Изборите в София и политическата слепота

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (144)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на nv
    nv
    Рейтинг: 1207 Неутрално

    Ако вземат, че наистина касират изборите, следващият път издигнете Трайчо Трайков. Най-вероятно ще спечели още на първи тур.

    "Радев е три пъти по-добре, отколкото Герджиков": Nessarox
  2. 2 Профил на dame
    dame
    Рейтинг: 117 Неутрално

    "И ти ли Бруте"? Това е падение, да накарат хората да се откажат от антикомунизма! Единтвената смислена идеология, която потушихте... Но ще отговаряте пред историята и поколенията!

    dame
  3. 3 Профил на gl_avatar
    gl_avatar
    Рейтинг: 1944 Неутрално

    Все пак можеше да издигнат друг кандидат а не В.ДСТерзиев.
    Добре е че не е гарантирано мнозинството в СОС и ще пържат Василчо на бавен огън, да не може да си развява коня .

  4. 4 Профил на The Crusader
    The Crusader
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Значим обаче само поради значимостта на призрака, с който продължават да се борят и до днес - 34 години след 1989 г.
    ==================
    Мдам .. какъв катарзис... ДС вече не е враг.

    https://youtu.be/gsH4864d99w Какво е жена ? Простичък въпрос, на който нито един джендър не може да отговори. Разтърсващ филм, трябва да се гледа задължително.
  5. 5
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  6. 6
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  7. 7
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  8. 8 Профил на bistr
    bistr
    Рейтинг: 1243 Неутрално

    До коментар [#3] от "gl_avatar":
    До коментар [#6] от "The Crusader":
    - ееех, г-н Калине Янакиев... много думи, малко казано. А и след дъжд качулка. Успехът на Ваня Г. беше напълно предвидим - достатъч1но е да сте чели тук някои от материалите.
    Тъщичката ви защита на Васко Терзиев не си и струва.
    И друго итнересно - в един момент говорите за корупция и клиентелизъм, но напълно заобикаляте обвиненията към К + К точно за това ! За Джемкорп, за Нексо - за които Асен Василев и в момента се опитва да лобира и да им пробутва техни опити за закони - ето затова може да излеете някоя пледоария

  9. 9 Профил на Рим СУПЕР
    Рим
    Рейтинг: 1255 Неутрално

    големи групи от днешните българи ........ са заживели по същество в някакви свои "времеубежища". .
    —цитат от коментар 0 на Статия


    Идват нови поколения.
    Те ще разрушат всички стари времеубежища!
    А от нови, едва ли ще има нужда.

    ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ
  10. 10
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  11. 11 Профил на hodounski
    hodounski
    Рейтинг: 2176 Разстроено

    Прав е Янакоиев , че трябва да гледаме напред , а не назад .

    НО ! Има едно НО , което е важно. Но ние не изчистихме ДС и мръсните им пари . /Нали не сте забравили ,че те имаха каналите за дрога и оръжие / ДС овладя икономиката и сега посяга към политиката. Не можем да згърбим миналото , защото не сме си свършили работата тогава .

    Аз гласувах за Лилков , а на втори тур с отеращение за ДС детето

  12. 12 Профил на Ти сега нали разбираш колко си прост
    Ти сега нали разбираш колко си прост
    Рейтинг: 48 Любопитно

    [quote#9:"Рим"][/quote]

    Нема да има нужда от нови времеубежища,защото Василий Терзиев ще донесе Сигурност на Държавата.😎🐷🐵🥳🤡👍

    Много съм прост
  13. 13 Профил на col471203677
    col471203677
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#6] от "The Crusader":

    И второ, в интервю с Терзиев го попитаха дали счита, че е бил привилегигирован заради семейството си от ДС. Той каза че няма как да се е ползвал от каквито и да било привилегии, защото не бил въобще в България. Бил живял с баща си в САЩ. Очевидно или не е наясно със значението на думите (което може и да не е далеч от истината съдейки по клиширания му говор) или е в някаква алтернативна вселена момчето.

  14. 14 Профил на lz2
    lz2
    Рейтинг: 2258 Неутрално

    Айде роди се нов АНАЛизатор, който проповядва: "Дайте да забравим избилите стотици хиляди невинни хорица и да се съсредоточим върху новият враг, който може би е откраднал някой лев, и да върнем властта на Държавна Сигурност"!

    ПравописА е поле за изява на неграмотните!
  15. 15 Профил на Ти сега нали разбираш колко си прост
    Ти сега нали разбираш колко си прост
    Рейтинг: 48 Любопитно

    Прав е Янакоиев , че трябва да гледаме напред , а не назад .НО ! Има едно НО , което е важно. Но ние не изчистихме ДС и мръсните им пари . /Нали не сте забравили ,че те имаха каналите за дрога и оръжие / ДС овладя икономиката и сега посяга към политиката. Не можем да згърбим миналото , защото не сме си свършили работата тогава .Аз гласувах за Лилков , а на втори тур с отеращение за ДС детето
    —цитат от коментар 11 на hodounski


    Не са убави тея работи,да гласуваш с отвращение!Се пак убаво е,че не си брал гъби .😎🐷🐵🥳🤡👍

    Много съм прост
  16. 16 Профил на col471203677
    col471203677
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#7] от "rexdog2004":

    Староседесарите да не би да бяха заети и с бракуване на “невалидни бюлетини” Добре се справят тия староседесари!

  17. 17 Профил на uvtest
    uvtest
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Господин Янакиев е възмутен от дъното на душата си, че 49% от гласоподавателите на ГЕРБ са подкрепили путлеристката Григорова срещу потомъка на ДС фамилия. Когато обаче, 70% от гласувалите за ДБ и цели 90% от тези за ПП, предпочетоха путлериста Радев, пред ректора на СУ, същият г-н Янакиев не излезе с гневен материал против тях. Защо този двоен аршин, господин професоре?

  18. 18 Профил на Бубенце
    Бубенце
    Рейтинг: 600 Любопитно

    Спокойно бе, дедо Калине! Ето, мина ДС-ти ноември и Ухото взе властта. Бутнахте ли вече МОЧА или първо черквата ще вземете?

    И като стана дума, че "антагонист на демократичните сили у нас вече не е "комунизмът" или "лявото", а проруският профашизъм", мога ли да питам "Лукойл" демократична сила ли са или проруски фашисти? М?

    42864cd0e1dac484f51402d3d5155b72
  19. 19 Профил на tsvetko_51
    tsvetko_51
    Рейтинг: 808 Неутрално

    Това с времеубежищата, освен че е наистина гениална идея на Господинов за конструирането на неговата книга е и факт, който в ежедневните ми срещи и разговори с иначе съвсем нормални и не зле живееши хора се наблюдава. Приятен или неприятен за някои, но съществуват тези пещери в нашето съзнание. Всеки по някакви свои причини си има такова, а все пак се налага да живеем тук и сега.
    Света се променя непрекъснато и се повяват нови обстоятелства, които са шарени. Едни промени ни харесват, други не, но да гледаме на тях от собствените ни времеубежища, е меко казано непродуктивно. Напротив, добре е да отчитаме тези промени ( доста динамични впрочем) и в рамките на собствените си разбирания и възможности да използваме предимствата, когато има такива и да се борим срещу тези от тях, които еднозначно ни дърпат назад. Това е необходимо, за да живеем в някакъв баланс с настоящата ситуация, а не да си завираме главите в различните времеубежища.

  20. 20 Профил на spiegel
    spiegel
    Рейтинг: 907 Неутрално

    Жалко, че Калин Янакиев, който иначе е най-разумният ум днес, сега прави такива врътки, словосъчетания, нелогични преходи и обобщения, за да очерни Вили Лилков и да избели кадесарското чедо. В едно обаче е прав - този път има разлом и няма да има връщане назад при онези, които си позволиха да ни унизят и поругаят с издигането на Терзиев. Дотук с гласуването за ПП-ДБ-СС.

  21. 21 Профил на odl111165069
    odl111165069
    Рейтинг: 43 Неутрално

    От името на всички староседесари - калине, епм. За терзиев гласуваха само староседесрите на втори тур. ПП ги няма никакви.
    —цитат от коментар 7 на rexdog2004


    Унтересен избор, малко мазохистичен. Вместо БСП избираме "биещото сърце на партията" , ДС.

  22. 22 Профил на Илиян С
    Илиян С
    Рейтинг: 2616 Неутрално

    Тук изглежда смисъла на термина "Демокрация" е Дълбоко Сгрешен!

  23. 23 Профил на zakkwylde
    zakkwylde
    Рейтинг: 606 Неутрално

    С прискърбие забелязваме, че проф. Калин Янакиев също е "взел сделката".

    000000000000000000000000
  24. 24 Профил на LudzaVrazvane
    LudzaVrazvane
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Калин като староверец, ако имаше избори за Патриарх, щеше да гласува за ДС-то!!!

  25. 25 Профил на odl111165069
    odl111165069
    Рейтинг: 43 Неутрално

    Проблемът е в това че ние всичките "антикомунисти" сме си ДС. Преди им доносничехме за нашите приятели. Сега се храним от "успешен" и "талантлив" бизнесмен, който хейтърите плюят, че бил от ДС.

  26. 26 Профил на Роси СУПЕР
    Роси
    Рейтинг: 5587 Неутрално

    Истината боли, но трябва да я приемем.

  27. 27 Профил на pamela
    pamela
    Рейтинг: 1540 Неутрално

    Цялата статия е писана за да хвърли камъни в градината на избирателите на Вили Лилков, т.е. хората с принципи, които не се поддадоха на манипулациите да гласуват за Терзиев и не гласуваха на балотажа.
    А мога ли да попитам къде беше авторът, когато т.нар. "партии на промяната" подкрепиха Радев и Манолова? Защо той тогава пееше в общия хор на безпринципните оопортюнисти, които гласуваха за тях? А? Защо все се избягва тази срамна част от цялата история от едно време насам?
    Допреди няколко месеца пишехте срещу ДС и начина, по който се извърши преходът. Сега като по команда започнахте да плюете по старите седесари, защото те били "виновни", че не направили лустрацията. Всъщност виновните са тези, които дълги години гласуваха за БСП и я поддържаха като важен фактор в политическия живот. Ако навремето през 1989-90 година БСП беше изритана завинаги от властта, както това стана в другите държави от бившия соцлагер, нещата щяха да са други.
    Няма да допусна да ни вменявате вина за това, че не харесваме и не гласуваме за потомък на ДС, чийто бизнес води началото си с пари на ДС. Вие сте конформистите, не ние. Вие се обръщате като ветропоказатели, ние имаме морал и принципи, макар и остаряли, според вас.
    Всъщност всеки спор с вас е излишен, така и така си променяте мнението според обстоятелствата. И по-добре не играйте на струнката, че сме остарели (изкуфели и изкукуригали) и не можем да се пригодим към новите обстоятелства и новото време. Размахвате плашилото Путин като най-убедителен аргумент да оправдаете собственото си идеологическо безсилие. Манипулациите пред нас не минават, защото знаем всичките похвати на комунистическата пропаганда, които вие копирате едно към едно. Не е вярно, че който не ви харесва е фен на Путин. Не ни прилагайте старото болшевишко правило "който не е с нас е против нас". Това е толкова елементарно, че даже не минава и пред децата от детската градина.
    Как пък не можахте да измислите нещо ново, а повтаряте до втръсване едно и също!

  28. 28 Профил на pamela
    pamela
    Рейтинг: 1540 Весело

    А, да! Може да подарите "Времеубежище" на Терзиев. Особено интересна е частта, която разкрива методите на ДС да следи, мачка и тормози всеки, който изрази несъгласие с режима. Мно-о-о-го е показателно, но вие и това сте забравили.

  29. 29 Профил на cockney
    cockney
    Рейтинг: 309 Неутрално

    Според видния син Калин всеки, който не вижда ореолите (да не се бърка с ареоли) около главите на Борисчо и Васко, е слепец!

  30. 30 Профил на odl111165069
    odl111165069
    Рейтинг: 43 Неутрално

    До коментар [#27] от "pamela":

    Прекрасен коментар.
    С една забележка към всички.
    Не е правилно "...потомък на ДС, чийто бизнес води началото си с пари на ДС....".
    Парите не са на ДС, а са откраднати, държавни.

  31. 31 Профил на batzdravo СУПЕР
    batzdravo
    Рейтинг: 2771 Весело

    "Чес'ните десни" подопашници, смело скочиха срещу Калин Янакиев, явно без да осмислят написаното от него, заврели "гнусливите си нослета" дълбоко в родословието му.
    Калин се опитва да обясни, странните маневри на отломките на "синьото" СДС, "катарзисиралите" комунета" на ОПГ-то и останалите некатарзисирали от БКП/БСП и Възраждане, около подкрепата на Терзиев и новоизгрялата звезда на левия политически небосклон, довели до вълнуващите резултати за кметския избор в София!
    За БСП, Възраждане и ИТН, е ясно защо гласуваха за Григорова, но обясненията на "десните", че не са гласували, щото имали предпочитания за друг, по-свестен кандидат, е тъжно и дори трагикомично!
    За привържениците на ОПГ-то ГЕРБ-СДС е ясно, че омразата им към тези, които искат да им вземат кокалчетата от копанките е водеща, още повече че е подстрекавана от Вожда им, в когото са дълбоко заровени, но все още живи въгленчетата на комунистическо мафиотските инстикти, раздухани от сиромахомилската Вождеса, искаща да "поведе всички бедни и нещастни" под знамето на несбъднатия комунистически блян!
    Като чета реакциите на някои "колеги", виждам че статията на Калин Янакиев им идва сложна за разбиране и трябва да се "преработи" като за ЛСП! ;)

  32. 32 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4667 Любопитно

    До коментар [#10] от "col471203677":

    "Първо да гласуваш за човек, който се крие от дебат трябва да си невероятен мишок без никакво лично достойнство!"

    Ще ми припомниш ли на колко дебата се е явил Бойко Борисов?

  33. 33 Профил на are311203961
    are311203961
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Либерално селфи
    (Да се чете драматично, с гласа на Захари Бахаров)
    ------------------------------------
    Москва иска да ме пороби веднъж завинаги. Брюксел иска да ме освобождава от Глобалното затопляне - постоянно.
    Задкулисието иска да ми смени правителството. И да ми вземе изборите.
    Аз искам изборите да ги прави наше МВР. Мразя МВР.
    ------------------------------------
    Искам да се изправя срещу ДПС. Но и да ни крепят кабинета.
    За правов ред съм, ама оня пак ще го арестуваме по нощите.
    Искам съдебна реформа по румънски модел. И да овладеем службите.
    ГЕРБ-ерите не ми признават властта, аз не им признавам тяхната! Нищо, че едно време им бях министър.
    ------------------------------------
    От истинските патриоти съм, не като онези с татусите.
    Да, имам татуси. Арт са, друго е.
    Обожавам културата на Европа, в Мадрид снимах как танцуват фламенко на площада.
    Хорото пред Народния да ми се маха веднага.
    Обичам България, мразя я тая територия.
    Патриот съм, ама стига пилони и знамена. Освен украинското. Тогава може.
    ------------------------------------
    Харесвам Америка, ама само ако Тръмп не е президент.
    Мразя Русия, с Вас сме г-н президент!
    Вие искате Евразия, аз избирам Волтер. И съм готов да умра за правото ми да ви докладвам във Фейсбук.
    Мразя Държавна Сигурност, пуснах донос до работодателя ти. И до НАП. И до СЕМ. И до Европейската Комисия.
    ------------------------------------
    Прокуратурата да свърши вече нещо!
    ...повдигнаха обвинение срещу наш министър, това е безобразие!
    Искам спешно да се вземат мерки прокуратурата да не взима мерки срещу нашите.
    Време е за Промяна. Да не сте посмели да ни промените министрите след ротацията.
    ДС ни управляват, Лустрация до девето коляно!
    Момчето е успешен предприемач, стига сте му гледали родата.
    ------------------------------------
    Обичам Европа, затова подкрепям тези, които я пълнят с неевропейци.
    Искам да сме "бяла държава". Не държа в Европа да останат бели.

  34. 34 Профил на yanne@abv.bg
    *****
    Неутрално

    Какво падение!Уж духовник се събра с ДС.И не наричайте старите седесари"старообредници" .Ние просто си имаме принцип и си ги следваме.Това,което въпросния списувачи описва като"демократични" партии са просто левичарски и ляволоберални НПО-та,копиращи западни оригинали.Да определяш всеки,който не ги харесва като русофили,оутинист или "старообрядник" е най-малкото невярно и глупаво,да не използвам други думи!

  35. 35 Профил на yanne@abv.bg
    *****
    Неутрално

    До коментар [#7] от "rexdog2004":

    ПП като цяло се стопяват сериозно.Скоро няма да мога да намеря нито един,който да си признае,че е гласувал за тях..

  36. 36 Профил на uvtest
    uvtest
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#31] от "batzdravo":

    Ми хайде, като е сложна за разбиране статията, вземи ни я обясни. Почни оттам, защо е осъдително да се гласува за ляв путлерист, като Григорова и не е, когато е за ляв путлерист, като Радев. Ще можеш ли?

  37. 37 Профил на yanne@abv.bg
    *****
    Неутрално

    До коментар [#9] от "Рим":

    Идват нови поколения Вярно е-не помнят какво беше преди Борисов.Не помнят Тройната Коалиция,не помнят Юпитата на НДСВ.Затова и лесно ги лъжете Но,ще е един път.Всяко поколение се лъже поне един път в младостта си.

  38. 38 Профил на yanne@abv.bg
    *****
    Неутрално

    До коментар [#16] от "col471203677":

    Онази,дето дописваше бюлетини,беше от ПП-ДеБъ.Кого си мислите,че лъжете?!За това и в пуснаха в понеделник,и след това,когато разбраха от къде е,я скриха!Щото всичките журнсля са просто едни мисири!

  39. 39 Профил на yanne@abv.bg
    *****
    Неутрално

    До коментар [#17] от "uvtest":

    Какъвто професора,такъв му аршина.Двоен.

  40. 40 Профил на yanne@abv.bg
    *****
    Неутрално

    До коментар [#20] от "spiegel":

    Този разлом беше очакван.Роди се новото Ляво.ПП-ДеБъ са именно това И е нормално да има такова.Ненормалното е да се смята за Дясно и да смята само себе си за "демократично" (а,то е всичко,но не и това) ,и да изкарва всичко други в калъп като врагове

  41. 41 Профил на yanne@abv.bg
    *****
    Неутрално

    До коментар [#32] от "vassilun":

    Борисов не помня да е бил кандидат кмет скоро,ти да помниш?!Или от изборите в Бужумбура,си се объркал нещо?!

  42. 42 Профил на yanne@abv.bg
    *****
    Неутрално

    До коментар [#33] от "are311203961":

    Прекрасен текст.Описва психопатологията на Умнокрасивите На Ляво-десните..

  43. 43 Профил на pernikforbg
    pernikforbg
    Рейтинг: 8 Неутрално

    А, да! Може да подарите "Времеубежище" на Терзиев. Особено интересна е частта, която разкрива методите на ДС да следи, мачка и тормози всеки, който изрази несъгласие с режима. Мно-о-о-го е показателно, но вие и това сте забравили.
    —цитат от коментар 28 на pamela


    Добре, че от Васко Терзиев научих, че ДС означава Добри сили, досега си мислех, че ДС са били репресивна структура, а то не било точно така. Дали наистина е имало концлагери с много концлагеристи в България или само най-ортодоксалните монархисти и фашисти - вътрешни терористи и криминални са били превъзпитавани и разпитвани в места като Гуантанамо??? Очевидно е, че ДС е работила в интерес на обкиновените хора и затова са Добри сили, ха .. ха ...

  44. 44 Профил на vista2
    vista2
    Рейтинг: 480 Неутрално

    Каква дивотия е списал Калин Янакиев, не е истина. Не от девет, а от 19 кладенеца вода е донесъл. Хайде стига дитирамби, нали победи неговият кандидат.

  45. 45 Профил на batzdravo СУПЕР
    batzdravo
    Рейтинг: 2771 Весело

    До коментар [#31] от "batzdravo":Ми хайде, като е сложна за разбиране статията, вземи ни я обясни. Почни оттам, защо е осъдително да се гласува за ляв путлерист, като Григорова и не е, когато е за ляв путлерист, като Радев. Ще можеш ли?
    —цитат от коментар 36 на uvtest



    До коментар [#36] от "uvtest":

    И кой ти е казал, не съм аз във всеки случай, че не е осъдително да се гласува за пРезудента?!
    Макар че темата е съвсем друга, любим похват на всички герберчета, е да разводняват темата със въпроси, които нямат нищо общо!
    А отговорът на въпроса ти се крие във отговорът на въпросите, кой и защо гласува за Станишев, кой и защо гласуа за т.н. Цар, кой и защо гласува за ГЕРБ, а след това и за ПП?!
    Мога да ти задам още много подобни въпроси, но не виждам смисъл, по причини които са лесни за разбиране, но не от хора които не искат да разберат, или да си признаят че разбират! ;)

  46. 46 Профил на col471203677
    col471203677
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#33] от "are311203961":

    Твърде много оригиналност, граничеща с помпозност. И какво казва в крайна сметка г-н Бахаров?

    Все пак не пропусна да бие шамар на днешните “Възрожденци”, които, нека да припомня, никога не са били в изпълнителната власт.

    Но като ще правим анти-системата, леко анархично изказване айде да бием шамар и на ДПС и на пожарникаря и на ППДБ, които щяха да “чегъртат” Герб, а в момента управляват с тях…

    Мен лично леко ме дразнят подобни словотворения, чиято основна цел е да изпуснат парата на народеца във Фейсбук и после всеки да си продължи по пътя и по ежедневните задачки, докато ни инсталират кмет на София, за когото никой нищо не знае освен че цялата му рода е от държавна сигурност — а междувременно Делян Пеевски дерибейства из парламента.

    Ще мине още година, ще минат две и един слънчев ден Пеевски пак ще го направят шеф на ДАНС. Но този път никой няма дори да излезе да протестира. Защото всички ще са твърде заети да гледат, цъкат с език и коментират новото “философско” клипче на Бахаров в нета.

  47. 47 Профил на are311203961
    are311203961
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Сектата на стаите комунисти (БКП) и децата им нео комунисти (ДБ) вървят към сливане.

    Първо радан кънев и елена йончева се сгодиха на ниво европарламент.
    Винаги гласуват заедно по левите и антибългарски политики.
    После дбпп се коалира с БСП
    Сега симбиозата е пълна вече. Васил Терсиев е еманацията на сплавта между ретро чугунени комунисти и модерни тротинетка комунисти

  48. 48 Профил на еспресо
    еспресо
    Рейтинг: 16 Неутрално

    Г-н Янакиев трябва да дефинира все пак какво е русофил и какво не е. Например дали е важно какво казваш или все пак какво правиш.
    И е доста евтино да свежда всичко до "който е срещу Терзиев, е за рашизма". Има и други партии - например ДПС последните месеци за най-последователно антируски, далеч повече от ППДБ - и какво от това? Миналото на тази партия няма ли значение? Разбира се, че има.
    Евтина работа.

  49. 49 Профил на pamela
    pamela
    Рейтинг: 1540 Весело

    До коментар [#41] от "wre501051215":

    Тоя е като латерна. Върти едно и също нещо, няма нито един смислен коментар.
    Толкова си може.

  50. 50 Профил на Осветител
    Осветител
    Рейтинг: 59 Неутрално

    Политическа слепота ли? Не! Да избереш комунисти и да твърдиш, че не са, си е чиста олигофрения.

    Не участвувайте в безплодните дела на тъмнината; напротив, изобличавайте ги (Еф. 5:11).
  51. 51 Профил на Петър Георгиев
    Петър Георгиев
    Рейтинг: 11 Неутрално

    И тоя започна да лиже краката на ДС и нейното отроче Васко. Видяхте ли колко му е "антикомунизмът" ??? Нито дума срещу ДС отрочето. Григорова щяла да докара Путин, а Васко Ухото кой ще докара бе, Янакиев ???? Че тоя Васко буквално вони от ДС. А ти се правиш на ударен с мокър парцал. Я драсни една статия за добрите от ДС. Най-добре ще направиш.

  52. 52 Профил на batzdravo СУПЕР
    batzdravo
    Рейтинг: 2771 Неутрално

    Цялата статия е писана за да хвърли камъни в градината на избирателите на Вили Лилков, т.е. хората с принципи, които не се поддадоха на манипулациите да гласуват за Терзиев и не гласуваха на балотажа. А мога ли да попитам къде беше авторът, когато т.нар. "партии на промяната" подкрепиха Радев и Манолова? Защо той тогава пееше в общия хор на безпринципните оопортюнисти, които гласуваха за тях? А? Защо все се избягва тази срамна част от цялата история от едно време насам? Допреди няколко месеца пишехте срещу ДС и начина, по който се извърши преходът. Сега като по команда започнахте да плюете по старите седесари, защото те били "виновни", че не направили лустрацията. Всъщност виновните са тези, които дълги години гласуваха за БСП и я поддържаха като важен фактор в политическия живот. Ако навремето през 1989-90 година БСП беше изритана завинаги от властта, както това стана в другите държави от бившия соцлагер, нещата щяха да са други. Няма да допусна да ни вменявате вина за това, че не харесваме и не гласуваме за потомък на ДС, чийто бизнес води началото си с пари на ДС. Вие сте конформистите, не ние. Вие се обръщате като ветропоказатели, ние имаме морал и принципи, макар и остаряли, според вас. Всъщност всеки спор с вас е излишен, така и така си променяте мнението според обстоятелствата. И по-добре не играйте на струнката, че сме остарели (изкуфели и изкукуригали) и не можем да се пригодим към новите обстоятелства и новото време. Размахвате плашилото Путин като най-убедителен аргумент да оправдаете собственото си идеологическо безсилие. Манипулациите пред нас не минават, защото знаем всичките похвати на комунистическата пропаганда, които вие копирате едно към едно. Не е вярно, че който не ви харесва е фен на Путин. Не ни прилагайте старото болшевишко правило "който не е с нас е против нас". Това е толкова елементарно, че даже не минава и пред децата от детската градина.Как пък не можахте да измислите нещо ново, а повтаряте до втръсване едно и също!
    —цитат от коментар 27 на pamela



    До коментар [#27] от "pamela":

    Усещам силната болка на "старите седесари"! Но не мислиш ли, че обвиненията към Янакиев са плод на озлобеност към човек опитващ се да намерилогика в действията на тези "стари седесари", каквото и да значи това?!
    Защото аз например, бих те попитал, къде са другите "стари" от ОДС? Какво направиха за да ги няма тези "сенки от миналото" БСП и ДС? Как изведнъж припознахте "катарзисиралите" комунисти, с "дядовци убити от комунистите" а същевременно най-верните им слуги? До там, че дори напускат МВР, само и само да запази членската си книжка на БКП?!
    Аз също не съм доволен, че ПП предложиха и подкрепиха В. Терзиев, но когато става въпрос за изриване на Мафията от столицата, ако можех, не живея там, бих подкрепил него пред едно девойче, което дори недочака края на вота и тръгна да развява сиромахомилските комунистически лозунги за "бедните и нещастните"!!!
    Тези, близо две десетилетия, управление на Мафията в София, не ви ли стигат?!
    Или ви трябват още 45 години,за да узреят "принципите ви"?!
    Времето променя всичко и всички! Не е лошо, освен спазването на принципите си, да мислите с главите си!

  53. 53 Профил на osando
    osando
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Истината боли, но трябва да я приемем.
    —цитат от коментар 26 на Роси


    .............ма ти така, с "болка", и ислямо че приемеш,

    .................................................................ако още не си я свръшила тая...ъ-ъ

    Подпис: (не се чете)
  54. 54 Профил на LudzaVrazvane
    LudzaVrazvane
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#31] от "batzdravo":

    //Аз също не съм доволен, че ПП предложиха и подкрепиха В. Терзиев, но когато става въпрос за изриване на Мафията от столицата, ако можех, не живея там, бих подкрепил него пред едно девойче, което дори недочака края на вота и тръгна да развява сиромахомилските комунистически лозунги за "бедните и нещастните"!!!//
    ==================================
    Нерде Ямбол, нерде Стамбул....във вълча глутница не се раждат кошути, така че в ДС мафията не се раждат борци срещу мафията!!!

  55. 55 Профил на Манчо
    Манчо
    Рейтинг: 8 Любопитно

    Толкова много думи, за да се прикрие очевидното - и тоя е от ДС-отбора.....

    Мараба, С-ДС доносници!
  56. 56 Профил на pamela
    pamela
    Рейтинг: 1540 Неутрално

    Усещам силната болка на "старите седесари"! Но не мислиш ли, че обвиненията към Янакиев са плод на озлобеност към човек опитващ се да намерилогика в действията на тези "стари седесари", каквото и да значи това?!
    Защото аз например, бих те попитал, къде са другите "стари" от ОДС? Какво направиха за да ги няма тези "сенки от миналото" БСП и ДС? Как изведнъж припознахте "катарзисиралите" комунисти, с "дядовци убити от комунистите" а същевременно най-верните им слуги? До там, че дори напускат МВР, само и само да запази членската си книжка на БКП?!
    —цитат от коментар 52 на batzdravo

    *
    Авторът се опитва на набие вина у старите седесари, че не били направили лустрацията. Обичаен похват за манипулаторите, набиването на вина. Само, че има един малък детайл: какво общо има неизвършената лустрация с кандидатурата за кмет и с какво оправдава тази кандидатура? На това му се казва да се носи вода от девет кладенеца за да се свържат събития, които нямат общо помежду си.
    И какво по-точно съм припознала? Защо все ни тикате в лицето Бойко Борисов, след като не съм гласувала за него? Да, на балотаж кандидат на ГЕРБ срещу кандидат на БСП, поне аз съм подкрепяла този на ГЕРБ и не се срамувам да го призная. За разлика от някои други, гласували за Манолова и Радев. Т.е. аз мисля с главата си, а не чакам вождовете да ме "призовават" и да ми кажат за кого да гласувам. Само добитъци могат да откликнат на подобни призиви. Е, в тези случаи аз се оказах правата, а не те.
    Раздразнението на автора идва и от това, че Лилков не призова гласувалите за него да гласуват за Терзиев. И да го беше направил, аз пак нямаше да гласувам, а той щеше да изгуби моето уважение.
    Подиграха се с нас с тази кандидатура, а имат и нахалството да ни търсят сметка и да ни раздават кавалификации защо не сме я подкрепили.
    Нямаше как да стане!


  57. 57 Профил на odl111165069
    odl111165069
    Рейтинг: 43 Неутрално

    До коментар [#52] от "batzdravo":

    Мафия в България няма, тя е в Италия. Но и най-кръвожадната италианска мафия може само да си мечтае за "професионализма" и"успехите" на нашата ДС, родена и школована от КГБ. Да отнемеш и съсипеш толкова човешки живот, да затвориш цялата държава и да не пускаш никой да излезе зад граница, това не го могат мафиотите.
    Прозвището "мафия" за врага Борисов и неговия "модел" пуснаха в обръщение точно ДС и разбира се стана знаме на площада с вожд Румен Радев.
    В борбата срещу "мафиота" Бирисов бяха задействани изтъкнати ерудити и интелектуалци, като др. Янакиев.

  58. 58 Профил на osando
    osando
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#28] от "pamela":

    ...начи, шапка ти свалям (предимно от изненада)...ъ-ъ

    Подпис: (не се чете)
  59. 59 Профил на cockney
    cockney
    Рейтинг: 309 Неутрално

    До коментар [#56] от "pamela":

    +++

  60. 60 Профил на osando
    osando
    Рейтинг: 8 Неутрално

    ... начи, "старообреZници" ми исат калинчо-аонсъ-вците,

    ............................... де минаа и при дедо сорос за освежаващо пребоядисвАнье...ъ-ъ

    Подпис: (не се чете)
  61. 61 Профил на osando
    osando
    Рейтинг: 8 Неутрално

    ***ми идат, пардонь

    Подпис: (не се чете)
  62. 62 Профил на Галя Станчева
    Галя Станчева
    Рейтинг: 861 Гневно

    "И ти ли Бруте"? Това е падение, да накарат хората да се откажат от антикомунизма! Единтвената смислена идеология, която потушихте... Но ще отговаряте пред историята и поколенията!
    —цитат от коментар 2 на dame


    По - безсрамна лакейщина едва ли е възможна :(((((((( Чак старообредниците довлякъл - от девет дерета вода носил, за да унижи ЕДИНСТВЕНИТЕ АНТИКОМУНИСТИ и да направи от Държавна сигурност БОРЕЦ срещу путлеризма :((((((((((((((

    Ми няма такова падение!!!!!!!!!!! Потресена съм :(((((((((((((((

  63. 63 Профил на Галя Станчева
    Галя Станчева
    Рейтинг: 861 Гневно

    Значим обаче само поради значимостта на призрака, с който продължават да се борят и до днес - 34 години след 1989 г.==================Мдам .. какъв катарзис... ДС вече не е враг.
    —цитат от коментар 4 на The Crusader


    Враг са антикомунистите, а Държавна сигурност - борец срещу путлеризма :(((((((((((((((((((((((((((( Какво доживяхме след 34 г. демокрация. И това го пише не някой случайник от фейсбука :((((((((((((((((

  64. 64 Профил на AModoMio
    AModoMio
    Рейтинг: 1108 Неутрално

    Толкова много думи, за да се прикрие очевидното - и тоя е от ДС-отбора.....
    —цитат от коментар 55 на Манчо


    Те тук всички дето ги пускат да пишат са от ДС-отбора.

    "Ако ние нямахме взаимоотношения с политиците щяхме да бъдем една банда от чакали. Или една обикновена банда и щяхме да бъдем анулирани." Тото Риина след атентатите
  65. 65 Профил на Галя Станчева
    Галя Станчева
    Рейтинг: 861 Гневно

    Като признавам известна политическа несъобразителност в този акт, ще кажа обаче, че според мен демократите не могат (ако са демократи) да си позволяват да потапят личността на един човек в произхода му (както впрочем правеха именно едновремешните комунисти и "ДС-ари"). А дайте си сметка, че всички, вдигнали се срещу Васил Терзиев (и най-вече хората около Вили Лилков), нямаха друг аргумент против него освен този произход.====================Уникално !!! ДС принцът бил просто леко объркване и нямало нищо лошо в първите му 2-3 милиона, по какъвто и начин да са били натрупани ?!Безсрамието започва да става норма, наглостта - нужно качество, а двойния аршин и безпринципност - стандартен атрибут на хрущялния гръбнак.
    —цитат от коментар 6 на The Crusader


    Изборът на Държавна сигурносткмет подсказваше, че безочието на такива като тоя ще расте със скоростта на светлината.

  66. 66 Профил на guitar
    guitar
    Рейтинг: 221 Неутрално

    Най-лошото е когато 45 години (разбира се “с братската помощ на СССР“) унищожат следващите 450 и идиотизират хората до там, че да не знаят вече кои са, къде се намират и за какво се борят ... Така, че не се учудвайте!!!

  67. 67 Профил на Галя Станчева
    Галя Станчева
    Рейтинг: 861 Гневно

    До коментар [#9] от "Рим":

    Разрушените ви мозъци нямат нужда от "времеубежища", защото животът ще ви изхвърли на боклука. Съживяването на трупове никога не е било успешно.

  68. 68 Профил на AModoMio
    AModoMio
    Рейтинг: 1108 Неутрално

    Калин Янакиев забравя, че още има хора дето помним. Бяхте червени, после сини, но си останахте в съзнанието комунисти. То затова сме на това положение.

    "Ако ние нямахме взаимоотношения с политиците щяхме да бъдем една банда от чакали. Или една обикновена банда и щяхме да бъдем анулирани." Тото Риина след атентатите
  69. 69 Профил на Галя Станчева
    Галя Станчева
    Рейтинг: 861 Гневно

    Айде роди се нов АНАЛизатор, който проповядва: "Дайте да забравим избилите стотици хиляди невинни хорица и да се съсредоточим върху новият враг, който може би е откраднал някой лев, и да върнем властта на Държавна Сигурност"!
    —цитат от коментар 14 на lz2


    Той не казва "Дайте да забравим....", а по - лошо :(((((((((((((( Обвинява всички, които НЕ СА ЗАБРАВИЛИ, в ретроградност, изостаналост, живеят е миналото и не искат да скочат в "розовото" бъдще на Държавна сигурносткмет.

  70. 70 Профил на Галя Станчева
    Галя Станчева
    Рейтинг: 861 Гневно

    [quote#15:"Ти сега нали разбираш колко си прост"][/quote]

    Точно тя трябваше да иде за гъби :(((( Имала роднини пострадали от Държавна сигурност :(((((((((((

  71. 71 Профил на Галя Станчева
    Галя Станчева
    Рейтинг: 861 Гневно

    Спокойно бе, дедо Калине! Ето, мина ДС-ти ноември и Ухото взе властта. Бутнахте ли вече МОЧА или първо черквата ще вземете? И като стана дума, че "антагонист на демократичните сили у нас вече не е "комунизмът" или "лявото", а проруският профашизъм", мога ли да питам "Лукойл" демократична сила ли са или проруски фашисти? М?
    —цитат от коментар 18 на Бубенце


    Не мога да повярва, че тоя не слага знак за равенство между путлеристи и комунисти. ЕДНО И СЪЩО СА!!!!!!!!!!!!!!!

  72. 72 Профил на uvtest
    uvtest
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#65] от "Галя Станчева":

    За това казвах, че софийските гербери с погнуса, но трябваше да гласуват за Григорова. Сега победата, макар и с вазелин, на ДС Терзиев, съвсем ще увълчи лилавите и ще свали и малкото им останали задръжки.

  73. 73 Профил на Галя Станчева
    Галя Станчева
    Рейтинг: 861 Гневно

    Истината боли, но трябва да я приемем.
    —цитат от коментар 26 на Роси


    Приемай я, за теб няма да е трудно, мазохистке!!! Преизбра Червен радев, втора година се тръшкаш срещу собствения си избор, но вече е лесно - болката не ти е непозната. :(((((((((((

  74. 74 Профил на Галя Станчева
    Галя Станчева
    Рейтинг: 861 Гневно

    До коментар [#31] от "batzdravo":

    Само много кекав мозък може да нарече лакейщината "сложна за разбиране". И сляп да си, ще ти избоде очите.

  75. 75 Профил на olimpipanov
    olimpipanov
    Рейтинг: 315 Неутрално

    Калине и тебе ли купиха или си огладнЕл. Нищо против чекистчето, НО ако си беше казАл: дЕдо е чекист, тате е чекист, чекистче съм и аз упппс последното моье и да не верно,но е какт че мълча по тези въпроси като пукал, както и за чичо му с танковете.

  76. 76 Профил на uvtest
    uvtest
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#74] от "Галя Станчева":

    Понякога съм се питал, дали набедените жълтопаветни анализатори, четат коментарите под произведенията си. Би било интересно, ако и отговарят на някои от тях. Ако имат достатъчно доблест и мъжество, разбира се.

  77. 77 Профил на Галя Станчева
    Галя Станчева
    Рейтинг: 861 Гневно

    До коментар [#74] от "Галя Станчева":Понякога съм се питал, дали набедените жълтопаветни анализатори, четат коментарите под произведенията си. Би било интересно, ако и отговарят на някои от тях. Ако имат достатъчно доблест и мъжество, разбира се.
    —цитат от коментар 76 на uvtest


    Четат. Тази гадост е отговор именно на нашите коментари откакто обявиха за кандидат за кмет на София Държавна сигурност.

  78. 78 Профил на Галя Станчева
    Галя Станчева
    Рейтинг: 861 Гневно

    До коментар [#74] от "Галя Станчева":Понякога съм се питал, дали набедените жълтопаветни анализатори, четат коментарите под произведенията си. Би било интересно, ако и отговарят на някои от тях. Ако имат достатъчно доблест и мъжество, разбира се.
    —цитат от коментар 76 на uvtest


    Обявил ни е за политически слепци :((((((((((( А той прогледнал в светлото ни десарско бъдеще.

  79. 79 Профил на uvtest
    uvtest
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#78] от "Галя Станчева":

    "А той прогледнал в светлото ни десарско бъдеще."


    Точно за такива народът ни е казал:" Пази Боже, сляпо да прогледне".

  80. 80 Профил на The Crusader
    The Crusader
    Рейтинг: 8 Гневно

    Ето едно времеубежище, което авторът ни указва да забравим като не-важно, демоде и изгубило смисъл :
    =======================
    Журналистът Цветан Томчев започва поредица от изповеди на хора, преживели събитията след 9 септември, в която ще представи разкази на жертви на комунистиечския терор в YouTube-канала „Освобождение“.

    30 000 души са изтребени по нечовешки, животински начин, само за 100 дни – по заповед на Москва, директно от Сталин чрез Георги Димитров, през неговите платени слуги в България – без съд и присъда, посочва журналистът.

    „Жертвите са захвърляни в ями, окопи, в кладенци, шахти, по полетата на България, по дерета – убити с топори, прътове, ножове и клещи…“ – продължава Цветан Томчев.

    Това така и си остава забранена тема за българската публичност.

    „Беше забранена до 1989 г., остана забранена или по-скоро забравена досега“, допълва Томчев.

    Не се говори за убийците, нито за техните наследници – има ли изкупление има ли и възмездие.

    Цветан Томчев представя разговор с две сестри от радомирското село Върба – Катерина и Николина Петрови, които загубват своя баща. Изведен от вкъщи без съд и присъда, той изчезва безследно, а по-късно е открит мъртъв в дере край селото.

    От мъка и вследствие на тормоза, наложен от комунистическата власт, последователно от този свят си отиват майка им, баба им и дядо им. Белязани като деца на "враг на народа" след Девети септември, те са без бъдеще и животът им е съсипан.

    https://youtu.be/gsH4864d99w Какво е жена ? Простичък въпрос, на който нито един джендър не може да отговори. Разтърсващ филм, трябва да се гледа задължително.
  81. 81 Профил на alg57373608
    alg57373608
    Рейтинг: 1231 Неутрално

    Много почтен и умен текст. Какъвто е авторът му. За дълбоко съжаление българският избирател, или електорат, или народ е дълбоко политически неграмотен, провинциален и корумпиран. Но... може би такива текстове все пак помагат за ограмотяването... Хубав текст.

  82. 82 Профил на klimentm
    klimentm
    Рейтинг: 3412 Неутрално

    Аз пък така и не разбрах нямаше ли в цяла София некои друг млад способен и честен човек?
    Въпроса ми е по скоро риторичен, станалото в София просто отразява състоянието на обществото ни - разединени без общи цели и визия за бъдещето оцеляващи ден за ден

    klimentm
  83. 83 Профил на ruse_island
    ruse_island
    Рейтинг: 1178 Неутрално

    Съгласен съм с тезата на автора - да се борим с недъзите на миналото, а да "пропускаме" днешните заплахи е не само глупаво, но и удобно за тези, които вършат днешните золуми.
    Едва ли сегашните наследници на ДС ще използват точно човек като Терзиев, за да си прокарват интересите. Няма вече комунизъм и антикомунизъм в смисъла от 90-те години.

  84. 84 Профил на klimentm
    klimentm
    Рейтинг: 3412 Неутрално

    До коментар [#81] от "alg57373608":

    Текстът е фарисейски - “Целта оправдава средствата!” е мн стара максима , с констатацията ти за политическата грамотност на нашего брата българинът съм съгласен но Янакиев не е прав в случая!

    klimentm
  85. 85 Профил на antonio_vivaldi
    antonio_vivaldi
    Рейтинг: 838 Неутрално

    Проф. Янакиев не прави разлика между партията на Лилков и онези, които са гласували за него на първи тур. Т.н. КОД е прокси на статуквото и това се доказва от факта, че Лилков не каза и дума против двайсетгодишното корумпирани управление на ГЕРБ в столицата и неговите печални резултати. Да не говорим за Петър Москов , който по времето на правителството на Борисов, изцяло обслужи гербаджийско-мутренската мафия, назначавайки агента на ДС д-р Пилософ, близък на Пашата , начело на фонда за лечение на деца в чужбина, закупувайки чрез подставени фирми ваксини с изтекла годност от Турция и въвеждайки нефелната и унизителна мярка на вземане на отпечатъци от пациентите, което наля пари пак в "наши" фирми. Така, че КОД не са никакви староседесари, а неодесари и демагози. Колкото до гласувалите за тях, те се подадоха на емоцията, но все пак на втори тур в подавляващото си мнозинство гласуваха за Терзиев. И според мен те не трябва да бъдат обвинявани, а да се търси как да бъдат приобщавани. И не с приказки , а с дела, които да показват, че новият модел на управление в общината ще разчупи корумпираното статукво.

  86. 86
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  87. 87 Профил на klimentm
    klimentm
    Рейтинг: 3412 Неутрално

    До коментар [#83] от "ruse_island":

    “В къщата на обесеният не се говори за въже!”
    В България нямаше нито покаяние нито наказание за миналото, станалото е пряк резултат от липсата на такова.
    Съпротивата с/у кандидатурата на Терзийски е обяснима и напълно предвидима, особено пък в София

    klimentm
  88. 88 Профил на odl111165069
    odl111165069
    Рейтинг: 43 Неутрално

    Аз пък така и не разбрах нямаше ли в цяла София некои друг млад способен и честен човек? Въпроса ми е по скоро риторичен, станалото в София просто отразява състоянието на обществото ни - разединени без общи цели и визия за бъдещето оцеляващи ден за ден
    —цитат от коментар 82 на klimentm


    Някои задават още по-тъп въпрос от твоя, защо ПП и ДБ не са проверили биографията на Терзиев преди да го предложат?
    Истинита е, че ПП и ДБ получиха не пари, получиха заповед за кандидатурата Терзиев.

  89. 89 Профил на odl111165069
    odl111165069
    Рейтинг: 43 Неутрално

    За Дневник 12 те години на модела Борисов били по-лоши от 45 те години на ДС.

  90. 90 Профил на wanderer
    wanderer
    Рейтинг: 2574 Любопитно

    До коментар [#12] от "Ти сега нали разбираш колко си прост":

    "Нема да има нужда от нови времеубежища,защото Василий Терзиев ще донесе Сигурност на Държавата."

    "Сигурност на държавата" е като Държавна сигурност? Не стана ясно ""староседесари" (по аналогия със старообрядците от ХVІІ век в Русия) в ГЕРБ-СДС (Румен Христов, Сашко Йорданов -хубавия ден на българската демокрация; агент Николай -конституционния съдия) какво предпочитат - Държавна сигурност или Държавна собственост. Или най-вече държавна хранилка. Язък за реституцията, яката приватизация с натрупаните два-три милиона първоначален капитал, за да се върнем във времето на Алеко констатинтинов "Бай Гьньо прави избори" със стотици хиляди невалидни бюлетини.

  91. 91 Профил на antonio_vivaldi
    antonio_vivaldi
    Рейтинг: 838 Неутрално

    До коментар [#48] от "еспресо":

    ДПС -антируска, това е най-големият виц. ДПС е най - успешният проект на КГБ в България. Чрез него Русия монополизира етническия вот в страната и го използва да накланя везните в нейна изгода. Свалянето на правителството на Филип Димитров, тясната Дружба с Мултигруп, влиянието в правителството на НДСВ, отстраняването на Местан от ръководството, когато реши да подкрепи Турция в конфликта и с Русия, участието на Пеевски в далаверата в Южен и Турски поток, руските фирми привлечени от фирмата на Доган в реконструкцията на варненското пристанище. Кухите лозунги на Пеевски за евроатлантизма са толкова фалшиви, смешни и жалки, че няма накъде. Все едно шефа на Коза Ностра да говори за борба с корупцията и мафията.

  92. 92 Профил на wanderer
    wanderer
    Рейтинг: 2574 Любопитно

    До коментар [#82] от "klimentm":

    "станалото в София просто отразява състоянието на обществото ни - разединени без общи цели и визия за бъдещето оцеляващи ден за ден"

    Не е ли това целта на либералната демокрация - всеки със собствено "времеубежище", със собствена иновация за бъдещето и собствен грант/субсидия/помощ?
    Тъй де, ако има "национална държава" с общи цели, ценности и визия, то тя ще е отрицание на глаболизма, който очаква всичко което мърда, да му плаща (вноски, комисионни, лихви) безусловно.

  93. 93 Профил на Anton Andonov
    Anton Andonov
    Рейтинг: 489 Неутрално

    Янакиев само дето не си призна директно, че си харесва бкп и ДС

    Never Mind The Bollocks
  94. 94 Профил на wanderer
    wanderer
    Рейтинг: 2574 Любопитно

    До коментар [#83] от "ruse_island":

    "Съгласен съм с тезата на автора - да се борим с недъзите на миналото"

    И как се борим с "недъзите на миналото" като миналото непрекъснато се подменя? В Третата българска държава има пет държавни преврата и една абдикация; четири конституции и нито една приета като върховен закон (върви предложение за ново изменение). Кои са демократични?

  95. 95 Профил на wanderer
    wanderer
    Рейтинг: 2574 Весело

    До коментар [#85] от "antonio_vivaldi":

    " Лилков не каза и дума против двайсетгодишното корумпирани управление на ГЕРБ в столицата и неговите печални резултати."

    Може би, защото предходното управление, на Стефан Софиянски и Александър Янчулев беше още по-корумпирано? Все пак кметът със откраднатия подпис не е продавал пряко квадратния метър за по левче с измислени апорти и "публично-частно партньорство".

  96. 96 Профил на Zayo Cicin
    Zayo Cicin
    Рейтинг: 3390 Неутрално

    Неочаквано гнусен и подлагачески псевдоанализ. Неприятно съм изненадан от Калин Янакиев.
    Личи си, че е писан за пари и за да се намаже на новите кадесарски властници.

    I 💜 Leka Borislavovna
  97. 97 Профил на Zayo Cicin
    Zayo Cicin
    Рейтинг: 3390 Неутрално

    До коментар [#9] от "Рим":

    Така говорехте веднага след 9 септември 1944 г.
    Как пък нищо ново не научихте.

    I 💜 Leka Borislavovna
  98. 98 Профил на еспресо
    еспресо
    Рейтинг: 16 Весело

    До коментар [#91] от "antonio_vivaldi":

    Хайде специално за хора със затруднения.
    ДПС сега на думи е най-антируската партия. Трябва ли да й вярваме само защото го казва? Разбира се, че не.
    Асистентът на проф. Аксиния Джурова ни обяснява, че някои хора са антируски, понеже така казват. Трябва ли да му вярваме, защото те твърдели така? Разбира се, че не. Първо да видим какво правят.
    Простичко е.

  99. 99 Профил на emq501192066
    emq501192066
    Рейтинг: 682 Неутрално

    Авторът не само подкрепи Радев и Манолова, но и дългия негодник. Усуквайки се, че трябвало, въпреки някои "естетически" несъгласия, или нещо подобно...

  100. 100 Профил на The Crusader
    The Crusader
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#91] от "antonio_vivaldi":Хайде специално за хора със затруднения. ДПС сега на думи е най-антируската партия. Трябва ли да й вярваме само защото го казва? Разбира се, че не.Асистентът на проф. Аксиния Джурова ни обяснява, че някои хора са антируски, понеже така казват. Трябва ли да му вярваме, защото те твърдели така? Разбира се, че не. Първо да видим какво правят.Простичко е.
    —цитат от коментар 98 на еспресо


    Точно така.
    Когато една партия декларира че е антикремълска, но се бори до последен дъх за дерогацията на руския петрол, то явно тя лъже.

    https://youtu.be/gsH4864d99w Какво е жена ? Простичък въпрос, на който нито един джендър не може да отговори. Разтърсващ филм, трябва да се гледа задължително.




За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #