За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2789 НеутралноНа този град му липсват визионери.
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Само диви селтаци експериментират с търпението и нервите на гражданите.
Тюфлекчия
Рейтинг: 426 ЛюбопитноКакво точно е искал да каже авторът?!? Че "Спаси София" се изживяват като някакви чекисти, които мислят, че те колят и бесят го знаем.
Браво демократи - станахте по-лоши от тези с които се борите!Боян Таксиров
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#1] от "КМЕТ В СЯНКА":
Точно така.
https://fatalerror.bg/
flex_fan
Рейтинг: 335 НеутралноВидях го лично, но все пак снимката от високо говори много. Както и да се разчертае, каквото и да е паркирането, каквато и да е визията, всеки си кара по неговите правила. Въпреки, че му е по-трудно (видно от снимката). В такива случаи се сещам за лафа на царя, за смяната на чипа.
бях nema_labavorebelions
Рейтинг: 765 НеутралноПодобна тъпашка "Визия" е приложена в новата организация на движението до Ал. Невски.
Почти целият площад е забранен за паркиране, с изключение на двете източни дъги и естествено паркингът за богопомазаните от парлямента, които мис Бони обеща да прогони, а днес гузно мълчи като да не казвам какво.
За идващите откъм Коня коли са оставени двечки теснички платна, които се извиват покрай кашпите и платената зона, където няма НИКАКВА ВИДИМОСТ, като на всичкото отгоре там непрекъснато пресичат пешеходци, които ги мързи да отидат до зебрата, щото им е далече.
Площадът в момента не бъка от хора, каквато е била визията на героите от песента на група Джендема, защото никой нормален човек няма да си троши краката и да минава по паветата, повечето предпочетат да заобиколят по тротоарите, които им направи лошата Ѝ.Фандъкова.
spiegel
Рейтинг: 890 НеутралноКолко много приказки - и за какво? Новата организация на движение е добра за живеещите в квартала, които нямат по 3 коли, за пешеходците, за велосипедистите. Няма задръствания, както предричаха всички партийци. Само партийците се упражняват в предизборен популизъм.
rebelions
Рейтинг: 765 НеутралноА авторът кой знае защо е пропуснал да отбележи, че целото това мероприятие се оказа незаконно, въпреки клетвите на некво селянче, че сека буква, параграф и прочее алинеи от сички закони, правилници и разпоредби са спазени.
Мазни и некадърни лъжци!
srtymski55
Рейтинг: 75 НеутралноЗащо никой досега не говори за изграждане на нови квартали в София по пример на много други развити западни градове , където спретнати , уредени и спокойни жилищни райони са като картинка от пощенска картичка? Около столицата има достъпно място за нови такива , където спокойно може да се строи и разширява града.
Всичко тече , всичко се променя.Така проблемът с презастроения и претъпкан център ще отпадне от само себе си , защото всеки решил да купува имот ще предпочете спокойствие типично за малък град , но в същото време в границите на града.
selqnin
Рейтинг: 850 НеутралноПроизходът на конфликта се крие в
НЕУМЕСНОСТТА
ная дс-внуче- синчето!!!
vassilun
Рейтинг: 4569 НеутралноДо коментар [#8] от "strumski2":
"Защо никой досега не говори за изграждане на нови квартали в София по пример на много други развити западни градове , където спретнати , уредени и спокойни жилищни райони са като картинка от пощенска картичка?"
Не дадохме на ГЕРБ да упралява София още 18 години! Това е причината!
liz31552545
Рейтинг: 8 НеутралноАз не разбрах авторът одобрява ли проекта на Спаси София или е на мнението на Вили Лилков и двамата кметове на Триадица и Сердика.
chichka
Рейтинг: 1508 НеутралноКолко е красиво, слизаш от автобуса и те блъска велосипед...
Русия е проказата на планетата Земя.vassilun
Рейтинг: 4569 ЛюбопитноКой точно автобус минава в този участък?
Petleshev
Рейтинг: 2920 НеутралноДо коментар [#8] от "strumski2":
Пътят на праведния е заобиколен от всички страни с несправедливостта от егоизма и тиранията на злите хора. Блажен е онзи, който в името на милосърдието и добрата воля, води слабия през долината на мрака ...Ти от Марс ли падаш? В България първо се строи, после се мисли за улици, тротоари, ВиК, трафопостове и прочие.
И аз преди повече от 20 години се чудех как е възможно да съществува такова чудо като предварително направени улици и къщите в новият квартал да имат предварително направена канализация и всичко каквото трябва. Ама не беше в България.
wqweto
Рейтинг: 217 НеутралноКолко блъснати от велосипедисти има вече там?
Коруптен Евроатлант
Рейтинг: 39 ВеселоЗасрамете се, чак от Свободна Европа/ САЩ да чакаме някой да защити Бонев!
Аз съм евроатлантик****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Полковник Паликъщов
Рейтинг: 2208 ЛюбопитноБорис Бонев е нахално малко визионерче, а ДС внучето само мълчи и се чуди кой му натресе това зло?
Снимка на прадядо ми ПАЛИКЪЩОВ, поборник.Полковник Паликъщов
Рейтинг: 2208 ЛюбопитноОписал си как се прави в Германия!
Първо се изграждат улиците, със всички комуникации и канализации, разходите се разхвърлят на всяко дворно място според квадратурата им.
И разбира се има изработен кадастролно-застроителен план, като за всяко дворно място е записано колко квадрата можеш да застроиш, на колко етажа и също най-високата точна на билото колко метра е!
Но ние в България си работим хаотично, бил съм в Манастирски ливади, близо е до брат ми в Бояна, тесни улици, разбити, без тротоари, обаче накацали модерни сгради. Гнус!
Снимка на прадядо ми ПАЛИКЪЩОВ, поборник.
gmalinov
Рейтинг: 695 ЛюбопитноЕкстра е направеното, а има и още доста да се прави из града. Ако фандУпкова беше започнала наистина да прави нещата още в далечната 2010-а, досега да сме забравили дрезгите. Ама не би, щото за тази цел кмета трябваше да е човек с топки, а фандупкова не отговаряше и на двете условия. И сега ще берем тепърва ядове заради некадърността на управляващите от ГЕРБ...
GMТангра
Рейтинг: 982 НеутралноНе знам тия кръгли тъпунгери, кой ги упълномощи да се самоназоват "визионери".
Кви визионери сте бе, Селски Скъсаняци.
Значи не трябвало да се гледат да се решават проблемите, ми някаква спусната отгоре "номенклатура" ще казва кое да е добре и кое зле за останалите.
Туй хубаво, ама соца замина от 35 години. В общината се ходи да се решават проблемите на хората, не да се упражняват по труд и творчество някакви дебили със специални потребности.
По същество, ЛЪЖА е, че промяната на движението не ПРЕЧИ.
ЛЪЖА е, че касае само живущите в центъра.
ЛЪЖА е, че с по-малко от 3 коли нямало проблем.
Като шофираш как ще шофираш с 3 коли наведнъж, бе тъпоъгълници?
Шофираш си с 1 кола, тапата не се движи. Щото отсам един паркира, оттам друг пресича, трети ръцете му в гза и не знае как да върти кормило и да дава газ. И трафикът се затапва.
Друго. Какъв е примерният казус, който е решен с тази промяна?
От коя точка до коя точка ще се ползва велосипед, кои квартали, защо, къде, как?
Очевидно от Младост или Студентски аз не мога да се пусна с колело, за да се възползвам. Вело лентите ще се ползват само от велосипедисти от локалните квартали? И къде ще ходят по тях? На пазар? На детска градина? В парка?
Тангра
Рейтинг: 982 НеутралноАма бус лента има, нали
Тангра
Рейтинг: 982 НеутралноМислят си, че само те са умни, а целият свят е глупав. Което е синдром на клиничния тъпак.
Тангра
Рейтинг: 982 НеутралноКато минават по 5 велосипеда за цял ден, много ясно, че шансът е малък.
Но като знаем културата и морала на велосипедистите, просто всеки момент ще се случи.
А някаква маркировка да спре велосипедиста, да си бута колелото, да се огледа, да пусне пешеходците с предимство?
Dankol
Рейтинг: 494 НеутралноСпаси София работят в посока да изгонят живущите от центъра, олигархията зад тях да изкупи жилищата и да ги пускат на шортлет в АирБнБ и Букинг.
cinik
Рейтинг: 2657 НеутралноВ средата на 1990-те в центъра на положението с паркирането стана напечено. Войната за територии доведе до чести физически саморазправи. На един от съседите, който си беше заплюл „свое“ паркомясто на паркинга в двора, нещо му биеше съчмата – сядаше на пейката пред входа с половин каса бира, които изпиваше сам, но всяка втора-трета пресушена бутилка си я разбиваше за собствено удовлетворение в главата, без да му стане нищо. Това беше достатъчно на съседките да забранят на мъжете си да спорят с него за паркиране. Казваха на мъжете си „Да не съм те видяла да се разправяш с тоя! Ще ти направи нещо, ще го изкарат невменяем, даже да го осъдиш не можеш! Деца имаш да храниш…“. - Ама къде да паркирам тогава, пита съпругът? А жена му отговаря: ще гърбиш този рахита, очилатия счетоводител от 2-ри етаж и онзи мишока, дядката от БАН, бащата на Наталия. Това обаче не остана скрито в екосистемата и скоро много хора решиха, че е добра тактика да се правиш на луд, за да ти имат уважение на паркинга. Изведнъж съседът от III. етаж започна да танцува паневритмии чисто гол на балкона. Друг отговаряше на всеки въпрос с „547“, произнесено с метален глас, все едно е робот от фантастичен филм. Ти го питаш „Как си“, той отговаря „Пет сто-тин-че-ти-ри…“, питаш го „Ще ходиш ли на море“ – пак същото. Друг започна да твърди, че е фигурка от Мариенплац в Мюнхен и излизаше на определено време да пее мелодии от балкона (лошото беше, че единият му час беше в 2 ч. през нощта)… В един момент центърът заприлича на гигантска психиатрия в която хората си чупят сами бутилки в главите, пеят и танцуват голи от балконите, пресичат улицата, подскачайки на един крак или обикалят из квартала с гъза напред ….. в един момент номерът се изтърка и не даваше ефект, тогава всички станаха нормални, каквито си бяха. Но този момент дойде твърде късно за мой добър приятел от Люлин. Бях му разказал какво е положението в центъра и той сметна трика да се правиш на луд за приложим и при тях, защото и там било напечено на паркинга. Помоли да го запозная с този, който си троши шишетата в главата. Вика ми „Сметай как ще се сдухат тия мишоци от моя блок!“. Запознах ги, а онзи му обяснява: гледай сега, едното е – удряш винаги откъм етикета, да държи стъклата, да не ти се вреже някое в кожата. Другото обаче – аз съм го научил и го правя тоя номер още от казармата, костта ми е закърняла и е образувала рог. Ти рог нямаш. Затова, ще ти покажа друг трик – чупиш две бутилки едновременно. Трикът беше, замахваш да си ги удариш ужким в тила, но реално ги удряш една в друга. На моя познат очите блеснаха – две бутилки едновременно в главата, онези шушумиги така ще се посерат от страх, че всички ще бъдат любезни с мен…. Какво обаче стана - още на първата "тренировка" се наряза така жестоко, че единият му пръст си остана обездвижен.
Moника Маковей: „Ако изчистите съдебната система, тя ще изчисти всичко останало“*** Ахмед Доган: „Който има контрол над съдебната власт, той контролира държавата“*** Буци до Ди Джей Ванко 2: „Бяхме подложени под натиск да приемем румънския модел, който счупи Румъния. Благодарение на ГЕРБ със своите десни, консервативни и християнски принципи се спаси държавата“Тангра
Рейтинг: 982 НеутралноПолицията кога ще се качи на велосипеди и кога ще започне да глобява велосипедисти?
Ни на светофари спират, ни на пътеки слизат от колелата.
Като камикадзета са.
Тюфлекчия
Рейтинг: 426 ВеселоДо коментар [#26] от "cinik":
Браво демократи - станахте по-лоши от тези с които се борите!Тази "история" е от тия, които толкова не са се случили, че даже отменят случването на истински такива.
Тюфлекчия
Рейтинг: 426 ВеселоДо коментар [#24] от "Тангра":
Браво демократи - станахте по-лоши от тези с които се борите!Там точно не знам, но иначе си се случва непрекъснато. Просто велосипедистите в огромната си част (не всички) са малоумни. Един така се заби в мен, в гръб, докато си ходех на пешеходната алея на "Цар Борис III". Като се обърнах - някакъв соеядец, нас...л се ми се обяснява "Извинявай, ама тука куче изскочи на велоалеята и аз...". Викам "Идиот, ако не бях 100+ кила мъж, а някоя майка с количка, знаеш ли какво щеше да стане? Какво си се засвяткал колкото можеш?!?". Това не са нормални хора.
cinik
Рейтинг: 2657 НеутралноСамо ще допълня, че изпуснах един, който гълташе запалени клечки кибрит и издишваше пушека нарочно като види деца, че да разкажат на родителите си, че този със зеления москвич и той е луд, да стоят надалеч от него. Moника Маковей: „Ако изчистите съдебната система, тя ще изчисти всичко останало“*** Ахмед Доган: „Който има контрол над съдебната власт, той контролира държавата“*** Буци до Ди Джей Ванко 2: „Бяхме подложени под натиск да приемем румънския модел, който счупи Румъния. Благодарение на ГЕРБ със своите десни, консервативни и християнски принципи се спаси държавата“
vassilun
Рейтинг: 4569 НеутралноДо коментар [#22] от "Тангра":
"Ама бус лента има, нали"
Не, няма!
rebelions
Рейтинг: 765 ВеселоДо коментар [#26] от "cinik":
+++
Това ако е твое, а не е препечат, имаш комплименти от мен - много свежо!
Тангра
Рейтинг: 982 ВеселоИма!
Сложили са я за вас, тролеите.
Пусни си видеото от статията. Там е нарисувана.
Ако ти е трудно, пусни го на 1/2 скорост.
Вело лентите са нарисувани в червено, а бус лентата е в жълто.
++
peen40
Рейтинг: 701 НеутралноКога ППДБ и ДС синчетата са спазвали закона?За тях той не важи.
Тангра
Рейтинг: 982 НеутралноЛала се как било в западните държави.
Ама в западните държави, тия работи се СМЯТАТ. С ЧИСЛА.
Не да излезе един нежен сладкодумец да ми обяснява, колко било прекрасно, ами да ми каже СМЕТКИТЕ.
Толкова и толкова се подобряват минутите на толкова и толквоа велосипедиста и пътуващи в ГТ средно на ден/седмица/месец;
За сметка на толкова и толкова увеличени минути на толкова и толквоа автомобилиста средно на ден/седмица/месец;
Ако някой има наглостта да ми каже, че не могат да се правят такива сметки, е жалък лъжец. Могат. Правят се. Смятат се.
Да кажат от СС каква им е СМЕТКАТА. И, разбира се, как са я направили. Щото, знаем се, професионални лъжци са и окото им не мига.
dani_2077
Рейтинг: 14 ВеселоЕстествено, че на селтаците които живеят там, и тричленно семейство има пет автомобила, няма да им хареса.
Бъди свободен 🤔❗Ама то кой нормален ще се набута да живее там 🤷🏻♂️❓
Тангра
Рейтинг: 982 НеутралноА ти от Люлин пътуваш до центъра с колело за да им се порадваш на вело лентите ли, бе душичко?
Еко пътеката в Банкя не ти ли е по-близо?
Oggie Petkov
Рейтинг: 39 НеутралноДо коментар [#30] от "cinik":
Номера с клечките кибрит сме го правили всички, така че не минава за лудост.
Oggie Petkov
Рейтинг: 39 НеутралноАвторът е философ, не му придиряйте толкова за някакъв смисъл в написаното. Те като почнат нещо и по средата вече са забравили какво са искали да кажат. Аз още от началото казах, че тези самозабравили се мушмороци софиянци ще ги гонят с камъни. Само че софиянци да не забравят, че те си ги избраха, въпреки че отдалече им личеше какви гов*на са.
motochristo
Рейтинг: 832 НеутралноНе виждам къде е проблемът, освен, че шумни групи вият. Минавах и с колело, и с кола, и пеша, и е напълно ок.
Гласуваш за прасе - получаваш кочина.А това, че махнаха стоянката на копърките оттам е малък празник.
Предвид това на какво заприлича София от 2005 насам (по бацево време), си е екстра.
cinik
Рейтинг: 2657 НеутралноНадявам се, не си го правил до 35-годишна възраст Moника Маковей: „Ако изчистите съдебната система, тя ще изчисти всичко останало“*** Ахмед Доган: „Който има контрол над съдебната власт, той контролира държавата“*** Буци до Ди Джей Ванко 2: „Бяхме подложени под натиск да приемем румънския модел, който счупи Румъния. Благодарение на ГЕРБ със своите десни, консервативни и християнски принципи се спаси държавата“
penetrating
Рейтинг: 5512 Неутрално"..."Визия за София" има слаба методологически основа, но е безпрецедентен и забележителен интелектуален продукт..."
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David HilbertТова е противоречиво изявление, особено когато продуктът е за хората. Така излиза, че се налага неясно как пръкнало се решение ("умен съм бил, сетил съм се" Тагамлицки) на обществото. Дори гениален проект не се налага със сила на обществото. Нужно е убеждаване.
Тангра
Рейтинг: 982 Неутрално"Но 8-те членове на групата на "Спаси София" са малцинство със сили и енергия на управляващо мнозинство."
На народен език: "На гола цъфара чифте пищови."
На модерен език "претенции без покритие"
Тангра
Рейтинг: 982 НеутралноАрхитект Любо Георгиев бил имал визия за града.
И на кой му е през хя за тоя мръсен комунист, който искаше да изземва имотите в София и да ги раздава на маргинали?
И кой гарантира, че наистина великия архиархитект Любо наистина има истинска визия, а не е някакво алкохолоно съновидение?
Кой мери?
Кой ви упълномощи, бе?
Кои сте?
Кой ви раздаде София, да си я бащинисвате!?
Тангра
Рейтинг: 982 НеутралноТерзиев да отговаря лично за тия шарлатании!
В тия работи се носи отговорност.
Ако твоите хора се издънват така, Терзиев да подава оставка!
Оставка!
evpetra
Рейтинг: 1771 НеутралноНе знам какъв е този вой от живеещите на Фритьоф Нансен! Къде си паркират колите тези, които живеят на Граф Игнатиев или на площад Славейков, например?
ДTБ
Рейтинг: 876 НеутралноВярно ли цитирате изветрелия Вили Лилков. Тоя разбира толкова от пътна инфраструктура, колкото и Хекимянчо разбира от политика.
Ликующий
Рейтинг: 365 ВеселоОсновният проблем е, че по времето на болшевизъма нямаше коли и гаражите бяха безсмислени. Сградите в центъра са без гаражи. Но ... времената се промениха и всеки може лесно да си купи кола на старо. Но паркирането е възможно само на уличното платно. Първоначално Общината издаваше талони за паркиране на живущите и таксуваше всички останали. Това се оказа не съвсем работещо. Фантазьорите от "Спаси София" реализираха набързо своят утопичен план. В него е нарушено едно естествено право - да си паркираш колата пред собствения блок. Да, юридически, това е не е незаконно ... казал Луи 16, качен на ешафода! Но палачът Самсон показал главата му на ликуващата тълпа ....
Само простите хора си мислят, че има прости неща! Футболът е проста игра, но не е за прости хора ...Бубенце
Рейтинг: 600 НеутралноМожеше и по-кратко:
42864cd0e1dac484f51402d3d5155b72Визионерът-архитект, Любо Георгиев, който не е построил нищо през живота си е абсолютен некадърник. Но понеже все пак с професора са политически ортаци се налага ние да четем тази обилна словесна салата.
Да не би пък Попов да живее някъде в потърпевшия от идиотите район, че вече четем втоео матрялче от него по темата. И това при новините "тръмп" - направо невероятно!
ugi
Рейтинг: 733 НеутралноДо коментар [#15] от "wqweto":
Няма, защото няма никой на тия велоалеи. Това е проблема. Че отнемаш 1/3 от улиците на всички, за да угодиш на 0.5% велосипедисти. А като дойде октомври, та до следващия април-май и толкова, колкото са сега няма да има. Затова е целия конфликт - едно малко вресливо малцинство, взема превес с натрапените си желания над огромното мнозинство. Не за друго.
Fred
Рейтинг: 531 НеутралноПоредният буламач в стил Дойче веле. Ама те "спасителите"имали визия и затова е правилно, това не пробутва автора. Ами ако визията е идиотска? Защото и комунистите имаха визия и за да я осъществят изтрепаха сума ти народ. Така че горко ни от фанатици които имат фикс идея наречена визия.
Юда се продаде за 30 сребърника, а ДБ на БСП за 8 районни кмета.И впрочем никак не е случайно че неолибералите ги наричат неомарксисти. Същият фанатизъм и готовност да жертват човешки съдби в името на фикс идеята си.
Grosskopf
Рейтинг: 165 НеутралноЦялата тази активизация на господин автора в последно време е с една единствена цел. Той е против Шишман, където живее, да стане пешеходен. Дребна, прозаична, битова, но много лична причина - такива сме си. Космополити на думи, ганьовци в дела :)
pontius_glarus
Рейтинг: 3648 НеутралноДо 8:"strumski2"..Защо никой досега не говори за изграждане на нови квартали в София по пример на много други развити западни градове, където спретнати , уредени и спокойни жилищни райони са като картинка от пощенска картичка? Около столицата има достъпно място за нови такива , където спокойно може да се строи и разширява града....."
Още нови квартали? ВИЕ ДОБРЕ ЛИ СТЕ?
pontius_glarus
Рейтинг: 3648 НеутралноДо коментар [#53] от "pontius_glarus":
След като прочетох статията, и ф.форума, разбрах че София, иницииран като супер модерен град за края на 19в. и началото на 20 ще си остане на това ниво. За добро, или за лошо най-мащабните промени бяха извършени пи стария режим, след като се събориха казармите и се построи НДК, Централна гара. под всякакви претексти реално нищо не се прави освен ремонт на ремонтите, иначе рев до небесата, и нови квартали насред нищото. В нивите.
Софианец
Рейтинг: 165 НеутралноКой ще ни спаси от "Спаси София"???? Визионери????. НЕ. Пълни неграмотници..
yp123
Рейтинг: 8 Весело"Дискусията в СОС е толкова остро политическа и безсъдържателна, богато насолена с обиди, че отговорът трябва да се търси другаде. "
Отговорът е елементарен - герберо-депесарската мафия не може да позволи съществуването на властови център, който не контролира, колкото и малък да е той. Затова и реорганизацията на движението на две улици е издигната в поти вселенски проблем :D
de val
Рейтинг: 8 НеутралноГолемите европейски градове отдавна направиха драстичен преход: с ограничаване на достъпа на автомобили в центъра, разширяване на пешеходните зони, стимулиране на обществения транспорт.
На места това е свързано с такси за влизане в централните зони (Лондон) и/или високи данъци за притежаване на автомобили въобще (Копенхаген). Примерите и практиките са много.
Животът на метри от политическия, админитративен и символичен център на всяка страна има цена. Положителна - имотът ти струва страшно много например и отрицателна - няма да може да държиш автомобила си на улицата като в крайните квартали. Ако искаш да си на стотина метри от Народно събрание, Президенство, главен катедрален храм, министерства и пр. приемаш облагите с органиченията. Ако не - квартали с място за паркиране има достатъчно.
Змеят присмехулник
Рейтинг: 538 НеутралноВсичките в СОС и преди и сега са гнусна крадлива паплач.
Никакво градско планиране ( добре че преди 60-80 години е имало някакви по-нормални архитекти и още не можете напълно да о.серете и заличите постигнатото)!
София НЕ Е компактен град ( всъщност е най- некомпактния на наша територия), не се състои само от център и Лозенец, има много други квартали!
И въобще, най-доброто в момента е да има веднага нови избори и половината от недоразуменията там да се разкарат!!
Змеят присмехулник
Рейтинг: 538 НеутралноДо коментар [#48] от "Ликующий":
Проблема е по-дълбок и то от много години Столична община съзнателно не изгражда големи обществени паркинги с изключение на тези над метрото. И това се прави отчасти от некадърност, но повече от СТРАХ. Тъй като съществуващите ги контролира мафията. Нещо повече, подходящите за това парцели, като Солни пазар ги раздадоха за строеж на огромни бизнес сгради. Чиито обитатели също не е ясно къде ще паркират.
И въобще София е един мизерен, откраднат от мафията град и това от много години. Не е от сега.
Защо уволниха заместник кмета по строителство в общината - нали имаше отлична биография?
ПС. Вземете я изчистете тази Витошка, че и там си е мизерия въпреки лъскавите заведения и магазини!
Peter_Griffin
Рейтинг: 1215 НеутралноПроблемът е, че ганьо си мисли, че му се полага паркомясто на улицата и общината е длъжна да му го осогури, ей това е! Няма такива прости селтаци!
Peter_Griffin
Рейтинг: 1215 НеутралноДо коментар [#48] от "Ликующий":
Ето го типичния селтак - естествено право било да си паркираш колата на улицата....Трагедия....
guentchovelev
Рейтинг: 30 НеутралноЗначи, не отчита началното състояние, не отчита че и след 20 год. велосипедистите НЯМА да са и 10% на колите преминаващи, но им се дава 50% от пътното платно. Лошо за 95% от живущите и 95% от преминаващите с коли. Как си мислят тия "политици" от Спаси София, че на следващите избори ще получат повече от 5% от гласовете? Аз НЯМА да гласувам за тях, даже и че съм член на партия която е в коалиция с тях.
бюджет и полиитка трябва да се води в интерес на поне 70-80% от обшеството, а тука това е в интересн на не повече от 5% ... И преди да говорите за екологията на колелоптп, колко са повечето газове и спирачки търкане от тапите, дето стават там сега постоянно?
Галя Станчева
Рейтинг: 861 НеутралноКартинка :(((((
https://www.facebook.com/marian.bashur/posts/pfbid02G1fJyn1Fhwn118v7BpFurTVoS6oS1rUGwC73cA4XptoSb8UigiJ6ZaV7QG7bkwFil
Манчо
Рейтинг: 8 Весело"Визия за София" има слаба методологически основа, но е безпрецедентен и забележителен интелектуален продукт. Особеност на всяка визия е неизбежно засиленото утопично измерение. Тук то се балансира от функционалния характер на формулировката.
Мараба, С-ДС доносници!Не се казва точно какъв град, а само град, който има функционалните характеристики да е компактен, многообразен, адаптивен и т.н. С други думи, не е ясно как точно ще изглежда градът, това би било вече прекалено.
***********************************************************************
Хахахахахахахахахахахахххххххххххааааааа🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Това изпочупи всички тъпометрични рекорди на Простокоро , Кокоран, Академио, Хазартино, Мисобоно, Десеушко, Кико Бой, Надалена и Гуглена, накуп🤣🤣🤣
Манчо
Рейтинг: 8 НеутралноКогато чекисти практикуват чекизма си, все нещо положително може да се получи, при всичките репресии и червени дивотии / транспортната реорганизация в Москва след 1917 се е случила точно така и ако мегаполисът все още успява да функционира без да блокира, това е постигнато след обилно рязане на глави и улици..../.
Но когато откровени чекиджии се правят на чекисти........е, това вече е строително-реконструкционен прайд......бал на небинарните на архитектурно ниво.
Питам един от многоцветните оня ден защо велоалеята между Руски паметник и Витошка не е откъм южната страна, двойна, за да не се налага изграждането на вече прословутите платформи за качаване , решение, което поражда опасен конфликт между велосипедисти и качващи се в тролеите /а и струва майка си и баща си+ намалява допълнително транспортния габарит/ а съществото ми се усмихва миличко и ми вика "Ами не се сетихме, затова са така! Сега ще обследваме и след два месеца може и да променим схемата!".
Това е положението с чекистите-чекиджии... Мараба, С-ДС доносници!
enterfornone
Рейтинг: 331 НеутралноЕ, хубаво, авторът критикува Спаси София с "Но в поведението на „Спаси София“ отделянето на хора от собствените им форми на живот произвежда болезнени инициативи."
Явно следва че автомобилите са форма на живот на хората. И те наистина са. Но това води до логичният извод че решението е - повече място за автомобилите, прочутото (и доказано неработещо) "just one more lane!", или решения тип, Тълса, Оклахома, където 60%(!) от площите в центъра на града са паркинги?!
Но когато се казва А, авторът трябва да каже и Б:
- Защо хората са възприели автомобилите като "форма на живот"?
- Това правилно ли е за центъра, където има отлично транспортно обслужване?
- Даже и да е правилно, възможно ли е изобщо? (ясно е, че не може да се събере по автомобил на жител, тогава?)
- Щом не може да се осигури място за един автомобил а човек, тогава за колко може? За колко е справедливо?
И.т.н.
В момента протестиращите (и явно Лилков) се изказват все едно паркоместата (колкото и да са, и едно да е)се полагат, а това не е ясно откъде произлиза. Улиците са общинска собственост, а колите са частно имущество, и то заемащо голямо пространство.
А колкото то Лилков, който има "правилния подход", според автора, нека си погледне "групата" защото хомофобията на Сотиров според който "Спаси София" налагали "розов терор над софиянци” идва малко в повечко!
enterfornone
Рейтинг: 331 НеутралноДо коментар [#50] от "ugi":
Някой му е трудно делението на три. Патриарха е широк над 20 метра а велоалеите заедно са широки точно три метра.
Само твоята глава може да реши, че това е 1/3…