Краят на либералната демокрация. Ама сериозно ли?

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (148)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Веселин Дечев
    Веселин Дечев
    Рейтинг: 223 Любопитно

    Това не е либерализъм. Това е извращение. Поставянето на хомосексуализма не просто като нещо нормално. а като норма, мода; смяната на пола про това не измежду един от два а измежду десетки; "бракове" между мъже; обясняването на горното на деца в детската градина. Това не е либерализъм, това е извращение. Западният свят е полудял и няма как да го подкрепим. Подкрепяме Русия, защото тя е за нормалността.

    Миний аав адуучин хүн
  2. 2 Профил на Прост антиваксър
    Прост антиваксър
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Напрет към Русия !! ✯☭🇨🇳

    Напрет към комунизма !!

  3. 3 Профил на dedoliben
    dedoliben
    Рейтинг: 2749 Неутрално

    Глупости на търкалета язък ти за дипломите просто се видя че така не печелим нищо а само губим и белите хора си искат старият ясен и предвидим свят.
    Когато бялото беше бяло а черното си беше черно а светът се делеше на нормални хора и живеещи в нормални страни изповядващи християнството и джагали живеещи извън тях.

    "Моите министри са англофили, моите генерали са германофили, моят народ е русофилски, само аз останах българофил". Цар Борис III
  4. 4
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  5. 5
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  6. 6 Профил на Полковник Паликъщов
    Полковник Паликъщов
    Рейтинг: 2208 Весело

    Краят на либералната демокрация. Ама сериозно ли?
    _____________________________________________________

    Не, господин Попов. Тръмп и Мъск само се шегуват!

    Снимка на прадядо ми ПАЛИКЪЩОВ, поборник.
  7. 7 Профил на dejmos
    dejmos
    Рейтинг: 402 Неутрално

    Либерализмът като разбиране е един - този на "демократическата партия" в САЩ. Той деградира не днес , а доста отдавна. Няма "мисъл и идеи" , а мисири и мисирки за тълкуване и мазане. Всъщност лидерите на "либерализма" не са изключение , те са самата емблема на това общество .
    - Д.Байдън
    - Лиз Трасс
    - Фон дер Лайден
    - Анели Бербок
    - Борис Джонсън
    - Макрон
    КаКа (К.Калас)
    Тоест пустота навсякъде...
    В другия лагер има и политици , и мислители , и философи, и икономисти ..Дори да грешат нещо , те имат идея къде отиват и какво са ...

  8. 8 Профил на doctor.no
    doctor.no
    Рейтинг: 2572 Неутрално

    Оранжавия беше 4 г и само глупости натвори.

    Руската пропаганда не прави хората тъпи, тя ги намира!
  9. 9 Профил на doctor.no
    doctor.no
    Рейтинг: 2572 Весело

    До коментар [#7] от "dejmos":

    за теб идва БМБ - той може да бъде всякакъв

    Руската пропаганда не прави хората тъпи, тя ги намира!
  10. 10
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  11. 11 Профил на Галя Станчева
    Галя Станчева
    Рейтинг: 861 Неутрално

    "Политиките на идентичност решават ред проблеми с права на малцинствени групи от всякакъв род. Но те носят и риск в контекста на масова електорална демокрация. Демократичното начало може да си отмъсти като произведе тласък в обратна посока, какъвто виждаме днес.
    Пресен пример са изборите в САЩ. Америка отиде далеч в либералното отстояване на права и свободи, базирани на идентичности. Същевременно масовият избирател не ги припознава като фундаментални свободи, а оттам и като свои. Мисля, че това ускорение на махалото в либералноидентичностни посоки е по-дълбоката причина Тръмп да спечели изборите.
    Тук е важно да се направи едно разграничение. Не става дума толкова за самите права и свободи, а за трайно налагане на публичните политики в тази посока, за установяване на публичен дневен ред."

    Започвате да вдявате! Налагането не е демокрация, а само либерализъм и точно той сдава. А демокрацията си е жива!

    Няма как Европа да дундурка цялата азиатска и африканска миграция - нелегално пресичаща държавни граници, без лични документи! Няма как САЩ да дундурка цялата южноамериканска миграция и да не срещнат отпор от потърпевшите народи, чиито граждани също имат права.

  12. 12
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото е на чужд език

  13. 13 Профил на doctor.no
    doctor.no
    Рейтинг: 2572 Весело

    До коментар [#10] от "dejmos":

    аз ти казвам реалности в БГ - Банкянския профан и Свинята Пеевски са дали заявките

    искаш - не искаш - тия са, които ще ти доставят обратното на "либералното"

    Руската пропаганда не прави хората тъпи, тя ги намира!
  14. 14 Профил на Джо Джен
    Джо Джен
    Рейтинг: 293 Неутрално

    Това не е либерална демокрация, а либерална диктатура. Поне в Европа е така.

    А сега де! Ko прайм?!
  15. 15 Профил на scott
    scott
    Рейтинг: 713 Неутрално

    по време на войни леберализъм НЕМА!
    неолибетещоситам свърши, щото не можа да спичели МИРЪТ! В момента на трона на рим се възкачва тиберий1 колониите ще възстанат скоро под напора на неписилните претенции, данъци, насилие и мъртна тята от пари исъкровища под двореца му на тибър.
    Хътят на воине победи пътят на търговеца. сега, днес, само хората с бойни умения и дисциплина ше оцелеват. заради РИМ ПАРДОН, САЩ. Там системата стана така пропусклива.............земокрационът и меритосрацията останаха само на думи, после октавиан август претърпе порагение у афганистан и край. чакат ни нови бесни 5 минути в близко бъдеще.

  16. 16 Профил на yanne@abv.bg
    *****
    Неутрално

    Либерализъм нека си има.Но Неомактксизмът и Неокомунизмът на Демократите си отива и слава Богу!

  17. 17 Профил на yanne@abv.bg
    *****
    Неутрално

    До коментар [#1] от "Веселин Дечев":

    Щеше да си прав,само да не споменаваше Русия.Русия не е алтернатива.Алтернстива на тая извратена версия на Западния Свят е класическата Западна Култура.Просто Нормалност.

  18. 18 Профил на dejmos
    dejmos
    Рейтинг: 402 Весело

    До коментар [#13] от "doctor.no":
    Дъра/Бъра - тия сега наши ли са ? Нали единия в ЕНП , а другия в либерален интеранационал .. :))

  19. 19 Профил на doctor.no
    doctor.no
    Рейтинг: 2572 Весело

    До коментар [#16] от "wre501051215":

    какво си отива бе?

    Финансовия министър на ТРъмп - длъжност почти равносилна на Държавния секретар

    е ДЕМОКРАТ, близък приятел на СОРОС, член на Отворено общество и ХОМОСЕКСУАЛИСТ

    Тоя ще командва ЦАР ДОЛАР

    и ще раздава номинациите по "МАГНИТСКИ"

    Руската пропаганда не прави хората тъпи, тя ги намира!
  20. 20 Профил на karatista
    karatista
    Рейтинг: 239 Весело

    мда, сичкото либерал в лагер в Гренландия ше ни пращат! и пълна забрана на Евровизия - само по радиоточката! 🚨😂🤣🚜

    We Do This NOT Because It Is Easy, But Because We Thought It Would Be Easy!
  21. 21 Профил на apple.ka
    apple.ka
    Рейтинг: 1158 Неутрално

    Проблемът е че се изкриви либералното.
    Тези които се прокламират за либерали всъщност са левичари искащи да наложат насила своите идеи, дават прекалени права на малцинствени обществени групи в ущърб на мнозинството.
    Накрая либерализма им се свежда само до един етикет.
    Тези хора стигнаха до политически арести у нас.
    Демокрацията сама по се бе си е либерална. Либералният етикет е кражба на демокрацията.

    "Терминът "русофоб" е измислен от руснаците и техните мекерета, за да дамгосат българските патриоти, които поставят интересите на България над интересите на Русия."
  22. 22 Профил на beyond_the_frame
    beyond_the_frame
    Рейтинг: 1923 Неутрално

    За западните общества смяната на политическото управление от либерално в консервативно или обратното е нещо нормално и се случва непрекъснато. Естествен цикъл, както се казва. Промяната не води до резки завои и превръщането на демокрацията в диктатура. Демокрациите са далеч по устойчиви управления от автокрациите, където смяната на диктатора води до сътресения в държавата на всички нива, ликвидиране на голяма част от приближените на бившия диктатор и основаване на нов ред.
    Учудващо е, как индивиди, живеещи в демократични общества могат да мечтаят за живот в автократични режими. Защото въпреки несавършенствата си демокрациите са значително по-добре организирани и доказано по-устойчиви от автокрациите.

    Make russia Small Again
  23. 23 Профил на doctor.no
    doctor.no
    Рейтинг: 2572 Весело

    До коментар [#18] от "dejmos":

    Какво "дъра-бъра" - вече са заели и са първи тромпетисти, а и двамцата преди войната си беха добре и с Путин - всеядни са.

    Баце е дружка на Орбан - нали него Тръмпона щял да прави Господар на Европа

    Руската пропаганда не прави хората тъпи, тя ги намира!
  24. 24 Профил на doctor.no
    doctor.no
    Рейтинг: 2572 Неутрално

    До коментар [#22] от "beyond_the_frame":

    нашенските плоскоземци това не могат да го проумеят

    Руската пропаганда не прави хората тъпи, тя ги намира!
  25. 25 Профил на Да вярваме на истината
    Да вярваме на истината
    Рейтинг: 2821 Неутрално

    До коментар [#17] от "wre501051215":

    Тя нормалността ще си дойде по естествен път. Просто вечните ценности. Елементарно.

  26. 26 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 1164 Неутрално

    Иван Кръстев: Европейските демокрации са на ръба на нервен срив, заплашени от гнева на избирателите и от паниката сред елитите

    [email protected]
  27. 27 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 1164 Неутрално

    Западните политици имат нова фобия - сега те се страхуват да общуват с нелегитимния си колега от Украйна, за да не повторят съдбата му. Забелязано е, че след ръкостискане на Зеленски, неговите събеседници като правило губят постовете си.

    [email protected]
  28. 28 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4569 Неутрално

    До коментар [#6] от "Полковник Паликъщов":

    Въобще не зависи от Тръмп и Мъск, старшинка! Либералната демокрация е по-силна от Мъск! За оранжевия идиот въобще не ми се мисли. Надявайте се на тях!

  29. 29 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 850 Неутрално

    "Новината за смъртта на либералвната демокрация са много силно преувеличени", както би казал Марк Тввен!

  30. 30
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  31. 31 Профил на zakkwylde
    zakkwylde
    Рейтинг: 603 Неутрално

    Ако бай Стефан беше написал нещо подобно преди година щеше да бъде изчегъртан и кансълд. Също както талантливата Любослава Русева беше изгонена от "Дневник: преди време.

    Но бай Стефан е стара лисица и днес се опитва да омаловажи краха на маргинални обществени групички, които се опитваха да диктуват на мнозинствата и да налагат идиотските си идеи на цялото общество. Как ще наречем социалните девианти - либерали, прогресисти, либерасти - няма абсолютно никакво значение. Либерална демокрация на малцинствата е оксиморон. Има и винаги е имало ПРЕДСТАВИТЕЛНА демокрация, при която мнозинството избира свои представители да го управляват. Другото е от Лукавия.

    000000000000000000000000
  32. 32 Профил на Боян Таксиров
    Боян Таксиров
    Рейтинг: 0 Неутрално

    Казано най общо, но не невярно, алтернативата на либералната демокрация е неравноправието, безправието, разделението на правоимащи и правонямащи, потискането и дори робството. Такъв античовешки ред се поддържа трудно и скъпо, особено ако идеологическата пропаганда не успее да спечели умовете и сърцата на мнозинството. Но дори и да успее, това би било временно, защото във времето никой няма да хареса такъв ред, освен разбира се правоимащите. Поддръжката на такъв ред предполага контролирано общество, доносничество, липса на справедливост, липса на морал, репресии, поквара и корупция на част от населението, която част да помага на върхушката да контролира останалата по голяма част от населението и т.н. В България наблюдаваме точно това. Но едва ли можое да се каже, че се върви към по голяма стабилност. ТОва е крехък и чуплив ред, и дори когато все още крета, то е с цената на огромен разход на енергия, вътрешно напрежение и разделение.

    https://fatalerror.bg/
  33. 33 Профил на bistr
    bistr
    Рейтинг: 1243 Неутрално

    До коментар [#6] от "Полковник Паликъщов":
    До коментар [#26] от "karabastun":
    До коментар [#22] от "beyond_the_frame":

    -днес е Коледа и не е време за дълбоко-аналитични дискусии. Но е ясно че г-н авторът Попов, спец по 'езика на кухите фрази" не е съвсем прав.
    Както вече отдавна отбелязаха далеч по-сериозни и добре запознати с проблема западни светила, нещата се влошиха, първо, в икономиката ! Зелени политики, войни, и разбира се гадната инфлация ! Точно и затова демократите загубиха.
    А политиката на идентичност, ако приемем този термин, беше често маневра за отвличане на вниманието от главните проблеми.
    Затова и у нас пореднито проектче "К + К" се провали защото набедения псевдо-икономсит Асенчо Василев напълно изтърва инфлацията !

  34. 34 Профил на danvan СУПЕР
    danvan
    Рейтинг: 7038 Разстроено

    Всяко налагане отблусква хората. Освен това е нелиберално по своята същност.

    Либералната демокрация се обръща срещу себе си когаот налага политкоретност и спира да бъде либерална.

    Хората си казват, ако ще ми налагат тяхното, аз пък ще им наложа моето.

    И гласуват за пратии като въразждане ...

    Мутрите от 90-те поеха открито държавата, а ние ги последвахме. Sapienti Sat
  35. 35 Профил на ixt051165915
    ixt051165915
    Рейтинг: 651 Неутрално

    =корморан.
    Мисля, че е по-добре либералната демокрация да продължи да вирее в западните страни.
    Щом на тях им харесва нека да продължават с "ГОЛЕМИ ЛИБЕРАЛНИ КРАЧКИ''.
    "ПЛАТЕНИТЕ ДЕМОКРАЦИИ'' ще са винаги пред тях........

  36. 36 Профил на Боян Таксиров
    Боян Таксиров
    Рейтинг: 0 Неутрално

    "Хората си казват, ако ще ми налагат тяхното, аз пък ще им наложа моето."

    Либералите не налагат нищо на никого. Но бандитите(не мога да кажа консерваторите, защото и те имат ценности), вдигат шум, че либералите им налагали нещо си, за да имат оправдание да мачкат и потискат либералите и които други си нарочат, защото искат общество, в което те да са отгоре, а останалите да бъдат поробени и с промити мозъци.Т.е. вървим към тоталитаризъм, в който ще има върхушка, слуги на върхушката и рая. Както и сега, но с разликата, че тогава престъпната върхушка ще може да си позволява далеч повече и репресиите ще бъдат явни, а не прикрити, както сега.

    https://fatalerror.bg/
  37. 37 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 3427 Неутрално

    До коментар [#32] от "Боян Таксиров":

    "Казано най общо, но не невярно, алтернативата на либералната демокрация е неравноправието, безправието, разделението на правоимащи и правонямащи, потискането и дори робството. "

    Глупости. Това, в което превърнаха либералната демокрация през последните 20 - 25 години е диктат на кресливите малцинства над нормалните. Умерените и сдържани хора прекалено дълго търпяха соросчета, гретета, мигрантчета и розови. Нещата отиват на нормализация. Шолц, Трюдо Камалчето....... на влака.

    Еретик
  38. 38 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 3427 Неутрално

    34 Профил на danvan

    "Всяко налагане отблусква хората. Освен това е нелиберално по своята същност.

    Либералната демокрация се обръща срещу себе си когаот налага политкоретност и спира да бъде либерална."
    +++++++++++++++++++++++++++++++++++++

    Еретик
  39. 39 Профил на cockney
    cockney
    Рейтинг: 309 Неутрално

    До коментар [#36] от "Боян Таксиров":
    Бла-бла-бла…

  40. 40 Профил на Фюриозо
    Фюриозо
    Рейтинг: 472 Неутрално

    Комунделите го чакат тоя край вече над 100 години... и все не го дочакват, пък се разпадат собствените им кочини.

  41. 41 Профил на Боян Таксиров
    Боян Таксиров
    Рейтинг: 0 Неутрално

    До коментар [#37] от "Костадин Иванов":

    Какъв диктат налагили малцинствата над мнозинствата? На теб например Гретата нещо да ти е наложила? И каква ще е тази "нормализация"? Всички, които не харесват и не ви се подчиняват, на влака...?

    https://fatalerror.bg/
  42. 42 Профил на Роси СУПЕР
    Роси
    Рейтинг: 5502 Неутрално

    Те някои чакат края на либералната демокрация още откакто се е появила. Но все още нищо по-добро не се е появило, така че, ще има да чакат края и.

  43. 43 Профил на bdr101178837
    bdr101178837
    Рейтинг: 219 Неутрално

    Дрън, дрън. Разликата между либералната демокрация и неолиберализма придружен с глобализма е огромна. На който му се чете, а не иска да повтаря опорки да се образова. Никаква либерална демокрация няма да умира, ще изчегъртат неолиберализма и глобализма. То трябва да си пълен дебил да вярваш, че една общност от държави с население около милиард ще глобализира останалите държави с население над 7-8 милиарда и ще ги превърне в любители на неолиберализма, глобализма, джендърството и всички подобни противоестеснвени за хората идеологии.

  44. 44 Профил на T
    T
    Рейтинг: 405 Неутрално

    Авторът е бил на поне 3 чаши вино, за да се впусне в такива дълбоко личностни анализи. Либералните хора от 21-ви век никак, ама никак не могат да се сравняват с тевзи от 20-ти век, и да- джендаризма, налагането на квоти за расиски представителства е гвоздеят в ковчега на изродения "либерализъм" от 21-век, тип Бони, Ники, Кокорчо, Уморената и т.н.

  45. 45 Профил на half truth СУПЕР
    half truth
    Рейтинг: 965 Неутрално

    Те някои чакат края на либералната демокрация още откакто се е появила. Но все още нищо по-добро не се е появило, така че, ще има да чакат края и.
    До коментар [#42] от "Роси":

    По-добро може да е само качеството на либералната демокрация. От ренесанса насам я моделираме и има още много хляб да изядеме докато израстнеме.

  46. 46 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 1989 Весело

    Западните политици имат нова фобия - сега те се страхуват да общуват с нелегитимния си колега от Украйна, за да не повторят съдбата му. Забелязано е, че след ръкостискане на Зеленски, неговите събеседници като правило губят постовете си.
    —цитат от коментар 27 на karabastun

    +++
    Поддържниците на нелигитимния водач на военна хунта Зеленски, го закъсаха в целия свят! Нова година - нов късмет, нашите неолиберунгели вече са в немилост ама още вярват,че вечно ще има трансатлантически банани, гей прайдове и захарен памук от розовия!

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  47. 47 Профил на Смутензасрамен КЛУБ
    Смутензасрамен
    Рейтинг: 1092 Неутрално

    Всяко налагане отблусква хората. Освен това е нелиберално по своята същност.Либералната демокрация се обръща срещу себе си когаот налага политкоретност и спира да бъде либерална.Хората си казват, ако ще ми налагат тяхното, аз пък ще им наложа моето.И гласуват за пратии като въразждане ...
    —цитат от коментар 34 на danvan


    Хората казват, че демокрацията е диктатура на мнозинството, не на малцинството. Това не разбирате в неомарксистките ви кръжоци и затова се проваляте с гръм и трясък. Не може шепа психопати, прокламиращи неконтролируема химическа кастрация на деца да бъде дневен ред на мнозинството.

  48. 48 Профил на danvan СУПЕР
    danvan
    Рейтинг: 7038 Любопитно

    събрах минусите
    —цитат от коментар 47 на Смутензасрамен


    Хората казват, че сте платен трол. Да им вярваме ли?

    Мутрите от 90-те поеха открито държавата, а ние ги последвахме. Sapienti Sat
  49. 49
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  50. 50 Профил на klimentm
    klimentm
    Рейтинг: 3367 Весело

    либералната демокрация ви направи хора, инаше щяхте да бухате в някоя фабрика или мина по 12 часа на ден шест дни в седмицата да се напивате в неделя и да пукнете на 45 години без да познавате нищо от света осв калната улица на която живейте, помислете за това няколко минутки, моля!

    klimentm
  51. 51 Профил на lz73 СУПЕР
    lz73
    Рейтинг: 1955 Неутрално

    До коментар [#47] от "Смутензасрамен":

    Кои хора казват тая тъпотия?

  52. 52 Профил на klimentm
    klimentm
    Рейтинг: 3367 Весело

    До коментар [#49] от "Dimitar Kunev":

    плачът по 'миналото' е основна мисия на игнорента! дръж се на ниво де!

    klimentm
  53. 53 Профил на Sion
    Sion
    Рейтинг: 52 Неутрално

    Съвсем сериозно! Сегашното извращения е далеч от либерализма.. По скоро на маоизъм мязаше.. Ама вина тая.

    Глупостта у някои е безмилостна като Съдбата!
  54. 54 Профил на pamela
    pamela
    Рейтинг: 1532 Весело

    Либералната демокрация се изроди в ултралиберална "демокрация", т.е. диктат на една креслива групичка от активисти, наложила политическата коректност, издигнала в култ правата на малцинствата (разбирай привилегиите) като етническо, расово и полово и джендер разнообразие във фирмите и затоплизма като държавна идеология. Подкрепиха и терористите от "Хамас" и "Хисбула". За да се държат непокорните в подчинение се наложи културата на канселиране и мека диктатура. Всеки, несъгласен с горните постулати може да изгуби работното си място. Така университетите се напълниха с левичари и вместо да обучават студентите на науки като математика, физика, химия, биология, нови технологии, се появиха измислени специалности като Джендър стъдис, Сошъл стъдис и други подобни никому ненужни глупости. Естсетвено е завършилите ги да нямат реализация на пазара на труда и да се радиикализират и влеят в либералния хор.
    Бутането на паметниците, отричането на приноса и ролята на известните личности, пренаписването на историята, пренаписването на книги с цел да се направят политически коректни, всичко това се случи и продължава да се случва през последните години.
    Като прибавим и безредиците и бунтовете, организирани от БЛМ в САЩ, както и в някои европейски държави, където мигранти и потомци на мигранти се стрелят по улиците, залагат бомби, рушат и унищожават чужда собственост, реакцията на мълчаливото мнозинство е закономерна и очаквана. След като се налага и цензурата на политическата коректност, единственият изход е да се гласува антисистемно на изборите.
    Това го виждаше всеки що годе разумен човек и лесно можеше да се предвиди. Нито Русия, нито Путин имат ролята, която им приписват, проблемите на Запада са вътрешни и могат да се решат само с възстановяване на нормалността, реда и закона.
    Е, ултралибералите тепърва ще има да плачат и ридаят, но в крайна сметка здравият разум ще победи.

  55. 55 Профил на Elena Marinova
    Elena Marinova
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#50] от "klimentm":

    И на каква цена.И сега работя по толкова,и сега заплатата ми не е еквивалент на положения труд,защото плащам данъци да храня децата на демокрацията,всички онези малцинства,които имат повече права от мен като данъкоплатец и ако си отворя устата да им го кажа,крещят!Дискриминация.Навсякъде е като в коптор,и в момента пиян съсед озвучава с кючек целия блок,но не мога да му направя забележка, защото той има права.А това,че аз и снощи ,и утре съм на работа,няма значение.Биха се по улиците и магазините да купуват като за последно,сган долна ,Но Свободна. Хахаха,само,че не е смешно,ако въобще разбирате,защото за вас значението на демокрацията се изчерпва с консумацията,а може и да греша.Повръща ми се от тази демокрация.

  56. 56 Профил на the_librarian
    the_librarian
    Рейтинг: 1365 Весело

    До коментар [#49] от "Dimitar Kunev":

    Ако разбираш "защо е трябвало да има народен съд", значи българската държава напразно си е дала парите за "вишуту" ти!

  57. 57 Профил на Смутензасрамен КЛУБ
    Смутензасрамен
    Рейтинг: 1092 Весело

    До коментар [#47] от "Смутензасрамен":Кои хора казват тая тъпотия?
    —цитат от коментар 51 на lz73


    Например, в ЦИК.

  58. 58 Профил на Смутензасрамен КЛУБ
    Смутензасрамен
    Рейтинг: 1092 Весело

    До коментар [#48] от "danvan":

    Ако са от кораба майка, вероятно ще трябва да им вярвате.

  59. 59
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  60. 60 Профил на the_librarian
    the_librarian
    Рейтинг: 1365 Неутрално

    До коментар [#59] от "fob071262504":

    Пич, не знам дали си бил "почти импотентен" сексуално, обаче не е необходимо под всяка статия да демонстрираш менталната си импотентност!
    Предварително благодаря за разбирането!

  61. 61 Профил на chudomor
    chudomor
    Рейтинг: 791 Весело

    Не може да свърши нещо незапочнало. Според Попов.
    Ама защо с толкова много думи ...

    Дневник решава проблемите със свободното слово както половината човечество месечните си такива - с тампони. Ама абонирани ...
  62. 62 Профил на klimentm
    klimentm
    Рейтинг: 3367 Неутрално

    До коментар [#55] от "Elena Marinova":

    Никоя соц система не е виновна сама по себе си за несъвършенствата на обществата които я прилагат

    klimentm
  63. 63 Профил на klimentm
    klimentm
    Рейтинг: 3367 Весело

    До коментар [#54] от "pamela":

    Аха разбирам!
    Значи е нормално пролетариата да гласува за супер милионери като Тръмп и Мъск?
    ?

    klimentm
  64. 64 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 2161 Неутрално

    До коментар [#7] от "dejmos":

    Защо сложи Борис Джонсън в списъка с либерали?!

  65. 65 Профил на Филип Захов СУПЕР
    Филип Захов
    Рейтинг: 1459 Неутрално

    До коментар [#32] от "Боян Таксиров":

    алтернативата на либералната демокрация е неравноправието, безправието, разделението на правоимащи и правонямащи, потискането и дори робството. Такъв античовешки ред се поддържа трудно и скъпо, особено ако идеологическата пропаганда не успее да спечели умовете и сърцата на мнозинството. Но дори и да успее, това би било временно, защото във времето никой няма да хареса такъв ред, освен разбира се правоимащите. Поддръжката на такъв ред предполага контролирано общество, доносничество, липса на справедливост, липса на морал, репресии, поквара и корупция на част от населението, която част да помага на върхушката да контролира останалата по голяма част от населението и т.н. В България наблюдаваме точно това. Но едва ли можое да се каже, че се върви към по голяма стабилност. ТОва е крехък и чуплив ред, и дори когато все още крета, то е с цената на огромен разход на енергия, вътрешно напрежение и разделение.

    ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
    +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
    Точно!

  66. 66 Профил на lz73 СУПЕР
    lz73
    Рейтинг: 1955 Неутрално

    До коментар [#57] от "Смутензасрамен":

    Боже...демонстрираш разбиране на червен гербопитек от Факултето...

  67. 67 Профил на apple.ka
    apple.ka
    Рейтинг: 1158 Неутрално

    До коментар [#54] от "pamela":

    +++++++
    Точно. Русия и Путлер се възползват от това и допълнително създават проблеми с намесата си, но не са те причината.

    "Терминът "русофоб" е измислен от руснаците и техните мекерета, за да дамгосат българските патриоти, които поставят интересите на България над интересите на Русия."
  68. 68 Профил на Сара
    Сара
    Рейтинг: 689 Неутрално

    Блабла. Флагманите на т.н."либерална демокрация", дето няма нищо общо нито с либералната идея, нито с демокрацията, са пълни интелектуални мизерии, качествени хора не искат да се занимават с тези абсурдни теории и още по-абсурдното им практическо налагане. Е, кой да повярва и да тръгне след хора, дето не могат едно смислено изречение да вържат, а бълват само клишета или агитпропаганда от най-примйтивния й вид?

  69. 69 Профил на Боян Таксиров
    Боян Таксиров
    Рейтинг: 0 Неутрално

    Както е тръгнало, скоро ще има сблъсък между отстояващите свободата си, искащите да живеят в демокрация и мутренската измет и нейните роби. В крайна сметка свободата не се дава, тя се отстоява всеки ден.

    https://fatalerror.bg/
  70. 70 Профил на pamela
    pamela
    Рейтинг: 1532 Весело

    До коментар [#63] от "klimentm":

    Е, и? Да не би семейството на Обама и Байдън да не са мултимилионери? Даже комунистът Барни Сандърс е мултимилионер. Камала Харис също е милионерка.
    Мултимилионерите и милиардерите от Холивуд гласуват за демократите.

  71. 71 Профил на Боян Таксиров
    Боян Таксиров
    Рейтинг: 0 Неутрално

    До коментар [#68] от "Сара":

    А ти как ще докажеш, че имаш нещо общо с някакви идеи и ценности и не си просто слугиня на тези, които искат да унищожат либералната демокрация?
    Ако си за демокрация и правова държава, то ти си за либералната демокрация. Няма НЕлиберална демокрация.

    https://fatalerror.bg/
  72. 72 Профил на Смутензасрамен КЛУБ
    Смутензасрамен
    Рейтинг: 1092 Весело

    До коментар [#66] от "lz73":

    Освен това съм хомофоб, трансфоб, фашист и расист, нали ? какво друго от арсенала на прогресистите ще използвате ?

  73. 73 Профил на daskal1
    daskal1
    Рейтинг: 2334 Весело

    До коментар [#63] от "klimentm":

    Ами как да гасуват за беден? Погледнал ли си колко струва да се кандидатираш за един общински избор, камо ли за щатски или федерален сенатор?

  74. 74 Профил на lz73 СУПЕР
    lz73
    Рейтинг: 1955 Неутрално

    До коментар [#72] от "Смутензасрамен":

    Не помня да съм те определял, но вероятно добре се познаваш...

  75. 75 Профил на S СУПЕР
    S
    Рейтинг: 2087 Неутрално

    Силата е в тези 60% които не гласуват

  76. 76 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 2161 Неутрално

    До коментар [#71] от "Боян Таксиров":

    Я дай твоята дефиниция за демокрация? Но без общи приказки...

  77. 77 Профил на Полковник Паликъщов
    Полковник Паликъщов
    Рейтинг: 2208 Разстроено

    Ако си за демокрация и правова държава, то ти си за либералната демокрация. Няма НЕлиберална демокрация.
    —цитат от коментар 71 на Боян Таксиров


    Таксиров, какви са тези тъпи определения от теб?

    Демокрацията си е демокрация, не е либерална, защото ако е либерална става гейско-джендерска демосрация!

    Снимка на прадядо ми ПАЛИКЪЩОВ, поборник.
  78. 78 Профил на gfp00488814
    gfp00488814
    Рейтинг: 8 Неутрално

    "Но защо либералнодемократичните ред и дух се оказаха в това нерадостно състояние? Тук е ред на едно замисляне върху употребата на думите."
    Либерал-фашистите са тези, които изменят употребата и значението на думите.
    Войната е мир. Свободата е робство. Невежеството е сила. Превратите са демокрация. Циганите са роми. Половете са 72+. Мохамед ал Джолани е благороден бунтовник а не терорист. Пеевски не е мафиот а правоверен евроатлантик. Неподчинението на американските интереси е крайно-десен екстремизъм. Терористи-убийци по коледни базари не викащи "аллах акбар" са поддръжници на АзГ. Референдумите са недемократични. И т.н...

  79. 79 Профил на Gretel
    Gretel
    Рейтинг: 10 Неутрално

    “ Доналд Тръмп, почти уникално събитие в историята на САЩ. ”
    ——
    “ почти уникално” е оксиморон, умньо! И хал нахабер си нямаш от “ историята на САЩ. ” —не си чувал за Андрю Джаксън и Тиодор Рузвелт, нали?

  80. 80 Профил на Боян Таксиров
    Боян Таксиров
    Рейтинг: 0 Неутрално

    До коментар [#76] от "deaf":

    До коментар [#77] от "Полковник Паликъщов":

    Моето определение няма значение. То се припокрива с класическото такова за либерална демокрация :

    ht tps://shorturl.at/PEwRI

    Кажи ми, с кое от изложенето не си съгласен?

    А ето една теза за нелибералната демокрация която също е в тон с моите представи за такъв вид режим:

    ht tp://www.gatchev.info/blog/?p=2186



    https://fatalerror.bg/
  81. 81 Профил на пРезидента!
    пРезидента!
    Рейтинг: 2681 Неутрално

    Това не е либерализъм. Това е извращение.
    ...
    Подкрепяме Русия, защото тя е за нормалността.
    —цитат от коментар 1 на Веселин Дечев


    Извращение е да убиеш милион християни за парченце изгорена земя!

    Няма нищо нормално в Русия! Това си беше провалена държава и си остана провалена държава, способна да сее само мизерия и смърт.

    Ако âk толкова ти пречат ЛГБТ-тата, виж Тръмпи какво казва. Може пък САЩ да ти харесат повече:

    https://www.mediapool.bg/tramp-v-sasht-shte-ima-samo-dva-pola-mazhki-i-zhenski-news366435.html

  82. 82 Профил на Gretel
    Gretel
    Рейтинг: 10 Неутрално

    До коментар [#81] от "пРезидента!":

    “ убиеш милион християни за парченце изгорена земя!”
    ——
    Един път и ти да кажеш нещо вярно, Стюпа! Двете жужета трябва да бъдат изправени на съд, пък там да преценят кое е по виновно от другото.

  83. 83 Профил на Смутензасрамен КЛУБ
    Смутензасрамен
    Рейтинг: 1092 Неутрално

    Тази статия е поредният плач за 'либералната' държава по повод гръмогласният й провал. Както всички останали манипулации, тази статия не прави изключение.
    Понятието либерална демокрация преди 100 години има съвсем друг смисъл и значение, за разлика от извращението което наблюдаваме сега. Не случайно се пропуска и икономиката, защото това е първият провал на 'либералите' сега. Либералната идея открай време се е стремяла да намери научна база за капитализъм с честно лице, да го наречем така, в противовес на дивия капитализъм, егоизма и алчността. Опити известни с грандиозни провали, включително и в настоящият момент.
    Терминът 'неолиберализъм' е преди всичко оценка, презрение и отвращение към това състояние в момента.
    Наред с джендъризма, поддръжката на авторитарни държави и терористични организация, откровено марксистките и комунистически идеи, 'неолиберализъм' се превърна в етикет за абоминация.
    Вместо свободен пазар, имаме силно замесена държава в икономиката. Вместо права на мнозинството, имаме права на малцинствата за сметка на мнозинствата. Вместо свобода на словото и/или изразяването, имаме култура на канселиране.
    Най-ярко това се вижда в САЩ.
    Дали сега виждаме краят на неолибералистите, никой не може да предскаже със сигурност, но определено няма да са доминиращи поне в следващите 5 години и с малко късмет, още 5 години.



  84. 84 Профил на Били Боб Тортън
    Били Боб Тортън
    Рейтинг: 58 Неутрално

    До коментар [#1] от "Веселин Дечев":

    Това не е самоцел, тези хора съществуват и са съществували и ще съществуват. Изключването им не е опция. Който не го разбира е крайно прост

    Альгахоль е непобедим
  85. 85 Профил на Смутензасрамен КЛУБ
    Смутензасрамен
    Рейтинг: 1092 Неутрално

    До коментар [#84] от "Били Боб Тортън":

    Има всякакви хора с психически проблеми и делюзии. Това не е основание техните делюзии да бъдат налагани на всички останали, както например съществуването на '72 пола'.
    Такива хора трябва да бъдат лекувани.

  86. 86 Профил на stevens
    stevens
    Рейтинг: 353 Неутрално

    НТП, рожба на настоящия икономически модел, създаде у човек стремежи и очаквания които същият не може да задоволи! Всичко друго е ала-бала (в случая с президента Тръмп).

  87. 87 Профил на rumen_g СУПЕР
    rumen_g
    Рейтинг: 1633 Неутрално

    Много стойностен и аргументиран коментар.
    Подкрепям.

  88. 88 Профил на daskal1
    daskal1
    Рейтинг: 2334 Неутрално

    До коментар [#77] от "Полковник Паликъщов":

    Таксиров само е докоснал материята. Основно, разликата между репрезентативната демокрация и либералната демокрация е, че в репрезентативната управляват избраните упълномщени, а при либералната се ограничават правата на избраните политически оредставители.
    По-подробно ето линкове на английски и руски (руският текст е базиран на английския):
    h ttps://en.wikipedia.org/wiki/Types_of_democracy
    и
    h ttps://ru.wikipedia.org/wiki/Типы_демократии

  89. 89
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  90. 90 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 2659 Весело

    Има теократични диктатури като Иран. Има и военни диктатури, по-редки в сравнение с период преди 50-70 години. Има Сирия (до скоро, сега не е ясно),
    ========
    Как да не е ясно....?
    Оня ден изгориха една коледна елхичка....😭😭😭😭😭🤣
    Типична анти коледна диктатура....🐉🐉🐉🐉🐉

    Bukalemun
  91. 91
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  92. 92 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 2659 Неутрално

    До коментар [#53] от "Hristov":

    Съгласен съм....✔️

    Две три поколения трябва да се чувстваме късметлии че сме хванали периода от втората половина на хх век и Милениума.....
    Като време това бе "оазис" за късметлии като нас...

    Нека сме искрени....
    Периода....1945....2000 бе златното време за всички параметри на хубавия живот.....
    Период в който по всяка вероятност...Дявола е бил в "годишен отпуск"....

    Bukalemun
  93. 93 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 2659 Любопитно

    До коментар [#69] от "Боян Таксиров":

    В крайна сметка свободата не се дава, тя се отстоява всеки ден.
    =======
    Късно е... Таксиров...
    Преди появата на интернет трябваше да се мисли по този въпрос.
    Свободата вече се дава всеки час ....и индивида няма никакви шансове да я отстоява.

    Bukalemun
  94. 94 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 2659 Любопитно

    До коментар [#15] от "scott":

    👍
    Много добър поглед на нещата...🏅

    Описал си картината трудно и патетично...но аз те разбрах.

    Bukalemun
  95. 95 Профил на dosetliv
    dosetliv
    Рейтинг: 1219 Неутрално

    Рано е да се пишат некролози на либералната демокрация.
    —цитат от коментар 0 на другара Попов

    Ни е сигурно.
    Дисней са премахнали трансгендерска история от сценария на новите си децки сериали.
    https://www.hollywoodreporter.com/tv/tv-news/disney-pulls-transgender-storyline-win-or-lose-1236088172/

    Споко, бе. Грант да има, либерални демократи винаги ше се намерят.




  96. 96 Профил на Били Боб Тортън
    Били Боб Тортън
    Рейтинг: 58 Неутрално

    До коментар [#89] от "Dimitar Kunev":

    Ако наричаш мутрил и мафиоти демократи имаш нужда от повишаване на образованието. Бойчи и Шиши не са демократи

    Альгахоль е непобедим
  97. 97 Профил на Галя Станчева
    Галя Станчева
    Рейтинг: 861 Неутрално

    "Политиките на идентичност решават ред проблеми с права на малцинствени групи от всякакъв род. Но те носят и риск в контекста на масова електорална демокрация. Демократичното начало може да си отмъсти като произведе тласък в обратна посока, какъвто виждаме днес.Пресен пример са изборите в САЩ. Америка отиде далеч в либералното отстояване на права и свободи, базирани на идентичности. Същевременно масовият избирател не ги припознава като фундаментални свободи, а оттам и като свои. Мисля, че това ускорение на махалото в либералноидентичностни посоки е по-дълбоката причина Тръмп да спечели изборите.Тук е важно да се направи едно разграничение. Не става дума толкова за самите права и свободи, а за трайно налагане на публичните политики в тази посока, за установяване на публичен дневен ред."Започвате да вдявате! Налагането не е демокрация, а само либерализъм и точно той сдава. А демокрацията си е жива!Няма как Европа да дундурка цялата азиатска и африканска миграция - нелегално пресичаща държавни граници, без лични документи! Няма как САЩ да дундурка цялата южноамериканска миграция и да не срещнат отпор от потърпевшите народи, чиито граждани също имат права.
    —цитат от коментар 11 на Галя Станчева


  98. 98 Профил на Били Боб Тортън
    Били Боб Тортън
    Рейтинг: 58 Неутрално

    Оня малоумник щял да лекува. Както в началото на века са лекували хора с електрошок. Според мен ще лекува е такива като смутенизасрамен с електрошок до поумняване. Малоумник

    Альгахоль е непобедим
  99. 99 Профил на Илиян С
    Илиян С
    Рейтинг: 2562 Неутрално

    Темата на която никой не обръща внимание е:

    Беззаконието вихрещко се днес! Не без помоща на ГЕРБ, СДС и Останалите от Парламента !

  100. 100 Профил на Галя Станчева
    Галя Станчева
    Рейтинг: 861 Неутрално

    Политиките на идентичност решават ред проблеми с права на малцинствени групи от всякакъв род. Но те носят и риск в контекста на масова електорална демокрация. Демократичното начало може да си отмъсти като произведе тласък в обратна посока, какъвто виждаме днес.Пресен пример са изборите в САЩ. Америка отиде далеч в либералното отстояване на права и свободи, базирани на идентичности. Същевременно масовият избирател не ги припознава като фундаментални свободи, а оттам и като свои. Мисля, че това ускорение на махалото в либералноидентичностни посоки е по-дълбоката причина Тръмп да спечели изборите.Тук е важно да се направи едно разграничение. Не става дума толкова за самите права и свободи, а за трайно налагане на публичните политики в тази посока, за установяване на публичен дневен ред."Започвате да вдявате! Налагането не е демокрация, а само либерализъм и точно той сдава. А демокрацията си е жива!Няма как Европа да дундурка цялата азиатска и африканска миграция - нелегално пресичаща държавни граници, без лични документи! Няма как САЩ да дундурка цялата южноамериканска миграция и да не срещнат отпор от потърпевшите народи, чиито граждани също имат права.

    —цитат от коментар 11 на Галя Станчева
    —цитат от коментар 97 на Галя Станчева






За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #