ТРАНСКАРТ дава натрупаните отстъпки по новите си карти преди Коледа
ТРАНСКАРТ е кредитна карта с интегрирана програма за лоялност, чрез която клиентите печелят при всяка покупка и отстъпките при пазаруване се натрупват като реални пари в картата.
Клиентите на ТРАНСКАРТ могат да пазаруват и печелят отстъпки в цялата мрежа на дружеството – близо 5 000 търговски обекта на територията на страната. Над 30 000 нови кредитни карти ТРАНСКАРТ са активирани след 1 октомври, когато започна подмяна на кредитните карти, издавани с финансов ресурс от Евробанк АД. На 35 000 картодържатели беше изпратена нова кредитна карта ТРАНСКАРТ, която им осигурява допълнителни предимства: 100 % теглене в брой от разрешения кредитен лимит; спестяване от лихви – за ползвания кредит вече не се прилага високо лихвен период; клиентите ползват безлихвен гратисен период до 45 дни, а след него плащат минимална лихва до възстановяване на ползваната сума;
3 % от общо дължимата сума плюс лихвите и таксите е минималната вноска по картата на месец;
без годишна такса за обслужване през първата година.
Подмяната се наложи в отговор на изискванията на Закона за за паричните преводи, електронните платежни инструменти и платежните системи. Така картите ТРАНСКАРТ вече се издават единствено от дъщерната компания ТРАНСКАРТ ФАЙНЕНШЪЛ СЪРВИСИС, която е небанкова финансова институция.
Ако клиентите не са активирали новата си кредитна карта, могат да направят това като подпишат изпратените им по пощата документи и върнат в най-близкия клон на Инвестбанк; бензиностанции Петрол и Петрол/Лукойл; офиса на ТРАНСКАРТ. При неактивирана нова карта ТРАНСКАРТ, натрупаната премия cash-back ще бъде изплатена чрез превод, за което е необходимо клиентите да подадат молба, в която да посочат номер на банкова сметка, по която да си получат отстъпките.
Днес по позицията минаха 28 книжа на дружеството при средна цена от 3.80 лева за акция, което е спад от близо 15% спрямо последната сделка, извършена в средата на миналия месец.
Дружеството е сред най-слабо ликвидните на борсата и това стана причина за преместването на емитента в най-ниския пазарен сегмент – Неофициален пазар сегмент В.