Серджо Зийман ще участва в Marketing Innovation Forum

Серджо Зийман ще участва в Marketing Innovation Forum

Серджо Зийман ще е специалният гост на първия Marketing Innovation Forum в България, който ще се проведе на 31 май в Народния театър. Бившият главен маркетинг директор на "Кока-Кола" и автор на "Краят на маркетинга, какъвто го познаваме" ще прогнозира бъдещето на маркетинга на събитието, организирано от вестник "Капитал". Темата на неговата лекция ще бъде "Как да се различавате от всички останали".
Във форума ще участва и Лари Хокман, който е един от най-добрите специалисти по програми за лоялност на потребителите. Той ще разкаже какви са модерните начини клиентите да бъдат спечелени завинаги. Чрез видеовръзка на живо от САЩ с презентация за изкуството на иновациите ще се включи и бившият евангелист (човек, който налага идеи) в Apple Гай Кавазаки.
"Искаме да провокираме всички, които се занимават по някакъв начин с маркетинг, да погледнат отвъд настоящата си работа или тригодишните бизнес планове и да помислят иновативно за продуктите и услугите, които създават и ще създават. Затова им предлагаме достъп до ексклузивно съдържание и едно от посланията, които използваме в рекламите на форума, е "Чуйте това, което другите ще прочетат догодина", разказаха от екипа, който организира събитието в "Икономедиа" (компанията, издател на "Капитал" и "Дневник").
Подробна програма и информация заMarketing Innovation Forum могат да се следят на специално създадения за събитието сайт www.miforum.eu.