За смисъла и безсмислието на прокурорската колегия във ВСС

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (33)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 871 Весело

    Абе я да я закриваме направо тази главна прокуратура. Я, само проблеми създава :)

    The best way to predict the future is to invent it.
  2. 2 Профил на von_seeckt
    von_seeckt
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Статията не казва най важното. Т.н. прокурорска колегия бе главната рЪформа на ицката докато беше ортак на тези, които сега нарича открито мутри.

  3. 3 Профил на Lemmy
    Lemmy
    Рейтинг: 877 Весело

    До коментар [#1] от "EU defender":

    Демократичната паважна общност може да си формира една собствена джерга/мешере по примера на множество чергаро-племенни общества. Така, придобивайки своя, вътрешноприсъща законодателна, съдебна и изпълнителна власт ще достигнат пълна независимост от гешев и гешевщината.

  4. 4 Профил на danvan СУПЕР
    danvan
    Рейтинг: 7244 Неутрално

    Тоя змиярник съдебна система трябва да бъде разтурен и изграден с нови хора, доказано без зависимости

    Мутрите от 90-те поеха открито държавата, а ние ги последвахме. Sapienti Sat
  5. 5 Профил на danvan СУПЕР
    danvan
    Рейтинг: 7244 Любопитно

    Казах ли #оставка и #лустрация ?

    Мутрите от 90-те поеха открито държавата, а ние ги последвахме. Sapienti Sat
  6. 6 Профил на neut СУПЕР
    neut
    Рейтинг: 171 Неутрално

    Оставка на прокурорската колегия във ВСС

    In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the rest
  7. 7
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  8. 8 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 871 Неутрално

    Тоя змиярник съдебна система трябва да бъде разтурен и изграден с нови хора, доказано без зависимости
    —цитат от коментар 4 на danvan


    Правилно. Съдебната система. Там е заровено кучето....

    The best way to predict the future is to invent it.
  9. 9 Профил на До руските мекерета
    До руските мекерета
    Рейтинг: 1992 Весело

    Статията не казва най важното. Т.н. прокурорска колегия бе главната рЪформа на ицката докато беше ортак на тези, които сега нарича открито мутри.
    —цитат от коментар 2 на von_seeckt


    Само много тъпа ушанка и/или много голям лъжец може да твърди подобно нещо.

  10. 10 Профил на BezEmotsia
    BezEmotsia
    Рейтинг: 61 Любопитно

    Правилата по избор и работа на ВСС са част от предложената и одобрена съдебна реформа на Христо Иванов. Ама той дали помни това, защото сега протестира срещу тези правила на работа?

    Христо Иванов няма почтеността и смелостта да признае, че неговите идеи от 2015 не работят по неговите очаквания. Затова Христо Иванов от 2020 не е съгласен с Христо Иванов от 2015 (ХИ от 2020 протестира срещу ХИ от 2015 - ха ха ха).

    А, от кои от днешните си тези ще се откаже "утре" Христо Иванов? Никак не е лесно да се досетим, защото наговори много безсмислици (пълни глупости) през последните месеци.

    Това е лично мнение, показва факти, като няма за цел да предизвиква дискусия.

  11. 11 Профил на BezEmotsia
    BezEmotsia
    Рейтинг: 61 Неутрално

    Т.н. прокурорска колегия бе главната рЪформа на ицката докато беше ортак на тези, които сега нарича открито мутри.
    —цитат от коментар 2 на von_seeckt

    Само много тъпа ушанка и/или много голям лъжец може да твърди подобно нещо.
    —цитат от коментар 9 на До руските мекерета


    Ако не познавате фактите можете да попитате или да потърсите инфо в Гугъл. Но ако не искате да четете, можете да си вярвате и да твърдите, че ХИ е "велик".

  12. 12 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4765 Любопитно

    До коментар [#11] от "BezEmotsia":

    Да попитам и аз нещо: Защо Хр. Иванов подаде оставка като министър на Баце?

  13. 13 Профил на До руските мекерета
    До руските мекерета
    Рейтинг: 1992 Весело

    [quote#11:"BezEmotsia"][/quote]

    Именно.

    Фактите са налични.

    Глупавата ушанка няма да ги разбере, а лъжецът ще ги преиначи.

  14. 14 Профил на BezEmotsia
    BezEmotsia
    Рейтинг: 61 Неутрално

    До коментар [#11] от "BezEmotsia":Да попитам и аз нещо: Защо Хр. Иванов подаде оставка като министър на Баце?
    —цитат от коментар 12 на vassilun


    https://btvnovinite.bg/bulgaria/politika/sled-sporna-popravka-v-konstitucijata-ministerska-ostavka.html

    С няколко думи - стигна се до исторически компромис за промяна на конституцията, с което ХИ беше ОК. С две допълнителни неща не беше съгласен ХИ:
    * ХИ предлагаше да има по-голяма ПОЛИТИЧЕСКА (а не професионална) квота при прокурорите, а беше по-малка политическа квота. ХИ искаше 6 към 6, а бяха приети 6 професионална квота към 5 политическа квота
    * ХИ предлагаше да има по-голяма ПРОФЕСИОНАЛНА квота при съдиите, а не се прие.

    Сега ясно ли е защо ХИ подаде оставката? ХИ никога не е протестирал срещу начин на избор на гл. прокурор, поне през 2015 - ха ха ха

  15. 15 Профил на BezEmotsia
    BezEmotsia
    Рейтинг: 61 Неутрално

    [quote#11:"BezEmotsia"]
    —цитат от коментар 13 на До руските мекерета
    Именно.Фактите са налични.Глупавата ушанка няма да ги разбере, а лъжецът ще ги преиначи.[/quote]

    Щом се усещате "велик" при използване на обиди, продължавайте така. Аз няма да влизам във вашия изказ.

  16. 16 Профил на Vlado Nikolov
    Vlado Nikolov
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Поредният орган без смисъл и нужда. Но, карай да върви.

  17. 17 Профил на До руските мекерета
    До руските мекерета
    Рейтинг: 1992 Весело

    [quote#14:"BezEmotsia"][/quote]

    Да, видимо наблюдаваме първата опция.

  18. 18 Профил на До руските мекерета
    До руските мекерета
    Рейтинг: 1992 Неутрално

    [quote#15:"BezEmotsia"][/quote]

    Не се фрустрирай.

    "Това е лично мнение, показва факти, като няма за цел да предизвиква дискусия."

  19. 19 Профил на niksan1 СУПЕР
    niksan1
    Рейтинг: 1100 Неутрално


    ВСС, КПКОНПИ, Специализираната прокуратура и Специализирания съд СА БУХАЛКИ НА ДС - МАФИЯТА !

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  20. 20 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 3823 Неутрално

    Другарко Гяурова-Вегертседер, може ли преди да пишете каквото и да е на тема конституционни промени, да публикувате какви грантове сте получили? Естествено, при първа възможност и да уточните - в какви размери, и да посочите задължително дарителите.
    Предварително благодаря.

    "Достъпът до истинска информация вече няма значение, лице което е деморализирано не е способно да оцени истинската информация, за него фактите не означават нищо! Даже да бъде затрупано с информация, с автентични доказателства, с документи, със снимки, ако го заведете насила в СССР и му покажете концентрационен лагер, той ще откаже да повярва на всичко това. Когато военният ботуш го стъпче, едва тогава ще разбере, но не и преди това, това представлява деморализацията!" Юрий Безменов, специалист по съветска пропаганда, дезинформация и подривни дейности, сътрудник на КГБ
  21. 21 Профил на Дон Кихот
    Дон Кихот
    Рейтинг: 923 Весело

    До коментар [#2] от "von_seeckt":

    "Статията не казва най важното. Т.н. прокурорска колегия бе главната рЪформа на ицката докато беше ортак на тези, които сега нарича открито мутри."

    Те смятат, че могат да скрият очевадните неща.
    Бойкикев си отиде, след като бе прекарал процедурата за избор на главен прокурор, - беше си изпълнил задачата. "Нашият" човек бе подплатен отвсякъде.
    И о, ужас, се появи "Гешев е радост" и "Нашият" човек увисна . А Радостта заяви, че над престъпността в България от години виси защитен чадър от институции, политици, съдии, адвокати, прокурори и техните послушници.
    И че на това се слага край, от което Бойкикев оглупя от Радост.!
    А Радостта започна да го доказва с действия.
    От което на Бойкикев му увисна ченето и му окъся брадата.
    Великите приватизатори напълниха гащите.
    Олигарсите напълниха арестите.
    Платени марионетки трябваше да напълнят улиците, но стигнаха само да напълнят палатките.
    Народът продължи да пълни депозитите (въпреки пандемията- о, ужас). Щото е 80 % дебили.
    От всичко това следва:
    Напролет дебилите ще напълнят урните.
    С бюлетини на ГЕРБ.
    И не щото ГЕРБ е супер.
    Щото Бойкикев за нищо не става!
    И такива както него-също!
    Затова дебилите са спокойни.
    И си пият бирата.
    На чисто, светло и хладно, а не на фона на вмирисаната природа на "Орлов мост".
    ПС Виж, вмирисването го правят както трябва. Предлагам да го включат в програмата си за цяла България. Може и да съберат повече от процент- клошари, маргинали, лумпени само това чакат.
    Ако включи и анархията, може да стигне дори 2 %.



  22. 22 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 1425 Неутрално

    "Върхът на тази антимагистратска дейност беше достигнат с избора на нов главен прокурор, който макар и процедурно безпроблемен, от морална и професионална гледна точка показа сериозни дефицити и липса на качества у мнозинството от членовете на ВСС."

    Начи законно, ама неморално :)

    Ми вкарайте тоя морал у закона, та като е неморално, да бъде и незаконно. :)

    И това за морала и закона не е само в тази процедура, има го навсякъде. Съответно всички се възползват кога могат от него.

  23. 23 Профил на До руските мекерета
    До руските мекерета
    Рейтинг: 1992 Весело

    До коментар [#2] от "von_seeckt":"Статията не казва най важното. Т.н. прокурорска колегия бе главната рЪформа на ицката докато беше ортак на тези, които сега нарича открито мутри."Те смятат, че могат да скрият очевадните неща. Бойкикев си отиде, след като бе прекарал процедурата за избор на главен прокурор, - беше си изпълнил задачата. "Нашият" човек бе подплатен отвсякъде.И о, ужас, се появи "Гешев е радост" и "Нашият" човек увисна . А Радостта заяви, че над престъпността в България от години виси защитен чадър от институции, политици, съдии, адвокати, прокурори и техните послушници. И че на това се слага край, от което Бойкикев оглупя от Радост.!А Радостта започна да го доказва с действия.От което на Бойкикев му увисна ченето и му окъся брадата.Великите приватизатори напълниха гащите.Олигарсите напълниха арестите.Платени марионетки трябваше да напълнят улиците, но стигнаха само да напълнят палатките.Народът продължи да пълни депозитите (въпреки пандемията- о, ужас). Щото е 80 % дебили.От всичко това следва:Напролет дебилите ще напълнят урните.С бюлетини на ГЕРБ.И не щото ГЕРБ е супер.Щото Бойкикев за нищо не става!И такива както него-също!Затова дебилите са спокойни.И си пият бирата.На чисто, светло и хладно, а не на фона на вмирисаната природа на "Орлов мост".ПС Виж, вмирисването го правят както трябва. Предлагам да го включат в програмата си за цяла България. Може и да съберат повече от процент- клошари, маргинали, лумпени само това чакат.Ако включи и анархията, може да стигне дори 2 %.
    —цитат от коментар 21 на Дон Кихот


    Дебилна работа, казано вкратце.

  24. 24 Профил на plynii
    plynii
    Рейтинг: 707 Неутрално

    ВСС на Италия се състои от 27 члена.
    -3 члена по право - Президентът, председателят на Върховния съд и Гл.прокурор на
    Касационния съд.
    -16 члена се избират от органите на съдебната власт(2 съдии от Върховния съд, 4
    прокурори , 10 съдии от по-ниски съдилища)
    -8 члена се избират от Парламента (университетски преподаватели по право и
    адвокати, с практика най-малко 15 г.)
    Мандатът на изборните членове е четиригодишен.
    Забранено е масоните да са магистрати.

  25. 25 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4765 Любопитно

    До коментар [#20] от "hamiltonf":

    "Другарко Гяурова-Вегертседер, може ли преди да пишете каквото и да е на тема конституционни промени, да публикувате какви грантове сте получили?"

    Не разбирам защо грант доби лоша слава! Не разбирам и двойния стандарт на оценяване на грантовете! Когато западните членове на ЕС дават грантове е ОК, но когато западни фондации дават грантове - е по-лошо и от проказа!

  26. 26 Профил на Resurrection
    Resurrection
    Рейтинг: 1006 Неутрално

    ,,От БИПИ наблюдаваме процедурите в парламента за ключовите позиции в държавата от почти 10 години и тенденцията не е положителна. Обикновено лицата, които Народното събрание избира на тези длъжности, са резултат не на прецизна селекция въз основа на качества, професионализъм и почтеност, а по-скоро на задкулисни договорки.“
    То това освен БИПИ го наблюдаваме и ние и не от десет а от бая повече годинки...😤

  27. 27 Профил на i2sail СУПЕР
    i2sail
    Рейтинг: 8 Любопитно

    Насред тролската какафония е особено приятно да се прочете интелигентно професионално-запознато мнение (като това на авторката на материала), прагматично фокусиращо вниманието към важните въпроси …

    А описанието тук по-горе (от “plynii”) на „италианския ВСС“ е любопитен пример за това как е възможно самият състав на ВСС да създава и осигурява реална съдийска независимост, съчетана с отчетност и свобода за прокурорите да бъдат достатъчно смели да си вършат истинската работа.

    Надявам на следващите избори (независимо предсрочни или редовни) в Народното събраните да успее да влезе такава конфигурация от партии и хора, които да разбират, да искат и да са решени да гласуват без забавяне някои неголеми изменения към Закона за съдебната власт, с които да бъдат променени квотите, определящи съставите на двете колегии на Висшия съдебен съвет … – за да стане така, че:

    Съдийската колегия на ВСС да бъде съставена от квалифицирано мнозинство, излъчено от професионалната съдийска общност (по нейния си механизъм за съдийско самоуправление) + малцинство, излъчено от НС и Президента (за баланс и за провеждане на държавни политики),

    а Прокурорската колегия на ВСС да бъде съставена от квалифицирано мнозинство, излъчено по равно от НС, Президент, университетските / академичните среди и гражданските организации с юридическа насоченост + малцинство, излъчено от професионалната прокурорска общност (от действащите прокурори и следователи).

    … които промени в ЗСС биха били една добра стъпка в посока изграждане на още по-стабилен фундамент за истинска съдийска независимост и за свободна (поради което смела) и отчетна пред обществото прокуратура.

  28. 28 Профил на Роси СУПЕР
    Роси
    Рейтинг: 5672 Неутрално

    Смисъл няма, да поговорим за безсмислието.

  29. 29 Профил на az_medikyt
    az_medikyt
    Рейтинг: 526 Неутрално

    На кого пречи Гешев? Очевидно пречи много.

  30. 30 Профил на az_medikyt
    az_medikyt
    Рейтинг: 526 Неутрално

    На кого пречи Гешев? Очевидно пречи много.

  31. 31 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 279 Весело

    Много е забавно да се прочете как мишките дълбокомислено разсъждават върху безсмислието на котките.

    Culus capitem delit
  32. 32 Профил на dejmos
    dejmos
    Рейтинг: 402 Неутрално

    До коментар [#30] от "az_medikyt":

    След като 80% от българското общество смята ,че институцията гл. прокурор ( не Гешев) е опасна ......, значи пречи на България. Личните характеристики на даден ГЛАВЕН са подробности от пейзажа. Тенденцията по време на ДЕМОКРАЦИЯТА Е: тази институция не различава доброто от злото, тази институция бързо се сприятелява с " определени сили" Оставям настрана дали в това има умисъл или не !??
    Системният проблем е този . Неговата регулация( преосмисляне) е в полза на България, включително и на прокурорите!!

  33. 33 Профил на tsvetko_51
    tsvetko_51
    Рейтинг: 823 Неутрално

    До коментар [#32] от "dejmos":

    Напълно съгласен и доказателство за това, че всичките главни прокурори в добрия случай бяха безполезни ( Татарчев и Велчев) а в лошия направо вредни (Филчев, цацата и сега каскета).
    Затова трябва длъжността, функциите и може би въобще мястото на прикуратурата да бъде променено - що се отнася до личностите, очевидно е, че с каквито и намерения да идват, почват да играят според музиката и понеже пияни дървени философи и техни патерици плащат, виждаме какви танци ни въртят.





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #