Рекламният холдинг "Публисис" основа нова компания

Рекламният холдинг "Публисис" основа нова компания

Френският рекламен холдинг "Публисис груп", една от най-големите комуникационни структури на глобално ниво, основа нова компания, съобщава "Уолстрийт джърнъл". Наскоро създадената структура ще съветва маркетолозите как най-умело да използват в работата си дигиталните технологии.
"Денио", както ще се казва новата компания, трябва официално да започне да работа от четвъртък, а в екипа и влизат специалисти по безжични технологии, видеомаркетинг и интерактивна реклама. 
Инициативата на "Публисис" идва в момент, в които целият рекламен бранш се опитва да се адаптира към динамичната промяна на предпочитаните медии от страна на потребителите. Дори традиционалистите сред маркетинговите специалисти признават, че е необходимо да разширят медия микса си и че използването на радио и телевизия вече не е достатъчно, за да се достигне целевата аудитория. Съвременните възможности, предлагани от интернет, като например блогове, подкасти и спонсорирани препратки, обаче се оказват истинско предизвикателство за рекламистите. Светът на дигиталните технологии предложи толкова разнообразни възможности за реклама, че дори специалистите имат нужда да бъдат обучавани как да се ориентират в новата обстановка, обяснява причините за създаването на "Денио" Морис Леви, председател на борда на директорите и изпълнителен директор на "Публисис груп".
"В момента има доста медийни компании, които ни предлагат да рекламираме по най-разнообразни начини. Би било добре обаче да има кой да ни ориентира кои комуникационни канали какви групи потребители привличат", казва бранд мениджърът на компанията за зърнени закуски "Келогс". 
Афилиран партньор на френския холдинг у нас е комуникационната група "Публисис/МАРК груп", която включва рекламните агенциите "Публисис МАРК" и "ИДЕО Сачи енд Сачи", PR агенцията "МАРК комюникейшънс", медия шопа "ЗенитОптимедия", агенцията за събитиен мениджмънт и промоции "Евентис", агенцията за маркетингови изследвания "Прагматика", агенцията за уебрешения и мултимедия "Сайбърмарк", агенцията за директен маркетинг "Марксман"; агенцията за телемаркетинг и отдалечена продажба "Конекта"  и "Трансформити" - агенция за позициониране и препозициониране на брандове.