"Нестле" пусна пети "Кит кат"
Производителят на хранителни стоки "Нестле България" пусна нов пети вид на шоколадовия десерт "Кит кат", съобщиха от компания в неделя. Новият "Кит кат" е с лешников крем и вече е на пазара.
Засега новият продукт е предназначен само за вътрешния пазар. Компанията обмисля и производството на "Кит кат хейзълнът" (Kit Kat Hazelnut) за износ. Като потенциални пазари са страните предимно в Източна Европа - Чехия, Полша, Словакия, Унгария, Румъния.
"Нестле България" позиционира продуктите си "Кит кат" в групата на т.нар. шоколадови барове. По данни на компанията марката е водеща в своя сегмент. Пазарният дял на десерта надхвърля 18%, като годишно се у нас се продават над 18.5 млн. броя.
Първият "Кит кат" беше лансиран на българския пазар през 2002 г. В момента асортиментът включва пет вида десерти. Това са "Кит кат чънки" (Kit Kat Chunky), десерт с фъстъчено масло (Kit Kat Peanut Butter), бял (Kit Kat White), стандартен (Kit Kat Standard) и новия продукт с лешников крем. През миналата година компанията пусна и друга разновидност на продукта в минивариант.