"Пикадили" пусна онлайн магазин

"Пикадили" пусна онлайн магазин

Продуктите вече може да се слагат и в онлайн потребителска кошница
Продуктите вече може да се слагат и в онлайн потребителска кошница
Българската верига за бързооборотни стоки "Пикадили" пусна онлайн магазин, чрез който продуктите на компанията могат да се поръчват чрез интернет. Информацията съобщи мениджърът на веригата Стефан Косев. Онлайн проектът на "Пикадили" се реализира в партньорство със специализирания сайт "БГ меню".
Чрез сайта на "БГ меню" клиентите могат да поръчват около 1000 артикула. Всички продукти са разделени в над 50 групи, сред които плодове, зеленчуци, млека, колбаси, млечни изделия, готови ястия, хляб, козметика и др. При поръчката клиентът избира всеки един продукт и с помощта на мишката го праща в потребителската кошница. След като е окомплектовал цялата поръчка, клиентът натиска крайния бутон за финализиране на опцията. За да може да поръчва чрез сайта на "БГ меню", клиентът трябва да е регистриран с име, телефон и адрес. При онлайн поръчката цените на продуктите се запазват същите както в магазина, съобщиха от веригата. За доставката обаче клиентът плаща такса от 5.99 лв. Поръчките се приемат всеки ден от 10 до 20 часа. Времето за доставка е до два часа.
Паралелно с това чрез телефона на "БГ меню" може да се избират измежду всички артикули на веригата, които са над 16 хил., съобщиха от "Пикадили". Асортиментът може да се види на сайта на веригата. Плащането при онлайн поръчката става при получаване на доставката.
"Пикадили" е първата верига за бързооборотни стоки, която започва да работи със специализираната компания за доставки по домовете "БГ меню". Най-често партньорите на "БГ меню" са различни видове ресторанти и заведения за хранене, като компанията работи с близо 50 доставчика.
Онлайн търговията все още бавно навлиза в търговските вериги в България, показва проучване сред представителите на пазара. Съвсем малко са примерите, при които веригите въвеждат онлайн продукт. Доскоро "Рамстор" предлагаше тази услуга, но от известно време виртуалният магазин на веригата се обновява и не работи. Преди време от другите вериги също обявиха, че планират да въведат услугата онлайн пазаруване, но засега никой не е представил конкретни планове около подобен проект.