Войната по пътищата: умален модел на държавата

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (53)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на cto591144385
    cto591144385
    Рейтинг: 8 Неутрално

    За поне едно нещо е прав. Никой не се налива сам и после да седне в автомобила. Околните трябва да спрат водача да кара пил. Малко повече съзнание и твърдост са нужни.

  2. 2 Профил на zxp53317185
    zxp53317185
    Рейтинг: 1408 Неутрално

    Дневник изкарва по 5 статии на ден за да защитава правата на пияниците и наркоманите да карат и газят, сега що била такава държавата? 🤷

  3. 3 Профил на ggot
    ggot
    Рейтинг: 1545 Неутрално

    Колите са в повече, вече не може да се ходи пеша от тях. Трябва да се намалят.

  4. 4 Профил на barter1
    barter1
    Рейтинг: 1026 Неутрално

    Цялата статия насосва някакви въображаеми хипотези на автора, за да може основателно да се оплаква и оревава колко ни е скапана държавата. А някои от тях са направо манипулации, като средствата за откриване на радари. Абе Дичев, такива джаджи са официално забранени, за какво точно ревеш?

    "Чалга, гей паради и класова борба"
  5. 5 Профил на ЗаНиЗа
    ЗаНиЗа
    Рейтинг: 1896 Весело

    "Нямам представа дали въпросната мярка е добра или лоша..." - ама, нЕли г-нЪт е специалист по всяка трепкаща новинка, та си трЕбе да спретне едно четиво, което не трябва да се чете до край. Но и да се прочете е все тая за читателя, за разлика от автора взел нЕкой и друг лев. Теоретиците знаят, че нямат представа к`во е положението на практика.

    Направи съд от глината, празнината вътре в него го прави полезен.
  6. 6 Профил на Осветител
    Осветител
    Рейтинг: 59 Неутрално

    Трябва да се работи с хората, защото хората правят нарушенията, а не автомобилите. Не се ли вземат мерки спрямо извършителите рецидивисти, като отнемане на книжка до живот, а за каране без книжка затвор, превъзпитателни курсове, повишаване на образованието за взимане на книжка (минимум 10-ти клас), нищо няма да стане.

    Не участвувайте в безплодните дела на тъмнината; напротив, изобличавайте ги (Еф. 5:11).
  7. 7 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 850 Весело

    “Ако културулозите бяха политолози и всичколози“!!!
    дичев е единица мярка за
    Вселенски Мега Гига Хипер Супер “експерт във Фсички области!!!

  8. 8 Профил на alg57373608
    alg57373608
    Рейтинг: 1219 Неутрално

    Харесва ми само заглавието. Да, това, което се случва по пътищата ни е модел и символ на държавата. Когато след повече от десетилетие се върнах в София, доста време мислих, гледайки от кола (главно на такси, защото така и не се реших да карам кола тук), че градът населяват ненормални, малоумни същества. А когато питах близките или шофьорите на такси, всички отговаряха, че се свиква. Загубата на чувството за неотвратност и справедливост на наказанието води до това, където сме ние сега и като държава, и по пътищата. И няма нужда да се измисля колело. Как другаде има закони, и те се спазват? Но такава тотална простотия и корупция като у нас, трудно се намира в цивилизования свят, и както се казва в такива случаи, у нас е така...

  9. 9 Профил на irobot
    irobot
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Проблемът е със системното арогантно поведение на пътя на определено подмножество шофьори. Такива индивиди трябва да се профилират при първи сигнал за опасно каране и да се държат изкъсо. Не е оптимално решение навсякъде да има камери, ограничение от 30 и легнали полицаи. Те няма да спрат такъв изрод да фучи на червено пиян, а ще глобят някой, който е изморен след работния ден и не е видял знака.

  10. 10 Профил на Твърдина
    Твърдина
    Рейтинг: 42 Неутрално

    До коментар [#6] от "Изобличител":

    До коментар [#9] от "irobot":

    Да, образованието е голям проблем. Защо човек с основно образование може да вземе книжка? Така на пътищата излизат много цигани (все едно да пуснеш животни да шофират). И въпреки че, е принцип да не се съобщава етническия състав извършителите на криминални престъпления (защото 95% от тях са цигани), то и с нарушенията по пътищата е подобна ситуацията. Най-често участващи в произшествия са таксиметрови шофьори, а както знаем в мнозинството си са цигани. Да не забравяме и българите, които са на ниво цигани, такива например са чалгарите. Съзнанието им е разядено от чалгата, най-вече като начин на живот. Както във всяка една област и тук сме на последно място, защото колкото хората са с по-ниско качество в една държава, толкова държавата е по-недъгава. Ние винаги сме били последни, защото имаме най-голям процент от населението цигани и мюсюлмани в цяла Европа.

    И тъй, враг ваш ли станах, като ви говоря истината? (Гал. 4:16)
  11. 11 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 1392 Неутрално

    Реалния модел на държавата е "юристи" без ден прекаран в съдебна зала пишат закони и конституция

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  12. 12 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 2789 Неутрално

    Основните причини са КОРУПЦИЯ и ГЛУПАВИ ЗАКОНИ!!!

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  13. 13 Профил на sak
    sak
    Рейтинг: 8 Разстроено

    Каквото и да коментираме тук - няма голям смисъл. Трябват действия - от управляващите, от обществото, от всеки един от нас като участник в движението.

  14. 14 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 850 Весело

    До коментар [#12] от "КМЕТ В СЯНКА":

    Чакаме лично Вас
    дрОгарьо мЮлЮциенер
    да изкорените напълно и окончателно корупцията
    и да въведете умни-не дай Боже като Вас - “Закони“!!!

  15. 15 Профил на ggot
    ggot
    Рейтинг: 1545 Неутрално

    До коментар [#6] от "Изобличител":

    Това е мярка срещу хората, нали те купуват колите. С вземане на книжки не става, продължават да карат и затова книжката в комплект с колата, та белким се спрат.

  16. 16 Профил на Ivan Peev
    Ivan Peev
    Рейтинг: 330 Неутрално

    Дичев откри топлата вода. Типично за "професор".
    Или по-скоро за дрдраскач за пари.
    Войната за пари е война във всяка държава. Цивилизоваността на средствата използвани в тази война, определя цивилизоваността на държавата.
    При изнудване, рекетиране, рейдово отнемане на бизнеси без законови последствия, следват междусъседски войни, войни по пътищата.
    Явно професорчето трябва да се върне в първи курс, а кокйто му е дала дипломатат и титлата, да си изяде килимявката.

    Два дебила это сила!
  17. 17 Профил на Кортик
    Кортик
    Рейтинг: 2150 Неутрално

    Язък за призивите за гражданско общество, обяздвани от НПО защитаващи осъдени убиици.

    Червена линия, червен картон
  18. 18 Профил на aspet
    aspet
    Рейтинг: 270 Неутрално

    Може да върнат и "тухларните".
    Имаше ефект като първоначална мярка. Пък на който му "харесва", може и през седмица да пече тухли.
    Според мен обществено полезния труд е добра начална мярка. Някое пишлеме с Порше, например, може да мята кофите за боклук известно време по улиците и е много вероятно да не повтори изпълненията си.

  19. 19 Профил на plynii
    plynii
    Рейтинг: 689 Неутрално

    "Чудя се защо не решиха да присъждат просто една много висока глоба."
    Защото глобите се налагат и събират трудно и бавно, а така направо се отнема колата.

  20. 20 Профил на Dimitar Atanasov
    Dimitar Atanasov
    Рейтинг: 399 Неутрално

    "Чудя се защо не решиха да присъждат просто една много висока глоба"
    Само да обясниш как ще се събира тази висока глоба, другарю Дичев. Защото наложена глоба не е наказание. Наказание е СЪБРАНА глоба!

  21. 21 Профил на ruse_island
    ruse_island
    Рейтинг: 1178 Неутрално

    Статията е доста добро обобщение на ситуацията.
    И главният въпрос е на вододела лична свобода-обществен интерес, с кое от двете обществото би направило болезнен компромис.

  22. 22 Профил на bistr
    bistr
    Рейтинг: 1243 Неутрално

    позволявам си да твърдя, че има сравнитлено лесно обяснение за протестите на хората към властта, за недоволството към държавата. Това г-н Дичев би следвало да го знае, и би било и честно да го каже тук.
    А фактите са ясни - от една страна, държавата продължава да се разпада, капчицата надежда, която се появи когато за първи път К + К бяха рекламирани като новите спасители, изчезна много бързо, а окончателният им образ на обикновени далавераджии, мошеници и предатели, се утвърди с шокиращата коалиция която направиха заедно с Христо и Пеевски, и с Борисов ! Народът разбра, че е лъгган, така както последните 30 години, и наистина май че само протсти биха могли да доведат до някакви промени.
    Но има и 2-ри момент - в една бедна и изостанала страна като Бг, държавната власт олицетворява върха. И затова всички гледат къ м нея, всички медии за нея пишат главно, всички в нея се вторачват, И Всички там искат !... Голяма грешка. Но ето, дори е Дневник, който навремето беше по-насочен към бизнес и икономика, Не дискутира бизнес и икономика, а ни занимава с политиците. Дори и това ДС кандидатче Терзиев - и той уж от бизнеса идва а политик иска да става !? Що така бе !?

  23. 23 Профил на znayko84
    znayko84
    Рейтинг: 237 Неутрално

    Колите са в повече, вече не може да се ходи пеша от тях. Трябва да се намалят.
    —цитат от коментар 3 на ggot


    Колите не са повече. Паркингите са малко. Във всеки нормален град има изградени многоетажни подземни и надземни паркинги в централните части, които поемат колите на живущите и на гостите на града. В София заради партийните талибани в общинския съвет такива паркинги няма. Въпросните предпочитат да усвоят парите чрез съмнителни строителни обекти, а не да изградят паркинги, приходите от които са ясно видими и проследими.

    Война по пътищата няма. Статистиката е брутално ясна. Смъртните случаи намаляват, а броя на колите се е увеличил драстично.

    Проблем има, но той е с неадекватно общество - все още е героизъм да пиеш и да караш, законите се конкултират не с експерти, а с пострадалите от ПТП-та и т.н. глупости. Проблем е и неадекватната инфраструктура - изтъркани и неосветени пътеки или просто толкова мръсни, че боята не се вижда. Паркирали коли, които дакриват видимостта на водачите на МПС, малоумни пешеходци, които се хвърлят на пътеките без да се огледат, все едно са безсмъртни и някой друг трябва да им пази живота, а не те самите, ненаучени водачи, че преди пешеходна пътека се намалява задължително...

    Горните проблеми не се решават с необмислени и кампанийно приети санкции в законите, а с експертен подход, прилаган в продължение на години, както и с изкореняване на корупцията. Репресията не решава нищо и не връща убитите. Тя само пълни гушките на полицаи и политици и унищожава още и още човешки съдби. Щото като треснеш един баща в затвора за 20 години детето му остава полусирак. Идеята е не да го репресираш, а да му помогнеш да осъзнае тъпизма, който е направил, да го превъзпиташ и да покажеш на обществото, на него и на семейството му кой е правилния начин на действие. Тежките репресии ще ни докарат само общества като на Русия и Беларус. Това ли искаме?

    Ползвайте си главите по предназначение, а не за да пазите равновесие с тях.

  24. 24 Профил на libretto
    libretto
    Рейтинг: 43 Неутрално

    АФтора освен да си рекламира тъпата книга, какво иска да каже?
    Поредната тъпня представена като анализ.

    Let's Go, Brandon! 😁😁😁
  25. 25 Профил на ТимурСКомандаИКодовеПатокостроителПазителНаМОЧА
    ТимурСКомандаИКодовеПатокостроителПазителНаМОЧА
    Рейтинг: 1361 Неутрално

    До коментар [#23] от "znayko84":

    Глупости! Трябва да е лукс да шофираш в града! С приоритет са обществен транспорт, пешеходци и велосипедисти. Жестоки такси и се научете да ходите. Тия два крака не са просто израстъци от задниците ви

    Ту-туууу
  26. 26 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 5512 Неутрално

    "...неефективни санкции и сянката на корупцията..." напълно вярно
    "...Могат ли технологиите да предложат решение?..." Не
    "...Всичко потъва в неопределеност..." Да, заради липса на лидери
    "...Трябва да отговорим като общество..." Не, защото обществото се разпада, атакувано от политиците (Възраждане, БСП атакуват НПО и граждански организации) за да не дадат възможност хората да се организират. Ако го правят, се опитват да яхнат популистки тѐзи (еврозона, "джендъри", "традиционни ценности") за свои цели.

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  27. 27 Профил на znayko84
    znayko84
    Рейтинг: 237 Неутрално

    До коментар [#23] от "znayko84":Глупости! Трябва да е лукс да шофираш в града! С приоритет са обществен транспорт, пешеходци и велосипедисти. Жестоки такси и се научете да ходите. Тия два крака не са просто израстъци от задниците ви
    —цитат от коментар 25 на ТимурСКомандаИКодове


    Трябва да... Докато стане това трябва да и проимаме адекватен градски транспорт единственият вариант е лекият автомобил. Това с велосипедите си го избийте от главите. София е град, в който по чисто георафски и метеорологични причини през половината година не може да се кара велосипед. Имам колега запален циклист, който прекосява цяла София на велосипед. Дори той не кара колело от края на октомври до средата на март. Просто няма как и да искаш. Единственото, което би решило проблема е адекватен градски транспорт, съчетан с адекватно развита система от паркинги.

  28. 28 Профил на schwimmwagen
    schwimmwagen
    Рейтинг: 702 Неутрално

    Ей как обърнаха палачинката комунистите, царе са :) До преди половина, държавата беше лоша мащеха, сега вече не е.
    И войната е в Украйна , не по пътищата ни, а Путин е комунист,ваш човек, не някакъв паднал от луната фашист !

    "...Thereafter the man-loving God who arranges everything, and who did not abandon man without an intellect, sent unto him Saint Constantine the Philosopher, called Cyril, a righteous and truth-loving man, and he created for them thirty-eight letters..."
  29. 29 Профил на ТимурСКомандаИКодовеПатокостроителПазителНаМОЧА
    ТимурСКомандаИКодовеПатокостроителПазителНаМОЧА
    Рейтинг: 1361 Неутрално

    До коментар [#27] от "znayko84":

    "Докато стане това трябва да и проимаме адекватен градски транспорт"

    Адекватен обществен транспорт ще имаш когато личните МПС се ограничат и стане лукс да шофираш в големия град. До тогава 100 души в автобус ще чакат 20-ина пикльовци сами в кола! И докато е градски, а не обществен, ще е така! До железница селски ли е?

    Ту-туууу
  30. 30 Профил на schwimmwagen
    schwimmwagen
    Рейтинг: 702 Неутрално

    До коментар [#27] от "znayko84":"Докато стане това трябва да и проимаме адекватен градски транспорт"Адекватен обществен транспорт ще имаш когато личните МПС се ограничат и стане лукс да шофираш в големия град. До тогава 100 души в автобус ще чакат 20-ина пикльовци сами в кола! И докато е градски, а не обществен, ще е така! До железница селски ли е?
    —цитат от коментар 29 на ТимурСКомандаИКодове


    Автобусите нищо не чакат , имат си бус ленти.

    "...Thereafter the man-loving God who arranges everything, and who did not abandon man without an intellect, sent unto him Saint Constantine the Philosopher, called Cyril, a righteous and truth-loving man, and he created for them thirty-eight letters..."
  31. 31 Профил на ТимурСКомандаИКодовеПатокостроителПазителНаМОЧА
    ТимурСКомандаИКодовеПатокостроителПазителНаМОЧА
    Рейтинг: 1361 Неутрално

    До коментар [#30] от "schwimmwagen":

    Аз се сещам за за няколко само. И? Къде са бус лентите? По България, по Цариградско... давай други

    Ту-туууу
  32. 32 Профил на schwimmwagen
    schwimmwagen
    Рейтинг: 702 Неутрално

    [quote#27:"znayko84"][/quote]

    Транспортът в София е много добър. Ежедневно го ползвам, с облекчение ,че не се занимавам с градско шофиране. Разписанието в сайта е бетон, вътре празно- почти винаги сядаш.

    "...Thereafter the man-loving God who arranges everything, and who did not abandon man without an intellect, sent unto him Saint Constantine the Philosopher, called Cyril, a righteous and truth-loving man, and he created for them thirty-eight letters..."
  33. 33 Профил на schwimmwagen
    schwimmwagen
    Рейтинг: 702 Неутрално

    До коментар [#30] от "schwimmwagen":Аз се сещам за за няколко само. И? Къде са бус лентите? По България, по Цариградско... давай други
    —цитат от коментар 31 на ТимурСКомандаИКодове


    Левски , Г.Софийски едната посока, К.Величков,Сливница, Опълченска с изключения, Г Делчев , не мога изброя..почти всички невралгични отсечки са покрити. Критика се сещам Бъкстон, единствено там може да се влачиш ,както беше цяла София преди 15г.

    "...Thereafter the man-loving God who arranges everything, and who did not abandon man without an intellect, sent unto him Saint Constantine the Philosopher, called Cyril, a righteous and truth-loving man, and he created for them thirty-eight letters..."
  34. 34 Профил на schwimmwagen
    schwimmwagen
    Рейтинг: 702 Неутрално

    За метрото да не говорим , спирките на гъсто, вътре като вляза с чужденец ,не може повярва колко чисто и безопасно. Безопасно , на това натъртват. Ние въобще не разбираме , колко е важно това, щото го имаме за даденост.

    "...Thereafter the man-loving God who arranges everything, and who did not abandon man without an intellect, sent unto him Saint Constantine the Philosopher, called Cyril, a righteous and truth-loving man, and he created for them thirty-eight letters..."
  35. 35
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  36. 36 Профил на znayko84
    znayko84
    Рейтинг: 237 Весело

    [quote#30:"schwimmwagen"][/quote]

    Ти пробвал ли си да пътуваш от точка А до точка Б са автобус и с кола? Наскоро пробвах от Дружба 2, блок триста и нещо си до Левски Г. С автобус и в двете посоки час, час и 10. Това през август месец, хубаво време час 9:30, т.е. не е в час пик. С кола същото разстояние отне 20 минути. Така, всеки който си цени времето и не желае да прекара два или три часа в градския транспорт с всички свързани с това "удоволствия" ще предпочете да се вози в кола. Както и да ограничаваш хората, колкото и да им струва те отново и отново ще предпочетат да изкарат два часа повече с близките си отколкото да висят в градския транспорт. В този ред на мисли или по някакъв начин свеждаш разликата в пътуването с кола и с автобус до максимум 15 минути в посока или вървиш по дяволите!

  37. 37 Профил на Роси СУПЕР
    Роси
    Рейтинг: 5502 Неутрално

    "Възмущение, неефективни санкции и сянката на корупцията"
    Съвсем точно и няма нужда от повече думи.

  38. 38 Профил на fpyyh
    fpyyh
    Рейтинг: 112 Неутрално

    На бензиностанция съм виждал как шофьор на камион си купува патронче и се качва във возилото. Дали ще го пие, не знам, но защо иначе ще купиш малка бутилка на цените на бензиностанциите?

    за да разберете всичко за белодробния рак, продължавайте да пушите
  39. 39 Профил на libretto
    libretto
    Рейтинг: 43 Весело

    На бензиностанция съм виждал как шофьор на камион си купува патронче и се качва във возилото. Дали ще го пие, не знам, но защо иначе ще купиш малка бутилка на цените на бензиностанциите?
    —цитат от коментар 38 на fpyyh


    за илач

    Let's Go, Brandon! 😁😁😁
  40. 40 Профил на Velocio
    Velocio
    Рейтинг: 1775 Неутрално

    До коментар [#27] от "znayko84":

    Колегата ви явно не е достатъчно "запален". Джиткам си целогодишно. Всичко е до желание и подходяща екипировка. Само в много тежки снеговалежи се качвам на автобуса, за да изгледам със завист двама комшии, които имат по-силно желание и от моето.

    “Руский орденоносец, иди при крайцера “Москва”! Слава Україні! Героям слава! 💙💛8647
  41. 41 Профил на Zayo Cicin
    Zayo Cicin
    Рейтинг: 3310 Неутрално

    Тоя и от пътна безопасност разбира, колкото от всичко останало. Тоест нищо.

    I 💜 Leka Borislavovna
  42. 42 Профил на Петя Янчева
    Петя Янчева
    Рейтинг: 136 Неутрално

    Глоба за всеки водач САМ в автомобил. От мързел да иде от този ъгъл до другия, ама щото му е и скучко обърнал едно -две...Затвор, голям затвор да се строи. Че и отдавна вече заводи не се строят.

  43. 43 Профил на Петя Янчева
    Петя Янчева
    Рейтинг: 136 Неутрално

    Връщайте чакането на номер за кола. някои и като решат да чакат и цвят...

  44. 44 Профил на gpt021129871
    gpt021129871
    Рейтинг: 59 Неутрално

    Не само във Франция за пияните шофьори носят по закон отговорност и околните. В Канада също могат да бъдат санкционирани, ако в заведение позволят на техен клиент, който е консумирал алкохол, да седне зад волана. Това трябва да стане у нас, а не на да наливат клиентите си и после да нямат никаква отговорност за това, което може да се случи.

  45. 45 Профил на jack90
    jack90
    Рейтинг: 471 Неутрално

    Стига с тая война по пътищата. Това е навсякъде по света. Палячовщина.
    За шепа лумпени дето не могат да се контролират ни слагат ограничения. Всеки да си носи отговорност.
    То са колани то са шофьорски курсове за хиляди левове, детски столчета и простотии.

  46. 46 Профил на jack90
    jack90
    Рейтинг: 471 Неутрално

    До коментар [#39] от "libretto":

    И като си купува тебе какво ти дреме. Ако е 130 килограма и се контролира какъв ти е проблема.

  47. 47 Профил на jack90
    jack90
    Рейтинг: 471 Неутрално

    До коментар [#25] от "ТимурСКомандаИКодове":

    Точно пешеходците и колоездачите са най нагли. Улиците са за коли а не за колела. Да направят книжки и изпити за колоездачи тогава.

  48. 48 Профил на gost22
    gost22
    Рейтинг: 793 Неутрално

    Проблемът е със системното арогантно поведение на пътя на определено подмножество шофьори. Такива индивиди трябва да се профилират при първи сигнал за опасно каране и да се държат изкъсо. Не е оптимално решение навсякъде да има камери, ограничение от 30 и легнали полицаи. Те няма да спрат такъв изрод да фучи на червено пиян, а ще глобят някой, който е изморен след работния ден и не е видял знака.
    —цитат от коментар 9 на irobot


    Това дето го мечтаеш, в чужбинско го постигаха навремето без камери. Може би проблема е другаде, примерно в КАТ и рушветите. Измисли начин, да се хваща рушветаджиите с палки, и давам гаранция, че шофьорите-джигити рязко ще намалеят. А го гарантирам, щото същите тези "джигити", като минат в гръцко или една-две граници в западна посока и стават примерни шофьори. Ама там няма как да минеш с рушвет или да се спасиш с адвокат, та явно проблема не е толкова в шофьорите, колкото в тези, които следят за прилагането на правилата.

    "Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...
  49. 49 Профил на Nick Tsekov
    Nick Tsekov
    Рейтинг: 894 Неутрално

    Чудя се на този "професор" по културна антропология /навярно има и професори на некултурна?/ по какво още не е многознайко. Това синче на комунистическия културтрегер Стефан Дичев вече се е изхождало по абсолютно всякакви теми - от абортите, демографията, приемането на еврото, пътните катастрофи, протестите и какви ли не пасквили по случаи, по които и хабер си няма. Специално за демографията му написах писмо, че е пълен чукундур според мен /доцент по демография/ и шефът на комунизираната Бг-редакция на Дойче веле др. Александър Андреев - комунистически цензор в НРБ-радиото Хоризонт /виж https://zonanews.bg/dokumentite-i-arhivi/bivsh-komunisticheski-tsenzor-v-radio-sofiya-dnes-shef-v-dw-obyavi-kokorcho-za-noviya-ivan-kostov/ ме обяви за враг на народа. Така че партньорството между червената къртица в ДВ и този смехотворен всичколог е прекрасна илюстрация как една уважавана някога германска медия в България може да се превърне в посмешище на стари години! Същата сега рекламира ДС Терзиев за кмет на София с безумни анализи и интервюта как приплод на от А до Я на собствената си комунистическа ДС терористична фамилия, наречена от самия Терзиев в интервю по ДВ като "Добрата сила"/?!/, стигна до най-голямото си падение в своята 60-годишна история! Лека и пръст....

  50. 50 Профил на yilt_
    yilt_
    Рейтинг: 875 Неутрално

    Полицаите били малко.
    Ми, като са малко, до ги освободят от ненужни задължения.
    Като това, да се санкционират шофьори, които не са си включили фаровете през деня.
    Това няма никакво отношение към пътната безопасност.
    През това време се пропускат наистина сериони нарушители, които могат даже да убият.

  51. 51 Профил на irl471142598 СУПЕР
    irl471142598
    Рейтинг: 3014 Неутрално

    До коментар [#1] от "cto591144385":

    Тъжното е че за почти всичко е прав. Не може на всеки гражданин да се сложи полицай. Не може държавата да оправи и да е виновна за всичко. Искаме ред, а стимулираме безредие.

  52. 52 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 3427 Неутрално

    Нека не мислим, че сме изключителни. Ето и прехвалената Хърватска.

    https://fakti.bg/sport/814225-tragedia-pian-shofyor-ubi-edin-ot-golemite-talanti-na-harvatskia-handbal

    Еретик
  53. 53 Профил на irl471142598 СУПЕР
    irl471142598
    Рейтинг: 3014 Неутрално

    До коментар [#49] от "Nick Tsekov":

    Понятието култура е широко има много измерения и не се състои само в правилно държане на ножа и вилицата в ресторанта.
    Култура са исторически оформени поведенчиски правила, които трайно присъстват във всичкиобласти на даден регион. /прочее има много дефиниции, докато некултура и некултурен има тесен смисъл. Некултурния човек е индивид постъпващ неприемливо /за повечето от местните хора/ , НО принадлежащ към дадена колутура.
    Във всеки случай, днес унас, некултурните унас са пример за подражание, но това е друга тема.





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #