Вносителят на БМВ пуска нов атрактивен лизинг

Нов атрактивен лизинг за нови автомобили пуска официалният вносител на марките БМВ и "Мини" за България - "Камор ауто", съобщиха за "Дневник" от компанията. С него на практика клиентите ще ползват същите условия като тези в страните от Западна Европа и целта е луксозните кола да станат достъпни за мениджърите от средно ниво.
BMW Power Leasing предлага тригодишен лизинг с остатъчна стойност. Новост е това, че клиентът плаща само главницата и лихвата по сумата до остатъчната стойност, което в случая означава 60% от цената на автомобила. След изтичането на тригодишния лизингов период лизингополучателят има три опции: да върне автомобила и да си вземе нов, да заплати остатъчната стойност изцяло и да придобие колата или да долизингова остатъчната стойност за произволен период от време. Благодарение на тази схема БМВ първа серия с цена 40 000 лв. с ДДС може да се вземе срещу 10% първоначална вноска и месечна вноска от 299 евро. Досега за същия автомобил месечната вноска е близо 700 евро. За да се възползва от BMW Power Leasing обаче, купувачът се ангажира, че няма да надвиши посочен от продавача максимален пробег на автомобила. От "Камор ауто" уточниха, че преди да бъде предложен новият продукт, в продължение на една година са водени преговори с различни финансови институции.
"Камор ауто" внася БМВ и "Мини" у нас от началото на 2004 г. Още първата година на българския пазар компанията постигна значителен ръст в продажбите. През 2005 г. "Камор ауто" продаде 469 автомобила (при 250 през 2004 г.), а пазарният дял на марката нарасна от 0.33% на 1.40 на сто.
От началото на годината до края на юни в България са били продадени 219 нови автомобила БМВ, което е с десет повече от същия период на миналата година, сочат данните на Съюза на вносителите на автомобили в България (СВАБ). Най-търсени от клиентите са всъдеходите Х3 и Х5, както и лимузините от трета и пета серия. «Мини» отчита девет продажби, но проблемът тук е в малката квота, която се пада на България.