Рекламната агенция WPP отчете ръст на печалбата от 13%

Рекламната агенция WPP отчете ръст на печалбата от 13%

Днес третата по големина в света рекламна агенция WPP Group Plc (WPPGY) отчете ръст на печалбата от 18 на сто или 113.2 млн. брит. лири ($210 млн.) за второто полугодие на миналата година, докато за аналогичния период на 2002 година, компанията отчете загуби в размер на 26.3 млн. лири.

В структурата на WPP Group Plc (WPPGY) влизат известните агенции J. Walter Thompson и Ogilvy & Mather Worldwide.

Компанията разчита на голямо повишаване на печалбата през тази година, във връзка с Олимпийските игри в Атина, европейското първенство по футбол в Португалия и президентските избори в САЩ.

“През тази година имаме хубав попътен вятър”, коментира главният директор по инвестициите на Isis Asset Management Роберт Талбът (Robert Talbut).

Генералният директор на компанията Мартин Соррел (Martin Sorrell) също изрази задоволство за перспективите през тази година.

Според Zenith Optimedia Group, разходите за реклама в световен мащаб ще се увеличат през тази година с 4.7%, като за САЩ данните сочат ръст от 6.9% до $266.4 млрд.