Голям шанс за демократичната опозиция в България

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (95)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на rebelions
    rebelions
    Рейтинг: 765 Неутрално

    Жълтопаветни мечти…

  2. 2 Профил на Шиши
    Шиши
    Рейтинг: 490 Весело

    Ватниците имат точния израз за матрялчето на Стойнев:

    "Бред сивой кобылы".

  3. 3 Профил на apple.ka
    apple.ka
    Рейтинг: 1158 Весело

    Фентъзи

    "Терминът "русофоб" е измислен от руснаците и техните мекерета, за да дамгосат българските патриоти, които поставят интересите на България над интересите на Русия."
  4. 4 Профил на ariya
    ariya
    Рейтинг: 95 Неутрално

    Жълтопаветни мечти…
    —цитат от коментар 1 на rebelions


    Ватниците имат точния израз за матрялчето на Стойнев: "Бред сивой кобылы".
    —цитат от коментар 2 на Шиши


    наче имам и сериозно пигане

    https://www.capital.bg/podcast/glasat_na_kapital/2025/07/25/4811772_video_stoiana_georgieva_sled_niakolko_godini_niama_da/027baf7ebc43436aac0894b3c035ffb0/

    Паулина нече не е ли влюбена у Цънцара? ...щото нема малко боклуци де

    В    Ъ    З    Р    А    Ж    Е    Н    И    Е    !    !    !
  5. 5 Профил на its271081907
    its271081907
    Рейтинг: 588 Неутрално

    Гладна кокоша просо сънува. Откак са се пръкнали само мантри и пожелателно мислене.

  6. 6 Профил на its271081907
    its271081907
    Рейтинг: 588 Неутрално

    Жълтопаветни мечти…
    —цитат от коментар 1 на rebelions


    Мдааа... баба Меца казала "наесен ще има много круши". Питали я "Откъде знаеш бабо Мецо?". Меца отвърнала "Ами много ми се ядат круши".

  7. 7 Профил на voodoo_child
    voodoo_child
    Рейтинг: 676 Неутрално

    Я! Ама и Стойнев бил зам.главен! Ясноооо.... 😂

  8. 8 Профил на ariya
    ariya
    Рейтинг: 95 Неутрално

    Гладна кокоша просо сънува. Откак са се пръкнали само мантри и пожелателно мислене.
    —цитат от коментар 5 на its271081907


    чудно експозе

    В    Ъ    З    Р    А    Ж    Е    Н    И    Е    !    !    !
  9. 9 Профил на putinxujlo
    putinxujlo
    Рейтинг: 2002 Неутрално

    Българска загадка: Защо тук седят прохуиловците, които мразят целия демократичен вектор на движението на България? Ясно е, че връщане назад няма. Изграждането на демократично общество е труден път и изисква постоянни/ежедневни усилия и контрол на целия народ върху властта, така че тя да работи в интерес на цялото общество, а не в полза само на малка шепа от тези, които са на власт и ѝ служат.
    Но ако сте слаби , купете си билет и отидете при хуйлов, помогнете му да изгради вашия общ с него свят.
    Но не. Те героично се държат с две ръце за България/друга страна от ЕС и бъдете сигурни, че прохуйловци никога няма да отидат в Путенленд. В края на краищата паметта си дава своето и намеква, че те ще дойдат не в просперираща Русия, а в разлагащи се Путинлендия.
    Не се бойте.
    Следвайте моя пример: оставете всичко, което имате и започнете отначало в чужбина. Заедно с хуйлов и прохуйловците. Давайте. Дайте живот на държавата си, око наистина я обичате.

    "Чуждестранен агент"
  10. 10 Профил на ariya
    ariya
    Рейтинг: 95 Неутрално

    сеа, ко беше за пържолите?

    В    Ъ    З    Р    А    Ж    Е    Н    И    Е    !    !    !
  11. 11 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 5512 Неутрално

    Аз съм силно раздвоен. Смятам ПП за неадекватни, деструктивни и в много случай вредни. Единственото в техен плюс е, че са по-малкото зло в сравнение с ГЕРБ-Пеевски

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  12. 12 Профил на Николай Колев
    Николай Колев
    Рейтинг: 2789 Неутрално

    ГЕРБ гласуваха с Възраждане свалянето на Никола Минчев и Кирил Петков.

    #ТУК НЕ Е МОСКВА! 🇺🇦* ПКП-Прекрасна Кърджалийска Принцеса. Политкоректна формулировка на думи на министър председателя за председателя на Народното събрание🇺🇦
  13. 13 Профил на voodoo_child
    voodoo_child
    Рейтинг: 676 Любопитно

    До коментар [#12] от "Николай Колев":Никола Минчев и Кирил Петков.

    Тези кои бяха? 🤔😉😎

  14. 14 Профил на ariya
    ariya
    Рейтинг: 95 Неутрално

    Българска загадка:
    —цитат от коментар 9 на putinxujlo


    https://duckduckgo.com/?q=рукомаха

    да не намесвам и Алфа Рисърч

    В    Ъ    З    Р    А    Ж    Е    Н    И    Е    !    !    !
  15. 15 Профил на nakokoren
    nakokoren
    Рейтинг: 384 Неутрално

    До коментар [#11] от "penetrating":

    А пък ДСБ и ДБ открай време си напират за коалиция с Боко. Същият Боко когото ти не понасяш. Откъде тази шизофрения?

  16. 16 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 5512 Весело

    До коментар [#15] от "nakokoren":

    Грешите. ДСБ и ДБ не са РБ :)

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  17. 17 Профил на ariya
    ariya
    Рейтинг: 95 Неутрално

    До коментар [#11] от "penetrating":А пък ДСБ и ДБ открай време си напират за коалиция с Боко. Същият Боко когото ти не понасяш. Откъде тази шизофрения?
    —цитат от коментар 15 на nakokoren


    ++++++++++++++++++

    В    Ъ    З    Р    А    Ж    Е    Н    И    Е    !    !    !
  18. 18 Профил на apple.ka
    apple.ka
    Рейтинг: 1158 Весело

    голям шанс: ht tps://www.dnevnik.bg/politika/2025/07/25/4810070_koaliciia_pod_naprejenie_produljavame_promianata_-/

    "Терминът "русофоб" е измислен от руснаците и техните мекерета, за да дамгосат българските патриоти, които поставят интересите на България над интересите на Русия."
  19. 19 Профил на svoboden
    svoboden
    Рейтинг: 1116 Неутрално

    Защо трябва да ни занимавате с платени "медии" като Дойче веле!?

  20. 20 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 1392 Неутрално

    КОЙ присъжда титлата "демократична" опозиция и по какви критерии? По изпълнени културни проекти в джип? Или по брой изгърмели корумпета?

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  21. 21 Профил на ariya
    ariya
    Рейтинг: 95 Неутрално

    До коментар [#15] от "nakokoren":

    Грешите. ДСБ и ДБ не са РБ :)
    —цитат от коментар 16 на penetrating


    ага, и нароздняците неат опжту с Брекзит

    В    Ъ    З    Р    А    Ж    Е    Н    И    Е    !    !    !
  22. 22 Профил на ПиПи
    ПиПи
    Рейтинг: 668 Неутрално

    До коментар [#12] от "Николай Колев":Никола Минчев и Кирил Петков.Тези кои бяха? 🤔😉😎
    —цитат от коментар 13 на voodoo_child


    подсъдим и кандидат подсъдим.

  23. 23 Профил на dedoliben
    dedoliben
    Рейтинг: 2749 Неутрално

    Да България трябва да излезе от коалицията там само си вреди.

    "Моите министри са англофили, моите генерали са германофили, моят народ е русофилски, само аз останах българофил". Цар Борис III
  24. 24 Профил на ariya
    ariya
    Рейтинг: 95 Неутрално

    да ма прощават носителите на наградата Магнитски, ДАНС, ма геа у галерията кък дишат?

    Will AI outsmart human intelligence? - with 'Godfather of AI' Geoffrey Hinton
    https://www.youtube.com/watch?v=IkdziSLYzHw&t=1s

    В    Ъ    З    Р    А    Ж    Е    Н    И    Е    !    !    !
  25. 25 Профил на Любен
    Любен
    Рейтинг: 550 Весело

    Както "демократичната" общност начело с Алгафари и прочее, твърдеше, че българският народ не е достатъчно образован за да решава собствената си съдба - така и сега : не сме образовани по казуса с корупцията на варненският кмет Благо Хоризонта - следователно го оставяме на образованата прокуратура и рецидивистите в ареста )

  26. 26 Профил на stan22222
    stan22222
    Рейтинг: 833 Весело

    Както винаги Стойнев не си е пил хапчетата.

  27. 27 Профил на stan22222
    stan22222
    Рейтинг: 833 Весело

    Тука винаги има няколко "анализатори" като Стойнев, Смилов, Дайнов и т.н., които нямат връзка с действителността. Или просто пишат подобни неща, да си вземат надника.

  28. 28 Профил на ariya
    ariya
    Рейтинг: 95 Неутрално

    КОЙ присъжда титлата
    —цитат от коментар 20 на дерибеев


    хунтари! и ти! исички утридакчата, барабар със Пауновси?

    В    Ъ    З    Р    А    Ж    Е    Н    И    Е    !    !    !
  29. 29 Профил на stan22222
    stan22222
    Рейтинг: 833 Весело

    Ето казваш В.Стойнев и той за пореден път се домъкнал при Г. Любенов, да ръси мозък!

  30. 30 Профил на lz2
    lz2
    Рейтинг: 2236 Неутрално

    Под "демократичната опозиция" да се разбира "неокомунистическата сбирщина", за да стане ясно какво точно иска аФторчето.

    ПравописА е поле за изява на неграмотните!
  31. 31 Профил на nakokoren
    nakokoren
    Рейтинг: 384 Неутрално

    До коментар [#16] от "penetrating":

    Напротив, коалицията ППДБ не е нищо повече от един ребрандиран РБ. С тази разлика, че тези от ПП имат една идея по-голяма непоносимост към шишковците в сравнение с другите от коалицията. Христо Иванов пишеше правила с които да спаси имунитета на Боко, а Атанасов докрая се молеше сглобката да продължи. Има още безброй примери

  32. 32 Профил на Георги Борисов
    Георги Борисов
    Рейтинг: 1078 Неутрално

    Пълни глупости. 3400 души на протест, 40 000 на Гънс - толкова за "демократичната общност". Очаквам заради покачване на цени, които няма да имат нищо общо с еврото но така ще бъдат представени, сериозни протести през януари. Радев ще се възползва, въпросът е дали управляващата коалицията, и най-вече Борисов, ще клекне. ППДБ са мъртви а "демократичната общност", ще отиде при този който им предложи омраза срещу Борисов и ГЕРБ.

  33. 33 Профил на nessarox СУПЕР
    nessarox
    Рейтинг: 1587 Весело

    Делян Пеевски: Комисията за противодействие на корупцията трябва да бъде закрита

    Лидерът на ДПС - Ново начало ще внесе предложение за това


    Продължавайте с квиченето

    „Държава без върховенство на правото е форма на организирана престъпност“.
  34. 34 Профил на 15-20 ППроблема с кмета
    15-20 ППроблема с кмета
    Рейтинг: 228 Неутрално

    “Демократичната” опозиция на крадливите пудели има голям шанс - въже, катран пера

  35. 35 Профил на stan22222
    stan22222
    Рейтинг: 833 Весело

    33 Профил на nessarox
    СУПЕР
    nessarox

    ПП-ДБ нали и те искаха закриването на КПК. Сега вече ПП-ДБ с ДПС Нова начало ли са?????

  36. 36 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 3427 Весело

    Аз съм силно раздвоен. Смятам ПП за неадекватни, деструктивни и в много случай вредни. Единственото в техен плюс е, че са по-малкото зло в сравнение с ГЕРБ-Пеевски
    —цитат от коментар 11 на penetrating


    Пеевски никога не е раздавал неизпълними обещания и не е лъгал за гражданството си.
    Можеш само да го обвиниш, че е дебел.

    Еретик
  37. 37 Профил на 15-20 ППроблема с кмета
    15-20 ППроблема с кмета
    Рейтинг: 228 Неутрално

    До коментар [#30] от "lz2":

    Не демократичната опозиция арестува другата опозиция по статии в Гугъл, лъже, краде, подържа контрабанда и корумпира - демокрация

  38. 38 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 2220 Неутрално

    Българска загадка: Защо тук седят прохуиловците, които мразят целия демократичен вектор на движението на България? Ясно е, че връщане назад няма. Изграждането на демократично общество е труден път и изисква постоянни/ежедневни усилия и контрол на целия народ върху властта, така че тя да работи в интерес на цялото общество, а не в полза само на малка шепа от тези, които са на власт и ѝ служат.Но ако сте слаби , купете си билет и отидете при хуйлов, помогнете му да изгради вашия общ с него свят. Но не. Те героично се държат с две ръце за България/друга страна от ЕС и бъдете сигурни, че прохуйловци никога няма да отидат в Путенленд. В края на краищата паметта си дава своето и намеква, че те ще дойдат не в просперираща Русия, а в разлагащи се Путинлендия. Не се бойте. Следвайте моя пример: оставете всичко, което имате и започнете отначало в чужбина. Заедно с хуйлов и прохуйловците. Давайте. Дайте живот на държавата си, око наистина я обичате.
    —цитат от коментар 9 на putinxujlo


    Поздравления не само за съдържанието на този текст , но и за това , че ако е твой , той е написан без нито една граматична грешка, което е рядкост за един владеещ български език руснак.

  39. 39 Профил на ariya
    ariya
    Рейтинг: 95 Неутрално

    Ватниците имат точния израз за матрялчето на Стойнев: "Бред сивой кобылы".
    —цитат от коментар 2 на Шиши


    аз тебе шо не моати тура минос?

    В    Ъ    З    Р    А    Ж    Е    Н    И    Е    !    !    !
  40. 40 Профил на ariya
    ariya
    Рейтинг: 95 Неутрално

    “Демократичната” опозиция на крадливите пудели има голям шанс - въже, катран пера
    —цитат от коментар 34 на 15-20 ППроблема с кмета


    +++

    В    Ъ    З    Р    А    Ж    Е    Н    И    Е    !    !    !
  41. 41 Профил на todor
    todor
    Рейтинг: 1472 Неутрално

    Няма нито една разумна причина, ДБ да продължават да се държат за воденичния камък ПП, който ги тегли към дъното. Явявайки се самостоятелно на избори, със сигурност ще влязат в НС и дори пак да са опозиция, ще бъдат много по адекватна и конструктивна, отколкото са сега заедно с инфантилите от ПП.
    И час по скоро трябва да скочат от руското влакче, на което пак пепейци ги качиха.

  42. 42 Профил на nessarox СУПЕР
    nessarox
    Рейтинг: 1587 Весело

    33 Профил на nessaroxСУПЕРnessaroxПП-ДБ нали и те искаха закриването на КПК. Сега вече ПП-ДБ с ДПС Нова начало ли са?????
    —цитат от коментар 35 на stan22222


    Не, ПП/ДБ не са с Пеевски

    Той се учи от ПП/ДБ , плагиатства

    „Държава без върховенство на правото е форма на организирана престъпност“.
  43. 43 Профил на nessarox СУПЕР
    nessarox
    Рейтинг: 1587 Весело

    Няма нито една разумна причина, ДБ да продължават да се държат за воденичния камък ПП, който ги тегли към дъното. Явявайки се самостоятелно на избори, със сигурност ще влязат в НС и дори пак да са опозиция, ще бъдат много по адекватна и конструктивна, отколкото са сега заедно с инфантилите от ПП.И час по скоро трябва да скочат от руското влакче, на което пак пепейци ги качиха.
    —цитат от коментар 41 на todor


    Докога ГЕРБ ще пази имунитетите на Възраждане ?

    Кога ще се откъснете от руското влакче ? Което така ревниво пазите

    „Държава без върховенство на правото е форма на организирана престъпност“.
  44. 44 Профил на putinxujlo
    putinxujlo
    Рейтинг: 2002 Неутрално

    До коментар [#38] от "tacheaux":

    Благодаря-:)

    "Чуждестранен агент"
  45. 45 Профил на stan22222
    stan22222
    Рейтинг: 833 Весело

    Слушам Стойнев по БНТ, и се чудя този човек на какви антидепресанти е?
    Борбата за 100 лв., повече този който му плаща е голяма.

  46. 46 Профил на todor
    todor
    Рейтинг: 1472 Неутрално

    "Докога ГЕРБ ще пази имунитетите на Възраждане ?"

    Още от началото на това НС ГЕРБ обявих, че НЯМА да гласуват свалянето на ничий имунитет. Когато Прокуратурата поиска имунитета на Лена заради фалшифицираните подписи Борисов каза, че те ще са против.
    Според теб, ДСБ и ДБ трябва ли да продължават да са заедно с ПП?
    Какво печелят и какво губят от това?

  47. 47 Профил на Юни
    Юни
    Рейтинг: 2933 Неутрално

    Жълтопаветни мечти…
    —цитат от коментар 1 на rebelions


    И лъжи. Заглавието е любопитно, реших, че са спечелили от тотото, а той се радва, че прокремълските партии вече не изолират "демократичната общност", припознаха я за своя.

    Голям срам, авторе!

  48. 48 Профил на scm111258587
    scm111258587
    Рейтинг: 1667 Неутрално

    Пти генерала пак плаче за кадри на опозоцията.
    "Вари го , печи го Тодоран си е Тодоран ".

  49. 49 Профил на Юни
    Юни
    Рейтинг: 2933 Весело

    голям шанс: ht tps://www.dnevnik.bg/politika/2025/07/25/4810070_koaliciia_pod_naprejenie_produljavame_promianata_-/
    —цитат от коментар 18 на apple.ka


    Рацепление и сред авторите им.

  50. 50 Профил на Юни
    Юни
    Рейтинг: 2933 Весело

    Под "демократичната опозиция" да се разбира "неокомунистическата сбирщина", за да стане ясно какво точно иска аФторчето.
    —цитат от коментар 30 на lz2


    По - големи популисти от БСП - вчера А. Василев се подмазваше на специализантите и на всички медици с увеличение на заплатите за 2 млд лв.

  51. 51 Профил на bistr
    bistr
    Рейтинг: 1243 Неутрално

    Няма нито една разумна причина, ДБ да продължават да се държат за воденичния камък ПП, който ги тегли към дъното. Явявайки се самостоятелно на избори, със сигурност ще влязат в НС и дори пак да са опозиция, ще бъдат много по адекватна и конструктивна, отколкото са сега заедно с инфантилите от ПП.И час по скоро трябва да скочат от руското влакче, на което пак пепейци ги качиха.
    —цитат от коментар 41 на todor


    - точно така, моето мнение отдавна е подобно.
    А иначе доста ме мсути първото изречение горе в статията - растеж на демократичната общност - е че то ако няма такава или е съвсем малка, за ква демокрация си говориме тогава ?

  52. 52 Профил на Dimitar Kunev
    Dimitar Kunev
    Рейтинг: 1292 Неутрално

    То Костадинов и ВЪЗРАЖДАНЕ ще имат по-висок резултат от кандидата на ПП/ДБ след примката "евро". Но основният проблем е, че заради сглобката Пеевски владее поне 1/3 от България, а и увеличава парите си и влиянието си в МВР, Прокуратурата, съда, местната власт и купува вече дори и българи. Сега за Рамазана е дал пари за големи маси по своите паланки... и българи са консумирали... Изобщо ПП/ДБ така се изложиха, че и Господ и Дяволът не могат им помогнат. Прозрачен ще е кандидатът им, защото ще е тънък като вестник...

  53. 53 Профил на apple.ka
    apple.ka
    Рейтинг: 1158 Неутрално

    Няма нито една разумна причина, ДБ да продължават да се държат за воденичния камък ПП, който ги тегли към дъното. Явявайки се самостоятелно на избори, със сигурност ще влязат в НС и дори пак да са опозиция, ще бъдат много по адекватна и конструктивна, отколкото са сега заедно с инфантилите от ПП.И час по скоро трябва да скочат от руското влакче, на което пак пепейци ги качиха.
    —цитат от коментар 41 на todor


    Като им четеш изказванията и като им гледаш действията на Мирчуф и БожаноФ, нямаш ли усещането, че са същите като ПП.
    Ми то едно смислено действие и един точен политически ход нямат.
    Не знам как съм гласувал до 2020 за тях.

    "Терминът "русофоб" е измислен от руснаците и техните мекерета, за да дамгосат българските патриоти, които поставят интересите на България над интересите на Русия."
  54. 54 Профил на sim4o1
    sim4o1
    Рейтинг: 454 Неутрално

    Пълни глупости. 3400 души на протест, 40 000 на Гънс - толкова за "демократичната общност". Очаквам заради покачване на цени, които няма да имат нищо общо с еврото но така ще бъдат представени, сериозни протести през януари. Радев ще се възползва, въпросът е дали управляващата коалицията, и най-вече Борисов, ще клекне. ППДБ са мъртви а "демократичната общност", ще отиде при този който им предложи омраза срещу Борисов и ГЕРБ.
    —цитат от коментар 32 на Георги Борисов


    Тиквун , Киселова и Шиши напъваха за еврото , кат полудели.
    Киселова даже си наруши Конституцията , като пич!
    Отмени правото на Референдум, без да и мигне окото!

    Ся що да не изядат негативите от идващите януарски протести?

    А че Радев непременно ще спечели е доста съмнително!

  55. 55 Профил на sim4o1
    sim4o1
    Рейтинг: 454 Неутрално

    "Докога ГЕРБ ще пази имунитетите на Възраждане ?"Още от началото на това НС ГЕРБ обявих, че НЯМА да гласуват свалянето на ничий имунитет. Когато Прокуратурата поиска имунитета на Лена заради фалшифицираните подписи Борисов каза, че те ще са против.Според теб, ДСБ и ДБ трябва ли да продължават да са заедно с ПП?Какво печелят и какво губят от това?
    —цитат от коментар 46 на todor

    "Имунитетити на Възраждане " са доста преекспонирани.

    Даже и да ги вземе Сарафов - ко толкова? Никой няма да е в затвор , на 100%!

    На идните избори "Възраждане" са втори или трети ..

  56. 56 Профил на sim4o1
    sim4o1
    Рейтинг: 454 Неутрално

    То Костадинов и ВЪЗРАЖДАНЕ ще имат по-висок резултат от кандидата на ПП/ДБ ...
    —цитат от коментар 52 на Dimitar Kunev


    Да!

    Без значение на никакви вземани имунитети!

  57. 57 Профил на Роси СУПЕР
    Роси
    Рейтинг: 5502 Неутрално

    До коментар [#37] от "15-20 ППроблема с кмета":

    ...и крадец, и мафиот, и контрабандист....

  58. 58 Профил на Незнайко
    Незнайко
    Рейтинг: 2855 Неутрално

    Кики - президент!

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  59. 59 Профил на apple.ka
    apple.ka
    Рейтинг: 1158 Весело

    Кики - президент!
    —цитат от коментар 58 на Незнайко


    Ще стане, само да го направят кандидатура необща с ГЕРБ //faktor.bg/asen-vasilev-obshta-prezidentska-kandidatura-s-gerb-e-izklyuchena

    "Терминът "русофоб" е измислен от руснаците и техните мекерета, за да дамгосат българските патриоти, които поставят интересите на България над интересите на Русия."
  60. 60 Профил на apple.ka
    apple.ka
    Рейтинг: 1158 Весело

    [quote#47:"Юни"][/quote]

    +
    И аз така го разбрах: демократичната общност се разширява в посока русиЯ.

    "Терминът "русофоб" е измислен от руснаците и техните мекерета, за да дамгосат българските патриоти, които поставят интересите на България над интересите на Русия."
  61. 61 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 5512 Весело

    До коментар [#36] от "Костадин Иванов":

    И ето защо държи важните структури. Да цитираме Пеевски:
    "Вие вадите много лъжи, но тепърва ще излиза с колко криминални лица сте се срещали. Това ви го обещавам! Но аз няма да се занимавам с вас, правораздавателната система ще се занимава с вас“ (към Цв.Цв.)
    "Страхуваше ли ви ГЕРБ?" (към ДПС избиратели)
    Вас “страхува ли Ви Пеевски” или вече Ви управлява свободно и доброволно?

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  62. 62 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 5512 Весело

    До коментар [#31] от "nakokoren":

    Заради което подаде оставка като министър на Борисов. Лъжете неумело :)

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  63. 63 Профил на 15-20 ППроблема с кмета
    15-20 ППроблема с кмета
    Рейтинг: 228 Неутрално

    До коментар [#57] от "Роси":

    “До коментар [#37] от "15-20 ППроблема с кмета":

    ...и крадец, и мафиот, и контрабандист“”

    Кака Кокорка, Черепа и Рашо Дамаджаната - нашия с тях говориш ?

  64. 64 Профил на Santos
    Santos
    Рейтинг: 725 Любопитно

    Леле-мале, какви пророчески думи чета тук:

    „Три стълба осигуряват сериозни шансове за единение и растеж на демократичната опозиция: граждански протести, вот на недоверие на правителството, президентска кандидатура.“

    Стига, бре! Не думай! Я да видим по ред на номерата:

    - „граждански протести“, които са на принципа „луд умора нема, само се поти“! Е, много големи протести ще бъдат на тия жеги, още повече че няма финансиране и техните организатори вече бият „отбой“, щото, нали, почват летните отпуски. Смятайте какво ще бъде наесен!

    - „вот на недоверие на правителството“? Е, който не може да смята, може да иска вот на недоверие всеки месец. Таман ще даде възможност на мамин сладък олигрух да гласува с кеф против този вот, да си вдигне акциите и да натрие носа на внасящите вота! На печелившите – честито!

    - „президентска кандидатура“? Ами като знаем несъразмерното, чудовищно его на лидерите на „демократичната опозиция“, можем с пуканки и бира в ръка да очакваме бой до посиняване между тях, до избора на някого, а след това другите да не гласуват за него! Примера на Лозан Панов да го припомням ли? Или си го знаете? Между другото, к‘во стана с тоя чиляк, бре? Нещо се загуби! Аз, доколкото знам, сега е на длъжността съдия във Върховния административен съд.

    Така че това бабавангестване на аФтУра не хваща дикиш, ама какво да се прави – не му знам семейното положение, но може и той много гърла да храни! Жив и здрав да е, нека пише – не пречи!

  65. 65 Профил на scm111258587
    scm111258587
    Рейтинг: 1667 Неутрално

    Тия статии са празни приказки.
    Не помните ли какви преговори водиха с Марийка от ГЕРБ ?
    То беше мъка.
    От коя година Борисов кътка Ицката.
    То бива бива неграмотност ама такова чудо не е имало.
    Така че отписвайте ги тия.

  66. 66 Профил на stan22222
    stan22222
    Рейтинг: 833 Весело

    Най се смях тази сутрин, същия този "анализатор", как обяви в БНТ че ГЕРБ били в изолация. И след тези негови думи, разбрах че се лекува при д-р Гълъбова.

  67. 67 Профил на stan22222
    stan22222
    Рейтинг: 833 Весело

    42 Профил на nessarox
    СУПЕР
    nessarox

    В НС няма плагиатстване, а има коалиране ПП-ДБ-ДПС НН срещу КПК. :)))))))))

  68. 68 Профил на Юни
    Юни
    Рейтинг: 2933 Весело

    [quote#59:"apple.ka"][/quote]

    Общата им кандидатура ще е прокремълска - Петков президент, И. Михайлов вице.

  69. 69 Профил на Кортик
    Кортик
    Рейтинг: 2150 Неутрално

    Голям шанс за демократичната опозиция в България!!
    От обединена опозиция се връщаме на демократична опозиция, но тя е с повдигнати обвинения за незаконен арест на опозиционен лидер, фалшификация на подписи и корупция. Изглежда тази опозиция е не демократична, а престъпна

    Червена линия, червен картон
  70. 70 Профил на БичБожи
    БичБожи
    Рейтинг: 268 Неутрално

    тоя дебел мазник говори с гъз@ си

  71. 71 Профил на Онуфри
    Онуфри
    Рейтинг: 1278 Весело

    сеа, ко беше за пържолите?
    —цитат от коментар 10 на ariya


    Не падат изпод опашката (на коня)!

    Там където се очаква да бъдат .... расите!

    Имало едно време ссср! Маргарет Татчър: "Комунизмът свършва тогава, когато свършат чуждите пари, които харчиш!"
  72. 72 Профил на Онуфри
    Онуфри
    Рейтинг: 1278 Весело

    ГЕРБ гласуваха с Възраждане свалянето на Никола Минчев и Кирил Петков.
    —цитат от коментар 12 на Николай Колев


    И много добре са направили!

    Скоро и Никола Минчев като благото за Варна!

    : - )))

    Имало едно време ссср! Маргарет Татчър: "Комунизмът свършва тогава, когато свършат чуждите пари, които харчиш!"
  73. 73 Профил на Онуфри
    Онуфри
    Рейтинг: 1278 Весело

    Както винаги Стойнев не си е пил хапчетата.
    —цитат от коментар 26 на stan22222


    Не се ли питаш дали има пари да си ги купи?

    Имало едно време ссср! Маргарет Татчър: "Комунизмът свършва тогава, когато свършат чуждите пари, които харчиш!"
  74. 74 Профил на danvan СУПЕР
    danvan
    Рейтинг: 7038 Неутрално

    Най-големият риск е при обединението да не им пробутат проксита на мафията като ИТН или руди гела.

    Мутрите от 90-те поеха открито държавата, а ние ги последвахме. Sapienti Sat
  75. 75 Профил на Онуфри
    Онуфри
    Рейтинг: 1278 Весело

    . Радев ще се възползва, въпросът е дали управляващата коалицията, и най-вече Борисов, ще клекне. ППДБ са мъртви а "демократичната общност", ще отиде при този който им предложи омраза срещу Борисов и ГЕРБ.
    —цитат от коментар 32 на Георги Борисов


    h ttps://budilnikbg.com/2023/07/06/чак-сега-откриват-какъв-е-радев-полити/

    Имало едно време ссср! Маргарет Татчър: "Комунизмът свършва тогава, когато свършат чуждите пари, които харчиш!"
  76. 76 Профил на Онуфри
    Онуфри
    Рейтинг: 1278 Весело

    Пеевски никога не е раздавал неизпълними обещания и не е лъгал за гражданството си.
    Можеш само да го обвиниш, че е дебел.
    —цитат от коментар 36 на Костадин Иванов


    А пък кокораната и бойкикито са стройни английски жентлемени!!!

    : - )))

    Имало едно време ссср! Маргарет Татчър: "Комунизмът свършва тогава, когато свършат чуждите пари, които харчиш!"
  77. 77 Профил на kahless
    kahless
    Рейтинг: 896 Неутрално

    Мечо Пух: Тази година ще има много боровинки.

    Кристофър Робен: Защо мислиш така, Мечо Пух?

    Мечо Пух: Защото много ми се ядат боровинки...

    Като гледам, на Веско Стойнев, а и на целокупния умнокрасивиет много им се ядат боровинки. Значи ще има, няма начин да няма много боровинки...

    Freedom is a fragile thing and it's never more than one generation away from extinction. ______________________________________________________________________________________________________________________________ Ceterum censeo, МОЧА esse delendam!
  78. 78 Профил на faraon
    faraon
    Рейтинг: 1716 Неутрално

    България няма шанс с насадената от Берлин, Брюксел и Вашингтон корумпирана, послушна върхушка. С послушните и купени от запада медии, за които в България всички е цветя и рози и освен правилната евроатлантическа линия, всичко останало е ерес.
    Просто ще бъдем претопени, загубили българското в себе си,ъимам предвид онези 3-4 милиона българи, които ще живеят все още в България след двадесетина години. И ако България все още я има в настоящите й граници.

  79. 79 Профил на kahless
    kahless
    Рейтинг: 896 Неутрално

    Пълни глупости. 3400 души на протест, 40 000 на Гънс - толкова за "демократичната общност". Очаквам заради покачване на цени, които няма да имат нищо общо с еврото но така ще бъдат представени, сериозни протести през януари. Радев ще се възползва, въпросът е дали управляващата коалицията, и най-вече Борисов, ще клекне. ППДБ са мъртви а "демократичната общност", ще отиде при този който им предложи омраза срещу Борисов и ГЕРБ.
    —цитат от коментар 32 на Георги Борисов


    ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

    Е, не мисля, че ПП/ДБ са мъртви, особено ДБ. Имат си своите избиратели и потенциял, засега в рамките на десетината процента.

    Колкото до омразата, изпълваща "демократичната общност" и превърнала се в нейна същностна характеристика, в "sine qua non" за нея...

    Един от най-стойностните сериали на всички времена според мен е "NEWSROOM" на HBO от 2012 - 2014 г., със страхотния Джеф Даниелс в главната роля на водещия вечерните ТВ-новини Уил Макавой.

    Наред с другите неща, сериалът много добре представя и анализира процесите в американското общество и дори предсказва появата на тръмпизма.

    Запомнил съм една сцена, в която Уил Макавой споделя, че е гласувал и за двете партии през годините, но по възгледи и мироглед той е по-скоро републиканец. Подкрепя пазарните решения, смята, че всеки трябва да е отговорен за съдбата си, а не държавата, също и че всеки има право да защити себе си и дома си в този опасен свят.

    Проблемът е, че републиканският естаблишмънт по онова време изисква от своите привърженици да мразят демократите, за да ги припознае като републиканци. Ето това, тази внушавана омраза, накрая доведе Тръмп...

    Аз съм споделял тук, че по възгледи и мироглед съм десен, "син" човек, прозападен и проевропейски, смятам, че няма по-добра форма на управление от демокрацията в западноевропейския и вид. За мен Русия е исторически враг и заплаха за България като държава, а в настоящия си фашистки вариант е основна, смъртна заплаха за Европа и света. Накратко, смятам себе си за част от демократичната общност в България. Без кавички.

    Само че, т.нар. "демократична общност", тази с кавичките, изисква от хората си да мразят ГЕРБ и гербаджиите, да отричат всичко, направено от тях и да искат ГЕРБ да бъде унищожен, да престане да съществува. Отскоро към ГЕРБ и Борисов пришиха и Пеевски като обект на своята неистова омраза.

    Животът вече доказа, че тази омраза носи само злини на България. Тази тяхна омраза докара втори мандат на руския агент Радев. Съответно, докара и неговите служебни гълъбарници, които спряха строежите на магистрали, пътища и инфраструктура, натресоха ни БОТАШ, години безвремие и геополитическа безпътица. В условията на разпалена от фашистка Русия война, бушуваща само на няколкостотин километра от нас.

    Не мисля, че омразата може да доведе до нещо добро. По принцип. Особено пък ако тя се насажда сред българското общество и най-вече сред прозападно и проевропейски настроените българи. Смятам, че насаждането на тази омраза в крайна сметка обслужва интересите на враговете на България и най-вече на фашистка Русия. И по всяка вероятност е част от тяхната хибридна война срещу България. Затова и не гласувам за ПП/ДБ.

    Freedom is a fragile thing and it's never more than one generation away from extinction. ______________________________________________________________________________________________________________________________ Ceterum censeo, МОЧА esse delendam!
  80. 80 Профил на apple.ka
    apple.ka
    Рейтинг: 1158 Неутрално

    +++++++++++++++++++++++++++++
    Споделям изцяло и особено това:
    ".......Накратко, смятам себе си за част от демократичната общност в България. Без кавички.

    Само че, т.нар. "демократична общност", тази с кавичките, изисква от хората си да мразят ГЕРБ и гербаджиите, да отричат всичко, направено от тях и да искат ГЕРБ да бъде унищожен, да престане да съществува. Отскоро към ГЕРБ и Борисов пришиха и Пеевски като обект на своята неистова омраза.
    ........"

    "Терминът "русофоб" е измислен от руснаците и техните мекерета, за да дамгосат българските патриоти, които поставят интересите на България над интересите на Русия."
  81. 81 Профил на Продължаваме Подмяната
    Продължаваме Подмяната
    Рейтинг: 121 Неутрално

    Ясно. Ще възпрепятстват еврозоната с всички сили.

    Аз съм от добрите доносници на ДС
  82. 82 Профил на Делян Пеевски, бъдещ премиер
    Делян Пеевски, бъдещ премиер
    Рейтинг: 187 Неутрално

    До следващите избори Шиши ще управлява посредством Тиквата.След това ще управлява сам с Тиквата коалиционен партньор.А ППДБ с трийсетина депутати ще е за декорация в НС заедно с Копейкин и Руди Гела.Ще си направят обща ПГ.

  83. 83 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 2369 Неутрално

    Честите избори изтощиха ресурса на малките партии.
    Те нямат шкафчета с пачки и кюлчета и търсат пари във всички посоки, но където и да посегнат, все е кражба и прокуратурата дебне.
    Пари отвън са корупция и зависимост. Мутрите захлебват с вътрешни схеми, далеч от чужди очи. А за крадец е нужен голям опит и образование.

    Judjuk
  84. 84 Профил на Хитрата Сврака
    Хитрата Сврака
    Рейтинг: 2219 Разстроено

    "ДНЕВНИК",
    ВЕЧЕ И СТАТИИТЕ В "ДОЙЧЕ ВЕЛЕ"
    ЛИ СА ПЛАТЕНИ ПРИ ВАС?????
    ОЩЕ ПОВЕЧЕ ЧЕ СТЕ ДАЛИ ЛИНК
    КЪМ ОРИГИНАЛА КОЙТО Е БЕЗПЛАТЕН??!!!......

    СВЕТЪТ Е ГОЛЯМ, И ОТВСЯКЪДЕ ДЕБНАТ... КОПЕЙКИ!!!
  85. 85 Профил на Хитрата Сврака
    Хитрата Сврака
    Рейтинг: 2219 Разстроено

    Да България трябва да излезе от коалицията там само си вреди.
    —цитат от коментар 23 на dedoliben


    И да вземе едни 2-3% явявайки се сама на изборите?!!!....

    СВЕТЪТ Е ГОЛЯМ, И ОТВСЯКЪДЕ ДЕБНАТ... КОПЕЙКИ!!!
  86. 86 Профил на psz58488391
    psz58488391
    Рейтинг: 1081 Неутрално

    До коментар [#21] от "ariya":
    Имаш проблем с клавиатурата или с главата!

  87. 87 Профил на zbk24367803
    zbk24367803
    Рейтинг: 502 Неутрално

    Така наречената демократична общност се движи само и единствено от омраза. Намирам това за изключително жалко. Разни журналисти, професори, интелектуалци, НПО-та крещят по площадите борейки се с “тиквата и прасето”. БРАВО! Заслужавате презрение и голяма част от нашите съграждани ви отдават заслуженото- презират ви🤣🤣🤣🤣

  88. 88 Профил на Milka Bakardjieva
    Milka Bakardjieva
    Рейтинг: 474 Неутрално

    Стойнев,кога ще бъде протеста "С ВАС СМЕ Г-Н ПЕЕВСКИ ЗА ЗАКРИВАНЕ КОМИСИЯТА ЗА БОРБА С КОРУПЦИЯТА."

  89. 89 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 2369 Неутрално

    Да България трябва да излезе от коалицията там само си вреди.
    —цитат от коментар 23 на dedoliben


    И от политиката ще излезе.
    Мястото е в зоната на здрача.

    Judjuk
  90. 90 Профил на Ognyan Petkov
    Ognyan Petkov
    Рейтинг: 342 Неутрално

    До коментар [#11] от "penetrating":

    Това не е вярно. За Пеевски не знаем, защото не е управлявал, но ГЕРБ е на светлинни години пред ПП по отношение на управлението. Спокойно можем да кажем, че ПеПейци, с логистичната помощ на ДБ, ЕПМ на държавата за години напред. Не сложиха едно камъче, не пстроиха и 1 см път, оглозгаха всички излишни пари, нахулиха огромни дългове на държавата. Това ли ти е "по-малкото зло"? Да добавим и Боташ, за който носят и те огромна вина.

  91. 91 Профил на Родолюбец
    Родолюбец
    Рейтинг: 872 Весело

    Аз съм силно раздвоен. Смятам ПП за неадекватни, деструктивни и в много случай вредни. Единственото в техен плюс е, че са по-малкото зло в сравнение с ГЕРБ-Пеевски
    —цитат от коментар 11 на penetrating


    Ами последните 4 години показаха друго., ама щом си рекъл.😁

    61. Ниkoй въ Бългapckoтo Княжecтвo нe мoжe ни дa kупувa, нитo дa пpoдaвa чeлoвeчeckи cъщecтвa. Вcekoй poбъ oт kakъвтo пoлъ, вepa и нapoднocтъ дa бъдe, cвoбoдeнъ cтaвa, щoм cтъпи нa бългapcka тepитopия.
  92. 92 Профил на Родолюбец
    Родолюбец
    Рейтинг: 872 Весело

    Тука винаги има няколко "анализатори" като Стойнев, Смилов, Дайнов и т.н., които нямат връзка с действителността. Или просто пишат подобни неща, да си вземат надника.
    —цитат от коментар 27 на stan22222


    Кво да правиш? И те душа носят, и те семейства хранят.😉

    61. Ниkoй въ Бългapckoтo Княжecтвo нe мoжe ни дa kупувa, нитo дa пpoдaвa чeлoвeчeckи cъщecтвa. Вcekoй poбъ oт kakъвтo пoлъ, вepa и нapoднocтъ дa бъдe, cвoбoдeнъ cтaвa, щoм cтъпи нa бългapcka тepитopия.
  93. 93 Профил на Родолюбец
    Родолюбец
    Рейтинг: 872 Весело

    Слушам Стойнев по БНТ, и се чудя този човек на какви антидепресанти е?Борбата за 100 лв., повече този който му плаща е голяма.
    —цитат от коментар 45 на stan22222


    Не. Той просто е един истински ДеБългарин.

    61. Ниkoй въ Бългapckoтo Княжecтвo нe мoжe ни дa kупувa, нитo дa пpoдaвa чeлoвeчeckи cъщecтвa. Вcekoй poбъ oт kakъвтo пoлъ, вepa и нapoднocтъ дa бъдe, cвoбoдeнъ cтaвa, щoм cтъпи нa бългapcka тepитopия.
  94. 94 Профил на Родолюбец
    Родолюбец
    Рейтинг: 872 Весело

    Според теб, ДСБ и ДБ трябва ли да продължават да са заедно с ПП?Какво печелят и какво губят от това?
    —цитат от коментар 46 на todor


    Ами ако са заедно - не печелят нищо.
    Ако се разделят - губят всичко. Не е лесна и тяхната.
    Феновете на "Коалицията"( според Дневникъ) се свеждат все повече до хора, живеещи на принципа:
    - Най-мразим да мислим, най-мислим да мразим"
    А в този сегмент ПП са по-обиграни.

    61. Ниkoй въ Бългapckoтo Княжecтвo нe мoжe ни дa kупувa, нитo дa пpoдaвa чeлoвeчeckи cъщecтвa. Вcekoй poбъ oт kakъвтo пoлъ, вepa и нapoднocтъ дa бъдe, cвoбoдeнъ cтaвa, щoм cтъпи нa бългapcka тepитopия.
  95. 95 Профил на Родолюбец
    Родолюбец
    Рейтинг: 872 Весело

    [quote#79:"kahless"][/quote]

    👍

    61. Ниkoй въ Бългapckoтo Княжecтвo нe мoжe ни дa kупувa, нитo дa пpoдaвa чeлoвeчeckи cъщecтвa. Вcekoй poбъ oт kakъвтo пoлъ, вepa и нapoднocтъ дa бъдe, cвoбoдeнъ cтaвa, щoм cтъпи нa бългapcka тepитopия.




За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #