протестиращи днес пред НС, много ни уплашиха.
    —цитат от коментар 86 на uvtest


    Ми като не ви плашат, що е този рев на умряло?

  91. 91 Профил на MPetr
    MPetr
    Рейтинг: 174 Неутрално

    ===Властта прави "нескопосна пропаганда" срещу протестите==== всич не е "нескопосна пропаганда".......а добре организирана и финансирана и медийно, и финансово, и репресивно, и......... Всеки ден има корупционен скандал, достоен за оставка, но се тушира....... с много пари и власт...ламята е захапала кокала и няма пускане.......

  92. 92 Профил на Роси СУПЕР
    Роси
    Рейтинг: 5672 Неутрално

    Това са учили в милиционерското училище, това правят.

  93. 93 Профил на victor_victim
    victor_victim
    Рейтинг: 101 Неутрално

    До коментар [#78] от "lz73":

    Ако ще правите демокрация, научи се да приемеш и други мнения. А моето е: т.нар "млади" са исторически неграмотни, искат всичко и днес, не познават комунизма, но подсъзнателно си мечтаят за него, защото червените им семейства празнуват 9-ти септември и октомврийската революция! Може и да учат на Запад /някои/, но главите им на Изток! Пуитн и Че Гевара са им кумири. Това е краткият психопрофил на протестиращия "млад". Мога да те просвещавам още, но има ли смисъл? Диалогът и спорът са е интересни, когато са между равни! Апропо, да не се замисляш какво те очаква утре, си е чиста проба ДИАГНОЗА!

  94. 94 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 279 Весело

    Тези със добро няма да си идат. Всеки ден във власта им носи милиони. Ако мислите че с мирни бдения и протести може да се постигне нещо - грешите! Ще изтощят енергията на хората за учатие в протеста и всичко ще си остане по старому.
    —цитат от коментар 30 на svetlyobg


    Ти нали живееше в САЩ бе, патенце, що не се прибереш тук да поведеш революцията?

    Същият си като една революционерка от Смолян, постоянно вряка всички да излезели на жълтите павета и да сваляли властта. Тя самата имала желание, ма била възпрепятствана, правела салатата на мъжа си......

    Culus capitem delit
  95. 95 Профил на lz73 СУПЕР
    lz73
    Рейтинг: 2000 Неутрално

    До коментар [#93] от "victor_victim":


    До коментар [#78] от "lz73":Ако ще правите демокрация, научи се да приемеш и други мнения. А моето е: т.нар "млади" са исторически неграмотни, искат всичко и днес, не познават комунизма, но подсъзнателно си мечтаят за него, защото червените им семейства празнуват 9-ти септември и октомврийската революция! Може и да учат на Запад /някои/, но главите им на Изток! Пуитн и Че Гевара са им кумири. Това е краткият психопрофил на протестиращия "млад". Мога да те просвещавам още, но има ли смисъл? Диалогът и спорът са е интересни, когато са между равни! Апропо, да не се замисляш какво те очаква утре, си е чиста проба ДИАГНОЗА!
    —цитат от коментар 93 на victor_victim


    И ТИ твърдиш, че не приемам други мнения? Ти смяташ, че тези младежи произхождат от червени семейства? Колко от тях познаваш? Аз познавам доста и от тях няма нито един от червено семейство, каквото и да означава това. И да, с тебе няма да споря. Пробвай да спориш с някои от сегашните млади, но не от твоето обкръжение, а от тези, дето си изкарват хляба с акъл...Ще разбереш за какво иде реч!

  96. 96 Профил на Росен    съм аз а Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    ................Вече десет дни десетки хиляди души искат оставките ..............

    Лъжа.

    Некадърен пасквил. Нормалните и разбиращи хора знаят, че точно сега не е време за промени. Оня с каскета разбира се да си ходи, но пришит към правителството ще остане, заради неможещи да мислят хора като авторчето.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  97. 97 Профил на Росен    съм аз а Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    До коментар [#95] от "lz73":

    Човека е прав. Принципно.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  98. 98 Профил на Росен    съм аз а Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    До коментар [#93] от "victor_victim":

    Преди малко по радиото шефа на КНСБ каза: "Няма да подкрепя идиотии на някой си (хаджигенов), на когото е платено да сменя конституцията за да може да се наложи в България И. Конвенция. Това го предположих още отначало. хаджигенов не е читав и това си личи отдавна.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  99. 99 Профил на lz73 СУПЕР
    lz73
    Рейтинг: 2000 Неутрално

    До коментар [#98] от "Росен съм аз а Путлер да спасява Русия":


    До коментар [#93] от "victor_victim":Преди малко по радиото шефа на КНСБ каза: "Няма да подкрепя идиотии на някой си (хаджигенов), на когото е платено да сменя конституцията за да може да се наложи в България И. Конвенция. Това го предположих още отначало. хаджигенов не е читав и това си личи отдавна.
    —цитат от коментар 98 на Росен съм аз а Путлер да спасява Русия


    Същият шеф ли, дето иска ДДС 15% и ДОД 15%?
    Ако беше синдикалист в нормална страна, вече да е обесен на някой кран!
    И спрете се с тая ИК. Точно тя ни е последния проблем в момента. Дали пък не искат да сменят Конституцията за да узаконят многоженството...или да забранят алкохола...или да легализират марихуаната...възможно е. Но аз си мисля, че май искат нещо за главния прокурор...

  100. 100 Профил на Росен    съм аз а Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    До коментар [#99] от "lz73":

    ИК е най-големият проблем за България, за деца и семейства. Тия протести това целят, но тази сган на площадите не знае. А не знае, защото мрази да чете дълги "работи".

    Това го написах...за хаждигенов и конституцията преди седмица още. Просто преди малко в колата по радиото чух да казва това, което аз знаех и шефа на КНСБ. Както и факта, че такива идиоти-протестиращи (думата беше по-мека) никога няма да подкрепи, заради купеният хаджигенов, който има поръчка да подмени конституцията с по-удобна за нахлуване на ИК тук. Не многоженството, не се прави на ударен. Еднополовите бракове, отнемането на деца и тотална бъркотия в семействата в България. Това цели този подлец пишман водач на "протести".

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando




За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #