Агенцията по туризъм бави решението за рекламен клип на страната

Агенцията по туризъм бави решението за рекламен клип на страната

Близо две седмици след като проведе финалните срещи с кандидатите за изработването на рекламен клип на България, Държавната агенция по туризъм още бави решението за победителя. В същото време информацията, която идва от агенцията, се разминава с тази от кандидатите в конкурса.
От седемте участника в първия кръг до втория етап достигнаха три агенции. Това са "Пи ар енд медия", рекламна агенция "Крес" и "Идо стил", съобщиха във вторник от ДАТ. С тях бяха проведени срещи, на които агенциите трябваше да представят финансовите си предложения. В средата на октомври зам.-председателят на ДАТ Станислав Новаков, който е и председател на изборната комисия, обяви, че изборът вече е направен и предстои агенциите да бъдат уведомени. Също така решението на агенцията по туризъм трябваше да бъде потвърдено и от председателя Марио ал-Джебури.
До края на миналата седмица се чакаше подписът на Марио ал-Джебури. Поредното препятствие пред обявяването на решението във вторник се оказа чаканото потвърждение от избраната агенция, че е съгласна да подпише договора. В същото време и трите рекламни агенции обявиха пред "Дневник" във вторник, че не са получавали информация от агенцията след повторните си презентации. "Нямаме никакъв отговор от страна на агенцията", категорични са от "Крес". Другият участник - "Пи ар енд медия", собственост на Моника Йосифова, също потвърди, че все още очаква решението на държавната структура. "Надяваме се да имаме резултат до края на седмицата", каза тя. "Нямаме никаква информация", каза и Росен Кръстев от "Идо стил".
Участниците в конкурса също така изразиха мнението си, че е напълно безсмислено да се очаква техният отговор дали ще поемат поръчката, защото самото им участие означава, че са съгласни да работят за рекламата на туризма.
Конкурсът беше обявен още през лятото. На първия етап агенциите представиха идейните си проекти, а на втория - финансовите оферти. Конкурсът е за изработването на три клипа - рекламен клип, насочен към платежоспособни туристи; клип за семейства с деца и клип, насочен към младежи и студенти.