За какво се подготвя Путин през 2025 г.

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (91)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  2. 2 Профил на Николай Колев
    Николай Колев
    Рейтинг: 3029 Неутрално

    Най-добре е да стяга бохчата и да се подготвя за Хага.

    #ТУК НЕ Е МОСКВА! 🇺🇦* ПКП-Прекрасна Кърджалийска Принцеса. Политкоректна формулировка на думи на министър председателя за председателя на Народното събрание🇺🇦
  3. 3 Профил на stevens
    stevens
    Рейтинг: 363 Весело

    За борба от външно проникване на врага- подготвя се с масаж на перинеУМЪТ!

  4. 4 Профил на SSS СУПЕР
    SSS
    Рейтинг: 613 Неутрално

    Цялата съветска дивотия е събрана в тиквата на Путин. Там има само оръжия, превзети територии и разбира се - калната кочина, наречена Русия. Денонощно се кълне в нея, обича я, милее за нея, а рубашките тънят в мизерия и кал, лапат мухите от лайнарките, изкопани по дворовете, както беше написал Солженицин в Архипелага Гулаг" - целуват ботуша, който ги гази.
    Не за какво се подготвя Путин, трябва да се мисли за какво се подготвя Запада, щото не ми се види Оранжевия да разбира нещо от постсъветска кочина. Ще мине и замине тая, дето тропкаше с крачета, че ще спре войната за един ден. Реалността е друга - Русия се капсулира по стар болшевишки обичай, ако това не се разбира жална му майка на Запада. Не че блядовете имат сила за нещо, само попръцкват преяли от киселото зеле и препили от боряшника. Русия е като бостанско плашило - дрипи върху две пръчки и отгоре тиква.
    Като на Баце тиквата.

  5. 5 Профил на АмброзСП
    АмброзСП
    Рейтинг: 815 Неутрално

    Ако отворим историята ще видим, че участието на Русия в Първата СВ трае три години и завършва с крах-революция! Във Втората СВ участието е 1941-1945 или 4-ри год. нарежда се в редицата на победителите благодарение на невероятната помощ оказана им САЩ и откриването на Втория фронт в Западна Европа! Ако я нямаше подкрепата, индустриално бяха пред абсолютен крах! Започва третата година от войната в Украйна, Путин и обкръжение не може да не си задават въпроса, след толкова санкции + нови, упоритата съпротива от хохолите, сага на КЪДЕ??? Времето изтича, ресурсите също!

    Нищо не е така уморително, както слушането на празни приказки! Е. М. Ремарк Има три вида истина-моята,твоята и ИСТИНАТА!https://bntnews.bg/news/rumen-radev-pecheli-vtori-mandat-za-prezident-1175814news.html 21.11.21 - черна дата за БЪЛГАРИЯ
  6. 6 Профил на Анти Шишковци
    Анти Шишковци
    Рейтинг: 908 Неутрално

    Руснаците още вярват на абсурдното разбиране, че мир се постига чрез война: ядрена, планетарна, регионална, световна – няма значение. Смъртта на хиляди и хиляди хора на фронта изпълва с радост диктатора и той все повече се опиянява от своето величие върху планините от трупове. Вонящи трупове, ковчези, разплакани майки и съпруги – гледката го прави щастлив! Обяснява се с тежките поражения на психиката, но робски народ като руския не забелязва нищо. Или просто мълчи, както винаги.  Садистичното разстройство на психиката, обхванало Путин е описано във всички учебници, но и това е без значение. И нацията рухва, но грохотът се заглушава от пропагандните крясъци. Както и от богослуженията на полковник Гундяев (руският патриарх Кирил – б.р.), който благославя смъртта на невинни като „чист патриотизъм“.
    Най-голямото доказателство за зависимостта на тръмп от путин е видимото координирано поведение на русофилските клоуни - политици като орбан, фицко и нашия рундьо, както и на селски тарикати като банкянския тулуп, след като тръмп спечели изборите, поради сериозен проблем в американското общество. Общото между тях е, че всички са минали по няколко пъти през така наречената "руска баня" в Москва - най-изпитаното оръжие на Кремъл да те "документират" с компромати и "опаричване" срещу услуги.
    Гореказаното е базата, която дава отговор на въпроса, за какво се подготвя Путин.

  7. 7 Профил на stevens
    stevens
    Рейтинг: 363 Неутрално

    До коментар [#5] от "АмброзСП":

    Корекция- февруари 2025 завършва третата и започва четвъртата година!

  8. 8 Профил на gym551266583
    gym551266583
    Рейтинг: 8 Гневно

    Да пуква тая свиня вече...

  9. 9 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 1242 Любопитно

    Ето най- после признават - Путин търсеше начин да покани Запада да сключи мир Но събитията се развиват по друг начин.... Явно Западът не иска мир, а дълги войни ....

    [email protected]
  10. 10 Профил на dedoliben
    dedoliben
    Рейтинг: 2900 Любопитно

    Интересни писаници се появяват в Дневник.
    Далеч съм от мисълта че качеството е повишено по скоро посоката на вятъра е подменена.
    Нека все пак не ставаме като друзята тук след всяко село да вещаят пабеда.
    И сега стоят стаени въпреки че във Олгино са деноношно наредени но явно се върви към някакво решение.
    Какво е то не знам а и много не ме касае въпреки лиците и криволиците България е в ЕС и НАТО което ни дава някаква сигурност.
    Но нещата за късака след Сирия и сега Приднестровието не са цвете.
    По скоро ще стане като с Ковида от ден за ден днес го има утре никой не пише за него.
    Или както каза Вълчев:
    "Вигаме седянката"

    "Моите министри са англофили, моите генерали са германофили, моят народ е русофилски, само аз останах българофил". Цар Борис III
  11. 11 Профил на ТимурСКомандаИКодовеПатокостроителПазителНаМОЧА
    ТимурСКомандаИКодовеПатокостроителПазителНаМОЧА
    Рейтинг: 1361 Неутрално

    До коментар [#10] от "dedoliben":

    "Интересни писаници се появяват в Дневник.
    Далеч съм от мисълта че качеството е повишено по скоро посоката на вятъра е подменена."

    обърнаха резбата
    не че съм имал добро мнение за карабоев и сие

    Ту-туууу
  12. 12 Профил на АмброзСП
    АмброзСП
    Рейтинг: 815 Неутрално

    До коментар [#5] от "АмброзСП":Корекция- февруари 2025 завършва третата и започва четвъртата година!
    —цитат от коментар 7 на stevens


    +1 , още по зле за тях!

    Нищо не е така уморително, както слушането на празни приказки! Е. М. Ремарк Има три вида истина-моята,твоята и ИСТИНАТА!https://bntnews.bg/news/rumen-radev-pecheli-vtori-mandat-za-prezident-1175814news.html 21.11.21 - черна дата за БЪЛГАРИЯ
  13. 13 Профил на Nedyalko Lazarov
    Nedyalko Lazarov
    Рейтинг: 1204 Неутрално

    Да мре,деа неговата мама.Монголоидна сволоч.
    —цитат от коментар 1 на batse

    Той вече умря три пъти - от левкемия, от рак на панкреаса и от страх.
    А иначе еврейчето си е добре. Което е радостна новина.

  14. 14 Профил на ЦЯЛАТА СТАТИЯ
    ЦЯЛАТА СТАТИЯ
    Рейтинг: 5 Неутрално

    Цялата статия

    Традиционната голяма пресконференция на Владимир Путин, макар и с всяка изминала година да става все по-скучна и предсказуема, остава важен показател за настроението на руския президент, неговите приоритети, очаквания и цялостно възприемане на реалността.

    Този път интересът към всичко това е особено висок, защото става дума за въпроси на войната и мира, възможни контакти с Доналд Тръмп и преговори с Украйна.
    Путин беше по-уверен от всякога в себе си, в своята "историческа правота" и способността си да сложи край на войната според руските условия. Но в същото време беше мрачен: така дългоочакваното "отрезвяване" на западните елити все още не води до по-прагматичен подход от страна на Запада към войната и към Русия.

    Основната загриженост на Путин лесно се проследява в хода на цялото му представление: той няма с кого да обсъжда съдбата на Украйна, проблемите на глобалната сигурност и стратегическите проблеми.

    • Руският президент много се оплакваше, че европейските страни губят своята държавност и национална идентичност.
    • Съжаляваше, че европейците (и особено германците) били изгубили "суверенитет в сърцето".
    • Прогнозира упадък и деградация на Европа.
    • Спомни си с тъга за "енциклопедиста" Жак Ширак, "фигурата с международна величина" Хелмут Кол, "топлия и активен" Берлускони, които според разбирането на Путин олицетворяват мъдростта и прагматизма, защото поддържали ефективни отношения с Русия.

    Всичко това контрастира в неговото разбиране за настоящата реалност, където дори консервативните политически сили, печелейки избори, се оказвали твърде слаби, за да повлияят по някакъв начин на геополитическото положение на Европа, която била напълно зависима от САЩ.

    Путин с всички сили се опита да покаже, че Русия е готова още утре да проведе каквито и да е преговори без предварителни условия, скромно премълчавайки ултиматума към Киев, отправен през юни. Очевидно той вече приема, че Украйна е загубила, че Киев вече няма ресурси за съпротива и че руската армия "всеки ден отнема квадратни километри територия".

    Вярата на Путин в неизбежността на руската победа също беше подсилена от използването през ноември на ракетата "Орешник", изстреляна по завода на "Южмаш". От няколко седмици той говори за чудодейните възможности на това оръжие, забравяйки дори за ядрения шантаж, а този път отиде още по-далеч и предложи на Запада "технологичен експеримент":

    "Нека намерят някаква цел за унищожение, да речем, в Киев. Те да съсредоточат всичките си сили за ПВО, а ние ще ударим там с "Орешник". И ще видим какво ще стане."

    Самият факт, че руският лидер е готов да изказва публично подобни идеи, говори много за отношението му към войната и за дълбочината на неразбирането му на западната политическа реалност, където подобни игри се възприемат като кухо перчене и клоунада.

    Въпреки това, за съжаление на Путин, военните успехи все още не са довели до основното - принуждаването на врага да влезе в диалог. Няма с кого да се говори не само в Европа, но и в Украйна, където, както смята Путин, действа нелегитимно управление. Този път той разви отдавнашната си идея за правото на украинската армия да не се подчинява на заповедите на президента, като нарече нелегитимни и всички административни и силови органи, назначени от Зеленски.

    По същество Путин предложи два варианта, които биха били относително приемливи за Москва:

    1. ако преговорите започнат сега, тогава Украйна трябва да бъде представлявана от Върховната Рада и нейния председател,
    2. ако са за по-късно, тогава от нов украински президент, избран на нови избори.
    Москва няма да преговаря със Зеленски, на когото Путин по същество пожела да се пресели в друга страна на издръжката на своите покровители.

    Путин не показа и особен ентусиазъм от очакваните разговори с Тръмп. Руският лидер твърди, че не е разговарял с него от четири години и е бил изключително резервиран във всичко, свързано с бъдещи контакти, като само повторил това, което е казвал многократно преди това - разрешаването на конфликта с Украйна е възможно на базата на Истанбулските споразумения и отчитане на реалностите на терен.

    Путин изглежда предпазлив от прекаленото зацикляне от Тръмп на тема бъдещо примирие в ущърб на това да се заеме с корените на конфликта. През последните седмици много официални лица - Дмитрий Песков, Сергей Рябков, Василий Небензя, а сега и самият Путин - недвусмислено отхвърлиха възможността за замразяване на конфликта.

    Съдйки по всичко, руският лидер изглежда се опасява, че може да бъде използван от Тръмп само за PR: след като прекратяването на огъня повиши популярността на американския президент, той няма да има нужда да продължи напред по проблема. В същото време Русия очевидно не е започнала войната, за да се откаже по средата на пътя.

    Както наскоро заяви Рябков, Тръмп изпраща "противоречиви сигнали", основани на принципи, които "не са в съответствие" с руските интереси. Путин може да изхожда от факта, че самият Тръмп все още не е определил собствената си позиция, но колкото повече време минава, толкова по-ясно става, че екипът на Тръмп не е особено склонен да води стратегически разговор за бъдещето на Украйна, да не говорим въпроси на стратегическата сигурност.

    Ето защо Путин не гори от желание да спре бойните действия. Той обяснява това с факта, че Украйна може да използва дори няколко дни прекратяване на огъня, за да укрепи позициите си. За какво ѝ е това на Москва, която развива своето военно предимство?

    Всичко това оформя една не особено розова картина за Путин. В нея надеждите за "здрави сили" в Европа отдавна са се стопили, Тръмп търси само лесен и повърхностен успех, а Украйна продължава да настоява за влизане в НАТО и неприемливи за Русия гаранции за сигурност.

    Този сценарий не се вписва добре в основната цел на Путин, която е не толкова да завладее украинска територия, колкото да провокира колапса на украинската държава и управляващия елит в Киев.

    Но засега дори ясното военно предимство не е достатъчно за това и Русия е принудена да продължи да отгризва парчета украинска територия с цената на огромни човешки и икономически загуби. И всичко това без ни най-малък намек за възможността за сериозно обсъждане със Запада на исканията на Путин "Истанбул плюс".

    Вярно е, че Путин също е подготвен и за липса или провал на преговорите. В изказванията си той даде да се разбере, че нито вътрешни, нито външни ограничения ще го спрат от по-нататъшни военни действия и че няма да се поколебае да плати каквато и да е цена.

    След като започна войната с Украйна, Путин търсеше начин да принуди Запада да сключи мир при условията на Русия. Но събитията се развиват по такъв начин, че дори хипотетична победа в Украйна само ще го отдалечи от постигането на тази цел.
    —цитат от коментар 0 на Цялата статия


  15. 15 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4926 Неутрално

    Най-добре е да стяга бохчата и да се подготвя за Хага.
    —цитат от коментар 2 на Николай Колев


    Путин няма да стигне до Хага! Той ще завърши с куршум в главата като Хитлер!

  16. 16 Профил на Nedyalko Lazarov
    Nedyalko Lazarov
    Рейтинг: 1204 Неутрално

    Някои факти свързани с конфликта са интересни и будят недоумение.
    Например; твърди се, че руснаците губят убити или ранени поне в съотношение 4:1 спрямо украинците. Същевременно е добре известно, че руснаците държат повече от 8,000 пленени украински войници (ББС, НЮТ), докато украинците държат около 2,000 руски.
    И последното: Повече от 100,000 украински военнослужещи са дезертирали от началото на конфликта, като само за първите осем месеца на миналата година това са над 51,000. Същевременно руското опозиционно издание Медуза изчислява дезертиралите руснаци на 10,000.
    Значи или по големите загуби на руснаците са измишльотина или украинците изправени пред избора да умрат, да се предадат или направо да дезертират избират в обратен ред: първо да дезертират, ако е невъзможно - да се предадат и само ако не им се удаде случай - да умрат за славата на Украйна.
    Значи 2025 ще бъде трудна за Украйна. Поне да престанат да дезертират.

  17. 17
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  18. 18 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4926 Весело

    До коментар [#17] от "Искрен Пейков":

    "Путин се готви през тази година да освободи Днепропетровск,Харков,Херсон и Николаев."

    Кога да го чакаме в Лисабон? :-)

  19. 19
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  20. 20 Профил на gl_avatar
    gl_avatar
    Рейтинг: 2055 Неутрално

    Да се шиб@ в гъз@ говедото...

  21. 21
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  22. 22 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4926 Неутрално

    До коментар [#21] от "Искрен Пейков":

    Путин ще се задоволи само от куршум в челото! Но не и преди да забие последния пирон в ковчега на втората империя на злото - рашистката федерация! Благодарение на Путин светът ще стане едно по-добро място за живот!

  23. 23 Профил на psz58488391
    psz58488391
    Рейтинг: 1166 Неутрално

    До коментар [#9] от "karabastun":
    Когато руският отпадък напусне украинската територия ще има мир, а в РПедерация ще започне войната между клановете!

  24. 24 Профил на sin mi
    sin mi
    Рейтинг: 759 Неутрално

    Пу се е подготвил отдавна .
    Вие не сте готови .
    За скъпи газ, ток,парно,храни,услуги .........

  25. До коментар [#24] от "sin mi":

    "За скъпи газ, ток,парно,храни,услуги ........."

    кагда ше мра от студ и глад?
    да знам просто...

    Ту-туууу
  26. 26 Профил на ь
    ь
    Рейтинг: 1039 Весело

    До коментар [#25] от "ТимурСКомандаИКодове":

    Изпревари ме с въпроса.... вече трета година мрем ... това не се трае мамка му!

    простотията ходи по хората, затова обичам животните ...Цъкам само "+" ... но не на всеки!
  27. 27 Профил на Аскет
    Аскет
    Рейтинг: 419 Неутрално

    Цитат: Карнеги Политика
    -------

    Тия са жълтопаветници...

  28. 28 Профил на Един
    Един
    Рейтинг: 377 Неутрално

    До коментар [#19] от "Искрен Пейков":

    Нас ще взема ли? Да се подготвяме къде да ги чакаме вашите братушки? Ти замеси ли питката? Все пак трябва да се подмажеш като лакей, може и св- Ка да им втътнеш

  29. 29 Профил на стига толкова
    стига толкова
    Рейтинг: 114 Неутрално

    Ох, колко му е зле на Путин....нещо не доразбрал, не дооценил, не планирал, изобще не достигнал до поставените цели.....Добре, че на Зеленски и Украйна им е добре, Украйна я приеха в НАТО и ЕС, Украйна не е изгубила една пета от територията си и една четвърт от населението си....

    Фондация "Америка за България" финансира проект на "Икономедиа"
  30. 30 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 3250 Любопитно

    Ето най- после признават - Путин търсеше начин да покани Запада да сключи мир Но събитията се развиват по друг начин.... Явно Западът не иска мир, а дълги войни ....
    —цитат от коментар 9 на karabastun


    Варненски рашистки караБастуне, ти знаеш ли какви бяха условията на "РуССкия мир", който твоя дърт и лъжлив идол искаше да сключи със Запада!? Според въпросния "мир" Украйна трябва да се превърне в сателитна и васална държава на РоССия. Това нито Украйна, нито Запада НЕ могат да приемат!

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  31. 31 Профил на emq501192066
    emq501192066
    Рейтинг: 712 Неутрално

    След като на всички възможни нива руснаците казаха "не" на мирните планове на Тръмп, а сам той потвърди, че Зеленски е готов за примирие, очаква се неговия ход, след като встъпи в длъжност. А именно: Ударно да се въоръжи Украйна с всички възможни американски системи, да падне нефта наполовина, и въобще всичко възможно за бързия разгром на Русия. Няма какво повече да се очаква. Сам Тръмп го обеща при такова развитие на нещата. Остава неясно защо Путин върви право към такъв развой. Или не е в ред, което става все по-ясно, или е сигурен, че държи здравно Тръмп. Или и двете. Веднага след победата на Тръмп, която малко стресна руснаците, защото не очакваха чак такава власт, можеща да го направи по-сигурен и устойчив на влияние, Патрушев даде интервю за в. Комерсант, в което в прав текст му каза - дължиш много на онези /руснаците/ които те подкрепяха. Да се подразбира - внимавай в картинката. Путин избра Патрушев да го предупреди, защото е по-стар кагебист и от него и е напълно компетентен. Тъй, че остава да се види Тръмп в новия си мандат как ще реагира на руската наглост. Иначе, Путин вече анонсира какво ще продаде като победа на руснаците. В едно друго изказване обяви как Азовско море станало вътрешно море за Русия. Разчитайки на руския манталитет, който измерва благосъстоянието не с нещо материално, а с територии. Така им лекува имперския комплекс. Как се радвали, когато вестниците им били пълни с факти с колко милиона кв.км. се увеличил СССР след договора с Хитлер, с колко милиона души и т.н., което им приседна в последна сметка. Ивицата покрай Азовско море - това сега вълнува руснаците. Азовско море - наше. И така я разровиха с отбранителни линии - една, две, три, четири, че никога да не я върнат.И за да са сигурни, че украинците ще ги оставят да въведат руския начин на живот там по пълна програма, се изгавриха с отбора на Тръмп, как трябвало да се въведат по линията на съприкосновение китайски, бразилски и белоруски войски!?

  32. 32 Профил на sin mi
    sin mi
    Рейтинг: 759 Неутрално

    h ttps://www.bloomberg.com/news/articles/2025-01-02/european-gas-rises-following-loss-of-russian-flows-via-ukraine

    ::::::::::::::::
    ''Лека полека към чаршафа ''

  33. 33 Профил на Taiga
    Taiga
    Рейтинг: 990 Неутрално

    "За какво се подготвя Путин през 2025 г."

    За новия День Победы, не е ли ясно :)

    "АМЕРИКАНСКИ ГЕОЛОЗИ, ПРОУЧВАЙКИ ПОРЕДНОТО НЕФТЕНО НАХОДИЩЕ НА США, С ИЗНЕНАДА УСТАНОВИХА, ЧЕ НАД НЕГО ИМА НЯКАКВА АРАБСКА ДЪРЖАВА"
  34. 34 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 2878 Весело

    "За какво се подготвя Путин през 2025 г."За новия День Победы, не е ли ясно :)
    —цитат от коментар 33 на Taiga


    За вас ПУТИнджиите ще е

    День ПОДЕБЫ

  35. 35 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 2878 Весело

    Пу се е подготвил отдавна . Вие не сте готови . За скъпи газ, ток,парно,храни,услуги .........
    —цитат от коментар 24 на sin mi


    И ти ли, ма тукашна КОПЕЙКЕ ?

    И ти ли говориш за НАС - БЪЛГАРИТЕ като за "ВИЕ" и "ТЕ"

    Айде БЕГАЙ В РУСИЯ на "ПОДГОТВЕНОТО"

    НАС БЪЛГАРИТЕ ни остави тук в ЕВРОПА, ДА СЕ "МЪЧИМ", ха-хааа

    БЪЛГАРОМРАЗЦИ сте КОПЕЙКИТЕ !

    Г Н У С

  36. 36 Профил на blondofil
    blondofil
    Рейтинг: 1432 Неутрално

    До коментар [#33] от "Taiga":

    Не за проста победа . За Свещенн Победа. Зиг Хайл. Няма АБПФК апартамент за тебе. Не си отлитчник в борбата на идеологическия фронт.

  37. 37 Профил на emq501192066
    emq501192066
    Рейтинг: 712 Неутрално

    Да задържат ивицата покрай Азовско море, без да са завзели напълно Донбас, Запорожието и Херсонска област е повече от съмнителна победа. Но Путин точно това се опитва да го пробута на руснаците. Иначе за него е пълен погром. За какво прати на оня свят стотици хиляди млади руснаци, след като вече няма насреща една, общо-взето благосклонна Украйна, макар и теглеща към Европа, Украйна, която избра агента му Янукович за президент дори и го изгони, едва когато тръгна да ги присъединява към руснаците? А вече има насреща си народ, изпълнен с дълбока, колосална омраза към Русия. Една Украйна, запазила си потенциал да бъде водеща военна сила в Европа, в авангарда на съвременните методи за водене на война. Първа, фактически. За какво му беше на Путин такава Украйна. А спукалата се като балон идея за глобално влияние на Русия. Позорно изгонена от Сирия, вече насметена и в Африка, загубила средноазитските държави, пратила при китайците Казахстан, а при турците Азербайджан. Но, Азовско море - наше, все пак. Сигурно се надява и на солидната си пета колона в самата Украйна. Но войната и тук си каза думата. Украйинското контраразузнаване на Василий Малюк, няма нищо общо с онова, предишното. Украйна не само военно но и като вътрешна сигурност вече стои по друг начин.

  38. 38 Профил на samoedin
    samoedin
    Рейтинг: 3079 Неутрално

    До коментар [#6] от "Анти Шишковци":

    "Руснаците още вярват на абсурдното разбиране, че мир се постига чрез война: ядрена, планетарна, регионална, световна – няма значение. Смъртта на хиляди и хиляди хора на фронта изпълва с радост диктатора и той все повече се опиянява от своето величие върху планините от трупове. Вонящи трупове, ковчези, разплакани майки и съпруги – гледката го прави щастлив! Обяснява се с тежките поражения на психиката, но робски народ като руския не забелязва нищо. Или просто мълчи, както винаги. Садистичното разстройство на психиката, обхванало Путин е описано във всички учебници, но и това е без значение. И нацията рухва, но грохотът се заглушава от пропагандните крясъци. Както и от богослуженията на полковник Гундяев (руският патриарх Кирил – б.р.), който благославя смъртта на невинни като „чист патриотизъм“.
    Най-голямото доказателство за зависимостта на тръмп от путин е видимото координирано поведение на русофилските клоуни - политици като орбан, фицко и нашия рундьо, както и на селски тарикати като банкянския тулуп, след като тръмп спечели изборите, поради сериозен проблем в американското общество. Общото между тях е, че всички са минали по няколко пъти през така наречената "руска баня" в Москва - най-изпитаното оръжие на Кремъл да те "документират" с компромати и "опаричване" срещу услуги.
    Гореказаното е базата, която дава отговор на въпроса, за какво се подготвя Путин."

    Само едничката надежда Тръмп надали ще се окаже спасителния пояс за гнома ! В САЩ един президент не може да реабилитира терорист, мразен от цяла Америка, все пак !

  39. 39 Профил на Един препатил
    Един препатил
    Рейтинг: 1151 Неутрално

    До коментар [#9] от "karabastun":

    Грешиш, Карабастуне - Путин не иска мир.

    Ти как мислиш - защо стана так с тази война? Уж беше Специална военна операция, уж щеше да трае само една седмица, а се закучи вече три години, та отива и към четвърта. Допускаш ли, че Путин тази СВО я е мислил нещо като в Унгария 1956 г. и в Чехословакия 1968 г. пък то излязло друго?

    Ако допускаш такова нещо значи смяташ Путин за пълен оригофрен. Само пълен олигофрен може да направи такава грешка. Японците може и да не са били наясно за САЩ пред 1941 г. Но няма начин Путин да не е бил наясно кое и що в Украйна през 2024 г.

    Тогава? Ами остава единственото възможно обяснение: Путин е знаел, че войната ще се проточи и точно затова я започна. След 24 години той вече нямаше какво друго основание за оставането си на власт да предложи на руснаците и света. Освен една безкрайна война, която да го прави незаменим до живот.

    Затова често казвам, че това не е войната на Русия с Украйна или Запада, това е войната на Путин с Русия за доживотното му оставате на власт.

    Според мен едно такова разбиране обяснява много по-ясно случващото се и какво да се прави нататък.

  40. 40 Профил на samoedin
    samoedin
    Рейтинг: 3079 Неутрално

    До коментар [#37] от "emq501192066":

    " Да задържат ивицата покрай Азовско море, без да са завзели напълно Донбас, Запорожието и Херсонска област е повече от съмнителна победа. Но Путин точно това се опитва да го пробута на руснаците. Иначе за него е пълен погром. За какво прати на оня свят стотици хиляди млади руснаци, след като вече няма насреща една, общо-взето благосклонна Украйна, макар и теглеща към Европа, Украйна, която избра агента му Янукович за президент дори и го изгони, едва когато тръгна да ги присъединява към руснаците? А вече има насреща си народ, изпълнен с дълбока, колосална омраза към Русия. Една Украйна, запазила си потенциал да бъде водеща военна сила в Европа, в авангарда на съвременните методи за водене на война. Първа, фактически. За какво му беше на Путин такава Украйна. А спукалата се като балон идея за глобално влияние на Русия. Позорно изгонена от Сирия, вече насметена и в Африка, загубила средноазитските държави, пратила при китайците Казахстан, а при турците Азербайджан. Но, Азовско море - наше, все пак. Сигурно се надява и на солидната си пета колона в самата Украйна. Но войната и тук си каза думата. Украйинското контраразузнаване на Василий Малюк, няма нищо общо с онова, предишното. Украйна не само военно но и като вътрешна сигурност вече стои по друг начин."

    Както се казва вместо в Киев за 3 дена, аут от Сирия за 12 ! Кремъл и компания заслужават поздравления за постигнатото !

  41. 41 Профил на Kamen Studentov
    Kamen Studentov
    Рейтинг: 21 Неутрално

    Подготвя се за аутопсията си. Тогава ще разбере светът дали е имал таралеж в гъза

  42. 42 Профил на blondofil
    blondofil
    Рейтинг: 1432 Неутрално

    До коментар [#9] от "karabastun":

    Западът иска война с Русия защото иска да сбъдне най-голямата мечта на руснаците - да умрат за Великият Диктатор Путкин.

  43. 43 Профил на samoedin
    samoedin
    Рейтинг: 3079 Неутрално

    " Грешиш, Карабастуне - Путин не иска мир.

    Ти как мислиш - защо стана так с тази война? Уж беше Специална военна операция, уж щеше да трае само една седмица, а се закучи вече три години, та отива и към четвърта. Допускаш ли, че Путин тази СВО я е мислил нещо като в Унгария 1956 г. и в Чехословакия 1968 г. пък то излязло друго?

    Ако допускаш такова нещо значи смяташ Путин за пълен оригофрен. Само пълен олигофрен може да направи такава грешка. Японците може и да не са били наясно за САЩ пред 1941 г. Но няма начин Путин да не е бил наясно кое и що в Украйна през 2024 г.

    Тогава? Ами остава единственото възможно обяснение: Путин е знаел, че войната ще се проточи и точно затова я започна. След 24 години той вече нямаше какво друго основание за оставането си на власт да предложи на руснаците и света. Освен една безкрайна война, която да го прави незаменим до живот.

    Затова често казвам, че това не е войната на Русия с Украйна или Запада, това е войната на Путин с Русия за доживотното му оставате на власт.

    Според мен едно такова разбиране обяснява много по-ясно случващото се и какво да се прави нататък."

    Карабастунът си бърка по подразбиране, но, наистина, ако войната в Украйна е започната с идеята да трае с години, това задържа гнома на власт за това време, въпросът е, обаче, какво правим с федерацията, която буквално може да колабира, напълно изцедена от всякави валутни резерви, със загубени пазари в Европа и превърнала се вече в полуколония на Китай, че даже и на Индия ?

  44. 44 Профил на Кортик
    Кортик
    Рейтинг: 2305 Неутрално

    Подготвя се смяна на власта в Кремъл, Медведев загрява, и този път изпревари Путин с новогодишното поздравление.

    Червена линия, червен картон
  45. 45 Профил на Ще върнем България в Европа
    Ще върнем България в Европа
    Рейтинг: 2724 Неутрално

    Финландският патрулен кораб Turva задържа повече от денонощие около 20 кораба за проверки между Финландия и Естония. Задържаните се проверяват за нарушение на санкциите и извършване на саботажи. Изискват се документи за товара и сертификати за техническо състояние.

  46. 46 Профил на foreverman77 СУПЕР
    foreverman77
    Рейтинг: 1387 Неутрално

    До коментар [#9] от "karabastun":

    Ее, верно ли, бе? Ами, да влезе Турция и завземе кърджалийско, а Ердо да поиска мирни преговори, в които се включва официалното анексиране на завзетото? Това ли са ви мирните преговори на вас, ватниците?

  47. 47 Профил на Chironex СУПЕР
    Chironex
    Рейтинг: 617 Неутрално

    За какво се подготвя хипофизния няма никакво значение.
    Това което ще му се случи ще го свари абсолютно неподготвен.
    Как всегда.

  48. 48 Профил на ermack
    ermack
    Рейтинг: 1321 Неутрално

    До коментар [#18] от "vassilun":Лисабон няма ,просто ще си вземе всичко което беше в състава на СССР ,така че може спокойно да си лакираш ноктите .
    —цитат от коментар 19 на Искрен Пейков


    Да си вземе...всичката сволоч, дет сесесерето нарои на таз територия.

    Той на балтийските републики копче не смее да каже, щял да възстановява союз нерушимий...пардон, носъществимий. Егати и чугуните изтрещяли!

  49. 49 Профил на emq501192066
    emq501192066
    Рейтинг: 712 Неутрално

    А какво стана с НАТО, с което Путин плаши руснаците на лягане и ставане? Какво стана с неговия ултиматум, преди да нахлуе в Украйна, НАТО да се изтегли от Източна Европа. Не само не се изтегли, но опря до самата Русия по над хилядакилометровата граница с Финландия. А финландците, за разлика от Фицо и Орбан, не си поплюват.

  50. 50 Профил на Ще върнем България в Европа
    Ще върнем България в Европа
    Рейтинг: 2724 Неутрално

    Противоминният кораб на Vahterpaa 42 и патрулният кораб Turva помагат за разследването на полицията във Финския залив.
    Задържаните кораби за проверка са 25.

  51. 51 Профил на emq501192066
    emq501192066
    Рейтинг: 712 Неутрално

    И още нещо, въпросната "победа" на Путин напълно освободи Европа от руската газова примка. Украйна няма намерение да им удължава договора за транзит. Северният поток не работи. Единствената му надежда остана в България. И трепери да не поиска да транзитира неруски газ. Путин горещо се надява да не се случи. А се помни преди войната колко наперен беше и как Борисов и Радев се ревнуваха един друг кой повече ще му се сложи. Но, не се знае. Може и да му се отвори парашута на Путин. Ето, Борисов онзи ден, след като се целува и прегръща с Орбан, обяви потока за поток на дружбата. Между Унгария и България. Подразбира се и газът пък газ на руско-българската дружба. Орбан анонсира да купят бургаския нефтохим от Лукойл и от нефтохим на руско-българската, да стане нефтохим на унгарско-българската дружба.

  52. 52 Профил на marksman
    marksman
    Рейтинг: 1104 Неутрално

    За какво се подготвя Путин през 2025 г

    Ну заяц , погоди!

    " Център за моделиране на политиката на Балканите" Що е то?
  53. 53 Профил на K2 СУПЕР
    K2
    Рейтинг: 1980 Неутрално

    Ako жужето искаше мир нямаше да започне тази война. Само дето стана жертва на собствената си пропаганда. Не изглежда щастлив.

    SHADOWS of SOFIA
  54. 54 Профил на Taiga
    Taiga
    Рейтинг: 990 Весело

    До коментар [#16] от "Nedyalko Lazarov":

    Не е само това. Тука розовата дружинка ежедневно цитира една табличка със приблизително 10 000 загубени руски танка.
    Преди около месец, британците казаха, доколкото може да им се вярва, че загубените руски танкове са около 3000.
    Разликата от около 7000 не могат да я обяснят, розовелите.

    "АМЕРИКАНСКИ ГЕОЛОЗИ, ПРОУЧВАЙКИ ПОРЕДНОТО НЕФТЕНО НАХОДИЩЕ НА США, С ИЗНЕНАДА УСТАНОВИХА, ЧЕ НАД НЕГО ИМА НЯКАКВА АРАБСКА ДЪРЖАВА"
  55. 55 Профил на S СУПЕР
    S
    Рейтинг: 2188 Неутрално

    АБОНИРАЙТЕ СЕ КОПЕЙКИ

  56. 56 Профил на isprian
    isprian
    Рейтинг: 682 Неутрално

    Кремълското джудже, "обективен" от 13 тия етаж надолу в бункера. Рублата вече е световна валута, долара умря. Вече са пред портите на Лисабон. Икономиката и търговията процъфтява. Имат туристически резервации за черните мазутни плажове. В големите и малки населени места за радост на окото и уханието има фантастични фекални гейзери. Мъжете са щастливи в черните чували. И още много невероятни успехи на блатната империя. Какво величие!

    Образованието, знанието и свободата на мисълта е опасност за всяка диктатура!
  57. 57 Профил на dejmos
    dejmos
    Рейтинг: 402 Весело

    Още малко ще си поиграят на "играта" разнообразни мнения. Тръмп СЪБОРИ всички либерални медии в САЩ . Към момента водещите медии кретат с 20 000 - 30 000 гледания/четения. Реват ,реват ...:))

  58. 58 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 3250 Любопитно

    До коментар [#31] от "emq501192066":

    Много оптимистични очаквания имаш към политиката на Тръмпи към Украйна и РоССия и войната между тях! Дано си прав в своите очаквания прогнози, НО според мен Тръмпи ще зареже и прецака Украйна и Зеленски и така ще облагодетелства КаПутин и РоССия!

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  59. 59 Профил на xzh241157185
    xzh241157185
    Рейтинг: 596 Неутрално

    След като започна войната с Украйна, Путин търсеше начин да принуди Запада да сключи мир при условията на Русия. Но събитията се развиват по друг начин.
    -------------------------------------------------------------
    Верно е така. Путин искаше бърза операция, като в Грузия, най-много месец два и да се сключи споразумение с което Русия да постигне политическите си цели... но събитията се развиха по друг начин - Запада се впрегна да победи Русия на бойното поле, да и нанесе стратегическо поражение, и съответно планът се промени. Сега Русия ще мачка до пълна капитулация на Украйна и до стратегическо поражение на Запада... или поне на политически изкуфялата Европа, която нищо не печели от цялата работа.
    Наистина събитията се развиват "по друг начин"...

  60. 60 Профил на Един препатил
    Един препатил
    Рейтинг: 1151 Неутрално

    До коментар [#43] от "samoedin":

    Ами това е въпросът, който измъчва и западните политици - какво ще я правим Русия ако я стиснем по-здраво за гушата и тя вземе да даде внезапно фира?

    Това ще означава хаос, който ще засегне целия свят. А онези там като нищо ще започнат да се избиват и с ядрени оръжия.

    Това обяснява колебливото на пръв поглед отношение на Запада към действията на Путин. Колебанието е всъщност не какво ще направи Путин, а какво ще стане след него.

    От една страна този въпрос има своята логика в настоящето, но от друга страна е добре да има готов отговор още отсега защото “след Путин” все някога ще дойде, а най-вероятно е това са се случи много по-рано отколкото всички очакват.

  61. 61 Профил на Илиян Колев
    Илиян Колев
    Рейтинг: 928 Неутрално

    До коментар [#10] от "dedoliben":"Интересни писаници се появяват в Дневник.Далеч съм от мисълта че качеството е повишено по скоро посоката на вятъра е подменена."обърнаха резбатане че съм имал добро мнение за карабоев и сие
    —цитат от коментар 11 на ТимурСКомандаИКодове


    Статията е на Татяна Становая от Карнеги Политика,Берлински център Карнеги,Берлин, Германия

  62. 62 Профил на Илиян Колев
    Илиян Колев
    Рейтинг: 928 Неутрално

    До коментар [#16] от "Nedyalko Lazarov":Не е само това. Тука розовата дружинка ежедневно цитира една табличка със приблизително 10 000 загубени руски танка.Преди около месец, британците казаха, доколкото може да им се вярва, че загубените руски танкове са около 3000.Разликата от около 7000 не могат да я обяснят, розовелите.
    —цитат от коментар 54 на Taiga


    Някои не правят разлика между танкове и бронирани машини,загубените брониранираните машини са 10 000 ,от тях 3 000 танкове.

  63. 63 Профил на Taiga
    Taiga
    Рейтинг: 990 Неутрално

    До коментар [#62] от "Илиян Колев":

    Ето го и днешното съчинение, пробвай да съпоставиш цифрите.

    03.01.2025

    Tanks — 9677 (+1)
    Armored fighting vehicle — 20070 (+14)
    Artillery systems — 21555 (+3)
    MLRS — 1257 (+1)
    Anti-aircraft warfare — 1032
    Planes — 369
    Helicopters — 330
    UAV — 21249 (+49)
    Cruise missiles — 3003
    Ships (boats) — 28
    Submarines — 1
    Cars and cisterns — 32770 (+41)
    Special equipment — 3675
    Military personnel — aprx. 793250 people (+1080)

    "АМЕРИКАНСКИ ГЕОЛОЗИ, ПРОУЧВАЙКИ ПОРЕДНОТО НЕФТЕНО НАХОДИЩЕ НА США, С ИЗНЕНАДА УСТАНОВИХА, ЧЕ НАД НЕГО ИМА НЯКАКВА АРАБСКА ДЪРЖАВА"
  64. 64 Профил на Илиян Колев
    Илиян Колев
    Рейтинг: 928 Неутрално

    До коментар [#63] от "Taiga":

    Неточни данни,трите поразени от ракети на морски дрон Магура хеликоптери,един свален екипжа убит,два повредени не са отразени.

  65. 65 Профил на rntp
    rntp
    Рейтинг: 491 Неутрално

    Нещо пак липсват бодряшки новинки, затова подгряваме публиката за ежегодната среща на Путин. Явно Путин им го пут ин... за да сотлкоз заинтересовани.

    Вдига се интереса, а както знаем кофти внимание няма... пак пропагандата е правена на аба без да се следват теоретичните обосновки.

    Едно време казвахме пратете грамотни тролове, сега явно и за списващите почва да важи...

    Ретранслирано от Синтактичния саботьор и Рупора на тоталитарната пропаганда - 1.0
  66. 66 Профил на kahless
    kahless
    Рейтинг: 944 Неутрално

    ...Едно време казвахме пратете грамотни тролове, сега явно и за списващите почва да важи...
    —цитат от коментар 65 на rntp


    Асолче, ти ли си това бе, канадска душице русоподложна?

    Freedom is a fragile thing and it's never more than one generation away from extinction. ______________________________________________________________________________________________________________________________ Ceterum censeo, МОЧА esse delendam!
  67. 67
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  68. 68 Профил на klimentm
    klimentm
    Рейтинг: 3582 Неутрално

    Спирането на войната е възможно при три условия
    Военно поражение на расия
    Пълен икономически колапс на същата
    Смъртта на Путю
    Нито едно от тях не е на лице за сега.
    Всичко останало са съчинения по картинка

    klimentm
  69. 69 Профил на the_librarian
    the_librarian
    Рейтинг: 1571 Неутрално

    Ето най- после признават - Путин търсеше начин да покани Запада да сключи мир Но събитията се развиват по друг начин.... Явно Западът не иска мир, а дълги войни ....
    —цитат от коментар 9 на karabastun


    Значи ти и тебеподобните ти, продължавате да настоявате, че държавата започнала война, преследвайки личните цели на своя "император", била "търсела начин да покани Запада да сключи мир"?!? Ами много е просто! Събират си вересиите и напускат територията на Украйна, включително Крим и измислените "ЛДНР" и дори целият "колективен Запад" да заповяда на Украйна да продъли да воюва, това няма да се случи и мир ще има. Ама самозабравилия се император не желае това и тропа с крак когато вижда, че не му дават "безценното" му!
    Много ще да са те били с бастуна по главата за да не можеш да проумееш нещо толкова елементарно!

  70. 70 Профил на the_librarian
    the_librarian
    Рейтинг: 1571 Весело

    Пу се е подготвил отдавна . Вие не сте готови . За скъпи газ, ток,парно,храни,услуги .........
    —цитат от коментар 24 на sin mi


    "Пу" може и да се е подготвил отдавна, ама крепостните му не бяха готови за "скъпи газ, ток,парно,храни,услуги ........". Не че не са свикнали де, щото през цялата им история само помешчиците, а впоследствие само "червената буржоазия" можеше да си позволи такива неща, ама все пак...

  71. 71 Профил на the_librarian
    the_librarian
    Рейтинг: 1571 Любопитно

    Ох, колко му е зле на Путин....нещо не доразбрал, не дооценил, не планирал, изобще не достигнал до поставените цели.....Добре, че на Зеленски и Украйна им е добре, Украйна я приеха в НАТО и ЕС, Украйна не е изгубила една пета от територията си и една четвърт от населението си....
    —цитат от коментар 29 на стига толкова


    Имаш ли някаква, макар и съвсем бегла, представа каква част от територията си е загубил СССР в началото на ВСВ? А каква част от населението си през цялата ВСВ? А каква част от населението си е изгубила по заповед на собствените си ръководители? За последното ще ти подскажа защото съм добричък. Повече отколкото по време на двете световни войни..

  72. 72 Профил на danvan СУПЕР
    danvan
    Рейтинг: 7460 Весело

    "Всичко това оформя една не особено розова картина за Путин. В нея надеждите за "здрави сили" в Европа отдавна са се стопили, Тръмп търси само лесен и повърхностен успех, а Украйна продължава да настоява за влизане в НАТО и неприемливи за Русия гаранции за сигурност."

    Юе си сърба каквото си е надробил, злобния орк.

    Мутрите от 90-те поеха открито държавата, а ние ги последвахме. Sapienti Sat
  73. 73 Профил на the_librarian
    the_librarian
    Рейтинг: 1571 Неутрално

    "За какво се подготвя Путин през 2025 г."За новия День Победы, не е ли ясно :)
    —цитат от коментар 33 на Taiga


    Абе ти малоумен ли си или си душевно болен?!? Или и двете?

  74. 74 Профил на the_librarian
    the_librarian
    Рейтинг: 1571 Весело

    След като започна войната с Украйна, Путин търсеше начин да принуди Запада да сключи мир при условията на Русия. Но събитията се развиват по друг начин.-------------------------------------------------------------Верно е така. Путин искаше бърза операция, като в Грузия, най-много месец два и да се сключи споразумение с което Русия да постигне политическите си цели... но събитията се развиха по друг начин - Запада се впрегна да победи Русия на бойното поле, да и нанесе стратегическо поражение, и съответно планът се промени. Сега Русия ще мачка до пълна капитулация на Украйна и до стратегическо поражение на Запада... или поне на политически изкуфялата Европа, която нищо не печели от цялата работа. Наистина събитията се развиват "по друг начин"...
    —цитат от коментар 59 на xzh241157185


    Бхти и "мачкането" пада. Питай крепостните отвъд новата Берлинска стена как им е? Скоро ще започнат усърдно да изучават мандарин и тезисите на другаря Си...

  75. 75 Профил на samoedin
    samoedin
    Рейтинг: 3079 Неутрално

    " Ами това е въпросът, който измъчва и западните политици - какво ще я правим Русия ако я стиснем по-здраво за гушата и тя вземе да даде внезапно фира?

    Това ще означава хаос, който ще засегне целия свят. А онези там като нищо ще започнат да се избиват и с ядрени оръжия.

    Това обяснява колебливото на пръв поглед отношение на Запада към действията на Путин. Колебанието е всъщност не какво ще направи Путин, а какво ще стане след него.

    От една страна този въпрос има своята логика в настоящето, но от друга страна е добре да има готов отговор още отсега защото “след Путин” все някога ще дойде, а най-вероятно е това са се случи много по-рано отколкото всички очакват."

    Напълно съм съгласен, именно това е големия въпрос - при колапс на РФ какво ще се случи с ядрените оръжия, огромните руски територии, които ще се окажат в притежание на този или онзи етнос ( а и размирици за тях не са изключени като тези между азерите и арменците за НК), огромното цунами от бежанци, които ще хукнат към Европа.....Това са все много тревожни въпроси, на които никой в пълна мяра няма отговор или действащо решение, да не говорим, че Европа хич не иска да види и един Китай, който просто ще си анексира тия части от Сибир, които му гарантират добър воден баланс в името на историческата справедливост......

  76. 76 Профил на стига толкова
    стига толкова
    Рейтинг: 114 Неутрално

    До коментар [#71] от "the_librarian":

    и? това трябва да е утеха за украинците ли? това, че са загубили по-малко от еди-кого си, еди-кога си могат да го считат за победа ли? Налице е загуба на територии и хора, загинали и избягали. И това, че Русия някога е зигубила територии и повече хора, няма да върне териториите на Украйна, нито ще я вкара в НАТО или в ЕС.

    Фондация "Америка за България" финансира проект на "Икономедиа"
  77. 77 Профил на Боян Таксиров
    Боян Таксиров
    Рейтинг: 0 Неутрално

    Путин да се подготвя за Ада!

    https://fatalerror.bg/
  78. 78 Профил на klimentm
    klimentm
    Рейтинг: 3582 Неутрално

    До коментар [#76] от "стига толкова":

    Запазването на украинския суверинитет и независимост след три години война срещу многократно по голям агресор е несъмнено много голям успех на Украйна!

    klimentm
  79. 79 Профил на yanne@abv.bg
    *****
    Любопитно

    А,какво ни интересува за какво се подготвя Путин?!

  80. 80 Профил на стига толкова
    стига толкова
    Рейтинг: 114 Неутрално

    До коментар [#78] от "klimentm":

    Какъв суверинитет, каква независимост? Зеля каза, че всичко зависи от Тръмпича, а всичките така наречени помощи са заеми, които Украйна, ще трябва да връща и руските активи няма да са достъчни, и няма да им опростят дълговете ако има шанс да разпарчетосат Украйна и да я оглозгат

    Фондация "Америка за България" финансира проект на "Икономедиа"
  81. 81 Профил на Роси СУПЕР
    Роси
    Рейтинг: 5842 Неутрално

    "Този сценарий не се вписва добре в основната цел на Путин, която е не толкова да завладее украинска територия, колкото да провокира колапса на украинската държава и управляващия елит в Киев."
    Преди това обаче, ще дочака колапса на собствената си държава и елит. А дано!

  82. 82 Профил на dnevnikar
    dnevnikar
    Рейтинг: 3770 Неутрално

    секи 4ти км

    Както обикновено.
    Както царете през вековете.

    Рость самадаволствии.
    Рость самадостаточностей державой голаве.

    "За какво се подготвя Путин през 2025 г"

  83. 83 Профил на klimentm
    klimentm
    Рейтинг: 3582 Весело

    До коментар [#80] от "стига толкова":

    Глупости

    klimentm
  84. 84 Профил на Шиши
    Шиши
    Рейтинг: 541 Неутрално

    Общо взето анализът се придържа към фактите, с изключение единствено на финала.

    "След като започна войната с Украйна, Путин търсеше начин да принуди Запада да сключи мир при условията на Русия. Но събитията се развиват по такъв начин, че дори хипотетична победа в Украйна само ще го отдалечи от постигането на тази цел."

    Минските съглашения не бяха по условията на Русия а в общ интерес, но Заподът чрез марионетката си ги саботира и унищожи. По-късно истанбулските договорености също отидоха в кошчето по западни внушения. Интересно при сегашнитш реалности по чии условия авторката очаква да се работи? М?

  85. 85 Профил на dnevnikar
    dnevnikar
    Рейтинг: 3770 Разстроено

    ВИИ Маркс имени Батьо Ким династия III

    Мечешки услуги...

    Той, по-точно то, вкара в Курск
    цвета на нацията ни.

    Не вярвайте на низко нещо.

    До коментар [#24] от "sin mi":

    Пу се е подготвил отдавна .

    Вие не сте готови .
    За скъпи газ, ток,парно,храни,услуги .........

  86. 86 Профил на dnevnikar
    dnevnikar
    Рейтинг: 3770 Неутрално

    секи 4ти км

    Потокът тръгва от Дондук 2,
    продължава по бул. Руски,
    по Цариградско шосе избледнява,
    пристига в Истанбул.

    Наблюдение от МОЧА висока, макар и без солдат.
    Казано безпристрастно.

    До коментар [#27] от "Аскет":

    Цитат: Карнеги Политика
    -------

    Тия са жълтопаветници...

  87. 87 Профил на dnevnikar
    dnevnikar
    Рейтинг: 3770 Неутрално

    ВИИ Маркс имени В.И.Ленина

    Какво Путин иска е без значение.
    Путин служи на народа.

    Такъв претекст изказа в своя 4 часа пълна с телевидеи
    реч в края на 2024.
    Народът постоянно взисквал "купон"и развлечения.

    Затова злодеят доставчик достави услуги в Чечня, Грузия,
    Крымнаш рашки 2014, после в 2022++ ... и продължава
    да служи.

    До коментар 39 от Един препатил СУПЕР:
    До коментар [#9] от "karabastun":

    Грешиш, Карабастуне - Путин не иска мир.
    ...
    няма начин Путин да не е бил наясно кое и що
    в Украйна през 2024 г.

    Тогава? Ами остава единственото възможно обяснение:
    Путин е знаел, че войната ще се проточи и точно затова я започна. След 24 години той вече нямаше какво друго основание за оставането си на власт да предложи на руснаците и света. Освен една безкрайна война, която да го прави незаменим до живот.

  88. 88 Профил на pvs051081596
    pvs051081596
    Рейтинг: 834 Неутрално

    Бой по Русия до пълен разгром!

  89. 89 Профил на Pozor Zlý Pes
    Pozor Zlý Pes
    Рейтинг: 1021 Неутрално

    "...топлият и активен Берлускони..." - явно Путлер е бил пасивният...

  90. 90 Профил на Полковник Паликъщов
    Полковник Паликъщов
    Рейтинг: 2423 Неутрално

    Путин беше по-уверен от всякога в себе си, в своята "историческа правота" и способността си да сложи край на войната според руските условия.
    ______________________________________________________________

    Много добро заключение, като допълним и днешната статия за състоянието на ВСУ става ясно, че скоро ще имаме добри събития за войната в Украйна!

    Снимка на прадядо ми ПАЛИКЪЩОВ, поборник.
  91. 91 Профил на ZOV
    ZOV
    Рейтинг: 542 Весело

    Руснаците още вярват на абсурдното разбиране, че мир се постига чрез война: ядрена, планетарна, регионална, световна – няма значение. Смъртта на хиляди и хиляди хора на фронта изпълва с радост диктатора и той все повече се опиянява от своето величие върху планините от трупове. Вонящи трупове, ковчези, разплакани майки и съпруги – гледката го прави щастлив! Обяснява се с тежките поражения на психиката, но робски народ като руския не забелязва нищо. Или просто мълчи, както винаги.  Садистичното разстройство на психиката, обхванало Путин е описано във всички учебници, но и това е без значение. И нацията рухва, но грохотът се заглушава от пропагандните крясъци. Както и от богослуженията на полковник Гундяев (руският патриарх Кирил – б.р.), който благославя смъртта на невинни като „чист патриотизъм“.Най-голямото доказателство за зависимостта на тръмп от путин е видимото координирано поведение на русофилските клоуни - политици като орбан, фицко и нашия рундьо, както и на селски тарикати като банкянския тулуп, след като тръмп спечели изборите, поради сериозен проблем в американското общество. Общото между тях е, че всички са минали по няколко пъти през така наречената "руска баня" в Москва - най-изпитаното оръжие на Кремъл да те "документират" с компромати и "опаричване" срещу услуги.Гореказаното е базата, която дава отговор на въпроса, за какво се подготвя Путин.
    —цитат от коментар 6 на Анти Шишковци


    Шишка(анти Пеевски?), посочими някой ДРУГ метод, да са постигне Мир, по време на война(и то ожесточена)? 🤔

    “Vanity, definitely my favorite sin”




За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #