Министерството на правосъдието ще има ново оборудване

Министерството на правосъдието ще има ново оборудване

През следващата година служителите в правосъдното министерство ще имат ново компютърно оборудване
През следващата година служителите в правосъдното министерство ще имат ново компютърно оборудване
Министерството на правосъдието ще има ново компютърно оборудване в началото на пролетта на 2007 г. Това става ясно от открития търг, част от стратегията за реформиране на българското правосъдие, публикуван в официалния регистър на Европейската комисия Tenders Eelctronic Daily.
Търгът е разделен на три лота и включва доставката на компютърни терминали (лот 1), принтери, скенери, копирни машини (лот 2), сървъри и UPS устройства (лот 3). Средствата за новото оборудване за осигурени от програма ФАР по финансов меморандум от 2004 г. Целият меморандум включва подпомагане за 144 млн. евро, от които 24.5 млн. лв. са насочени за правосъдието и вътрешните работи.
Оферти за участие в търга се подават до 15.30 часа на 6 ноември 2006 г. В търговото досие се предвижда, че може да се искат разяснения по търга от Министерството на финансите, което отговаря за проектите по ФАР, до 16 октомври, а то трябва да отговори до 26 октомври.
Един кандидат може да участва само за един лот. С офертата си той трябва да представи и гаранция за участие в размер на един на сто от ценовото си предложение за всеки лот. Офертите ще отворят във финансовото министерство отново на 6 ноември от 16.0 часа. Те ще се оценяват според ценовите предложения на кандидатите.
За да участват в търга, кандидатите трябва да удостоверят, че през оборота им през последните три години трябва да надвишават ценовото им предложение за съответния лот. Също така кандидатите трябва да имат поне три годишен опит в областта на доставките, инсталацията, тестването и поддръжката на IT оборудването, включващо компютърни терминали и съответния стандартен софтуер, принтери, скенери, копирни машини, сървъри и UPS устройства.
Кандидатите в търга и производителите на оборудването трябва да имат внедрена система за управление на качеството, която е сертифицирана от акредитирано звено да отговаря на стандарта ISO 9001:2000 или на негов еквивалент.
Друго условие, на което трябва да отговарят кандидатите, е през последните пет години да са изпълнили поне един подобен проект на стойност колкото ще бъде и финансовото им предложение. Кандидатите трябва да осигурят поддръжката по време на гаранционния период на оборудването, като трябва да посочи местата, които са оторизирани от производителя за осигуряване на сервизни услуги на територията на България.
Договорът с избраните кандидати ще бъде сключен в края на ноември, като според търговото досие предвидената дата е 28 ноември. Изпълнителите ще трябва да изпълнят доставката в рамките на 180 дни след подписването на договора, като гарантират изпълнението си с 10% от стойността на му.