"Винпром Алвина" разширява асортимента си

"Винпром Алвина" разширява асортимента си

Осем нови вида аперитивни напитки пуска на пазара "Винпром Алвина" ООД.  Питиетата са на винена основа, като алкохолното им съдържание ще е 20%, съобщи Мая Златева, мениджър реклама на дружеството. Новите напитки ще допълнят известната вече серия от аперативи с търговската марка "Силуети". В близките седмици на пазара ще се появят питиета с аромати на праскова, кайсия, ананас, кокос, банан, какао и портокал. Официалната им промоция ще бъде на "Винария 2007" от 28 до 31 март в рамките на Пловдивския панаир.
Дни преди Нова година в търговската мрежа на дребно беше пуснат асортимент от ликьор на "Алвина" с аромат на кафе, шоколад, бадем, роза, вишна и синьо кюрасо. Всяка от бутилките e от 700 мл. Насочени са към широка възрастова аудитория.  Фирмата се стреми да обхване туристическите обекти по българското Черноморие, в които ликьорите да се предлагат самостоятелно или в комбинация с други напитки.
По време на "Винария 2007" ще бъдат промоцирани и белите и червените сухи вина от серия Black sea wine, както и най-новият продукт на дружеството - червеното вино "Идея 66".
"Винпром Алвина" е основан през 1947 г. като като клон на стопанско предприятие "Спиртен монопол " - София. Базата му е част от национализирани частни предприятия в Добричкия регион за производство на вина и спиртни напитки. В момента фирмата стопанисва над 4000 дка лозя от сортовете шардоне, мускат, варненски мискет, траминер, каберне совиньон и мерло на територията на Варненска и Добричка област. В програмата на завода е заложено след 2007 г. лозарските площи да надхвърлят 8000 дка.