"Белла България" планира да прави верига от закусвални

"Белла България" планира да прави верига от закусвални

Българската компания за производство на храни "Белла България" планира да създаде верига от закусвални. Информацията беше потвърдена от компанията. Очаква се първите заведения да бъдат готови през следващата година.
Действително от няколко месеца разработваме проект за верига заведения за бързо хранене, каза Мая Герасимова, която е маркетинг мениджър на "Белла България". От компанията съобщиха, че веригата ще бъде франчайзинг и ще се управлява от подизпълнител. Проектът се разработва заедно с гръцки консултанти.
В заведенията ще се продават различни видове закуски и банички от бутер тесто. Също така ще се използват и останалите продукти, които групата произвежда. Това ще са различни видове колбаси и други храни.
Очаква се броят на заведенията да достигне 50. Това ще е първата по рода си верига в България на национално ниво, коментират представители на бранша.
През есента на миналата година "Белла България", която е лидер в производството на точени кори, купи производствените мощности на основния си конкурент - "Олинеза". Така "Белла" увеличи значително капацитета си за производство на кори, а "Олинеза" се концентрира в производството на другите си продукти - сосове, лютеници и др. Още тогава единият от собствениците на "Белла" Венцислав Георгиев съобщи за "Дневник", че компанията ще разработва с помощта на гръцки консултанти нови рецепти за закуски и баници от бутер тесто. Това ще са продукти, които досега не са били произвеждани в България, каза тогава Георгиев.
"Белла България" АД произвежда точени кори, бутер тесто и бутер банички с различни пълнежи под търговските марки "Белла", "Фамилия" и "Тракийски кори". Марката "Белла" е една от първите, с които компанията започна дейността си в началото на 90-те години. Постепенно компанията пусна различни храни с тази марка, като сред тях бяха бутер тестото и точените кори. Компанията има собствен мелничарски комплекс. По информация на компанията "Белла България" е лидер на пазара на точени кори с пазарен дял над 80% и на бутер тесто с над 95 на сто.