Защо във Франция се радикализират толкова много мюсюлмани

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (78)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 1399 Неутрално

    Религия, сър!

  2. 2 Профил на putinxujlo
    putinxujlo
    Рейтинг: 1925 Неутрално

    Не французите дойдоха при мюсюлманите и започнаха да им показват карикатури, това е мюсюлманите дойдоха при французите и увидяха карикатури там, това е важното.

    "Чуждестранен агент"
  3. 3 Профил на ЗаНиЗа
    ЗаНиЗа
    Рейтинг: 1836 Неутрално

    "1/3 от френските мюсюлмани подкрепят идеята за разделение в обществото и живот по собствени правила" - нищо ново, а просто мафиотски структури под друга форма. Подчинението чрез правила, които са "близки" до манталитета, до битието, което въпреки, че са приобщени към републиката, а и не само там, не се променят нарочно. Лесно е да се връщат към миналото, отколкото да осъзнават реалността, промяната и към по-добро, а пък какви ли да са надеждите им за бъдещето. Ценности, основани на недемократични порядки, които малко или много имат смисъл, но нямат място сред днешните псевдо демократични такива. Извратените демократични ценности са по-скоро лигавене, сравнени с твърдите порядки на религията, което се приема по-лесно, по-обяснимо е, та защо да не го следват и използват!? Колкото и социални авантажи да им се дава, няма да са от полза, освен ако не се обвързват с огръмотяване, към страната, света. Сложни са нещата заради всезнаещите, но нищо неказващите ЕС политици, мекушави и нерешителни, но и далече не само от гетата, а и от собствените си народи.

    Направи съд от глината, празнината вътре в него го прави полезен.
  4. 4 Профил на rumen_s
    rumen_s
    Рейтинг: 668 Неутрално

    Само във Франция ли? Поданиците на баба Меркел да не би да си мислят, че ще им се размине?

    Браво Дневниче за цензурата. Мода си знае какъв е, ПКП :)
  5. 5 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 830 Неутрално

    Хайде сега всички радикални представители на политическият ислям да бъдат депортирани в родните си страни!
    В Магреба, Африка и Азия ще имат възможност да практикуват радикализма си!

  6. 6 Профил на irobot
    irobot
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Защото Франция е държавата с най-дълги традиции на секуларност, означаващо по дефиниция, че държавата не се меси на гражданите в какво да вярват. Което от своя страна, при един специфичен вид религия, води до формиране на затворени общности, нетолерантни към тези принципи.

  7. 7 Профил на putinxujlo
    putinxujlo
    Рейтинг: 1925 Неутрално

    В Чечения ще плащат по 100 хиляди рубли на тези, които назовават новородените "Мохамед“.
    Республика субсидирана до 85% от бюджета на Путенланд, което означава, че тези, които наричат ​​децата Саша и Маша, ще платят за това, със своите данъци.

    "Чуждестранен агент"
  8. 8 Профил на CINZANO
    CINZANO
    Рейтинг: 616 Неутрално

    Не, бе! Канете си още "лекари" или си ги отглеждайте на място. Те ще "излекуват" всички ни!
    А лефтофончетата ислямофили трябва да бъдат изпратени да поживеят в някое ислямско гето поне за година и без да имат право да го напускат. Ако им хареса (и ако оцелеят), да продължават с мечетата, антифа глупостите и мулти-култи простотиите...

    Мома, събори Альошата!
  9. 9 Профил на Petar Ivanov
    Petar Ivanov
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Нормално е да се радикализират, след като с малки изключения са приемани като втора ръка хора и то трето поколение мюсюлмани ...
    Лицемерието на французите е огромно, но добре прикрито

    Freedom of speech
  10. 10 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 2870 Неутрално

    До коментар [#9] от "Petar Ivanov":

    Извинявай, ама това са си втора ръка хора. Как да бъдат приемани? Нещата си имат истински имена. Което не означава, че няма втора ръка и истински бели французи. Но с тях няма проблеми на религиозна основа. Проблемът е, че хората втора ръка изповядващи исляма и особено такива с арабски корени, имат по-висока склонност към радикализация и действия водещи до насилие или убийства.
    И като спомена за лицемерие. При арабите няма ли го? Има го естествено.

    Пътят на праведния е заобиколен от всички страни с несправедливостта от егоизма и тиранията на злите хора. Блажен е онзи, който в името на милосърдието и добрата воля, води слабия през долината на мрака ...
  11. 11 Профил на Дисидент в ЕССР
    Дисидент в ЕССР
    Рейтинг: 213 Неутрално

    Религия, сър!
    —цитат от коментар 1 на Deaddark

    Не. Ислям, сър.

    Послание на свети апостол Павла до Колосяни
    Глава 3

    12. И тъй, като избраници Божии, свети и възлюбени, облечете се в милосърдие, благост, смиреномъдрие, кротост, дълготърпение,
    13. като се търпите един други и си прощавате взаимно, ако някой има против някого оплакване: както Христос ви прости, така и вие.
    14. А над всичко това облечете се в любовта, която е свръзка на съвършенството, -
    15. и мир Божи да цари в сърцата ви; към него сте и призвани в едно тяло, затова благодарни бъдете.
    16. Словото Христово да се вселява у вас изобилно с всяка премъдрост; учете се и се вразумявайте един други с псалми, славословия и духовни песни, като с благодарност възпявате Господа в сърцата си.
    17. И всичко, що вършите словом или делом, всичко вършете в името на Господа Иисуса Христа, като благодарите чрез Него на Бога и Отца.

  12. 12 Профил на jazzdevil
    jazzdevil
    Рейтинг: 169 Неутрално

    Нормално е да се радикализират, след като с малки изключения са приемани като втора ръка хора и то трето поколение мюсюлмани ...Лицемерието на французите е огромно, но добре прикрито
    —цитат от коментар 9 на Petar Ivanov


    И как все мюсюлманите се радикализират? Как не се радикализират китайските общности или на черните християни от Хаити, Мартиника или Того?

  13. 13 Профил на Тиква загубена
    Тиква загубена
    Рейтинг: 0 Неутрално

    Защото им го е позволила ли???
    Щот тия хора отдавна не зачитат чуждите закони. Живеят си по своите. Ако им забранят нещо вият , като заклани прасета. Все реват за права, а не поемат задълженията си. Избягали от едно място уж подгонени от ислямисти а дошли и искат пак същото. Е няма такъв филм. Който иска ислям да отива където го има .

    Приживе на всички в устата ви срах, серете и вие на гроба ми без страх, че мъртвец от гроба не може да се вдигне, серящия гъз с хуй да достигне!
  14. 14 Профил на Petar Ivanov
    Petar Ivanov
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#10] от "Petleshev":

    Да, и това е вярно - млже би истината в някъде по средата.

    Но е факт все пак, че мюсюлманските емигранти за разлика от останалите от т.н “Трети свят” (индийци, африканци, азиатци, латиноси) и то най-вече арабите, са склонни към тероризъм и насилие..


    Freedom of speech
  15. 15 Профил на Един вампир броди из Европа
    Един вампир броди из Европа
    Рейтинг: 500 Неутрално

    Радикализира ги това, че могат. Навсякъде е така: шериатът се установява къща по къща, улица по улица, квартал по квартал, докъдето стигнат силите и с безкрайно търпение -- в края на краищата, нали го правят за Аллах, а не за Хасан, няма за къде да се бърза. И в Германия ще стане така, спокойно. А дотогава медиите могат да замазват с немска методичност.

    Демокрацията е най-големият враг на планетата (https://foreignpolicy.com/2019/07/20/democracy-is-the-planets-biggest-enemy-climate-change/)
  16. 16 Профил на venciч
    venciч
    Рейтинг: 386 Неутрално

    Там са 9%, в България 13%, а я няма радикализацията (с малки изключения на такива като Ети😂), а причината е, че там имат възможно най- лошата генетична комбинация между араби (разбирай примитивизъм) и ислям (завоевателна доктрина далечна от всякаква религия)

    I use 🇵🇸 🇹🇷 to wipe my ass
  17. 17 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 3286 Неутрално

    Гарантиран покрив, храна и скука.
    Ето ти причина за безконтролно размножаване и радикализация.

    Еретик
  18. 18 Профил на Сър Джон
    Сър Джон
    Рейтинг: 81 Неутрално

    Левите партии във Франция отричат радикалния ислямизъм като чисто социален феномен, а дискусията по темата бива отхвърляна като "ислямофобска". Десните пък от години правят политика от страховете на хората, особено партията на Марин льо Пен.

    И как се прави политика от "страховете на хората"? Т.е. няма никакви проблеми, точно както левандурите сънуват, но напразно се разпалват страховете на хората?
    Няма основание да се страхуваш, че някой малоумен радикализиран клет ислямист няма да те нападне - просто зашото не споделяш правоверните му фантазии? Или няма основание да се страхуваш, че дъщеря ти ще бъде обиждана и нападната само защото носи къса пола през лятото(каквито случаи има много)?

    А това даже няма нужда да се анализира - "група от 100 до 200 ислямисти и дребни престъпници могат да тероризират общност от 60 000 граждани" .
    И половин процент от влезлите безконтролно мигранти да са такива, това напълно стига да се тероризират по-големите градове. И развитие няма, понеже има страх да не те обвинят в ислямофобия. Точно както разкритията за многобройните изнасилвания в Англия от пакистански банди - полицията умишлено не разследвала много, понеже са се страхували от обвинения в расизъм.

    Това са фактите и последствията от политиката на широко отворени врати.

    "Хубава работа, ама либерална" - организацията на "Да, България" в Столипиново
  19. 19 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 3667 Неутрално

    Снимката е покъртителна, такава "цигания" дори у нас не може да се види.

    "Достъпът до истинска информация вече няма значение, лице което е деморализирано не е способно да оцени истинската информация, за него фактите не означават нищо! Даже да бъде затрупано с информация, с автентични доказателства, с документи, със снимки, ако го заведете насила в СССР и му покажете концентрационен лагер, той ще откаже да повярва на всичко това. Когато военният ботуш го стъпче, едва тогава ще разбере, но не и преди това, това представлява деморализацията!" Юрий Безменов, специалист по съветска пропаганда, дезинформация и подривни дейности, сътрудник на КГБ
  20. 20 Профил на ivanpopov
    ivanpopov
    Рейтинг: 815 Неутрално

    Защото ядат твърде малко бой и чалмите им калцират. Но трябва да се отбележи известен прогрес в поведението на френската полиция и специални служби, които сега бяха много по-напред с материала, от случая с Батаклан. Да им пожелаем да отхвърлят вредните стереотипи и да станат поне толкова ефективни, колкото израелските им колеги. Ще е от ползва за всички в ЕС.

  21. 21 Профил на Molossian
    Molossian
    Рейтинг: 59 Неутрално

    "Защо във Франция се радикализират толкова много мюсюлмани?"

    Ми просто защото има много мюсюлмани.
    Пропити със салафизъм.
    Защото правата им да изповядват това най-радикално течение са гарантирани.
    Комбинацията от голяма бройка и при това радикализирани не предвещава нищо добро.
    И разбира се те се увеличават.
    Ако не се предприемат наистина сериозни мерки срещу религиозните им водачи и тези, които вече са с промито съзнание, нещата ще излезнат от какъвто и да е контрол.

    Panta rhei....
  22. 22 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 2664 Неутрално

    Левите партии във Франция отричат радикалния ислямизъм като чисто социален феномен, а дискусията по темата бива отхвърляна като "ислямофобска"
    ========
    Исляма също отхвърля радикалния ислямизъм.....но какво да се прави......
    Тази игра на думи е манна небесна за западните медии.....
    Когато и както си искат менят смисъла на словото.....и по този начин го сервират на не просветения читател......
    И понеже в Исляма хумор няма.....оставиха тая работа на някаква сатирична газета.....
    А Макрон.....като видя че вълната на недоволството почна да го надвишава....веднага даде заден.....
    Всъщност мисията на провокаторите е изпълнена....
    Поне те са доволните.....

    Bukalemun
  23. 23 Профил на Лелка
    Лелка
    Рейтинг: 431 Неутрално

    И християнството отдава почит на мъченическата смърт, НО не я прави цел за фанатизираните си последователи. Това е огромната разлика между радикалите в двете религии. Впрочем, в Европа разделението държава - църква е базисно и е време наистина да се спазва. Което на наша почва ще рече да спрем с водосветите на всяка резната лентичка и първа копка към големите пари.

  24. 24 Профил на perro
    perro
    Рейтинг: 1181 Неутрално

    Ясно е като бял ден - идват избори и всеки ползва всичко за да дойде/остане/намърда във властта.

    perro -si yankees - no
  25. 25 Профил на puknatastotinka
    puknatastotinka
    Рейтинг: 123 Весело

    Вчера, на един от многохилядните си митинги, Тръмп е рецитирал стихотворението за змията - адаптирана от Оскар Браун версия на известна басня. Съдържанието е, че жена спасила змия и тя за благодарност я ухапала. После заявила: "Ти много добре знаеше, че съм змия преди да ме прибереш!"
    Тръмп и преди е използвал тази алегория за кризата със сирийските бежанци.

  26. 26 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 264 Весело

    Подсказвам на ДВ тема за едно хубаво журналистическо изследване, може и цяла серия да излезе:

    Франция е стълб на либералната демокрация, пример за мултикултурализъм, високи стандарти в свободата на словото, върховенството на закона, правата на малцинствата и прочие.
    Абе нещо като либерално-демократичен Едем.
    Затова Франция има смочувствието да размахва пръст на другите държави и редовно ги поучава колко много и как точно трябва да се стараят, че да станат и те стълбове на либералната демокрация, пример и пр., виж по-горе.
    Във Франция има почти 10% мюсюлмани, мнозинството живеят в гета по някакви техни "закони", една част от тях някак си внезапно "се радикализират" и вече ежедневно колят, стрелят и взривяват аборигените.
    "Защо?"

    България е под мониторинг от Брюксел, куцо, кьораво и сакато я плюе, че нямало никаква либерална демокрация, нямало мултикултурализъм, мръсни гадове газели свободата на словото, плюели на върховенството на закона и мачкали правата на малцинствата. И нагло обявила Истанбулската конвенция за противоконституционна, щото държала да си бие жените, не за друго.
    Абе нещо като либерално-демократичен Пъкъл.
    Затова България има право да мълчи, когато Франция и подобните й я поучават и да изпълнява "препоръките" на куцо, кьораво и сакато, докопало се до някой чуждестранен грант и регистрирало пет-десет еднолични НПО-та.
    В България има също почти 10% мюсюлмани, които обаче не живеят в гета, спазват законите, интересно защо не се радикализират и въобще не колят, стрелят и взривяват аборигените.
    "Защо?"

    Защо бе, ДВ, защо?

    Подсказвам: "Защото България е много изостанала във всички гореизброени сфери и трябва да навакса, за да се цивилизова. Като навакса, ще си има мюсюлмански гета с "радикализиращи се" мюсюлмани, които да колят, стрелят и взривяват ежедневно аборигените. Но пък ще е цивилизована и европейска държава, в която всичко ще е шест."

    Е как да не се стараеш с всички сили да се сбъдне този блян?

    Culus capitem delit
  27. 27
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  28. 28 Профил на Иван K
    Иван K
    Рейтинг: 1678 Неутрално

    До коментар [#20] от "ivanpopov":
    "Да им пожелаем да отхвърлят вредните стереотипи и да станат поне толкова ефективни, колкото израелските им колеги"

    Не можем да станем толкова твърди като израелците без да сме дали толкова жертви колкото те.

    подпис
  29. 29 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 2664 Весело

    До коментар [#23] от "Лелка":

    И християнството отдава почит на мъченическата смърт, НО не я прави цел за фанатизираните си последователи.
    ========
    А....сериозно?
    Затова ли носите с гордост по вратовете ония кръстчета.... 😁....?
    Разпънали сте го човека.....и затова му се кефите как виси, набучен на гвоздеи....

    Bukalemun
  30. 30 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 2904 Любопитно

    "Защо във Франция се радикализират толкова много мюсюлмани?"

    В статията е обяснено добре защо е така. За съжаление радикалната салафитска - уахабитска секта е пуснала доста стабилни корени във Франция. Дано сегашния президент и правителство ограничат до максимум дейността на тази опасна секта, която разпространява само омраза, насилие и разделение навсякъде където съществува включително и мюсюлманските държави.

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  31. 31 Профил на Тюфлекчия
    Тюфлекчия
    Рейтинг: 418 Весело

    Ако може да се наричат нещата с истинските им имена. Няма такова нещо като "радикален ислям". Рязането на глави на неверници за много по-малко от "подигравки с Пророка" си е залегнало в абсолютно всички ислямски свещени текстове. Има си го черно на бяло. Тия дето режат глави просто си следват стриктно учението, а другите просто ги е страх. В Пакистан сигурно разбират от ислям по-малко от европейските левичари, че в законодателството им има смъртна присъда за "богохулство", която се налага редовно на друговерци. Истината е, че ислямът не може да съжителства с останалите. И французите тепърва ще си патят.

    Браво демократи - станахте по-лоши от тези с които се борите!
  32. 32
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  33. 33 Профил на Voiko
    Voiko
    Рейтинг: 485 Неутрално

    Правителствата на западноевропейските държави до голяма степен са виновни, защото допуснаха огромно число емигранти-мюсюлмани да обособят отделни квартали, да си построят джамии, пък и прилагат шериата на местно ниво и накрая допуснаха ислямистки проповедници да се настанят във джамиите и да проповядват радикален ислям.

  34. 34 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 2870 Неутрално

    До коментар [#19] от "hamiltonf":

    Аха...! Не може? Може естествено, че и в много по-големи размери. Станалият например нарицателен блок 20 в Ямбол, който направо събориха. Тия социални жилища във Франция на снимката са просто приказка.

    https://dariknews.bg/novini/bylgariia/sybarqt-blok-20-v-qmbol-589238

    Пътят на праведния е заобиколен от всички страни с несправедливостта от егоизма и тиранията на злите хора. Блажен е онзи, който в името на милосърдието и добрата воля, води слабия през долината на мрака ...
  35. 35 Профил на lil_alex
    lil_alex
    Рейтинг: 162 Весело

    Отговор: винаги са били радикализирани, или по-просто казано, никога не са взимали насериозно идеята за френска държава. Някои неща трудно се промиват от мозъка, то и затова има религия - защото е защита от зомбиране. Да, чрез друго зомбиране, но е много ефективна. Без религия и като те подхване някоя система, ставаш вярващ хунвейбин. С религия - правиш се на член на обществото, но си имаш едно наум.

    А другият елемент е, че са им позволили да им се качат на главите, дават им много ресурс. И те като са се качили вече на главата, почват да потропват ръченица.

  36. 36 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 264 Весело

    Защото им го е позволила ли???Щот тия хора отдавна не зачитат чуждите закони. Живеят си по своите. Ако им забранят нещо вият , като заклани прасета. Все реват за права, а не поемат задълженията си. Избягали от едно място уж подгонени от ислямисти а дошли и искат пак същото. Е няма такъв филм. Който иска ислям да отива където го има .
    —цитат от коментар 13 на Тиква загубена


    Айде да минем една стъпка нататък :
    "Ако им забранят нещо вият , като заклани прасета." И има кой да им приглася "ама те имат ПРАВО (да правят каквото си искат), щото са малцинство".
    "Все реват за права, а не поемат задълженията си." Задължения? Какви задължения??? Те са МАЛЦИНСТВО бе, имат ПРАВА, не някакви си задължения! Мнозинството има ЗАДЪЛЖЕНИЯ!"
    "Избягали от едно място уж подгонени от ислямисти а дошли и искат пак същото" Избягали са от едното място, не щото ги гонели някакви митични "ислямисти" (те всички са си ислямисти, кой кого да гони?), а щото там имат ЗАДЪЛЖЕНИЯ и НИКАКВИ ПРАВА.
    Те така.

    Culus capitem delit
  37. 37 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 1327 Неутрално

    Защото има много мюсюлмани :)

    То и в Англия има много и там също се радикализират. Ама англичаните са по политкоректни и гледат да не ги дразнят много.

  38. 38 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 2664 Любопитно

    До коментар [#23] от "Лелка":

    Ето лелке....
    За да не ме обвиняваш в голословие.....

    https://images.app.goo.gl/jvVyR2ncenbZEuRU8

    Всъщност този символ е пагански......
    И по съвременните християнски разбирания е нещо от типа...садо/мазо.....
    Да почиташ истезанието, насилието и мъката....

    Bukalemun
  39. 39 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 1399 Неутрално

    До коментар [#11] от "Дисидент в ЕССР":

    Затова ли избиха безмилостно 14 000 деца и жени, вкл. бременни в Плиска?
    Религия, сър! На думи лицемери, на действия - изроди. Убеден съм че ако бяхме не правова, а християнска държава - щяхме да сме същия коптор, като ислямските халифати. Било е вече.
    Религия, сър!

  40. 40 Профил на БОНГО СУПЕР
    БОНГО
    Рейтинг: 1973 Неутрално

    Хайде сега всички радикални представители на политическият ислям да бъдат депортирани в родните си страни!В Магреба, Африка и Азия ще имат възможност да практикуват радикализма си!
    —цитат от коментар 5 на selqnin


    Това зучи много добре, ако не беше фактът, че 3то, 4то, дори 5то поколение, родени на територията на Франция се поддават на тая идеология.

    Malo periculosam, libertatem quam quietam servitutem
  41. 41 Профил на fpyyh
    fpyyh
    Рейтинг: 110 Неутрално

    Защото има едни хора, които се облажват от парите на саудитците, продават им оръжие, въпреки че законите им забраняват и им позволяват да правят каквото си искат. Те на са само французи - англичаните, белгийци, немци, всички са намесени в това, като големи производители на оръжие. И няма политик, който да дойде на власт дори в тези държави, ако не е подкрепен от оръжейното лоби.

    за да разберете всичко за белодробния рак, продължавайте да пушите
  42. 42 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 1399 Неутрално

    До коментар [#38] от "eti mehter":

    Това е Прометей, прикован на кръста, защото дал познанието на хората.

  43. 43 Профил на Един вампир броди из Европа
    Един вампир броди из Европа
    Рейтинг: 500 Неутрално

    До коментар [#26] от "pag":

    Още по-притеснително е, когато уроците по законност се изнисат от серийната закононарушителка Меркел.

    Демокрацията е най-големият враг на планетата (https://foreignpolicy.com/2019/07/20/democracy-is-the-planets-biggest-enemy-climate-change/)
  44. 44 Профил на Един вампир броди из Европа
    Един вампир броди из Европа
    Рейтинг: 500 Неутрално

    До коментар [#19] от "hamiltonf":Аха...! Не може? Може естествено, че и в много по-големи размери. Станалият например нарицателен блок 20 в Ямбол, който направо събориха. Тия социални жилища във Франция на снимката са просто приказка.https://dariknews.bg/novini/bylgariia/sybarqt-blok-20-v-qmbol-589238
    —цитат от коментар 34 на Petleshev


    Кметът на Дуйсбург, мисля, се беше провикнал: дайте ми всички сирийски бежанци, само вземете циганите!

    Демокрацията е най-големият враг на планетата (https://foreignpolicy.com/2019/07/20/democracy-is-the-planets-biggest-enemy-climate-change/)
  45. 45 Профил на Незнайко
    Незнайко
    Рейтинг: 2758 Неутрално

    Отричането на радикалния ислям не е ислямофобия.
    Твърдението, че няма друг ислям, освен радикален, обаче е ислямофобия.

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  46. 46 Профил на Незнайко
    Незнайко
    Рейтинг: 2758 Весело

    До коментар [#38] от "eti mehter":

    Аркадаш, ако разбираш така повърхностно посланието на евангелията и го възприемаш по детски, като проста приказка за изтезания и кървища, няма лошо.
    Поне си признаваш...

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  47. 47 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 1327 Неутрално

    Това не е Багдат, а Монпелие Франция :)

    https://twitter.com/MLP_officiel/status/1322919429731164160

    Ако такова нещо стане в България (или Унгария, Полша някоя там неполиткоректна държава) всички медии ще тръбят до небето. Обаче понеже става във Франция на Макрон - лидера и знамето на свободния либерален свят - ни вопъл, ни стон. :)

  48. 48 Профил на Santos
    Santos
    Рейтинг: 638 Неутрално

    Ами никой не им е виновен на французите! Нали девиза им е „Liberté, Égalité, Fraternité“ (Свобода, равенство, братство)? Ами да им е честито „братството“! Нали Макрон се плюнчеше: „Je préfère avoir des gens qui viennent de Guinée ou de Côte d’Ivoire légaux, qui sont là et qui font ce travail, que des filières bulgares ou ukrainiennes clandestines“ - https://www.lefigaro.fr/vox/societe/immigration-ce-qu-emmanuel-macron-ignore-ou-refuse-de-comprendre-20191104 - (Предпочитам да има хора, които идват от законна Гвинея или Кот д'Ивоар, които са там и извършват тази работа, отколкото български или украински тайни мрежи)? Ами да са ви живи и здрави всички тези от бившите колонии, те много обичат Франция, а пък няма да ви казвам колко са влюбени във френските социални помощи!

    Който е имал възможност да пообиколи в Париж на повече места, не може да не е забелязал, че Париж е обсаден град! Какво да говорим – попитайте някой парижанин, от по-възрастните, дали и през хитлеристката окупация на Париж са пиели кафе в кафенетата на булевардите, пазени от жандармеристи с автомати? Макрон сам се бута в политическия пейзаж, защото, ако продължава по същия начин, следващият президент ще бъде Марин Льо Пен! Без майтап! Защото мнозинството от французите вече никак, ама хич не си падат да умират по улиците, само защото някакви си вманиачени на тема „слободия на пресата“ публикуват карикатури с, най-меко казано, твърде лош вкус!

  49. 49 Профил на stargate
    stargate
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Я за първи път лява медия да се престраши да напише, че парите на саудитците са причината за радикализацията. Това си е целенасочена политика на арабските страни за налагане на исляма в Европа! С парите дълги години арабите си купуваха политическо влияние. Това е и причината да се позволи на толкова много мигранти да влязат в Европа. Не е нито липсата на работна ръка, нито населдство от "колониалната" политика, а много продажни политици, работещи срещу държавните си и срещу интереса на гражданите на ЕС!

  50. 50 Профил на БОНГО СУПЕР
    БОНГО
    Рейтинг: 1973 Неутрално

    Левите партии във Франция отричат радикалния ислямизъм като чисто социален феномен, а дискусията по темата бива отхвърляна като "ислямофобска"========Исляма също отхвърля радикалния ислямизъм.....но какво да се прави...... Тази игра на думи е манна небесна за западните медии..... Когато и както си искат менят смисъла на словото.....и по този начин го сервират на не просветения читател......И понеже в Исляма хумор няма.....оставиха тая работа на някаква сатирична газета.....А Макрон.....като видя че вълната на недоволството почна да го надвишава....веднага даде заден.....Всъщност мисията на провокаторите е изпълнена.... Поне те са доволните.....
    —цитат от коментар 22 на eti mehter


    Айде стига глупости. Учител се опитва да използва карикатурите , за да обясни коннцепцията за свободата на словото. Моли учениците, които биха се засегнали, да не присъстват. И въпреки това е заклан.
    Но реакцията срещу Макрон не е заради карикатурите, а защото каза, че религия, която продуцира подобен радикализъм , е в криза и поиска, откъсване на френското мюсюлманско духовенство от центровете и държавите, които развиват исляма като политическа идеология. Ердоган затова го нарече "неофашист". Последвалата карикатура на списанието за Ердоган не е на религиозна тематика.
    Сетне, атаките срещу черкви и свещеници - при това не само във Франция, показват, че всъщност политическият ислям, ислямизмът не подбира между неверници и хора на писанието. Преди две години Ердоган плашеше Австрия с война между кръста и полумесеца, защото дръзнаха да изгонят хората на Дианета оттам. В Западна Европа човек като него щеше да е съден за разпалване на религиозна омраза. То не бяха кръстонсци, то не бяха кланета на мюсюлмани, то не беше чудо в приказките му срещу гнилия запад. И не е само Ердоган, защото връзките му с Мюсюлманското братство са добре известни. Ислямизмът, т.е. политическият Ислям настъпва в целия мюсюлмански свят. Макрон го констатира, иска да опази страната си от това. На човек му стига да погледне само хилядните шествия с призиви Макрон да бъде обезглавен, изгорен, ребит с камъни в страните, в които господства "религията на мира".

    Malo periculosam, libertatem quam quietam servitutem
  51. 51 Профил на Santos
    Santos
    Рейтинг: 638 Любопитно

    До коментар [#36] от "pag":

    Именно и никой, дори хора като вуйна Меркел, която всяка сутрин намира сводките на специалните служби на Германия – разузнаването и контраразузнаването - на бюрото си, не си зададе въпроса защо, аджеба, никой от така изтормозените мигранти и „бегълци“ не си загуби смартфона, а всички си губят документите? Знае ли някой защо, щото аз знам?

  52. 52 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 2904 Любопитно

    До коментар [#45] от "Незнайко в Слънчевия град":

    Така е. +++

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  53. 53 Профил на pavur
    pavur
    Рейтинг: 652 Неутрално

    Франция- държава на световния ислямски фундаментализъм и тероризъм . Санкции ,ембарго и ежедневни бомбени рейдове над Париж от Коалиция на желаещите от Саудитска Арабия , Катар , Иран ,Ирак и Мали.

  54. 54 Профил на half truth СУПЕР
    half truth
    Рейтинг: 969 Неутрално

    “социално-религиозната екосистема на frèro-salafiste играе още по-важна роля.”

    Да де, ама защо сформират такива общества , като са избягали от подобни такива в родината си.
    Бягащите от комунизъм например не сформират комунистически общества назапад. Макрон да им обясни причината за изостаналост на родните им места . И без това си е сложил главата в торбата, няма връщане назад.


  55. 55 Профил на half truth СУПЕР
    half truth
    Рейтинг: 969 Неутрално

    Обградили исляма с табута, така че нищо в него не може да се обсъжда и си седят в 7-ми век. Една част от забраните се отнасят дори и за немюсюлманите. Върха на наглостта. Изобразяването на пророка например.

  56. 56 Профил на blondofil
    blondofil
    Рейтинг: 1283 Неутрално

    Защо във Франция очакваха нещо друго?

  57. 57 Профил на chvor_s
    chvor_s
    Рейтинг: 110 Неутрално

    До коментар [#29] от "eti mehter":

    Шмокльо,ние носим кръстчетата,защото този разпънатия-е жертвал себе си заради спасението на цялото човечество,включително на такива плазмодии като тебе,дето по 5 пъти вирят трибуквие във възхвала на един педофил.А са го осъдили едни твои първи братовчеди,дето и днеска ви шокат репите през чалмите.Още няква полюция да изхвърлиш трольо?

  58. 58 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 2664 Весело

    До коментар [#54] от "half truth":

    И без това си е сложил главата в торбата, няма връщане назад.
    ======
    Има има.....
    Оня ден Макрон направи страхотен 'кръгом'.....но тук не го казаха....

    Bukalemun
  59. 59 Профил на chvor_s
    chvor_s
    Рейтинг: 110 Неутрално

    До коментар [#38] от "eti mehter":

    Най-обичам полуинтелигенти като тебе-простият като му говориш те слуша,интелигентният те рзбира.Полуинтелигента -ни те слуша ,ни те разбира.Садо-мазо е на шиитските ти братчета самобичуването ,да се покажат колко страдад заради имама Али в Кербала.А това дето го пускаш е символ.Ма вие от символи не разбирате...Както и от карикатури.

  60. 60 Профил на Роси СУПЕР
    Роси
    Рейтинг: 5238 Неутрално

    Ами , защото мюсюлманите са много, затова.

  61. 61 Профил на pamela
    pamela
    Рейтинг: 1523 Неутрално

    "Левите партии във Франция отричат радикалния ислямизъм като чисто социален феномен, а дискусията по темата бива отхвърляна като "ислямофобска". Десните пък от години правят политика от страховете на хората, особено партията на Марин льо Пен."
    *
    За левите знаем, че не са в час и никога не са били. Те са пета колона в западните общества, полезни идиоти, обслужващи интересите на всякакви врагове. Проблемът бил социален, дрън-дрън... Проблемът е сблъсък на култури, традиции и манталитет.
    Всеки, който смята, че страховете са неоснователни е жестоко заблуден от лявата пропаганда.

  62. 62 Профил на Ogyges
    Ogyges
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#58] от "eti mehter":

    Нищо такова не е казвал, напротив, дипломатично има каза, че няма проблем засега, но и това до време...

    А бе турче, а нещо да ни светнеш, за опита за убийство на гръцки свещеник от турски екстремист.
    Да ни светнеш за Ердогановия призив към спящите клетки в Западна Европа, за връзките на Турция с Ислямска държава.
    Признай си, ще ти олекне , 👳‍♂️ ислямист.

    Εγώ Γραικός γεννήθηκα, Γραικός θε να πεθάνω
  63. 63 Профил на simChо
    *****
    Неутрално

    В Чечения ще плащат по 100 хиляди рубли на тези, които назовават новородените "Мохамед“. Республика субсидирана до 85% от бюджета на Путенланд, което означава, че тези, които наричат ​​децата Саша и Маша, ще платят за това, със своите данъци.
    —цитат от коментар 7 на putinxujlo


    Русороб , кво ни занимаваш с твоите проблеми??
    СТАТИЯТА Е ЗА ФРАНЦИЯ , КАКВА ТОЧНО ТИ Е НЕАДЕКВАТНАТА ИДЕЯ , ни в клин , ни в ръкав изневиделица да бръщолевиш за любимата ти Русия?

  64. 64 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 2664 Весело

    До коментар [#55] от "half truth":

    Един шут на Макрон и от Русия

    https://youtu.be/LlICgVr1kfA

    Bukalemun
  65. 65 Профил на andreas_hofer
    andreas_hofer
    Рейтинг: 822 Неутрално

    Мерки трябва да се вземат срещу ислямските фанатици, само дано да не е късно. Да не говорим, че всички тези масови уж протести и варварски призиви за насилие срещу Макрон и французите са добре организирани от определени ислямисти, много вероятно и с държавно участие и одобрение. Нали не мислите, че десетки хиляди полуграмотни бангладешци или пакистанци ей така спонтанно са се събрали на протест с обидни плакати с лицето на Макрон, който знаят по име и физиономия като президент на Франция, чели са Шарли Ебдо и знаят изобщо къде е Ница или пък Франция.

    Комунизмът и неговите мутации са проклятието на съвременна България
  66. 66 Профил на daskal1
    daskal1
    Рейтинг: 2305 Неутрално

    До коментар [#22] от "eti mehter":

    Ще се съглася с теб че в разбиранията за "правилната политика" Макрон отстъпи, което ще се отчете като слабост. Съгласен съм и с това, че мнозинството мюсюлмани, особено в по-обезпечените слоеве са против радикалния ислям. Проблемът е, че чрез системата на приетите дарения (минимум 2.5% годишно) 80% нормални вливат средства в системата която позволява да се издържат тези 8-12% "ненормални" ислямсисти и терористи и да се развяват лозунги от типа на "ама вие кръстоносците!", все едно че именно в този период далеч повече християни са пострадали от терора на католическите догми до идването на Ренесанса, когато те са отхвърлени и църквата и държавата са разделени.

  67. 67 Профил на half truth СУПЕР
    half truth
    Рейтинг: 969 Неутрално

    Един шут на Макрон и от Русия
    До коментар [#64] от "eti mehter":

    Вятърът на промените винаги духа от запад на изток. Русия си прави мили очички с ислямистите, докато друг върши работата.

  68. 68 Профил на transvaal
    transvaal
    Рейтинг: 770 Неутрално

    Основната причина за радикализация е в нежеланието на държавата и политическия естаблишмент да интегрират, асимилират тези хора. Те са там като самовъзпроизвеждащ се пролетариат и се ползват като патерици на властта. За разлика от Източно-Европейските мигранти, които не смятат цял живот да вършат тъпата работа, а децата им се образоват и растат в социалната йерархия и конкурират местните хора, диаспората от Араби и Магребци си остава с ниско образование, капсулована в техния си кръг и много малка част се интегрират и растат в социалната стълба. Отделно от това, държавата толерира факторите на радикализация. Така радикализирани, са много удобни на властта и всякаквата там пропаганда. Има и външни фактори, но, мисля че самите тайни служби и подобни структури спомагат за задълбочаването на проблема. Държавата Франция има всички необходими средства и инстурменти силово да ликвидира проблема за 3-6 месеца и несилово за 5-10 години. Засега липсва политическа воля да се реши проблемът.

  69. 69 Профил на Petar Ivanov
    Petar Ivanov
    Рейтинг: 8 Весело

    До коментар [#19] от "hamiltonf":

    Ти сериозно ли? Иди в Столипиново или в махалите на Сливен и Ямбол да видиш какво е “цигания”..: ))

    Freedom of speech
  70. 70 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 264 Неутрално

    Основната причина за радикализация е в нежеланието на държавата и политическия естаблишмент да интегрират, асимилират тези хора. Те са там като самовъзпроизвеждащ се пролетариат и се ползват като патерици на властта. За разлика от Източно-Европейските мигранти, които не смятат цял живот да вършат тъпата работа, а децата им се образоват и растат в социалната йерархия и конкурират местните хора, диаспората от Араби и Магребци си остава с ниско образование, капсулована в техния си кръг и много малка част се интегрират и растат в социалната стълба. Отделно от това, държавата толерира факторите на радикализация. Така радикализирани, са много удобни на властта и всякаквата там пропаганда. Има и външни фактори, но, мисля че самите тайни служби и подобни структури спомагат за задълбочаването на проблема. Държавата Франция има всички необходими средства и инстурменти силово да ликвидира проблема за 3-6 месеца и несилово за 5-10 години. Засега липсва политическа воля да се реши проблемът.
    —цитат от коментар 68 на transvaal


    Но за сметка на това както директно, така и чрез финансирани от тях НПО-та ни обвиняват , че ние не сме били желаели да си интегрираме малцинствата и да приемаме "клети бежанци", щото сме били гадни расисти, фашисти и супремасисти.
    Когато обаче част от едно малцинство отиде да им погостува, моментално забравиха за солидарността и ги товариха на самолети наобратно.
    Лицемери.

    Culus capitem delit
  71. 71 Профил на zvs09502608
    zvs09502608
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#29] от "eti mehter":

    Да! Точно защото отдава почит на мъченическата смърт!
    И пак: но не призовава последователите си към насилие заради това!

  72. 72 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 2208 Неутрално

    Не французите дойдоха при мюсюлманите и започнаха да им показват карикатури, това е мюсюлманите дойдоха при французите и увидяха карикатури там, това е важното.
    —цитат от коментар 2 на putinxujlo


    Дъртите империи викаш, са били като царството небесно. А Премиерът на Малайзия що тъй приказва? Сигурно е злобар.

    Judjuk
  73. 73 Профил на валентин николов
    валентин николов
    Рейтинг: 694 Неутрално

    Решението е Марин Льо Пен и беше дадено преди повече от 80 г. в Германия.

  74. 74 Профил на Коруптен Евроатлант
    Коруптен Евроатлант
    Рейтинг: 35 Весело

    За радикалиацията си е виновно френското общество!

    И онзи сатиричен парцал, Шарл не знам кой си!

    Сега като знам, че съседът ми е кибритлия и за най-малък повод вади кама и я размахва, бих ли имала кураж, да му бутам в носа една карикатура?

    Или си представете една карикатура с Макрон, как прави любов с бабичката му! Ми сите мюслита ще се спукат от смях, ама на Макрон няма да му много кеф, нали? И току пратил самолети да бомбандират Либия.

    Аз съм евроатлантик
  75. 75 Профил на Коруптен Евроатлант
    Коруптен Евроатлант
    Рейтинг: 35 Весело

    Нормално е да се радикализират, след като с малки изключения са приемани като втора ръка хора и то трето поколение мюсюлмани ...Лицемерието на французите е огромно, но добре прикрито
    —цитат от коментар 9 на Petar Ivanov


    Прав сте, около големите градове има предградия тип гето, където млади мюсюлмани второ и трето поколение са без работа. Дрога, криминалитет и жестокост, което е благодатна почва а излямизмът!

    Аз съм евроатлантик
  76. 76 Профил на areta
    areta
    Рейтинг: 948 Неутрално

    До коментар [#5] от "selqnin":

    "Хайде сега всички радикални представители на политическият ислям да бъдат депортирани в родните си страни!"

    Не става, не могат да депортират отпадъците, щото от страните им не ги искат. Отказват масово да ги приемат с мотива, че нямат документи и не може да се докаже, че са граждани на съответната страна.

    И можем ли да обвиняваме станите, че не искат да приемат доказани отрепки?

    Единственото спасение е, да не се допускат изобщо да стъпят в ЕС.

  77. 77 Профил на nigel
    nigel
    Рейтинг: 858 Весело

    До коментар [#23] от "Лелка":И християнството отдава почит на мъченическата смърт, НО не я прави цел за фанатизираните си последователи.========А....сериозно?Затова ли носите с гордост по вратовете ония кръстчета.... 😁....?Разпънали сте го човека.....и затова му се кефите как виси, набучен на гвоздеи....
    —цитат от коментар 29 на eti mehter


    Етка, образовай се малко бе човек ! Как точно християните ще са разпънали Христа ? Е защо тогава евреите са гонени 20 века в почти всяка християнска държава ?

  78. 78
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #