Първата причина да гласуваш

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (121)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Ivan Ivanov
    Ivan Ivanov
    Рейтинг: 881 Любопитно

    то хубаво да гласуваш ама за кого,след като са се наредили боклук до боклука?

  2. 2 Профил на канибал
    канибал
    Рейтинг: 35 Неутрално

    Хубави ги ниже авторът, изкарвайки гласуването като висша, трансцедентална, едва ли не божествена ценност.И той се включва в ангелогласния хор на херувимите, призоваващи ни към Божите селения с пускането на хартиената бюлетина.Опс, не!Хартията е само за низшите духом.Висшите непременно прилагат машинно гласуване!!!
    Файда от такъв агитроп в стил "Гласувайте, за да сте достойни чада Божии!" -йок.По-голямата част от простосмъртните ще бойкотират и тая неделна вакханалия на тикви, копейки, парапети и тям подобни.Е, не са дорасли до велемъдрите прозрения на автора.
    Само да го светна, че за три пъти повече електорални единици от него първата причина да не гласуват е именно тая - уважение към себе си.Понеже с несъвършения си разум осъзнават, че всички кандидатлапачи са търтеи, а не медоносни пчели.Даже много по-лошо .Скорпиони са.

    Русоробията е безродие, социопатия и психопатия.
  3. 3 Профил на Моа Преател Тайпи
    Моа Преател Тайпи
    Рейтинг: 3117 Неутрално

    До коментар [#1] от "Ivan Ivanov":

    233 Профил на Моа Преател Тайпи
    Моа Преател Тайпи
    Рейтинг:
    17:40, 07 юни 24
    Неутрално

    Кой ще бъде втори?
    ***
    ППДеБЪ, с 15,2%.
    Възраждане ще са трети, с 15,4%.

    —цитат от коментар 63 на Alarmstufe Rot


    Глистославе, верно ли така мързелешкаташе я карате у вашто Повеляново?

    там не гласувахте ли, верно, доста по-скромно от Симитли, с по 40 и 50% за Радев и ГЕРБ?

    яж бахур...
  4. 4 Профил на Моа Преател Тайпи
    Моа Преател Тайпи
    Рейтинг: 3117 Неутрално

    До коментар [#2] от "канибал":

    251 Профил на Моа Преател Тайпи
    Моа Преател Тайпи
    Рейтинг:
    18:08, 07 юни 24
    Неутрално

    До коментар [#233] от "Моа Преател Тайпи":

    От Повеляново е мъжът ти, Глистославе.

    —цитат от коментар 242 на Alarmstufe Rot


    тц, Глистомире, моат е от Симитли ;(

    ...и разпраа, там, активистите на ГЕРБ-ДПС били по-яки -- гласували с по 60 и 70% за Радев и ГЕРБ

    ма туй рукомахите от Алфа Рисърч нема как да не са ви го чуруликали при Байкой Лизачев Василев в Панурамята, нале?

    яж бахур...
  5. 5 Профил на Моа Преател Тайпи
    Моа Преател Тайпи
    Рейтинг: 3117 Неутрално

    248 Профил на Моа Преател Тайпи
    Моа Преател Тайпи
    Рейтинг:
    17:59, 07 юни 24
    Любопитно

    В моето обкръжение

    —цитат от коментар 76 на oua58686497


    така, кат глеам, у твоата кухарка, сте поне трима с konservator.bg

    https://ibb.co/pbTq8hV

    ?

    ...че и си сменил хендъла, хитрягата :D -- кофте де има и усер айдита ;(((

    PS
    в интерес на истината, мое и да бъркам -- не съм го проверявал -- ма нещо ма самнева :)

    яж бахур...
  6. 6 Профил на Моа Преател Тайпи
    Моа Преател Тайпи
    Рейтинг: 3117 Неутрално

    256 Профил на Моа Преател Тайпи
    Моа Преател Тайпи
    Рейтинг:
    18:29, 07 юни 24
    Неутрално

    До коментар [#83] от "oua58686497":

    ГЕРБ също са така, познавам хора, които изнесоха на гърба си изборните им кампании, за да ги сложат неизбираема преференция. И вече не са от ГЕРБ.

    —цитат от коментар 98 на Deaddark


    шех да пиша, теа и ние ги познаваме, ма...

    Емил Радев, тоа виден фалшивикатор на избори

    https://elector-bg-org.github.io/EP-2019-Data/etc/er.html

    да не се е върнал при родната си майка, рашистанската мафия ТИМ? ча глеам, тоа път боклуци-ГЕРБ/ДПС са го наградили за добре провезените изборни фалшификации и са го качили на четвърто място у листата

    интересно, дали очакват само 4-5 евродепутата?

    PS
    горното линкче е само кикотът, тоа е фалшифицирал към 25 000 гласа в над 1 000 секции

    яж бахур...
  7. 7 Профил на Моа Преател Тайпи
    Моа Преател Тайпи
    Рейтинг: 3117 Неутрално

    16 Профил на Моа Преател Тайпи
    Моа Преател Тайпи
    Рейтинг:
    19:28, 07 юни 24
    Неутрално

    ма, от тролската платформа Дневник, пак чудно заглавие извадиха...

    около 500 000 изборни фалшификации на активистите на ГЕРБ-ДПС си блестят на сайтчето на ЦИК, ма спортно-тлъстите жорнализке от платформата и те имат точно нулево желание да се пороват

    яж бахур...
  8. 8 Профил на Моа Преател Тайпи
    Моа Преател Тайпи
    Рейтинг: 3117 Неутрално

    227 Профил на Моа Преател Тайпи
    Моа Преател Тайпи
    Рейтинг:
    17:34, 07 юни 24
    Неутрално

    До коментар [#166] от "ТимурБезКомандаПродаващКодове":

    преди седмица приказвам с Цацата и вика да не съм гласувал за ДПС...;(

    то верно, кофте, нема как да се организираме, да сме повечко -- инак шеше да е зверски кикот

    лелелей, па кви шеха да ги чуруликат рукомахите* от Алфа Рисърч при Байкой Лизачев Василев в Панурамя :D

    -----
    * https://duckduckgo.com/?q=рукомаха

    яж бахур...
  9. 9 Профил на Асен Димитров
    Асен Димитров
    Рейтинг: 15 Неутрално

    До коментар [#1] от "Ivan Ivanov":

    За най-малкия боклук гласувай, все е от полза за нас.

  10. 10 Профил на mesambria
    mesambria
    Рейтинг: 229 Неутрално

    Ще гласуваме др. Тенев, но ще получим пак от същото!

  11. 11
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  12. 12
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  13. 13 Профил на yanne@abv.bg
    *****
    Любопитно

    Ама,за Нашите ли,или за някой друг?!

  14. 14 Профил на Борислав Георгиев
    Борислав Георгиев
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#11] от "Hristov":

    Бих добавил и гербсдсдпс

  15. 15 Профил на Таралеж
    Таралеж
    Рейтинг: 2774 Неутрално

    Ако не гласуваш и гласуващите изберат някой Принц, дали при съ Шъ тъ упрай и тебе?
    Дето не си гласувал?
    💤🐑
    Например ако се сбъдне мечтата на толкова “умни и работливи” българи за ссср?
    Шъ има ли службичка и мързел и за негласувалите?
    Или пък за гласувалите не за путлеро-лизачите?
    За един приятел питам де!

  16. 16 Профил на benefikato1
    benefikato1
    Рейтинг: 183 Неутрално

    Хубав текст, но проблема е в това, което следва.
    Лично аз на български избори не съм гласувал от 2005г.
    Преди това винаги съм гласувал за СДС и ДСБ.
    За съжаление смятам, че политическият капацитет на България се изчерпа на 17.06.2001г.
    Народ, който е способен да припознае и повярва на комарджията Симо Мадридски няма бъдеще.
    Днес за кого? За Боко, Шиши, Киро Инфантила и прочие шматки.
    Без мен. Лошото е, че и Европа заприлича на България.
    Единственият разумен политик в момента, поне според мен е гръцкият премиер Кирякос Мицотакис.
    Успех все пак на гласуващите.

  17. 17 Профил на benefikato1
    benefikato1
    Рейтинг: 183 Весело

    Обаче анкетата в Дневник: за кого ще гласувате избива де що има риба в океана. Или по-скоро резултатите от нея. 71% за ППДБ. Е няма такъв филм, явно тук повечето са скъсали с реалността.

  18. 18
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  19. 19 Профил на Zayo Cicin
    Zayo Cicin
    Рейтинг: 3485 Неутрално

    До коментар [#4] от "Моа Преател Тайпи":

    Бегай заедно със съпруга ти да сваляш излишните килограми бе.

    I 💜 Leka Borislavovna
  20. 20 Профил на Боян Таксиров
    Боян Таксиров
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Да не гласуваш, означава да приемеш, че от теб нищо не зависи, че нямаш мнение, и че друг ще решава твоето бъдеще вместо теб, дори и без изобщо да съблюдава правата ти.

    https://fatalerror.bg/
  21. 21 Профил на Манчо
    Манчо
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Първата причина да гласуваш
    *******************************

    Киро Лъжецо.
    Втората - Кокоран Крадецо.
    Третата - Лорелай Чаталджански.

    Мараба, С-ДС доносници!
  22. 22 Профил на Таралеж
    Таралеж
    Рейтинг: 2774 Неутрално

    До коментар [#20] от "Боян Таксиров":

    и че друг ще решава твоето бъдеще
    🐑🐑💤💤💤
    Мани, мани!
    Хем някой дру Шъ избере Принца!
    Нем процъфтява ако разбере че не съм го гласувал!
    Въх, въх!

  23. 23 Профил на peen40
    peen40
    Рейтинг: 756 Неутрално

    До коментар [#21] от "Манчо":
    Ами Лена ББР-ейска Йористкова?

  24. 24 Профил на plynii
    plynii
    Рейтинг: 716 Неутрално

    Никой не може да управлява сам, трябва да има коалиция.
    С кого да се коалираш - с Борисов, Нинова, Копейкин, Пеевски или Трифонов?
    Ще ни управлява коалицията "свинско с тиква".

  25. 25 Профил на peen40
    peen40
    Рейтинг: 756 Неутрално

    Да не гласуваш, означава да приемеш, че от теб нищо не зависи, че нямаш мнение, и че друг ще решава твоето бъдеще вместо теб, дори и без изобщо да съблюдава правата ти.
    —цитат от коментар 20 на Боян Таксиров

    Бедни,бедни ми Боби защо не си стоя в Германия?

  26. 26 Профил на nfj09646880
    nfj09646880
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Пълни глупости дървено-философски. Да правиш нещо с нулева практическа стойност "от уважение към себе си"? Напротив, гласува се от уважение към обществото, защото твоят глас сам по себе си е безполезен и символичен, но всички накуп са важни.
    Така че, ако си егоист и твърде много уважаваш себе си, ще им теглиш една и ще продължиш да спиш или ще отидеш за риба, за гъби и пр. Гласуването е саможертва за общото благо.

  27. 27
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  28. 28 Профил на nfj09646880
    nfj09646880
    Рейтинг: 8 Неутрално

    А иначе ако не ме домързи, бих гласувАл срещу статуквото на ГЕРБ-ППДБ-ДПС-Галя.

  29. 29 Профил на pamela
    pamela
    Рейтинг: 1606 Неутрално

    Е, аз имам мнение, ще гласувам, но за жалост моите съмишленици са недостатъчни да изпратим представители в парламента.
    Така, че пак от мене нищо няма да зависи, защото няма да съм представена в парламента.

  30. 30 Профил на nfj09646880
    nfj09646880
    Рейтинг: 8 Неутрално

    "Да не гласуваш на свободните демократични избори се равнява на това да не участваш в естествения социален ред, а напротив - да се оставиш да те влачи някаква друга сила."

    И като гласувА за ППДБ а получи Пеевски и Тиквата, в какво точно си мислиш, че участваш, дървено философче соросоидно? Гласувайки българинът се чувства като шиле, което само узаконява чужди схеми и договорки. Затова и вече не гласува.

  31. 31 Профил на Zayo Cicin
    Zayo Cicin
    Рейтинг: 3485 Неутрално

    Обаче анкетата в Дневник: за кого ще гласувате избива де що има риба в океана. Или по-скоро резултатите от нея. 71% за ППДБ. Е няма такъв филм, явно тук повечето са скъсали с реалността.
    —цитат от коментар 17 на benefikato1


    Те обичат да живеят в своя собствен свят. От време на време ги треска действителността, но не се учат.

    I 💜 Leka Borislavovna
  32. 32 Профил на Боян Таксиров
    Боян Таксиров
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#25] от "peen40":

    Защото тук ми харесва повече, нали ти отговорих вече.

    https://fatalerror.bg/
  33. 33 Профил на Gretel
    Gretel
    Рейтинг: 272 Неутрално

    “ излизаш от дома си, за да правиш революция, да измислиш нов икономически модел или да спреш някоя глобална война.”
    ——
    Да помолиш мама да та погали по главичката, ако не си я вкарал вече в гроба, бедната.

    Всеки има право на собствено мнение, но не и на собствени факти. (вероятно Б. М. Барух)
  34. 34 Профил на еспресо
    еспресо
    Рейтинг: 16 Неутрално

    Интересно, аз няма да гласувам именно от уважение към себе си. Даже нарочно не съм в страната, за да не се поддам на природна милозливост в последния момент.
    Това са си техни игрички, аз спрях да ги разбирам кой, защо и как. Тяхна си работа, живи здрави. Като си дадат труда да обяснят и ако го направят убедително - пак ще помисля, но сега не.

  35. 35 Профил на Таралеж
    Таралеж
    Рейтинг: 2774 Неутрално

    До коментар [#32] от "Боян Таксиров":

    Защото тук ми харесва повече
    🍻🍻🍻🍻
    Е, има си хубави неща де!
    Шкембе!!!!
    Банички!
    Кебапчета!!!!
    Може и нещо друго да се сетя?

  36. 36 Профил на Боян Таксиров
    Боян Таксиров
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#35] от "Таралеж":

    От изброените неща нито едно не ям, но това не пречи тук да ми е по кеф. Надявам се с Пенчо да нямате проблем с това :)

    https://fatalerror.bg/
  37. 37 Профил на Таралеж
    Таралеж
    Рейтинг: 2774 Неутрално

    До коментар [#36] от "Боян Таксиров":

    нито едно не ям, но това не пречи тук да ми е по кеф
    🍻🍻🍻🍻
    Уууф, кажи тогава нещо заради което?
    Домати от градината?
    Възможност да караш кола с 60 над ограничението?
    Дай няк’ва идея че и ние да се насладим?

  38. 38 Профил на gost22
    gost22
    Рейтинг: 838 Весело

    Има грешка в текста. Номера не е в себеуважението, а в гласуване от типа "наказателен вот" и " да ми развалим работата". Само така можеш да прилъжеш електората да гласува — ако е сигурен, че с гласа си ще напакости или развали нещо. Все пак сме балканци.

    "Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...
  39. 39 Профил на Боян Таксиров
    Боян Таксиров
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#36] от "Боян Таксиров":

    Сори, само шкембе не ям, отговорих по инерция. Иначе мога да те черпя с едно кебапче ;)

    https://fatalerror.bg/
  40. 40 Профил на Полковник Паликъщов
    Полковник Паликъщов
    Рейтинг: 2353 Неутрално

    Ще гласувам заради 2 причини:
    - не искам България да влезе в Еврозоната, защото това би руинирало българите
    - не искам войната в Укрйна да продължава безкрайно, струва много пари на ес, които биха били по-полезни на за други цели

    Снимка на прадядо ми ПАЛИКЪЩОВ, поборник.
  41. 41
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  42. 42 Профил на Полковник Паликъщов
    Полковник Паликъщов
    Рейтинг: 2353 Неутрално

    До коментар [#37] от "Таралеж":Евтини курви.
    —цитат от коментар 41 на Боян Таксиров


    Като теб?

    Много е важно да се гласува, демокрацията се крепи на гласуването, но защо Конституционния съд забрани да се налагат глоби на негласувалите, нали по Конституция гласуването е задължително?

    Снимка на прадядо ми ПАЛИКЪЩОВ, поборник.
  43. 43 Профил на danvan СУПЕР
    danvan
    Рейтинг: 7352 Неутрално

    Първата причина на гласувам?

    Наглоста на мутрите, които решиха че държавата им принадлежи.
    И рашистите, разбира се, част от тях са в първата група също.

    Мутрите от 90-те поеха открито държавата, а ние ги последвахме. Sapienti Sat
  44. 44 Профил на Боян Таксиров
    Боян Таксиров
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#42] от "Полковник Паликъщов":

    Не, като теб.

    https://fatalerror.bg/
  45. 45 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 3611 Весело

    До коментар [#35] от "Таралеж":
    До коментар [#36] от "Боян Таксиров":

    https://www.youtube.com/watch?v=NA8D92y9WKs

    Там например, във Канада, няма банички, боза, няма даже лимонада и имамбаялдъ.

    Еретик
  46. 46 Профил на Sion
    Sion
    Рейтинг: 52 Разстроено

    До коментар [#21] от "Манчо":

    На Лорер пак няма да му намерят работа ми се струва..А и Кольо нема да пътува.Ужас някакъв! Неблагодарен народ!

    Глупостта у някои е безмилостна като Съдбата!
  47. 47 Профил на Боян Таксиров
    Боян Таксиров
    Рейтинг: 8 Весело

    До коментар [#45] от "Костадин Иванов":

    Щом няма имамбаялдъ няма да ходя и там :)

    https://fatalerror.bg/
  48. 48 Профил на Манчо
    Манчо
    Рейтинг: 8 Весело

    До коментар [#21] от "Манчо": Ами Лена ББР-ейска Йористкова?
    —цитат от коментар 23 на peen40


    Баце, проз съм и моем броим до трите бройки, Лената е некъде в навалицта след тех, не моем я преброим.....

    Мараба, С-ДС доносници!
  49. 49 Профил на Манчо
    Манчо
    Рейтинг: 8 Весело

    Хубави ги ниже авторът, изкарвайки гласуването като висша, трансцедентална, едва ли не божествена ценност.И той се включва в ангелогласния хор на херувимите, призоваващи ни към Божите селения с пускането на хартиената бюлетина.
    —цитат от коментар 2 на канибал


    Баце, гласуването е едно елементрно гражданско задължение. Като плащането на данъците, спазването на законите и морала.
    Няма нужда да се обявява за божествена ценност в една светска държава.
    Достатъчно е да се постанови на законово ниво, че негласувалите без основателна причина се самолишават от правото да заемат държавни длъжности, да ползват данъчни облекчения и някои други социални екстри. След като нямат нужда да се грижат за държавата ни, не е особено нужно тя да полага пълните грижи за тях.
    А после чудодейно ще установим, че огромната част от негласуващите сънародници са се трансформирали в гласуващи. Въпрос на елементарна размяна на ценности между държавата и нейните граждани. Търговска сделка в условията на демокрация.

    Мараба, С-ДС доносници!
  50. 50 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 1473 Неутрално

    Айде поздрави :)

    Все още може да се агитира :)

    https://www.facebook.com/STTrifonov/videos/1622084608551917/

  51. 51 Профил на yanne@abv.bg
    *****
    Неутрално

    До коментар [#15] от "Таралеж":

    Нали избрахте "Принца" .От Харвард,барабар с любовницата му,че и със съпруга на любовницата?!

  52. 52 Профил на yanne@abv.bg
    *****
    Неутрално

    До коментар [#17] от "benefikato1":

    Тия си живеят в техен си свят.Като зомбита са.

  53. 53 Профил на yanne@abv.bg
    *****
    Неутрално

    До коментар [#24] от "plynii":

    Е,"коалиция "Парапет" вече беше.И приключи.

  54. 54 Профил на yanne@abv.bg
    *****
    Весело

    До коментар [#43] от "danvan":

    Е,ти гласуваш с Цъкачката.По 50-100 пъти

  55. 55
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  56. 56 Профил на Таралеж
    Таралеж
    Рейтинг: 2774 Неутрално

    До коментар [#45] от "Костадин Иванов":


    https://www.youtube.com/watch?v=NA8D92y9WKs
    🍻🍻🍻🍻🍻
    Ей, благодарство!
    Не го бях слушал Тошката отдавна, бог да го прости !
    Хем ме развесели и разсъни да избутам следобеда, хем ми припомни още една причина дасе радваш на България.
    Гюбеците!
    Дет викат кой с каквото си е закърмен, а?
    Или “а от гюбека избягах ама Хю екът от мен не ще да избяга”?
    🙈🙈🙈🍻🍻🍻🍻

  57. 57 Профил на hieros_logos
    hieros_logos
    Рейтинг: 134 Неутрално

    Разсъждения на 18 годишно хлапе от преди 2о години....Когато развитието ти е застой така се получава. Нивото е на държавната съветска телевизия при опита за преврат срещу Елцин. Танкове по улиците, балет по телевизията...Нито демокрацията е това, което беше, нито светът се управлява както преди 2о години. Нито проблемите са същите, както и хората..С лозунги не става...

  58. 58 Профил на poitoucharante
    poitoucharante
    Рейтинг: 219 Неутрално

    Банално. От 1968 г. Западна Европа, към която ние се прикачихме с толкова илюзии, е в плен на левичарските идеологии, прегърнати от скучаещите презадоволени дечица на поколениятя възстановили тази Европа от разрушенията след 1945 с ,,двете си ръце,,, без мигранти и пр. Тези идеологии и моди, започнали като резонни искания за повече справедливост и ли грижа за природата, или като оригинални младежки ,,бунтове,, в музика, изкуство и мода /хипита, рокери/ все повече деградираха до днешните си уродливи форми на левичарско-прогресистки диктат и терор, налагане на медицински патологии като норми- и с привилегии, уокизъм , кансъл ,,културата,, отричане и деформация на историята, безумен феминацизъм и т.н. Е, това трябва да спре. По никаква друга причина, просто поради елементарен здрав разум на съхранение, инстинкт който имат и животните.
    Този европейски съюз замислен като чисто икономическа общност от независими национални държави се е превърнал в некво огромно лигаво влечуго, което се зъби безпомощно и ни тласка към ядрен апокалипсис - защото украйна просто не може да победи. Не може, набийте си го в промитите мозъци. 40 милиона са по-малко от 160- обективна математика..
    Препоръчвам ви филма ,,На брега,, от който те полазват тръпки - от времената когато англосаксонците правеха хубави филми, а не пропаганда.
    Та ще гласувам. Задължително.
    На европейските - за Възраждане. Хора като Волгин трябва да се чуят там. Напук на урсулинката.
    На наште - Синя България. Заради онези илюзии, които имахме в 89. И от които нищо не остана.

  59. 59 Профил на Таралеж
    Таралеж
    Рейтинг: 2774 Неутрално

    До коментар [#58] от "poitoucharante":

    тази Европа от разрушенията след 1945 с ,,двете си ръце,,, без мигранти и пр
    💤💤💤🐑🐑🐑🐑💤💤💤💤
    Ами прочети история бе товарищ?
    Кое докара двете световни войни?
    Омраза, расизъм, незачитане на другите!
    Ама ти май ще гладуваш за 3та световна, а💤🐑💤🐑💤🐑

  60. 60 Профил на Роси СУПЕР
    Роси
    Рейтинг: 5757 Неутрално

    "Да не гласуваш на свободните демократични избори се равнява на това да не участваш в естествения социален ред, а напротив - да се оставиш да те влачи някаква друга сила."
    Искахме демокрация, получихме я. Сега не знаем, какво да я правим. някои почнаха да искат диктатура, защото сами не могат да се оправят. Някой трябва да ги дундурка, но и свободата им ограничава. А това изглежда не ги вълнува.

  61. 61 Профил на bistr
    bistr
    Рейтинг: 1243 Неутрално

    До коментар [#11] от "Hristov":
    До коментар [#60] от "Роси":
    До коментар [#51] от "wre501051215":
    - Уважаема Роси, ние знаем какво искаме, но системата ни е заклещила и не ни допуска да изразим свободно волята си .
    Псевдо-демократичния ни избор, вече за 3-4 път минимум, е измежду едни и същи.
    Ами за съжаление на някои, К + К (че и Ленчето барабар) разочароваха много хора.
    Така че не е хич ясно защо тези призиви за гласуване - ами тогава рискът за ПП е още по-голямо тъй като протестния вот ще се обърне срещу тях !
    Освен мжое би някои да се надяват пак на Мадуровките ?...

  62. 62 Профил на poitoucharante
    poitoucharante
    Рейтинг: 219 Неутрално

    До коментар [#59] от "Таралеж":

    Глупак.
    Тия верно са некви зомбита. Нямат аргументи и бутат ,,товарищ,, ,,агент на путини,, силите на доброто и на злото... Инфантили.

  63. 63 Профил на panzer
    panzer
    Рейтинг: 18 Неутрално

    Днес за кого? За Боко, Шиши, Киро Инфантила и прочие шматки. Без мен. Лошото е, че и Европа заприлича на България.
    —цитат от коментар 16 на benefikato1


    Прав сте в целия си коментар, не само в тази част, но (и това е причината за мен да гласувам и до ден днешен) с годините човек разбира, че понякога изборът се налага да бъде между лошо и по-лошо. Не говорим само за политика, и в ежедневието понякога е така. Би било чудесно да имаме добри и по-добри политици, които да отстояват бъдеще, в което да искаме да отидем, но с това разполагаме, това можем да избираме. Ако чакаме да се появи Избраният (преносно, разбира се) - така и ще си остане, така че поне да направим малката крива-лява/дясна стъпка с някой, но напред да е..

  64. 64 Профил на panzer
    panzer
    Рейтинг: 18 Неутрално

    На европейските - за Възраждане. Хора като Волгин трябва да се чуят там. Напук на урсулинката.На наште - Синя България. Заради онези илюзии, които имахме в 89. И от които нищо не остана.
    —цитат от коментар 58 на poitoucharante


    Волгин нали се сещаш, че стигне ли до Брюксел ще затихне като червена пр***я в гащи и само от време на време ще куткудяка от някое събитие колкото да си оправдае копейките.. Да громиш врага близо до сърцето (и портфейла) му - каква по-леляна участ за червената бляд.

    А за Синя България: те това му викам сепуко - щом ги номинирате до Волгин, и да е имал някой колебанието дали трябва да гласува за тях - сега трябва да се омете с 200 (пак по вашенски, за да се разберем нали).

  65. 65 Профил на rpr531238782
    rpr531238782
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Руските леви ще гласуват за БСП
    Американските леви за ппдб
    Руските десни за възраждане
    Американските десни за герб

    Истинските демократи и седесари които бяха по площадите през 1989 ще гласува за синя България

  66. 66 Профил на poitoucharante
    poitoucharante
    Рейтинг: 219 Неутрално

    Дрън дрън и бла бла - поставяш им различни въпроси, отговорите - едни и същи, като на болшевиките - първопреходници. И си мислят че с вулгарен език и обиди впечатляват - като пъпчиви пубери.
    https://www.lefigaro.fr/faits-divers/que-sa-vie-se-termine-comme-ca-est-insupportable-la-colere-du-petit-fils-d-une-nonagenaire-frappee-a-mort-par-un-clandestin-a-paris-20240607
    Ето ви на още един аргумент от реалния живот - защо трябва да се пратят колкото се може повече ,,десни,, в брюксел за да обърнат тренда най-после. АзГ, Вокс, Бардела, Орбан, нашите - не са им на нивото но все пак. Трябва да са достатъчно че да започне нещо да се променя.
    Ужасна история.
    90 годишна старица, типична францудойка от раб.класа, с дъщеря от смесен брак и внуци - зверски пребита и може би изнасилена от проституиращ хомо- криминален пакистанец. Имал клиент в същия блок и на излизане просто се отбил да убие.
    Не че при нас наште цигани и изнасилените от тях старици не са по-гнусни и зловещи. Ма в прокоповото газетче няма да чуете думица за това.Но това е друга тема.-
    А коментарите ясно показват какво мислят французите и защо идиото макарон падна за 2 дни от 17 на 14%. И диленския не му помогна.
    Та ще гласуваме, авторе, ще гласуваме, бъди спокоен.

  67. 67 Профил на Здрач
    Здрач
    Рейтинг: 876 Гневно

    Ооо, хайде стига пропаганда и агитация. От 34 години съм гласувал на всички избори (Всъщност от 38 - първият път като отслужващ редовната си военна служба - за БКП - нямаше избор). Все за СДС ОДС ДБ и т.н. Миналата година гласувах за ПП-ДБ. Не и този път. Шарлатаните Кирчо и Кокорчо се изгавриха с всичко, което считам за важно. Разбирам ДБ, че се съюзи миналата година с тях, предвид електоралната им тежест. Не разбирам обаче продължаването на тази коалиция, предизвикала само отвращение. Така че този път съм за гъби, дано следващият се освестят.

  68. 68 Профил на poitoucharante
    poitoucharante
    Рейтинг: 219 Весело

    Зиленския де. Оня със зелената тениска. Иконата, хе хе. Горкия нещастник.

  69. 69 Профил на benefikato1
    benefikato1
    Рейтинг: 183 Неутрално

    До коментар [#63] от "panzer":Има резон в думите ви, но поне на мен не ми е достатъчно. По мое скромно мнение българския политически живот е абсурден.
    Никъде в Европа няма такива политически креатури като в Родината. Дори чисто физически изглеждат жалко.
    Не случайно в българската политика всичко е някакси насила и на мъка. Няма страст, няма идеи, няма борба.
    Не ви ли прави впечатление, че след избори в България, никой не се радва, никой не плаче, никой не поема отговорност за нищо. Про форма се подават оставки, които после не се приемат.
    Е сори, ама избор между зло и по-малко зло не е никак вдъхновяващо.

  70. 70 Профил на ivan_lawyer
    ivan_lawyer
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Опорочиха се нещата, не е приятно, не искам да споменавам поименно лица като Иван Костов и други - но те ни накараха - да видим - че лицето е същото.

    Няма смисъл - просто това е - "пристанище" за некадърници - политиката - атака не беше преди - имаше си активни реакции.

    Няма смисъл от борба - попадат нещата в едни и същи "алчни" ръце.

    Темата е - кой да се уреди Конституционен съдия, да сложи чаршафа, като - дубайски шейх, кой на Комисия по потребителите, кой - да е посланик.

    За какво говорим - очевидно е.

    На дребно играят - наистина - то се прави нещо - на едро, да се чувства могъщество, може да си крадец - но да си - забележителен.

    Хан Аспарух би се засмял - той - "открадва" цяла Североизточна България, а нашите съвременници играят на дребно.

  71. 71 Профил на panzer
    panzer
    Рейтинг: 18 Неутрално

    До коментар [#63] от "panzer":По мое скромно мнение българския политически живот е абсурден. ...
    Е сори, ама избор между зло и по-малко зло не е никак вдъхновяващо.
    —цитат от коментар 69 на benefikato1


    Българският политически живот е като камилата дето като ѝ се метнал заекът да я такова, и ѝ се оплакал, че е много висока - та тя му казала 'То на мен какво ли ми е наред'. :)
    Не е вдъхновяващо, да, но ако не подкрепяме дори и малкото смисъл, който се проявава от време на време, то тогава нищо няма да поникне. Това е процес, няма как да стане за петилетка или заради един човек, освен ако обстоятелствата не са наистина фрапиращи както беше през 97-ма. В онези години си спомням, че маса от приятелите ми не искаха дори да следват, защото в България и от това нямаше смисъл по онова време, но с годините и това се промени. Не съм адвокат на гласуването, но ако нищо не правим - отиваме никъде, или по-точно - отиваме където други ни заведат, но иначе ще имаме гордостта, че сме си късали билета. Знам, че тези неща ги знаете - просто размисли на глас в ранен час и със събеседник, който може да те разбере. От гласуване глава не боли, от гъби - може. :) Поздрави.


  72. 72 Профил на panzer
    panzer
    Рейтинг: 18 Любопитно

    Опорочиха се нещата, не е приятно, не искам да споменавам поименно лица като Иван Костов и други - но те ни накараха - да видим - че лицето е същото.Няма смисъл - просто това е - "пристанище" за некадърници - политиката - атака не беше преди - имаше си активни реакции.Няма смисъл от борба
    —цитат от коментар 70 на ivan_lawyer


    Тъй, тъй - дайте малко още поименно, от чисто любопитство питам, за да разбера на кой да се сърдя? Някак не върви само Костов - сигурно има и още? Или пак само той вече 23 години?

    И 'активните реакции' много ме интересуват - ако може пример за една-две да дадете, пак поименно, че да знам на кой да благодаря?

    Няма смисъл да правим нищо защото от нищо няма смисъл - старата-нова философска школа на БГ тролетариата. Някак повече ми харесваше 'Не се псувайте, гласувайте'. Пък после пак може да се псуваме, поне имаме база.

    Да Ви напомня пак за първите ми два въпроса - от тях зависи за кой ще гласувам, така че Вие сте на ход. Благодаря.

  73. 73 Профил на todtod
    todtod
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Аман от опити по темата! Като няма стойностни предложения, то е ясно, че няма да се гласува и ще има и такива упражнения. Ама става прекалено! Да ходи авторът, да се пъне пред разните там недоразумения политизи - тикви, прасета, терзийки и други ристо-подобни къси картофи. Има хора, които имат санитарен минимум - не влизат в кенефи, за да гласуват!

  74. 74 Профил на Таралеж
    Таралеж
    Рейтинг: 2774 Неутрално

    До коментар [#72] от "panzer":

    Някак не върви само Костов - сигурно има и още? Или пак само той вече 23 години?
    🥲
    Съгласен съм с колегата.
    Командири сигурно не беше нито най лъжливия, нито най крадливия?

    Но беше ПЪРВИЯТ!
    Първият който ни попари наивната мечта че ей така за една вечер ще станем европейска демокрация, с равен старт, с успехи ако си умен, образован, работлив.
    С всичките останали крадци и лъжци след него беше само поредното отвращение и погнуса.

  75. 75 Профил на panzer
    panzer
    Рейтинг: 18 Весело

    Като няма стойностни предложения, то е ясно, че няма да се гласува и ще има и такива упражнения. ...... . Има хора, които имат санитарен минимум - не влизат в кенефи, за да гласуват!
    —цитат от коментар 73 на todtod


    Ей го и този. Там при вас нямате ли си избирателни секции, та трябва да гласуваш в кенеф? Ако искаш да подадеш оплакване - пусни едно търсене за ЦИК, раздел Контакти.

    Едно време какви стойностни предложения имаше - 800 дни, Ребуси Загадки и Судоку и Воля за всичко, пък сега нищо, за което да се хване човек..

  76. 76 Профил на 7777 СУПЕР
    7777
    Рейтинг: 2297 Неутрално

    Банално. От 1968 г. Западна Европа, към която ние се прикачихме с толкова илюзии, е в плен на левичарските идеологии, прегърнати от скучаещите презадоволени дечица на поколениятя възстановили тази Европа от разрушенията след 1945 с ,,двете си ръце,,, без мигранти и пр. Т
    —цитат от коментар 58 на poitoucharante


    Не е така. Великобритания още през 1948 г. облекчава преселванто на хора от бившите си колонии в големите английски индустиални центрове, защото не й достигат нито фабрични работници, нито работници в ниските нива на медицинското обслужване: санитарки и пр. Франция също се опитва да насъчава миграцията веднага след втората световна и понеже през първото десетилетие след войната не успява да привлече мигранти, икономическото й възстановяване се забавя.

    A man without faith is like a fish without a bicycle.
  77. 77 Профил на Gabriela Gavrilova
    Gabriela Gavrilova
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Това ли е езикът "свещен на моите деди":
    ...твоето гласуване или негласуване правят разлика.

    И как я правят тази разлика може ли да обясните.

  78. 78 Профил на Моа Преател Тайпи
    Моа Преател Тайпи
    Рейтинг: 3117 Неутрално

    До коментар [#4] от "Моа Преател Тайпи":

    Бегай заедно със съпруга ти да сваляш излишните килограми бе.
    —цитат от коментар 19 на Alarmstufe Rot


    рукомахите от алфа ма зоват в Панорама

    https://xhamster.com/videos/riding-until-she-cums-xh3McCv

    яж бахур...
  79. 79 Профил на panzer
    panzer
    Рейтинг: 18 Неутрално

    Но беше ПЪРВИЯТ! Първият който ни попари наивната мечта че ей така за една вечер ще станем европейска демокрация, с равен старт, с успехи ако си умен, образован, работлив.
    —цитат от коментар 74 на Таралеж


    Може би първият нормален, който беше събрал достатъчно власт, за да повярваме, че може да се направи радикална промяна, и успя поне да направи верните стъпки към ЕС (поканата за присъединяване) и НАТО (небето за Сърбия, за което и до ден днешен мурзилажът се дере), неща които и досега Мунчовците не успяват да отменят, нищо, че не им липсва желание. Но не и първият попарил надеждите - аз там класирам Жельо с ливадите, а за по-възрастните от мен дори изборите от 90-та са ясна индикация, че омазвацията предстои. Не помня някой да е обещавал да е лесно и бързо (освен НВ С2 дето успя да си осере репутацията и историческият шанс за по-малко от 800 дни) и не вярвам нашето и следващото поколение да ги огрее. Това обаче не значи, че трябва да си седнем на ръцете и да хвърлим бисерите на прасетата, нали?

  80. 80 Профил на Моа Преател Тайпи
    Моа Преател Тайпи
    Рейтинг: 3117 Неутрално

    Да помолиш мама да та погали по главичката, ако не си я вкарал вече в гроба, бедната.
    —цитат от коментар 33 на Gretel


    265 Профил на Моа Преател Тайпи
    Моа Преател Тайпи
    Рейтинг: 0
    19:21, 07 юни 24
    Неутрално

    “ Финалните прогнози”
    ——
    Ами сега? Имаме ли още останал мерак да опикаем градинките по центъра?

    —цитат от коментар 185 на Gretel


    Какич, пачичке мая, така, кат глеам, основно имате точно нулево жиланий паразцъкати сайтчиту на ЦИК

    яж бахур...
  81. 81 Профил на panzer
    panzer
    Рейтинг: 18 Неутрално

    Не е така.
    —цитат от коментар 76 на 7777


    +++ Германия и турските гастарбайтери, Белгия и мароканските и тунизийските емигранти, всъщност дори белгийците са били такива за Северна Франция в първото десетилетие след ВСВ.

  82. 82 Профил на Моа Преател Тайпи
    Моа Преател Тайпи
    Рейтинг: 3117 Неутрално

    й
    —цитат от коментар 76 на 7777


    https://duckduckgo.com/?q=й

    https://duckduckgo.com/?q=ѝ

    така и неразбрах, от тролската платформа Дневник, на коьо даржат

    яж бахур...
  83. 83 Профил на 7777 СУПЕР
    7777
    Рейтинг: 2297 Неутрално

    [quote#81:"panzer"][/quote]

    Вярно е това, което казвате. Освен това консервативните политици в много по-голяма степен разчитат на мигрантите за политиките и кампаниите си. Техните гласоподаватели са местните европейци и американци, които се страхуват от мигрантите, но не желаят или не могат да вършат работата, която мигрантите вършат, или пък просто не отглеждат достатъчно много деца, за да има местна, а не мигрантска работническа класа.

    A man without faith is like a fish without a bicycle.
  84. 84 Профил на Моа Преател Тайпи
    Моа Преател Тайпи
    Рейтинг: 3117 Неутрално

    Павлина от къксапиши вика

    https://kaksepishe.com › udareno-i
    Кога се пише ѝ (ударено и)? - Как се пише?® с Павлина Върбанова
    Узнайте, кога и как се пише знакът ѝ в българския език. Той е ударена буква, която има различни функции в речта и граматиката.

    ташакат настана, таа и тя меза на на гербава лела

    яж бахур...
  85. 85 Профил на Моа Преател Тайпи
    Моа Преател Тайпи
    Рейтинг: 3117 Неутрално

    https://duckduckgo.com/?q=unicode+normalization+form


    До коментар [#33] от "Gretel":

    Какич, пачичке мая, га са пищеше -ise *-ize

    яж бахур...
  86. 86 Профил на Моа Преател Тайпи
    Моа Преател Тайпи
    Рейтинг: 3117 Неутрално

    503 Профил на Моа Преател Тайпи
    Моа Преател Тайпи
    Рейтинг: 0
    02:08, 08 юни 24
    Неутрално

    До коментар [#479] от "Бубенце":

    +++++++Путаранке-ГЕРБ


    До коментар [#477] от "ixt051165915":

    https://www.youtube.com/watch?v=kY5siXsgWUI&t=2048s

    ма, туй е грежка

    Depeche Mode - Photographic (Some Bizarre Version)
    https://www.youtube.com/watch?v=61_E9zuwUU0

    само аз ли ги чувам да си тананикат Бахмут?

    яж бахур...
  87. 87 Профил на Моа Преател Тайпи
    Моа Преател Тайпи
    Рейтинг: 3117 Неутрално

    Това ли е езикът "свещен на моите деди": ...твоето гласуване или негласуване правят разлика.И как я правят тази разлика може ли да обясните.
    —цитат от коментар 77 на Gabriela Gavrilova


    кака, куйтуй усер айди 6335761, нима си нова?

    яж бахур...
  88. 88 Профил на 30+30=40
    30+30=40
    Рейтинг: 126 Неутрално

    За да не дадем на пуделите да припарят до пачки

  89. 89 Профил на dnevnikar
    dnevnikar
    Рейтинг: 3692 Неутрално

    ВИИ Маркс имени МОЧА без солдат

    Свикнал си:
    за Боко Татов.

    Мразя те!

    [#1] от "Ivan Ivanov":

    то хубаво да гласуваш ама за кого,след като са се наредили боклук до боклука?

  90. 90 Профил на psz58488391
    psz58488391
    Рейтинг: 1151 Неутрално

    До коментар [#1] от "Ivan Ivanov":
    Промени средата в която живееш и се опитай да търсиш доброто в хората!

  91. 91 Профил на psz58488391
    psz58488391
    Рейтинг: 1151 Неутрално

    До коментар [#11] от "Hristov":
    Обясни в какво се състои шарлатанството, на тези хора и защо не са санкционирани за това!

  92. 92 Профил на psz58488391
    psz58488391
    Рейтинг: 1151 Весело

    До коментар [#14] от "Борислав Георгиев":
    Аз предлагам да гласуваме за Путин, ако може!

  93. 93 Профил на psz58488391
    psz58488391
    Рейтинг: 1151 Весело

    До коментар [#18] от "peen40":
    И да идва СеСеСеРе-то нали!

  94. 94
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  95. 95 Профил на pontius_glarus СУПЕР
    pontius_glarus
    Рейтинг: 3851 Неутрално

    До коментар [#16] от "benefikato1":

    Същата теза тиражират троловете на ГЕРБ и ДПС, както и платените мисирки от националните ТВ-та. Те даже добавят, че било безпредметно, тъй като септември ще имало нови избори.
    Дори и да е така, аз пък ЩЕ ГЛАСУВАМ ! То ми отнема 15-20 мин.
    Успех!

  96. 96 Профил на pontius_glarus СУПЕР
    pontius_glarus
    Рейтинг: 3851 Неутрално

    До коментар [#11] от "Hristov":Обясни в какво се състои шарлатанството, на тези хора и защо не са санкционирани за това!
    —цитат от коментар 91 на psz58488391


    За утайките на нацията ни всеки малко по-успял е мразен, бил шарлатанин. Всички, които сме с малко по-различна ценностна с-ма от на тези помияри-путинофили (не мислете за ГЕРБ и ДПС като за евро-атлантици) трябва да гласуваме!

  97. 97 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 2030 Неутрално

    До коментар [#63] от "panzer":Има резон в думите ви, но поне на мен не ми е достатъчно. По мое скромно мнение българския политически живот е абсурден. Никъде в Европа няма такива политически креатури като в Родината. Дори чисто физически изглеждат жалко.Не случайно в българската политика всичко е някакси насила и на мъка. Няма страст, няма идеи, няма борба.Не ви ли прави впечатление, че след избори в България, никой не се радва, никой не плаче, никой не поема отговорност за нищо. Про форма се подават оставки, които после не се приемат. Е сори, ама избор между зло и по-малко зло не е никак вдъхновяващо.
    —цитат от коментар 69 на benefikato1


    Така ли ? А кака ти Урсула чия креатура е? Колко стотин милиарди изкараха от нея фарма олигополите и оръжейните картели?


    У нас е лесно, ако чичкото е богат евро-атлантик, всички ултралибералчета казват - може да му седим на скута да ни дундурка!




    Libertarianism is just anarchy for rich people
  98. 98 Профил на ixt051165915
    ixt051165915
    Рейтинг: 666 Неутрално

    Не ме интересуват никакви избори.
    Чакам с нетърпение европейската надпревара по футбол.
    Взе да ми писва от украинските международни игри........

  99. 99 Профил на Тюфлекчия
    Тюфлекчия
    Рейтинг: 450 Весело

    Аз имам само една причина да гласувам - да гледам после сълзите по очите на умнокрасавците, хахаха.

    Браво демократи - станахте по-лоши от тези с които се борите!
  100. 100 Профил на yanne@abv.bg
    *****
    Неутрално

    До коментар [#39] от "Боян Таксиров":

    Важното е да се яде месо!





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #