За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
karabastun
Рейтинг: 1205 ЛюбопитноКалин Янакиев, като богослов , би трябвало да знае, че с само молитви и заклинания, не се постига политическо управление!
[email protected]lemans
Рейтинг: 433 НеутралноАйде пак старата тъжна песен на Калинчо на нов глас ... С ГЕРБ не може щото са лоши ама с БКПто може понеже са по-убави ! Калино с БКПто ли ще правите депунизацията и лустрацията ? Верваш ли си ?!? Не знам защо ама все повече започвам да си мисля че си поредния хибриден агент на Кремъл ... Другото е да сте отчайващо заблудени ама досега все трябваше да ви е дошъл акъла ...
“Баьо Либене, дочувам, че ти и оная лудетина Ботьова сте решили да докарате миризливият казашки бутуш в Булгурско? Ако туй е тъй то аз с моите кунки ще ви отрежа чепките.“ - В. ЛъвскийНадежда
Рейтинг: 1600 НеутралноЗащо не обясните на широката публика, че ако влезем в еврозоната ще бъдем принудени да купуваме дългови книжа на италия и испания, които никой не би купил?
Еврозоната е къща върху пясъка, изкуствено подпомагана с непазарни правила.
Левът е стабилен и заради добрата ни политика на фискален резерв, не е само валутния борд. Този резерв също ще изчезне.
Само "Възраждане" ги говорят тези неща.
doroteus
Рейтинг: 174 НеутралноКостов: “Дневник” и “Капитал” са като “Работническо дело” и “Дума”
Tribune
2 minutes
26 септември 2022, 20:25 /
Костов: “Дневник” и “Капитал” са като “Работническо дело” и “Дума”
“Така наречените “десни” - “Дневник” и “Капитал” - оклеветиха управлението на ОДС още преди края на мандата. Обикновено такива медии са с властите, за да получи техният собственик желани законови промени, обществени поръчки или провалено наказателно преследване.” Това гласи цитат от новата книга на Иван Костов „Политиката отвътре”, глава „Медии”.
vassilun
Рейтинг: 4863 НеутралноДо коментар [#3] от "hope":
"Защо не обясните на широката публика, че ако влезем в еврозоната ще бъдем принудени да купуваме дългови книжа на италия и испания, които никой не би купил?"
Защото е лъжа!
nessarox
Рейтинг: 1642 НеутралноГЕРБ извън властта- задължително
„Държава без върховенство на правото е форма на организирана престъпност“.Няма нужда от политическа амнистия за тях
Тези, които построиха газопровода на Путин,
тези ,които щели да се борят за независима съдебна система , 12 години къде бяха ?
И как точно ще се борят за правото в България ,когато ако работеше доста от тях щяха да са в затвора
Без мутри от 90-те години
nessarox
Рейтинг: 1642 НеутралноМоже и да ги говорят, но Възраждане иска България извън ЕС, та няма да се налага да изкупуваме дългови книжа , на която и да били страна -членка
Но защитниците на Възраждане извън България , нали знаят, че ако не сме в ЕС , ще бързо да се приберат оттам, където са в момента
И след това, за да отидат някъде ще им трябват визи
Не, благодаря „Държава без върховенство на правото е форма на организирана престъпност“.
Камен Доков
Рейтинг: 75 Неутралноха ха ха, пак сметки без кръчмар. пъпъ гравитират около 10 процента, дъбъ са отвън, на жълтите павета!
Камен Доков
Рейтинг: 75 НеутралноДо коментар [#7] от "nessarox":
депесе и възраждане ще оберат вота в чужбина, българите които живеят там, не са твоя грижа!
nessarox
Рейтинг: 1642 ЛюбопитноИ коя партия ще се коалира с осъден лъжец за премиер ? „Държава без върховенство на правото е форма на организирана престъпност“.
Камен Доков
Рейтинг: 75 НеутралноДо коментар [#10] от "nessarox":
ще намерим с кого, това пак не е твоя грижа!
uvtest
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#6] от "nessarox":
"ГЕРБ извън властта- задължително"
А ОФ мафията във властта-обезателно, така ли??? Еми, имам една лоша новина, българите няма да позволим отново крадливо, пропутлерско управление.
vassilun
Рейтинг: 4863 НеутралноДо коментар [#10] от "nessarox":
"И коя партия ще се коалира с осъден лъжец за премиер ?"
ДПС и Възраждане! Русоробството ще надделее!
nessarox
Рейтинг: 1642 Неутралнохахха пропутлерско управление беше на ГЕРБ, Вие му построихте газопровода , а не ПП или ДБ
И аз имам новина
Правителство ще има и то без ГЕРБ в управлението, „Държава без върховенство на правото е форма на организирана престъпност“.
Santos
Рейтинг: 725 ЛюбопитноОще отсега съчувствам на аФтора, защото на 2 октомври вечерта ще бъде катастрофално разочарован, но не чак до степен да си посегне! За негово неудоволствие няма да имат мнозинство тези, които:
1. Се срещаха за по 8,6 сек. в коридора с Байдън, а после напоително ни обясняваха, какво са си говорили цели 8,6 минути;
2. Опипваха бодро парапета, а после, в знак на разкаяние, взимаха самолет за 152 души да вози само двама до Солун;
3. Ошмулиха някъде, незнайно къде, едни 9 милиарда лв. за 9 дена по Коледа;
4. СЛЕД КАТО ОБЯВИХА, ЧЕ СА СПРЕЛИ КРАЖБИТЕ НА ЛЮДОЕДА Баце за по 8 милиарда лв. на година, незнайно къде и тези милиарди се изгубиха в дебрите на Министерството на финансите или в други дебри;
5. Подписаха някакъв меморандум с Gemcorp, който им даваше на тепсия българската енергетика, та даже казаха, че фирмата им била доведена от американците, та посолството трябваше да излиза с опровержения, че това изобщо не е вярно;
6. Викаха до съдиране „Нашият президент“, след което започнаха да го плюват като най-върлият им враг;
7. Така се овъртолиха в далавери с газа, че в ДАНС получиха доклад от ЦРУ за техните комисионни – около 100 000 000 лв. - укрити в офшорни дестинации;
8. Теглеха всяка седмица по 500 000 000 лв. от вътрешния пазар, като само за тази година натрупаха 3,8 милиарда лв. дългове, платими от нашите деца и внуци, да са живи и здрави, и т. н., и т. н.
Мога да изброявам подобни подвизи до утре сабахлен, ако някой изяви желание! Само че суверенът, народът, електоратът вече не си падат да плащат по над 3 лв. за бензин, по над 30 лв. за кашкавал, по 6 лв. и кусур за олио, по над 16 лв. за сирене и ред други неща! И да чакат дали няма да се вдигнат още, въпреки, че инфлацията в ЕС е по-малко от половината на българската! Затова още отсега изказвам най-дълбоките си съболезнования на почитаемия аФтор, защото не само че тези юнаци, за които той агитира, няма да вземат нищо съществено от изборите, но и ги чакат други изненади – напр. вземи тоя шут от председателското място на въпросната партия! И то не аз ще ги изгоня от там, а тези, с които до вчера се цункаха! Нещо неясно?
vassilun
Рейтинг: 4863 НеутралноДо коментар [#12] от "uvtest":
"А ОФ мафията"
Ето ти снимки на мафията:
https://www.google.com/search?rlz=1C1GCEA_enUS920US920&source=univ&tbm=isch&q=бойко+борисов+и+пашата&fir=komRvL0q0sdt2M%2CJRAcLUYnyze1LM%2C_%3BMBHDZ9Z_DsAqyM%2CwHuyHdbD-jxfmM%2C_%3BNqy5-ddQuK3hqM%2CuMckLUHB3fcB3M%2C_%3BuJx4bCqOC8HgvM%2CvEKL2Dl-8on9bM%2C_%3BQ9uzgXXwrAYorM%2CXIZbno8yLjqnEM%2C_%3BC8MjweHjYDSo1M%2CuMckLUHB3fcB3M%2C_%3BkFw1rxSZgdQxvM%2CknRhOaySH9xBAM%2C_%3BECduIhz72EC7vM%2CdP45kCSDbvIGHM%2C_%3Ba8f2NSw-nDos9M%2C43FgPAHoXR7euM%2C_%3BnVtdoowHbNIhLM%2CPWYoZA6_q66xEM%2C_&usg=AI4_-kTvmqsdiL21JsbBZUqe6wKiRNuchQ&sa=X&ved=2ahUKEwjgxc7k0bT6AhUShP0HHZmADiIQjJkEegQIAxAC
bistr
Рейтинг: 1243 Неутралнос уважение към Дневник, но днес това е вече 3-та статия за изборите, пропагандна, разбира се. и ако предишните 2 ни изненадоха леко със своя по-мек тон, тук авторът се е "отпуснал" и явно се чуства като комунистически рупор по време на социализма !? Калин громи врага с (друг) партиен билет и безскрупулно ни предлага комрпомисни алтернативи - които си ги знаеме, и ги изхвърлихме вече от властта !!!
а да твърдиш, че все още има лелки дето си падат по Киро П. и други някакви дето може би "харесвали" Асенчо - е тук ще подмина само с мнготочие...
uvtest
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#14] от "nessarox":
" Вие му построихте газопровода , а не ПП или ДБ"
Можехте да го спрете-не го направихте!
Можехте да дадете оръжие на Украйна-не го направихте.
Можехте да не купувате руска газ с 30 % надценка-не го направихте.
Можехте да не ползвате руски петрол-не го направихте.
През цялото време се занимавахте само с обслужване интересите на Путлер и с кражби, с нищо друго. За това народът, чрез своите представители в НС ви изрита от властта.
tsvetko_51
Рейтинг: 838 НеутралноПрав си, иска и мотика.
Тънкия момент е в коя леха ще копаеме.
Галя Станчева
Рейтинг: 861 РазстроеноБоже, боже, това като го написахте, огледахте ли се къде се намирате.
Я питайте Мирчев за анализите, които е чул ей тук
https://scontent.fsof9-1.fna.fbcdn.net/v/t39.30808-6/309210718_10227597185812279_3135507927205492329_n.jpg?_nc_cat=111&ccb=1-7&_nc_sid=8bfeb9&_nc_ohc=HAMP4LeJoOYAX_J1_0l&_nc_ht=scontent.fsof9-1.fna&oh=00_AT_oGZ_DNlFeAvVlYkY3hJ8FRtuiDqiHs_sRKxzSClTq6w&oe=633709A9
Галя Станчева
Рейтинг: 861 ГневноНито глас за тоя
https://scontent.fsof9-1.fna.fbcdn.net/v/t39.30808-6/308676098_2750918185043470_1442371327730167404_n.jpg?_nc_cat=105&ccb=1-7&_nc_sid=dbeb18&_nc_ohc=2n6_2B03Sd4AX-Rwa3b&_nc_oc=AQkX7_TBtSnR7wpyU467HYmYB8VQ2QYskthNNEEzA54JxR0GQkpMyPiqTKyom7yfUt8&_nc_ht=scontent.fsof9-1.fna&oh=00_AT-ZwCHRjaAjRYKAYGPcb1DZiuG3UH6tjv6FBp0SvHxDJg&oe=63349D70
Галя Станчева
Рейтинг: 861 Гневноhttps://scontent.fsof9-1.fna.fbcdn.net/v/t39.30808-6/309218193_1063328371047530_5642749575701294845_n.jpg?_nc_cat=108&ccb=1-7&_nc_sid=730e14&_nc_ohc=tP82lxPCzQMAX9XmtKn&_nc_ht=scontent.fsof9-1.fna&oh=00_AT851RorMsqGIIltvSLH02xyKc0hfBw-iBx9a3Zq3VyZAQ&oe=633794DB
"Този човек управляваше държавата - и ако не беше разкаран набързо, можеше да я подпали от четирите й краища. Тъй или иначе, той остави своя разкривен отпечатък върху българската политика - и тя много трудно ще възвърне някакво относително приличие след неговото краткотрайно пребиваване в нея"
"Сигурно ще се попитате - какво, по дяволите, е това "сри" в заглавието?
"Сри" е думица от неговия специален език. Тя е един от неговите словесни шедьоври. Отговарял на някакъв въпрос и заключил: "Икономиката се сри в първото тримесечие" Тръгнал да казва "срина" - но нещо го разсяло, нахапал клетата дума, и я изплюл.
Кирил Петков/Просто Киро поне в езика си сякаш живее на подскоци. Само в едно е гладко стремителен - в лъжите. Толкова са арогантни, че започваш да се питаш какво е обичайното състояние на създателя им. Понеже самият той бе измислен набързо за политик/държавник, производството на измислици като че ли е неговото основно задължение. Ако му забранят да замерва с тях българите, които той очевидно смята за слабоумни, това със сигурност ще има катастрофални последици за него.
Отиваше си вече, но продължаваше да лъже - инфантилно и без всякакво въображение, сякаш е сам в някаква пустош. Ако някой ден се наложи Радев да потърси хероя, който окончателно ще превърне България в пустош, нека има предвид и Кирчо."
Един вампир броди из Европа
Рейтинг: 538 НеутралноЕдин гледа сцената, друг зад кулисуте. . .
Демокрацията е най-големият враг на планетата (https://foreignpolicy.com/2019/07/20/democracy-is-the-planets-biggest-enemy-climate-change/)kaiser
Рейтинг: 786 НеутралноДо коментар [#20] от "Галя Станчева":
Как го гледат. Хахахахаха
tsvetko_51
Рейтинг: 838 НеутралноИма нещо странно или знае ли човек, може би платено.
Обичайте си ГЕРБ и самия Буци, гласувайте си за него, но не мога да разбера бурната активност точно тук, в противния ви Дневник.
Като чуете добра дума за ПП и/или ДБ, все едно червено на бик е размахано.
По-кротко, наблягайте на успокоителните и дръжте най-правилната линия - Буци. Та да има бол потоци ( най-вече силно дифернцифирани, като турския например), магистрали ( не че не трябват, ама ....една идея по издръживички) и виртуални Мата Хари.
Какво му трябва повече на един човек?
doroteus
Рейтинг: 174 НеутралноДр.Калин Янакиев вече не приобщава БКП към "партиите - котерии " / ГЕРБ, ДПС , ИТН , "Възраждане "/ . Защо ли ? БКП му стана ЛЮБИМА - нали е НАШ коалиционен партньор .....
След няколко коментара ще ви пусна какво пишеше същият този силно вярваш , православен демократ .....
Галя Станчева
Рейтинг: 861 ГневноЛицемерие и скрит комунизъм :(((((((((((( Баш демократите станаха придатък на путлеристката Ниновна.
Родолюбец
Рейтинг: 917 ВеселоИнтересен въпрос.
Имаме двама бивши премиери, които отговарят на описанието "осъден лъжец"
- единият е обявен за лъжец по гражданско дело
- другият е обявен за лъжец от Конституционния съд.
61. Ниkoй въ Бългapckoтo Княжecтвo нe мoжe ни дa kупувa, нитo дa пpoдaвa чeлoвeчeckи cъщecтвa. Вcekoй poбъ oт kakъвтo пoлъ, вepa и нapoднocтъ дa бъдe, cвoбoдeнъ cтaвa, щoм cтъпи нa бългapcka тepитopия.
Santos
Рейтинг: 725 ЛюбопитноДо коментар [#25] от "tsvetko_51":
@tsvetko_51, бай Цветко, ти си 51-и набор, нали? Я ходи си купи, с генералската си пенсия от 3000 лв., едно килце кашкавал по 30 лв., па си го яж тихомълком, щото от твоите писания тук резултатът ще бъде много, хич, ама никак такъв, какъвто си мислиш, че ще го направиш! Твоите способности за манипулиране на общественото мнение са в ембрионален стадий и винаги ще бъдат такива по простата причина, че ти работиш с шаблони още от времето на Октомврийската революция и сигурно имаш събраните съчинения на таваришч Ленин. Ми чети си ги тогава и не се напъвай толкова, ако обичаш! Па не споменавай много „бол потоци“, щото хал хабер си нямаш с какви пари са построени, плаща ли Газпром такси за пренос или не плаща, а да не задълбаваш и за магистрали, щото от толкова мостове по Дунава, тунели под Стара планина и други шукаритети вече ни болят главите и ушите! Сещаш ли се?
Ivan Peev
Рейтинг: 330 НеутралноХайде, Калинчо, дай дефиниция за демокрация? Не можеш?!
Два дебила это сила!Това е управление на народа, т.е. няма значение мнението на някакви държави, котерийни съюзи и т.н.
Къде е тази демокрация след като представители на чужди държави се вмесват във вътрешната или външната ни политика?
Къде тази депокрация когато военни съюзи определят насоката на развитие на военното ни дело? Да забравил ли нарязаните ракети?!
За това, Калинчо, говори за колонизацията ни, а не за демокрация. Такава няма нито у нас, нито в мръсното котило ЕС, нито в прехвалената от тебе САЩ.
По света има само интереси и ние трябва да търсим нашият, а не да колиничим пред един или друг и да разтваряме бузи. Ти ако искаш го прави, няма да ти преча.
Анти Шишковци
Рейтинг: 893 НеутралноДо коментар [#6] от "nessarox":
ГЕРБ, воден от Борисов, e връх на една пирамида на организираната престъпност, изградена върху основата на корпорацията ДПС, създадена от ДС, преди управлявана от Проклятието на България, сега от майката на Пеевски. В тунела на изборите може да срещнем влак на ГЕРБ, ДПС и “Възраждане” и той да ни блъсне челно. Радев се оказа тайното оръжие на мафията.
Родолюбец
Рейтинг: 917 ВеселоКалине, Калине, професоре Янакиев!
61. Ниkoй въ Бългapckoтo Княжecтвo нe мoжe ни дa kупувa, нитo дa пpoдaвa чeлoвeчeckи cъщecтвa. Вcekoй poбъ oт kakъвтo пoлъ, вepa и нapoднocтъ дa бъдe, cвoбoдeнъ cтaвa, щoм cтъпи нa бългapcka тepитopия.- и какво излиза от цялата ти тирада сега?
Имаме партия-котерия и поне на думи (според теб) про евро-атлантическа.
Имаме и партия-котерия и откровенно (пак според теб) русофилска.
И какво излиза сега? с про евро-атлантическата котерия не може.
Обаче с русофилската котерия ПОЖАЛУСТА!
Разочарован съм от теб. Честно.
Zayo Cicin
Рейтинг: 3485 ЛюбопитноДо коментар [#14] от "nessarox":
I 💜 Leka Borislavovnaхахха пропутлерско управление беше на ГЕРБ, Вие му построихте газопровода , а не ПП или ДБ
***
А вие що не му го спряхте?
Zayo Cicin
Рейтинг: 3485 НеутралноДо коментар [#31] от "Анти Шишковци":
I 💜 Leka BorislavovnaГенерал Атанас Атанасов: "Ние нямаме никакви забележки към Румен Радев".
nessarox
Рейтинг: 1642 НеутралноМалко послъгвате
КС обяви, че назначаването му за премиер е противоконституционно, а не че е излъгал
„Държава без върховенство на правото е форма на организирана престъпност“.
nessarox
Рейтинг: 1642 НеутралноИ България да плаща неустойки ли ?
Това само Борисов може да го прави „Държава без върховенство на правото е форма на организирана престъпност“.
hocker
Рейтинг: 8 Неутрално"...трябва да отидем да гласуваме на 2-и октомври - кой както ще - за Демократична България или за Продължаваме промяната..."
Рецептата за демокрация на самопровъзгласилата се демократична общност в България. Всички са маскари, избирателите им не се броят, ние може да сме един файтон хора, но имаме изконно право да управляваме, така както нашите родители управляваха преди нас.
dlagnikov
Рейтинг: 224 НеутралноБСП ще признае референдумите за анексираните от Русия територии без значение официално или неофициално и ще величае Путин, а ДБ ще депутинизира Б-ия.Коалицията м/у тези две партии съгласно квалификациите на автора ще се нарича котериино-демократична коалиция и ще бъде български патент.
Zayo Cicin
Рейтинг: 3485 НеутралноЛеко напомняне на автора, Калин Янакоиев, че:
I 💜 Leka BorislavovnaНе беше ГЕРБ, който изби 30 000 българи, елита на нацията.
Не беше ГЕРБ, който 3 пъти фалира България.
Не беше ГЕРБ, който 2 пъти официално поиска ликвидирането на България като независима държава и включването ѝ като 16-та република на СССР.
Не беше ГЕРБ, която измисли "македонската нация", последствията от което национално предателство търпим и до днес.
Не беше ГЕРБ, който проведе т.нар. Възродителен процес, лишавайки почти милион български граждани от основни човешки права.
Не беше ГЕРБ, който избиваше "враговете на народната власт" с активни мероприятия дори и в чужбина.
Не беше ГЕРБ, който изнесе с куфарчета в чужбина националното богатство, правейки за една нощ капиталисти от червените велможи.
Всичко от гореизброеното го направи вашият "възможен съюзник" БСП!
nessarox
Рейтинг: 1642 НеутралноКъм онзи момент
Това не означава , че сега положението е същото
Не сме като гербаджии - заблудени и да не смеете да кажете нещо лошо за Вожда „Държава без върховенство на правото е форма на организирана престъпност“.
Родолюбец
Рейтинг: 917 ВеселоКъм партиите-котерии в трите предходни парламента бе прикрепена - това стана ясно на всички в края - най-важната от партиите-имитации (на партии) - Слави-Трифоновата ИТН. Нейната главна задача в тях бе, като обира поне част от анти-ГЕРБ вота, всъщност да не позволи истинското руиниране на "котериите".
61. Ниkoй въ Бългapckoтo Княжecтвo нe мoжe ни дa kупувa, нитo дa пpoдaвa чeлoвeчeckи cъщecтвa. Вcekoй poбъ oт kakъвтo пoлъ, вepa и нapoднocтъ дa бъдe, cвoбoдeнъ cтaвa, щoм cтъпи нa бългapcka тepитopия.................................
Професоре Янакиев, като професор-филосов, трябва да знаеш, че създаването на илюзии и вярата в тях е опасно и не само за "вярващите" но и за бъдещето на нормалните хора.
ИТН е толкова прозрачна партия, че вашите илюзии за нея (и вярата ви в тях) даже не ме разсмиват вече.
ИТН беше създадена, за да осигури пряко и безконтролно управление на Р.Радев, по точно на тези, които, не без твоя лична помощ, го инсталираха на поста Президент на РБ. Т.е ген.лейт. Леонид Решетников, бивш зам.директор на Института за стратегически изследвание при президента на РФ.
Ще питаш за доказателства, може би. Ето ги.
Анти Герб коалиционно правителство можеше да се състави още след изборите на 04,04,2021г. ИТН, БСП и БеБъ имаха мнозинство. Можеше да се състави и Про-Герб правителство. Герб и ИТН имаха мнозинство. Като прибавиш и мюбимата ти ДПС - направо контитуционно мнозинство. ИТН провали и двете възможности
На изборите през юли положението беше същите опции. Отново ИТН ги провали.
Кой "спечели" от това? Радев управлява чрез служебни правителства почти цяла година.
Това лято ИТН без никаква видима причина провали редовното правителство. Резултат - отново Радев (и чрез него Решетников) ни управляват чрез служебно правителство.
Както е тръгнало, мивабогодишната ситуация е на път да се повтори. След изборите няма редовно правителство, нови избори и Радев/Решетников безконтролно на власт. Отново.
Така ли Продължавате Промяната?
Ако ИТН беше в помощ на партиите-котерии, сега щяхме да имаме стабилно правителство Герб-ИТН или ИТН-Герб, с мълчаливата подкрепа на ДПС.
pamela
Рейтинг: 1606 ВеселоАвторе, защо трябваше да пишете цяла статия за да повторите същите опорки, които четем от падането на правителството: колко приемлива е БСП за нова коалиция. Така преди ни убеждавахте колко приемлив е Радев за президент.
Майтапът е, че сметките отново няма да ви се вържат: даже една тройна коалиция ПП+БСП+ДБ, за която т.нар. "демократи и либерали" си мечтаят няма да вземе мнозинство от гласовете в парламента.
И тогава кого ще предпочетете? ДПС? "Възраждане"?
Вместо да повтаряте едно и също до втръсване, анализирайте и тези две алтернативи за допълване на коалицията.
Който чертае дебели червени разделителни линии, накрая ще се окаже без изпълнима възможност да сформира правителство.
uvtest
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#40] от "nessarox":
"Към онзи момент..."
Към него момент Радев вече беше обявил Крим за руски. Това много се хареса на вас, лилавите путлерофили и за това 70% от гласувалите за ДБ, предпочетохте човека на Решетников пред българския професор.
doroteus
Рейтинг: 174 Неутрално" Нали БСП е социалистическа партия, защо скача всеки път, когато стане дума за комунизъм. Били се борили срещу фашизма... Зависи кой точно се е борил. В днешно време срещу Ислямска държава се борят дейците на Ал Кайда. Означава ли това, че след няколко десетилетия ще трябва да ги обявим за герои и отричаме обективната истина, че това е било терористична организация."
По тази логика днес БКП е коалиционен партньор на ДБ и ПП ПП - това прави ли я партия на прогреса и промяната ?????
nessarox
Рейтинг: 1642 ВеселоВинаги трябва да се избира по-малкото зло
ПРЕдвидимото зло , а не изненади по пътя „Държава без върховенство на правото е форма на организирана престъпност“.
nessarox
Рейтинг: 1642 ВеселоЗабравихте Янев „Държава без върховенство на правото е форма на организирана престъпност“.
AModoMio
Рейтинг: 1130 НеутралноМа ти какво разбираш? "Ако ние нямахме взаимоотношения с политиците щяхме да бъдем една банда от чакали. Или една обикновена банда и щяхме да бъдем анулирани." Тото Риина след атентатите
uvtest
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#45] от "nessarox":
"Винаги трябва да се избира по-малкото зло
ПРЕдвидимото зло , а не изненади по пътя"
Нали и аз това казвам.За вас путлерофилите, проф.Герджиков, който никога не е казал и дума в защита на Кремъл, беше голямото зло, защото можеше да отдалечи България от Русия.
georgievb
Рейтинг: 715 НеутралноПрезиденто мрази ББ, заради едни самолети, като беше шеф на ВВС, мрази кирчовците заради Янев и антируските изцепки.
И все пак....да ти е=а май==та миризлива :-)Корнелия мрази ББ, защото я бие като тупан на избори, мрази Кирчо, щото и попиля електората с изгонването на руски дипломатически служители, в последно време мрази тихо и президенто, защото си направи своя партия с Янев.
ББ мрази Президенто, защото оня може да прави коремно и вика, че е по-генерал от него. Също така мрази кирчовците, защото го наричат мафиот и се пишат по-евроатлантици от него.
Дългия мрази Кирчо, щото кирчовците казаха, че ИТН са мафия и няма да им дадат каквото искат (каквото и да искат) - т.е. на ви едни батерии, дайте ни едни пътища, не стана. ИТН мразят и ББ, щото едно време оня разказваше за някаква градинка в София, дето Дългия я искал за строеж, пък ББ като кмет не му я дал.
ДПС мрази всички, дето не му дават да прави обръчи - т.е. всеки, от другите партии, който му развали далаверата на държавната софра. Мразят и Ристо, щото дебаркирана личния плаж на падишаха- хидроинженер и философ.
Кирчо мрази всички, които не се съгласяват с него, защото това е литмус, ако не си съгласен с него си мафиот, а кирчо мрази мафиоти откакто гледа "Кръстника".
ДБ не мразят никого, те са грантаджийски "меки китки" и мразят, когото от грантодателите им наредят и когато им наредят.
Копейкин мрази всички, които не мразят Америка и мразят Путин.
Всичко от което се нуждаеш е любов...пееха Бийтълс
karabastun
Рейтинг: 1205 ЛюбопитноДо коментар [#44] от "doroteus":
[email protected]И ПП, и ДБ и БСП са все деца на номенклатурата на БКП - естествено, че ще се коалират традиционно против народа!
doroteus
Рейтинг: 174 Неутрално[quote#28:"Родолюбец"][/quote]
Има и още един , който е обрал съдружника си , но историята е приключила с досъдебно споразумение и известна сума пари ! Така Асенчо официално се води - НЕОСЪЖДАН мошеник !
Zayo Cicin
Рейтинг: 3485 ВеселоДо коментар [#36] от "nessarox":
I 💜 Leka BorislavovnaЕ, ти сега ще изкараш, че България печели от транзитните такси.
Zayo Cicin
Рейтинг: 3485 НеутралноДо коментар [#40] от "nessarox":
I 💜 Leka BorislavovnaТака е. Вие сте принципни. Имате всякакви принципи, според моментната нужда.
Zayo Cicin
Рейтинг: 3485 НеутралноТе предпочетоха човека на Решетников и пред собствения си кандидат, та какво остава за някакъв професор, издигнат от ГЕРБ. I 💜 Leka Borislavovna
pamela
Рейтинг: 1606 ВеселоДо коментар [#46] от "nessarox":
Да, ама неговата поткрепа може да не е достатъчна и тогава остават само ДПС и "Възраждане".
Всъщност Станишката преди десетина дена се изказа нещо в този дух: БСП можела да преговаря и с "Възраждане".
Цитат:
"Много е възможно според мен и други фактори да повлияят, особено ако "Възраждане" има по-сериозен резултат, това да бъде мотив за търсене на съгласие", каза още Станишев.
https://www.dnevnik.bg/politika/2022/09/16/4391619_stanishev_ne_othvurli_vuzmojnostta_da_se_kandidatira/
Моа Преател Тайпи
Рейтинг: 56 Неутралногответе се за невиждани фалшификации. ГЕРБ-ДПС са се натопорчили да фалшифицират изборите поне колкото ги фалшифицираха по времето на Борисов
яж бахур...колцина тук забелязаха, че дори дървата по селата скриха за целта?
Моа Преател Тайпи
Рейтинг: 56 Неутралноаз продължавам да не разбирам, защо ГЕРБ-ДПС-ИТН не си направиха правителство след като бутнаха Киро, ми ни занимават с малоумщините си? яж бахур...
Моа Преател Тайпи
Рейтинг: 56 Неутралноа самият Борисов е аватар на посткомунистическата мафия обладала България яж бахур...
Zayo Cicin
Рейтинг: 3485 ЛюбопитноДо коментар [#56] от "Моа Преател Тайпи":
I 💜 Leka BorislavovnaДобре де, Севдалине, нали мадуровките правят изборните фалшификации невъзможни?
Моа Преател Тайпи
Рейтинг: 56 Неутралнотакаа, я да видим кво се случва в култовата ГЕРБ-идж община Симитли...
Народно Събрание
гласували 342
ГЕРБ 285
https://results.cik.bg/pvrns2021/tur1/protokoli/64/01/014400004.0.html
Президент
Радев 164
Гербиджиков 61
https://results.cik.bg/pvrns2021/tur2/protokoli/256/01/014400004.0.html
още по-красотна картинка, в цялата община е така
гласували 456
ГЕРБ 313
https://results.cik.bg/pvrns2021/tur1/protokoli/64/01/014400005.0.html
Радев 261
Гербиджиков 83
https://results.cik.bg/pvrns2021/tur2/protokoli/256/01/014400005.0.html яж бахур...
Васик
Рейтинг: 118 НеутралноСтатията трябва да се обозначи като партийна реклама
Родолюбец
Рейтинг: 917 ВеселоИнтересно как наричате попълнена декларация с невярно съдържание?
Чиста истина, може би?!?! 61. Ниkoй въ Бългapckoтo Княжecтвo нe мoжe ни дa kупувa, нитo дa пpoдaвa чeлoвeчeckи cъщecтвa. Вcekoй poбъ oт kakъвтo пoлъ, вepa и нapoднocтъ дa бъдe, cвoбoдeнъ cтaвa, щoм cтъпи нa бългapcka тepитopия.
Роси
Рейтинг: 5757 НеутралноКакто е казал Бисмарк, политиката е изкуство на възможното. Такива са обстоятелствата, ще трябва да се съобразяваме.
whitemare
Рейтинг: 923 Неутрално"И ако тя ни отвращава, трябва да отидем да гласуваме на 2-и октомври - кой както ще - за "Демократична България" или за "Продължаваме промяната","
Фильо и Фобьо са двама неграмотни, комплексирани и прости близнациДневник, защо не обозначавате такива публикации като политически ПР?
Родолюбец
Рейтинг: 917 ВеселоКъм Онзи момент Вицето Йотова беше вече дала ярък пример за преклонение пред Русия. Пък може и да не е било само преклонение, щото на гундяев му святкаха очите като на ...... 61. Ниkoй въ Бългapckoтo Княжecтвo нe мoжe ни дa kупувa, нитo дa пpoдaвa чeлoвeчeckи cъщecтвa. Вcekoй poбъ oт kakъвтo пoлъ, вepa и нapoднocтъ дa бъдe, cвoбoдeнъ cтaвa, щoм cтъпи нa бългapcka тepитopия.
Петър Бабанов
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#5] от "vassilun":
По точно, ти лъжеш!
nessarox
Рейтинг: 1642 ЛюбопитноПрочетете решението на КС и проверете добре какво пише .
Кое осъжда КС - назначаването му като премиер или попълнената декларация ?
„Държава без върховенство на правото е форма на организирана престъпност“.
nessarox
Рейтинг: 1642 ЛюбопитноТова го каза Борисов , не аз „Държава без върховенство на правото е форма на организирана престъпност“.
vassilun
Рейтинг: 4863 НеутралноНе! Вие лъжете!
vassilun
Рейтинг: 4863 НеутралноЯ постни линк към документ, който ни задължава да купуваме дълг на която и да е държава!
Яна
Рейтинг: 479 НеутралноДа погледнем "предизборната сцена". И какво да видим...
"Славата трябва да се извоюва, а честта просто не бива да се губи." - Шопенхауер"...
• След няколко месеца разбрахме, че България е далеч от европейските норми в сферата на публичните финанси, а българският закон е пренебрегнат. За да спазим нормите на европеския Пакт за стабилност и растеж ние трябва да подобрим дефицата.
• Според Министерството на финансите, през следващите години дефицитът на консолидирана и на касова основа ще се движи около 6% - далеч от европейските правила и далеч от Закона за публичните финанси.
• За да се финансира тази дупка, създадена няколко месеца по-рано, е небходимо спешно емитиране на дълг.
• Финансовите канали на информация днес ми донесоха, че българската държава след международната емисия на 2,25 млрд. евро дълг, днес е направила пореден втори опит за емитиране на дълг на вътрешния пазар.
• Тази информация ме провокира да задам следните въпроси:
o Вярно ли е, че днес държавата не успя да набере средствата, предвидени в емисионния каландар чрез българския пазар?
o Вярно ли е, че българският пазар вече е изчерпан и чрез този емисионен календар не можем да наберем средствата, необходими дори за социалните плащания от бюджета?
o Вярно ли е, че вече дори на българския пазар имаме регистрирана лихва от 4,13%?
o Вярно ли е, че днес държавата е усвоила дълг от само 150 млн. лв., а не над 200 млн. лв., както се очакваше?
o Вярно ли е това, че за първи път държавата не може да събере прогнозиран дълг от вътрешния пазар и това се дължи на „вятъра на промяната“?
o Защо новият дълг е 5 пъти по-скъп от последния изтеглен по времето по-предходното редовно правителство и защо този дълг е 2 пъти по-скъп от средноевропейския и този в Хърватска?
o Как бившият вицепремиер и министър на финансите – Симеон Дянков доказа, че Хърватска е изтеглигла дълг на половин цена, в период за който последният редовен министър на финансите твърди, че това е невъзможно?
o Защо Хърватска се справя, а нашите деца трябва да плащат скъпо? Това свързано ли е с предприемането на действия, които да спрат членството на България в еврозоната? Вкарваме ли посредници по дълга, за да могат нашите деца да плащат десетки години по-скъпо? Това ли е вятърът на промяната?!
o Защо дългът, който се използва от Хърватска, а днес от страни като Германия струва наполвина? Това ли е наследството на промяната?
Част от въпростие, които зададох са към всички, за мен са риторични. Те са риторични, защото знам отговорите им. Моля Ви скъпи приятели, намерете отговорите! Аз нямам отговор обаче на въпроса, как България изпада в неплатежеспособност, как не може да събере дълг, за да си плати разходите и защо плащаме двойна лихва."
Лъчезар Борисов
Яна
Рейтинг: 479 НеутралноДа погледнем още веднъж "предизборната сцена". И какво още да видим...
"Славата трябва да се извоюва, а честта просто не бива да се губи." - Шопенхауер"Търговски баланс, въпроси и отговори
Днес, 19.09.2022 г., БНБ публикува информация за състоянието на платежния баланс към месец юли и за търговията до месец юни. Впечатление прави, че:
• За януари – юли 2022 г. търговският баланс е отрицателен в размер на 2197.3 млн. евро при дефицит от 1142.9 млн. евро за същия период на 2021 г., т.е. се наблюдава ръст от 92.3%.
• За периода януари-юни 2022 г. общо вносът на суров петрол и природен газ е достигнал 3531.1 млн. евро, като е нараснал със 164%, спрямо същия период на предходната година когато е бил 1339.6 млн. евро.
• За периода януари-юни 2022 г. общо вносът от Русия е 3269.9 млн. евро, като е нараснал със 182%, спрямо същия период на предходната година когато е бил 1160,5 млн. евро. Износът за този период за Русия е останал реално непроменен.
Всички тези данни дават основание да се направят изводи , които оставям на Вас, както и да се дадат отговори на следните въпроси:
• В каква степен търговията с Русия дава негативно отражение на влошения търговски баланс на България?
• Станала ли е България финансово-икономически по-зависима от една държава и съществува ли диверсификация на доставките, от гледна точка на паричното им изражение?
• Какъв приблизително е обемът на внесения суров петрол природен газ, който не е от Русия?"
https://www.facebook.com/profile.php?id=100064888003739
Яна
Рейтинг: 479 Неутрално"Какво ни каза НСИ?
"Славата трябва да се извоюва, а честта просто не бива да се губи." - Шопенхауер• Износът на България за Руската федерация за периода е януари-юли 2022 г. е 485.7 млн. лв., като за същия период на предходната година е бил 471.7 млн. лв. , т.е. е налице запазване на обема, въпреки инфлацията при цени на производител. Това означава, че българският износ в реални обеми се свил.
• Вносът на България от Руската федерация по данните на НСИ е достигнал 7.09 млрд. лв. за периода януари-юли 2022 г. при 2.97 млрд. лв. за същия период на предходната година. Това означава, че вносът на България от Русия е нараснал със 138.4%.
• Търговското салдо на България с Руската федерация в момента е отрицателно и е в размер на 6.6 млрд. лв. при отрицателно салдо от 2.5 млрд. лв. за същия период на предходната година. Ръстът на отрицателното салдо сочи, че България е близо 2.6 пъти по-зависима финансово-икономически в момента от Русия, сравнено с година по-рано.
Цялостното влошаване на търговския баланс на страната се оказва, че се движи основно от негативния търговски дефицит с една страна."
k_
Рейтинг: 905 НеутралноДо коментар [#50] от "karabastun":
Тия реализираха визита на Ал. Лилов за модерното ляво.
БСП са старото класическо ляво в България.
Според всички проучвания събират 35% макс.
Останалото я някъв народняшки бъркоч в десния спектър.
Десния избирател има повече избор.
В ляво освен по руския вектор (БСП) се различават и по джендър (ПП и ДБ) вектора.
Може би е възможно правителство и то може да бъде само дясна сглобка.
Левите джендъри с 35% на изборите общо няма как да им се получи.
По-скоро няма да има правителство ако ИТН влезе, защото сценаристите са решили да се забавляват.
Родолюбец
Рейтинг: 917 ВеселоАми защото коалиция Герб-ДПС-ИТН съществува само в нечии болни мозъци. Да кажем.
61. Ниkoй въ Бългapckoтo Княжecтвo нe мoжe ни дa kупувa, нитo дa пpoдaвa чeлoвeчeckи cъщecтвa. Вcekoй poбъ oт kakъвтo пoлъ, вepa и нapoднocтъ дa бъдe, cвoбoдeнъ cтaвa, щoм cтъпи нa бългapcka тepитopия.
Родолюбец
Рейтинг: 917 Весело[quote#67:"nessarox"][/quote]
61. Ниkoй въ Бългapckoтo Княжecтвo нe мoжe ни дa kупувa, нитo дa пpoдaвa чeлoвeчeckи cъщecтвa. Вcekoй poбъ oт kakъвтo пoлъ, вepa и нapoднocтъ дa бъдe, cвoбoдeнъ cтaвa, щoм cтъпи нa бългapcka тepитopия.КС е казал, че Кирчо е излъгал в декларацията си и поради тази причина неговото назначаване за министър противоречи на Конституцията.
Какво неясно има тек?
Яна
Рейтинг: 479 Весело..............
Разбира се, и сега си предпочитате коалиция с ПРЕдвидимата крушовишка ездачка - душеприказчицата на Решетников, която го осветлява кога е РАНО и кога е удобно България да напусне НАТО.
"„Не отдавна ми се отдаде възможност да разговарям с лидера на Социалистическата партия на България. Тогава тя ми каза, че ще ще издигнат кандидатурата на генерал Радев. Попитах я какви лозунги ще издигнат, сред тях ще има ли такъв, че България трябва да стане неутрална, самостоятелна страна? Тя ми каза – „още е рано“. Така или иначе победата на Радев е знак, че в България е дошло време за смяна на елита. Разговорът се проведе през лятото на 2016г."
https://www.tvevropa.com/2019/04/reshetnikov-v-intervyu-prez-2016g-ninova-ne-izklyuchi-vazmozhnostta-balgariya-da-se-razgranichi-ot-nato/
Никола Минчев: "Единствената възможна коалиция на ПП е тази с БСП и ДБ"
БСП и Корнелия щели да "омекотяват" санкциите и обмисляли дали да признаят референдумите на Путлер.
Абе, къде са Ицо и Женераля?
"Славата трябва да се извоюва, а честта просто не бива да се губи." - Шопенхауер
ck2013
Рейтинг: 756 НеутралноНяма какво да се обяснява ме с гербиджа, които не знам защо, но все тука виси. Нещата са прости както казва професора, в неделя трябва да отидем и да гласуваме колкото се може повече.
“I am sorry for the length of my letter, but I had not the time to write a short one.” Blaise Pascalpalav_nik
Рейтинг: 229 ЛюбопитноИмам питане към Янакиев.
Одобрява ли поредното връщане във властта на БСП и след тези избори...
Daniela Kovacheva
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#14] от "nessarox":
Грешиш. Пропутлерското управление го свалихме с първия успешен вот на недоверие. А правителство без Герб е възможно само с Възраждане. Честито!
BGman
Рейтинг: 772 НеутралноИзборът за демократично настроения българин следователно днес никак не е сложен и е съвсем ясно очертан
=================
Правилно...гласувате за ГЕРБ и няма да сбъркате...
Костадин Иванов
Рейтинг: 3611 ВеселоДо коментар [#2] от "lemans":
Еретик"https://www.dnevnik.bg/analizi/2022/09/27/4394831_pogled_kum_izbornata_scena/comments #:~:text=. С ГЕРБ не може щото са лоши ама с БКПто може понеже са по-убави"
==============
Така казаха Отгоре!
nqn07618061
Рейтинг: 8 НеутралноТоя доклад не е от ЦРУ, а от ГРУ. Дългът не е нарастнал с 3,8 милиарда, а е намалял с толкова. Бензинът стана по 2,75, а олиото по 4 лв. Сиренето отдавна е по 16 лв/кг- това дето го ядеше за 8 лв/кг е за баламурници като тебе.
Нищо, ти гласувай за Копейкин дето щеше да връща 1 милион субсиди, а накрая 700 000 изчезнаха за къща в Морската и нова кола. Безплатни кухни и транспорт до курорта те чакат при него- кухни за бедни и почивка на Белене.
skitnik75
Рейтинг: 8 НеутралноКалин Янакиев или Гари Каспаров. Сами преценете.
swy46682091
Рейтинг: 8 ЛюбопитноКакво му се е случило на автора? Много малко кавички този път!
gbn48395586
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#8] от "Камен Доков":
За хиляден път пишеш, че Демократична България нямало да влезе в следващия парламент и за хиляден път те опровергавам, че ВСИЧКИ социологически агенции и дават процент ДВОЙНО ПО-ГОЛЯМ ОТ НУЖНОТО ЗА ВЛИЗАНЕ В ПАРЛАМЕНТА. Явно го правиш за пари. Точно там мафиотското статукво го стяга чепикът - не можахте нито да купите, нито да сплашите ДБ и сега ви остава само да плащате на тролове и на продажни журналисти да сипят лъжи и клевети. ДБ е единственият политически субект с дългогодишна, доказана, твърда и искрена евроатлантическа позиция. Единственият, който никога не се е покланял на североизток. Ще бъдем в следващото НС и депутатите ни всеки петък ще питат баце ти и гълъба за откраднатите милиарди, за далаверите, за предателствата в полза на Русия.
gbn48395586
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#39] от "Alarmstufe Rot":
====Леко напомняне на автора, Калин Янакоиев, че:
Не беше ГЕРБ, който изби 30 000 българи, елита на нацията. Не беше ГЕРБ, който 3 пъти фалира България. Всичко от гореизброеното го направи вашият "възможен съюзник" БСП!===
Ами партията АБВ е точно най-русофилската и най-болшевишка фракция на БСП. И БЕШЕ КОАЛИЦИОНЕН ПАРТНЬОР НА ГЕРБ !!! Защо за вас може, за друг да не може. Двоен стандарт точно по путински. И обвиняване на другите в собствените грехове.
gbn48395586
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#50] от "karabastun":
====И ПП, и ДБ и БСП са все деца на номенклатурата на БКП===
Абсолютна лъжа! И милион пъти да я повториш, няма да стане истина. Почти всички са деца и внуци на хора тежко репресирани по време на социализма - разстреляни от т.нар. народен съд, хора с отнети имущества, хора, на които им е било забранено да следват. Комунистическите отрочета са именно в ГЕРБ. Не ме карай да вадя списъка, който беше много популярен, когато се пръкна ГЕРБ. Оказа се, че всичките им активисти са деца и внуци на тежка номенклатура. Пак по путински на врага приписвате собствените грехове;
gbn48395586
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#62] от "Родолюбец":
===Интересно как наричате попълнена декларация с невярно съдържание?===
От правна гледна точка важно е субективното отношение към написаното. Ако пишещият вярва, че написаното е истина, например защото се е заблудил, тогава не носи отговорност. Имаше такъв случай с едно потопено корабче - няколко години се е вярвало, че всички са загинали и един човек сключил нов брак. После се оказва, че съпругата му е оцеляла, но решила да се укрие по някаква причина. Мислиш ли, че ще го съдят, че "излъгал", че е вдовец. Така и К.П. е вярвал, че като е подал документите с нот. заверка, се е освободил от кан.гражданство и не е налице престъплението "подаване на декларация с невярно съдържание".
Мърмор
Рейтинг: 775 НеутралноОтново бабуване. Е, няма да има отроче, дори хилаво.
volarok
Рейтинг: 941 НеутралноВсички проблеми идват от политическата наивност и неориентираност на българския избирател, което се прокарва умишлено от партиите и техните задкулисни водачи през целия преход.
nik_77.
Рейтинг: 284 НеутралноСтрах ги е от Борисов да не стане някакъв вожд, да не ги командва безпардонно и пр. Затова им шушнат от частната фондация Америка за България /не от посолството/ - никога с Борисов. Да не стане несменяем вожд. Като Орбан. И ще вземе да ни изгони. Както Орбан ги изгони от Унгария. Обаче пак бъркат. Борисов им вървеше по гайдата без да гъкне. Вярно, балансираше с тогава всесилния Путин. Пусна му аванси да не го свали както му свали първото правителство. Но, като цяло - изключително добронамерен и толерантен спрямо неолибералния сегмент. Даже Румяна Бъчварова му доведе Христо Иванов да поеме сложното и комплицирано министерство на правосъдието. И той го направи министър. До момента в който десният сегмент на управлението не реши, че трябва да стане управляваща опозиция. За да се види до колко са заблудени днес от същия сегмент - сравнете Корнелия в правителството на БСП-ПП-ДБ с десните в правителството на Б. Борисов. Корнелия колеше и бесеше като вицепремиер. А Кирил Петков стоеше мирно и козируваше. Нищо подобно при Борисов. Където десните управляваха възловите сектори по свой разбирания. До там, че после повлияната от руснаците прокуратура ги почна с разни дела. Та, кой е по-опасен да не стане вожд - Борисов или Корнелия - е въпрос отворен.