Изборът, който предстои

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (149)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Осветител
    Осветител
    Рейтинг: 59 Неутрално

    Да кажем, че си повярвал на обещанията на ППП и ДБ и си гласувал за тях миналата година. Сега обаче, когато видя с действията си, че подкрепят Путин и Русия, с отказът да изпратят оръжие на Украйна и тайните преговори с Газпром, пак ли ще гласуваш за тях? Защото първият път си бил глупак, но вторият вече си престъпник, военнопрестъпник...

    Не участвувайте в безплодните дела на тъмнината; напротив, изобличавайте ги (Еф. 5:11).
  2. 2 Профил на XII
    XII
    Рейтинг: 56 Неутрално

    Двамата кандидат-депутати си правят забавни селфита край наводнените къщи на хората. Теодор Михайлов и Елисавета Белобрадова от ДБ се похвалиха, че са на „кални бани“ в наводненото село Каравелово. Докато преживелите истински ужас с опасност да загубят живота си, освен домовете си хора молят за помощ, двамата кандидат-депутати си правят забавни селфита. И такива искат да ни управляват?! „Демократична България“ отново удари дъното, за N-ти път, но подкрепата им за Путин (като отказаха да пратят оръжие на Украйна) остава на върха без конкуренция.

    Няма мрак, който светлината да не може да разсее.
  3. 3 Профил на Надежда
    Надежда
    Рейтинг: 1550 Неутрално

    Защо всички ни налагат, че ЕНП предлага единствения правилен път по който ЕС да се развива? Щом си против ЕНП, значи си против ЕС. Няма такова нещо. ЕС, като общ пазар трябва да се промени, за да може хората да усещат повече справедливост.
    Обезличаването на Държавите не е задължително, не задължително и вкарването на толкова много емигранти, също не е задължително изнасянето на толкова много производство в Китай.

  4. 4 Профил на sin mi
    sin mi
    Рейтинг: 753 Неутрално

    Да кажем, че си повярвал на обещанията на ППП и ДБ и си гласувал за тях миналата година. Сега обаче, когато видя с действията си, че подкрепят Путин и Русия, с отказът да изпратят оръжие на Украйна и тайните преговори с Газпром, пак ли ще гласуваш за тях? Защото първият път си бил глупак, но вторият вече си престъпник, военнопрестъпник...
    —цитат от коментар 1 на Разобличител


    :::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
    Да не би да предлагате да изберем ГЕРБ , за да ги ''тестваме'' ???
    Сериозно , има ли смисъл да се главува изобщо в България ?
    Ако случайно се намери читав политик/партия/платформа , то той/те без изключение е без шанс за правителство .
    Гласуваме само за статистиката ( и срещу автобусите ) ........

  5. 5 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 853 Неутрално

    Изборът е очевиден - между :
    Европа и Цивилизацията и
    североизточнатае степно - блатна сатрапия!!!

  6. 6 Профил на DDR
    DDR
    Рейтинг: 638 Неутрално

    Българският народ има верно чувство и ще избере най доброто за него.

    Frieren für die Freiheit. Tempolimit für die Freiheit. Ein Kühlschrank im Sommer – notwendig oder Kriegstreiberei?
  7. 7 Профил на Любов Шейсе
    Любов Шейсе
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Изборът, който предстои

    Да гладувам или не

    Редакция промотирала издигната бесилка на протест ме обвини в писане на коментари "призоваващи към насилие" когато слет това попитах "ще бесим ли?". Лъжите помагат ли?
  8. 8 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 3175 Любопитно

    "Дали националният интерес изисква превръщането на България в Троянски кон в ЕС?"

    Отдавна се знае, че Русия от години има троянски кон в ЕС. И този кон се нарича Орбан-чо и неговата държава Унгария.

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  9. 9 Профил на Надежда
    Надежда
    Рейтинг: 1550 Неутрално

    "Дали националният интерес изисква превръщането на България в Троянски кон в ЕС?"Отдавна се знае, че Русия от години има троянски кон в ЕС. И този кон се нарича Орбан-чо и неговата държава Унгария.
    —цитат от коментар 8 на Иво


    --------------
    Орбан също ратифицира санкциите сруще Русия.

  10. 10 Профил на log_on
    log_on
    Рейтинг: 2778 Неутрално

    Според досегашните социологически проучвания по-малко от половината българи ще се наредят пред избирателните урни на втори октомври. Което е жалко, тъй като залогът на тези избори съвсем не е кой ще управлява България през следващите четири години или следващите няколко месеца.


    В тази кампания силно доминира психологията над политиката. Усещането е за много високи нива на тревога у всички. Кампанията е вяла и тревожна”.

    Това коментира социалният антрополог Харалан Александров в ефира на Нова Нюз.
    Александров коментира, че една част от хората са реализирали потенциала си в чужбина и са напуснали, друга част, които са останали или са се върнали, имат много подтиснат, неразрешен и неосъзнат едипов конфликт. „Те буквално искат да разчистят света като разкарат могъщите бащи, които държат отговорни за своето положение. Тези хора нямат опит, но имат огромно желание да са на власт и да управляват, и нахлуха във властта. Видяхме какво сътвориха. Тук съвпада поколенческият конфликт със социалния конфликт. Много от тези хора, които имат статус на успели, имат идентичност на лузъри”, каза той.

    Според Харалан Александров това, което трябва да се разбере, е какво прави възможно хора с драматични дефицити да бъдат изтласквани в лидерски позиции и да им бъде позволено да се разпореждат със съдбата на държавата и обществото. „Това е големият въпрос и ние нямаме ясен отговор”, обясни той

  11. 11 Профил на Vesselin Velkov СУПЕР
    Vesselin Velkov
    Рейтинг: 604 Неутрално

    Изборът е ясен. Да гласуваме за ДБ и ПП, ак не искаме България да продължи да бъде най-бедната страна в Европа. ГЕРБ И ДПС са доказали, че могат само да усвояват държавни средства в лична полза.

  12. 12 Профил на the_flea
    the_flea
    Рейтинг: 922 Любопитно

    "... Би трябвало да си спомним, че само три правителства в дългата вече история на прехода не бяха русофилски ориентирани: тези на Филип Димитров, на Иван Костов и на Кирил Петков."

    За същия ли Кирил Петков, дето се коалира с БСП става въпрос?

    Еееех, Едвин.... че народът има къса памет - къса е, ама......

    Истината НЕ Е въпрос на гледна точка! Истината е истинна! А е А!
  13. 13 Профил на anty
    anty
    Рейтинг: 921 Неутрално

    Казано накратко всички русофили са НАЦИОНАЛНИ ПРЕДАТЕЛИ.
    Тоест ГЕРБ, ДПС, БСП копейкин, Ст. Янев на практика подкрепят явно и скрито империята на злото Русия,което е отдалечаване на България от нормалните свободни държави и тласкането на държавата към феодалните руски порядки и властване на мафията.
    Материала, материала.

  14. 14 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 1382 Неутрално

    Къде па ги видя русофилите.

    Дори и най-върлите русофили не искат да имат нищо общо с Русия, само си приказват така.

    В крайна сметка са едни БСП и Възраждане.

  15. 15 Профил на Незнайко
    Незнайко
    Рейтинг: 2909 Любопитно

    С тази омраза с и този елитаризъм, трудно ще се печелят избори.
    Някой свалял ли е гадже, само с говорене срещу някой конкурент?
    Легни с мен, че Гошо е простак?

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  16. 16 Профил на pamela
    pamela
    Рейтинг: 1540 Неутрално

    "Това, което днес се вижда повече от ясно, е че класическото разделение между лявото и дясното вече играе второстепенно роля в политическия дебат - и много по-важно е друго едно разделение - това между евроатлантици и русофили. "
    *
    Хайде и следващият агитатор и манипулатор, който се упражнява по темата!
    Да нарича кабинет, в който участва най-русофилската партия в България БСП "евроатлантическо"! И този припява същата песничка: не било важно лявото и дясното.
    Известно ли му е на автора, че единствено възможният вариант, базиран на социологическите проучвания без ГЕРБ и ДПС е
    ПП+БСП+ДБ+"Възраждане"+ (може би) "Български възход".
    Математически погледнато друг вариант няма.
    Какво евроатлантическо правителство, какви пет лева!
    Защо вместо безполезни агитации, не се съсредоточи точно върхо тази тема: какво следва после? Защото предният път този съществен въпрос беше пренебрегван и като резултат правителството изтрая само няколко месеца.
    За съжаление няма никаква поука от политическата криза и инфлацията, агитаторите продължават да дълбаят разделителни линии не, ами цели ровове по същия начин.
    Теоретици, за които пожелателното мислене замества всякакъв здрав разум.

  17. 17 Профил на Vesselin Velkov СУПЕР
    Vesselin Velkov
    Рейтинг: 604 Неутрално

    До коментар [#16] от "pamela":

    За кого ще гласуваш ти? И защо?

  18. 18 Профил на Chironex СУПЕР
    Chironex
    Рейтинг: 582 Неутрално

    Да кажем, че си повярвал на обещанията на ППП и ДБ и си гласувал за тях миналата година. Сега обаче, когато видя с действията си, че подкрепят Путин и Русия, с отказът да изпратят оръжие на Украйна и тайните преговори с Газпром, пак ли ще гласуваш за тях? Защото първият път си бил глупак, но вторият вече си престъпник, военнопрестъпник...
    —цитат от коментар 1 на Разобличител


    Подкрепят те Путин здраво.
    Даже 70 шпиончета му върнаха за по-голяма подкрепа.

  19. 19 Профил на bistr
    bistr
    Рейтинг: 1243 Неутрално

    интересно, че авторът подминава напълно ролята на небезизвестната банка ВТБ, която несъмнено беше (до съвсем скоро) основен "комбинатор" на българския пазар - което, разбира се, включва и нашите политици. Когато ВТБ правеше сделки за милиарди с българския телеком, с участието на знайни политици, Сугарев мълчеше - нещо по този въпрос, господине ?

  20. 20 Профил на theduloclan
    theduloclan
    Рейтинг: 8 Весело

    Възраждане ще са втори с двуцифрен процент. А вие си лайте за посредничарите Кики и Коко и левундерите Христо Иванов - Бойкикиев и Корнела.

    Тази "коалиция" отива в затвора.

  21. 21 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 3175 Любопитно

    До коментар [#20] от "theduloclan":

    Коя коалиция отива в затвора!? На правителството на Кирчо ли!?

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  22. 22 Профил на emil
    emil
    Рейтинг: 1100 Неутрално

    Народът своя избор вече го е направил. Проевропейските и проатлантическите партии събират почти конституционно мнозинство. Проблемът е, че на лидерите на две от тия партии (и по-специално на една от тях) някой трябва да им удари по една тояга в гърбината за провалените няколко години и за заиграването с БСП и Радев. Заради техният егоизъм и политическа лакомия путинофилите в България продължават да дишат и да бъркат изпражненията както могат.

    ИЗБОРИ С МАЖОРИТАРЕН ЕЛЕМЕНТ СА ЕДИНСТВЕНИЯТ ИЗХОД ОТ БАТАКА В КОЙТО НИ ВКАРА ПРОПОРЦИОНАЛНАТА СИСТЕМА
  23. 23 Профил на Феноменология на духа на ДеПеСе
    Феноменология на духа на ДеПеСе
    Рейтинг: 819 Неутрално

    До коментар [#1] от "Разобличител":

    Всички които минават на Соросоидна хранилка неминуемо се съвокупляват безсрамно с комунистите и нагло започват да проповядват "евроатлантизъм" по соросоидному. Няма как иначе да се обясни хранениците на комунистическата партия на Щатите ака "демократическа" партия, "прогресисти" и всяка комунистическа измет да морализаторства по цялата обществена телевизия и радио да промиват мозъци толкова безсрамно.

    Новият евроатлантик - Баща - полковник от Първо Главно Управление на ДС. Майка му - офицер от Шести отдел на ПГУ, Дядо му - партизанин, генерал, началник на Трето ГУ на ДС, член на ЦК на БКП, братовчед на Петър Младенов - бивш член на ЦК на БКП, министър на външните работи и първи секретар на ЦК на БКП на НРБ, Брат му - началник на Четвърто ГУ на ДС, партиен секретар на МВР на НРБ, Чичо му- офицер от Шесто ГУ /политическото/ на ДС. Всички ръководни членове в БКП.
  24. 24 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 3479 Неутрално

    "по-малко от половината българи ще се наредят пред избирателните урни на втори октомври. Което е жалко, тъй като залогът на тези избори съвсем не е кой ще управлява България през следващите четири години или следващите няколко месеца. Изборът, който предстои, е за геополитическата ориентация на страната ни - за това доколко тя ще удържи своята принадлежност към евроатлантическата общност"
    ===================
    Една жертва на наивната вяра, че ако негласувалите все пак гласуват, ще подкрепят неговите любимци.

    Още по-малко "Дневник" има моралното право да поучава хората какви избори предстоят и кой е правилният, след като беше част от предизборния щаб на Радев.

    Еретик
  25. 25 Профил на doctor.no
    doctor.no
    Рейтинг: 2626 Весело

    До коментар [#20] от "theduloclan":

    Ако са 6-ти или 7-ми какво ще правиш. Щото като им гледам мероприятията по градовете и виждам мижав интерес

    Руската пропаганда не прави хората тъпи, тя ги намира!
  26. 26 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 2306 Неутрално

    "Би трябвало да си спомним, че само три правителства в дългата вече история на прехода не бяха русофилски ориентирани: тези на Филип Димитров, на Иван Костов и на Кирил Петков. Останалите изграждаха неуморно именно това статукво, в което сме затънали днес, и което има две доминанти: корупция и коленопреклонност пред Москва. "

    Би трябвало да си припомним , че точно затова върху тези правителства се изляха ниагарски водопади от ругатни и клевети. Те бяха оплювани и омаскарявани от българските продажни медии, но в оплюването на едно от тях , правителството на Иван Костов, дейно участие имаше и самия Едвин Сугарев.

  27. 27 Профил на Иван Иванов
    Иван Иванов
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Най-големият Исторически парк в света до Варна ще гласува за Продължаваме Промяната!

  28. 28 Профил на Иван Иванов
    Иван Иванов
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Да кажем, че си повярвал на обещанията на ППП и ДБ и си гласувал за тях миналата година. Сега обаче, когато видя с действията си, че подкрепят Путин и Русия, с отказът да изпратят оръжие на Украйна и тайните преговори с Газпром, пак ли ще гласуваш за тях? Защото първият път си бил глупак, но вторият вече си престъпник, военнопрестъпник...
    —цитат от коментар 1 на Разобличител


    Откога отказът за изпращане на оръжие е военно престъпление? След като не пращаме, защо военните ни заводи работят на 4 смени?

  29. 29 Профил на Paco
    Paco
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Винаги когато се говори за "национален интерес" всъщност това е интересът на Русия който се представя за наш

  30. 30 Профил на sandor_clegane
    sandor_clegane
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Сугареф, май пак ти е време да погладуваш малко.
    Но не както предния път, де...

  31. 31 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 2306 Неутрално

    " Изборът, който предстои, е за геополитическата ориентация на страната ни - за това доколко тя ще удържи своята принадлежност към евроатлантическата общност"

    Това е така , но Кирчо отново слага червени линии обусловени от корупцията , която я има навсякъде. Единствения начин за борба с корупцията е да имаме работеща съдебна система. Но в момент , когато се решава геополитическата ориентация на България , обединението трябва да е на тази основа. Убедени евроатлантици има във всички партии с изключение на БСП и Възраждане. Те трябва да се търсят за обединение и не трябва да се чертаят червени линии с партии като ГЕРБ и ДПС. Да отхвърляш тези две партии и да правиш коалиция с БСП е нонсенс.

  32. 32 Профил на sandor_clegane
    sandor_clegane
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Сугареф, ти защо едва днес надигаш възмутен глас срещу Газпром и Русия, бе?
    Или като един истински ентелектоалец не си знаел, че софийският ти апартамент се отоплява с руски газ?

  33. 33 Профил на sandor_clegane
    sandor_clegane
    Рейтинг: 8 Гневно

    И кво викаш - при Костов немало корупция, избуяла едва при ГЕРБ?
    А по време на тройната помниш ли как беше, м?

  34. 34 Профил на ultra_61
    ultra_61
    Рейтинг: 789 Любопитно

    До коментар [#22] от "emil":

    "Кой първо нарече споменатия строеж "локва" , а после тръгна да търси възможности за неговата реализация. Кой построи ударно Турски поток, лицемерно наричайки го Балкански, и бави повече от десетилетие интерконекторната връзка с Гърция. Кой допусна пристанище Росенец да работи като руски анклав, без контрол от страна на българските митници? Кой допусна "Нефтохим" да трупа огромни печалби, без да плаща и стотинка данъци? Кой продаде Пловдивския панаир на днешния почетен консул на Руската федерация? И прочее, и тъй нататък." Според Вас, КОЙ ли е имал предвид Автора, с този абзац?!?

  35. 35 Профил на galapagas
    galapagas
    Рейтинг: 92 Неутрално

    Кой допусна "Нефтохим" да трупа огромни печалби, без да плаща и стотинка данъци?

    Сугарев удобно забравя кой продаде Нефтохим на рашистите.

  36. 36 Профил на galapagas
    galapagas
    Рейтинг: 92 Неутрално

    "Изборът, който предстои, е за геополитическата ориентация на страната ни - за това доколко тя ще удържи своята принадлежност към евроатлантическата общност - което, иначе казано, означава и принадлежност към цивилизования свят, и доколко тази нейна позиция ще бъде разколебана и модифицирана - разбира се, в полза на Кремъл и евразийското варварство."

    Това беше изборът и преди година, когато Сугарев подкрепи евразийския кандидат.

  37. 37 Профил на Феноменология на духа на ДеПеСе
    Феноменология на духа на ДеПеСе
    Рейтинг: 819 Неутрално

    До коментар [#35] от "galapagas":

    Продаде? По-точният термин е подари.

    Новият евроатлантик - Баща - полковник от Първо Главно Управление на ДС. Майка му - офицер от Шести отдел на ПГУ, Дядо му - партизанин, генерал, началник на Трето ГУ на ДС, член на ЦК на БКП, братовчед на Петър Младенов - бивш член на ЦК на БКП, министър на външните работи и първи секретар на ЦК на БКП на НРБ, Брат му - началник на Четвърто ГУ на ДС, партиен секретар на МВР на НРБ, Чичо му- офицер от Шесто ГУ /политическото/ на ДС. Всички ръководни членове в БКП.
  38. 38 Профил на keepwalking
    keepwalking
    Рейтинг: 114 Неутрално

    По скромкото ми мнение през последните 20 години България винаги е управлявана от про-руски правителства .Давам пример ;
    През 2005 тройната коалиция БСП-НДСВ-ДПС и в частност Първанов подписаха така наречения голям шлем .Бургас -Александрополис .Южен Поток и Белене.
    2009 дойде тиквата .Тогава Белене вече беше най големия корупционен паметник за ,които платихме 2.2 млрд лева ,руснаците ни осъдиха да им платим още 1 млрд евро в арбитражен съд в Париж и боко започна да строй Южен поток ,който той наричаше балкански и разбира се беше построен за наша сметка (3 млрд лева ).В същото време интерконектора с Гърция беше бавен 12 години .Така до тук слугинаж във полза на руснаците на 100% .
    Дойде Киро ,уж тръгнахме да гоним руските дипломати в същото време парламентарната група на ПП гласува против и не пратихме орижие на Украйна .Тоест нашата армия пак не е интегрирана в НАТО и държим руски съветски тенекии на въоражение.Дори когато имаме шанс да модернизираме армията си.

  39. 39 Профил на Vesselin Velkov СУПЕР
    Vesselin Velkov
    Рейтинг: 604 Неутрално

    До коментар [#35] от "galapagas":

    Мда... И с кого еднокнижникът играе белот.

  40. 40 Профил на doctor.no
    doctor.no
    Рейтинг: 2626 Неутрално

    До коментар [#35] от "galapagas":


    Собствеността на завода не е такъв проблем чия е - Лукойл имат заводи и в други страни от Европа.
    Проблемът идва от липсата на контрол от страна на държавата върху дейността, което продължи 20 г след Костов.
    Монополът на тия не им дойде от преработката, а от предоставяне от правителствата и то най-вече след приемането ни в ЕС на 90% от данъчните складове.

    Руската пропаганда не прави хората тъпи, тя ги намира!
  41. 41 Профил на Феноменология на духа на ДеПеСе
    Феноменология на духа на ДеПеСе
    Рейтинг: 819 Неутрално

    До коментар [#39] от "Vesselin Velkov":

    С Корнелия Нинова...
    Или не?
    А кой тогава играе белот с Корнелия Ниновна?
    Да не би Ристя, живковския прокурор гонил турците по комунистическо и Про100 Киро, ммм?

    Новият евроатлантик - Баща - полковник от Първо Главно Управление на ДС. Майка му - офицер от Шести отдел на ПГУ, Дядо му - партизанин, генерал, началник на Трето ГУ на ДС, член на ЦК на БКП, братовчед на Петър Младенов - бивш член на ЦК на БКП, министър на външните работи и първи секретар на ЦК на БКП на НРБ, Брат му - началник на Четвърто ГУ на ДС, партиен секретар на МВР на НРБ, Чичо му- офицер от Шесто ГУ /политическото/ на ДС. Всички ръководни членове в БКП.
  42. 42 Профил на uvtest
    uvtest
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#39] от "Vesselin Velkov":

    Докато Боко играе белот, просто Киро се бори като лъв в Брюксел и постигна, България да продължи да купува руски нефт, като така помага на Путлер да избива украинци.

  43. 43 Профил на pamela
    pamela
    Рейтинг: 1540 Неутрално

    До коментар [#17] от "Vesselin Velkov":

    на практика няма значение дали ще гласувам за ПП, БСП, ДБ или "Възраждане", защото това е коалицията, която е най-вероятна след изборите.
    За мене няма никакъв читав избор. Вероятно ще гласувам с ясното съзнание, че тези, за които гласувам няма да влязат, но поне след това няма да съм излъгана в очакванията си.

  44. 44 Профил на sega_007
    sega_007
    Рейтинг: 194 Неутрално

    Никакъв избор никога не е предстоял !
    Не лъжете хората.
    Изборът / не наш, а на великите сили/ се случи през 1989 г.
    Тогава ни преместиха от единия джоб в другия.
    СССР предаде папката с надпис "България" на САЩ.
    И нещата приключиха мирно и тихо.
    Народът нищо не избира !

    Разговарям с всеки, дори и с промити мозъци, стига да са възпитани и да не използват епитети. Само аргументи и факти.
  45. 45 Профил на anonymous
    anonymous
    Рейтинг: 423 Неутрално

    България винаги е била троянския кон на Русия. Просто ни активизираха от определен момент, когато в Кремъл имаха нужда от нас. Никой да не си прави илюзии, че българите някога ще бъдат европейци.

  46. 46 Профил на dejmos
    dejmos
    Рейтинг: 402 Любопитно

    И този след като затвори 3/4 блок на АЕЦ , а България загуби над 30 милиарда този образ и неговото ЕКО нещо каза ДА на американците и те отмъкнаха още 20 милиардера долара с ТЕЦ . Страни същества са либералите ! Гладувайте , а аз посланик тук/там . Унищожените ресурси на България ..са "ценностен цивилизационен избор" Азиятското варварство значи .....Китай , Индия , Иран , Турция ,Египет - цивилизации на по 5000 -7000 години не са цивилизации. Онази просмукана от пороци държавка на 200 години е цивилизация ???

  47. 47 Профил на sandor_clegane
    sandor_clegane
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#35] от "galapagas":Мда... И с кого еднокнижникът играе белот.
    —цитат от коментар 39 на Vesselin Velkov

    Не и с теб, щото не я разбираш тая игра.

  48. 48
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  49. 49 Профил на pernikforbg
    pernikforbg
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Изборът е ясен. Да гласуваме за ДБ и ПП, ак не искаме България да продължи да бъде най-бедната страна в Европа. ГЕРБ И ДПС са доказали, че могат само да усвояват държавни средства в лична полза.
    —цитат от коментар 11 на Vesselin Velkov


    А защо забравяш, че освен посочените от теб партии има и други партии, които биха били добър коректив във всяко управление. Аз лично няма да гласувам за споменатите от теб партии!

  50. 50 Профил на konservator.bg
    konservator.bg
    Рейтинг: 523 Неутрално

    Г-н Сугарев, много добре сте ми подали топката, за да Ви кажа, че ВИЕ (СДС и неговите разклонения), по плана и сценария на БКП/БСП и под техния контрол, осуетихте и закопахте мечтите на българина и успяхте успешно да заблудите всеки демократичен човек в България, като изпълнихте мечтата на Горбачов – С ЛЕКИ КОЗМЕТИЧНИ ДЕМОКРАТИЧНИ ПРОМЕНИ И С МОЩНО ПРЕМИНАВАНЕ НА ЦЯЛАТА ВЛАСТ И ПАРИТЕ В РЪЦЕТЕ НА БСП И ДС да извършите ПЕРЕСТОЙКА (фалшива промяна)! Днес комунистите са по-добре от всякога, днес русофилите и руското посолство са на крачка от "България 16-та република"! Нали знаете, че СССР отказаха двете предложения, защото не виждаше никаква нужда да хрантути някой, който така и така му е верен роб до гроб!
    ВИЕ ПРЕДАДОХТЕ МИЛИОНИ ДЕМОКРАТИЧНИ ХОРА И ГИ ОСТАВИХТЕ ДА СЕ МЪЧАТ КАТО НАКАЗАНИ В АДА С УПРАВЛЕНИЕТО НА КОМУНИСТИТЕ, ТЕХНИТЕ ОЛИГАРСИ И ДС-АГЕНТУРАТА, на която всички се оказахте служители...
    ПРЕДАТЕЛСТВОТО КЪМ СОБСТВЕНИЯ НАРОД СЕ НАКАЗВА НАЙ–ТЕЖКО – С ПРЕЗРЕНИЕ, ОТВРАЩЕНИЕ И ЗАПЛЮВАНЕ И ТОВА ЗВАНИЕ Е ВОВЕКИ!

    Caps Lock Error! Ако има дискусия за нещо, за което не сте достатъчно запознати, устоявайте на желанието да се включите.
  51. 51 Профил на Vesselin Velkov СУПЕР
    Vesselin Velkov
    Рейтинг: 604 Неутрално

    До коментар [#49] от "pernikforbg":

    Твое право. Кои са тези други партии?

  52. 52 Профил на crq15625101
    crq15625101
    Рейтинг: 556 Неутрално

    До коментар [#5] от "selqnin":

    Ами то българина отдавна е " между " , например между Разума и слабоумието ... затова сме и най изостаналата държава в ЕС !
    Ей го сега Копейкин щял да ги асвабаждава от Европейско иго , един от инструментите с които ни държели било финансовия борд , който трябвало да се премахне за да станел Лева независим !!
    Нищо че месец след / ако това стане / пенсиите на тия слабоволтови ще са по 50 $ , нищо че ще се върнат в мизерията от 1996- 97 г. от де акъл в ватираните кратуни ??!!

  53. 53 Профил на Боян Таксиров
    Боян Таксиров
    Рейтинг: 219 Неутрално

    Факт е, че повечето мутри са русофили. Вероятно защото виждат в идеологията на mутинския режим своите собствени ценности и нагласи за това какъв ред трябва да има в България. Вместо демокрация, свобода и човешки права - идеология, "дълг към родината", робско подчинение и примирение с несправедливостта и кастовото разделение на населението на съвременния вариант на "правоимащи" и "правонямащи", поставяне на индивида в служба на Държавата(превзета от мутромафиотите), превръщането му в безлично колелце в Държавната машина и прочее отвратителни за съвременния свят неща, спиращи човешкото развитие на стадии робовладелски строй. Мутрите мечтаят за такъв ред у нас, а като негов гарант виждат Русия. Самите те осъзнават, че са слаби да го поддържат със собствени сили, затова с радост биха продали България на Русия, за да могат да са сигурни, че няма да има кой и как да отхвърли техния произвол. Това те наричат "Патриотизъм".

    Тяхната пропаганда успява да облъчи маса хора(предимно от по малките населени места), уплашени от навлизането на модерността, която те възприемат като разпад. Така тези хора се превръщат в "полезни идиоти" и сами гласуват за своите местни феодали и за своето робство. Точно като електората на ДПС.

    Дано този порочен кръг почне да се разкъсва на предстоящите избори и хората да гласуват за своя интерес, не водени от страх и фалшиви идеологии, зад които се прикрива пълзящия неофеодализъм!

    ФАТАЛНА ГРЕШКА: https://fatalerror.bg
  54. 54 Профил на Надежда
    Надежда
    Рейтинг: 1550 Неутрално

    До коментар [#46] от "dejmos":

    Унищожените ресурси на България ..са "ценностен цивилизационен избор"
    --------------------------

    Те и самата природа унищожиха. Хвостохранилищата на Дънди Прешъс, Асерел Медет, Елаците, Аурубис унищожиха Стара Планина и Средна Гора се виждат вече от космоса.
    Изсекоха горите, 50 години няма да стигнат за да се възстановят, казаха специалисти.

  55. 55 Профил на dnevnikar
    dnevnikar
    Рейтинг: 3581 Неутрално

    UNITED EU UNION

    Не са останки от античен кон от античнаТроя,
    а модерно Данайско магаре.

    И: магаретата са повече от две.

    Магарета тарикати:
    катерят... стълпяват се при върхове.

    Кога на Шипка - да омагаряват символа.
    Кога - плътно обгрижващи Президент обгрижващ ги.
    ...
    Магариииии... Балкански, не само в Унгария.

    Имат Магаре вожд на Североизток.
    То им дърпа юздите.

    Малко като пони. И неговата нелесна.

    Световното Човечество: не ще го.
    В Русия тоже: едва поносимо.

    До коментар [#8] от "Иво":

    Дали националният интерес изисква превръщането на България в Троянски кон в ЕС?"

    Отдавна се знае, че Русия от години има троянски кон в ЕС. И този кон се нарича Орбан-чо и неговата държава Унгария.

  56. 56 Профил на konservator.bg
    konservator.bg
    Рейтинг: 523 Неутрално

    ВСИЧКИ БИВШИ ДЕМОКРАТИ СЕ НАМЕСТИХА НЯКЪДЕ И ТОВА БЕШЕ ЗАПЛАТАТА ИМ В РУБЛИ ОТ РФ И БСП, ЗА ДА ОСТАВЯТ НАРОДА СИ ДА СЕ МЪЧИ ВЕЧЕ 32 ГОДИНИ В АДА НА ПРЕХОДА, КОЙТО НЕ Е ЗАПОЧНАЛ!

    ПРЕХОДА ИМАШЕ ТРИ ЦЕЛИ:
    1. ДЕКОМУНИЗАЦИЯ НА ОБЩЕСТВОТО и отстраняване на БКП и ДС-агентурата от живота на българина.
    2. Икономиката да премине от планова (държавна) към ПАЗАРНА ИКОНОМИКА – свободен пазар на свободни хора с частна собственост и честна конкуретна среда.
    3. Функциите на държавата да се свеждатат само до изграждане на инфраструктура – пътища, пожарна, полиция и опазване здравето и живота на всеки и функционирането на свободната личност!

    #СУГАРЕВ/SUGARE КАВО ОТ ТОВА СЕ СЛУЧИ ????

    Caps Lock Error! Ако има дискусия за нещо, за което не сте достатъчно запознати, устоявайте на желанието да се включите.
  57. 57 Профил на uvtest
    uvtest
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#48] от "Perko Perkov":

    "И най-малкото, ДБ ясно и твърдо заявиха подкрепа да се пратят оръжия на Украйна."

    И какво стана, пратихме ли оръжие на Украйна? Или пропутлерската ОФ коалиция отказа и просто Киро закри въпроса!!!!

  58. 58 Профил на doctor.no
    doctor.no
    Рейтинг: 2626 Весело

    До коментар [#46] от "dejmos":

    Проблемът на диктатурите СССР/ОНД/РФ, КНР, Ислямска Република Иран и т.н. е че все се преосновавате и си взимате от историята коя част ви изнася към момента и бам нова "цивилизация"
    Така в матюшката ти 200 г след Петър Първи бам ВОСР и нищо общо с Царска Русия, как се извътеха тия та Менделеев, Ломоносов, Пушкин, Достоевски и т.н. да са сесесерци, пък другото не е сесесерско не става ясно. После кой е победил Наполеон - сесесерци или Царска Русия, с която нямате нищо общо - ще кажеш войните - да де, ама офицери генерали са царисти и дворяни, нема как само селяните - обикновенни солдати да са със заслугата.
    После въртите сучете с онова ОНД - чудихте се какво да го правите и кое да отхвърлите - нищо не стана с тая работа, дойде РФ - тия пък казаха, че са наследници на СССР - тоест нищо общо с това, което е било до 1917 г. идва 2022 г и Путин вика аз съм новия Петър Първи - е нали беше СССР и искаш да го възраждаш, какъв Петър Първи
    Та рашистката "цивилизация" е точно на 100 г
    Китайската на по-малко, а Иранската е от 1978 г

    Руската пропаганда не прави хората тъпи, тя ги намира!
  59. 59 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 853 Весело

    До коментар [#6] от "DDR":

    Напълно прав сте -
    точно паради тази причина ще изхвърли в сифона всички рублоядни, рубладжийски рубладжии в канала, като НАЦИОНАЛНИ ПРЕДАТЕЛИ!?!!

  60. 60 Профил на pernikforbg
    pernikforbg
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#49] от "pernikforbg":Твое право. Кои са тези други партии?
    —цитат от коментар 51 на Vesselin Velkov


    Ще реша за последно, когато видя листите и конкретната личност, която ще бъде избрана евентуално с моя глас! Но не обичам да давам гласност, защото неминуемо ще има негативизъм към мен от разлчини посоки, а и не искам да съм пропагандатор на никоя партия!

  61. 61 Профил на mxa57684253
    mxa57684253
    Рейтинг: 22 Неутрално

    Втори октомври.

  62. 62 Профил на Иван Иванов
    Иван Иванов
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Винаги когато се говори за "национален интерес" всъщност това е интересът на Русия който се представя за наш
    —цитат от коментар 29 на Paco


    Винаги когато се говори за "национален интерес" всъщност това е интересът на САЩ, който се представя за наш

  63. 63 Профил на dejmos
    dejmos
    Рейтинг: 402 Весело

    До коментар [#58] от "doctor.no":

    Всичко е Русия !! И древността, и средновековието , и възраждането, и след 1917 !! Русия не се срамува от никакво минало . Така трябва да бъде и в България, няма минало от което да се срамуваме !! Русия не е варварска страна(като САЩ ) , която да събаря паметници на своите велики лидери. Впрочем подменихте ли всички филмови и литературни произведения с " приемливо не расистко, и не хомофобско" съдържание??:)

  64. 64 Профил на doctor.no
    doctor.no
    Рейтинг: 2626 Весело

    До коментар [#60] от "pernikforbg":

    Те листите в твоя избирателен район са ясни вече и ги има навсякъде.
    Друго да те светна, такъв е изборния процес, че съществува възможността личността, която посочиш с гласа си да не бъде избрана изобщо.

    Руската пропаганда не прави хората тъпи, тя ги намира!
  65. 65 Профил на Любов Шейсе
    Любов Шейсе
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Щом не е препечатка, значи Едвин е минал на директна пропаганда в партийните газети.

    .. да ни пробута партенката за Киро Натовеца за някой лев.

    Пропуснал е, че ние вече знаеме за баща му Ратко Натовеца
    с "Крим е руски, чий да е?" и отявлен критик на санкциите.

    Повним и че Киро Натовеца и господин Иванов бяха в коалиция с БеСеПе и не допуснаха открито да дадем оръжие на Украйна.

    За чий не руча жабетата клети ми авторе!


    Редакция промотирала издигната бесилка на протест ме обвини в писане на коментари "призоваващи към насилие" когато слет това попитах "ще бесим ли?". Лъжите помагат ли?
  66. 66 Профил на pernikforbg
    pernikforbg
    Рейтинг: 8 Неутрално

    [quote#62:"Иван Иванов"][/quote]

    Много си прав - "Америка вместо България" затова финансира антибългарски НПО и грантаджийската секта ДБ!

  67. 67 Профил на the_librarian
    the_librarian
    Рейтинг: 1449 Неутрално

    Възраждане ще са втори с двуцифрен процент. А вие си лайте за посредничарите Кики и Коко и левундерите Христо Иванов - Бойкикиев и Корнела.Тази "коалиция" отива в затвора.
    —цитат от коментар 20 на theduloclan


    Интересно, според вас възражденци каква ориентация имат? И моля не ми отвръщайте - "патриотична", че ще повърна. Няма как да са патриоти, защитавайки тези, срещу които истинските български патриоти от не толкова далечното минало са се борили.
    Ако под "възраждане" имате предвид съживяване на просъветската ориентация на българите, това няма нищо общо нито с патриотизма, нито дори с национализма, и още по-малко с историческите поцеси в България от края на 18-ти век.

  68. 68 Профил на doctor.no
    doctor.no
    Рейтинг: 2626 Весело

    До коментар [#63] от "dejmos":

    Не е баш така. Имате си официални документи и не може да си извъртате историята кога как ви изнася.
    "Православният" Путин не е много ясно кога изобщо е станал набожен, ама до 1989 г не е бил. Роден е в проверено във вярност на КПСС и комунистическата доктрина семейство, която отхвърля всякакви религии - не коже и комунист и православен християнин. Даже КГБ, в което се е развила кариерата му е преследвало набожните.
    Няма как да ме убедиш че тоя е кръстен от поп като бебе.

    Руската пропаганда не прави хората тъпи, тя ги намира!
  69. 69 Профил на Perko Perkov
    Perko Perkov
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#48] от "Perko Perkov":"И най-малкото, ДБ ясно и твърдо заявиха подкрепа да се пратят оръжия на Украйна."И какво стана, пратихме ли оръжие на Украйна? Или пропутлерската ОФ коалиция отказа и просто Киро закри въпроса!!!!
    —цитат от коментар 57 на uvtest


    ДБ бяха само един от участниците в коалицията. Там бяха и бсп и итн.
    И ДБ не беше ли с категорична позиция по този въпрос през цялото време?!
    Не казвам, че ПП са безгрешни, но направиха полезни неща за малкото време на власт.
    Те и ДБ са представителството на проевропейски настроените хора у нас. Това е.
    Алтернативата са крадливите гербери и резаците. В компания с другия зелен чорап "специалната операция" плюс руския фашист копейкин. Или на конвейер руски послушковци като гълъба, редени от другата путинска фуражка в президентството.

  70. 70
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  71. 71 Профил на ГЕРБоРадева Либоф
    ГЕРБоРадева Либоф
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#48] от "Perko Perkov":"И най-малкото, ДБ ясно и твърдо заявиха подкрепа да се пратят оръжия на Украйна."И какво стана, пратихме ли оръжие на Украйна?
    —цитат от коментар 57 на uvtest


    Пратихме, как. Буци сам ги носеше с тия си две ръце 😁😁😁

  72. 72 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 2306 Неутрално

    До коментар [#53] от "Боян Таксиров":
    "Факт е, че повечето мутри са русофили. Вероятно защото виждат в идеологията на mутинския режим своите собствени ценности и нагласи за това какъв ред трябва да има в България. "

    Не само заради това, но защото техния генезис е комунистически. Те произлизат от средите на ДС и висшата и средна номенклатура на БКП. Така наречените активни борци против капитализма станаха капиталисти и започнаха да градят мутренския капитализъм в България като я превърнаха в мафиотска страна.

  73. 73 Профил на galina georgieva
    galina georgieva
    Рейтинг: 1664 Неутрално

    "Би трябвало да си спомним, че само три правителства в дългата вече история на прехода не бяха русофилски ориентирани: тези на Филип Димитров, на Иван Костов и на Кирил Петков. "

    Смешно е,и много жалко, когато някой писачи започнат да пишат абсолютни глупости и лъжи, и мислят народа за неграмотен и тъп!!! Да,има и такива разбира се! Но една уважаваща себе си медия,никога няма да публикува такувааа..........
    Костов даде Лукойл на руснаците,но иначе той е русофилски ориентиан 😂😂😂.
    При Костов се случиха най - много и най - големите приватизации в България. Този човек разпродаде България,ако си спомняте.........
    Кирил....😂😂😂.....о ,боже, какво да кажем за Кирил......
    Джемкорп, Лукойл, ПАК руски газ,но много по - скъп,подкрепи човека на Решетников за президент, направи коалиция с БСП.........и .н. и т.н.....все неща, които доказват обратното на това което е написал писача...... Кирил и групата му,не бяха приети във НИТО ЕДНА от партиите и групите в ЕП!
    А защо ли, Борисов "русофила" (според писача),има доверието на Европа и Лидерите й...????
    Бе тея хора как за толкова години не разбраха, че Борисов не е демократично настроен?????
    Пък и демократите в Европа продължават да го канят на събития.......
    Меню
    НОВИНИ
    ПОЛИТИКА
    ОБЩЕСТВО
    ЗАКОН И РЕД
    СВЯТ
    ПАРИТЕ
    ОБЩИНИ
    СПОРТ
    ШОУ
    МНЕНИЯ
    МРЕЖАТА
    МУЛТИМЕДИЯ
    ХОРОСКОП
    ТЪРСЕНЕ
    Начало Политика Борисов ще участва в 35-ия конгрес на Християндемократическия съюз в Хановер
    ПОЛИТИКА
    09 септември 2022, 10:31 / Tribune
    Борисов ще участва в 35-ия конгрес на Християндемократическия съюз в Хановер
    Борисов ще участва в 35-ия конгрес на Християндемократически
    Председателят на ПП ГЕРБ Бойко Борисов ще вземе участие в 35-ия конгрес на Християндемократическия съюз(ХДС), който ще се проведе в Хановер на 9 и 10 септември. Участието му в конгреса е по покана на председателя на ХДС Фридрих Мерц.

    В рамките на конгреса Борисов ще вземе участие в среща с председателя на фондация "Конрад Аденауер" д-р Норберт Ламерт и представители на дипломатическия корпус. В събота, 10.09.22г., председателят на ПП ГЕРБ ще проведе среща с външнополитическия говорител на парламентарната група на ХДС/ХСС, Юрген Хард, както и с международните представители, участващи в конгреса.

    Сред темите, които ще се обсъждат, ще са предизвикателствата, които предстоят пред Европа - войната в Украйна, енергийна криза, засиления миграционен натиск и т.н.

  74. 74 Профил на konservator.bg
    konservator.bg
    Рейтинг: 523 Неутрално

    Българският народ има верно чувство и ще избере най доброто за него.
    —цитат от коментар 6 на DDR


    Както мъдро и с "верно чувство" го е правил винаги досега и ние сме първи във всичко добро и последни в лошото...
    Или май беше обратното!

    Caps Lock Error! Ако има дискусия за нещо, за което не сте достатъчно запознати, устоявайте на желанието да се включите.
  75. 75 Профил на Average Person
    Average Person
    Рейтинг: 2618 Неутрално

    До коментар [#20] от "theduloclan":

    Копейкин няма как да мине оригинала Сидеров, който повече от 15 % не е изкарвал...
    Но при създалата се ситуация, след като 10 години се води масово омаскаряваене и антиполитическо говорене от разни шоумени... 10% ще са голяма сила

    ☠ This is worse than Mordor. ☠ Much worse in a way. It comes home to you... and because it is home, and you remember it before it was all ruined.
  76. 76 Профил на Един препатил
    Един препатил
    Рейтинг: 1130 Весело

    До коментар [#42] от "uvtest":

    До коментар [#39] от "Vesselin Velkov":Докато Боко играе белот.....
    —цитат от коментар 42 на uvtest


    Пропуснал си да завършиш фразата, приятелю. "Докато Боко играе белот и спечели къща в Барселона......" и след това можеш да продължиш.

  77. 77 Профил на Average Person
    Average Person
    Рейтинг: 2618 Неутрално

    До коментар [#67] от "the_librarian":

    Същите като тези дето бяха за АТАКА.. но има и младо подкрепление, фашизоидчетата дето викаха по площадите за Волен, но не са имали още на 18, сега са вече пораснали :)
    И половината са отишли да учат/работят в гнилия запад

    ☠ This is worse than Mordor. ☠ Much worse in a way. It comes home to you... and because it is home, and you remember it before it was all ruined.
  78. 78 Профил на Осветител
    Осветител
    Рейтинг: 59 Неутрално

    До коментар [#48] от "Perko Perkov":

    Значи коалиция с БКП е антируска коалиция. Бива, бива да си олигофрен, но чак пък толкова....

    Не участвувайте в безплодните дела на тъмнината; напротив, изобличавайте ги (Еф. 5:11).
  79. 79 Профил на Average Person
    Average Person
    Рейтинг: 2618 Неутрално

    До коментар [#78] от "Разобличител":

    Е то се поразпадна предната... Иначе коалиция с БСП въведе плосък данък :)
    БСП е русофилска и социалистическа, но най-вече обичат властта

    ☠ This is worse than Mordor. ☠ Much worse in a way. It comes home to you... and because it is home, and you remember it before it was all ruined.
  80. 80 Профил на Един препатил
    Един препатил
    Рейтинг: 1130 Неутрално

    До коментар [#57] от "uvtest":

    До коментар [#48] от "Perko Perkov":....И какво стана, пратихме ли оръжие на Украйна? .....
    —цитат от коментар 57 на uvtest


    Не оръжие, а боеприпаси - снаряди, мини и патрони. Те избиват руските нашественици. Без тях за какво ти е оръжието? Украинските самолети потрошиха настилката на пистата на варненското летище, а заводите работеха денонощно.

    Сега какво правят вашите служебни приятелчета не е много ясно. Може би Бойко Борисов ги е посъветвал да спрат доставките та да омилостивят "Газпром" да преговаря. Той тези номера с прошките и омилостивяването много ги умее - виж "Турски поток".

  81. 81 Профил на riemann
    riemann
    Рейтинг: 8 Неутрално

    За изборите през октомври ние имаме много силен жокер- "помощ от приятели", това са украинските войници, които започнаха да набиват канчето на орките на РФ. Представяте ли си ако " ах летете ескадрони" бяха завзели Киев, какво щеше да става тук??? Добре, че имаше и ще има още много " ах летете джавелини и хаймарси" та нещата тръгват към логичния си край.
    Рашките да не се бавят много и до мавзолея Лининариум да построят от изтърбушени танкове и един Путинариум и точка.

    noblesse oblige
  82. 82 Профил на The Polite Moose
    The Polite Moose
    Рейтинг: 8 Весело

    Днес да не 1. Април ?! Трета статия, все едно има тематично състезание

    Къро:"ПП и ДБ са моите хора, малко са малоумни, но вършат работа - ДБ #ВЪРНЕТЕПАРИТЕБЕ 🇷🇺🚢🚶🤬
  83. 83 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 2306 Неутрално

    До коментар [#73] от "galina georgieva":
    "Борисов "русофила"

    Кавичките са излишни. След дитирамбите в защита и възхваляване на Борисов като голям демократ и евроатлантик, ето нещичко за него:

    Орден "Ломоносов" за пазителя на Паметника на Съветската армия:

    "Посланикът на Руската федерация в България Анатолий Потапов връчи орден “Михаил Ломоносов” на кмета на София Бойко Борисов на тържествена церемония в Столичната община.
    Посланик Потапов подчерта, че орденът е заради огромните заслуги на Бойко Борисов за укрепване на двустранните отношения и изрази поздравленията си за повторното му избиране за столичен кмет.
    Освен това руският посланик подчерта, че за да се управлява голям град, е необходим физически здрав мъж, с достатъчно знания и голямо желание да работи за хората - все качества, каквито притежава Борисов.
    Анатолий Потапов изрази благодарност за твърдата позиция на софийския кмет, че докато той управлява столицата, няма да се бутне Паметникът на Съветската армия в Борисовата градина.
    След като посланикът закачи ордена на ревера на столичния кмет, Борисов подчерта, че той и партията му ГЕРБ никога не са поддържали политиката на евроатлантическа интеграция за сметка на отношенията между България и Русия."

    https://dariknews.bg/novini/bylgariia/orden-lomonosov-za-pazitelq-na-pametnika-na-syvetskata-armiq-201118

  84. 84 Профил на doroteus
    doroteus
    Рейтинг: 168 Неутрално

    Да кажем, че си повярвал на обещанията на ППП и ДБ и си гласувал за тях миналата година. Сега обаче, когато видя с действията си, че подкрепят Путин и Русия, с отказът да изпратят оръжие на Украйна и тайните преговори с Газпром, пак ли ще гласуваш за тях? Защото първият път си бил глупак, но вторият вече си престъпник, военнопрестъпник...
    —цитат от коментар 1 на Разобличител


    Едвин Сугарев тотално се срина в очите ми с "констатацията " , че правителството на Кирил Петков било антируски ориентирано .....

    Цит".В някакъв смисъл това разделение е и своеобразна модификация е модификация на едно по-старо - между защитници на статуквото и опитващите се да го променят, чиито успехи бяха временни и ограничени. Би трябвало да си спомним, че само три правителства в дългата вече история на прехода не бяха русофилски ориентирани: тези на Филип Димитров, на Иван Костов и на Кирил Петков."

  85. 85 Профил на uvtest
    uvtest
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#76] от "Един препатил":

    Докато Боко играе белот и спечели къща в Барселона, просто Киро и Кокорчо натрупаха милиони в офшорните си сметки. Така вече е точно.

  86. 86 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 3479 Весело

    До коментар [#76] от "Един препатил":

    "Пропуснал си да завършиш фразата, приятелю. "Докато Боко играе белот и спечели къща в Барселона... "
    ==============
    Ти май се заяждаш с испанския Гешев? Щото и той не е видял нищо нередно.
    Както казва един от агитката ви: "Оплачи се та Кьовеши, тя е радост!"

    Еретик
  87. 87 Профил на Пипилота Виктоалина Трансперанта Ефраимова
    Пипилота Виктоалина Трансперанта Ефраимова
    Рейтинг: 0 Любопитно

    Не казвам, че ПП са безгрешни, но направиха полезни неща за малкото време на власт.
    —цитат от коментар 69 на Perko Perkov


    Може ли пример за поне две полезни неща?

    Те и ДБ са представителството на проевропейски настроените хора у нас. Това е.
    —цитат от коментар 69 на Perko Perkov


    Не знам, Борисов днес и утре е на конгреса на Християн-демократическия съюз в Хановер. Кой от ДБ е сред поканените?

    И как това пожелателно мислене кореспондира с реалните факти - а именно, че Борисов е приет и желан партньор за всички европейски и световни лидери, а никой от вашите дори не е помирисвал европейски или световен политик?

  88. 88 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 1171 Неутрално

    Защо да се пъхаме пак под юргана на Киро и Асен - ?
    Защо трябва да им вярваме ?

    [email protected]
  89. 89 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 1171 Неутрално

    Сугарев го играе явно гуру на Киро и Асен - ?
    Пак ще гласуват машините за тях !

    [email protected]
  90. 90 Профил на mihail_p
    mihail_p
    Рейтинг: 756 Неутрално

    абе харесвам го Едвин Сугарев,
    ама като го видях по телевизора
    на конгреса на герб нещо го разлюбих.
    и тука само общи приказки. тея неща си ги знаем.
    ти трябва да си навън и да убеждаваш хората
    със активната си позиция на интелектуалец,
    не да пишеш от дъжд на вятър. даже и Огнян Минчев,
    чиито писания понякога ме вбесяват е доста по-последователен
    и активен.

    https://youtu.be/uqAM3Y-tEC8 https://youtu.be/rXi3kBXMWo8 https://youtu.be/9po73BlvBnk
  91. 91 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 1171 Разстроено

    Елементарни мантри се повтарят от Сугарев!
    Дали обаче има кой да се замисли?

    [email protected]
  92. 92 Профил на Пипилота Виктоалина Трансперанта Ефраимова
    Пипилота Виктоалина Трансперанта Ефраимова
    Рейтинг: 0 Любопитно

    До коментар [#83] от "tacheaux":

    Ето ви и още - от целия свят, включително от САЩ.

    http://boykoborissov.bg/bg/postizhenia-nagradi

    Очакваме да видим наградите и на вашите "лидери".

  93. 93 Профил на dejmos
    dejmos
    Рейтинг: 402 Неутрално

    До коментар [#68] от "doctor.no":

    Либерал за Библия ли говори ?? :))
    Лвеит
    Ако някой легне с мъжко, като с женско, и двамата са извършили гнусота; непременно да се умъртвят.
    Ако някой се съвъкупи с животно, той непременно да се умъртви, и животното да убие.
    Ако някой вземе сестра си, дъщеря на баща си, или дъщеря на майка си, и види голотата й, и тя види неговата голота, това е нечестие, да се изтребят пред очите на людете си; голотата на сестра си е открил; ще носи беззаконието си
    Какво точно не нарушихте от библията ?? :)

  94. 94 Профил на konservator.bg
    konservator.bg
    Рейтинг: 523 Неутрално

    "Би трябвало да си спомним, че само три правителства в дългата вече история на прехода не бяха русофилски ориентирани: тези на Филип Димитров, на Иван Костов и на Кирил Петков. "Смешно е,и много жалко, когато някой писачи започнат да пишат абсолютни глупости и лъжи, и мислят народа за неграмотен и тъп!!! Да,има и такива разбира се! Но една уважаваща себе си медия,никога няма да публикува такувааа..........Костов даде Лукойл на руснаците,но иначе той е русофилски ориентиан 😂😂😂.При Костов се случиха най - много и най - големите приватизации в България. Този човек разпродаде България,ако си спомняте.........Кирил....😂😂😂.....о ,боже, какво да кажем за Кирил......Джемкорп, Лукойл, ПАК руски газ,но много по - скъп,подкрепи човека на Решетников за президент, направи коалиция с БСП.........и .н. и т.н.....все неща, които доказват обратното на това което е написал писача...... Кирил и групата му,не бяха приети във НИТО ЕДНА от партиите и групите в ЕП!А защо ли, Борисов "русофила" (според писача),има доверието на Европа и Лидерите й...????Бе тея хора как за толкова години не разбраха, че Борисов не е демократично настроен?????Пък и демократите в Европа продължават да го канят на събития.......МенюНОВИНИПОЛИТИКАОБЩЕСТВОЗАКОН И РЕДСВЯТПАРИТЕОБЩИНИСПОРТШОУМНЕНИЯМРЕЖАТАМУЛТИМЕДИЯХОРОСКОПТЪРСЕНЕ Начало Политика Борисов ще участва в 35-ия конгрес на Християндемократическия съюз в ХановерПОЛИТИКА09 септември 2022, 10:31 / TribuneБорисов ще участва в 35-ия конгрес на Християндемократическия съюз в ХановерБорисов ще участва в 35-ия конгрес на ХристияндемократическиПредседателят на ПП ГЕРБ Бойко Борисов ще вземе участие в 35-ия конгрес на Християндемократическия съюз(ХДС), който ще се проведе в Хановер на 9 и 10 септември. Участието му в конгреса е по покана на председателя на ХДС Фридрих Мерц.В рамките на конгреса Борисов ще вземе участие в среща с председателя на фондация "Конрад Аденауер" д-р Норберт Ламерт и представители на дипломатическия корпус. В събота, 10.09.22г., председателят на ПП ГЕРБ ще проведе среща с външнополитическия говорител на парламентарната група на ХДС/ХСС, Юрген Хард, както и с международните представители, участващи в конгреса.Сред темите, които ще се обсъждат, ще са предизвикателствата, които предстоят пред Европа - войната в Украйна, енергийна криза, засиления миграционен натиск и т.н.
    —цитат от коментар 73 на galina georgieva


    ––––––––––––––––––––
    Като видях Кирил Петков и спрях да те чета!
    Костов направи много за България и за реформирането на държавата, но не беше АНТИКОМУНИСТ!
    Само Ф. Димитров става!

    Caps Lock Error! Ако има дискусия за нещо, за което не сте достатъчно запознати, устоявайте на желанието да се включите.
  95. 95 Профил на konservator.bg
    konservator.bg
    Рейтинг: 523 Неутрално

    Все повече и повече хора осъзнават пагубната роля на БКП/БZП, ДС-агентурата и руското посолство в живота българина през годините и участието на ПЕТАТА КОЛОНА, за разединението на българите и изтриването на всякаква национална докрина и мечта, която би ни дала цел и и мисия като народ и която би ни отдалечила от зависимостта от Русия!
    Тези хора, НЕ СА НАПРАВИЛИ ЕДНО НЕЩО ЗА БЪЛГАРИЯ, НИТО ЕДНО НЕЩО В ПОЛЗА НА БЪЛГАРИЯ – ЦЕЛИЯТ ИМ ЖИВОТ Е МИНАЛ В СЛУЖБА НА ЧУЖДАТА ЗА НАС РУСИЯ!
    ЩЕ ГИ ПОЗНАЕТЕ ЛЕСНО, ЗАЩОТО ВИНАГИ ГОВОРЯТ САМО И ЕДИНСТВЕНО, ТОВА КОЕТО ЧУЯТ ОТ путин, дугин, песков, захарова...
    НЕ Е ЛИ ЛЕСНО – НЕ ПРАВЯТ НИЩО И НИКОГА В БЪЛГАРСКИ ИНТЕРЕС И ПОВТАРЯТ САМО ДОКТРИНАТА И ДУМИТЕ НА РУСКАТА ПРОПАГАНДА И РУСКИЯ ИНТЕРЕС* ! ! !


    ––––––––––––––––––––––
    * МОТИВА им да не даваме на Украйна оръжие е, защото така войната щяла да продължи по-дълго – осуетяваме блицкрика! Все едно да не помагаме на изнасиленото момиче, за да може изнасилвача да го изнасили по-бързо, а не да се протака с часове някакво боричкане!
    НЕ СА ЛИ ИЗРОДИ!

    ГОСПОДИ, СЪКРУШИ ГИ ОТВЕДНЪЖ, В МИГ НА ОКО ДА ПАДНАТ ПОРАЗЕНИ ОТ СИЛАТА ТИ, ЗАЩОТО "БОГ НА СИЛИТЕ" Е ИМЕТОТО ТИ! АМИН!

    Caps Lock Error! Ако има дискусия за нещо, за което не сте достатъчно запознати, устоявайте на желанието да се включите.
  96. 96 Профил на Галя Станчева
    Галя Станчева
    Рейтинг: 861 Гневно

    Едвине, Едвине, доживяхме бекапето ПАК на власт. Срам ме е! А теб?! Оти ручахме жабетата? :(((((((((
    33 г. след 10.11.1989 комунистите пак са тук, а ти ги славословиш :(((((((((((((((((((((((((((((((((

  97. 97 Профил на pontius_glarus СУПЕР
    pontius_glarus
    Рейтинг: 3719 Неутрално

    А някои се надяваха на поне една малка забележка от страна на посланиците от ЕС и НАТО на чукундурите от Дондуков 1 и 2, и на разпищолените простаци на Бойко Методиев Борисов. Митрофанова и тя се е развилняла, а от НАТО като че ли нищо не виждат.
    А че земите ни се обитават от малоумници, то е ясно, и това вече е диагноза.

  98. 98 Профил на Zayo Cicin
    Zayo Cicin
    Рейтинг: 3390 Любопитно

    Нерусофилско правителство, с вицепремиер Корнелия Нинова и вътрешен министър Бойко Рашков? Сугарев, хайде малко по-сериозно.

    I 💜 Leka Borislavovna
  99. 99 Профил на doroteus
    doroteus
    Рейтинг: 168 Неутрално

    [quote#94:"konservator.bg"][/quote]

    +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

    пускам линк от "Капитал " , в който добре е представена пълната зависимост от Русия и нито стъпка , нито висъл за диверсификация от Премиера на ОДС през 1999г.:


    https://www.capital.bg/politika_i_ikonomika/bulgaria/1999/05/29/250582_shte_ima_li_politichesko_sporazumenie_s_gazprom/

  100. 100 Профил на pontius_glarus СУПЕР
    pontius_glarus
    Рейтинг: 3719 Неутрално

    До коментар [#96] от "Галя Станчева":

    На фона на простаците на Дебелия от Банкя, с членската си книжка на БКП в джоба, ще преглътнем и БСП-то.





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #