БДЖ в глуха линия: корупция, хаос, некомпетентност

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (48)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на famousandco
    famousandco
    Рейтинг: 481 Неутрално

    Държавата има възможност да покаже как нейните фирми могат да бъдат успешни и печеливши, дават високи заплати, инвестират за подобряване на продуктите и услугите, расте пазарният им дял и клиентите им са доволни.

    Ако не се справи с това, значи не трябва да казва и на бизнеса по какъв начин да работи.

  2. 2 Профил на fpyyh
    fpyyh
    Рейтинг: 116 Неутрално

    По-малко се краде в абсолютни стойности от магистралите, но процентно сигурно 90% от парите отиват при “правилните” фирми в желозопътния транспорт, а при магистралите само 60% се връщаше на ГЕРБ след печелене на поръчка.

    за да разберете всичко за белодробния рак, продължавайте да пушите
  3. 3 Профил на bistr
    bistr
    Рейтинг: 1243 Неутрално

    този път поздравления за авторката и за Дневник, че обръщат внимание на такава важна тема за българските граждани.
    Дори се учудвам, че материала е сравнително мек и леко беззъб - всеки, който поне малко се е докосвал до влакове и Бдж и пр, не може да не спомене знакови имена като известните български бизнесмени Васил Божков или да речем Ковачки ?
    А че има корупция, вкл и по международните конкурси - това едва ли учудва вече някого - не е ли време най-сетне новото правителство, новия минситър и колегата му финансист Асен Василев да се фокусрита върху това за да спрат изтичането на милиони

  4. 4 Профил на cto591144385
    cto591144385
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Интересно. Европа е оценила живота на минимум 21000 Евро.
    Да се смееш ли, да плачеш ли🤔

  5. 5 Профил на mkebg
    mkebg
    Рейтинг: 8 Неутрално

    ...и това го пише човек, който никога не е пътувал с влак на БДЖ.....

  6. 6 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 5672 Неутрално

    "...БДЖ в глуха линия: корупция, хаос, некомпетентност..."
    БДЖ е като България...

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  7. 7 Профил на ЗаНиЗа
    ЗаНиЗа
    Рейтинг: 1956 Весело

    "Българските железници вървят назад и без машина на времето..." - НО едва ли ще се върне когато в купетата имаше перденца, в коридорите килимчета, а във Wатер Cлозетите нарязана тоалетна хартия, вода и сапун. Това, че некомпетентноста и некадърността е превзела БДЖ, а все още "работи" се дължи на все още загрижени за това хора, на които обаче не се гласува нито доверие, нито се поощряват да се справят още по-добре. Ярък пример е теснолинейката "Септември-Добринище", където един млад, ентусиазиран и най-вече МОЖЕЩ човек направи неща, които всички спецове - заварени, назначени, сменяни и отново спускани от къде ли не, едва ли могат и да си помислят, че могат да повторят. Пътуване, пътуване трябва на шефовете, които ако не знаят как поне да видят как не трябва да бъде. Та белким включат някое реотанче в началническите им мозъци.

    Направи съд от глината, празнината вътре в него го прави полезен.
  8. 8 Профил на Прокопсало Парвеню
    Прокопсало Парвеню
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Нашата Емилия

    "БДЖ корупция и липса на визия"

    Що така бе миме? Нали синагпурския визионер ги докара

    променистите от Канада?

    06-20 Р.Радев: Смущаващо е, че Божков звучи по-убедително от неговите обвинители ............................. 01- 21 Р.Радев: Логично е.. г-н Пеевски да подкрепи г-н Борисов на президентските избори, те са ортаци в бизнеса и политиката.................................................................................. ...................................... ............................. 01-21 Г.Атанасов: Нямам нито една забележка към Радев ................................................................................................. 10-21 К.Петков: Ако управлява коалиция с ДПС, излизам на протест ............................................................................ 09-21 К.Петков: С две ръце гласувам за президента Радев ................................................................................................ 10-21 К.Петков: Ние от "ПП“ много харесваме Бойко Рашков за вътрешен министър . ............................... 01-22 Радан: Но днес просто трябва да свалим шапка на Радев ..................................................................................... 03-22 Б.Рашков: Божков няма да откаже да даде показания, че е бил изнудван .................................................. 03-23 К.Петков: За мен е просто умопомрачаващо .............................................................................................................. ................................ как прокуратурата дори не образува производство заради изнесеното от Божков... 12-23 К.Петков: Не вярвам в идеята за независими експерти в регулаторите. По-добре е всяка една партия да сложи политическите си експерти и всеки да си поеме отговорността.
  9. 9 Профил на HUMANOID
    HUMANOID
    Рейтинг: 2149 Неутрално

    Сезирам – че БЪЛГАРИЯ е единствената държава в ЕС, която все още не е въвела новите правила на "Директивата за ДДС" (Директива 2022/542 от 05.04.2022),
    която разрешава на всяка държава-членка да въведе/определи следните ставки на ДДС
    :
    (1.) "специална нулева ставка" (ставка от 0% ДДС)...
    (2.) "свръх-намалена ставка" (ставка по-ниска от 5% ДДС)...
    (3.) "намалена ставка" (ставка от 5% до 14,9% ДДС)...
    (4.) "стандартна ставка" (ставка от 15% до 100% ДДС)...
    :
    ДИРЕКТИВА (ЕС) 2022/542 НА СЪВЕТА
    oт 5 април 2022 година
    за изменение на директиви 2006/112/ЕО и (ЕС) 2020/285 по отношение на ставките на данъка върху добавената стойност (ДДС)

    https://eur-lex.europa.eu/legal-content/BG/TXT/?uri=CELEX:32022L0542

    излишната (ненаситната) алчност ще погуби човечеството ...
  10. 10 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 2211 Неутрално

    До коментар [#7] от "ЗаНиЗа":

    Перденца,тоалетна хартия,вода и сапун има във влаковете,поне тези за дълги разстояния.

    Решението на проблема е БДЖ да се приватизира. Сега си задайте въпроса защо управляващите никога няма да приватизират БДЖ?

  11. 11 Профил на Dead putlerist
    Dead putlerist
    Рейтинг: 225 Весело

    БДЖ => Боже, Добрахме се Живи.

  12. 12 Профил на unh571130166
    unh571130166
    Рейтинг: 8 Неутрално

    КОГАТО ПО УЛИЦИТЕ НА БЪЛГАРИЯ ВИДИТЕ КОЛА НАД 30 000 ЛЕВА, ДА НЕ ГОВОРИМ ЗА ТЕЗИ НАД 100 000 ЛЕВА, 99 % ГОВОРИМ ЗА ОТКРАДНАТИ ПАРИ ОТ НЯКАКВА ДАЛАВЕРА:
    – ОТ ЕВРОПРОЕКТИ,
    – ОТ ОБЩЕСТВЕНИ ПОРЪЧКИ
    – ОТ ФИКТИВНИ ФИРМИ И ИЗТОЧЕНО ДДС
    – ОТ ДАЛАВЕРИ В ЕНЕРГЕТИКАТА
    – ОТ ВНЕСЕН БОКЛУК
    – ОТ ИЗТОЧВАНЕ НА КРЕДИТНИ КАРТИ
    – ОТ НАРКОРАЗПРОСТРАНЕНИЕ
    – ОТ ФАЛШИВИ БИЗНЕСИ (КРИПТОВАЛУТИ, ТЪРГОВИЯ С АКЦИИ...)
    . . .

    БЪЛГАРИНА В 99 % ТЪРСИ САМО ДАЛАВЕРАТА, ИЗМАМАТА, КРАЖБАТА, ЛЪЖАТА, ЗАБЛУДАТА, НЕЧЕСТИЕТО, ЗАЩОТО, ТОВА МУ ДАВА ОНАЗИ ЛЪЖЛИВА ПРЕДСТАВА ЗА БЪРЗИ И ЛЕСНИ ДОХОДИ И ИЗМАМНОТО ЩАСТИЕ, КОЕТО ТЪРСИ В ПАРИТЕ!

    ЧЕСТИТО! ЧЕСТИТО, ЗАЩОТО: "Защото, относно всяко скрито нещо, Бог ще докара на съд всяко дело, Било то добро или зло." – (БИБЛИЯТА)

    НЯМА МЪРДАНЕ!

  13. 13 Профил на gmalinov
    gmalinov
    Рейтинг: 721 Любопитно

    До 2008-а година редовно пътувах с влак от Пазарджик до София - 126км за 2 часа и 20 минути с бързия влак. В днешно време не съм пътувал и не знам как е, но едва ли нещо се е променило в положителна посока. До Бургас колко време ще се люшкаме в мизерните вагони? Срещу 2 лева щели да ми превозят велосипеда до Бургас, ама нямало охрана на вагона?!?! За какво говорим изобщо, мизерията в БДЖ е пословична...

    GM
  14. 14 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 2392 Неутрално

    Нашарените с графити пътнически вагони превърнаха влаковете в панаирски и циркови влакове. Едно време , когато цирковете и панаирите се местеха от едно място на друго, превозните коли и вагони бяха така нашарени. Така нашарени , вагоните правят впечатление на изоставени , занемарени , неподдържани, каквито са си не само отвън , но и отвътре.

  15. 15 Профил на The Crusader
    The Crusader
    Рейтинг: 8 Любопитно

    Оня куриера йога черен колан какво успя да направи по темата, освен да изкопае още по голяма дупка за ЖП-то ?

    https://youtu.be/gsH4864d99w Какво е жена ? Простичък въпрос, на който нито един джендър не може да отговори. Разтърсващ филм, трябва да се гледа задължително.
  16. 16 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 2392 Неутрално

    "разследването на европейската прокуратура на два проекта за модернизация на железопътната инфраструктура за общо 241 млн. евро, осигурени от европейски програми. Причината - транзакции от НКЖИ към фирмите изпълнители, преведени след това към кухи дружества"

    Фрапиращ случай на кражби на европейски средства са тези , дадени за модернизация на ж.п. линията от Пловдив до Свиленград в размер на няколко стотини милиона евра. Наскоро пътувах по тази линия. Оказа се , че линията не е удвоена. Останала е единична и влаковете продължават да се изчакват по гарите, но сградите на гарите са подновени. Гарите са направени с широки и дълги перони , сякаш от там ще се качват и слизат стотици пътници , а не по двама трима , както е сега. Построени са скъпо струващи подлези и надлези на гари и спирки , които никой не ползва. Парите са потрошени за глупости. Най-важното , удвояване на ж.п. линията не е извършено.

  17. 17 Профил на dejmos
    dejmos
    Рейтинг: 402 Любопитно

    Единственото хубаво ,е, че нашата инфраструктура е по добра от тази на САЩ. Там всеки ден по три влака катастрофират. Иначе тотална изостаналост спрямо Китай (която в ЖП е ненадмината) . Но да погледнем Европейките примери. Например във Финландия , ЖП работи прекрасно . Иначе приказките ги знаем ...корупция , може и нещо руско да сложат . и така си върви.

  18. 18 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 3836 Неутрално

    Ситуацията в БДЖ е пълна катастрофа и не се вижда изход от ситуацията там!

  19. 19 Профил на 4ort
    4ort
    Рейтинг: 116 Неутрално

    Кой гушна парите от гара Етрополе?

    Имам време да питам всеки идиот.
  20. 20 Профил на szj351152722
    szj351152722
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Госпожата не е наясно с това че БДЖ не е виновно за случая от Стара Загора. Виновният и наказан е диспечер който работи в държавното НКЖИ. Другото са изсмукани от пръстите опорки от рода и аз нещо да кажа по темата БДЖ.

  21. 21 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 2211 Весело

    До коментар [#17] от "dejmos":

    Сериозно!!! В САЩ катастрофирали ВСЕКИ ДЕН по три влака...

  22. 22 Профил на citoyen
    citoyen
    Рейтинг: 707 Неутрално

    Наистина такова е усещането. И никакъв напредък а бяха налети бая средства!

  23. 23 Профил на Роси СУПЕР
    Роси
    Рейтинг: 5672 Неутрално

    И как няма да е, като от години там се назначават все партийни кадри, които хал хабер нямат от железопътен транспорт. Виж, в кражбите са добри!

  24. 24 Профил на Oggie Petkov
    Oggie Petkov
    Рейтинг: 39 Неутрално

    До коментар [#2] от "fpyyh":

    Ако беше вярно това, което казваш сега би трябвало с два пъти по-малко пари да се направят повече километри. За съжаление не е обявена обществена поръчка дори за 1 см нов път, за да видим новите крадлювци, как няма да крадат. Заради тях ще гледаме още дълго време Хемус през крив макарон. При ББ магистралата растеше като гъба, дето се казва, не с дни, а с часове. Остави им 1 млрд резерва, който го опоска Кокорчо и замина неизвестно къде.Сега всичко е обрасло и запустяло. Цели 3 пропилени години и стотици жертви по пътищата, това ни донесе "подмяната". За БДЖто, ако имахме един свестен МП щеше да задължи всички министри, заместници, шефове на отдели задължително с влак и нещата щяха да се оправят за секунди. Поне кенефите нямаше да миришат.

  25. 25 Профил на Oggie Petkov
    Oggie Petkov
    Рейтинг: 39 Неутрално

    До коментар [#17] от "dejmos":

    Ще кажа само, че цените на билетите за влака в "белите държави" са от 3 до 10 пъти по-високи за същия километраж. Може лесно да се провери.

  26. 26 Профил на Jordan Dimitrov
    Jordan Dimitrov
    Рейтинг: 334 Неутрално

    До коментар [#7] от "ЗаНиЗа":


    До коментар [#24] от "Oggie Petkov":

    В западнаЕвропа кенефите неВунят

  27. 27 Профил на dejmos
    dejmos
    Рейтинг: 402 Весело

    До коментар [#21] от "deaf":

    Мдааааааааааааа - всеки ден. Днес два ЖП влака излязоха от релсите , .........и метрото в Ню Йорк , също днес сдаде багажа .
    Власти са забранили да се правят снимки ( свободата на информацията) , но американците снимат :))

  28. 28 Профил на oak17621787
    oak17621787
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Много е зле тая. За тея думи:
    краде се и от нафтата, и от обществените поръчки - за резервни части, за пране на завеси, постелки и одеала, за хигиенизиране на гарите - също добри суми за приближени фирми, и т.н.
    Във всяка нормална държава щяха да я лишат от журналистиèски права - обвинения и внушения без всякакви доказателства. Така може да си говорим в кварталното кафене, а не в национални медии. После пискат като ги съдят.

  29. 29 Профил на itl421157417
    itl421157417
    Рейтинг: 382 Неутрално

    .....има брилянтен разказ за БДЖ-неволите в БГ на Диляна Димитрова в сайта "Сега"....

  30. 30 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 2016 Неутрално

    Е аз поне от 10г. казвам,че ако се гепи по-малко в БДЖ компанията може да излезе на печалба!

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  31. 31 Профил на mesambria
    mesambria
    Рейтинг: 225 Неутрално

    Реформите в БДЖ-то се изчерпват до смяната на ръководството, след смяната на поредното правителство!

  32. 32 Профил на Gretel
    Gretel
    Рейтинг: 272 Неутрално

    “ БДЖ в глуха линия: корупция, хаос, некомпетентност”
    ——
    Ох, хубу че са само 3 главни букви. Че ако бяха 4 имаше опасност човек да сбърка — или с ППДБ, или ГЕРБ, или … да не изреждам.

    Всеки има право на собствено мнение, но не и на собствени факти. (вероятно Б. М. Барух)
  33. 33 Профил на gost22
    gost22
    Рейтинг: 823 Весело

    Много е зле тая. За тея думи:краде се и от нафтата, и от обществените поръчки - за резервни части, за пране на завеси, постелки и одеала, за хигиенизиране на гарите - също добри суми за приближени фирми, и т.н. Във всяка нормална държава щяха да я лишат от журналистиèски права - обвинения и внушения без всякакви доказателства. Така може да си говорим в кварталното кафене, а не в национални медии. После пискат като ги съдят.
    —цитат от коментар 28 на oak17621787


    Може ама не смеят, щото току виж извади факти и доказателства и "после ко прайм, а?"

    "Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...
  34. 34 Профил на gost22
    gost22
    Рейтинг: 823 Любопитно

    БДЖ-то няма да се оправи, докато е социален транспорт. Държавата ги субсидира щото нали са "социален транспорт", а те за къв да се напъват, когато "държавата субсидира"...

    "Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...
  35. 35 Профил на Maria Simova
    Maria Simova
    Рейтинг: 8 Гневно

    Само БДЖ ли. и МВР са така и съдебната система!

  36. 36 Профил на 911
    911
    Рейтинг: 824 Неутрално

    БДЖ е един от многото примери, за нещо, което е работило добре преди '89-та, а е тотално разсипано сега. Причината е основно в това, което илюстрираха и ПП-ДБ-тата - всяка партия с малко власт уволнява предходното ръководство и назначава "наши хора", колкото и некомпетентни да са. Защо? Ами за да могат да крадат за партийните каси.
    А хората, които разбират от влакове, ги тормозиха, уволняваха, т.н. защото били "комунисти", "дърти", "изостанали".... Макар че има много хора, които милеят за БДЖ, но не са нито комунисти, нито са социалисти, а капиталисти - и въпреки всичко твърдят, че железницата трябва да бъде и държавна, както е в цяла Европа.

    Та... Некомпетентност + липса на контрол. То пък държавата в кое ли е успяла да упражни контрол... То контролът е много лоша дума, комунистическа такава... Много им бъркаше в очите контролът на"модерните демократи", само не мога да разбера сега защо негодуват срещу липсата му? Нали това искахте? Свободия? На ви сега свободия.

  37. 37 Профил на 911
    911
    Рейтинг: 824 Неутрално

    Иначе БДЖ е бранш, който е тотално декапитализиран и изстискан/изсмукан. По паметливите си спомнят и за Вилхелм Ботьов Краус - https://lupa.bg/news/pokoiniyat-vilhelm-kraus-oligarh-sred-ministrite-i-ministar-sred-oligarsite_64764news.html (и някои други герои...) Чий министър беше той? На Стефчо и на Иван. Ах, каква изненада....!

  38. 38 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 2211 Неутрално

    БДЖ-то няма да се оправи, докато е социален транспорт. Държавата ги субсидира щото нали са "социален транспорт", а те за къв да се напъват, когато "държавата субсидира"...
    —цитат от коментар 34 на gost22



    До коментар [#34] от "gost22":

    Че то и градският транспорт по градовете е социален. Ако не знаеш,да ти кажа че учениците,студентите и пенсионерите имат право на намалени абонаментни карти.

  39. 39 Профил на gost22
    gost22
    Рейтинг: 823 Любопитно

    До коментар [#38] от "deaf":

    Ядец. Когато във Варна имаше кондукторки във всеки автобус, сметката беше на нулата. Откак върнаха самотаксуването пак са на минус, ама то е щото отново има изобилно гратисчии, обаче това е сбъркана концепция, а не липса на възможност.

    "Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...
  40. 40 Профил на gost22
    gost22
    Рейтинг: 823 Любопитно

    До коментар [#36] от "911":

    Къш бе трол. БДЖ-то никога не е работело на печалба, еле пък по татово време, когато предприятията не трябваше да формират печалба. А и тогава на никого не обясняваха къде колко пари налива държавата и дали нещото е само на загуба.
    Единствената жп-линия, която е била на печалба е била първата частна линия "Русе-Варна", и то само до определен момент, ама това щото са броили заедно товарите и пътниците. После я пробутват на държавата да си я дотира.

    "Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...
  41. 41 Профил на Vasil Angelov СУПЕР
    Vasil Angelov
    Рейтинг: 11 Неутрално

    монополът на БДЖ за пътнически превози пада след 1 година малко.

    2025 ще бъде интересна година за ЖПто

  42. 42 Профил на ЗаНиЗа
    ЗаНиЗа
    Рейтинг: 1956 Любопитно

    До коментар [#26] от "Associazione Calcio Milan":

    В Полша например, баш Западна Европа, може дори да се зареди телефон, ей така докато си пътуваш, билети може да се купят и от кондукторите, без глоба, а и са с нормални цени. И всичко се прави без напрежение, простичко без стрес от мръсни седалки например.

    Направи съд от глината, празнината вътре в него го прави полезен.
  43. 43 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 2211 Неутрално

    монополът на БДЖ за пътнически превози пада след 1 година малко.2025 ще бъде интересна година за ЖПто
    —цитат от коментар 41 на Vasil Angelov



    До коментар [#41] от "Vasil Angelov":

    Защо,какво ще стане през 2025г.?

  44. 44 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 2211 Неутрално

    До коментар [#26] от "Associazione Calcio Milan":В Полша например, баш Западна Европа, може дори да се зареди телефон, ей така докато си пътуваш, билети може да се купят и от кондукторите, без глоба, а и са с нормални цени. И всичко се прави без напрежение, простичко без стрес от мръсни седалки например.
    —цитат от коментар 42 на ЗаНиЗа



    До коментар [#42] от "ЗаНиЗа":

    Ти явно скоро не си пътувал с БДЖ. Всички неща,които изброи ги има и във влаковете на БДЖ.

  45. 45 Профил на kumcho___valcho
    kumcho___valcho
    Рейтинг: 413 Неутрално

    До коментар [#38] от "deaf":
    При пътническите превози на БДЖ субсидията формира между 80% и 90% от приходите. И така е от десетилетия. В европейските страни се приема, че поне половината приходи трябва да идват от пътниците
    Преди 7-8 години ръководството на БДЖ поиска да закрие над 70 линии с под 5% рентабилност. Оказа се, че един редовен пътник по такива линии струва на БДЖ над 2000 лв. по тогавашните цени. Предложението беше да се осигурят бусове от общините или от специален фонд. Но синдикатите и всякакви организации скочиха и нищо не стана. От репортажите стана ясно, че по много от тези линии всъщност има алтернативен транспорт, но пенсионерите обясняваха, че за влак дават само 1.00-1.50 и пътуват нашироко, а с автобус ще им е по-скъпо. Други пък били бивши служители на БДЖ (а това беше огромна структура в миналото) и се ползват със специални намаления и т.н. По линиите без алтернативен транспорт няколко човека обясняваха, че пътуват до работа, като вземат заплата от 800 лв, а на БДЖ един такъв пътник струваше няколко пъти повече.

    Такива "анализи", че БДЖ са много зле, защото всичко се краде, са общи приказки. Да, краде се на всякакви нива, но компанията работи неефективно, защото е принудена да го прави и властите отхвърлят всичките й предложения за реформи. Когато планираната загуба от услугата за пътнически превози е 200 млн. годишно, е трудно да се осъществява ефективен контрол, при положение че цялата ти дейност е разчетена като крайно неефективна.

  46. 46 Профил на kumcho___valcho
    kumcho___valcho
    Рейтинг: 413 Неутрално

    До коментар [#38] от "deaf":Преди 7-8 години ръководството на БДЖ поиска да закрие над 70 линии с под 5% рентабилност. Оказа се, че един редовен пътник по такива линии струва на БДЖ над 2000 лв. по тогавашните цени.
    —цитат от коментар 45 на kumcho___valcho

    Да уточна към предишния си коментар, че ставаше въпрос за над 2000 лв. месечно по тогавашни цени.

  47. 47 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 2211 Неутрално

    До коментар [#45] от "kumcho___valcho":

    Да разбирам ли,че ако се закрият тези 70 неефективни линии,БДЖ ще се оправи?

  48. 48 Профил на milenmihailov СУПЕР
    milenmihailov
    Рейтинг: 643 Неутрално

    Не знам авторката какво е против двуетажните влакове. Такива имаше в България дори по време на мизерията на социализма.





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #