"Дан електроник" предлага система за кол-център

"Дан електроник" предлага система за кол-център

Екипът на русенската фирма "Дан електроник" представи по време на изложението "БАИТ експо" системата си за кол-центрове с марката InfoServ Customer Manager, съобщи за "Дневник" управителят на дружеството Йордан Йорданов. Тя е професионална кол-център система със стандартна CRM система (за управление на връзките с клиентите) и вградена телефонна функционалност.
Представените системи имат над 100 внедрявания в страната и чужбина. През октомври заработи националният контакт център "Гореща телефонна линия за деца" във фондация "Център Надя", съобщиха още от "Дан електроник". Системата е част от мерките за защита на децата от насилие, експлоатация и злоупотреба и се осъществи с помощта на Държавната агенция за закрила на детето. Горещата телефонна линия е 24-часова.
Клиент на InfoServ Customer manager кол-център е и чешката финансова "Профиреал груп". Небанковото финансово дружество отпуска кредити на служители и предприемачи. С внедряването на кол-центъра от компанията желаят да осигурят иновативни, достъпни и качествени финансови услуги на своите клиенти. Фирма "Евростар", официален партньор на "Мерцедес - Бенц" за Русе и региона, е сред най-новите клиенти на InfoServ Customer Manager. От компанията очакват с помощта на системата да оптимизират сервизните услуги, маркетинга и продажбите, както и да намалят оперативните си разходи.
"Дан електроник" е създадена през 1991 г. като частна компания за проектиране, разработване и разпространяване на софтуерни продукти в страната и чужбина. През 1996 г. дружеството започна развитието на информационната система InfoServ.