Трагедията на българската железница

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (57)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на mxi52257693
    mxi52257693
    Рейтинг: 8 Неутрално

    „Защо влаковете в България са бавни“ – от статията

    Защото ни е скъп тока!
    Е на, в Украйна хората плащали по 7 долара/месец за ток!

    https://www.dnevnik.bg/sviat/2024/05/31/4632653_cenite_na_toka_v_ukraina_poskupvat_pochti_dvoino/comments/1?blockstoryUrl=/burzi-novini/2024/05/31/4632057_burzi_novini_31_mai/ #4632653

  2. 2 Профил на Admiral Spaceballs
    Admiral Spaceballs
    Рейтинг: 45 Неутрално

    На нас всичко ни е така

  3. 3 Профил на Христо Атанасов
    Христо Атанасов
    Рейтинг: 784 Неутрално

    Твърдението, че има трагедия в българските железници е невярно. Дядо Еконтии "оправи" БДЖ още когато беше министър. Всичко в БДЖ е "прекрасно". Действащият министър на транспорта Пиронков, пардон Гвоздейков е такъв "капацитет", че и двете коалиции в сглобката го избраха за министър. Гвоздейков ще "оправи" БДЖ много по добре от дядо Еконтии.

  4. 4 Профил на oua58686497
    oua58686497
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Няма строителни войски да оправят трасетата безплатно за паница леща. .

  5. 5 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 3767 Неутрално

    Четох, че частната ПИМК ще пуска бързи влакове Сф - Б-с.

    "Достъпът до истинска информация вече няма значение, лице което е деморализирано не е способно да оцени истинската информация, за него фактите не означават нищо! Даже да бъде затрупано с информация, с автентични доказателства, с документи, със снимки, ако го заведете насила в СССР и му покажете концентрационен лагер, той ще откаже да повярва на всичко това. Когато военният ботуш го стъпче, едва тогава ще разбере, но не и преди това, това представлява деморализацията!" Юрий Безменов, специалист по съветска пропаганда, дезинформация и подривни дейности, сътрудник на КГБ
  6. 6 Профил на boevbisser СУПЕР
    boevbisser
    Рейтинг: 2248 Весело

    Тежък соц плюс безхаберие, това са причините за трагедиите в БДЖ. Но пък си имаме медицински хеликоптери - гордостта на оня глупак министъра....

  7. 7 Профил на Ти сега нали разбираш колко си прост
    Ти сега нали разбираш колко си прост
    Рейтинг: 48 Любопитно

    До коментар [#3] от "Христо Атанасов":

    Министр Грездейков не беше ли част от Добрите сили ,преди да ви изневери?🙉🤡🙉

    Много съм прост
  8. 8 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 2737 Весело

    До коментар [#6] от "boevbisser":

    Викаш ..." Ех да имаше сега едни жп войски "...дето правиха всичко безплатно...!

    Много ще го търсите соца ,ей....!

    Bukalemun
  9. 9 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 2814 Весело

    До коментар [#6] от "boevbisser":

    Много се краде драги от пишман капиталисти при първоначалното натрупване на капитала.БДЖ е разграден бостан.
    Който не мина той не си натовари каруцата!!!

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  10. 10 Профил на boevbisser СУПЕР
    boevbisser
    Рейтинг: 2248 Весело

    До коментар [#9] от "КМЕТ В СЯНКА":

    Не го ли натрупаха вече тоя капитал, 35 години минаха, смени и ти малко плочата....

  11. 11 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 2814 Весело

    До коментар [#10] от "boevbisser":

    Ами явно не са.
    Не ми играй умряла лисица, знаем се.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  12. 12 Профил на k_
    k_
    Рейтинг: 875 Неутрално

    До коментар [#9] от "КМЕТ В СЯНКА":

    От потомствена ченгета и комунистически партизани от соца няма как да стане капиталист.
    То си носи генетичния багаж на глад, завистливо и мързеливо ти ще го правиш на капиталист.
    Въри го, печи го - на цървул мирише.
    БДЖ и през соца си бяха същите и ги управялваха същите галфони, ама тогава им викаха номенклатурни кадри.

  13. 13 Профил на JESUS SAVES
    JESUS SAVES
    Рейтинг: 100 Неутрално

    Когато започна да повтарям нещо виждам, че СУВЕРЕНА между 5 и 10 години успява и той да го прозре:
    "В БЪЛГАРИЯ НИЩО НЕ Е НАРЕД, НИТО ЕДНО НЕЩО!"
    Вече минаха 6 години, откакто започнах да повтарятм този слоган.

    Как мислите, че се живее в държава, в която НИЩО НЕ Е НАРЕД, НО ПО-ЛОШОТО Е ЧЕ ПРОБЛЕМИТЕ ВМЕСТО ДА СЕ РЕШАВАТ СЕ ЗАДЪЛБОЧАВАТ, А НАРОДА БЛЕЕ ТЪЖНА ПЕСЕН!

    Извода е: >>>>>
    "Не сме народ, не сме народ, а мърша,
    хора, дето нищо не щат да вършат.
    Всичко тежко, всичко мъчно е за нас!
    „Аз не зная! Аз не мога!“ – общ е глас."
    (бащата Петко Славейков – 1875 г. – една година преди Априлското въстание)

    АЗ НЕ СЪМ КОМУНИСТ, АЗ НЕ СЪМ АТЕИСТ, АЗ НЕ СЪМ АНТИХРИСТ, АЗ НЕ СЪМ ТЕРОРИСТ, АЗ НЕ СЪМ ЕКСТРЕМИСТ, АЗ НЕ СЪМ ШОВИНИСТ, АЗ НЕ СЪМ БЮРОКРАТ, АЗ НЕ СЪМ ТАРИКАТ, АЗ НЕ СЪМ ПУТИНИСТ И НИКОГА НЯМА ДА БЪДААА . . . АЗ СЪМ ПРОСТО ЧОВЕК ! ! ! CAPS LOCK – error
  14. 14 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 2737 Весело

    До коментар [#12] от "k_":

    Ха хаааа....
    На БДЖ то от соца....дори и релсите не успяхте да лакирате ...

    Нищо....
    Разправят че в Индия са били много напред в бранша...
    Малко индийски опит ще трябва май.

    Bukalemun
  15. 15 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 2814 Неутрално

    До коментар [#12] от "k_":

    По принцип си прав но сегашните кражби и корупция бият всички рекорди.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  16. 16 Профил на faraon
    faraon
    Рейтинг: 1717 Неутрално

    До коментар [#12] от "k_":По принцип си прав но сегашните кражби и корупция бият всички рекорди.
    —цитат от коментар 15 на КМЕТ В СЯНКА


    Не само. Едно че се краде много, друго че е пълен хаос в държавата. Няма стратегия за развитие на коя да е сфера. Решиха, че частният капитал е панацея за всичко. Уви, особено за България това е голяма заблуда. Големият капитал може да е печеливш единствено в големите държава с огромен потенциал. В малки и слаби държави частният капитал не може да се справи със значимите инвестиции, той заобикаля проектите, където няма лесни и бързи печалби, неслучайно проблемите се трупат с години, накрая зейва огромна бездна.

    За България би била полезна смесената система, където държавата акумулира средства за по-големи проекти, които инвестира разумно, с мисъл за бъдещето. Частникът мисли от ден за утре. Няма ли печалба от днес за утре, не се захваща. Да не говорим, че българските капиталисти не отделят средства за обучение на кадрите, гледат да минат метър, надяват се при тях да дойдат научени хора. В резултат мошеници организират всякакви курсове, за което събират огромни суми, но курсистите на практика не научават нищо. Корупция, липса на поглед за бъдещето, еснафщина, това сме ние. Единствено соца се опита да налее малко акъл, да обедини българите. Бе на път да успее, но тогавашната бюрокрация и неокариталистите съсипаха всичко.

    Нищо добро не ни очаква, ако България не се управлява от честни и компетентни хора. Но такива май не останаха.

  17. 17 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 2814 Неутрално

    До коментар [#16] от "faraon":

    Всъщност този "хаос" е доста добре организиран и командван умело от определени хора.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  18. 18
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  19. 19 Профил на plynii
    plynii
    Рейтинг: 698 Неутрално

    По-добри линии и по-добри локомотиви трябват и желание.

  20. 20 Профил на faraon
    faraon
    Рейтинг: 1717 Неутрално

    До коментар [#16] от "faraon":Всъщност този "хаос" е доста добре организиран и командван умело от определени хора.
    —цитат от коментар 17 на КМЕТ В СЯНКА


    Хаосът се получава от само себе си, когато корупцията е превърната в начин на живот. Знаеш, че получаваш и "усвояваш" едни лесни пари за нищо свършена работа и умело съсипваш де що има. А след теб потоп/хаос.

  21. 21 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 2814 Неутрално

    До коментар [#20] от "faraon":

    Хич не се получава от само себе си.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  22. 22 Профил на Да вярваме на истината
    Да вярваме на истината
    Рейтинг: 2866 Весело

    До коментар [#16] от "faraon":

    Значи твоите съпартийци принатизираха и унищожиха това за което ти вечно пишеш тука цели фермани и обвиняваш мене например Ами на партийно събрание повдигни въпроса
    А иначе днес България е три пъти по-индустриаридирана от 1989-а година. Та вземи което си искаш предприятие от соца и виж кой го е сринал и ограбил

  23. 23 Профил на Да вярваме на истината
    Да вярваме на истината
    Рейтинг: 2866 Весело

    До коментар [#1] от "mxi52257693":

    В България нямаме традиции да пътуваме с влак. Затова никой не го интересува и остават встрани нещата Затова на всеки рев за билети държавата дава още 5 за да вървят потрошените влакове на БДЖ.

  24. 24 Профил на faraon
    faraon
    Рейтинг: 1717 Неутрално

    До коментар [#20] от "faraon":Хич не се получава от само себе си.
    —цитат от коментар 21 на КМЕТ В СЯНКА


    Това са подробности. Според мен важни са условията, предпоставките. Създаваш условията, след това наблюдаваш, осъществяваш контрол и ако е необходимо извършваш съответните корекции, след което системата се самонаправлява, върви в конкретната насока. Ако намеренията са добронамерени, ако са подплатени със съответните ресурси, системата върви в правилната посока. Ако не са или са породени от некомпетентност, корупция, тя се съсипва.

  25. 25 Профил на putinxujlo
    putinxujlo
    Рейтинг: 2047 Неутрално

    ":Уви, особено за България това е голяма заблуда. Големият капитал може да е печеливш единствено в големите държава с огромен потенциал..."

    ☝️Това цитат от коментар #16 от "faraon (прости господи)

    Този хуйловец явно намеква на хуйловландия и негов идол хуйлов.
    Нека да видим в същност, как стоят нещата в хуйловландия .

    Ето какво пишат за реалния превоз на пътници в браншовия интернет портал на Руските железници:
    "Федералната пътническа компания (ФПК, дъщерно дружество на Руските железници) очаква увеличение на средната скорост на влаковете до 2031 г. до 65 км в час в сравнение с 2017 г. (57 км в час), се казва в доклада на ФПС"©️
    По факта е 53 км в час за днес.
    https://mintrans.gov.ru/press-center/branch-news/595

    А ето как стоят нещата с товарни превоз. Там просто ужас:

    В края на януари 2021 г. средната скорост на доставка на товари по мрежата на руските железници е 17,2 км/ч. Спрямо същия период на 2020 г. тя се увеличава с 1% и възлиза на 412,1 км/ден, или 17,2 км/ч.."©️
    https://www.rzd-partner.ru/zhd-transport/news/po-itogam-yanvarya-2021-goda-srednyaya-skorost-dostavki-otpravki-na-seti-rzhd-sostavila-17-2-km-ch/

    Това е пак цитат от брашов весник на РЖД
    На фона на показателите на България е просто ужасно. И отбелязвам, че по това време нямаше война. И Путенландия получаваше нови колооси от Украйна напълно и в срок.
    Пак видим че хуйловци 3.14здят на всяка крачка

    "Чуждестранен агент"
  26. 26 Профил на На страха очите са големи
    На страха очите са големи
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#22] от "Да вярваме на истината":

    Прекалил си с пилешкото месо Румяно

  27. 27 Профил на ivangabrovo
    ivangabrovo
    Рейтинг: 867 Неутрално

    Ако искаш някой да свърши добра работа, създай добра работа за вършене.
    И в случая с железницата е така. За да е добре работеща машина, трябва да има смислена работа, която да върши, т. е. редовен поток от товари /в това число и пътуващи/. Плюс да е военен стратегически актив. При държавна власт, тържественно превзета от клептокрация /докарването на С. Сакскобурготски/ е невъзможно създаване на устойчив поток от товари, още по-малко - стратегическо мислене за сигурността на държавата. Затова железницата в България е обречена да стои на индийско ниво, колкото и пари да се наливат от ЕС.

  28. 28 Профил на boevbisser СУПЕР
    boevbisser
    Рейтинг: 2248 Весело

    До коментар [#23] от "Да вярваме на истината":

    Това не е вярно, просто от 30 години се толерира всеячески автомобилния транспорт, а и от строителство и поддръжка на магистрали по-лесно се краде.
    БДЖ е тотално изоставено и се действа единствено и само на парче, а шефовете се сменят по-бързо от тези в АПИ.
    Ако питат мен - държавата трябва да продаде незабавно товарните превози, а пътническите - на чужд оператор, иначе бял ден няма да видят.

  29. 29 Профил на Да вярваме на истината
    Да вярваме на истината
    Рейтинг: 2866 Неутрално

    До коментар [#28] от "boevbisser":

    Нещата са прости Скоростни влакове София-Варна и София-Бургас на всеки час и довеждащи местни влакове и готово.

  30. 30 Профил на bistr
    bistr
    Рейтинг: 1243 Неутрално

    До коментар [#3] от "Христо Атанасов":
    До коментар [#20] от "faraon":
    До коментар [#12] от "k_":
    - некадърност и корупция, и то на ниво. Ето сега всички ще видим директно реалити шоу как Гвоздейков купува чужди влакове за милиони и милиарди. Вероятността за хубави комисионни е огромна ! Това, че този незнаен воин дотогава, Гвоздейков, първо се писа приятелче на К + К, а после ги изостави мигновено и се прилепи до Боко и Главчев показва че той не иска току така да се откаже да намаже.
    Асенчо Василев сигурно сега скърца със зъби как са го прецакали

  31. 31 Профил на pamela
    pamela
    Рейтинг: 1540 Неутрално

    На първо място причината за това състояние на железниците е некадърността на ръководството. Дълги години корупция, политически назначения и отрицателен подбор доведоха железниците до тотален упадък.
    Сравнете го със Софийски метро, където под ръководството на инж. Стоян Братоев беше построено метро, с което София може само да се гордее. Но него никой не го пипна през всичките тези години и го оставиха да си върши работата.

  32. 32 Профил на Челеби Шимон
    Челеби Шимон
    Рейтинг: 60 Неутрално

    До коментар [#31] от "pamela":

    Не им пиши за Братоев, щото сега тия от жълтите павета ще те обвинят, че завършил в СССР, Ленинград..

  33. 33 Профил на До руските мекерета
    До руските мекерета
    Рейтинг: 1947 Весело

    Има две неща, които не са мръднали от времето на соца - БДЖ и пощата. Сякаш са се мумифицирали към 1989.

  34. 34 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 2956 Неутрално

    До коментар [#31] от "pamela":

    "... На първо място причината за това състояние на железниците е некадърността на ръководството. Дълги години корупция, политически назначения и отрицателен подбор доведоха железниците до тотален упадък...".

    За 12 години ГЕРБ какво направи, за да подбере малко по-кадърно ръководство? Или това некадърно ръководство е паднало от Луната и в ГЕРБ не го познават?

    Пътят на праведния е заобиколен от всички страни с несправедливостта от егоизма и тиранията на злите хора. Блажен е онзи, който в името на милосърдието и добрата воля, води слабия през долината на мрака ...
  35. 35 Профил на МОЙШЕ  ТОЛКОЗ СУПЕР
    МОЙШЕ ТОЛКОЗ
    Рейтинг: 3215 Неутрално

    Няма строителни войски да оправят трасетата безплатно за паница леща. .
    —цитат от коментар 4 на oua58686497


    Май това е втората причина за тази трагедия...Или третата-след поощряването на "автобусната мафия" и яките кражби в БДЖ.
    До коментар [#4] от "oua58686497":

    THOSE ARE MY PRINCIPALS! BUT IF YOU DON'T LIKE THEM...WELL, I HAVE SOME OTHERS TOO! ***** ************************************************************************************************************************************************************************************ ****-П.С. -"КРАТКИЯТ" СПИСЪК С ЛЪЖИТЕ НА ФОРУМНИЯ ТОП'ЛЪЖЕЦ И КЛЕВЕТНИК- В КОМЕНТАР № 1 В ТЕМАТА https://www.dnevnik.bg/razvlechenie/2024/04/03/4609231_otkrivaneto_na_festivala_one_dance_shte_postavi_fokus/comments#comment-1 **************************************************************************************************************************************************** ПРЕДУПРЕЖДАВАМ-ДА НЕ СЕ ЧЕТЕ С НАПИТКА В РЪКАТА!!!
  36. 36 Профил на МОЙШЕ  ТОЛКОЗ СУПЕР
    МОЙШЕ ТОЛКОЗ
    Рейтинг: 3215 Неутрално

    Четох, че частната ПИМК ще пуска бързи влакове Сф - Б-с.
    —цитат от коментар 5 на hamiltonf


    По същото трасе? Едно време имаше "бързи влакове" само с 3-4 спирки: Пловдив, Ст' Загора и още 1-2 до Бургас. И се стигаше за 4-5 часа. Вероятно това ще направят.
    До коментар [#5] от "hamiltonf":

    THOSE ARE MY PRINCIPALS! BUT IF YOU DON'T LIKE THEM...WELL, I HAVE SOME OTHERS TOO! ***** ************************************************************************************************************************************************************************************ ****-П.С. -"КРАТКИЯТ" СПИСЪК С ЛЪЖИТЕ НА ФОРУМНИЯ ТОП'ЛЪЖЕЦ И КЛЕВЕТНИК- В КОМЕНТАР № 1 В ТЕМАТА https://www.dnevnik.bg/razvlechenie/2024/04/03/4609231_otkrivaneto_na_festivala_one_dance_shte_postavi_fokus/comments#comment-1 **************************************************************************************************************************************************** ПРЕДУПРЕЖДАВАМ-ДА НЕ СЕ ЧЕТЕ С НАПИТКА В РЪКАТА!!!
  37. 37 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 5592 Неутрално

    Трагедията на Българската железница е трагедията на всичко българско, което зависи от управлението на държавата.
    (Тъжно) Дядо Йоцо са го излъгали...

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  38. 38 Профил на МОЙШЕ  ТОЛКОЗ СУПЕР
    МОЙШЕ ТОЛКОЗ
    Рейтинг: 3215 Неутрално

    До коментар [#1] от "mxi52257693":В България нямаме традиции да пътуваме с влак.

    Затова никой не го интересува и остават встрани нещата Затова на всеки рев за билети държавата дава още 5 за да вървят потрошените влакове на БДЖ.
    —цитат от коментар 23 на Да вярваме на истината


    Грешиш за това в първия ти абзац. През соц'а МАСОВО се путуваше с влак. По един и същ маршут минаваха И БЪРЗИ влакове (само с 3-4-5 спирки София-морето) , И ПЪТНИЧЕСКИ (които спираха на всяка керемида по пътя). И ВСИЧКИ бяха ПРЕТЪПКАНИ!

    Автобуси имаше само там където нямаше ЖП линия!

    Поне до 68 беше така!

    THOSE ARE MY PRINCIPALS! BUT IF YOU DON'T LIKE THEM...WELL, I HAVE SOME OTHERS TOO! ***** ************************************************************************************************************************************************************************************ ****-П.С. -"КРАТКИЯТ" СПИСЪК С ЛЪЖИТЕ НА ФОРУМНИЯ ТОП'ЛЪЖЕЦ И КЛЕВЕТНИК- В КОМЕНТАР № 1 В ТЕМАТА https://www.dnevnik.bg/razvlechenie/2024/04/03/4609231_otkrivaneto_na_festivala_one_dance_shte_postavi_fokus/comments#comment-1 **************************************************************************************************************************************************** ПРЕДУПРЕЖДАВАМ-ДА НЕ СЕ ЧЕТЕ С НАПИТКА В РЪКАТА!!!
  39. 39 Профил на До руските мекерета
    До руските мекерета
    Рейтинг: 1947 Неутрално

    До коментар [#36] от "МОЙШЕ ТОЛКОЗ":

    Експрес Чайка тръгваше от Бургас в 5:07 и пристигаше на Централна гара в София в 9:52 по разписание. Междинните спирки бяха Сливен, Казанлък и Карлово.

  40. 40 Профил на danvan СУПЕР
    danvan
    Рейтинг: 7136 Неутрално

    Защо влаковете в България са бавни
    —цитат от коментар 0 на Трагедията на българската железница


    Защото шкафчето се пълни по добре от пътностроителните фирми.

    А и до скоро петрола беше руски.

    Мутрите от 90-те поеха открито държавата, а ние ги последвахме. Sapienti Sat
  41. 41 Профил на yilt_
    yilt_
    Рейтинг: 890 Неутрално

    Няма строителни войски да оправят трасетата безплатно за паница леща. .
    —цитат от коментар 4 на oua58686497


    Службата в ЖП войските беше истинска каторга.

  42. 42 Профил на МОЙШЕ  ТОЛКОЗ СУПЕР
    МОЙШЕ ТОЛКОЗ
    Рейтинг: 3215 Неутрално

    До коментар [#36] от "МОЙШЕ ТОЛКОЗ":Експрес Чайка тръгваше от Бургас в 5:07 и пристигаше на Централна гара в София в 9:52 по разписание. Междинните спирки бяха Сливен, Казанлък и Карлово.
    —цитат от коментар 39 на До руските мекерета


    Без Пловдив? Странно, помня че се пътуваше от София до морето (Бургас) през Пловдив...Поне до 1968, вероятно по късно е било различно.

    THOSE ARE MY PRINCIPALS! BUT IF YOU DON'T LIKE THEM...WELL, I HAVE SOME OTHERS TOO! ***** ************************************************************************************************************************************************************************************ ****-П.С. -"КРАТКИЯТ" СПИСЪК С ЛЪЖИТЕ НА ФОРУМНИЯ ТОП'ЛЪЖЕЦ И КЛЕВЕТНИК- В КОМЕНТАР № 1 В ТЕМАТА https://www.dnevnik.bg/razvlechenie/2024/04/03/4609231_otkrivaneto_na_festivala_one_dance_shte_postavi_fokus/comments#comment-1 **************************************************************************************************************************************************** ПРЕДУПРЕЖДАВАМ-ДА НЕ СЕ ЧЕТЕ С НАПИТКА В РЪКАТА!!!
  43. 43 Профил на МОЙШЕ  ТОЛКОЗ СУПЕР
    МОЙШЕ ТОЛКОЗ
    Рейтинг: 3215 Неутрално

    Няма строителни войски да оправят трасетата безплатно за паница леща. .

    —цитат от коментар 4 на oua58686497

    -----------------------------

    Службата в ЖП войските беше истинска каторга.
    —цитат от коментар 41 на yilt_


    По зле ли от Трудовите войски?


    До коментар [#41] от "yilt_":

    THOSE ARE MY PRINCIPALS! BUT IF YOU DON'T LIKE THEM...WELL, I HAVE SOME OTHERS TOO! ***** ************************************************************************************************************************************************************************************ ****-П.С. -"КРАТКИЯТ" СПИСЪК С ЛЪЖИТЕ НА ФОРУМНИЯ ТОП'ЛЪЖЕЦ И КЛЕВЕТНИК- В КОМЕНТАР № 1 В ТЕМАТА https://www.dnevnik.bg/razvlechenie/2024/04/03/4609231_otkrivaneto_na_festivala_one_dance_shte_postavi_fokus/comments#comment-1 **************************************************************************************************************************************************** ПРЕДУПРЕЖДАВАМ-ДА НЕ СЕ ЧЕТЕ С НАПИТКА В РЪКАТА!!!
  44. 44 Профил на Peter_Griffin
    Peter_Griffin
    Рейтинг: 1287 Неутрално

    бдж трябва незабавно да се закрие и да се пуснат частни влакове

  45. 45 Профил на 4ort
    4ort
    Рейтинг: 114 Неутрално

    До коментар [#5] от "hamiltonf":

    "Четох, че частната ПИМК ще пуска бързи влакове Сф - Б-с."
    .......
    И това добро или лошо ти се види, Фитипалди?

    Имам време да питам всеки идиот.
  46. 46 Профил на 4ort
    4ort
    Рейтинг: 114 Неутрално

    До коментар [#40] от "danvan":

    Данчо, че счупиш цъкачката.

    Имам време да питам всеки идиот.
  47. 47 Профил на До руските мекерета
    До руските мекерета
    Рейтинг: 1947 Неутрално

    До коментар [#42] от "МОЙШЕ ТОЛКОЗ":

    Две линии са. През Пловдив и Подбалканската.

    Експресът през Пловдив джиткаше между София и Бургас за около половин час повече.

  48. 48 Профил на yilt_
    yilt_
    Рейтинг: 890 Неутрално

    До коментар [#43] от "МОЙШЕ ТОЛКОЗ":

    Май в строителни войски беше по-добре.
    Това което сварих на Белмекен /последните 6 месеца много редовни войници от Пазарджик бяхме изпратени да довършим каскадата/, беше, че на десетина трудоваци, цигани и турци основно, имаше един мл. сержант българин. Бой по всяко време и по всякакъв повод. Това беше системата, за която доста уроди мечтаят да се върне.

  49. 49 Профил на Роси СУПЕР
    Роси
    Рейтинг: 5587 Неутрално

    Аз не си спомням някога нашите железници да са били на ниво. Така че, тези проблеми не са от днес, не са и от вчера. И при комунизма ги имаше. Вечно закъснели влакове, мръсни вагони, незатварящи/неотварящи се врати и прозорци.

  50. 50 Профил на МОЙШЕ  ТОЛКОЗ СУПЕР
    МОЙШЕ ТОЛКОЗ
    Рейтинг: 3215 Весело

    До коментар [#43] от "МОЙШЕ ТОЛКОЗ":Май в строителни войски беше по-добре.Това което сварих на Белмекен /последните 6 месеца много редовни войници от Пазарджик бяхме изпратени да довършим каскадата/, беше, че на десетина трудоваци, цигани и турци основно, имаше един мл. сержант българин. Бой по всяко време и по всякакъв повод. Това беше системата, за която доста уроди мечтаят да се върне.
    —цитат от коментар 48 на yilt_


    Егаси и "тръпките" сте имали през соц'а (по късен от моя, до 68)😀

    До ден днешен "се потупвам по рамото" за онова ми решение да "изчезна" от нЪ рЪ бЪто😀

    😀 Е, не като на форумният ТОП'умник😀! С неговото "само едно нелегално преминаване на югославската граница през 60те-В ДВЕ ВЕРСИИ за годината😀 Щото "НЕ БИЛО НЕЩО ОСОБЕНО"😀 'Ма помни кога е бил в черквата Ал' Невски😀: Подробностите-по долу😀!


    Все го питам-Я кАжи как си отървал 8 ГОДИНИ ПАНДИЗ през 60те И СТАНА ДОНОСНИК:

    Та...Имал си "САМО ЕДНО НЕЛЕГАЛНО ПРЕМИНАВАНЕ НА ЮГОСЛАВСКАТА ГРАНИЦА"! В две версии:

    -През 1960та (версията от... май беше октомври 2023)
    -ОКОЛО 1960та ГОДИНА (версията от януари 2024)

    Питам те КОГА ТОЧНО и ти ми отговаряш (КОПИ'ПЕЙСТ на релевантната част на отговора):

    "Не помня точна дата ухо защото не е било нещо особено" - коментар 276 в темата https://www.dnevnik.bg/bulgaria/2024/03/03/4596063_moskva_za_3_mart_otnosheniiata_s_bulgariia_sa_svedeni/comments #forumPost

    За теП такива преминавания НЕ СА БИЛИ НЕЩО ОСОБЕНО, АМ😀?!? Ама тогава ДАВАХА ДО 8 ГОДИНИ ПАНДИЗ за такива "преминавания"!

    ТИ КАК ОТЪРВА ПАНДИЗА? АМИ СТАНА ДОНОСНИК😀😀😀!!

    Щото в коментар 260 в същата тема заяви че в 1981 си бил по Великден в Ал' Невски. Според съфорумници - тогава НЕ СА ПУСКАЛИ "простосмътни млади хора" там, само бабички и СЛУЖИТЕЛИ НА КДС+ДОНОСНИЦИ/БРОЙКАДЖИИ (за цвят)😀! А ти акъл НЕМАШ за служител на КДС-ДОКАЗА че не знаеш И ДО ДНЕС как се излизаше ЛЕГАЛНО от нЪ рЪ бЪ'то😀!

    НЕЩАТА СА ЯСНИ като ги съпоставим:

    -НЕЛЕГАЛНОТО преминаване на границата около 1960та-НЕ Е НЕЩО ОСОБЕНО не помниш годината😀😀😀! ОБАЧЕ ПОМНИШ кога си бил в храма (1981) !

    Преди си бил само обикновен ДОНОСНИК ЗА ДА ОТЪРВЕШ ПАНДИЗА! А по Великден 81- ПЪРВА ВАЖНА ЗАДАЧА -като ДОНОСНИК И "БРОЙКАДЖИЯ" на ДС в Ал. Невски!

    Това освен ако си лъгал за "преминаването"!

    Та...коя версия на твойте ЛЪЖИ предпочиташ😀😀😀?!?

    THOSE ARE MY PRINCIPALS! BUT IF YOU DON'T LIKE THEM...WELL, I HAVE SOME OTHERS TOO! ***** ************************************************************************************************************************************************************************************ ****-П.С. -"КРАТКИЯТ" СПИСЪК С ЛЪЖИТЕ НА ФОРУМНИЯ ТОП'ЛЪЖЕЦ И КЛЕВЕТНИК- В КОМЕНТАР № 1 В ТЕМАТА https://www.dnevnik.bg/razvlechenie/2024/04/03/4609231_otkrivaneto_na_festivala_one_dance_shte_postavi_fokus/comments#comment-1 **************************************************************************************************************************************************** ПРЕДУПРЕЖДАВАМ-ДА НЕ СЕ ЧЕТЕ С НАПИТКА В РЪКАТА!!!
  51. 51 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 3767 Весело

    До коментар [#45] от "4ort":

    Вижда ми се хубаво, само ми е чудно как точно те са успяли да вземат лиценз...

    "Достъпът до истинска информация вече няма значение, лице което е деморализирано не е способно да оцени истинската информация, за него фактите не означават нищо! Даже да бъде затрупано с информация, с автентични доказателства, с документи, със снимки, ако го заведете насила в СССР и му покажете концентрационен лагер, той ще откаже да повярва на всичко това. Когато военният ботуш го стъпче, едва тогава ще разбере, но не и преди това, това представлява деморализацията!" Юрий Безменов, специалист по съветска пропаганда, дезинформация и подривни дейности, сътрудник на КГБ
  52. 52 Профил на pepisky
    pepisky
    Рейтинг: 8 Неутрално

    бдж трябва незабавно да се закрие и да се пуснат частни влакове
    —цитат от коментар 44 на Peter_Griffin


    Проблемите са основно в релсите, а там е НКЖИ.

  53. 53 Профил на pontius_glarus СУПЕР
    pontius_glarus
    Рейтинг: 3719 Неутрално

    .....Ако питат мен - държавата трябва да продаде незабавно товарните превози, а пътническите - на чужд оператор, иначе бял ден няма да видят.
    —цитат от коментар 28 на boevbisser


    БДЖ-то изпълнявало социални функции Оттам и проблемите. Добрият влак е нещо скъпо, както и комфортният автомобил. Скоростните влакове от Западна Европа са поне 5 пъти по-скъпи от нашите, и не обслужват махали и паланки.
    За големите проблеми се сещам за 2, някой може и да ме допълни.
    1. Социалната функция на БДЖ (да транспортира пътници до някое село с 10 жители)
    2. ДПС и неговите обръчи от транспортни фирми.

  54. 54 Профил на bistr
    bistr
    Рейтинг: 1243 Неутрално

    До коментар [#30] от "bistr":
    До коментар [#37] от "penetrating":
    До коментар [#40] от "danvan":
    - забелязвам, че "цъкачите" ще си счупят ръцете да 'цъкат" дори и на текстове, които всъщност съвпадат и с техните виждания !?
    Аз не мисля, че някой тук би поддържал корупцията и некадърността, която се шири из властта, вкл и в мин на транспорта. Както казах скоро ще видим в директно предаване, подобно на риалити шоу, как милиони и милиони европейски пари ще бъдат похарчени от управляващите ей така, и стотици хиляди комисисонни ще се раздадат. И въпреки това, някой, май че по списък раздава минусчета !?
    Е, добре, така да бъде, тук ще си изкара някоя и друга копейка, а данъците му ще отидат по джобовете на пишман министри

  55. 55 Профил на gost22
    gost22
    Рейтинг: 808 Неутрално

    До коментар [#12] от "k_":По принцип си прав но сегашните кражби и корупция бият всички рекорди.
    —цитат от коментар 15 на КМЕТ В СЯНКА


    Къш бе трол недоучил. Още първата държавна железница стартира с една далавера с "нови" ама всъщност стари до разпадане вагони от немско. Иначе първата частна железница в България си изкарва парите, издънва се когато я продават на държавата и почват кражбите. Това много преди ВСВ... През соца потъват толкова много кинти, че е трябвало да имаме "влак-стрела" из цялата държава, ако не е било крадено и съсипията на другарите.
    Сега, много по-добре е да има свестни магистрали отколкото скоростни влакове.

    "Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...
  56. 56 Профил на dnevnikar
    dnevnikar
    Рейтинг: 3581 Неутрално

    ВИИ Маркси имени Капитала

    Дали "Гласът на Капитал" не преиграва??

    Предозира, казано по Дневнички.
    Както "Voice of Europe", казано Москвички.

    Кой Капиталист би ползувал българска държава железница БДЖ,
    при положение, че първо има на разположение свой частен самолет,
    частен хеликоптер, частна яхта и бърз Sport Utility Vehicle Лимузин
    до местопредназначението?

    Нещата... не се съвсем баш свързват в логична хармония.

    "Трагедията на българската железница",
    "Гласът на Капитал"

  57. 57 Профил на dnevnikar
    dnevnikar
    Рейтинг: 3581 Неутрално

    ВИИ Маркс имени В.В.Вутина

    Ше те допълни... и още.

    За другарката ПКП от ДПС ГЕРБ Кърджали ли намекваш?
    Тя бе Председател на модерен Парламент в бивш Компартиен дом.

    Мъдруваше Конституция, каквато да пасне точно в некое бъдещо време
    на вечността.

    До коментар [#53] от "pontius_glarus":

    Ако питат мен - държавата трябва да продаде незабавно товарните превози,
    а пътническите - на чужд оператор, иначе бял ден няма да видят.
    —цитат от коментар 28 на boevbisser

    БДЖ-то изпълнявало социални функции Оттам и проблемите.

    Добрият влак е нещо скъпо, както и комфортният автомобил.
    Скоростните влакове от Западна Европа са поне 5 пъти по-скъпи от нашите,
    и не обслужват махали и паланки.

    За големите проблеми се сещам за 2,
    някой може и да ме допълни.

    1. Социалната функция на БДЖ (да транспортира пътници до някое село с 10 жители)
    2. ДПС и неговите обръчи от транспортни фирми.





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #