Wal-Mart пуска предплатени карти за пазаруване

Водещият ритейлър в света – американската компания Wal-Mart Stores Inc. (NYSE: WMT), управляваща едноименната верига магазини ще предложи предплатени карти, предназначени за клиенти, които нямат достъп до банкова сметка, съобщи FinancialTimes чрез електронния си дайджест.
Продуктът, наречен Wal-Mart moneycard е част от програмата за значително разширяване на финансовите услуги на компанията, насочена предимно към клиенти с ниски доходи, посочва изданието. Картата ще бъде пусната съвместно с финансовия партньор на компанията и подразделение на General Electric Co. (GE) - GE Money, и ще носи запазената марка на Visa, се допълва в статията.
Очаква се още през този месец компанията официално да обяви пилотната си програма. Wal-Mart се надява клиентите да използват картите подобно на банкови сметки за достъп до редица финансови услуги, посочва още изданието.