Редакциите на медии са основни защитници срещу синтетично съдържание

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (70)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  2. 2 Профил на Zayo Cicin
    Zayo Cicin
    Рейтинг: 3585 Весело

    Паника, породена от изкуствения интелект ли долавям? Втора статия по темата. Има защо! Изкуственият интелект предлага по-качествена журналистика от липсващия интелект на мисирките.

    I 💜 Leka Borislavovna
  3. 3 Профил на toyaga
    toyaga
    Рейтинг: 19 Любопитно

    "Има риск професионалните репортажи и редакционното съдържание да бъдат заменени с непроверена автоматизирана продукция."

    Ами то и без това повечето статии и дори новини са буквална препечатка. Често доро с правописните грешки.

    Чакате ли РККА?
  4. 4 Профил на poa52676914
    poa52676914
    Рейтинг: 19 Неутрално

    Намаляването на грантовете от Тръмп към някои медии (по света), принуждава чорбаджиите да заменят хората в редакциите с АI
    т.е. проблемът е, че медията не се издържа от Пазара, а от „Америка…“

  5. 5 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 1447 Неутрално

    Интересно е защо единствено "медии" акредитирани към министерство на истината се чувстват застрашени от ИИ? Денонощното отразяване на Киро/Лена проверена информация ли е?

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  6. 6 Профил на poa52676914
    poa52676914
    Рейтинг: 19 Неутрално

    Ами то и без това повечето статии и дори новини са буквална препечатка. Често доро с правописните грешки.
    —цитат от коментар 3 на toyaga


    Аз чета „Дума“ и „Поглед-инфо“, и там не намирам такива статии

    ПП: Това го пиша не за да изтъкна едни медии пред друга медия

    До коментар [#3] от "toyaga":

  7. 7 Профил на Nedyalko Lazarov
    Nedyalko Lazarov
    Рейтинг: 1204 Неутрално

    Дописката илюстрира защо в Европа никога няма да се създаде ИИ. Пък естественият вече е склерозирал, та затова ЕС остава без никакъв.

  8. 8
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  9. 9 Профил на apple.ka
    apple.ka
    Рейтинг: 1228 Неутрално

    'Като се има предвид обновеният стратегически подход към културата и информацията и предстоящият Европейски щит на демокрацията, редакционните медии трябва да бъдат признати за основни защитници на европейския информационен суверенитет и демократичните ценности срещу злонамерено изкуствено съдържание и чуждестранна намеса'

    Това от изкуствен интелект ли е писано?
    Проблемът е ясен. ИИ прави това което правят и медиите без реортери. Следи какво излиза обобщава го и преработва го за да не личи че е не е негово и го представя за свое съдържание.

    "Терминът "русофоб" е измислен от руснаците и техните мекерета, за да дамгосат българските патриоти, които поставят интересите на България над интересите на Русия."
  10. 10 Профил на dnevnikar
    dnevnikar
    Рейтинг: 3770 Разстроено

    ВИИ Маркс имени Нашами величие Z

    С право.
    Наш, виртуално лоялен, бащица и другар,
    сбъркан в Рим, стана католически папа.

    "Тръмп скандализира католическия свят с AI-снимка
    в папски одежди"

    www.faktor.bg/tramp-skandalizira-katolicheskiq-svqt-s-ai-snimka-v-papski-odejdi

    "Редакциите на медии са основни защитници срещу
    синтетично съдържание"

  11. 11 Профил на apple.ka
    apple.ka
    Рейтинг: 1228 Неутрално

    '....замъглява начина, по който новините се подбират и представят, като в крайна сметка заплашва обществения достъп до надеждна професионална информация.'
    Болката как ще се 'подбират' новините. За кое ще се замълчи, а кое друго да се преекспонира.
    Политкоректна мъка.

    "Терминът "русофоб" е измислен от руснаците и техните мекерета, за да дамгосат българските патриоти, които поставят интересите на България над интересите на Русия."
  12. 12 Профил на Илиян С
    Илиян С
    Рейтинг: 2773 Неутрално

    Той !

    Естествения Интелект !

    Поради липса на познания се обърква и Самозаблуждава !

    Какво остава това да направи Контролирания ИИ !

    Нещата са Относително Прости !

    Но за да Ги Оцениш !

    Се изисква Определена степен Познаване на материята !

    Нещото Което на Много Журналисти !

    Очевидно им Липсва !

    За да се стигне До Цинизма на Днешните Политици !

    И Структурите които те Представляват !

  13. 13 Профил на half truth СУПЕР
    half truth
    Рейтинг: 1064 Неутрално

    ИИ не е журналист, а само асистент. Някой трябва да му каже кои факти да избере и как да ги отбележи.

  14. 14 Профил на местоимение
    местоимение
    Рейтинг: 573 Неутрално

    "ИИ не е журналист, а само асистент. Някой трябва да му каже кои факти да избере и как да ги отбележи."

    Това е вкарано в алгоритъма. Избира се най-масовата, болшевишка версия на това, което някои идиоти наричат "истина", а за други е просто информация.

    По цвета на дрехите посрещат, по липсата на ум изпращат.
  15. 15 Профил на Илиян С
    Илиян С
    Рейтинг: 2773 Неутрално

    'Като се има предвид обновеният стратегически подход към културата и информацията и предстоящият Европейски щит на демокрацията, редакционните медии трябва да бъдат признати за основни защитници на европейския информационен суверенитет и демократичните ценности срещу злонамерено изкуствено съдържание и чуждестранна намеса'Това от изкуствен интелект ли е писано?Проблемът е ясен. ИИ прави това което правят и медиите без реортери. Следи какво излиза обобщава го и преработва го за да не личи че е не е негово и го представя за свое съдържание.
    —цитат от коментар 9 на apple.ka


    Мисля че !

    Собствената им Самозаблуда !

    Е Основния Фактор!

    Който покопава Техния Авторитет !

    ИИ е за Заблуда на Масите !

    Колко сме Велики !

    Само един индивид !

    Без ясна представа за Реда на нещата!

    Може да разчита на злонамерените Възможности на Този ИИ !

    И се Възползва от тях !

    Просто заради Орязаното му представа за Реалността в нас и извън нас.

  16. 16 Профил на pamela
    pamela
    Рейтинг: 1609 Неутрално

    Болката е за хонорарите. Всъщност ролята на човека се изразява само в първоначалното отразяване на новината в писмен вид. Оттам нататък я подхваща изкуственият интелект и генерира статии. Ако са го натъпкали с политкоректен боклук и статията ще да е такава. С или без изкуствен интелект, пропагандата продължава.
    ИИ в български вариант би трябвало да включва първо превод от чужд език, най-често английски. Получават се понякога смешни резултати като смесване на родовете поради липсата на такива в английския. След това новината се прекарва през политкоректна обработка от ИИ и готово! Понякога второто не е необходимо, понеже се превежда директно от подбрани западни медии, където вече надлежно са го обработили.
    За българските новини и коментари обработката на самата новина задължително трябва да включва ИИ за да вмъкне там положителната плява за нашите хора и помията за политическите противници.
    Коментарите могат да се правят само от ИИ, стига да му се зададе темата. И без това е ясно какво пише в тях още преди да бъдат прочетени.

  17. 17 Профил на Аскет
    Аскет
    Рейтинг: 419 Неутрално

    Всъщност, както съм псал ТРИЛИОНИ път, СМИ и Журналистика нЕма!
    Може някога да е имало, но днес нЕма и нЕма!

    Това, което се предлага е изключително ДОЛНОПРОБНА пропаганда и вместо инфо се предлага ДОЛНОПРОБЕН пропаганден бълвоч...

  18. 18 Профил на the_flea
    the_flea
    Рейтинг: 995 Неутрално

    До коментар [#15] от "Илиян С":

    Пич!

    Написаното от теб!

    Може да е вярно!

    Но е неприятно за четене!

    Истината НЕ Е въпрос на гледна точка! Истината е истинна! А е А!
  19. 19 Профил на Росен Радославов
    Росен Радославов
    Рейтинг: 1758 Неутрално

    ...................свободата на печата и журналистиката.......................

    НямаТ свобода.

    До неотдавна сериозно се налагаше по най-груб начин наличието на 2++ пола с всички свинщини произтичащи от това. И още не е свършило. Ако не беше Тръмп, а наскоро и "декрета" на Обединеното кралство това щеше да продължи. При това стана много бързо и удара по цялата земя беше синхронизиран подозрително добре. Къде беше журналистиката? Къде бяха журналистите? Да, не всички разбира се, но само с "Ютуб" не става.
    Къде са СЕГА журналистите и медиите да ПРОВЕРЯТ КОЙ направи това възможно? Тази изродщина се налагаше по най-груб начин. Нямаха време изродите. За какво толкова бързаха? Да, загубиха за щастие. Виждах процеса, но не разбирах защо е бързането. Стана ясно защо е било. Нямали са време, защото са знаели, че светът няма да ги изтърпи дълго и за малко да успеят гадовете.
    Млади хора, а и не толкова млади ТУК точно, отричат турското робство като такова. Въпрос на време беше следващите млади хора да приемат за норма ония "полове"...за робството ясно.
    Нормално беше за такива...медийни (не)хора пригласящи на "новото нормално" да приемат факта, че мъже "маскирани" като жени могат да пребиват от бой истински жени на тепиха в тежките спортове и това да е законно.

    Няма свобода на словото, няма свобода на печата. Сега е в пъти по-зле, отколкото беше при социализЪма преди 40 години. Тогава имаше западни станции, по които можеше да слушаме истински новини. Сега няма такива "станции".

    Росен съм аз, а Путлер ще капитулира .
  20. 20 Профил на half truth СУПЕР
    half truth
    Рейтинг: 1064 Неутрално

    До коментар [#14] от "местоимение":

    Казвам само, че ИИ не може без журналист зад гърба си. И не е по обективен от журналистите. ИИ не е лъжец и не е манипулативен, но може да напише една и съща истина по много начини в зависимост от промпта.

    Може да напише надълго и обосновано положителната страна на събитието и накрая в едно изречение да отбележе, че има и негативна. А може и да напише еуфорна поема върху негативите на събитието….Проблема си е във възприятието на читателя.
    Те и журналистите така го правят 😊 нищо ново. Единствената разлика е, че ИИ изпълнява задачите много бързо и може да намери най-подходящия език, копирайки най-големите майстори на словото.

  21. 21 Профил на Росен Радославов
    Росен Радославов
    Рейтинг: 1758 Неутрално

    До коментар [#6] от "poa52676914":

    Да бе, то в „Поглед-инфо“ точно пък има такива простотии, че да се засрами човек, че е българин. То това май беше собственост на оня дебел арменец дето беше с Май Костинбродска и оня измислен адвокат. От тях дори Костинбродска се отказа. Дори на нея в повече и дойде простотията им на тия двамата.

    От комуноиди нищо добро не е излязло. В "Чума" писаха ли за протестите срещу новите антидетски закони приети в парламента? Не е въпрос. Човек трябва да има елементарна хигиена относно това какво чете.

    Та като цяло свободно слово, няма и да има скоро. И да не стане грешка. Аз гледах и руска телевизия съвсем умишлено. Вече я виждам чрез "цитати" от украинската, че да не губя време, но чак до „Поглед-инфо“ няма да сляза.

    Росен съм аз, а Путлер ще капитулира .
  22. 22 Профил на Росен Радославов
    Росен Радославов
    Рейтинг: 1758 Весело

    До коментар [#5] от "дерибеев":


    Интересно е защо единствено "медии" акредитирани към министерство на истината се чувстват застрашени от ИИ? Денонощното отразяване на Киро/Лена проверена информация ли е?
    —цитат от коментар 5 на дерибеев


    Че как защо? Ами много просто. Ти представяш ли си какво ще стане, ако "Големият мозък" научи истината за света? Ами, че първо журналистите стават излишни. После депутати всякакви, а накрая и правителството.

    Росен съм аз, а Путлер ще капитулира .
  23. 23 Профил на Просто Стюпи
    Просто Стюпи
    Рейтинг: 303 Неутрално

    Болката е за хонорарите.
    —цитат от коментар 16 на pamela


    Колко бездушно същество трябва да си, в каква ли среда с други бездушни същества трябва да си виряло, за да вярваш толкова дебилно и невежо, че всичко се върти около парите.

    Голямата ви грешка е да вярвате, че ако хората не получаваха възнаграждение за труда си, щяха да са също толкова фашизирани и зли като вас.

  24. 24 Профил на Просто Стюпи
    Просто Стюпи
    Рейтинг: 303 Неутрално

    за да вмъкне там положителната плява за нашите хора и помията за политическите противници.
    —цитат от коментар 16 на pamela


    Голяма жалба, че има статии против любимия Делян,ейй...

  25. 25 Профил на Росен Радославов
    Росен Радославов
    Рейтинг: 1758 Неутрално

    До коментар [#22] от "half truth":

    Аз уча "моят" ИИ на правилно произнасяне на думи. И се получава донякъде. Не знае къде да слага ударенията като говори.

    Оносно поста ти...ИИ може много бързо да стане толкова изпечен манипулатор, че ще мечтаем за лъжците-журналисти от сегашно време. И това може да стане всеки момент. Просто не знаем плановете ИМ.

    Росен съм аз, а Путлер ще капитулира .
  26. 26 Профил на Росен Радославов
    Росен Радославов
    Рейтинг: 1758 Неутрално

    До коментар [#16] от "pamela":
    До коментар [#23] от "Просто Стюпи":

    ПАРИ, власт, господство.

    Парите Стюпи са първото стъпало, не последното. Началото.

    Росен съм аз, а Путлер ще капитулира .
  27. 27 Профил на half truth СУПЕР
    half truth
    Рейтинг: 1064 Неутрално

    До коментар [#16] от "pamela":

    Проблемът на ИИ е, че винаги ще копира и прекомбинира словото на майсторите до неузнаваемост, но никога нищо свое няма да роди.

  28. 28 Профил на Росен Радославов
    Росен Радославов
    Рейтинг: 1758 Неутрално

    ..................EMMA и ENPA призовават политиците и разработчиците на изкуствен интелект да гарантират, че свободната и независима преса ще продължи да процъфтява в ерата на изкуствения интелект.....................

    Тя тая преса е в такава тежка зависимост, че по-добре да я няма. Не, че вярвам на ИИ де. Върши работа като търся нещо. Просто Я питам и ТЯ светкавично ми отговаря. За 4 минути ми разреши административно дело. 4 минути, защото аз трябваше да я изслушам, тя е "знаела" на мига. То и аз щях да се оправя, но щеше да отнеме време. После започнах да я въртя по разни закони, членове и алинеи и се оказа, че е много практично.

    Росен съм аз, а Путлер ще капитулира .
  29. 29 Профил на apple.ka
    apple.ka
    Рейтинг: 1228 Весело

    #вп
    + В смисъл да се държи по същият начин както и мисирките с тяхния уж естествен 'интрлект'

    "Терминът "русофоб" е измислен от руснаците и техните мекерета, за да дамгосат българските патриоти, които поставят интересите на България над интересите на Русия."
  30. 30 Профил на apple.ka
    apple.ka
    Рейтинг: 1228 Весело

    До коментар [#15] от "Илиян С":

    +Мога да покажа и неориентиран изкуствен интелект в човешко тяло, Стюпи е ярък пример.

    "Терминът "русофоб" е измислен от руснаците и техните мекерета, за да дамгосат българските патриоти, които поставят интересите на България над интересите на Русия."
  31. 31 Профил на pamela
    pamela
    Рейтинг: 1609 Весело

    До коментар [#30] от "apple.ka":

    И са го захранили освен с политкоректна плява и с всякакви простотии и обиди.
    😀😀😀

  32. 32
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  33. 33 Профил на poa52676914
    poa52676914
    Рейтинг: 19 Неутрално

    До коментар [#6] от "poa52676914": то в „Поглед-инфо“ точно пък има такива простотии
    —цитат от коментар 21 на Росен Радославов


    Федералният апелативен съд на САЩ е отменил решението на окръжния съд, който поиска връщането на персонала на „Гласът на Америка“ и възобновяването на предаването и грантове

    т.е. Съдът казва, че Казака трябва да печели от качествена журналистика, а не като цензурира мненията (да речем на някой от Шумен). Аз не мога да се сетя с кой твой коментар съм бил съгласен, но триенето на коментари за да си изкараш гранта си е още по-гадно.

    ПП: Втората ми част стана малко объркана – дано си ме разбрал

    До коментар [#21] от "Росен Радославов":

  34. 34 Профил на местоимение
    местоимение
    Рейтинг: 573 Разстроено

    До коментар [#20] от "half truth":

    Една позната ходи да учи културология във Вавилон (днес някои му викат ЕС).

    Разправя, че по немското ARD твърдяли, че арабската дума със същото значение нямала нищо общо, понеже Саурон се развикал от кулата "Да живее марксизма-ленинизма" и орките изведнъж се превърнали в елфи, а нимфите станали чистокръвни европейки, без афгански примеси, а Бони М щели да издават нов албум...на луната.

    Ей такива неща, щото Аспарух се е бил с войниците...на Шипка.

    По цвета на дрехите посрещат, по липсата на ум изпращат.
  35. 35 Профил на pamela
    pamela
    Рейтинг: 1609 Неутрално

    В Гугъл например като се търси информация за някое събитие, търсачката слага най-отгоре всички левичарски политкоректни издания.
    Затова освен ключовите думи задавам и имената медиите, на които имам доверие. Политкоректните ги чета само да разбера откъде "Дневник" са превели статията или кои източници са ползвали.
    Мога да дам много примери за манипулация, като например как политкоректните издания отразиха протестите на БЛМ. Според тях били "мирни". Струваше ми доста търсене да намеря какви са били щетите от "мирните" протести. По едно време бяха оценени на 80 милиона долара, но съдебните дела продължавали. Или за протестите на трансоджендърите срещу решението на британския конституционен съд. Прогресивната преса спестява смъртните заплахи и заканите срещу женските организации, отнесли въпроса към съда, както и към всички жени, одобряващи решението на съда.

  36. 36 Профил на Просто Стюпи
    Просто Стюпи
    Рейтинг: 303 Неутрално

    В Гугъл например като се търси информация за някое събитие, търсачката слага най-отгоре всички левичарски политкоректни издания.
    —цитат от коментар 35 на pamela


    Глупости. Просто търсиш под вола теле. Единични случаи, и то манипулативно представени от някакви апокрифни сайтчета, блогчета и подкасти, които лъжливо да твърдиш, че са норма и че се случват под път и над път.

  37. 37 Профил на Просто Стюпи
    Просто Стюпи
    Рейтинг: 303 Неутрално

    Мога да дам много примери за манипулация, като например как политкоректните издания отразиха протестите на БЛМ. Според тях били "мирни".
    —цитат от коментар 35 на pamela


    Шествията на БЛМ продължиха доста време. Може ли да видим кои издания точно визираш, че не са ги отразили "правилно", за да видим какво са писали точно.

    Разбира се, понеже знам, че няма да дадеш НИЩО, понеже си една празнодумка, нека още от сега да кажем, че за теб всяка статия, която не осъжда въпросните хепънинги, не е обективна. Именно оттам идват заблудите ти.

    Истината е, че ти си едно крайно фашизирано създание и всичко, което не подсилва човеконенавистните ти предразсъдъци те дразни безмерно.

  38. 38 Профил на pamela
    pamela
    Рейтинг: 1609 Неутрално

    До коментар [#37] от "Просто Стюпи":

    Признавам, не съм права. Доста съм подценила размера на щетите на "мирните" протести. И, о изненада! В гуглето не ми излезе нито една лява медия, което ме навежда на мисълта, че те просто не са публикували тази информация.
    😀😀😀
    However, arson, vandalism, and looting that occurred between May 26 and June 8 caused approximately $1–2 billion in insured damages nationally, the highest recorded damage from civil disorder in U.S. history, and surpassing the record set during the 1992 Los Angeles riots.
    Това според уикито.
    И тука:
    www.axios.com/2020/09/16/riots-cost-property-damage

    За трансджендърските протести статия в Гардиън.
    ‘One hell of a turnout’: trans activists rally in London against gender ruling
    www.theguardian.com/society/2025/apr/19/trans-people-rally-london-gender-ruling-supreme-court
    В Дейли Мейл:
    Placards at London trans activists march called for TERFs to be hanged and people to be stabbed - and now police are hunting campaigners who defaced SEVEN statues
    www.dailymail.co.uk/news/article-14629659/Signs-shame-trans-London-march-TERFs.html
    "Мирна" демонстрация с призиви за насилие и смъртни заплахи срещу несъгласните.

    Сам си намери разликите, няма да ти сервирам всичко сдъвкано.

  39. 39 Профил на Просто Стюпи
    Просто Стюпи
    Рейтинг: 303 Неутрално

    И, о изненада! В гуглето не ми излезе нито една лява медия,
    —цитат от коментар 38 на pamela


    Ба си, не бяха ли най-отгоре, точно няколко поста преди това 🤣🤣🤣

    Всичкото ти е такова, другарко. Достоверност - нулева. Хигиена - като на Албена Вулева 🤣🤣🤣

  40. 40 Профил на Просто Стюпи
    Просто Стюпи
    Рейтинг: 303 Неутрално

    В Гугъл например като се търси информация за някое събитие, търсачката слага най-отгоре всички левичарски политкоректни издания.
    —цитат от коментар 35 на pamela


    И, о изненада! В гуглето не ми излезе нито една лява медия
    —цитат от коментар 38 на pamela


    🤣🤣🤣

  41. 41 Профил на Просто Стюпи
    Просто Стюпи
    Рейтинг: 303 Неутрално

    Мога да дам много примери за манипулация, като например как политкоректните издания отразиха протестите на БЛМ. Според тях били "мирни".
    —цитат от коментар 35 на pamela


    От линка на другарката (нецитирано, разбира се):
    www.axios.com/2020/09/16/riots-cost-property-damage

    "The protests that took place in 140 U.S. cities this spring were mostly peaceful"

    🤣🤣🤣

  42. 42 Профил на dua561260708
    dua561260708
    Рейтинг: 45 Неутрално

    Мога веднага да започна да пиша статии в стила на кой да е журналист.

    Просто се вкарват няколко статии като модел и му казваш на ИИ да преобразува написаното в такъв стил.

    Има и малко по-сложен начин, когато се преобучава модел - тогава резултата е съвършен.

    Така че, много ще загубят работата си....

  43. 43 Профил на pamela
    pamela
    Рейтинг: 1609 Неутрално

    До коментар [#39] от "Просто Стюпи":
    До коментар [#40] от "Просто Стюпи":

    Това прочете ли го или го пропусна:
    "В гуглето не ми излезе нито една лява медия, което ме навежда на мисълта, че те просто не са публикували тази информация."
    Обаче като написах "мирни БЛМ протести" и веднага ми изскочи същият Гардиън.
    Nearly all Black Lives Matter protests are peaceful despite Trump narrative, report finds
    www.theguardian.com/world/2020/sep/05/nearly-all-black-lives-matter-protests-are-peaceful-despite-trump-narrative-report-finds
    Тоест, Тръмп си приказвал нещо, което не било вярно.
    И откъде дойдоха тези 1-2 милиарда щети? И за тях ли излъга Тръмп или са по официални данни за искове към щатовете и към застрахователите?
    😀😀😀
    Наистина си много жалък да се хващаш за думите когато нямаш аргументи.

  44. 44 Профил на Просто Стюпи
    Просто Стюпи
    Рейтинг: 303 Неутрално

    До коментар [#43] от "pamela":

    "The protests that took place in 140 U.S. cities this spring were mostly peaceful"

    🤣🤣🤣

    Абе ти защо постваш линкове от манипулиращи левичарски издания, другарко?

  45. 45 Профил на pamela
    pamela
    Рейтинг: 1609 Неутрално

    До коментар [#44] от "Просто Стюпи":

    След като го повтори няколко пъти би ли обяснил щетите, оценени между 1 и 2 милиарда? Нямаш обяснение, но повтаряш като папагал едно и също все едно, че е някакъв аргумент.

  46. 46 Профил на Просто Стюпи
    Просто Стюпи
    Рейтинг: 303 Неутрално

    До коментар [#45] от "pamela":
    Самата статия, която ТИ постна и описва щетите, твърди че протестите са предимно мирни:
    "The protests that took place in 140 U.S. cities this spring were mostly peaceful"
    🤣🤣🤣
    Или само частите, които ти изнасят са важни, а другите крием, а?

    Ето защо си г-жа Лъжа и г-жа Манипулация.

  47. 47 Профил на esa111269654
    esa111269654
    Рейтинг: 42 Неутрално

    Ми то бездарните журналяйки на дневник като оная дебелата не е никак трудно да ги замени един среднотъп ЛЛМ - дъра-бъра-бля-бля-бойко-е-виновен-дърабъра-пеевски!!!!-дърабъра-хрищоивановедобър-дърабъра-киртака-е-умен-а-лена-не-е-курва-дърабърабойко-дърабъра-пеевски. Ето това е цялата мозъчна активност на дневнишките драскачи.

  48. 48 Профил на poa52676914
    poa52676914
    Рейтинг: 19 Неутрално

    Ето нещо без ИИ, а направо от Путин:

    „Русия беше принудена през 2014 г. да вземе решение за подкрепата на кримчани и севастополци и това беше правилно
    От 2014 г. Русия има силен ръст в икономиката си благодарение на санкциите, които Западът наложи след кримските събития.
    Искрено се стремяхме да решим проблема с Донбас с мирни средства. Но се оказа, че другата страна мисли и действа по различен начин.
    Русия се съгласи с Минските споразумения за Украйна, защото искаше да вярва в тях.
    Нереалистично беше да се започне СВО през 2014 г. - Русия не беше готова за фронтална конфронтация с колективния Запад“

  49. 49
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  50. 50 Профил на pamela
    pamela
    Рейтинг: 1609 Весело

    До коментар [#46] от "Просто Стюпи":

    Е, авторите на статията са се придържали към политическата коректност, все пак става дума за официална информация, а това кой управлява има голямо значение. Няма как да се напише, след управляваха демократите.
    😀😀😀 С това какво доказваш?
    Факт е, че протестите бяха представени като мирни, а за щетите се писа много по-малко. Това е лъжа и манипулация, защото при такива щети в никакъв случай не могат да се представят като мирни. Тъпо е да се хващаш за дреболии след като нямаш аргументи. Факт е, че левите издания манипулират, крият факти или ако ги излагат, ги тълкуват изкриерно. Хем мирни протести, хен 1-2 милиарда загуби??? По никаква логика това не се връзва.
    Аз само дадох примери как се манипулира общественото мнение в полза на организации и групи, които се фаворитизират от либералите.

  51. 51 Профил на Просто Стюпи
    Просто Стюпи
    Рейтинг: 303 Неутрално

    До коментар [#50] от "pamela":

    Е, авторите на статията са се придържали към политическата коректност, все пак става дума за официална информация, а това кой управлява има голямо значение. Няма как да се напише, след управляваха демократите.
    —цитат от коментар 50 на pamela


    Па ха ха ха ха, само дето статията е от Sep 16, 2020, когато президент е Тръмп 🤣🤣🤣

    Другарко, другарко - всичкото ти е такова. Абсолютен промит мозък, който като не му изнасят фактите, просто ги отрича на сляпо, и то с цената на ОЩЕ лъжи.

  52. 52 Профил на pamela
    pamela
    Рейтинг: 1609 Неутрално

    До коментар [#51] от "Просто Стюпи":

    О.К. Прав си за Тръмп.
    Това с нищо не променя факта, че протестите не са били мирни, а са предизвикали огромни щети. Демократите ги подкрепяха и насърчаваха, като омаловажаваха вандализма, грабежите и палежите.

  53. 53 Профил на Просто Стюпи
    Просто Стюпи
    Рейтинг: 303 Неутрално

    О.К. Прав си за Тръмп.
    Това с нищо не променя факта, че протестите не са били мирни
    —цитат от коментар 52 на pamela


    А ха ха ха ха, де ли ще го променя...

    Значи, хората и го написали в НЕЙНИЯ линк, че протестите са били предимно мирни.

    Тя нарочно го скри и след като го извадих аз, ИЗЛЪГА най-брутално защо в статията го били написали, прокарвайки поредната си конспиративна теория.

    Накрая като я направих на пух и прах с факти, които даже и тя не може да отрече, вместо да се размисли "абе да не би цялата ми концепция да е погрешна", тя просто почна да тропа с краче и да вика "еми няма пък, аз каквото казвам - това е вярното".

    Абе другарко, при толкова много хващания в крачка, ВЕДНЪЖ поне не ти ли дойде екзотичната идея да преразгледаш твърденията си?

    🤣🤣🤣

  54. 54 Профил на pamela
    pamela
    Рейтинг: 1609 Весело

    До коментар [#53] от "Просто Стюпи":

    Я не ме занимавай с глупости като адвокат, който не може да обори едни обвинения по същество, а използва процедурни хватки.
    Мирни ли бяха протестите или не? Как "мирните" протести съответстват на 1-2 милиарда щети?
    Коментар върху отразяването на протеста на трансджендърите от Гардиън без споменаването на заплахите за саморазправа?
    Това е важното, това е съществото на спора, а не аз какво съм била написала.
    Лъжа ли е, че протестиете не са били мирни? Не.
    Истина ли е, че бяха представени като мирни? Да.
    Лъжа ли е, че Гардиън отразява пристрастно едно събитие, премълчавайки важни факти? Не.
    Истина ли е, че тези факти съществуват и не са отразени? Да.
    Хайде помисли върху фактите, а не как да ме засечеш и надприказваш като депутат в парламента, който няма други аргументи освен да се хваща за всяка дума.

  55. 55 Профил на Галя Станчева
    Галя Станчева
    Рейтинг: 861 Неутрално

    Интересно е защо единствено "медии" акредитирани към министерство на истината се чувстват застрашени от ИИ? Денонощното отразяване на Киро/Лена проверена информация ли е?
    —цитат от коментар 5 на дерибеев


    Ако е от правилния ъгъл е проверена :)))))))))))))))))))

  56. 56 Профил на Галя Станчева
    Галя Станчева
    Рейтинг: 861 Неутрално

    Ми то бездарните журналяйки на дневник като оная дебелата не е никак трудно да ги замени един среднотъп ЛЛМ - дъра-бъра-бля-бля-бойко-е-виновен-дърабъра-пеевски!!!!-дърабъра-хрищоивановедобър-дърабъра-киртака-е-умен-а-лена-не-е-курва-дърабърабойко-дърабъра-пеевски. Ето това е цялата мозъчна активност на дневнишките драскачи.
    —цитат от коментар 47 на esa111269654


    :))))))))))))))))) Нарича се роботизирана журналистика. Аз очаквам скоро да се появи и репортер робот на мястото на мисирките.

  57. 57 Профил на Просто Стюпи
    Просто Стюпи
    Рейтинг: 303 Неутрално

    До коментар [#54] от "pamela":

    Хората са ти го написали черно на бяло:
    "The protests that took place in 140 U.S. cities this spring were mostly peaceful"

    Това твърдение не ти изнася, затова се опита да го обориш с гнусна лъжа, нищо че самата ти постна тоя линк. Ето така работи твоя мозък. Не знам що си решила, че имаш някаква друга тактика освен горепосочената. Каквото не ти изнася, го удавяш в лъжи.

  58. 58 Профил на Полковник Паликъщов
    Полковник Паликъщов
    Рейтинг: 2423 Любопитно

    Докато изкуственият интелект може да подпомогне иновациите в сектора на печата и ангажирането на аудиторията, той също така позволява масово създаване на синтетично съдържание, замъглява начина, по който новините се подбират и представят, като в крайна сметка заплашва обществения достъп до надеждна професионална информация.
    _______________________________________________________

    Журналята са се притеснили, че ИИ ще им извади политкоректни опорки, дето ги тиражират с цел промиване на мозъци?

    Снимка на прадядо ми ПАЛИКЪЩОВ, поборник.
  59. 59 Профил на pamela
    pamela
    Рейтинг: 1609 Весело

    До коментар [#57] от "Просто Стюпи":

    А-ха, "mostly peaceful", а тези 1-2 милиарда загуби откъде са дошли? Няма как и двете твърдения да са верни.
    Няма как хем да са мирни, хем да има такива големи загуби от грабежи, вандализъм и палежи. Не си спомням в правилните медии в България да са писали за какви загуби става дума, само се радваха на "мирните" протести. Прогресивната част на западната преса и тя,
    И какво като съм постнала линка, да не би да съм му писала съдържанието? Постнах го като доказателство за загубите. Това, че някой е решил да го напише политкоректно не е мой проблем. Хайде обори размера на загубите, ако можеш!

  60. 60 Профил на с циците напрет, кат перегаворен екип
    с циците напрет, кат перегаворен екип
    Рейтинг: 291 Неутрално

    тука дъртаците пак ли ръсят мозък?

    [email protected]
  61. 61 Профил на с циците напрет, кат перегаворен екип
    с циците напрет, кат перегаворен екип
    Рейтинг: 291 Неутрално

    До коментар [#56] от "Галя Станчева":

    Тролище мазно, кажи сеа, плусавите в кви пакети ги искаш, колко, и колко рубли дааш?

    [email protected]
  62. 62 Профил на Просто Стюпи
    Просто Стюпи
    Рейтинг: 303 Неутрално

    А-ха, "mostly peaceful", а тези 1-2 милиарда загуби откъде са дошли? Няма как и двете твърдения да са верни.
    Няма как хем да са мирни, хем да има такива големи загуби от грабежи,
    —цитат от коментар 59 на pamela


    Статията, която ТИ постна, твърди точно обратното. Последно, да я зачеркваме ли като достоверен източник? 🤣🤣🤣

  63. 63 Профил на с циците напрет, кат перегаворен екип
    с циците напрет, кат перегаворен екип
    Рейтинг: 291 Неутрално

    Просто не знаем плановете ИМ.
    —цитат от коментар 25 на Росен Радославов


    коѝ са ТЕ?

    [email protected]
  64. 64 Профил на Рашко Дама-ДЖЕнДАЙя
    Рашко Дама-ДЖЕнДАЙя
    Рейтинг: 18 Неутрално

    Мисирките и дръжките на микрофони, не страдат от този проблем - те интелект нямат а имат тюнинг

    Един по-грешен ъгъл
  65. 65 Профил на pamela
    pamela
    Рейтинг: 1609 Неутрално

    До коментар [#62] от "Просто Стюпи":

    От статията:
    May 26-June 8, 2020 20 states across U.S. $1-2b
    И още:
    The protests that took place in 140 U.S. cities this spring were mostly peaceful, but the arson, vandalism and looting that did occur will result in at least $1 billion to $2 billion of paid insurance claims — eclipsing the record set in Los Angeles in 1992 after the acquittal of the police officers who brutalized Rodney King.
    Ето целият цитат, от който ти отряза само това, което ти хареса. Написаното в първата част логически не съответства на написаното след това предвид размера на щетите.
    😀😀😀
    Най-безсрамно манипулираш и понеже нямаш аргументи, повтаряш като Мирча Кришан: ...краставицата, та краставицата.
    Това, което исках да кажа е, че либералната преса премълча за тоталните щети от протестите и омаловажи случаите на вандализъм, грабежи и опожаряване на частна и обществена собственост.
    Само ти дадох два примера, а ти втория въобще не го коментира. Защо така?

  66. 66 Профил на Просто Стюпи
    Просто Стюпи
    Рейтинг: 303 Неутрално

    Най-безсрамно манипулираш и понеже нямаш аргументи
    —цитат от коментар 65 на pamela


    Доста нагло е точно ти да говориш за "аргументи", при положение, че преди няколко поста вкара най-долнопробната лъжа, че редакцията на медията, която ТИ цитира, си съобразява писанията с властта в САЩ.

    Аз нямам проблеми с целия цитат. Ти имаш, явно. Това, което се казва в целия цитат, а именно, че протестите са предимно мирни и има инциденти на вандализъм, мародерство и палежи, е абсолютно това, което аз винаги съм твърдял за тези протести. Както и ВСИЧКИ набедени от теб за "ултралевичарски" и т.н. медии твърдят точно това.

    По-забележително е колко малко тоталното ти поредно насиране те накара да се замислиш, че може би понякога не си права. Точно николко.

  67. 67 Профил на pamela
    pamela
    Рейтинг: 1609 Неутрално

    До коментар [#66] от "Просто Стюпи":

    Е, щом за тебе 1-2 милиарда загуби като резултат от мирни протести не са щети, тогава какво би било, ако протестите не бяха мирни...
    Естествено, че твърдението за "мирните протести" е политкоректно и не кореспондира на щетите.

  68. 68 Профил на Просто Стюпи
    Просто Стюпи
    Рейтинг: 303 Неутрално

    До коментар [#67] от "pamela":

    Ето кой манипулира. Аз не съм казал, че не са щети. Както казах, аз съм съгласен изцяло с това, което цитира от статията в пост №65.

    Само че, изглежда ти не си съгласна с този цитат, нищо че точно ти беше тази, която даде линк към въпросната статия. Което само по себе си е супер нелепо. Хем даде линка, хем просто го оборва 🤣🤣🤣

    Щото това, което се казва в този цитат, опровергава баналните ти, неподкрепени с нищо клевети по адрес на "политкоректни медии", с които влезе в този дебат.

  69. 69 Профил на dnevnikar
    dnevnikar
    Рейтинг: 3770 Неутрално

    секи 4ти км

    Аналитична представа дава представа де си.
    Синтетиката, отровна отврат.

    "Редакциите на медии са основни защитници
    срещу синтетично съдържание",
    Европейски издатели на печатни медии

  70. 70 Профил на dnevnikar
    dnevnikar
    Рейтинг: 3770 Неутрално

    ВИИ Маркс имени В.И.Ленина

    Нека уточним.

    В 1916 царят руски се съгласи и абдикира,
    за да не повече вреди.

    Хазна царска, обаче, празна.

    Революцията, в без выход, вооружи се самобитно
    имровизиращо и учреди СССР.

    До коментар [#67] от "pamela":
    До коментар [#66] от "Просто Стюпи":

    Е, щом за тебе 1-2 милиарда загуби като резултат от мирни протести не са щети, тогава какво би било, ако протестите
    не бяха мирни...
    Естествено, че твърдението за "мирните протести" е политкоректно и не кореспондира на щетите.





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #