За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
fmo211046145
Рейтинг: 10 НеутралноБе те съсипаха страната, ти за квартал говориш.
Ще отговоря - квартал се съсипва по-лесно от страна, щото е по-малък.
fmo211046145
Рейтинг: 10 НеутралноЗа зулумите на ПП ли говорите.
Пословични са.
anonymous
Рейтинг: 423 Неутрално"Екипа на София" да си гледа софийската кочина където за милион и 300к души има две пешеходни улици на кръст. Буквално онзи ден в Пловдив гласуваха 300% увеличение на таксата за паркиране. Да напишеш цяла статия за проблема с автомобилите и да не го споменеш никъде това смърди отвсякъде на пуделска пропаганда.
nv
Рейтинг: 1252 НеутралноНа Пловдив му трябва трамвайна мрежа. Дявол го взел, в Клуж (който не е много по-голям от Пловдив) строят метро, а в Пловдив даже спряха тролеите.
"Радев е три пъти по-добре, отколкото Герджиков": NessaroxА не е като да няма добри примери: в съседната Стара Загора 100% от градския транспорт е електрически (тролейбуси и електробуси).
voodoo_child
Рейтинг: 745 НеутралноТова е писано с "Екипът на София", както се казва в оригиналната статия. Щом те са вътре, несъмнено за Пловдив след спасяването на София, също има светлина в тунела. 😉
В Екипа е пълно с експертиза, даже чуждестранна. Например, само преди две години у нас иде Хестър Гартрел, опознава издълбоко проблемите и вече работи по отстраняването им:
"Хестър е от Лондон и живее в София от две години. Има бакалавърска степен от The University of Glasgow (MA hons) и магистратура по история и теология от The University of Edinburgh (MSc) с фокус образование. Хестър е работила в различни неправителствени организации, които се занимават с проблемите на хората в неравностойно положение. Преди да се премести в България, Хестър работи в община "Newham" (Лондон). В "Newham" (първият квартал, който има постоянно Гражданско Събрание във Великобритания) тя е била част от работна група на гражданското общество и е ръководила проект, събиращ хора, които искат да променят нещо в квартала си.
В момента Хестър работи в сферата на образованието в България и е доброволец във "Фондация Дечица“.
😍😀
Миличката, благодарим й, че спасява София, а вече и други градове! Сигурно е приятелка с Гретхен Т.
nv
Рейтинг: 1252 НеутралноДо коментар [#3] от "anonymous":
"Радев е три пъти по-добре, отколкото Герджиков": NessaroxСофия може да има стотици кусури, но поне градският транспорт като цяло е организиран добре.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
eti mehter
Рейтинг: 2853 Неутрално30 000 RPM - 2..... Новата технологична бомба на китайците....
BukalemunСтава въпрос за нов модел електродвигател с КПД над 98%>>>>>>
anonymous
Рейтинг: 423 НеутралноДо коментар [#6] от "nv":
Някъде да говоря за градски транспорт, сладурче..?? Колкото и да е организиран градския, София си остава град за колите, където всяка улица е писта или паркинг. Щом ще приказваш за Клуж, вземи преброй колко са пешеходните пространства там и ги сравни първо със София, после с Пловдив, след което направи равносметка спрямо брой на населението.
nv
Рейтинг: 1252 ВеселоДо коментар [#9] от "anonymous":
Хаха, ти гей ли си? "Радев е три пъти по-добре, отколкото Герджиков": Nessarox
cockney
Рейтинг: 309 НеутралноМатериалчето яко смърди на тротинеткаджийство!
cockney
Рейтинг: 309 НеутралноДо коментар [#9] от "anonymous":
Колега, като се говори за коли, е редно да се спомене за народопсихологията на булгаристанеца и неистовото му желание да има кола, че и две, независимо че я кара три пъти месечно.
anonymous
Рейтинг: 423 НеутралноДо коментар [#10] от "nv":
Само това ли успя да ти роди главата? Честно си много смотан.
falcone
Рейтинг: 805 НеутралноЦентърът на София също е разсечен на две - между партийния дом (НС) и бул. Христо Ботев има магистрала. Плюс построяването от комунистите на тези мастодонти- сгради, които са населени с чиновници до 5:30 в делнични и пусти уикендите. Няма плавна пешеходна връзка с по-развитата част в посока към НДК и умишлено занемарения юг, който имаше голям потенциал за туристически бизнес.
kapitan_laino
Рейтинг: 396 НеутралноНякои хора още си фантазират, че има някаква опция хем да имаш 1-2 коли, хем да имаш къде да ги паркираш, хем да не висиш в задръстване в средно голям до голям град. Няма такъв филм - просто е физически невъзможно. Защото колите просто са големи и заемат много пространство - и на пътя, и пред блока, и в гаража. Тук вече е въпрос на избор - или толкова си влюбен в колата, че си готов да си жертваш времето и здравето да висиш в кола и газове по цял ден, или мислиш алтернативи.
amanotwas
Рейтинг: 84 Неутрално----------------
Ъхъ...ясно.
Оправиха София, та се заеха и с Пловдив.
amanotwas
Рейтинг: 84 НеутралноУрбанист в „Екипът на София“
___________
Тва урбанист някаква май е някаква мръсна дума, нали :))
schwimmwagen
Рейтинг: 907 НеутралноПоредните непеойци с тъпите им писания.
"...Thereafter the man-loving God who arranges everything, and who did not abandon man without an intellect, sent unto him Saint Constantine the Philosopher, called Cyril, a righteous and truth-loving man, and he created for them thirty-eight letters..."amanotwas
Рейтинг: 84 НеутралноЕдин от двигателите на трансформацията на „Капана“ в Пловдив
---------------------------
Да знаят пловдивчани на кого да благодарят .
Сега ще оправи и "Царевец", и "Модър" и "Хаджи Димитър" .
А кметицата от ППДБ ще реже лентичките.
Интересно, къде спа досега, та не пита експертъТ оше докато копаха машините ?
Мария Янкова
Рейтинг: 306 НеутралноНикой не разбира какво се случва с градския транспорт в Пловдив и междуселищния под шапката на Община Пловдив. Някой някъде си измисля схеми и кмета ги осъществява. Резултата е откъснати села без транспорт.
Mariya_YankovaСкоро ще се разбере кой има желание да контролира транспорта в Пловдив. Герберските калинки съвсем се оплетоха в Пеевската мрежа.
Тони КОСТОВ
Рейтинг: 1188 НеутралноСтатията е закъсняла поне с месец. Градският транспорт в Пловдив си работи добре, с достатъчно автобуси. Проблемът е, че селяндурите свикнаха да си бръмчат с колите и да чакат по светофарите по няколко часа дневно.
Полковник Паликъщов
Рейтинг: 2353 РазстроеноГ-н Калоян Карамитов
Снимка на прадядо ми ПАЛИКЪЩОВ, поборник.Координатор по транспорт и градска среда в стратегията на Столична община „Визия за София 2050“. Урбанист в „Екипът на София“.
____________________________________________________________
Да, това означава, че г-н Карамитов стои зад онова недоразумение с паркирането на заден ход в София, което го няма в нито една страна по света?
Или той също е проектирал изсичане на много дървета по тротоара на друга улица в София?
Тогава да си спести съветите за Филибето, ние сами знаем какво ни трябва на гада, а той да си гледа недоразуменията в София, там да се пробва да ги оправи!
Полковник Паликъщов
Рейтинг: 2353 ВеселоЗа София урабанист вече стана мръсна дума, след недоразуменията им там!
Снимка на прадядо ми ПАЛИКЪЩОВ, поборник.
Полковник Паликъщов
Рейтинг: 2353 ВеселоДа де, ама не си гледат софийските недоносчета, а тръгнали да раздават акъл, който по принцип не притежават! Снимка на прадядо ми ПАЛИКЪЩОВ, поборник.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
danvan
Рейтинг: 7352 РазстроеноКакто при Фандъкова, така и сега Мафията на ГЕРБ БСП съсипва този град за лична изгода.
Мутрите от 90-те поеха открито държавата, а ние ги последвахме. Sapienti SatТова си е семеен бизнес направо.
Свиквайте.
Райчо Петков
Рейтинг: 672 ВеселоНе знам за какво метро говорите? В Пловдив ако копните за червеи, ще излезе керемидка от поне 5 хиляди години. Ето ви примера с Брезовско шосе. Ще хване петилетка. За тия "кръгове" вече си мисля, че има някаква далавера. Пловдив заради едно кръгово, до Водната палата, остана без един мост. Далавера трябва да е. Иначе нямаше да бастисат правия път от Шекера до Царацово. Светофарите пък са кошмар. Колко пари се дадоха за "умни "светофари. Умни таратанци. С колко колеги съм си говорил и на 99% са съгласни, че именно светофарите създават задръсвания. Да споменавам ли за зелена вълна? Ко туй. Булевард Руски. Цар Борис обединител. Тръгнеш от единия, след 200 метра, друг те спре. До като си кюташ втора трета кола, до като текне ментата, зад теб станат 20 коли. Жълтото е кошмар. 2-3 секунди. Все си в кереча и излизаш на червено от кръстовището. Да си говорим ли за ремонтите,на които не е предложена алтернатива? КъФ Смирненски? Елате в Южен.
*****
НеутралноАми как?!Ами изберете си кмет от "Гей-София"!
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
Мария Янкова
Рейтинг: 306 НеутралноТрябва още по-дълбоко да бъркат журналистите в пловдивската кочина. Мисирките продължават по социалистически да заблуждават по пловдивските медии. Пеевщината добре се храни и развива. Герберите предоставиха целия град на Пеевската мафия. Пещаци, Гергов, И нсовци презастрояват без да се интересуват, че кварталите са съвсем задръстени. Перачницата работи на пълни обороти.
Mariya_Yankovastarharpun
Рейтинг: 946 ВеселоАвтора ме победи, засипа ме с думи, думи.... предадох се и не можах да го прочета. А можеше просто да напише... Пловдив няма градоустройство за 21 век. Да се направят нови квартали с необходимата транспортна връзка и да се обнови градския транспорт.
вярвам в доброто****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
Bon
Рейтинг: 8 НеутралноТо да беше само градския транспорт. Мръсотия навсякъде, застрояват се паркинги в ЦГЧ, където и без друго няма паркоместа, кв.Тракия ще остане скоро без никакво зелени площи и още иоще.....
bonskidnevnikar
Рейтинг: 3692 РазстроеноВИИ маркс имени таен галфон митрафон
Гледайте оптимално оптимистически в будещето.
Много, много, истини в темата.
В Брюксел почти никак, а в Пловдив най.
Иди чакай транспорт на тепета и в квартали...
Въпреки всичко.
Альоша стърчи най на връх тепе 1.
Неуловим и неуязвим.
Защото вечен.
Альоша дава пример как, позитивен.
"Как се съсипва квартал"
Тошо
Рейтинг: 8 НеутралноКвартал се съсипва като ди избереш кмет лт спаси София
ТимурБезКоманда
Рейтинг: 953 Неутралнодруо си е учителница па рускаму язъйки
тва камунистите не се научихте, че роби няма да имате поече