"Ноубъл" взе нов приз
Отличената с бронз кампания от четири постера, изработена от "Ноубъл графикс" за "Карлсберг", беше използвана за популяризирането на бира "Туборг" в двата кинокомплекса "Арена". Същата кампания спечели награда и на тазгодишното издание на фестивала на Асоциацията на рекламните агенции (АРА) в категорията "Вътрешна, външна и транспортна реклама". Тя е продължение на кампанията "Туборг жанрове", която беше пусната в края на миналата година.
През тази година "Ноубъл графикс" взе приза "Агенция на годината" на фестивала на АРА в Слънчев бряг с три награди и още седем номинации в седем различни категории.
От края на лятото творческото студио стана и официален член на групата "Комворт" (ComVort), най-голямата международна верига от независими рекламни агенции.
"Ноубъл графикс" е създадено преди четири години като независимо, изцяло българско творческо студио. Сред клиентите на агенцията освен "Карлсберг България" са и "Кока-Кола България" и "СИС индъстрийз".
-----------
EPICA (Europe's Premier Creative Awards) е най-големият европейски фестивал, отличаващ креативните постижения на рекламните агенции от Стария континент. В деветнадесетото издание на наградите, което се проведе тази година, са взели участие близо 5 хил. предложения на 625 компании от 45 държави. Журито на фестивала е формирано от представители на 32 професионални списания от 23 страни. За наградите EPICA имат право да кандидатстват компании, опериращи в Европа, Африка и Близкия изток. Официалното награждаване ще се проведе в края на януари следващата година в Истанбул.