"Маркам" подписа договор за франчайз с румънска компания

"Маркам" подписа договор за франчайз с румънска компания

Русенската компания за дамска мода "Маркам" подписа договор за франчайз с румънската фирма "Еуртроп консултинг РПЦ". Това съобщи управителят Камен Обрешков. Според контракта с букурещкото дружество "Маркам" предоставя за франчайз ползване марката си, организацията и търговията на продуктите си. През март догодина предстои откриването на първия магазин в мол в Бъзъу Маре, който ще бъде последван през ноември от търговски обект в мол "Верчени" в румънската столица.
През 2009 г. в резултат на съвместната дейност на двете компании ще отворят врати още три магазина - два в Букурещ и един в Брашов, съобщи управителят на "Еуртроп консултинг РПЦ" ООД Йоана-Роксана Барбу.
"Маркам" започна подготовката си за навлизане на румънския пазар в началото на тази година, имаме регистрирана дъщерна фирма в Букурещ и сключени предварителни договори за магазини", каза Обрешков. По време на тази подготовка бизнес дамата Барбу се свърза с русенската компания с предложение да получи права за изграждане на три магазина на принципа на франчайз за региона Букурещ - Бъзъу - Брашов. В продължение на три месеца се водеха разговори, които вече се финализираха. Рекламното обслужване на сътрудничеството, както и доставките на произведените изделия на "Маркам" ще се осъществяват от дъщерното дружество на русенската компания в Букурещ. На територията на Румъния модната фирма ще се конкурира с популярни марки като "Щайман", "Мадам" и др.
"Надявам се на добро сътрудничество и изграждане на силен бренд", заяви по повод договора с "Маркам" Йоана Барбу, управител на "Еуртроп консултинг РПЦ" ООД. Намеренията на двете фирми са развитие на бизнеса на територията на цяла Румъния.
"Маркам" разполага със свои представителства в Австрия, Холандия, Чехия, Испания, Русия, Сърбия, Словения, Унгария и Хърватия. В момента са в ход преговори за франчайз сътрудничество на територията на Чикаго, съобщи управителят на русенската фирма Камен Обрешков. Компанията откри в Прага фирмен магазин. Световният пазар е приоритет на компанията, като познаваемостта на марката ни позиционира на международно ниво, заяви Обрешков. През последната година "Маркам" регистрира 47% ръст на продажбите на марката си, което се дължи изцяло на разширението на пазарите извън страната.