За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
Подкупен Цецко
Рейтинг: 456 ГневноЕлате в Североизточна България. В някои общини в селските училища, децата български не знаят, а стигнали до 8 клас.
Пеевски е другарче с Костов!Fräulein Ursula
Рейтинг: 979 Неутрално"Липсват и квалифицирани преподаватели, които да преподават в тези часове - въвеждането на задължителен час по религия предвижда или допълнителна квалификация на учителите, които и сега работят в условия на свръхнатоварване и липса на подкрепа, или на влизането на лица с религиозен статус, което е неприемливо в светско училище."
Ursula, du bist das allerschönste Mädchen. Ursula, du bist bekannt im ganzen Städtchen. Ursula, und doch muss ich dich heut verlassen, Muss fort, muss in die Fremde ziehn.Тук са се пооляли. При 2 (два) богословски факултета и още 2 теологични катедри, които изкарват кадри още от 90-те години на миналия век, да напишеш, че липсват квалифицирани преподаватели и, че ще трябва да се свръхнатоварят философите в училище, е несериозно.
Нали идеята за въвеждането на този предмет като задължителен е да се осигури кариера на възпитаниците на Софийския, Търновския, Пловдивския и Шуменския университети, в които се дипломират общо стотина човека всяка година с теологична специалност?
С исляма е малко по-трудно, защото така и така ходжите не се разбраха с университетите да произвеждат кадри с висше образование, пък института им така и не получи акредитация и едва ли ще получи някога
wux46502994
Рейтинг: 217 НеутралноОтносно 15-те разрешени в момента дни "по семейни причини" най-отговорно и от личен опит мога да заявя, че те масово се ползват за почивки по курорти насред учебната година, включително и в чужбина, и то точно когато времето за контролни и класни работи, за изпитвания по оформянето на срочния или годишния успех е най-напрегнато и натоварено. Изобщо не става дума за здравословен статус на учениците, или поне съвсем рядко е така. Испания, Малта, Малдивите, Австрия и т.н. дестинации - точно когато има планирани проверки на знанията (може би обществеността не знае, че учителите са длъжни още в началото на всеки срок да заявят и да качат в платформите датите на котролните и класните работи). Лично родителите дават пример по този начин как да се заобикалят правилата и да се неглижира училището! И сега се борят за това свое "право", вместо на настояват да образоват децата си...
Илиян С
Рейтинг: 2562 НеутралноНай-напред !
Трябва да бъде Санкциониран !
Министъра !
После !
Подред На Номерата !
Dimitar Kunev
Рейтинг: 1292 НеутралноОтново статия от чиляк, свързан очевидно с НПО, който не е влизал с дневник в класна стая или не е попълвал е-дневник в междучасието или след часовете. Телефоните трябва абсолютно задължително да се забранят. Поставят се в означнена с имена кутия в началото на часа и се връщат в края, най-малкото. Оценката за дисциплина е още по-необходима, дори в елитните гимназии. Моите позиции са доказани от предпоследното/последното място на българските ученици от европа в ПИЗА, колкото и да не е тя свръхточна за знания и умения. За предмет религия не съм категоричен, добре е да се започни пилотно в няколко различни равнища училища, тогава да има решение, но да не се бави повече от 1-2 години. Демокрацията разби българското образование, махнаха техникумите, ще имаме катастрофа за инженери и технически специалисти. Долу НПО-тата!
Dimitar Kunev
Рейтинг: 1292 НеутралноПиша европа вече винаги с малка буква след като Ванс я унижи ЗАСЛУЖЕНО!
rumen_ss
Рейтинг: 487 НеутралноКомунизма свърши, преди повече от 30 години. Ама повечето в пишман системата на образованието май не сте го разбрали. И не учениците са ви виновни за ниските резултати в Пиза, а тъпото ви комунистическо образование застинало някъде в средата на миналия век. И като материал, и като начин на преподаване. Същите тези ученици, които се оттърват от тукашната система и отидат да учат на Запад, се справят чудесно. Модерацийката е ПКП
rumen_ss
Рейтинг: 487 НеутралноДокато янка такева и вечната амбър ви представляват и управляват, единственото което заслужава малки букви е учителското съсловие. Модерацийката е ПКП
danvan
Рейтинг: 7038 ЛюбопитноКакво образование?
Мутрите от 90-те поеха открито държавата, а ние ги последвахме. Sapienti SatDimitar Kunev
Рейтинг: 1292 НеутралноДо коментар [#7] от "rumen_ss":
Не става въпрос за комунизъм, момченце. През 1988 г в изследване имахме данни, че българските ученици са втори в Европа /след ГДР/ по измерими знания по математика, физика, химия, биология и география. Сега сме пак втори, ама отзад напред. В Източна Азия Китай и Виетнам са комунистически, а Република Корея, Тайван и Япония са капиталистически, но всички са в първата десетка според ПИЗА. Европа все повече изостава, пак ще Ви кажа, щом не сте били вътре в образователната система, сте лаик. +, че сте и фанатик, това вече е диагноза.
Ivan Peev
Рейтинг: 330 НеутралноПоредни либерастки глупости.
Два дебила это сила!Държава се гради с ред и дисциплина, а пътят за постигането им е придружен с наказания.
Анархията не прави държавата силна. Всеки ивдивид, първо е ЗАДЪЛЖЕН към държавата и нацията си, а след това към личните си изгъзици.
Именно от тези изгъзици Европа се срина, политически, икономически, културно.
jordan_m
Рейтинг: 8 НеутралноНаучен подход - много голям брой Нобелови лауреати са вярващи и религиозни. Да не говорим за учени пред Нобеловата награда.
Недогматичен - всички секти не са по догмата.
Опасенията ми са че липсата на религиозни познания при препродаващи и пидачи на учебници, може да доведе до нескопосан процес, който да стане проводник на "славянски християнски" измишльотини на руската хибридна система.
dnevnikar
Рейтинг: 3503 НеутралноUNITED EU UNION
Какво не ви харесва пак бе?
""Подари от сърце" и зарадвай дете или възрастен в неравностойно положение"
www.faktorbg.com/bg/podari-ot-srce-i-zaradvai-dete-ili-vzrasten-v-neravnostoino-polozhenie-1748.html
"Санкциониращите мерки изместват фокуса от
реалните проблеми в образованието",
Георги Кожухаров, Национална мрежа за децата