Телефонното банкиране на ПроКредит Банк навърши 2 години

Телефонното банкиране на ПроКредит Банк навърши 2 години

На 4 юли 2005 година с 5 оператора стартира телефонното банкиране на ПроКредит Банк. Две години по-късно в отдела "Онлайн банкови услуги", който включва телефонното и Интернет банкиране, работят 12 души. Ежемесечно от системата се обработват над 10 000 заявки.
От старта на телефонното банкиране през 2005 година до момента броят на регистрираните клиенти е нараснал с над 375% - от 1650 регистрации в края на 2005, до над 6200 регистрации. Над 50% от регистрираните са физически лица и почти толкова юридически лица. Над 6000 от регистрираните имат права за плащане, а активните сметки, които се обслужват чрез телефонното банкиране, са над 7800.
Системата за телефонно банкиране на ПроКредит Банк гарантира сигурността на клиентската сметка. Достъпът до нея е възможен само след въвеждане на уникален потребителски номер и парола, която е известна само на клиента и е в кодиран вид. Паролата не може да бъде декодирана и не се вижда от обслужващите оператори. От 28 май 2007 г. телефонното банкиране е технически обновено. В новото меню има възможност за подаване на заявки за теглене на суми в брой, както и подменю за Интернет банкиране.
Чрез телефонното банкиране клиентът може да извършва обичайните банкови операции и има достъп до сметките си в ПроКредит Банк 24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата. Услугата е на 5 езика: български, руски, английски, немски и турски. Всеки клиент на банката може да се "обади на парите си" по всяко време от стационарен или мобилен телефон на номера 0700 1 70 70 и 1 700 1 70 70 на цената на един градски разговор за цялата страна.
На Международното финансово изложение "Банки Инвестиции Пари" 2006 телефонното банкиране на ПроКредит Банк беше удостоено с 1-во място в категорията "Електронни фианнсови продукти". ПроКредит Банк е първата банка в България, която предложи на своите клиенти възможността да се "обадят на парите си" и да извършат обичайните банкови операции.банкират по телефона във всеки един момент, от всяко едно място.
 
 
Към края на месец юни 2007 година, ПроКредит Банк България разполага с 60 клона в цялата страна. Общият текущ кредитен портфейл на банката възлиза на над 379 млн. евро (включително секюритизиран портфейл от над 74 млн. евро), отпуснати на повече от 51,000 малки предприятия и физически лица. Размерът на депозитите възлиза на над 249 млн. евро, а броят на активните клиентски сметки в ПроКредит Банк към края на месец юни е повече от 162 хил. От тях 44,949 са спестовни и срочни влогове, 50% от които са със салдо под 1,000 евро. Големият брой малки спестовни влогове в банката е отражение на факта, че всички ПроКредит Банки са твърдо ориентирани към ''отговорно банкиране'', което допринася за социалното и икономическо развитие на населението.