Парижкото споразумение бавно загива. Да живее Парижкото споразумение!

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (42)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на sim4o
    *****
    Неутрално

    Освен това - и Европа се засушава!

    Според мнозина - влияние донякъде оказват наблъсканите перки в Северно море, които променят преноса на въздушните маси ..

    Къде го Тръмп, да види данните!??

  2. 2 Профил на trollhunter
    trollhunter
    Рейтинг: 65 Весело

    Няма да се плашите - ккп ще прави ВЕИ и ел.коли за всички, нали другари и другарки?

    Комунизмът е кървава религия, която е избила поне 200 милиона от 1917 година.Повече по въпроса четете тук: https://knizhen-pazar.net/offsale_products/books/1764162-chernata-kniga-na-komunizma-chast-1-2 Не ми вярвате? Тогава погледнете знамената и флаговете? Не стига ли? Тогава от мен да знаете, че мавзолея на ленин е копие на древноегипетски погребения. А ако не знаете фараоните са полубогове, които са били наследници на древноегипетските богове. Според западните комунисти и отричащите очевидното всички от Маркс през Ленин, Сталин, та чак до Путин били "нацисти" и "фашисти".
  3. 3 Профил на galina georgieva
    galina georgieva
    Рейтинг: 1664 Неутрално

    Това споразумение би имало смисъл, ако и другите го разпишат и изпълняват. Какъв е смисъла, ако само Европа го изпълнява, а всички други замърсяват?

  4. 4 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 853 Разстроено

    Докато не приключи войната в Украйна с наритване на орките
    никакво "парлижко споразумение" НЯМА ДА ПРОРАБОТИ!!!

  5. 5 Профил на Прост антиваксър
    Прост антиваксър
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Европа се засушава! Според мнозина - влияние донякъде оказват наблъсканите перки в Северно море
    —цитат от коментар 1 на sim4o

    Много хубаф алтернативен факт, благодаря.

  6. 6 Профил на хм
    хм
    Рейтинг: 1337 Весело

    не просто е спорно дали има смисъл, а даже наопаки - спор няма, че е адски тъпо и нечестно само една група страни да плащат :)

    "има ли въобще критичен брой мислещи хора?" трябва да се запита всеки човек

    в момента това "споразумение" засяга само богатите и развитите страни, които просто изнасят мръсните си производства в клоака-държава от третия свят, оскъпявайки собствената си индустрия, карайки я да заплаща (или както е в Булгаристан - държавата плаща, за да има отпадъци като ковачки и вълка да тровят простите герберо-ганьовци) т.нар. "въглеродни квоти", което по същество си е данък-индустрия.

    светът става ли по-чист и спретнат? не, даже в клоаките-държави от третия свят се концентрира хем икономическа мощ, хем социално напрежение (и то към богатите страни).

    без реципрочност от всички държави в СТО, цялото това нЯщУ увисва, само глупец може да защитава тоя кАмунизъм в индустрията, в който едни плащат, а други не.

    множество умни глави са си блъскали мозъчните хикс бозони за да намерят дългосрочно решение, най-логичното нещо е, че регулации са нужни дотолкова, че енергоемките производства трябва да бъдат стимулирани да произвеждат сами енергията си от ВЕИ (само вятър или солари, горенето на каквото и да е трябва да бъде изключено от квалификацията ВЕИ). оттам-нататък така е устроен человекът, че едни общества ще живеят чисто, а в други ще кендз@т на двора.

    ама и ний сме дали нещо на света (освен чушкопека, шопската салата и топенето на м@дури в реката зимъска) - горенето на боклуци успешно и дългосрочно да се пробутва като ВЕИ (както над десет години го спущаха герберастите на простата рая) изисква доволно количество прости хора сред населението, поне на това е богата таа "велика" нация.

  7. 7 Профил на trollhunter
    trollhunter
    Рейтинг: 65 Весело

    До коментар [#5] от "Прост антиваксър":

    Само мозъците ви се засушават, ама може ли повече?!

    Комунизмът е кървава религия, която е избила поне 200 милиона от 1917 година.Повече по въпроса четете тук: https://knizhen-pazar.net/offsale_products/books/1764162-chernata-kniga-na-komunizma-chast-1-2 Не ми вярвате? Тогава погледнете знамената и флаговете? Не стига ли? Тогава от мен да знаете, че мавзолея на ленин е копие на древноегипетски погребения. А ако не знаете фараоните са полубогове, които са били наследници на древноегипетските богове. Според западните комунисти и отричащите очевидното всички от Маркс през Ленин, Сталин, та чак до Путин били "нацисти" и "фашисти".
  8. 8 Профил на trollhunter
    trollhunter
    Рейтинг: 65 Весело

    светът става ли по-чист и спретнат? не, даже в клоаките-държави от третия свят се концентрира хем икономическа мощ, хем социално напрежение (и то към богатите страни).
    -----------------
    До коментар [#6] от "хм":

    Има ли връзка с главния мозък или дава заето????

    Комунизмът е кървава религия, която е избила поне 200 милиона от 1917 година.Повече по въпроса четете тук: https://knizhen-pazar.net/offsale_products/books/1764162-chernata-kniga-na-komunizma-chast-1-2 Не ми вярвате? Тогава погледнете знамената и флаговете? Не стига ли? Тогава от мен да знаете, че мавзолея на ленин е копие на древноегипетски погребения. А ако не знаете фараоните са полубогове, които са били наследници на древноегипетските богове. Според западните комунисти и отричащите очевидното всички от Маркс през Ленин, Сталин, та чак до Путин били "нацисти" и "фашисти".
  9. 9 Профил на danvan СУПЕР
    danvan
    Рейтинг: 7136 Неутрално

    Тръмп ще прави глупостите си 4 години или по-малко...

    Мутрите от 90-те поеха открито държавата, а ние ги последвахме. Sapienti Sat
  10. 10 Профил на sim4o
    *****
    Неутрално


    11:48, 22 яну 25
    Неутрално
    Европа се засушава! Според мнозина - влияние донякъде оказват наблъсканите перки в Северно море
    —цитат от коментар 1 на sim4o

    Много хубаф алтернативен факт, благодаря.
    —цитат от коментар 5 на Прост антиваксър


    Според мене не е факт, защото не е одобрено от Грета Тунберг и "климатичният консенсус" , но за който се интересува по темата говори проф. Герд Гантерфьор - Университет Констанц ..
    -- --
    Gerd Ganteför (* 3. November 1956 in Leipzig) ist ein Professor an der Universität Konstanz ..
    -- --

    Точно в Констанц е изгорен, както знаем Ян Хус - кладата е била ВЕИ - на биомаса !

  11. 11
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  12. 12 Профил на Роси СУПЕР
    Роси
    Рейтинг: 5587 Неутрално

    Трябва всички да го искат и прилагат, само тогава ще има ефект.

  13. 13 Профил на Лъскав Парапет
    Лъскав Парапет
    Рейтинг: 179 Неутрално

    Глобалното затопляне ходи най-вече по нео-либералните чутури които го ползват да прокарват закони с които да убиват бизнеси и да въртят далавери! Добре е че сега ще ги охладим с малко здрав разум

  14. 14 Профил на sim4o
    *****
    Неутрално

    12 Профил на Роси
    СУПЕР
    Роси
    Рейтинг: 7465
    14:17, 22 яну 25
    Неутрално
    Трябва всички да го искат и прилагат, само тогава ще има ефект.
    -- -- --

    Ефект - ВЕЧЕ ИМА..

    Както си говорим и с Трола-Старшина, Европа ВЕЧЕ СТАВА по-суха и по-топла ..

    И въпрос - ТОЗИ ли ефект търсихме и за какво ни е?

  15. 15 Профил на dosetliv
    dosetliv
    Рейтинг: 1250 Неутрално

    влияние донякъде оказват наблъсканите перки в Северно море,
    —цитат от коментар 1 на sim4o

    Тея освен туй ги мързи и да бачкат. Преди 2 седмици време в УК имало дункелфлауте. Понеже като се прибира народа от бач и е бахър, пък ветрения ток хич го нема, та се наложило да пускат газовия бекъп. В 5 и половина следобед цената на Невидимата Ръка на борсата била 1.780 паунди за мвч. Обадили се на гецовете да помагет и онея викат "свършва ни смяната, ше ходиме да гледаме мача" , обаче им са молат "сакън, иначе ше спираме тока, седете още, ше ви дадеме пари". Та на газовия ток на Витол в Лондон платили по 5.000 паунди за мвч, а на Унипер в Уелс - по 2.900 паунди
    www.bloomberg.com/news/articles/2025-01-09/gas-plants-operators-raked-in-17-million-as-britain-froze

    По тоя начин бритите си подобрили бевепето със 17 млн паунди.

  16. 16 Профил на gnc241255853
    gnc241255853
    Рейтинг: 37 Весело

    Дневник, само това ли е за днес по зелената тема? Повече старание трябва, хей, че грантовете ще почнат да изтъняват.

  17. 17 Профил на barter1
    barter1
    Рейтинг: 1026 Неутрално

    екоталибаните от грийнпийс пикаят газ. Кеф..

    "Чалга, гей паради и класова борба"
  18. 18 Профил на sim4o
    *****
    Неутрално

    горенето на боклуци успешно и дългосрочно да се пробутва като ВЕИ (както над десет години го спущаха герберастите на простата рая) изисква доволно количество прости хора сред населението, поне на това е богата таа "велика" нация.
    —цитат от коментар 6 на хм


    Парижките споразумения - що ГЕРБ ги подписаха - да ги питаш ??!!

    -- --
    The "Renewable and waste sources" category includes Hydroelectric, Wind, Wave, Tidal, Solar photovoltaic, Geothermal aquifers, Landfill gas, Sewage gas, Biogas from autogeneration, Municipal solid waste (MSW), Poultry litter, Straw, Wood, Charcoal, Liquid bio-fuels, Bioethanol, Biodiesel and other Biomass. ..
    -- --

    Като Landfill gas, Sewage gas, Biogas from autogeneration, Municipal solid waste (MSW), Poultry litter, Straw, Wood, Charcoal, Liquid bio-fuels, Bioethanol, Biodiesel and other Biomass - освен да ги запалиш в пещи - какво може да ги направиш??

  19. 19 Профил на sim4o
    *****
    Неутрално

    .. регулации са нужни дотолкова, че енергоемките производства трябва да бъдат стимулирани да произвеждат сами енергията си от ВЕИ (само вятър или солари, горенето на каквото и да е трябва да бъде изключено от квалификацията ВЕИ).
    —цитат от коментар 6 на хм


    Като дори теоретично бе доказано , че "енргоемките производства .. с енергията си от ВЕИ само вятър или солари " са до кривата круша ..

    Професор Gerd Ganteför от Университет Констанц - с простичко сравнение на ПЪРВИЧНАТА ЕНЕРГИЯ и допускане, че ЦЯЛАТА ТЕРИТОРИЯ НА ГЕРМАНИЯ И АКВАТОРИЯТА И В МОРЕТО, добива енергия от вятър или солари - показа че няма как да стигне за транспорт , селскостопански и строителни машини, металургия, пещи за цимент и строителни материали , химически производства, топене на стъкло и т.н.

    При това - Gerd Ganteför допуска, че ВЕИ винаги ЩЕ СА С НОМИНАЛНО КПД ..

    Тоест - не е ясно, как ще стане ..

  20. 20 Профил на Бубенце
    Бубенце
    Рейтинг: 600 Весело

    От заглавието разбираме, че авторката вижда как Парижкото споразумение е умряло, но тя смята да го съживи. Ашколсун, евала и алилуя!

    42864cd0e1dac484f51402d3d5155b72
  21. 21 Профил на Слава Кокаине
    Слава Кокаине
    Рейтинг: 15 Неутрално

    Мдааа...дъвката за затоплизЪмЪ отива у киреча!
    Някой на ок. 8 хил. км от нас го каза тично преди 2 дни по същото време

    drill, babby, drill!

    😁😁😁😁

  22. 22 Профил на Kosta Delev
    Kosta Delev
    Рейтинг: 783 Неутрално

    Тръмп е човек, който се води единствено от печалбата. Той би запалил и гроба на баба си, ако има някаква финансова изгода от това...

    Тук говорим за нещо друго - бъдещето на Земята.

    Естествено, има доста хора, на които не им пука. За тях е достатъчно, че щом някой продължава да пресича на червено, то значи, че всеки има право да не спира на червено (за да не се мине)...

  23. 23 Профил на jazzdevil
    jazzdevil
    Рейтинг: 207 Неутрално

    Ех - ако Денков беше още премиер щеше да скочи веднага да неутрализира тази стъпка с моментално затваряне на Марица Изток и забрана на всички ДВГ в България.

  24. 24 Профил на sim4o
    *****
    Неутрално

    Тръмп е човек, който се води единствено от печалбата.
    Той би запалил и гроба на баба си, ако има някаква финансова изгода от това...

    Тук говорим за нещо друго - бъдещето на Земята. ...
    —цитат от коментар 22 на Kosta Delev


    Бъдещето на Земята - ясно!

    Петролната ера си отива - за тракторите няма дизел - и 2/3 от Човечеството измира ..

  25. 25 Профил на sim4o
    *****
    Неутрално

    ...Тук говорим за нещо друго - бъдещето на Земята. ...
    —цитат от коментар 22 на Kosta Delev


    А в Европа - суша!

    Това е бъдещето - видя ли плана на Гретените да лашкат още и още перки?

    И последиците ?? - ами суша !

  26. 26 Профил на sim4o
    *****
    Неутрално

    --------До коментар [#6] от "хм":Има ли връзка с главния мозък или дава заето????
    —цитат от коментар 8 на trollhunter


    Яко "Дневник" - зеленочорапният Трол го оставяте???

    Щото убеден Гретен, па все и се кефи на китайските комунисти ??


    П.П
    Маг Пепи да си пусне Карбовски - там е Апостолов .

  27. 27 Профил на sim4o
    *****
    Неутрално

    Европа се засушава! Според мнозина - влияние донякъде оказват наблъсканите перки в Северно море
    —цитат от коментар 1 на sim4o

    Много хубаф алтернативен факт, благодаря.
    —цитат от коментар 5 на Прост антиваксър


    Принципно от няколко години ИМА ПО-МАЛКО ДЪЖД .. което "Дневник" го съобщи неколкократно !

    А мурзилите - биеха упорито минуси ..

  28. 28 Профил на Иван K
    Иван K
    Рейтинг: 1806 Неутрално

    До коментар [#19] от "sim4o":
    "Като дори теоретично бе доказано , че "енргоемките производства .. с енергията си от ВЕИ само вятър или солари " са до кривата круша ..

    Грешиш за енергоемките производствоа. Ще дам пример.
    За електростомана се разтопява скраб в големи кофи (поти). Разтопяването продлжава 5-6 часа и след това с огромен кран кофата се пренася на друго място, където стомановарите дълго време постигат нужния химически състав. Така се работи в Стомана Перник и в Кремиковци.
    Най-важното е, че има дълги периоди когато няма горяма консумация на ток.
    Следователно ако ползнаш ток от ВЕИ примерно от фотоволтаици, ще разтопавяш стоманата по средата на деня.
    НО ТАКА БЕШЕ ОЩЕ ПО ВРЕМЕТО НА СОЦИАЛИЗМА. Нямаше фотоволтаци, но нощем имаше излишък от електричество от АЕЦ Козлодуй. За това пещите работеха само нощем и по график съгласуван с енергоснабдяване всяко денонощие.

    подпис
  29. 29 Профил на k_
    k_
    Рейтинг: 875 Неутрално

    До коментар [#22] от "Kosta Delev":

    И кое ви дава кураж да заключите, че нещо толкова мааалко като популацията на хомо сапиенса с всичката му инфраструктура може по някакъв начин да повлияе на нещо толкова голяяямо като планетата Земя, атмосферата й и климата?
    Някакви числа, груби сметки може ли да предоставите?

  30. 30 Профил на sim4o
    *****
    Неутрално

    28 Профил на Иван K
    СУПЕР
    Иван K
    Рейтинг: 2293
    22:54, 22 яну 25
    Неутрално
    До коментар [#19] от "sim4o":
    "Като дори теоретично бе доказано , че "енргоемките производства .. с енергията си от ВЕИ само вятър или солари " са до кривата круша ..

    Грешиш за енергоемките производствоа.

    Ще дам пример.
    -- -- --

    ????????

    АЗ какво греша?

    НЕ СЪМ ПРОФЕСОР Gerd Ganteför ..

    Иначе - дай пример ..

    Чемодан, вокзал - отиваш в Констанц и даваш пример !

    Ей му лекцията:

    Energiekrise: Wind und Sonne allein reichen nicht | #35 Energie und Klima Vorlesung
    Vorlesung "Energie und Klima" von Prof. Dr. Gerd Ganteför im Sommersemester 2021.


    Превод : "Вятър и слънце самички не достигат.
    Летен семестър 2021 , серия лекции "Енергия и Климат" ..


    Успех в Констанц !

    П.П
    Там е готино - швабското море Бодензее, между Швейцария, Германия и Австрия в този град - Констанц - не съм бил, но съм бил в Равенсбург ..

  31. 31 Профил на sim4o
    *****
    Неутрално

    28 Профил на Иван K
    СУПЕР
    Иван K
    Рейтинг: 2293
    22:54, 22 яну 25
    Неутрално
    До коментар [#19] от "sim4o":
    "Като дори теоретично бе доказано , че "енргоемките производства .. с енергията си от ВЕИ само вятър или солари " са до кривата круша ..

    Грешиш за енергоемките производствоа.
    -- -- --

    Иначе БЛАГОДАРЯ ЗА ОЦЕНКАТА!

    Да ме мислиш, че съм професор-доктор и че съм смятал в публикации необходимата енергия - е адски ласкаещо!

    Знам , че ще се учудиш , но съм се занимавал с научна работа никога ..
    Но се интересувам и чета ..

    Ще ми е интересно, какво са ти казали в Университета, като отидеш и почнеш да им даваш примери..

    Пиши, ако искаш на лични..

    А най-добре - се обърни към Маг Пепи - той е някакъв в редакцията - и да ти публикува отчета ..

  32. 32 Профил на Таралеж
    Таралеж
    Рейтинг: 2614 Неутрално

    До коментар [#29] от "k_":

    по някакъв начин да повлияе на нещо толкова голяяямо като планетата Земя
    😢😢😢
    Тук си прав!
    Само дето не си прав с измеренията си за времето!!!
    Ако се смята в космическо време няма начин нещо да не се случи и земята да стане необитаема след 200 хиляди или след 3 милиона години?
    Което е милисекунди в космическо измерение.
    Астероиди, промени в слънчево греене, кой знае още какво.
    🔥
    Но колко е стара сегашната човешка цивилизация?
    Няколко хиляди години?
    Това са наносекунди в космически мащаб!
    Колко голяма “жертва” ще е да ограничим консумацията и да не тровим планета си?
    Явно не са много човечетата готови да дадат мръсотията която създават за живот на още няколко стотици или хиляди поколения?

  33. 33 Профил на RanBosilek
    RanBosilek
    Рейтинг: 343 Весело

    щом 'зелените' са против някого - аз съм с него!

    Other than that, how was the play, Mrs. Lincoln?
  34. 34 Профил на RanBosilek
    RanBosilek
    Рейтинг: 343 Неутрално

    Ех - ако Денков беше още премиер щеше да скочи веднага да неутрализира тази стъпка с моментално затваряне на Марица Изток и забрана на всички ДВГ в България.
    —цитат от коментар 23 на jazzdevil


    е да де, ама нали ники трябва да пътува, за да разнася божествените идеи на ПП?
    не може от него всичко да се очаква

    Other than that, how was the play, Mrs. Lincoln?
  35. 35 Профил на k_
    k_
    Рейтинг: 875 Неутрално

    До коментар [#32] от "Таралеж":

    Не трябва да се цапа и трови - съгласен.
    Не зависи от консумацията.
    Всяка човешка дейност може да се извършва по-чисто.
    От това да не си джаскаш фасовете на земята до най-големите фабрики и мини.
    Зависи от отношението към тия неща.
    Вместо това парата отива във свирката на климата, за да пълни джобовете на някви религиозни тарикати със средновековно мислене.

  36. 36 Профил на Kosta Delev
    Kosta Delev
    Рейтинг: 783 Неутрално

    До коментар [#29] от "k_":

    Добре - щом е нужно, да уточним:
    Говорим не просто за "Земята", а за "Живота на Земята". Животът на всички биологични видове - не само на някой, който си е купил климатик.

    Някакви възражения сега?

  37. 37 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 3175 Любопитно

    Това споразумение би имало смисъл, ако и другите го разпишат и изпълняват. Какъв е смисъла, ако само Европа го изпълнява, а всички други замърсяват?
    —цитат от коментар 3 на galina georgieva


    Е, явно не знаеш, че всички други са го разписали (без Афганистан, Йемен, Сирия, РоССия и сега САЩ... в каква компания вкара Тръмпнара своята родина само) и много от тях го изпълняват.

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  38. 38 Профил на sim4o
    *****
    Неутрално

    Но колко е стара сегашната човешка цивилизация
    Колко голяма “жертва” ще е да ограничим консумацията и да не тровим планета си?
    Явно не са много човечетата готови да дадат мръсотията която създават за живот на още няколко стотици или хиляди поколения?
    —цитат от коментар 32 на Таралеж


    Или да вземем стари гуми и да ги горим и да спасим Климата?
    Чайе шукарие!

    Хората ползват МИЛИОНИ ТОНОВЕ изсечени дърва в ТЕЦ, а Ганьо нехае ..!

    During 2021, Drax power station in Yorkshire burned 8.3 million tonnes of pellets 5 made from around 16.6 million tonnes of freshly cut (‘green’) wood.

  39. 39 Профил на sim4o
    *****
    Неутрално

    До коментар [#29] от "k_":Добре - щом е нужно, да уточним: Говорим не просто за "Земята", а за "Живота на Земята". Животът на всички биологични видове - не само на някой, който си е купил климатик.Някакви възражения сега?
    —цитат от коментар 36 на Kosta Delev


    Животът на всички видове, едновременно - няма как да бъде опазен.

    Като правим перки, например - на болшинството ще им бъде спасен живота, понеже спираме Климатичните Промени - но на някакви живеещи в Северно Море видове - им се разказва играта ..

    ----
    What is the environmental impact of wind farms in the North Sea?
    5 July 2023
    We desperately need wind turbines as a major source of clean energy in the energy transition. But not enough is currently known about the environmental impact of wind turbines. .."
    -- --

    Същото и с изгарянето на отпадъци и стари гуми, което многократно сме коментирали с Таралежа ..

    От една страна - нисковъглеродна енергия и спасяваме Климата ..
    От друга - страна - вредни емисии и рак ..

    Така е и с изсичането на горите и изгарянето на дърва в ТЕЦ ..
    Хем спасяваме затоплянето и Климата, хем живите организми, дето са били в гората хич не им е добре ..

    Та е сложно и не е зле да се мисли!

  40. 40 Профил на sim4o
    *****
    Неутрално

    Хората ползват МИЛИОНИ ТОНОВЕ изсечени дърва в ТЕЦ, а Ганьо нехае ..!

    During 2021, Drax power station in Yorkshire burned 8.3 million tonnes of pellets 5 made from around 16.6 million tonnes of freshly cut (‘green’) wood.

    Плоскоземците набиха минуси, но ФАКТИТЕ СА ЯСНИ!

    В ЕДИН ТЕЦ, ЗА ЕДНА ГОДИНА - 16,6 милиона тона ..

    Зелената Сделка!

  41. 41 Профил на sim4o
    *****
    Неутрално

    Мурзилите беснеят , бият минуси и късат рубашки - прогресът си върви!

    -- -- --
    .. .. " Първа копка за строеж на ТЕЦ на RDF за 400 млн. евро готвят в Гълъбово
    До края на тази година ще бъде направена първа копка за строителството на мащабна топлоелектрическа централа на RDF, която не отделя вредни емисии във въздуха и околната среда. Тя ще играе ролята на завод за безотпадно унищожаване на отпадъци.
    .. .. Оползотворяването на горимата част от твърдите битови отпадъци (RDF) е част от кръговата икономика. RDF представлява европейско стандартизирано гориво, допуснато за изгаряне в специализирани за тази цел ТЕЦ, .. .. съгласно Европейската директива BREF.
    -- -- --

    Да припомним ТОВА Е ЧАСТ ОТ ПЛАНА ЗА ЗЕЛЕНАТА ТРАНСФОРМАЦИЯ НА ПП/ДБ!

    Юлиян Попов: Комплексът "Марица-Изток" може да привлече 20-30 млрд. евро инвестиции ..

    5 юли 2023

    "Ние правим всичко възможно да осигурим енергийната сигурност по различни начини .. Важно е много бързо да се придвижи модернизацията на тези инсталации в посоки различни от въглищата.
    Те могат да минат на отпадъци, биомаса, биогаз и т.н.“, каза Попов.

    Стари гуми и отпадъци!
    Чайе шукарие!

  42. 42 Профил на sim4o
    *****
    Неутрално

    Явно не са много човечетата готови да дадат мръсотията която създават - за живот на още няколко стотици или хиляди поколения?
    —цитат от коментар 32 на Таралеж


    Кръговата икономика, според самата Грета Тунберг е ТОЧНО ТОВА - мръсотията и боклуците , които теа човечета създават всеки ден - да се дават в инсенератори и да се изгарят за нисковъглеродна енергия ..

    За живот на идващите поколения и захлаждане на климата !

    Грета е обявила ВСИЧКО ТОВА ЗА ЗЕЛЕНА СДЕЛКА!

    Чайе шукарие!





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #