Сламеният човек на Кремъл

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (182)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Джо Джен
    Джо Джен
    Рейтинг: 293 Неутрално

    Поредна статия за "оформяне на общественото мнение".
    На слабоумни ли ни правят?!

    А сега де! Ko прайм?!
  2. 2 Профил на DDR
    DDR
    Рейтинг: 639 Любопитно

    Освен "сламен човек" преди време не се ли използваше по масово и друг израз?

    Frieren für die Freiheit. Tempolimit für die Freiheit. Ein Kühlschrank im Sommer – notwendig oder Kriegstreiberei?
  3. 3 Профил на spiegel
    spiegel
    Рейтинг: 924 Неутрално

    Както и през 1939 англичаните са наясно срещу какво са изправени, а останалите европейци вярват в илюзията, че ще им се размине война с поредния диктатор.

  4. 4 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 856 Неутрално

    За съжаление през последните години албионците направиха поредица неумни неща НО този текст е изключително точен и много добър!
    Англичаните определено разбират бруталните переверзии на североизточните степи!!!

  5. 5 Профил на Taiga
    Taiga
    Рейтинг: 980 Весело

    "Изгубих бройката колко пъти напоследък трябваше да обяснявам значението на английския термин straw man на моите европейски съюзници."

    Не се тревожи, те там са си такива, имат нужда едно нещо да им се обясни много пъти, колкото и да е елементарно.

    "АМЕРИКАНСКИ ГЕОЛОЗИ, ПРОУЧВАЙКИ ПОРЕДНОТО НЕФТЕНО НАХОДИЩЕ НА США, С ИЗНЕНАДА УСТАНОВИХА, ЧЕ НАД НЕГО ИМА НЯКАКВА АРАБСКА ДЪРЖАВА"
  6. 6 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 279 Неутрално

    Поредна статия за "оформяне на общественото мнение". На слабоумни ли ни правят?!
    —цитат от коментар 1 на papunqk


    Хехе, щом гласуваш за "натовеца" Радев, няма нужда да те "правят"...

    Culus capitem delit
  7. 7 Профил на Gavril
    Gavril
    Рейтинг: 673 Неутрално

    До коментар [#1] от "papunqk":

    Някой сте им спестили това усилие.

    България, къде е нашия change we can believe in?
  8. 8 Профил на хм
    хм
    Рейтинг: 1355 Неутрално

    страхотна статия!

    мога само да се радвам, че нямаме обща граница с РФ!

    имаме си достатъчно национални предатели-рублофили, представям си ако имахме обща граница, досега да са ни продали 100 пъти!

  9. 9 Профил на ЗаНиЗа
    ЗаНиЗа
    Рейтинг: 1956 Любопитно

    "да се притекат на помощ на свой колега, ако той е атакуван." - съвсем случайно съюзникът и член на ОТАН Гърция, се оплаква понякога, че турски самолети пикират над страната, а нЕкви кораби пробват със сонди как е хавата в Кипър, НО в НАТО се правят на разсеяни. За границите на Русия и колко % от тях са обгрижвани от съюзни орУжия е повече от смешна констатация, защото и да иска ОТАН няма толкова сили да се репчи дори и на 1/3 от тях. Важно е да се оправдае защитната организация НАТО, която се пробва да притиска една страна, която има сили и решителност да се противопостави на ДЕМОкратичните ценности, налагащи една и съща зависимост където и да се появят. Всички са срещу Русия с оръжие, на срещу Китай се пробват с друго, без да отчитат, че Индия, Иран или която и да е нова силна държава не споделя ретро ценностната им система. Светът не е разделен между Великите(2 сили), не е соц или кап, а е разпределен или поне би трябвало според истински ценности, които все повече се губят. Заразата показва как.

    Направи съд от глината, празнината вътре в него го прави полезен.
  10. 10
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  11. 11 Профил на Николай Колев
    Николай Колев
    Рейтинг: 2899 Неутрално

    straw man има малко по-различен контекст от приетото у нас разбиране за "кукла на конци". Това е всъщност оригиналното "плашило" в оригиналното приложение "нещо, което да отвлече вниманието". Затова говори и Уолъс. Русия раздухва "заплахата от НАТО", за да измести същностния разговор за собствената си милитаристка политика и състоянието на човешките права в страната.

    #ТУК НЕ Е МОСКВА! 🇺🇦* ПКП-Прекрасна Кърджалийска Принцеса. Политкоректна формулировка на думи на министър председателя за председателя на Народното събрание🇺🇦
  12. 12 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 856 Гневно

    До коментар [#8] от "хм":

    Обща граница с тези слава Богу нямаме но североизточните смятат Черно море за свое - вътрешно море!!!

  13. 13 Профил на Лео
    Лео
    Рейтинг: 1099 Неутрално

    "Първо, НАТО по своята същност е отбранителен характер."
    Аха, значи НАТО може да има войски и учения във всички страни-членки, че и понякога извън тях, но Русия не може да има войски и учения у тях си?

  14. 14 Профил на blondofil
    blondofil
    Рейтинг: 1407 Неутрално

    С радост ще посрещна братушките на Орлов мост. С тях идват АБПФК апартаменти и наследствени привилегии

  15. 15 Профил на nkk81@abv.bg
    *****
    Весело

    Абе нападайте я тая Расия и да се приключва всичко.
    БайГрънц вече прави списъци с доброволци за Източния Фронт. За записвания на лично🤣

  16. 16 Профил на ultra_61
    ultra_61
    Рейтинг: 803 Неутрално

    Убийствено вярно, е всичко изречено в статията, уви!
    Изчерпателната дисекция, която авторът прави на макиавелистичните тези на Путин, може да се сведе до простичкият израз: "крадецът вика, дръжте крадеца"!

  17. 17 Профил на Припознах   Литекс
    Припознах Литекс
    Рейтинг: 434 Неутрално

    1.Първо, НАТО по своята същност е отбранителен характер.
    =======================================================

    Разбира се. Всички нападения над суверенни държави и плячкосването на техните природни ресурси се извършваше "от съображения за сигурност".
    Наистина ли си мислите, че някой все още иска да слуша лицемерните ви измислици?

    В света вече има нова геополитическа и ИКОНОМИЧЕСКА реалност - вашият икономически модел катастрофира, загубихте военното превъзходство, чрез което налагахте силом своята "истина" и своята воля, а от "ценностите" ви нормалните хора вече изпитват погнуса.

  18. 18 Профил на The Polite Moose
    The Polite Moose
    Рейтинг: 8 Неутрално

    "Първо, НАТО по своята същност е отбранителен характер."Аха, значи НАТО може да има войски и учения във всички страни-членки, че и понякога извън тях, но Русия не може да има войски и учения у тях си?
    —цитат от коментар 13 на Лео


    Всъщност, Русия не е съгласна с това. Русия не желае военни учения на страните в НАТО.
    Освен това, Русия оспорва възможността за суверено решение на Украйна да влезе в НАТО.

    Къро:"ПП и ДБ са моите хора, малко са малоумни, но вършат работа - ДБ #ВЪРНЕТЕПАРИТЕБЕ 🇷🇺🚢🚶🤬
  19. 19 Профил на The Polite Moose
    The Polite Moose
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Отлична статия.
    Браво.

    Къро:"ПП и ДБ са моите хора, малко са малоумни, но вършат работа - ДБ #ВЪРНЕТЕПАРИТЕБЕ 🇷🇺🚢🚶🤬
  20. 20 Профил на Average Person
    Average Person
    Рейтинг: 2703 Неутрално

    Не разположението на силите на НАТО, а привлекателността на неговите ценности всъщност заплашва Кремъл.
    Това е така - запада е идентифициран като културна заплаха още от Ал. Невски, и за това е произведен в чин светец :)

    ☠ This is worse than Mordor. ☠ Much worse in a way. It comes home to you... and because it is home, and you remember it before it was all ruined.
  21. 21 Профил на bib45647808
    bib45647808
    Рейтинг: 8 Неутрално

    „Първо, НАТО по своята същност е отбранителен характер.“ - Бен Уолъс, министър на отбраната на Великобритания
    ------------------------------------------

    Така отбранявайки се, НАТО бомбардира телевизията в Белград.
    Така отбранявайки се, НАТО бомбардира мостовете в Белград.
    Така отбранявайки се от Ирак, НАТОвска България изпрати войски в там.

  22. 22 Профил на Average Person
    Average Person
    Рейтинг: 2703 Неутрално

    До коментар [#11] от "Николай Колев":

    Не просто плашило а плашило което реално е обречено да бъде победено от дробрия богатир. Както надвиха норвежките служби за отвличане на деца :) И истамбулските джендари и безброи подобни примери...

    ☠ This is worse than Mordor. ☠ Much worse in a way. It comes home to you... and because it is home, and you remember it before it was all ruined.
  23. 23
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  24. 24 Профил на georgievb
    georgievb
    Рейтинг: 644 Любопитно

    "Първо: че Западът се стреми да използва разделението, за да "управлява" Русия.
    Второ: че всичко различно от една-единствена нация от Велика Русия, Малорусия и Бяла Русия (великоруси, малоруси, белоруси) в образа, развит през XVII век, е изкуствена конструкция и се противопоставя на желанията на един народ, с един език и църква.
    Трето, всеки, който не е съгласен, го прави от омраза или фобия към Русия."

    Всичките тези твърдения ми изглеждат верни, така че не виждамкакво се пени автора...

    И все пак....да ти е=а май==та миризлива :-)
  25. 25 Профил на George C. Boyadzhiev
    George C. Boyadzhiev
    Рейтинг: 519 Неутрално

    Когато споменава НАТО, авторът на статията твърди за НАТО следния приятен за окото на наивника текст: "Очевидно, че както всяка друга държава, гражданите на една страна сами определят своето бъдеще". Та питането ми е: Кога мен, българския гражданин, са ме питали дали желая да си унищожим армията, оръжията, заводите, селското стопанство, образованието, здравеопазването? Това са обаче част от питането по основния въпрос: Мен за какъв ме смята управляващият продажен елит от мекерета на Щатите? – Навлек, Овца за доене, стригане и експериментални ваксини, Електорат, или човек с действителното мое право да ме вълнува участта на моето отечество, а не какво ще каже Негово превъзходителство чиновник на администрация Отвъд Атлантика, изпълняващ тук длъжността Посланик?

    Если нельзя, но очень хочется, то можно!
  26. 26 Профил на Щирлиц от Кайсиева Градина
    Щирлиц от Кайсиева Градина
    Рейтинг: 116 Неутрално

    До коментар [#25] от "George C. Boyadzhiev":

    Буахахахахахха
    Лично НАТО дойдоха и ни унищожиха селското стопанство, заводите и какво ли още не...😂
    Видях го лично един натовец как подкопа основите на завода за полупроводници с кирка, крадена от ТКЗС-то

  27. 27
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  28. 28 Профил на The Polite Moose
    The Polite Moose
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#25] от "George C. Boyadzhiev":

    Питат ви на всеки избори. Миналата година ви питаха 3 пъти.
    Ако не желаете да сме в НТО, съберете 500 хиляди подписи и ще се преброим на референдум.

    Къро:"ПП и ДБ са моите хора, малко са малоумни, но вършат работа - ДБ #ВЪРНЕТЕПАРИТЕБЕ 🇷🇺🚢🚶🤬
  29. 29 Профил на Average Person
    Average Person
    Рейтинг: 2703 Неутрално

    До коментар [#26] от "Мамуна":

    Хубаво, в напъните си да излезе много ощетен от злото НАТО, изглежда абсурден и никой няма да го вземе на сериозно.

    ☠ This is worse than Mordor. ☠ Much worse in a way. It comes home to you... and because it is home, and you remember it before it was all ruined.
  30. 30 Профил на niksan1 СУПЕР
    niksan1
    Рейтинг: 1100 Неутрално

    страхотна статия!мога само да се радвам, че нямаме обща граница с РФ!имаме си достатъчно национални предатели-рублофили, представям си ако имахме обща граница, досега да са ни продали 100 пъти!
    —цитат от коментар 8 на хм



    ++++++
    Отличен коментар !

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  31. 31 Профил на herbaltea
    herbaltea
    Рейтинг: 781 Неутрално

    До коментар [#21] от "bib45647808":

    Викаш значи сърбите трябваше да ги оставят да направят още 5-6 кланета като това в Сребреница? Откъде изскачате тука такива малоумни?

    https://www.dnevnik.bg/sviat/voinata_v_ukraina/2022/12/02/4423244_putin_e_otkrit_za_dialog_spored_kremul_no_i_toi_ima/comments#comment-225 https://www.dnevnik.bg/sviat/voinata_v_ukraina/2023/04/28/4477090_ima_zaginali_pri_nova_vulna_ruski_raketi_sreshtu/comments#comment-51 https://www.dnevnik.bg/sviat/voinata_v_ukraina/2023/06/02/4491180_zelenski_naredi_proverka_zashto_ukrainci_zaginaha/comments#comment-33 https://www.dnevnik.bg/sviat/voinata_v_ukraina/2023/06/12/4494361_ukraina_obiavi_za_osvobodeni_tri_sela_v_donecka_oblast/comments#comment-157 https://www.dnevnik.bg/sviat/voinata_v_ukraina/2024/05/28/4630833_da_ostavim_putin_da_gadae_polsha_ne_izkljuchi/comments?#comment-75
  32. 32 Профил на georgievb
    georgievb
    Рейтинг: 644 Любопитно

    "Основната английска тайна за лидерство не зависи от особена интелигентност. По-скоро зависи от забележително упоритоо дебелоглавие. Англичаните следват принципа, че когато човек лъже, трябва лъжата да е голяма и да се придържа към нея докрай. Те продължават да лъжат, дори с риск да изглеждат нелепо."

    „Британците по света са известни с липсата на съвест в политиката. Те са експерти в изкуството да крият своите престъпления зад фасадата на благоприличието. Те правят това от векове и това е станало толкова част от тяхната природа, че самите те вече не забелязват тази черта. Те действат с толкова доброжелателно изражение и такава абсолютна сериозност, че дори се убеждават, че служат като пример за политическа невинност. Те не си признават в лицемерието си. Никога един англичанин няма да намигне на друг и да каже: „Но ние разбираме какво имаме предвид“. Те не само се държат като модел за чистота и невинност - те вярват в себе си. Това е едновременно и смешно, и опасно. ”

    И все пак....да ти е=а май==та миризлива :-)
  33. 33 Профил на Julian Mall
    Julian Mall
    Рейтинг: 876 Гневно

    "Меко казано, съмнителна и в никакъв случай не е перспектива, която оправдава както окупацията на Крим (по същия начин, по който Русия окупира Крим през 1783 г. в противоречие с Руско-турския договор от Кючюк-Кайнарджа през 1774 г.), така и всяка по-нататъшна инвазия в съвременните Украйна като независима суверенна държава."

    Супер! Англия отново в ролята на най-близък съюзник на Османската империя която агресивната матушка прогонва от Крим и Балканите. Хайде в името на евроотлатническото единство да се обединяваме с братска Турция и да върнем Крим на истинските му наследници - турците!

    По-добре миг свобода отколкото живот в робство
  34. 34 Профил на Average Person
    Average Person
    Рейтинг: 2703 Весело

    До коментар [#27] от "хитрушко":

    Както казваше, ако не се лъжа Орешарски, България е малка и незначителна страна, нали?

    ☠ This is worse than Mordor. ☠ Much worse in a way. It comes home to you... and because it is home, and you remember it before it was all ruined.
  35. 35 Профил на K2 СУПЕР
    K2
    Рейтинг: 1880 Неутрално

    Не НАТО се доближава до РФ а съседите търсят сигурност от агресивния си съсед.Никой не иска освирепел гопник на границата си .

    SHADOWS of SOFIA
  36. 36
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  37. 37 Профил на K2 СУПЕР
    K2
    Рейтинг: 1880 Неутрално

    До коментар [#21] от "bib45647808":Викаш значи сърбите трябваше да ги оставят да направят още 5-6 кланета като това в Сребреница? Откъде изскачате тука такива малоумни?
    —цитат от коментар 31 на herbaltea


    То други представители на ростролзавод няма.

    SHADOWS of SOFIA
  38. 38 Профил на Julian Mall
    Julian Mall
    Рейтинг: 876 Гневно

    страхотна статия!мога само да се радвам, че нямаме обща граница с РФ!имаме си достатъчно национални предатели-рублофили, представям си ако имахме обща граница, досега да са ни продали 100 пъти!
    —цитат от коментар 8 на хм


    Затова пък имаме обща граница с евроатлантическа Турция което е огромно предимство защото винаги може да ни защити от руско нападение още преди руснаците да са помислили да ни нападат!

    По-добре миг свобода отколкото живот в робство
  39. 39 Профил на Chubachubs
    Chubachubs
    Рейтинг: 761 Неутрално

    Не ни гледайте какво правим, слушайте ни какво ви говорим.
    И от двете страни е така.
    Най-вероятно Украйна напълно или частично ще бъде опраскана от мечока, защото той не получава гаранции от НАТО за неговата си сигурност.
    Това не е оправдание да се нарушават държавни суверенитети, просто факти.

  40. 40 Профил на B52 СУПЕР
    B52
    Рейтинг: 1530 Неутрално

    Статията е добра, НО безсмислена - понеже апелира към разума, а в това дередже основно се залага на емоциите.
    А там руснаците са много силни, знаем го от прекрасната им литература, кино и други...

    Жалко за това че и уроците на историята се забравят в еуфорията. Иначе Украйна едва ли би се отказала от ядрените оръжия на територията си в зямяна на "гаранции" от Россия за суверенитета и териториалната и цялост.
    "Един договор с Россия не струва и хартията върху която е написан" - мисля Бисмарк бе казал.

    БГ да се благодари че успя да се качи на "влака" НАТО / ЕС.
    Въпреки съпротивата и рубладжиите!

    He had decided to live forever or die in the attempt, and his only mission each time he went up was to come down alive.
  41. 41 Профил на Chubachubs
    Chubachubs
    Рейтинг: 761 Неутрално

    До коментар [#25] от "George C. Boyadzhiev":

    Направи голям каламбур, брат. Цел номер 1 на САЩ и на Западна Европа беше да ликвидира безупречната посткомунистическа икономика и стандарт на живот на България ;-)

  42. 42 Профил на georgievb
    georgievb
    Рейтинг: 644 Неутрално

    Как беше сложено началото на необявената от САЩ война?!?
    Със законно избрано правителство, парламент и президент Янукович, Украйна очакваше да под-пише участието си в т.нар. "митнически съюз", който щеше да легитимира и оформи окончателно единно икономическо пространство на повечето страни от бившия Съветски съюз. Това беше логичен акт, изгоден за тясно свързаната с тези страни украинска икономика. По този начин около Русия щеше да оформи единен пазар от над 200 милиона души, който и без това е интегриран на историческа основа достатъчно и ще може да обособи политико-икономическа зона на влия-ние между Китай и ЕС.
    Като се опираше на разклонената си мрежа от НПО, в която по думите на Виктория Нуланд бяха вложени около 5 милиарда долара, САЩ мобилизира крайните националистически и крайно дес-ни сили, за да попречи на този икономически акт.
    Беше иницииран т.н. "Майдан", като едно от поредните "цветни революции" и по-късно с държа-вен преврат беше изгонен законноизбрания и признат от американците президент Янукович. То-ва стана през зимата на 2014 г. въпреки, че той беше гарантирал предсрочни избори още същата година, като гаранти се явяваха посланиците на Франция, Германия и Полша.

    И все пак....да ти е=а май==та миризлива :-)
  43. 43 Профил на Julian Mall
    Julian Mall
    Рейтинг: 876 Неутрално

    "Второ, бившите съветски държави не са били "разширени от НАТО", а са се присъединили по тяхно собствено искане. Кремъл се опитва да представи НАТО като западен заговор за посегателство върху неговата територия, но в действителност нарастването на членството в алианса е естественият отговор на тези държави на собствените му злонамерени дейности и заплахи."

    Хайде стига гьобелсова пропаганда! Никакава заплаха от Русия не е имало и няма до ден днешен когато вкарахте България в НАТО със сладки приказки за превъоръжаване и че без НАТО нямало ЕС! Никъде в Източният блок членството не е било гласувано на референдум!

    По-добре миг свобода отколкото живот в робство
  44. 44 Профил на K2 СУПЕР
    K2
    Рейтинг: 1880 Неутрално

    Не ни гледайте какво правим, слушайте ни какво ви говорим.И от двете страни е така.Най-вероятно Украйна напълно или частично ще бъде опраскана от мечока, защото той не получава гаранции от НАТО за неговата си сигурност. Това не е оправдание да се нарушават държавни суверенитети, просто факти.
    —цитат от коментар 39 на Chubachubs


    Кой ги напада та търсят сигурност. Не Украина ги нападна , те нападнаха Украина. Искали гаранции . По-голяма гаранция от това да не тормозят съседите си няма.Никой не е луд да напада ядрена държава.

    SHADOWS of SOFIA
  45. 45 Профил на B52 СУПЕР
    B52
    Рейтинг: 1530 Любопитно

    . Наистина ли си мислите, че някой все още иска да слуша лицемерните ви измислици? В света вече има нова геополитическа и ИКОНОМИЧЕСКА реалност - вашият икономически модел катастрофира, загубихте военното превъзходство, чрез което налагахте силом своята "истина" и своята воля, а от "ценностите" ви нормалните хора вече изпитват погнуса.
    —цитат от коментар 17 на хитрушко


    А кой модел спечели - ако може да попитам?
    Моделът за се копае земята и да се изнасят въглеводороди (нефт и газ)...
    Както някой бе казал на майтап - в Россия всичко което е за работа и е с размери под гаечен ключ #20 е нанотехнология...

    He had decided to live forever or die in the attempt, and his only mission each time he went up was to come down alive.
  46. 46 Профил на Мариана Кълвачева
    Мариана Кълвачева
    Рейтинг: 451 Неутрално

    Отдел "Пропаганда и агитация" работи на пълни обороти.
    А нашите издания угоднически го препечатват.
    Не така, не чак с наколенките, имайте достойнство.
    И имайте становище.

    Истината рано или късно излиза наяве. - Не отговарям на "Супер Д/ърводелци" и "Клуб Д/ьонме" Моля, не безпокойте !
  47. 47 Профил на nkk81@abv.bg
    *****
    Весело

    Сблъсъка НАТО-Русия ще е нещо като
    Дришо-Paire.Двубой с предизвестен край🤣

  48. 48 Профил на georgievb
    georgievb
    Рейтинг: 644 Весело

    Отдел "Пропаганда и агитация" работи на пълни обороти.А нашите издания угоднически го препечатват.Не така, не чак с наколенките, имайте достойнство.И имайте становище.
    —цитат от коментар 46 на Мариана Кълвачева


    Може да реши тоя дето има пари...

    https://www.youtube.com/watch?v=4Tgr0IAboVQ

    И все пак....да ти е=а май==та миризлива :-)
  49. 49 Профил на dejmos
    dejmos
    Рейтинг: 402 Весело

    Поне е ясно и честно от кои центрове идват указанията към ШЕПАТА русофобски тролове. Толкова клишета ..., и ако това е равнището на Британия, тази държава правилно е тръгнала по дяволите ..

  50. 50 Профил на K2 СУПЕР
    K2
    Рейтинг: 1880 Неутрално

    Отдел "Пропаганда и агитация" работи на пълни обороти.А нашите издания угоднически го препечатват.Не така, не чак с наколенките, имайте достойнство.И имайте становище.
    —цитат от коментар 46 на Мариана Кълвачева


    Кой започна тази хибридна война? Ако има пропаганда тя трябва да се търси на друго място , не тук.

    SHADOWS of SOFIA
  51. 51 Профил на Put in, put out
    Put in, put out
    Рейтинг: 225 Неутрално

    До коментар [#1] от "papunqk":

    Вие по принцип сте :)

  52. 52 Профил на bib45647808
    bib45647808
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#21] от "bib45647808":Викаш значи сърбите трябваше да ги оставят да направят още 5-6 кланета като това в Сребреница? Откъде изскачате тука такива малоумни?
    —цитат от коментар 31 на herbaltea


    Клане в Сребреница е през 1995г. Извършено е от армията на Република Сръбска, а бомбардировките на Белград през 1999г. с цел да се спасят наркотрафикантите от Армия за освобождение на Косово


    До коментар [#31] от "herbaltea":

  53. 53 Профил на Припознах   Литекс
    Припознах Литекс
    Рейтинг: 434 Неутрално

    Най-много ме разсмя е опита да се сложат в едно сраженията за Ленинград с "битката при Арнем".
    В комичния си опит да си съчинят поне едно значимо сражение по време на ВСВ, британците стигат до куриози, наричайки "битка" едноседмични неинтезивни престрелки срещу остатъците от разгромената вече немска армия, с общи загуби за двете страни около 1900 човека.
    При това завършила с тактически неуспех за съюзниците (също, както и другата "историческа битка" - десанта в Нормандия).

  54. 54 Профил на Alex Ivanov
    Alex Ivanov
    Рейтинг: 272 Неутрално

    До коментар [#21] от "bib45647808":Викаш значи сърбите трябваше да ги оставят да направят още 5-6 кланета като това в Сребреница? Откъде изскачате тука такива малоумни?
    —цитат от коментар 31 на herbaltea


    Кланета имаше много и над сърби, хиляди цивилни сърби бяха убити. По тая логика, НАТО да беше бомбардирало и Загреб, Сараево, Тирана ....

  55. 55 Профил на tsvetko_51
    tsvetko_51
    Рейтинг: 823 Неутрално

    Статията си е много добра, но както се разбира не само от нея, а дори и от постовете на защитниците на Путин, че те, водещите в момента руски фигури, не ги устройва да си гледат държавата, която Бог е дарил с много бонуси, а скромно искат другите и особено съседите да играят по тяхната свирка. А защо се плашат, че Украйна или Грузия, както и доста други от техните съседи, ще бягат към връзки с НАТО и запада въобще, ами защото им е по-добре там, отколкото с "приятелска" Русия. Вместо да харчат парите на народа си за още по "хубави" оръжия, да хванат и да си оправят икономиката и живота на собствения си народ и тогава не със сила, а съвсем добролно хората ще се стремят да се договорят с тях и да живеят заедно.
    Да ама не и не от сега. Те винаги избират другия, военния път на "приобщаване " а договорите с тях струват по-малко от хартията на която са написани, според Бисмарк. А и нещо с икономиката, въпреки изобилието от всякакави богатства в огромните територии, не върви, защото толкова си могат.

  56. 56 Профил на Go Go
    Go Go
    Рейтинг: 8 Весело

    До коментар [#1] от "papunqk":

    Не, вие папунящите сами се правите на паунящи защото всъщност сте виртуални папуняци.

    73! Go Go
  57. 57 Профил на Мариана Кълвачева
    Мариана Кълвачева
    Рейтинг: 451 Неутрално

    Я да се посмеем заедно.
    1-Натото имало отбранителен характер.
    Ти да видиш.
    И кога е създадено НАТО ?
    1946 г.
    Кога е създаден Варшавският договор ?
    1955 г.
    Кой на кого мъти водата, вълкът или агнето, ако сте чели баснята на Лафонтен.
    2.Бившите съветски държави са се присъединили доброволно.
    Пак смях в залата.
    народите никой не ги е питал. Просто запада купи политиците на тези държави и ги присъедини доброзорно.
    У нас троянският кон бе чистият българин Соломон Паси.
    3.НАТО нямало за цел да обгради Русия.
    Да бе да, затова прави цветни революции във всяка постсъветска държава.
    А при някои дори не се наложи, като България, който сама си свали гащите.

    Истината рано или късно излиза наяве. - Не отговарям на "Супер Д/ърводелци" и "Клуб Д/ьонме" Моля, не безпокойте !
  58. 58 Профил на ali_ibn_isa
    ali_ibn_isa
    Рейтинг: 116 Весело

    Сламеният човек на КремълВчера положи клетва
    —цитат от коментар 36 на diq55699032


    По важното е че кремълското мюре и СИКаджийска мутра е вече осветен.
    Същият, дето безотказно изпълняваше всички руски желания 12 год. и ги дари с безплатен (за тях) газопровод през България за 1 година. Същият, който затвърди руския газов рекет над България и работи неуморно за инетресите на Газпром и Путин :)

  59. 59 Профил на Average Person
    Average Person
    Рейтинг: 2703 Неутрално

    До коментар [#36] от "diq55699032":

    в този случай понятието е марионетка или кукла на конци. Понеже ще го гледаме 5 години, се надявам да е изживял катерзис и да се еманципира, в края на краищата...

    ☠ This is worse than Mordor. ☠ Much worse in a way. It comes home to you... and because it is home, and you remember it before it was all ruined.
  60. 60 Профил на Average Person
    Average Person
    Рейтинг: 2703 Неутрално

    До коментар [#57] от "Мариана Кълвачева":

    много тъпо. НАТО е създадено като контра на СССР, и потенциални бъдещи заплахи. Хубаво щото формално СССР изчезна. Варшавският договор е куклен театър в който държат конците от Москва, създаден да имитира международност на СССР

    ☠ This is worse than Mordor. ☠ Much worse in a way. It comes home to you... and because it is home, and you remember it before it was all ruined.
  61. 61 Профил на georgievb
    georgievb
    Рейтинг: 644 Неутрално

    "Можем да подминем първото обвинение. Никой не иска да управлява Русия. Очевидно, че както всяка друга държава, гражданите на една страна сами определят своето бъдеще. Уроците на Русия от такива конфликти като Чечения със сигурност трябва да са, че етническите и сектантските конфликти струват хиляди невинни животи, а главните герои са затънали в десетилетия на разправии."

    Само това лицемерно и лъжливо изречение е достатъчно, за да разберем какво си мислят британците. Като че ли не Западът и точно британците подклаждаха всячески конфликта в Чечня, а някой друг.

    И все пак....да ти е=а май==та миризлива :-)
  62. 62 Профил на dnevnikar
    dnevnikar
    Рейтинг: 3659 Неутрално

    ВИИ Маркс имени В.И.Лелина

    Те не могат ни превзе.
    Те некрасни слабоумци.

    Те не са папуняци, #1.
    Рассуждают най-стандартно, и наивно,
    ненахално

    До коментар [#1] от "papunqk":
    Поредна статия за "оформяне на общественото мнение".

    На слабоумни ли ни правят?!

  63. 63 Профил на Мариана Кълвачева
    Мариана Кълвачева
    Рейтинг: 451 Неутрално

    До коментар [#60] от "( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)":

    СССР е създаден през 1922 г.
    И защо НАТО е създадено толкова по-късно ?
    Май тезата ви колега издиша.

    Истината рано или късно излиза наяве. - Не отговарям на "Супер Д/ърводелци" и "Клуб Д/ьонме" Моля, не безпокойте !
  64. 64 Профил на Припознах   Литекс
    Припознах Литекс
    Рейтинг: 434 Неутрално

    Вместо да атакува фронтално рехавата отбранителна линия "Зигфрид" на разгромената вече немска армия, имайки трийсет и пет кратно превъзходство в техника и жива сила и след пробива да получи открит път към Берлин далеч преди Червената армия да го достигне, плашливият Айзенхауер и некадърника Монтгомъри решават безумна обходна маневра чрез парашутен десант (!?!?!).
    В книгата си "Спомени и размисли" маршал Жуков нарича това: "ученическа грешка", която лищшава Британия и САЩ от възможността да влязат птрви в Берлин и да се окичат с победа, постигната с чужди жертви и чужди усилия.

  65. 65 Профил на Average Person
    Average Person
    Рейтинг: 2703 Неутрално

    До коментар [#63] от "Мариана Кълвачева":

    щото хубавите неща стават бавно

    ☠ This is worse than Mordor. ☠ Much worse in a way. It comes home to you... and because it is home, and you remember it before it was all ruined.
  66. 66 Профил на Мариана Кълвачева
    Мариана Кълвачева
    Рейтинг: 451 Неутрално

    Да използвам вашият цитат и да го перефразирам малко.
    НАТО е куклен театър в който държат конците от Вашингтон, създаден да имитира международност на САЩ.
    И така става, нали.
    По-скоро, не международност на САЩ, а да прикрие САЩ, които са самото НАТО.
    Без САЩ няма НАТО.
    Бутафория.

    Истината рано или късно излиза наяве. - Не отговарям на "Супер Д/ърводелци" и "Клуб Д/ьонме" Моля, не безпокойте !
  67. 67 Профил на Average Person
    Average Person
    Рейтинг: 2703 Неутрално

    До коментар [#64] от "хитрушко":

    „Бабы опять нарожают“

    ☠ This is worse than Mordor. ☠ Much worse in a way. It comes home to you... and because it is home, and you remember it before it was all ruined.
  68. 68 Профил на Герберска Мутра
    Герберска Мутра
    Рейтинг: 8 Неутрално

    На времето ЗКПЧ-то ни четеше такъв тип есета за загниващия комунизъм :-) всички виждаме че нещо е “черно” но ни вадят от 10 кладенеца вода и твърдят че е “бяло”

    А ако има сламен човек, то той е един старец с деменция в една “Бяла” къща

  69. 69 Профил на georgievb
    georgievb
    Рейтинг: 644 Неутрално

    „БРЕКЗИТ“ ИЛИ КАК СЕ НАПУСКА ПО АНГЛИЙСКИ.
    В така очерталата се ситуация Британската империя реши да напусне ЕС, за да има пространство за маневриране. Какво означава това ли? Ситуацията, в която постепенно изпада света им беше ясна още преди десетина години и решиха да действат с присъщата предпазливост, но и твърдост. Разбира се с присъщата мъдрост на Нейно Величество (God Save the Queen), всичко беше направено така, че народа сам да вземе правилното решение.
    Ако останеха в ЕС, англичаните щяха да се окажат в лагер, който САЩ ще искат да контролират, като в същото време при крайна нужда ще унищожат. В същото време това е лагер, който има свои виждания за отношенията с Русия и Китай, които Британия, както и САЩ, не одобрява.
    Затова Британската общност избра атлантическия блок, като запазва и свободата си на действия по важни въпроси.

    Из
    MADE IN GERMANY , ТЕНДЖЕРИ, ГЛОБАЛИЗАЦИЯ И БРЕКЗИТ
    Декември 2019 г. Борис Георгиев

    И все пак....да ти е=а май==та миризлива :-)
  70. 70 Профил на harvard
    harvard
    Рейтинг: 342 Неутрално

    "Второ, бившите съветски държави не са били "разширени от НАТО", а са се присъединили по тяхно собствено искане"

    Това е толкова вярно колкото и желанието (без натиск от САЩ) на България да пусне РСМ в ЕС без да е уредена кражбата на историята. Дали си вярва автора? Дали някой изобщо му вярва? Как при нежелание на преобладаващата част от населението за члентво в НАТО (както е в България), все пак си вътре? Дали не сме типичен пример на "присъединени без наше желание"?

    статия - платена мисирка/джурналист - Дневник/Икономедия - грант/"спонсорство" - НПО/агенти на влияние - чуждестранни "фондации" и/или преки чуждестрани правителствени институции
  71. 71 Профил на Николай Теллалов
    Николай Теллалов
    Рейтинг: 652 Неутрално

    напълно обосновано мнение

    дейността на Кремъл наистина е "злобна"

    властта ражда паразити! в това съобщение се съдържат всички нарушения на правилата за писане на коментари, каквито модераторите могат да си изхалюцинират
  72. 72 Профил на Average Person
    Average Person
    Рейтинг: 2703 Неутрално

    До коментар [#68] от "Герберска Мутра":

    още един русофил не рабрал какво е "сламен човек"...

    ☠ This is worse than Mordor. ☠ Much worse in a way. It comes home to you... and because it is home, and you remember it before it was all ruined.
  73. 73 Профил на Alex Ivanov
    Alex Ivanov
    Рейтинг: 272 Неутрално

    Вместо да атакува фронтално рехавата отбранителна линия "Зигфрид" на разгромената вече немска армия, имайки трийсет и пет кратно превъзходство в техника и жива сила и след пробива да получи открит път към Берлин далеч преди Червената армия да го достигне, плашливият Айзенхауер и некадърника Монтгомъри решават безумна обходна маневра чрез парашутен десант (!?!?!).В книгата си "Спомени и размисли" маршал Жуков нарича това: "ученическа грешка", която лищшава Британия и САЩ от възможността да влязат птрви в Берлин и да се окичат с победа, постигната с чужди жертви и чужди усилия.
    —цитат от коментар 64 на хитрушко


    Много просто драги - Берлин е договорен да бъде превзет от СССР. Не е имало никакво състезание.

  74. 74 Профил на K2 СУПЕР
    K2
    Рейтинг: 1880 Неутрално

    Да използвам вашият цитат и да го перефразирам малко.НАТО е куклен театър в който държат конците от Вашингтон, създаден да имитира международност на САЩ.И така става, нали.По-скоро, не международност на САЩ, а да прикрие САЩ, които са самото НАТО.Без САЩ няма НАТО.Бутафория.
    —цитат от коментар 66 на Мариана Кълвачева


    Правилния въпрос е защо всички съседи на бившата империя иска да бъдат в НАТО. Съответно защо не искат путинския рай.

    SHADOWS of SOFIA
  75. 75 Профил на Julian Mall
    Julian Mall
    Рейтинг: 876 Весело

    Кючюк-Кайнарджа е село в силистренско където се сключва договорът от 1774г между РИ и ОИ, вероломно нарушен от руснаците. И защо трябва някакъв англичанин да ни го припомня вместо ние да се сетим за славното си османско минало и да искаме от Рассия да го спазва и веднага да отстъпи Крим на Турция!

    По-добре миг свобода отколкото живот в робство
  76. 76 Профил на Average Person
    Average Person
    Рейтинг: 2703 Неутрално

    До коментар [#70] от "БГА Балкан":

    питайте си вашия Гоце

    ☠ This is worse than Mordor. ☠ Much worse in a way. It comes home to you... and because it is home, and you remember it before it was all ruined.
  77. 77 Профил на Незнайко
    Незнайко
    Рейтинг: 2963 Любопитно

    На тези, които твърдят, че Крим бил "изконно руски", да проверят, когато Русия окупира Крим през 1783 г., имало ли е там поне един местен руснак?

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  78. 78 Профил на Average Person
    Average Person
    Рейтинг: 2703 Неутрално

    До коментар [#77] от "Незнайко в Слънчевия град":

    е то по едно време руснаци не е имало въобще. сега на марс ли да ходят :)

    ☠ This is worse than Mordor. ☠ Much worse in a way. It comes home to you... and because it is home, and you remember it before it was all ruined.
  79. 79 Профил на kaiser
    kaiser
    Рейтинг: 778 Неутрално

    Размазващо. Браво Великобритания.

  80. 80 Профил на Kosta Delev
    Kosta Delev
    Рейтинг: 793 Неутрално

    В бананови републики, където 1-2 процента просперират, а останалите общо-взето плуват в комуналното блато (визирам Русия) е необходимо да имаш ВРАГ, който те ДЕБНЕ и аха-аха да те нападне, защото иначе гражданите (в редките моменти, когато са трезвени) могат да се замислят: "Аджеба - светът ли продължава да е все така крив, или нещо при нас не е наред...!?"

  81. 81 Профил на dnevnikar
    dnevnikar
    Рейтинг: 3659 Неутрално

    UNITED EU UNION

    ТАСС печата препечатва гадни Бритиш агтации и
    пропаганди на НАТО??

    Мисирките прегрехте в грех свръх "пълни обороти"...

    До коментар [#46] от "Мариана Кълвачева":

    Отдел "Пропаганда и агитация" работи на пълни обороти.
    А нашите издания угоднически го препечатват.

  82. 82 Профил на Николай Теллалов
    Николай Теллалов
    Рейтинг: 652 Неутрално

    До коментар [#16] от "ultra_61":

    наясно ли си, че няма такова нещо "макиавелизъм"?

    Николо Макиавели просто описва технологията на властването такава, каквато я е видял в тогавашна Северна Италия
    махнал е маската на благоприличие и патетични самохвалства от властта

    властта ражда паразити! в това съобщение се съдържат всички нарушения на правилата за писане на коментари, каквито модераторите могат да си изхалюцинират
  83. 83 Профил на K2 СУПЕР
    K2
    Рейтинг: 1880 Неутрално

    [quote#73:"Alex Ivanov"][/quote]

    Къде е "Чек пойнт Чарли". И ако някой иска да си присвои победата над Германия защо има ФРГ и ГДР. Не е ли време да се говори какво е сега а не какво е ставало преди седемдесет години.

    SHADOWS of SOFIA
  84. 84 Профил на Николай Теллалов
    Николай Теллалов
    Рейтинг: 652 Неутрално

    До коментар [#17] от "хитрушко":

    от това значи ли, че от кремълските ценности нормалните хора изпитват възторг и наслада?

    властта ражда паразити! в това съобщение се съдържат всички нарушения на правилата за писане на коментари, каквито модераторите могат да си изхалюцинират
  85. 85 Профил на Мариана Кълвачева
    Мариана Кълвачева
    Рейтинг: 451 Неутрално

    До коментар [#74] от "К2":

    Прочети малко по-горе, там съм отговорила.
    Вие колега, на кого вярвате, на политиците или на народа ?

    Истината рано или късно излиза наяве. - Не отговарям на "Супер Д/ърводелци" и "Клуб Д/ьонме" Моля, не безпокойте !
  86. 86 Профил на Припознах   Литекс
    Припознах Литекс
    Рейтинг: 434 Неутрално

    Бившата империя, която след "победата" във Втората световна война се свежда до един остров в продължение на десетилетия харчи на данъкоплатците си значително повече пари за военни разходи, отколкото харчи Русия,
    но заради некадърните си ръководители (все същите многословни празнодумци като Чърчил) армията й представлява нищожно джудже, от което никой няма респект.
    И плашливото крякане на въпросния Уолъс показава, че от смешната "битка при Арнем" нищо не се е променило.
    Некадърниците страхливци са си отново некадърни и страхливи.

  87. 87 Профил на Николай Теллалов
    Николай Теллалов
    Рейтинг: 652 Неутрално

    До коментар [#24] от "georgievb":

    смени очния си лекар

    властта ражда паразити! в това съобщение се съдържат всички нарушения на правилата за писане на коментари, каквито модераторите могат да си изхалюцинират
  88. 88 Профил на Go Go
    Go Go
    Рейтинг: 8 Весело

    До коментар [#72] от "( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)":

    Не им обръщай внимание, те се опитват да минат за русофили, а всъщност са путинофили или другояче казано - русоимперофили.

    73! Go Go
  89. 89 Профил на K2 СУПЕР
    K2
    Рейтинг: 1880 Неутрално

    До коментар [#17] от "хитрушко":от това значи ли, че от кремълските ценности нормалните хора изпитват възторг и наслада?
    —цитат от коментар 84 на Николай Теллалов


    Много руски филми за войната са гледали. Тресе ги небивала носталгия от липсата им. Та затова са такива диванни стратези.

    SHADOWS of SOFIA
  90. 90 Профил на Мариана Кълвачева
    Мариана Кълвачева
    Рейтинг: 451 Неутрално

    До коментар [#83] от "К2":

    Чек поинт Чарли днес е в ... телефона ти.
    Да, физически го няма там на мястото в Германия, но пък американските бази са си там.
    Нали това е по-важно за вас, да има кой да ви пази от лошия Путин.

    Истината рано или късно излиза наяве. - Не отговарям на "Супер Д/ърводелци" и "Клуб Д/ьонме" Моля, не безпокойте !
  91. 91 Профил на Николай Теллалов
    Николай Теллалов
    Рейтинг: 652 Неутрално

    До коментар [#25] от "George C. Boyadzhiev":

    да, не са те питали

    и? Путин също няма да те пита. Какъв е изводът?

    властта ражда паразити! в това съобщение се съдържат всички нарушения на правилата за писане на коментари, каквито модераторите могат да си изхалюцинират
  92. 92 Профил на dnevnikar
    dnevnikar
    Рейтинг: 3659 Неутрално

    ВИИ Маркс имени В.И.Лелина

    ще види той:
    https://www.economedia.bg/shimg/zx860y484_4304651.jpg

    Щом фюрерът веднъж изправи
    в отбрана Своята държава

  93. 93 Профил на Julian Mall
    Julian Mall
    Рейтинг: 876 Весело

    На тези, които твърдят, че Крим бил "изконно руски", да проверят, когато Русия окупира Крим през 1783 г., имало ли е там поне един местен руснак?
    —цитат от коментар 77 на Незнайко в Слънчевия град


    Точно така Незнайко! Крим си е изконно турски както и България между другото незаконно окупирана от Рассия! Така че назад към славните времена на Османската империя!

    По-добре миг свобода отколкото живот в робство
  94. 94 Профил на Николай Теллалов
    Николай Теллалов
    Рейтинг: 652 Неутрално

    До коментар [#28] от "The Polite Moose":

    референдум в условия на представителна система е по-скоро средство за манипулация, отколкото елемент на пряка (демек истински) демокрация

    властта ражда паразити! в това съобщение се съдържат всички нарушения на правилата за писане на коментари, каквито модераторите могат да си изхалюцинират
  95. 95 Профил на Average Person
    Average Person
    Рейтинг: 2703 Неутрално

    До коментар [#90] от "Мариана Кълвачева":

    На ул. Иван Вазов №12

    ☠ This is worse than Mordor. ☠ Much worse in a way. It comes home to you... and because it is home, and you remember it before it was all ruined.
  96. 96 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 2384 Неутрално

    "В основата на организацията е член 5, който задължава всички членове да се притекат на помощ на свой колега, ако той е атакуван."

    Президентът Картър каза че САЩ само 14 години от своята история не са били във война. Президентът Тръмп каза, че Русия служи само за извинение, а проблемите били вътрешни.
    А "членовете" като един ще се притекат на помощ на най-агресивната държава в света - световен хегемон и жандарм.
    Сегашният империализъм се различава от предишния по това, че стана още по-агресивен и опасен. Този представител на най-кървавата империя е достоен наследник на на своите деди и прадеди.
    Всъщност САЩ имат нужда от "членовете" само за пушечно месо. Да поемат част от бомбения потенциал, който иначе целият ще се изсипе където трябва.

    Judjuk
  97. 97 Профил на samoedin
    samoedin
    Рейтинг: 2969 Неутрално

    "Така че, ако една студена януарска или февруарска нощ руските военни сили отново преминат в суверенна Украйна, игнорирайте разказите за "сламения човек" и изфабрикуваните истории за агресията на НАТО и си спомнете думите на президента на Русия в онова есе от миналото лято. Запомнете го и се запитайте какво означава това не само за Украйна, но и за всички нас в Европа. Какво означава следващия път..."

    И сме се запитвали отдавна, и отговорът знаем, но дали правят същото и самите евробюрократи, Меркел и компания, които решиха да строят СП2 баш когато агресията на Русия в Крим ясно показа, че границите се прекрояват със сила точно както в навечерието на ВСВ направиха режимите на СССР и Германия с Европа........

  98. 98 Профил на Julian Mall
    Julian Mall
    Рейтинг: 876 Любопитно

    На тези, които твърдят, че Крим бил "изконно руски", да проверят, когато Русия окупира Крим през 1783 г., имало ли е там поне един местен руснак?
    —цитат от коментар 77 на Незнайко в Слънчевия град


    Затова пък когато татарите са го окупирали е било пустош без нито един жив човек, а всички културни паметници са дело на извънземни цивилизации.

    По-добре миг свобода отколкото живот в робство
  99. 99 Профил на Николай Теллалов
    Николай Теллалов
    Рейтинг: 652 Неутрално

    До коментар [#32] от "georgievb":

    ок, разбрахме за британците що за гниди са

    хайде сега ни разкажи за Путин какъв истински крал Артур е!

    властта ражда паразити! в това съобщение се съдържат всички нарушения на правилата за писане на коментари, каквито модераторите могат да си изхалюцинират
  100. 100 Профил на Мариана Кълвачева
    Мариана Кълвачева
    Рейтинг: 451 Неутрално

    До коментар [#88] от "Go Go":

    И защо го поздравяваш тоя колоездача с двете нули ?
    Та той мнения не пише.
    Пише само реплики с по пет думи и се смята за капацитет.
    Много е лесно да кажеш, че нещо не е както трябва.
    Но я се опитай да се обосновеш и с аргументи и факти да докажеш че другото е по-вярно.
    Няма такова нещо.
    само отрича.
    но пък ето, на теб ти харесва.

    Истината рано или късно излиза наяве. - Не отговарям на "Супер Д/ърводелци" и "Клуб Д/ьонме" Моля, не безпокойте !




За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #