Скандинавската "Алма медия" стъпва на пазара със сайт за имоти

Скандинавската "Алма медия" стъпва на пазара със сайт за имоти

Скандинавската медийна група "Алма медия" (Alma Media) стъпва на българския пазар със специализиран портал за недвижими имоти, съобщиха представители на компанията. Сайтът City24.bg ще бъде представен официално в сряда.
Порталът вече е активен и на него има оферти за апартаменти, къщи, терени, офиси, търговски площи, вили и гаражи. Общият брой на офертите е над 23 хил. Към сайта има информационен център с допълнителна информация за някои тенденции на пазара на имоти и новини от бранша.
Освен от България порталът съдържа оферти и от други страни - Литва, Латвия, Естония, Финландия, Швеция, Украйна, Русия, Полша, Хърватия.
Сайтът в България е част от стратегията на финландската група да развива бизнеса си в Югоизточна Европа. Наскоро компанията създаде подобен на българския сайт и в Хърватия. В момента у нас има няколко сайта, които актуализират всеки ден офертите си и качват новини и анализи за пазара. Такива са сайтовете Imot.bg, imoti.net и др. Също така на медийния пазар съществува и информационната система bcc.bg, която съдържа актуална и подробна информация за всеки нов проект в България. Също така системата известява персонално абонатите си за всеки нов проект, включен в нея.
City24 е един от водещите портали за недвижима собственост в Европа. Заедно с местни агенции за недвижима собственост той предоставя разнообразни оферти за търговски и жилищни площи. Сайтът предлага възможност на инвеститорите и строителите да представят новите си проекти. Една от най-интересните характеристики на сайта е, че потребителите могат да търсят недвижимости и извън територията на съответната страна.
"Алма медия" се занимава с издаването на вестници, като напоследък инвестира все повече в онлайн медиите. За миналата година компанията отчете продажби от 302 млн. евро.