Хотелската верига "Голдън тулип" стъпи в България
Международната компания за управление на хотели "Голдън тулип хоспиталити" (Golden Tulip Hospitality B.V) стъпи на българския пазар с подписването на договор с морския "Бизнес хотел Варна". Навлизането на пазара в България е част от стратегията на чуждата компания да развива дейността си в страните от Източна Европа, се казва в съобщение на веригата.
Четиризвездният хотел в морската столица, който вече ще се нарича "Голдън тулип Варна", се намира в центъра на града. Обектът попада в групата на бизнес хотелите и е насочен към привличането на предимно бизнес гости. В хотела има 90 стаи. От тях 58 са двойни, осем единични, четири стандартни апартамента, един вип апартамент и 19 вип стаи. Обзавеждането на стаите включва климатик, телевизор, минибар, интернет връзка във вип стаите и др.
Залагайки на конферентния туризъм, бизнес хотелът разполага със зали за 120, 60 или 30 човека, в които може да се провеждат различни конференции и семинари. Залите са оборудвани с аудио- и видеотехника, бизнес център и др. Комплексът включва още ресторант, бар, фитнес център със сауна, джакузи и стая за масажи, както и други допълнителни центрове за услуги - пералня, фризьорски салон и т.н.
Офисите на "Голдън тулип хоспиталити" са в холандския град Амстерфурт и в швейцарския град Лозана. Със своите четири марки за управлението на различни типове хотели компанията присъства в 45 страни и включва над 500 туристически обекта с 47 хил. стаи. Принципът на управление на хотелите е чрез отдаването на франчайзингови права.
Компанията е насочена към управлението на хотели в категорията на две, три, четири и пет звезди. При управлението на двузвездните обекти компанията работи в алианс с френската верига В&В. При тризвездните хотели компанията предлага марката си "Тулип ин" (Tulip Inn). Марката "Голдън тулип" е за хотелите с четири звезди, какъвто е и първият български обект от международната верига. "Роял тулип" е за хотелите с пет звезди. Предвидено е през тази година компанията да разработи и да пусне на пазара марки за управлението на ресторантите от една и съща верига.