Как се съсипва квартал

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (37)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на fmo211046145
    fmo211046145
    Рейтинг: 10 Неутрално

    Бе те съсипаха страната, ти за квартал говориш.
    Ще отговоря - квартал се съсипва по-лесно от страна, щото е по-малък.

  2. 2 Профил на fmo211046145
    fmo211046145
    Рейтинг: 10 Неутрално

    За зулумите на ПП ли говорите.
    Пословични са.

  3. 3 Профил на anonymous
    anonymous
    Рейтинг: 423 Неутрално

    "Екипа на София" да си гледа софийската кочина където за милион и 300к души има две пешеходни улици на кръст. Буквално онзи ден в Пловдив гласуваха 300% увеличение на таксата за паркиране. Да напишеш цяла статия за проблема с автомобилите и да не го споменеш никъде това смърди отвсякъде на пуделска пропаганда.

  4. 4 Профил на nv
    nv
    Рейтинг: 1252 Неутрално

    На Пловдив му трябва трамвайна мрежа. Дявол го взел, в Клуж (който не е много по-голям от Пловдив) строят метро, а в Пловдив даже спряха тролеите.

    А не е като да няма добри примери: в съседната Стара Загора 100% от градския транспорт е електрически (тролейбуси и електробуси).

    "Радев е три пъти по-добре, отколкото Герджиков": Nessarox
  5. 5 Профил на voodoo_child
    voodoo_child
    Рейтинг: 745 Неутрално

    Това е писано с "Екипът на София", както се казва в оригиналната статия. Щом те са вътре, несъмнено за Пловдив след спасяването на София, също има светлина в тунела. 😉
    В Екипа е пълно с експертиза, даже чуждестранна. Например, само преди две години у нас иде Хестър Гартрел, опознава издълбоко проблемите и вече работи по отстраняването им:
    "Хестър е от Лондон и живее в София от две години. Има бакалавърска степен от The University of Glasgow (MA hons) и магистратура по история и теология от The University of Edinburgh (MSc) с фокус образование. Хестър е работила в различни неправителствени организации, които се занимават с проблемите на хората в неравностойно положение. Преди да се премести в България, Хестър работи в община "Newham" (Лондон). В "Newham" (първият квартал, който има постоянно Гражданско Събрание във Великобритания) тя е била част от работна група на гражданското общество и е ръководила проект, събиращ хора, които искат да променят нещо в квартала си.
    В момента Хестър работи в сферата на образованието в България и е доброволец във "Фондация Дечица“.
    😍😀
    Миличката, благодарим й, че спасява София, а вече и други градове! Сигурно е приятелка с Гретхен Т.

  6. 6 Профил на nv
    nv
    Рейтинг: 1252 Неутрално

    До коментар [#3] от "anonymous":

    София може да има стотици кусури, но поне градският транспорт като цяло е организиран добре.

    "Радев е три пъти по-добре, отколкото Герджиков": Nessarox
  7. 7
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  8. 8 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 2853 Неутрално

    30 000 RPM - 2..... Новата технологична бомба на китайците....
    Става въпрос за нов модел електродвигател с КПД над 98%>>>>>>

    Bukalemun
  9. 9 Профил на anonymous
    anonymous
    Рейтинг: 423 Неутрално

    До коментар [#6] от "nv":

    Някъде да говоря за градски транспорт, сладурче..?? Колкото и да е организиран градския, София си остава град за колите, където всяка улица е писта или паркинг. Щом ще приказваш за Клуж, вземи преброй колко са пешеходните пространства там и ги сравни първо със София, после с Пловдив, след което направи равносметка спрямо брой на населението.

  10. 10 Профил на nv
    nv
    Рейтинг: 1252 Весело

    До коментар [#9] от "anonymous":

    До коментар [#6] от "nv":Някъде да говоря за градски транспорт, сладурче..??
    —цитат от коментар 9 на anonymous


    Хаха, ти гей ли си?

    "Радев е три пъти по-добре, отколкото Герджиков": Nessarox
  11. 11 Профил на cockney
    cockney
    Рейтинг: 309 Неутрално

    Материалчето яко смърди на тротинеткаджийство!

  12. 12 Профил на cockney
    cockney
    Рейтинг: 309 Неутрално

    До коментар [#9] от "anonymous":
    Колега, като се говори за коли, е редно да се спомене за народопсихологията на булгаристанеца и неистовото му желание да има кола, че и две, независимо че я кара три пъти месечно.

  13. 13 Профил на anonymous
    anonymous
    Рейтинг: 423 Неутрално

    До коментар [#10] от "nv":

    Само това ли успя да ти роди главата? Честно си много смотан.

  14. 14 Профил на falcone
    falcone
    Рейтинг: 805 Неутрално

    Центърът на София също е разсечен на две - между партийния дом (НС) и бул. Христо Ботев има магистрала. Плюс построяването от комунистите на тези мастодонти- сгради, които са населени с чиновници до 5:30 в делнични и пусти уикендите. Няма плавна пешеходна връзка с по-развитата част в посока към НДК и умишлено занемарения юг, който имаше голям потенциал за туристически бизнес.

  15. 15 Профил на kapitan_laino
    kapitan_laino
    Рейтинг: 396 Неутрално

    Някои хора още си фантазират, че има някаква опция хем да имаш 1-2 коли, хем да имаш къде да ги паркираш, хем да не висиш в задръстване в средно голям до голям град. Няма такъв филм - просто е физически невъзможно. Защото колите просто са големи и заемат много пространство - и на пътя, и пред блока, и в гаража. Тук вече е въпрос на избор - или толкова си влюбен в колата, че си готов да си жертваш времето и здравето да висиш в кола и газове по цял ден, или мислиш алтернативи.

  16. 16 Профил на amanotwas
    amanotwas
    Рейтинг: 84 Неутрално




    ----------------
    Ъхъ...ясно.
    Оправиха София, та се заеха и с Пловдив.

  17. 17 Профил на amanotwas
    amanotwas
    Рейтинг: 84 Неутрално

    Урбанист в „Екипът на София“
    ___________
    Тва урбанист някаква май е някаква мръсна дума, нали :))

  18. 18 Профил на schwimmwagen
    schwimmwagen
    Рейтинг: 907 Неутрално

    Поредните непеойци с тъпите им писания.

    "...Thereafter the man-loving God who arranges everything, and who did not abandon man without an intellect, sent unto him Saint Constantine the Philosopher, called Cyril, a righteous and truth-loving man, and he created for them thirty-eight letters..."
  19. 19 Профил на amanotwas
    amanotwas
    Рейтинг: 84 Неутрално

    Един от двигателите на трансформацията на „Капана“ в Пловдив
    ---------------------------
    Да знаят пловдивчани на кого да благодарят .
    Сега ще оправи и "Царевец", и "Модър" и "Хаджи Димитър" .
    А кметицата от ППДБ ще реже лентичките.
    Интересно, къде спа досега, та не пита експертъТ оше докато копаха машините ?

  20. 20 Профил на Мария Янкова
    Мария Янкова
    Рейтинг: 306 Неутрално

    Никой не разбира какво се случва с градския транспорт в Пловдив и междуселищния под шапката на Община Пловдив. Някой някъде си измисля схеми и кмета ги осъществява. Резултата е откъснати села без транспорт.
    Скоро ще се разбере кой има желание да контролира транспорта в Пловдив. Герберските калинки съвсем се оплетоха в Пеевската мрежа.

    Mariya_Yankova
  21. 21 Профил на Тони КОСТОВ
    Тони КОСТОВ
    Рейтинг: 1188 Неутрално

    Статията е закъсняла поне с месец. Градският транспорт в Пловдив си работи добре, с достатъчно автобуси. Проблемът е, че селяндурите свикнаха да си бръмчат с колите и да чакат по светофарите по няколко часа дневно.

  22. 22 Профил на Полковник Паликъщов
    Полковник Паликъщов
    Рейтинг: 2353 Разстроено

    Г-н Калоян Карамитов
    Координатор по транспорт и градска среда в стратегията на Столична община „Визия за София 2050“. Урбанист в „Екипът на София“.
    ____________________________________________________________

    Да, това означава, че г-н Карамитов стои зад онова недоразумение с паркирането на заден ход в София, което го няма в нито една страна по света?

    Или той също е проектирал изсичане на много дървета по тротоара на друга улица в София?

    Тогава да си спести съветите за Филибето, ние сами знаем какво ни трябва на гада, а той да си гледа недоразуменията в София, там да се пробва да ги оправи!

    Снимка на прадядо ми ПАЛИКЪЩОВ, поборник.
  23. 23 Профил на Полковник Паликъщов
    Полковник Паликъщов
    Рейтинг: 2353 Весело

    Урбанист в „Екипът на София“___________

    Тва урбанист някаква май е някаква мръсна дума, нали :))
    —цитат от коментар 17 на amanotwas


    За София урабанист вече стана мръсна дума, след недоразуменията им там!

    Снимка на прадядо ми ПАЛИКЪЩОВ, поборник.
  24. 24 Профил на Полковник Паликъщов
    Полковник Паликъщов
    Рейтинг: 2353 Весело

    "Екипа на София" да си гледа софийската кочина където за милион и 300к души има две пешеходни улици на кръст. Буквално онзи ден в Пловдив гласуваха 300% увеличение на таксата за паркиране. Да напишеш цяла статия за проблема с автомобилите и да не го споменеш никъде това смърди отвсякъде на пуделска пропаганда.
    —цитат от коментар 3 на anonymous


    Да де, ама не си гледат софийските недоносчета, а тръгнали да раздават акъл, който по принцип не притежават!

    Снимка на прадядо ми ПАЛИКЪЩОВ, поборник.
  25. 25
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  26. 26 Профил на danvan СУПЕР
    danvan
    Рейтинг: 7352 Разстроено

    Както при Фандъкова, така и сега Мафията на ГЕРБ БСП съсипва този град за лична изгода.

    Това си е семеен бизнес направо.

    Свиквайте.

    Мутрите от 90-те поеха открито държавата, а ние ги последвахме. Sapienti Sat
  27. 27 Профил на Райчо Петков
    Райчо Петков
    Рейтинг: 672 Весело

    Не знам за какво метро говорите? В Пловдив ако копните за червеи, ще излезе керемидка от поне 5 хиляди години. Ето ви примера с Брезовско шосе. Ще хване петилетка. За тия "кръгове" вече си мисля, че има някаква далавера. Пловдив заради едно кръгово, до Водната палата, остана без един мост. Далавера трябва да е. Иначе нямаше да бастисат правия път от Шекера до Царацово. Светофарите пък са кошмар. Колко пари се дадоха за "умни "светофари. Умни таратанци. С колко колеги съм си говорил и на 99% са съгласни, че именно светофарите създават задръсвания. Да споменавам ли за зелена вълна? Ко туй. Булевард Руски. Цар Борис обединител. Тръгнеш от единия, след 200 метра, друг те спре. До като си кюташ втора трета кола, до като текне ментата, зад теб станат 20 коли. Жълтото е кошмар. 2-3 секунди. Все си в кереча и излизаш на червено от кръстовището. Да си говорим ли за ремонтите,на които не е предложена алтернатива? КъФ Смирненски? Елате в Южен.

  28. 28 Профил на yanne@abv.bg
    *****
    Неутрално

    Ами как?!Ами изберете си кмет от "Гей-София"!

  29. 29
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  30. 30 Профил на Мария Янкова
    Мария Янкова
    Рейтинг: 306 Неутрално

    Трябва още по-дълбоко да бъркат журналистите в пловдивската кочина. Мисирките продължават по социалистически да заблуждават по пловдивските медии. Пеевщината добре се храни и развива. Герберите предоставиха целия град на Пеевската мафия. Пещаци, Гергов, И нсовци презастрояват без да се интересуват, че кварталите са съвсем задръстени. Перачницата работи на пълни обороти.

    Mariya_Yankova
  31. 31 Профил на starharpun
    starharpun
    Рейтинг: 946 Весело

    Автора ме победи, засипа ме с думи, думи.... предадох се и не можах да го прочета. А можеше просто да напише... Пловдив няма градоустройство за 21 век. Да се направят нови квартали с необходимата транспортна връзка и да се обнови градския транспорт.

    вярвам в доброто
  32. 32
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  33. 33
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  34. 34 Профил на Bon СУПЕР
    Bon
    Рейтинг: 8 Неутрално

    То да беше само градския транспорт. Мръсотия навсякъде, застрояват се паркинги в ЦГЧ, където и без друго няма паркоместа, кв.Тракия ще остане скоро без никакво зелени площи и още иоще.....

    bonski
  35. 35 Профил на dnevnikar
    dnevnikar
    Рейтинг: 3692 Разстроено

    ВИИ маркс имени таен галфон митрафон

    Гледайте оптимално оптимистически в будещето.

    Много, много, истини в темата.
    В Брюксел почти никак, а в Пловдив най.
    Иди чакай транспорт на тепета и в квартали...

    Въпреки всичко.
    Альоша стърчи най на връх тепе 1.
    Неуловим и неуязвим.
    Защото вечен.

    Альоша дава пример как, позитивен.

    "Как се съсипва квартал"

  36. 36 Профил на Тошо
    Тошо
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Квартал се съсипва като ди избереш кмет лт спаси София

  37. 37 Профил на ТимурБезКоманда
    ТимурБезКоманда
    Рейтинг: 953 Неутрално

    Квартал се съсипва като ди избереш кмет лт спаси София
    —цитат от коментар 36 на Тошо


    друо си е учителница па рускаму язъйки
    тва камунистите не се научихте, че роби няма да имате поече





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #