Вносителите на нови коли отчетоха рекордна година

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (7)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на жо
    *****
    Неутрално

    Нищо чудно че се топи разликата м-у "Пежо" - "София Франс ауто" и втория в класацията "ТМ ауто" - "Тойота. След като "София Франс ауто"се държат с клиентите като робовладелци.

  2. 2 Профил на Georgio
    *****
    Неутрално

    За съжаление в България служителите на повечето дилъри не обръщат внимание на качеството на обслужване по време на лизинга, пък и след него, освен ако не си мутра и не им говориш заплашително. В БГ за съжаление все още няма такова нещо като средностатистически потребител на нова кола. Когато се появи, когато "Пежо" почне да се продава от няколко дилъра (примерно Румънски или Испански, нали сме в един общ пазар), тогава качеството на услугата ще се повиши. Във Великобритания, когато подреждат различните марки коли в класация, нивото на обслужване в дилърската мрежа се взима с тежест около 20-30%. И в това има смисъл.

  3. 3
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите.

  4. 4 Профил на ххх
    *****
    Неутрално

    Става въпрос не само за двете въздушни възглавници и ABS-а, които стават задължителни, и които ще засегнат само реномираните марки като Лада и рзни архивни модели на Опел, Рено и Пежо, сглобявани в бившите азиатски съветски републики и Иран.
    Много от скъпите дизелови модели, включително Мерцедес, БМВ и Ауди, досега се продаваха без катализатори или с опростени варианти, неотговарящи на стандарта Евро 4. Оттам и поскъпването, а цифрите на продажбите ясно говорят през кое му е на българина околната среда.

  5. 5 Профил на Koko
    *****
    Неутрално

    Акцизите ми е интересно кога ще паднат. Само в България се смята, че кола над 120кВ е акцизна стока, явно управниците ни смятат, че сме аборигени, за които не им се полага кой знае какво.

    Иначе Пежо и Ситроен са най-зле като обслужване и най-инфатилни, по моя скромен 3-4 годишен опит с тях. Не, че всички са ОК - например ТМ-ауто не поискаха да направят отстъпка и на пича му беше все едно като искахме да купим 5 тойоти - отстъпка не даде и не ги купихме

  6. 6 Профил на tomek
    *****
    Неутрално

    Искаш да кажеш, че на българина му е trans penis?

  7. 7 Профил на Deep Blue
    *****
    Неутрално

    Щастливи шофьорчета
    с талантливи производители на автомобили
    ах този автопазар

  8. 8 Профил на mexanik
    *****
    Неутрално

    Epa'kat gleeam u americhko sade frenski,italiano i mnogo Ladi gi karat,sade nema ciciganski karuchki i tabe bugare





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #