Промяната продължава - с третия мандат за "Демократична България"

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (158)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на pro_bono
    pro_bono
    Рейтинг: 507 Неутрално

    С третият мандат и без диктат!

    Дано само Нинова не ги измами. Защото тя си го има този потенциал.

  2. 2 Профил на Lemmy
    Lemmy
    Рейтинг: 909 Весело

    Това покана за някаква политическа травестия ли е или само така изглежда?

  3. 3 Профил на zz_s
    zz_s
    Рейтинг: 8 Неутрално

    С третият мандат и без диктат!Дано само Нинова не ги измами. Защото тя си го има този потенциал.
    —цитат от коментар 1 на pro_bono


    Е все някой ще е виновен на некадърниците да се 'справят' с управлението.
    Те и сега са под диктата на нинова, но слави им е по виновен, на ПППП'то на БКП'то.

    "Терминът "русофоб" е измислен от руснаците и техните мекерета, за да дамгосат българските патриоти, поставящи интересите на България над интересите на Русия." #GRETA, GO TO SCHOOL !
  4. 4 Профил на 4okuto
    4okuto
    Рейтинг: 33 Неутрално

    ИТН знаят, че шансът да не влезнат повече в НС е сериозен. ДБ са наясно, че ПП може да им вземе електората и ще трябва да се обединяват, за да не стане таща, че да гледат парламента отвън. Корнелия Нинова също надали повече ще може да е министър и да има реална власт. И трите партии вътрешно се надяват, че ПП ще се "смирят" и ще им пуснат кокал. Без прякото участие на Кирил Петков и Асен Василев, а с Минчев, Лорер и Гюров. Да видим.

  5. 5 Профил на nik_77.
    nik_77.
    Рейтинг: 289 Неутрално

    Да, де, но тоя конфигурация не може да събере мнозинство. Стигнали до 117 броя. Дали с мандат на ПП, дали на ДБ - не може. А и дали е сигурно, че Радев ще даде третия мандат на ДБ? По-вероятно да го даде на четвъртите, не на петите. Т.е. - на БСП. И, както Кирил добрев каза - Корнелия ще получи мандата и цяла седмица ще се изживява като мис Вселена.

  6. 6 Профил на Gretel
    Gretel
    Рейтинг: 272 Неутрално

    “ Промяната продължава - с третия мандат за "Демократична България"”
    ——
    Тъй-тъй, важното е промяната да продължава — избраниците да са ръфат всеки срещу всеки, докато избирателите се оправят кой както може. Само дето с тия процентна сила на ДеБето как ша стане не е много ясно …

    Всеки има право на собствено мнение, но не и на собствени факти. (вероятно Б. М. Барух)
  7. 7 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 1447 Неутрално

    С математика за трети клас не се управлява държава

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  8. 8 Профил на pafaka22 СУПЕР
    pafaka22
    Рейтинг: 689 Неутрално

    Да се правят сметки за третия мандат сега, са малко сметки без кръчмар. Почти сигурен съм, че Радев ще даде мандата на БСП. Все пак той има проблем с Нинова, а не с партията.
    Колкото до концепцията за "експертно" правителство, това е оксиморон. Всяко правителство е политическо. Не знам как точно си го представят това правителство без политически фигури, като в крайна сметка ршенията се взимат именно от политическите фигури. По-добре е да застанат открито и да поемат отговорност, отколкото да седят по диванчетата и да натискат копчета.

  9. 9 Профил на chichka
    chichka
    Рейтинг: 1615 Неутрално

    Хайде пак Бойкикев на първа страница.... оставете го да си почива бе хора, скоро ще ражда.

    Русия е проказата на планетата Земя.
  10. 10 Профил на ЗаНиЗа
    ЗаНиЗа
    Рейтинг: 2021 Разстроено

    "за мнозина избиратели вече ще е по-важна не "нулевата корупция", а инфлацията и студът през зимата." - и понеже досега ниКОЙ от БГ политици не заслужи доверие, че може да направи нещо по-различно от обещания, бледи действия и никакви решения срещу корупцията, друго освен избори до окончателното изчистване и при тях не трябва да има. Как пък все им е важно да управляват, а не да се състезават с решителни мерки срещу тези, които са ОПравяли всичко, по същия начин, заради същите ползи и със същото нищо свършено, и срещу инфлацията, и срещу студа? Изборите решават, но при всички избиратели има най-малкото съмнения, че ТЕ са като БГ ОПравници - големи надежди, големи обещания, а на края голямо нищо.

    Направи съд от глината, празнината вътре в него го прави полезен.
  11. 11 Профил на Ray
    Ray
    Рейтинг: 985 Любопитно

    ДБ наистина ли вярват че могат да разчитат на мутри, мафиоти, холограми, не изгоряха ли вече веднъж в един абсолютно безсмислен "исторически компромис"

  12. 12 Профил на scott
    scott
    Рейтинг: 758 Неутрално

    залагам пари, че третия мандат ше е за БСП!
    ПП отече. ИМАШЕ МНОГО ПЕЧЕЛИВШ ХОД - БОЕКО ТИКВАТА У ЗАТВОРЪТ.
    Тез обаче, се правиха на демократи............
    Българите са РАБОЛЕПНИ КЪМ СИЛНИТЕ И ЖЕСТОКИ КЪМ СЛАБИТЕ.
    А ПП се показаха слаби да мачкат и властват.
    СОРКА, МУТРИТЕ ПОБЕДИХА.

  13. 13 Профил на sim4o
    *****
    Неутрално

    С третият мандат и без диктат!Дано само Нинова не ги измами. Защото тя си го има този потенциал.
    —цитат от коментар 1 на pro_bono


    Нинова е част от коалиционерите!
    ДБ и БСП са си братски партии

  14. 14 Профил на scott
    scott
    Рейтинг: 758 Неутрално

    До коментар [#13] от "sim4o":

    С МАНДАТЪТ НА РЪКА - ше командва.

  15. 15 Профил на zz_s
    zz_s
    Рейтинг: 8 Весело

    Просто статийката не струва, защото между аптекарските шишета от снимката не е поставена Нинова, в смисъл: - премълчано е, че управлява БКП'то.
    Когато те управляват става това което става сега.

    "Терминът "русофоб" е измислен от руснаците и техните мекерета, за да дамгосат българските патриоти, поставящи интересите на България над интересите на Русия." #GRETA, GO TO SCHOOL !
  16. 16 Профил на sim4o
    *****
    Неутрално

    Да се правят сметки за третия мандат сега, са малко сметки без кръчмар. Почти сигурен съм, че Радев ще даде мандата на БСП.
    —цитат от коментар 8 на pafaka22


    БСП и Дб са си Коалиция!
    Какво по-хубаво

  17. 17 Профил на doctor.no
    doctor.no
    Рейтинг: 2638 Весело

    До коментар [#12] от "scott":

    не залагай, Радев два пъти го дава на 3-та по големина без да го интересува друго.

    Руската пропаганда не прави хората тъпи, тя ги намира!
  18. 18 Профил на doctor.no
    doctor.no
    Рейтинг: 2638 Весело

    Никой пък анализатор не включи евентуални арести в редиците на ГЕРБ по заповед на Кьовеши или доклад по Магнитски

    Руската пропаганда не прави хората тъпи, тя ги намира!
  19. 19 Профил на еспресо
    еспресо
    Рейтинг: 16 Неутрално

    Не бих се изненадал третият мандат да отиде при ДПС. Президент на всички българи, независимо от произхода им, единение, толерантност, дрън дрън - и служебно правителство.

    Но резидентът си е това, което е. Трябва да се приеме като проблем и да не му се чудиш, нито сърдиш, а да мислиш как да го преодолееш.
    В следващия парламент ПП, ДБ и БСП ще имат по-нисък резултат от сегашния със сигурност. Много хора гласуваха за ПП като за лотарийно билетче - не знаеш какво има вътре, но се надяваш, като всеки си мечтае за нещо различно. Сега вече има конкретност, ще има и разочарование. БСП тогава беше с Радев и без Янев насреща - неминуемо ще позагуби нещо. Със сигурност в новото служебно правителство ще изровят и някоя реална или въображаема корупционна афера на сегашното и те ще трябва да се отбраняват - и губят гласове - а не само да нападат. Няма как, съжалявам, никак не ми е приятно да го кажа, но това е положението.

    И тогава се получава или нужда от компромиси в бъдещия парламент - както показва и г-н Стойнев - или много по-неприятен и реалистичен вариант.
    А именно - ПП тактика да досъсипеш партньора, като представиш себе си като безкомпромисен батман, а другите - като дърти, некадърни меки китки. С ГЕРБ и корупцията така няма да се пребориш, но ще си разчистиш едно приятно и уютно политическо пространство само за себе си.

  20. 20 Профил на scott
    scott
    Рейтинг: 758 Неутрално

    До коментар [#18] от "doctor.no":

    имам преки наблюдения от работата на какти Кьовеши. ТЯ НЕ АРЕСТУВА. ПРОСТО ПРИБИРА ПАРИТЕ ОТ ПРОГРАМИТЕ, ПО КОИТО СА КОНСТАТИРАНИ ЗЛОУПОТРЕБИ. БЪЛГАРИЯ ПЛАЩА.

  21. 21 Профил на theduloclan
    theduloclan
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Няма поне един достоен човек в ПП да лазерен: НИЕ СЕ ПРОВАЛИХМЕ! Толкова ли е трудно??? От 9 кладенеца вода ще донесат но очевидното за всички няма да го признаят.

  22. 22 Профил на sim4o
    *****
    Неутрално

    До коментар [#13] от "sim4o":С МАНДАТЪТ НА РЪКА - ше командва.
    —цитат от коментар 14 на scott


    Ми то и сегая е така

    ДБ/БСП показаха, на кметските избори че коалицията може и има потенциал ..

    https://www.dnevnik.bg/bulgaria/2022/07/04/4365517_pri_niska_izbiratelna_aktivnost_za_kmet_na_nova_zagora/

    "Второто място на изборите за кмет на Нова Загора е за Кремена Петрова от ДБ-БСП с 30.1% от гласовете.."

    Младата коалиция, още НА ПЪРВИТЕ СИ ИЗБОРИ успя да стане ВТОРА!

    И да- не е зле БСП-ДБ да си имат ТЯХНО коалиционно споразумение с точки - та Нинова да не започне да преяжда с власт в един момент!

  23. 23 Профил на uvtest
    uvtest
    Рейтинг: 8 Неутрално

    За 6 месеца, какво добро за народа свърши ОФ мафията, че иска пак да властва? Шуробаджанащина, беззаконие, некадърност и кражби, с това ще се запомни краткото им, но вредно управление.

  24. 24 Профил на doctor.no
    doctor.no
    Рейтинг: 2638 Весело

    До коментар [#20] от "scott":

    Имаш поглед звънци. Един хърватски висш администратор вече търка наровете.

    Руската пропаганда не прави хората тъпи, тя ги намира!
  25. 25 Профил на uvtest
    uvtest
    Рейтинг: 8 Весело

    До коментар [#18] от "doctor.no":

    "Гладна кокошка просо сънува"

  26. 26 Профил на doctor.no
    doctor.no
    Рейтинг: 2638 Весело

    До коментар [#23] от "uvtest":

    Ареста от 17.03 беше всенародна радост - комшиите в Банкя пуснаха фойерверки.

    Руската пропаганда не прави хората тъпи, тя ги намира!
  27. 27 Профил на 4ort
    4ort
    Рейтинг: 120 Неутрално

    "Не трябва да се забравя и това, че ПП вече няма да имат президент и служебен кабинет зад гърба си, както когато спечелиха през ноември, а неприятел, който дори може да използва целия властови ресурс на държавата срещу бившите си питомци."
    ...............
    Вече открито признаваме, че ПП спечелиха благодарение на Радев.
    Признаваме, че Радев извърши ПОДМЯНА

    Имам време да питам всеки идиот.
  28. 28 Профил на sim4o
    *****
    Неутрално

    Никой пък анализатор не включи евентуални арести в редиците на ГЕРБ по заповед на Кьовеши или доклад по Магнитски
    —цитат от коментар 18 на doctor.no


    Или арести в редиците на ПП

    От АБВ - КОАЛИЦИОННИ ПАРТНЬОРИ на БСП за България твърдят например

    Договорили са чрез посредници да купуват газ от съседни държави л Големият престъпник е министърът на енергетиката, защото той грубо нарушава Плана за действие при извънредни ситуации.

    Ако има арестувани за нарушаване Плана за действие при извънредни ситуации - от ПП - това също би попороменило нагласите !

  29. 29 Профил на sim4o
    *****
    Неутрално

    До коментар [#20] от "scott":Имаш поглед звънци. Един хърватски висш администратор вече търка наровете.
    —цитат от коментар 24 на doctor.no


    Така ще е и в България!

    Да не забравяме ЧЕ НА НЯКОЛКО ПЪТИ В ПОСЛЕДНО ВРЕМЕ БЕ НАРУШАВАНА И КОНСТИТУЦИЯТА!

  30. 30 Профил на uvtest
    uvtest
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#26] от "doctor.no":

    И, като се ядоса на НЕЗАКОННИЯ арест, Боко взе, че ви нарита и председател на НС и премиер и кабинет. Гледайте пак да не го разсърдите така, че да не ви направи и други бели, та после пак да плачете.

  31. 31 Профил на Осветител
    Осветител
    Рейтинг: 59 Неутрално

    Бойкикев министър на в гербаво правителство. И това помним, независимо от удобно късата памет на лилавите.

    Не участвувайте в безплодните дела на тъмнината; напротив, изобличавайте ги (Еф. 5:11).
  32. 32 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 937 Весело

    Отиваме на избори, момчета...

  33. 33 Профил на doctor.no
    doctor.no
    Рейтинг: 2638 Весело

    До коментар [#27] от "4ort":

    Така е, несправедлива работа. Баце така добре управляваше, че да се чудиш как загуби 450 000 гласа спрямо 2017 и 250 000 гласа само за няколко месеца през 2021 г.

    Неблагодарен суверен, не му оценява строежите, а те са толкова хубави

    Руската пропаганда не прави хората тъпи, тя ги намира!
  34. 34 Профил на samoedin
    samoedin
    Рейтинг: 3079 Неутрално

    "Христо Иванов демонстрира далеч по-висока степен на политическа опитност и диалогичност от новите лидери на ПП и има потенциал да сглоби ново реформаторско мнозинство. Което да застане не зад чисто експертен кабинет, а зад такъв, в който няма партийни лидери - тъкмо за да се избегне взаимната неприязън. "

    Доста оптимистично виждане на ситуацията у нас ! Още повече, когато пред този " експертен" кабинет стоят задачи, безкрайно силно политизиращи цялото ни общество, свързани с борба с мафията на ГЕРБ и ДПС ! Но не искам да коментирам повече, отстъпвам крачка назад и наблюдавам какво ще направи президента......!

  35. 35 Профил на doctor.no
    doctor.no
    Рейтинг: 2638 Весело

    До коментар [#30] от "uvtest":

    верно е, Баце си е пакостник, само бели може да прави вече

    Руската пропаганда не прави хората тъпи, тя ги намира!
  36. 36 Профил на uvtest
    uvtest
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#33] от "doctor.no":

    "Баце така добре управляваше...."

    ....и за това постави рекорд в новата ни история, повече от 10 г. на власт. Нефелниците от ОФ мафията, едвам 6 месеца изръгаха.

  37. 37 Профил на theduloclan
    theduloclan
    Рейтинг: 8 Весело

    Няма поне един достоен човек в ПП да лазерен: НИЕ СЕ ПРОВАЛИХМЕ! Толкова ли е трудно??? От 9 кладенеца вода ще донесат но очевидното за всички няма да го признаят.
    —цитат от коментар 21 на theduloclan


    Писах го на телефона и не видях грешките за което се извинявам, Та да се коригирам;

    Няма ли в ПП поне един достоен човек да признае че се провалиха (преразказвам, зер е срамно да се цитирам :)))) )

  38. 38 Профил на emil
    emil
    Рейтинг: 1152 Неутрално

    Моля да спрете да говорите за "промяната" като за някаква важна цел. Стига с тия абстрактни понятия, които само бегло загатват за някакви намерения от които никой нищо не разбира, включително и тия които говорят за тях. Колкото се знаеше какво е сполуката, толкова се знае и какво ще са и реформата и промяната. Започнете да говорите с конкретни намерения и цифри за да се носи и отговорност за казаното. На хората им писна от измислени сполуки. Кой може да се отчете как върви промяната, никой. Само празни приказки на търкалета слушаме от партиите вече 30 години.

    ИЗБОРИ С МАЖОРИТАРЕН ЕЛЕМЕНТ СА ЕДИНСТВЕНИЯТ ИЗХОД ОТ БАТАКА В КОЙТО НИ ВКАРА ПРОПОРЦИОНАЛНАТА СИСТЕМА
  39. 39 Профил на doctor.no
    doctor.no
    Рейтинг: 2638 Весело

    До коментар [#36] от "uvtest":

    Май даже задмина Станко Тодоров и далеч остави учителя си бай Тошо. Само по % не можа да ги докара техните - 98% им бяха.

    Руската пропаганда не прави хората тъпи, тя ги намира!
  40. 40 Профил на scott
    scott
    Рейтинг: 758 Неутрално

    До коментар [#24] от "doctor.no":

    а, сорка - доуточнение: само за БЪЛГАРИЯ ГОВОРА. Тук, засега, само ни прибират обратно пари от вече направени далавери по европрограми.

  41. 41 Профил на Christo Roussanov
    Christo Roussanov
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Пълна подкрепа за Кирил Петков и Асен Василев в борбата им срещу мафията, унищожаваща България за собствено облагодетелстване!!!

  42. 42 Профил на еспресо
    еспресо
    Рейтинг: 16 Неутрално

    Христо Иванов трябва да приеме, че Радев няма да даде на ДБ трети мандат по простата причина, че има шанс да успее. Минимален шанс, но има.
    Ако Радев искаше редовно правителство, нямаше да бърза толкова с мандата за ПП, та да нямат време за преговори или прекупваческа дейност. Значи не иска редовно правителство и няма да даде трети мандат. Това са фактите, с които трябва да работи.
    И щом няма да получи трети мандат, тогава трябва да мисли за предизборна кампания. Както прави ПП. Докато Христо Иванов се мъчи да направи нещо смислено, позитивно и неосъществимо, останалите партии, без може би ИТН, вече са в активна предизборна кампания. Включително срещу ДБ.
    А в предизборна кампания думички като "компромис" и "сътрудничество" не се ценят. Преди избори - война, всеки за себе си. След изборите - тогава вече преговори и сътрудничество.

  43. 43 Профил на doctor.no
    doctor.no
    Рейтинг: 2638 Весело

    До коментар [#40] от "scott":

    изчакай де, Гешо се беше постарал да и праща само дребните риби. От март тази година се промени работата.

    Руската пропаганда не прави хората тъпи, тя ги намира!
  44. 44 Профил на Toni Bonboni
    Toni Bonboni
    Рейтинг: 525 Неутрално

    Не на американски марионетки. Нека си върнем държавата в наши ръце.

  45. 45 Профил на Васик
    Васик
    Рейтинг: 120 Неутрално

    На снимката са подредени по азбучен ред

  46. 46 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 1447 Весело

    Баджанака току що резна от подкрепа ДБ

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  47. 47 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 1497 Весело

    До коментар [#15] от "zz_s":

    То 12-т години преди това пак управлява БКП-то и пак се мълчеше. Явно БКП-то управлява всички партии, боята е за пред хората маркетингов трик.

  48. 48 Профил на emil
    emil
    Рейтинг: 1152 Неутрално

    "подкрепете ни мощно, за да можем да реализираме промяната"
    "каузата на промяната изисква да направиш усилия за кабинет с третия мандат"
    "претендира да е знаменосец на продължаването на промяната"
    "Тя далеч преди ПП постави и последва целите на промяната"
    "ПП като най-голямата партия на промяната"
    "подписани от участващите в него ясни параметри за управление към промяната"

    Боже господи какво словоблюдство с тая "промяна". Пълен шаблон и куха фраза която пак ще се опитат да ни продадат без изобщо тя да има някакви параметри и отчетност по тях. Преклонение пред голофразие и издигане в култ на липсата на конкретност. Затова сме 30 години на това дередже защото с едно две обещания без конкретно съдържание некадърни управници се намърдват във властта за да политиканстват, а не за да изпълняват цели и задачи.

    ИЗБОРИ С МАЖОРИТАРЕН ЕЛЕМЕНТ СА ЕДИНСТВЕНИЯТ ИЗХОД ОТ БАТАКА В КОЙТО НИ ВКАРА ПРОПОРЦИОНАЛНАТА СИСТЕМА
  49. 49 Профил на hasmokar
    hasmokar
    Рейтинг: 325 Неутрално

    Щом лаят против Русия, ембасата одобря.

  50. 50 Профил на ultra_61
    ultra_61
    Рейтинг: 831 Неутрално

    Съгласен съм с автора, ДБ определено има шанс като опитна политическа структура, да състави правителство, въпросът е в това, дали (п)резидентът мисли същото, или потрива ръчички с готовият си служебен кабинет.

  51. 51 Профил на volarok
    volarok
    Рейтинг: 958 Неутрално

    Освен Христо Иванов да обещае, че няма да съди Баце, че ще остави Гешефт на поста му и че ще върне онази фирма да прави проверките на ГКПП Капитан Андреево... Тогава може и да има правителство. Но тогава ДБ и ПП просто ще изчезнат - ще бъдат погълнати от боата ГЕРБ така, както вече погълна зайчето СДС.

  52. 52 Профил на batzdravo СУПЕР
    batzdravo
    Рейтинг: 2845 Весело

    До коментар [#26] от "doctor.no":И, като се ядоса на НЕЗАКОННИЯ арест, Боко взе, че ви нарита и председател на НС и премиер и кабинет. Гледайте пак да не го разсърдите така, че да не ви направи и други бели, та после пак да плачете.
    —цитат от коментар 30 на uvtest



    До коментар [#30] от "uvtest":

    Много си прав, баджанак!
    Боко, начело на "конструктивната опозиция", нарита с любезното и активно съдействие на "хъшовете" от ИТН-то всички надежди на хората за една нормална държава, вместо, държавата на Мафията.
    Само не забравяй, че "съдбата на палашите е да лаят срещу всичи, но не и да са на топло при "стопаните" си. Никой не обича помиярите! ;)

  53. 53
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  54. 54 Профил на carmello
    carmello
    Рейтинг: 867 Любопитно

    извинявайте, не видях автора - Христо Иванов ли го е писал тоя пасквил ?

  55. 55 Профил на doctor.no
    doctor.no
    Рейтинг: 2638 Весело

    До коментар [#48] от "emil":

    Така е, само словото на простия е правилното, мутренския сленг е така разбираем от всички, че се попива всяка негова "мисъл". ТОЙ не лъже, никога. ТОЙ не греши.
    ТОЙ се грижи за нас. ТОЙ Е!

    Да се връща по-бърже, че не се издържа вече.

    Руската пропаганда не прави хората тъпи, тя ги намира!
  56. 56 Профил на batzdravo СУПЕР
    batzdravo
    Рейтинг: 2845 Весело

    Бойкикев министър на в гербаво правителство. И това помним, независимо от удобно късата памет на лилавите.
    —цитат от коментар 31 на Разобличител



    До коментар [#31] от "Разобличител":

    Помним, помним и това, че Бойкикиев си подаде оставката, след като, "антикомуниста и евроатлантика" го караше да се наведе пред господаря на обръчите Доган. Ти помниш ли, това помиярче?!
    Или ти е къс "стека" в междуушието?!
    Мафията и всичкитеподопашници трябва да бъдат изметени от управлението! Това няма да е лесно с такива "разобличители" като тебе, но и без петел ще съмне, бъди уверен в това! ;)

  57. 57 Профил на Anton Andonov
    Anton Andonov
    Рейтинг: 537 Неутрално

    Много интересна статия в ПИК за връзките на ПП-депутата Настимир с руските газови фирми. Ще ви убеди колко много искат да се борят с путин другарите от ПП/ДС.

    Never Mind The Bollocks
  58. 58 Профил на doctor.no
    doctor.no
    Рейтинг: 2638 Весело

    До коментар [#57] от "Anton Andonov":

    Ивчето Николова ли я е писала или лично НедялкУ?

    Руската пропаганда не прави хората тъпи, тя ги намира!
  59. 59 Профил на До руските мекерета
    До руските мекерета
    Рейтинг: 2052 Разстроено

    С дълбоко прискърбие трябва да отчетем високата степен на валидност на хипотезата, че разумността нахлува в колективната българска глава единствено след някоя “безпрецедентна икономическа криза”.

    Към това сочи великата шаячна правда от последните тридесетина и кусур години.

  60. 60 Профил на Anton Andonov
    Anton Andonov
    Рейтинг: 537 Неутрално

    До коментар [#26] от "doctor.no":И, като се ядоса на НЕЗАКОННИЯ арест, Боко взе, че ви нарита и председател на НС и премиер и кабинет. Гледайте пак да не го разсърдите така, че да не ви направи и други бели, та после пак да плачете.
    —цитат от коментар 30 на uvtest


    ами не, не е Боко и не е само заради ареста му - практически всички западни сили признаха и осъзнаха, че на власт у нас в момента е Путин - това не се прощава и веселбата за управляващите тепърва предстои

    Never Mind The Bollocks
  61. 61 Профил на Anton Andonov
    Anton Andonov
    Рейтинг: 537 Неутрално

    До коментар [#57] от "Anton Andonov":Ивчето Николова ли я е писала или лично НедялкУ?
    —цитат от коментар 58 на doctor.no


    как е в Петербург - Пригожин още ли не е свършил парите? Къде ще бегаш, като финландците вдигнат стената по границата?

    Never Mind The Bollocks
  62. 62 Профил на ubavia
    ubavia
    Рейтинг: 411 Неутрално

    До коментар [#33] от "doctor.no":

    Не беше лесно. Трябваха три народни въстания, три пъти избори, един Мунчо дето да размахва юмрук и стабилен 24/7 хейт в медиите на бай Прокопи з ада могат да го бият с 3%

  63. 63 Профил на До руските мекерета
    До руските мекерета
    Рейтинг: 2052 Весело

    До коментар [#6] от "Gretel":

    Ами това е положението, моме.

    Избирателите трябва да се оправят кой как може (за разлика от социализЪма), а пък избраниците да създават добра среда за състезанието.

  64. 64 Профил на Anton Andonov
    Anton Andonov
    Рейтинг: 537 Неутрално

    Съгласен съм с автора, ДБ определено има шанс като опитна политическа структура, да състави правителство, въпросът е в това, дали (п)резидентът мисли същото, или потрива ръчички с готовият си служебен кабинет.
    —цитат от коментар 50 на ultra_61


    на Черепа, Цецо Василев и Маджо вече опитна политическа структура ли им викат?

    Never Mind The Bollocks
  65. 65 Профил на doctor.no
    doctor.no
    Рейтинг: 2638 Весело

    До коментар [#62] от "ubavia":

    Така е, коалиция "Газ-мас, Таки-Маки" не се дава лесно. Трябва по крути мерки.

    Руската пропаганда не прави хората тъпи, тя ги намира!
  66. 66 Профил на doctor.no
    doctor.no
    Рейтинг: 2638 Весело

    До коментар [#61] от "Anton Andonov":

    Питай ПиАр Севи, тя води отчет на руските пари.

    Руската пропаганда не прави хората тъпи, тя ги намира!
  67. 67 Профил на Лео
    Лео
    Рейтинг: 1127 Неутрално

    От четиримата на снимката само първият знае за какво става дума... другите тримата са платени от чужбина.

  68. 68 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 5853 Неутрално

    Да видим…

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  69. 69 Профил на bistr
    bistr
    Рейтинг: 1244 Неутрално

    До коментар [#23] от "uvtest":
    До коментар [#10] от "ЗаНиЗа":
    идеята / предложение на Христо да съставят експертно правителство - БЕЗ Кирчо и К - не е лоша, даже доста хитра за ДБ - с един куршум 2 заека. Така Христо би елиминирал окончателно К + К като конкурентни за десния вот, а пък едно експертно правителство - ако намерят истински, опитни, доказани експерти - би могло да помогне с икономическите проблеми - инфлация, беднотия, и др. подобни. ПП не осъзнават все още, че именно бездействието и неспособността на Асенчо Василев (и Лорер) да се справят с инфлацията, с икономическата криза беше важна причина да паднат скоропостижно.

  70. 70 Профил на komitski
    komitski
    Рейтинг: 8 Неутрално

    На снимката са подредени по азбучен ред
    —цитат от коментар 45 на Васик

    И все красавчики!

  71. 71
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  72. 72 Профил на whitemare
    whitemare
    Рейтинг: 936 Неутрално

    До коментар [#23] от "uvtest":Ареста от 17.03 беше всенародна радост - комшиите в Банкя пуснаха фойерверки.
    —цитат от коментар 26 на doctor.no


    Незаконен арест, според българския съд

    Фильо и Фобьо са двама неграмотни, комплексирани и прости близнаци
  73. 73 Профил на George Pantev
    George Pantev
    Рейтинг: 676 Неутрално

    До коментар [#1] от "pro_bono":

    не го разбирам този наивитет ... значи ПП + БСП и ДайБа не се случи , но ДайБа + БСП и ПП ще се случи ... и защо би се случило , някой мечтател знае ли ...Каква е логиката , че тази конфигурация би се случила ? Няма такава .
    Нахалните "променители" включително и бсп не разбраха ,че новото време изисква огромни компромиси, като първия и основен е да се скъса със - всички са мафия с изключение на мен самия ... и от там нататък, да се съобразяваш с политическите възможности ...И аз искам да съм милионер с яхта в Монте Карло и вила в Маями , НО нека да гледаме практично на нещата и не живеем в мечти

  74. 74 Профил на doctor.no
    doctor.no
    Рейтинг: 2638 Весело

    До коментар [#72] от "whitemare":

    "Незаконен арест, според българския съд"

    За сега само на ниво районен съд, има и втора инстанция.

    Но това не отменя всенародната радост

    Руската пропаганда не прави хората тъпи, тя ги намира!
  75. 75 Профил на komitski
    komitski
    Рейтинг: 8 Неутрално

    [quote#71:"Erzgebirge"][/quote]
    Съдебната реформа на ицко се изчерпва с това да бъде махнат Гешев и на негово място да се сложи някоя марионетка.

  76. 76
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  77. 77 Профил на nik_77.
    nik_77.
    Рейтинг: 289 Неутрално

    Оставете тези мантри за демократично, антикорупционно, антимафиотско, проатлантическо и пр. мнозинство. Истината е простичка и черно-бяла. Великото народно въстание върна на власт БСП в колаборация с ДБ и ПП. А Нинова колеше и бесеше в правителството им. Слагайки на всички властови капии с възможности за крадене прегладнели активисти. Това е истината. ПП и ДБ са в миманса и поддакват. Ролята им е да да осигурят безметежна власт на Корнелия. Кой ги вкара в тоя коловоз е отделен въпрос. Те имат избор - с ГЕРБ /тогава наистина правят мнозинство/ или с БСП. Избраха БСП. За срам и позор на гласувалите за тях десни избиратели. От тук насетне ще си теглят последствията. Не им увряха главите още отпреди, когато тръгнаха да подпират БСП, загърбвайки всякакви принципи. Поне едно мерси да кажат на Борисов заради:
    Всички важни закони и решения минаха с гласовете на ГЕРБ - държавния бюджет, ветото за Северна Македония, ремонта на оръжия за Украйна, вота за военния министър Заков... Нещо повече Борисов си призна - ако ПП бяха вкарали нов кабинет, щяхме да го гласуваме!? По отношение на Украйна - на силата трябва да се отговори със сила. За изгонените "дпиломати" - нито крачка назад. А вторият в ГЕРБ Митов е личен приятел с Тони Блинкен. Обаче не - Корнелия. Разчитат на стадното чувство. Щом вождовете казват така, така трябва. Но и стадното чувство ще изневери в един момент. И Корнелия, ведно с Христо Иванов ще се окажат под чертата.

  78. 78 Профил на pamela
    pamela
    Рейтинг: 1609 Неутрално

    "И дали ако националистическият вот се окаже с много силно парламентарно представителство, в лицето на една мощно пораснала "Възраждане" плюс "Български възход" на Стефан Янев, няма да се наложи да се търси не мнозинство на промяната, а такова за запазване на евроатлантическата ориентация на страната, в което партиите на промяната ще трябва да са с ГЕРБ и ДПС?"
    *
    Ау, каква ерес! Макар, че горната констатация е очевидно решение, като не е задължително да се включва ДПС. Разбира се, при условие, че Бойко Борисов се оттегли от политиката.
    Не виждам как и по каква логика мандатът да се даде на шестия в класирането, като се пренебрегнат по-добре представени формации. Освен това, поне според заявките, участниците в преговорите за съставяне на правителство ще са същите, ако се даде мандат на БСП.
    Тогава защо трябва да се предпочете ДБ? Защото правеха мили очи на президента?
    Или защото така им се иска?
    Пожелателно мислене.

  79. 79 Профил на nik_77.
    nik_77.
    Рейтинг: 289 Неутрално

    И още нещо. Вижте ги как се бутат - и пак, и пак към ИТН. Те им отрязаха квитанциите и се изгавриха, както само Сл. Тр. го може, но ПП и ДБ ровят и ровят дано излезе нещо от тази трънка. Няма да излезе. ИТН са на другия бряг. Но май ДБ и ПП не знаят те самите на кой бряг са.

  80. 80 Профил на Antonio Recio СУПЕР
    Antonio Recio
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Смешно е, чак жалко, как хора с претенции да са умни, да са елит и прочее, убедено говорят откровени глупости надявайки се да убедят и останалите, че са прави. Каква борба с мафията, каква промяна, какво отвоюване на държавата ще правите, след като позволихте на БСП да се намърда във властта, а те са и винаги са били част от статуквото? Нещо повече, хората, които създадоха статуквото надничат зад широкия, балкански гръб на Корнелия Нинова. За да започнете промяна първо трябва да строшите главата на змията, а тя не е нито в ГЕРБ, нито в ДПС, те са само нейни чеда, само че всички стоите с широко затворени очи за собствения си коалиционен партньор и се надявате никой да не разбере, че царя всъщност е гол, каквото и да говорят придворните лакеи.

  81. 81
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  82. 82
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  83. 83 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3119 Неутрално

    До коментар [#18] от "doctor.no":

    "Никой пък анализатор не включи евентуални арести в редиците на ГЕРБ по заповед на Кьовеши или доклад по Магнитски.".

    Това на практика няма как да се случи. Няма кой да ни свърши работата отвън. Може да помогне, но няма да я свърши. Тъжната истина е, че хората в България не искат промяна. Може да мърморят и да обясняват колко са недоволни, но дойде ли време да гласуват и да променят нещо - не искат. Колкото и да не ни харесва, пак ще гледаме ГЕРБ и ДПС с Шиши и Гешев под ръка. Това искат хората.

    Пътят на праведния е заобиколен от всички страни с несправедливостта от егоизма и тиранията на злите хора. Блажен е онзи, който в името на милосърдието и добрата воля, води слабия през долината на мрака ...
  84. 84 Профил на batzdravo СУПЕР
    batzdravo
    Рейтинг: 2845 Весело

    Моля да спрете да говорите за "промяната" като за някаква важна цел. Стига с тия абстрактни понятия, които само бегло загатват за някакви намерения от които никой нищо не разбира, включително и тия които говорят за тях. Колкото се знаеше какво е сполуката, толкова се знае и какво ще са и реформата и промяната. Започнете да говорите с конкретни намерения и цифри за да се носи и отговорност за казаното. На хората им писна от измислени сполуки. Кой може да се отчете как върви промяната, никой. Само празни приказки на търкалета слушаме от партиите вече 30 години.
    —цитат от коментар 38 на emil



    До коментар [#38] от "emil":

    Ама разбира се, къде по-добре е да се говори с конкретни числа, цифри и намерения за кражби, пардон за усвоявания на "инхаус" с поръчки и без поръчки!
    А по въпросът за "празните" приказки, помисли малко за ролята на "конструктивната опозиция" за "реализацията на "празните" приказки!
    Но е "политнекоректно" да се говори за престъпленията и празните приказки на ОПГ-то ГЕРБ и присъдружие, нали?! ;)

  85. 85 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 771 Неутрално

    "Не трябва да се забравя и това, че ПП вече няма да имат президент и служебен кабинет зад гърба си, както когато спечелиха през ноември, а неприятел, който дори може да използва целия властови ресурс на държавата срещу бившите си питомци."

    ПП се постараха сериозно, зад гърба им да останат само обречени политически ферменти като ДБ и БСП !

    I Want To Believe
  86. 86
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  87. 87 Профил на Галя Станчева
    Галя Станчева
    Рейтинг: 861 Неутрално

    [quote#37:"theduloclan"][/quote]

    Авторът им е подсказал

    "Да, ПП с пълно основание може да заложи на тезата: задкулисието ни свали от власт...

    Най-сетне, прочитът на свалянето от власт винаги има и втора, негероична страница - дали пък и самият ти нямаш заслуга за това, особено след неуспешния втори опит?"

  88. 88 Профил на Антон Стойков
    Антон Стойков
    Рейтинг: 8 Неутрално

    само не разбирам защо сега цялата вина се хвърля върху ИТН? Нали са коалиция. За да излезе един означава, че другите трима не са направили достатъчно, за да продължат.
    Не е като миналата година, когато ИТН наистина провалиха сами 2 потенциални кабинета(и парламента)
    Сега е друго. Всички викат, че било страшно необходимо да има кабинет от този парламент и да не се ходи на избори, а самите те се провалиха в това.
    И най-голяма вина трябва да се търси в лидера на тази коалиция, а именно Киро, Ленчето и Асен. Те са тези, които трябваше да ни осигурят спокойствие, само че не! И как така 200 дни управляваш с ИТН, а на 201въя осъзнаваш че били мафията?? А 201вия е денят, в който те се махат от властта.
    Или си изключително тъп или си знаел преди, но си кротувал..И двата варианта са плачевни

  89. 89
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  90. 90 Профил на Харвард
    Харвард
    Рейтинг: 169 Разстроено

    Уважаема редакция на Икономедия,

    през последните пет дни просто се престарахте да лъскате имиджа на ДБ и Христо Иванов. За съжаление, постигате обратен ефект!

    С приятелски поздрав,

    от един завинаги отвратен десен избирател

    Когато се говори в един глас, но алангро, куролацията не куролира добре в екваторията...
  91. 91 Профил на АмброзСП
    АмброзСП
    Рейтинг: 815 Неутрално

    Каре 'БИТИ" карти!!!

    Нищо не е така уморително, както слушането на празни приказки! Е. М. Ремарк Има три вида истина-моята,твоята и ИСТИНАТА!https://bntnews.bg/news/rumen-radev-pecheli-vtori-mandat-za-prezident-1175814news.html 21.11.21 - черна дата за БЪЛГАРИЯ
  92. 92 Профил на Васик
    Васик
    Рейтинг: 120 Неутрално

    Подредени са по дипломи - Кирил Петков 4 дипломи, Иванов 3, и така нататък

  93. 93 Профил на Галя Станчева
    Галя Станчева
    Рейтинг: 861 Неутрално

    Добър, обективен анализ. Да, реалността е такава, а не каквато се иска на пишман миндяанализатори

    Но с една голяма забележка - пъпъ няма да подкрепи описания от автора кабинет. Заради егото и високомерието на Киро и Асен. Те този въпрос -

    "Най-сетне, прочитът на свалянето от власт винаги има и втора, негероична страница - дали пък и самият ти нямаш заслуга за това, особено след неуспешния втори опит?"

    нито си го зададоха, нито ще си го зададат. Толкова са уверени в непогрешимостта си... и толкова излъгани в действителната подкрепа, която имат. Каквото и да спечелят на следващите избори, то няма да е повече от това, което имат сега. Голямата разлика ще е ето каква

    "И дали ако националистическият вот се окаже с много силно парламентарно представителство, в лицето на една мощно пораснала "Възраждане" плюс "Български възход" на Стефан Янев, няма да се наложи да се търси не мнозинство на промяната, а такова за запазване на евроатлантическата ориентация на страната, в което партиите на промяната ще трябва да са с ГЕРБ и ДПС?

    Тогава деструктивното поведение на ИТН ще бъде само един досаден спомен пред заплахата Костадинов да тласне страната към излизане от НАТО и ЕС."

    Не само деструктивното поведение ще е досаден спомен, а и по - голям ужас ги очаква - преговори с ГЕРБ и ДПС :))))

    Но де толкоз' акъл в Киро и Асен да вдянат, че точно това е бъдещето им.

  94. 94 Профил на libretto
    libretto
    Рейтинг: 43 Весело

    ДБ могат да получат - примерно 30% - само и единствено ако изборната активност е 10%.
    Тогава гласуват само дпс, бсп и дб хардлайнерите - те са винаги на линия.
    Е, в случая с дб няма да са хард, само лайнери :)

    Let's Go, Brandon! 😁😁😁
  95. 95 Профил на lemans
    lemans
    Рейтинг: 438 Неутрално

    Умнокрасавците още живеят с мисълта че руския резидент Радеф ще им даде третия мандат на тях вместо на БКП ?!? Ако не беше тъжно щеше да е много смешно ...

    “Баьо Либене, дочувам, че ти и оная лудетина Ботьова сте решили да докарате миризливият казашки бутуш в Булгурско? Ако туй е тъй то аз с моите кунки ще ви отрежа чепките.“ - В. Лъвский
  96. 96 Профил на Галя Станчева
    Галя Станчева
    Рейтинг: 861 Неутрално

    Няма логика от една страна Краснъй радев да бави връчването на следващия мандат (на ГЕРБ най - рано в сряда, защото пак е на екскурзия с Деса - 2 дни ще заздравяват връзките ни с Черна гора), а от друга - да го даде на бекапето, защото то си е провалено отвсякъде и веднага ще стане ясно, че няма подкрепа.

  97. 97 Профил на swy46682091
    swy46682091
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Хайде пак Бойкикев на първа страница.... оставете го да си почива бе хора, скоро ще ражда.
    —цитат от коментар 9 на chichka


    След като Кирил Петков разкри хомофобията си с "меките китки" и престъпи розовите граници на политическата коректност, той загуби напълно шансовете си да бъде подкрепен от спонсорите на вестника. И от всякакви западни спонсори.

    Така загуби подкрепата на прогресивните млади хора, преди това загуби подкрепата на Радев. ДБ може и да спечели някой и друг процент от хомофобската издънка на Кирил Петков, но за Резидента ДБсъщо са част от "шарлатаните".

  98. 98 Профил на Онуфри
    Онуфри
    Рейтинг: 1288 Весело

    Пълна подкрепа за Кирил Петков и Асен Василев в борбата им срещу мафията, унищожаваща България за собствено облагодетелстване!!!
    —цитат от коментар 41 на Christo Roussanov


    Тази мафия вече 7 (седем) месеца я борят!

    Ама май още не са си обули спортните екипи или са на етап тренировка?

    : ))))))))))))))

    Имало едно време ссср! Маргарет Татчър: "Комунизмът свършва тогава, когато свършат чуждите пари, които харчиш!"
  99. 99 Профил на kahless
    kahless
    Рейтинг: 944 Неутрално

    Така че ПП отново ще трябва да търси същите партньори за властта както досега - БСП и "Демократична България",
    —цитат от коментар 00 на Статията


    Ето така на жълтопаветния "градско-десен" планктон му се набива в кухите, но умнокрасиви кратуни, че кремълският инструмент за влияние със столетна кървава, престъпна и антибългарска история - БКП/БСП, вече е "естествен" съюзник на техните ПП/ДБ любимци с АБПФК потекло. Което, както вече стана ясно, беше и целта на жълтопаветния преврат от лятото на 2020, финансиран от Черепа и приятели, който натика България в поредица от застъпващи се кризи и сътресения. И който може да ни струва членството в ЕС и НАТО.

    Честито! СГО-ДИХ-ТЕ-СЕ!!! И като се наредите комуняга, умнокрасавец, комуняга, умнокрасавец, ще настане едно светло евразийско бъдеще... С пет тунела под Балкана, три моста над Дунава и по две магистрали "Хемус" на година, опънати между Шумен, Враца, Каспичан и Полски Тръмбеш...

    Freedom is a fragile thing and it's never more than one generation away from extinction. ______________________________________________________________________________________________________________________________ Ceterum censeo, МОЧА esse delendam!
  100. 100 Профил на Галя Станчева
    Галя Станчева
    Рейтинг: 861 Любопитно

    Христо Иванов трябва да приеме, че Радев няма да даде на ДБ трети мандат по простата причина, че има шанс да успее. Минимален шанс, но има. Ако Радев искаше редовно правителство, нямаше да бърза толкова с мандата за ПП, та да нямат време за преговори или прекупваческа дейност. Значи не иска редовно правителство и няма да даде трети мандат. Това са фактите, с които трябва да работи.И щом няма да получи трети мандат, тогава трябва да мисли за предизборна кампания. Както прави ПП. Докато Христо Иванов се мъчи да направи нещо смислено, позитивно и неосъществимо, останалите партии, без може би ИТН, вече са в активна предизборна кампания. Включително срещу ДБ. А в предизборна кампания думички като "компромис" и "сътрудничество" не се ценят. Преди избори - война, всеки за себе си. След изборите - тогава вече преговори и сътрудничество.
    —цитат от коментар 42 на еспресо


    И къде видя бързане за връчване на мандата на пъпъ? Те не отидоха на консултациите при Краснъй радев, а датата е била предварително съгласувана с всяка партия, и той оттам нататък мина през тях като валяк. И аз така бих постъпила, въпреки че от първия ден съм против пРезидента на решетников.





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #