За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
Още по темата
Още от Бизнес

Съдържание от Henkel
Henkel: Разговор в бъдеще време

Съдържание от "Visa България"
*****
НеутралноА не е ли време, в района на София да се постри поне още едно летище - С ЧАСТНИ КАПИТАЛИ !!! Не искаме да ставаме заложници на едно държавно предприятие - видяхме, че това е рисков фактор за икономиката на цялата държава. То не беше протактане на строителството, то не беше проспани устройства за кацане в мъгла, то не беше полудействащо РВД. Държавна работа + монопол = социализъм и балкански ташак!
*****
НеутралноВторо летище?!частно?Интересна идея и доста добра идея(но не нова със сигурност). Може би концесия на Враждебна? И аз лично бих дал идея за модернизиране на ж.п. линията софия-пловдив. Все пак 100 км не са много- с нормален влак за макс. час и половина. СкайЮръп пътуват примерно до виена с автобус от братислава;Франкфурт-Хан и то е на сума ти разстояние от Франкфурт. Така пловдивското летище може да стане евтина алтернатива за лоу-кост операторите. Но тук идва въпроса за разширението на пловдивския терминал .
*****
НеутралноВместо да умуваме колко летища точно ще трябват, е по-разумно да оставим пазара да каже своето. На концесия трябва да бъдат пуснати всички летища наоколо: Доброславци, Божурище и Равно поле. А ако някой иска да прави на зелена ливада - поне да не му се пречи. И когато някоя компания като Щрабак се издъни, хората да имат алтернативи. А не всяка забавена плоча става национален проблем.
*****
НеутралноОтеснява ли!? хмм ... колкото пъти съм го ползвал , все пусто ми изглежда...
И уж ново, а толкова евтино изглежда... Като мутренски хотел на Слънчев бряг.
Да не говорим колко е непрактично. А бе българска работа, нищо че швейцарци взеха парите.
*****
НеутралноTака е motor.Абсолютно си прав за концесиите. И за алтернативите-за това споменах пловдивското летище. Но както на всичко ни е ясно нещата не винаги стават по правилния начин. Виждаш концесията на една най-обикновенна,400км-ва, права почти като по конец магистрала колко време "отнема" да се "изготви". Иначе за новия терминал четох още преди нова година някъде, че бил предвиден за брой пътници който съвсем скоро щял да бъде достигнат.
*****
НеутралноНе трогайте Щрабага а то хуже будеть
*****
ВеселоНе-е-е-ее.. Не само летището! И София трябва да се разшири! Хайде кажете - нали има много хора които са виждали света - кажете коя Европейска столица прилича на София? Или София на коя прилича? Като минаваш из центъра - трябва все в краката си да гледаш - пред Шератон, по Графа, Витошка .. всичко е дупки и разместени плочи! Сградите над 1-те етажи са съборетини.. Кварталите изглеждат по-зле от бомбардирани.. Всяка поправка, платена от общината струва по-скъпо от ново строителство.. Та затова : В БЪЛГАРИЯ ТРЯБВА ДА СЕ ПОСТРОИ НОВА СТОЛИЦА! РАЙОНА МЕЖДУ В.ТЪРНОВО И БЯЛА Е ПЕРФЕКТЕН ЗА ТАЗИ ЦЕЛ. Сегашният цирей няма лечение...Вервайте ми !
*****
НеутралноДаи да си построим трето и после и петооооо
*****
НеутралноНе ми е ясно защо САМО и ВСИЧКО в София ?! Пловдивското летище стотици пъти е "спасявала" л-ще София при лошо време. А да е направено нещо, да са отпуснати пари за разширение и модернизация,защо не и за нов терминал (около 10 мил.лв.)Нещо повече-миналата късна есен когато приехме десетки самолети вместо да ни потупат поне по рамото за благодарност, се наложи да се оправдаваме защо сме помогнали. Но нищо-пак ще дойде есента и зимата и никаква с-ма за сляпо кацане няма да помогне и тогава нека ходят до Бургас и Варна да пълнят гушата на Фрапорт от една страна и от друга пътниците да пътуват до София с влакове и автобуси по 10-12 часа.С такива управници-ТОЛКОВА !!
*****
НеутралноАйде сега стига провинциална завист - всичко било в София, за Пловдив нямало пари. Ами Пловдив не е столица и този факт винаги ще изпълва пловдивчани с неблагородна завист.
Летище се строи там където има трафик - в столицата, лятото на морето, сега искат и до Дупница да правят летище.
А що се отнася до лошото време - и на магистрала Тракия има аварийни полоси, ако е такъв проблем да се каца в Пловдив.
*****
НеутралноКъм #10 - Че се изказваш неподготвен е факт ! Няма да споря с теб. Къде има и къде няма трафик а така също как се каца на магистрала Тракия оставам без коментар. София за да се прави на европейска столица прави всичко изкуствено и от позиция на силата. Събира хора от цяла БГ да станат 1 милион, а сега не могат да се оправят с боклука. Строят терминал и писта за милиони в тая дупка доказано негодна за пълноценно използване през есенно-зимния сезон.
*****
НеутралноНе знам кога най-после ще се сети някой да направи ж.п. спирка на летището. Ж.п. линията е на няколко стотин метра от аерогарата и вместо да пътуваме 1 час с багажи до Централна гара можеха да направят една спирка тук - както е напр. в Берлин. А може и трамвай да се пусне по тази ж.п. линия да свърже района с Центр. гара.