"Медиамарк" стана официален представител на "Зенит оптимедиа"
"Зенит оптимедиа" е част от световна комуникационна група "Публисис", която е сред най-големите в света. "Зенит" е създадена през 1998 г. във Великобритания, а "Оптимедиа" - през 1989 г. във Франция. През 2001г. "Публисис" придобива "Зенит" и формира мрежата за медия планиране и купуване "Зенит оптимедиа". "Така започва процесът на обединение на представителствата на двете агенциите в различните страни. Сега това се случи и в България", каза медиа директорът в "Зенит оптимедиа" - България, Десислава Стоянова.
"Зенит оптимедиа" е шестата в света мрежа от агенции за медиа планиране и купуване и работи за клиенти като "Бритиш еъруейз", "Пума", "Тойота", "Нестле", "Сони", "Проктър енд Гембъл" и др. Агенцията има 170 офиса в 60 държави, като на Балканския полуостров оперира на територията на 6 държави и има 11 партньорства.
"И в България ще се ръководим от петте основни принципа на работа на "Зенит оптимедиа" по света: търсене на възвръщаемост на инвестициите, ефективни резултати, подходящо свързване на клиентите с потребителите, продуктивност и оценка. Ключов елемент в новата стартегия на агенцията е да раглежда комуникационните бюджети като инвестиция, а не като разход", каза Стоянова.
Българската "Медиамарк" е създадена през 2002 г. като специализирано звено за медия планиране в "Публисис/МАРК груп". Агенцията се занимава с подготовката на комуникационните стратегии, извършва медия купуването и оценява ефективността на проведените кампании. Сред досегашните клиенти на агенцията са "Л'ореал", HP, "Гарние", "Алайд Домек", "Тандем", "Девин", "Рио маре", "Маги", OMV и други.