България се рекламира от рекорден брой компании на борсата в Москва
Руският пазар е един от основните за българския туристически продукт. През 2004 г. страната ни е посетена от над 120 хил. руски туристи, което е на нивото от предходната година и дори малък спад. Очакванията на туроператорите за тази година са за ръст на руснаците, които предпочитат България като място за лятна и зимна ваканция, обясниха от Агенцията по туризъм. Географската и езикова близост на двете страни, конкурентните цени при близко до европейското качество на предлаганите услуги и разнообразните възможности за почивка правят курортите ни особено привлекателни за руснаците с високи и средни доходи. От Агенцията по туризъм твърдят, че на борсата в Москва се популяризират новостите в българското туристическо предлагане, които трябва да допринесат за утвърждаването на позициите на страната ни на руския пазар. България се рекламира като целогодишна туристическа дестинация, която е подходяща за семеен, детски отдих и за самостоятелна почивка. Подготвени са нови рекламни материали, които представят многообразието на предлаганата почивка у нас, като навсякъде присъства и новото ни лого.
---------------------------
Международното туристическо изложение MITT 2005 в Москва е третото по големина в света след тези в Берлин и Лондон. На него всяка година си дават среща над 2700 компании - изложители от над 110 страни, работещи в областта на туризма. Отчитат се повече от 110 хил. посещения на търговска публика и журналисти, които пишат за туризма. Със самостоятелни щандове участват над 60 министерства на туризма и туристически бордове. Много райони от Русия също са представени със свои щандове.